מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מכשיר ביתי למדידת דופק העוברמיכל02/08/2010
רופאים יקרים שלום,
רציתי לשמוע מה דעתכם בנוגע למכשירים אשר מוצעים היום בשוק ומשמשים לשמיעה ביתית של דופק העובר.
אני בחורה דיי לחוצה ומצאתי את עצמי כבר רצה לרופא מס' פעמים רק בכדי שישמע דופק ויאמר לי שהכל תקין, חשבתי שמכשיר שכזה עשוי להקל עלי ולתת לי מעט שקט.
האם המכשירים הללו אמינים? אציין שאני בשבוע 12 והבנתי שניתן לשמוע דופק כבר החל משבוע זה...מה דעתכם לגבי המכשיר - מומלץ/לא מומלץ וכו' ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - בבקשה התיחסותכם לעניין
מיכל02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם המכשיר רלוונטי להריון תאומים?
אילנה02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה לשמוע את דעתכם-למה לא עונים?
מיכל03/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא מומלץ !!
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010אין ערך או תועלת במכשיר כזה
ומנסיוני כאשר אישה נמצאת בחרדה שום מכשיר או בדיקה לא יעזרו
עדיף טיפול פסיכולוגי טוב כדי לדעת איך להתמודד עם המתח של להיות בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיכל02/08/2010
שלום,
אני בשבוע 12 וחמישה ימים.
לפני כשבוע וחצי היו לי הפרשות חומות מהנרתיק שבאו לאחר בדיקה גניקולוגית. הרופא אמר שהדימום הגיע מצוואר הרחם שמעט רגיש אצלי ואין שום חשש לעובר. בUS הכל היה תקין (ב"ה)
לאחר יום וחצי ההפרשות פסקו וחזרו לצבען הטבעי...
רציתי לדעת האם מותר לי לקיים יחסי מין, הרופא אמר לי שאין סיכון, אך עם זאת טען שיתכן ויהיו לי שוב דימומים אחרי בשל הרגישות בצוואר הרחם, אני לא רוצה לחוות את זה שוב וגם לא רוצה בשום אופן להעמיד את העובר בסיכון...
עד מתי כדאי להמתין עם קיום היחסים? האם יש סיבה לחשש או לסיכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - אשמח לתשובה
מיכל02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים ???
מיכל02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתן לקיים יחסי מין
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010לאחר שיהיו 5 ימים ללא דימום.
אם הדימום יחזור אז להימנע לתקופה יותר ארוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשת
ד``ר איילון לחמן04/08/2010שלום.
לגבי קיום יחסים,השאלה האם היה מלווה בדימום קודם.אם לא אז לא צריכה להיות בעיה בהמשך.אם מופיע דימום לאחר קיום יחסים,זה מצריך בדרך כלל בדיקה מיוחדת של צואר הרחם הקרויה PAP,שאני בטוח שכבר שמעת עליה. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר כמה זמן רואים הריון?שני02/08/2010
מה זמן לאחר ההפרייה ניתן לראות הריון בשתן ובדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן?
שני02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
ד``ר איילון לחמן02/08/2010שלום.
הריון ימצא בבדיקת דם או שתן בין יום 10 ל-14 מההפריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קיים סיכוי להריון?ליהיא01/08/2010
המחזור שלי בד''כ מאוד סדיר 26-28 יום עד עתה נטלתי גלולת MICROLUT (Progesteron only) בעקבות מחלת רקע. כרגע עברו כ 40 יום מהוסת האחרונה ז''א איחור של כ12 יום, יחסי המין ללא הגנה היו כ 23 יום לאחר הוסת האחרונה ידוע לי כי הביוץ קורה בד''כ בשלב הרבה יותר מוקדם, ביצעתי מספר בדיקות ביתיות ולפני מספר ימים בדיקת דם, כולם הראו תוצאה שלילית אך הוסת טרם הגיע ובימים האחרונים נצפו מעט הפרשות, האם ייתכן כי גיל ההריון לא מאפשר לראות עדיין בבדיקות או שבמקרה שלי הבעיה אחרת (אולי בגלל שהפסקתי לקחת גלולות) נמאס לי להתאכזב מכל בדיקה. האם עדיין קיים סיכוי להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון.
ד``ר איילון לחמן02/08/2010שלום.
אם כל הבדיקות שליליות,רוב הסיכויים שמדובר בעיכוב במחזור עקב דיכוי המערכת ההורמונלית בגופך עי ההגלולות וזמן ההתאוששות שלוקח לה.אז הנחוץ זה רק המשך מעקב בלי לחץ.כמובן שגם הביוץ מתעכב וקשה לדעת מתי קרה או אולי עוד לא קרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפיתאילנה01/08/2010
שלום רב!
אני בשבוע 12 +3, ביצעתי שקיפות עורפית שהדגימה ממצא היפואקוגני בשילייה בגודל 3X1 עם מחיצות. לדברי הרופא אני צריכה להיות במעקב.
מה המשמעות של הממצא ועד כמה הוא מסוכן להמשך ההתפתחות של העובר? האם יש סיכון לחיו? מה ההשלכות העתידיות למצב זה? ומה הסיבה שעלולה היתה להוביל למצב זה?
אני מודה על תשובתך.
אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות
ד``ר איילון לחמן02/08/2010שלום.
קשה לדעת הסיבה לממצא בשיליה. יכול להיות שמדובר בדימום והוצרות קריש דם.יש כמובן צורך למעקב כדי לראות שהממצא אינו גדל. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל הריון בא.ס קטןשירה01/08/2010
שלום
אני בת 37 הריון ראשון ספונטני.
עשיתי כמה בדיקות ביוץ ביתיות ולכן אני יכולה לדעת שהביוץ היה ב- 22.6.2010 (עשיתי בדיקה גם אחרי והיה ירידה בכמות ההורמון כלומר קו הבדיקה היה חלש יותר)
היום עשיתי בדיקת אולטראסאונד שהראתה שבוע 2+7.
לפי תאריך הביוץ אמור להיות 5+7.
רציתי לדעת האם זה אומר שהעובר קטן ולא מתפתח כמו שצריך?
האם זה יכול להיות קשור להשרשה מאוחרת?
האם זה הגיוני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירה
ד''ר גדעון נגר01/08/2010הבדל של כ3 ימים אינו מצביע על עובר קטן יתכן ביוץ מאוחר יותר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםאדר01/08/2010
אני בשמירה משבוע 27 לאחר שהייתי מאושפזת עם צירים מוקדמים.משבוע 32 עם פתיחה של 2 ס"מ.
ביום שישי האחרון(30/7)הייתי בביה"ח עם דימום לאחר קיום יחסי מין(ניסיון...).
כרגע שבוע 37 עם פתיחה של 3 ס"מ,מחיקת צוואר 80 % וצירים לסירוגין,לא סדירים ולרוב לא כ"כ חזקים.
כמה זמן אפשר להחזיק ככה?ומה ניתן לעשות כדי לזרז...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאדר
ד''ר גדעון נגר01/08/2010יש להניח שאת תלדי בימים הקרובים
אך לעיתים יתכן אף מאוחר יןתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקוציטים בשתןמיכל01/08/2010
שלום
אני בשבוע ה= 27 לפני כשבוע עשיתי בדיקת דם שתן ויצא לקוציטים 500, התרבית היתה שלילית, רצ"ב הבדיקה
| 10*3/micl | (
4.5 *
7.6 )
11
|
RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | (
3.8 *
3.97 )
5.3
|
Hemoglobin | g/dl | (
11.7 *
11.9 )
16
|
Hematocrit | % | (
35 *
35.4 )
47
|
MCV-Mean Cell Volume | fl | (
79 *
89 )
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | (
27 *
30 )
34
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | (
31 *
33.6 )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
11.6 *
12.6 )
15
|
Platelets | 10*3/micl | (
150 *
193 )
450
|
MPV-Mean Platelet Volume | fl | (
8.5 *
12 )
12.9
|
Neutrophils % | % | (
40 *
73.5 )
75
|
Lymphocytes % | % | *
21.5 (
22 )
44
|
Monocytes % | % | (
3 *
4.4 )
13
|
Eosinophils % | % | (
0 *
0.5 )
6
|
Basophils % | % | (
0 *
0.1 )
2
|
Neutrophils # | # | (
1.8 *
5.57 )
7.7
|
Lymphocytes # | # | (
1 *
1.63 )
4.8
|
Monocytes # | # | (
0 *
0.33 )
1.1
|
Eosinophils # | # | (
0 *
0.04 )
0.6
|
Basophils # | # | (
0 *
0.01 )
0.2
|
שתן-כללי
PH (U) | | (
5 *
6.5 )
8
|
Nitrit (U) | | NEGATIVE
|
Ketone (U) | | NEGATIVE
|
Glucose (U) | | NORMAL
|
Urobilinogen (U) | | NORMAL
|
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
|
Protein (U) | | NEGATIVE
|
Leucocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
500
|
Erythrocytes (U) | | NEGATIVE
|
בקטריולוגיה
Urine Culture (Diaslide) | | תרבית שלילית
|
לאחר כשלושה ימים נשלחתי לעשות שוב בדיקת שתן ושוב יצא לקוציטים 500 עם תרבית שלילית
יש לציין שהצריבה שיש לי היא בסוף מתן השתן
אודה לכם אם תחזרו אלי לגבי האבחנה שלכם, והאם זה יכול לגרום נזק לעובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר01/08/2010אין כל סכון לעובר כל עוד התרבית שליליתץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןדני01/08/2010
עשיתי שוב בדיקת היום
היום אחרי 5 ימיםם איחור
וראיתי קו חלש כמעט נעלם בקושי רואים אותו
העם זה בטוח היום והעם נורמאלי שהוא כזה בהיר??
אני רוצה לצין שאני ילדתי לפני 4 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדני
ד''ר גדעון נגר01/08/2010לחזור על הבדיקה מספר ימים מאוחר יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןמור01/08/2010
אני כרגע בשבוע 32 +4 עם צואר רחם מקוצר 17 מ"מ ואני בשמירת הריון בבית ... שאלתי מה הסיכונים שלי באם תיהיה לידה מוקדמת , ומה אני יכולה לתרום במעשי בכדי לא לקדם את העניין עוד יותר ולנסות למשוך עוד זמן יקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין לי תגובה ?
מור01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור
ד''ר גדעון נגר01/08/2010רצוי לשכב במנוחה מוחלטת לפחות בשבועיים הקרובים.
לך אין סכונים
אך לעובר כן וזאת בעקר עקב חוסר בשלות ראתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לד"ר גדעון נגר
מור02/08/2010קודם כל תודה על התשובה , הייתי מאושפזת באיכילוב במחלקה טרום לידה ושם נתנו לי זריקה בישבן להבשלת ריאות ... האם ישנה דרך לקבל עוד טיפול תרופתי בכדי שלא יקרה לידה מוקדמת (כרגע אני שבוע 32+5) . לתשובתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייב להגיב למור
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010התשובה/שאלה מיועדת לגל בנות הפורום.
היית מאושפזת באיכילוב באחת היחידות להריון בסיכון גבוה הטובות בעולם.
בדקו אותך שם רופאים מעולים אשר התעמקו אישית במקרה שלך.
בטוח ששאלת את השאלה הזאת גם אותם וגם את הרופא האישי המלווה אותך.
את חושבת שיש טיפול נוסף שהם שכחו לתת לך?
את חושבת שרופא בפורום שלא מכיר אותך שקורא עלייך 3 שורות יוכל לתת לך עיצה יותר טובה?
מצטער אם התשובה מעט אגרסיבית. לא מתכוון לפגוע בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר שבד"כ מאוד נחמד......
שרון03/08/2010שלום,
קודם כל אני חושבת שאתם עושים עבודה מדהימה וזה בהחלט הפורום הכי מהיר ואמין שקיים היום.
אבל......האם נראה לך שהנשים ששואלות את השאלות בפורום לא היו אצל רופא?
חלק גדול מהן (ואני בינהן) מטופלות במרפאות HR אצל מיטב המומחים ויחד עם זאת, מעוניינות לשמוע חוות דעת נוספת בעיקר בשביל להוריד מהלחץ.....
אישה שאין לה שום בעיה לא פונה לפורום ונראה לי שלכולן ברור שהתשובות כאן הן יותר כלליות מאשר אצל הרופא המטפל/אשפוז. הרבה נשים שואלות "סתם שאלות" ונענות וזה בסדר - יכול להיות שמישהי באמת לא יודעת שבטא 500 מעמעו הריון...... כאן זה לא המקרה!
הבחורה הנחמדה כאן רק רצתה עצה נוספת - אולי תוכלו לחדש לה משהו? לא היו מקרים של רשלנות? אין מצב שבאשפוז לא ממש הסבירו לה הכל או שהיא היתה בלחץ ופוחדת שפיספסה משהו? גם בבתי החולים הכי טובים נעשות טעויות.
למה לענות ככה לאישה שגם ככה נמצאת במצב מלחיץ ומבאס?
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתגובתך שרון
מור03/08/2010אני מאוד מודה לך על התגובה , שיקפת בעצם את הרגשתי בנושא .. כנראה את באמת מבינה מאיפה השאלה נבעה .. תודה על התמיכה . ישר כח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך ד"ר עדי
מור03/08/2010במצב שאני נמצאת קיום (בחרדה מסויימת) בכל זאת זה הריון ראשון שלי לאחר נסיון קודם שנכשל בגלל חוסר התפתחות , ראיתי לנכון לשאול את שאלתי גם אם התשובה או התגובה תיהיה דומה למה שנתת .
בכל אופן אני חייבת לציין שאני מודה על התשובות והם עזרו לי לדעת היכן אני נמצאת עכשיו .
* ישנו פתגם חכם שאומר אין הביישן למד . ( עדיף לשאול מאשר להשאר בחוסר ידע ) .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת להגיב
אלונה04/08/2010היי
אני חייבת להגיב...
אני נמצאת בהריון בסיכון גבוה ומטופלת עי פרופסור פרטי ונמצאת במעקבים של הריון בסיכון..- כלומר מכוסה מכל הכיוונים.
פעמים רבות אני נתקלת ברופאים שלא מצליחים להבין את המצב הרגשי שבו אנו נמצאות.
אני למדתי שלא צריך להתבייש- מדובר בבריאות שלי, בגוף שלי וחשוב מכל- בילד שלי.
המענה בפורום הזה פעמים רבות הוריד משמעותית את רמת הלחץ שלי- למרות ששמעתי את אותה תשובה מ3 רופאי שונים.
אני לא רואה צורך להגיב באופן בו הגיב הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה של אלונה
מור07/08/2010תודה על התמיכה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסתם להרגיע אותך :-)
מירית05/08/2010בהריון הקודם שלי היה לי דם צוואר רחם מקוצר משבוע 27!!! ולמיטב זכרוני זה גם היה בשלב מסויים 17 מ"מ וגם אני קיבלתי את זריקות הצלסטון
הייתי בשמירת הריון אבל לא במצב של שכיבה סתם בבית לא עובדת
בסופו של דבר ילדתי בשבוע 40 פלוס 4 ועוד בניתוח קייסרי כי התינוק לא ירד לתעלה
אני לא רופאה וזאת לא המלצה אבל סתם להרגיע אותך כי אני זוכרת שהייתי מאודדדד לחוצה ופחדתי ללדת מוקדם מידי
עכשיו אני בדיוק באותו שבוע שהתחלתי את השמירה בהריון הקודם מקווה שהפעם אני לא אצטרך את הזריקות האלו כי אני זוכרת שזה דיי כאב חחח
בהצלחה והמשך הריון קל ותקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה של מירית
מור07/08/2010תודה על ההרגעה זה מאוד עוזר לשמוע עוד מקרה , מקווה שהשמירה תעשה את שלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיסריאמא01/08/2010
שלום,
אני אמורה לעבור ניתוח קיסרי (מבחירה, כי הלידה הראשונה הסתיימה בניתוח בשל חוסר התקדמות. הפעם אין שום סיבה רפואית) .
היום אני בשבוע 37 והניתוח נקבע לשבוע 38+4 ,שאלתי היא האם זה לא מוקדם מדי? אני יודעת שניתוחים קיסריים קובעים החל משבוע 38 , אבל בכל זאת אם אני למשל ימשוך שבוע נוסף זה יעזור לעובר להתפתח ולהתחזק עוד קצת?
נשאר לי עוד שבוע מהיום ויש לי הרגשה שזה עדיין ממש מוקדם ללדת (אפילו הבטן עוד לא התחילה לרדת), הלידה הקודמת הייתה בשבוע 40+5
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאאא
ד''ר גדעון נגר01/08/2010שבוע ההריון מתאים לבצוע נתוח קסרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ******למה אף פעם לא עונים לי???????קארין 3001/08/2010
שבוע טוב, אני בשבוע 12 ורציתי לדעת אם:
1. מותר לי לבצע החלקה בשיער במהלך ההריון?
2. האם מותר להשתמש בנרות ומשחה אגיסטן (אינטימי)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני יודעת כי אני השתמשתי...
מיכל01/08/2010היי
גם אני בשבוע 12
לפני שבועיים בערך היתה לי פטרייה בנרתיק ונתנו לי נרות ומשחת אגיסטן
אני יודעת שזה מותר - ותאמיני לי ששגעתי את הרופא בעניין הזה כדי לדעת בוודאות שאין שום סיכון ולו הקלוש שבקלים....
דרך אגב - אם בפטרייה מדובר - מומלץ גם לעשות שטיפות עם יוגרוט ביו, יש בו חידקים, זה טבעי וזה מקל ואפילו מעביר את הפטרייה....כך היה אצלי...
לגבי החלקה בשיער אין לי מושג
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה נעמה
קארין 3001/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמותר בהריון שני הדברים
ד''ר עדי דוידסון01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר' עדי
קארין 3001/08/2010תודה דר' עדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקארין
ד''ר גדעון נגר01/08/2010מותר לבצע החלקה
וכן מותר להשתמש באגיסטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן???רחלי01/08/2010
הי,
מצורפת תמונה 4 מימד שנלקחה בשבוע 12+4.אני רואה בין הרגליים משהו שנראה כמו בולבולון חמוד,האם אני צודקת או שזה יכול להיות גם דגדגן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
רחלי01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן.
ד``ר איילון לחמן02/08/2010שלום.
ממליץ להתיעץ עם מבצע הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפוווווו ביותררררחסויייייייי01/08/2010
לבחורה שמאחר המחזור בשבוע לאחר כמה זמן אמורים להתחיל בחילות וכל הסימנים להריון אם היא בהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר כבר לבדוק הריון
ד''ר עדי דוידסון01/08/2010בבדיקה ביתית שקונים בבית מרקחת
הבדיקות בשלב כזה אמינות מאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימהמירב01/08/2010
שלום, נמצאת בשבוע ה-26.
נוטלת אלטרוקסין לאיזון בלוטת התריס - נמצאת במעקב קפדני והבלוטה מאוזנת ב"ה.
סובלת מדי פעם מדופק מואץ מאוד - בהריון קודם עשו לי אולטר ואכן אובחן שינוי מדי פעם בקצב פעימות הלב, גם בזמן מנוחה. ב"ה הכל בסדר מבחינה קרדיולוגית ולא ייחסו לכך דבר.
אני פונה אליכם בשל דבר שמטריד ומלחיץ אותי מאוד; באמצע השינה בלילה אני קמה עם תחושת מחנק רצינית!!! נכון שעד שהבטן יורדת למטה קצת יותר לחוץ באיזור החזה, אבל זה נראה לי מוגזם... אני מאוד משתדלת לא להילחץ מקשיי הנשימה שתוקפים אותי שכן אז זה עלול להיות גרוע יותר ואני מפחדת להכנס להיפר-ונטילציה.
לרוב אני הולכת למקום עם אוויר קר ושותה מים קרים ומחכה שהנשימה תסתדר.
אני ב"ה לא נמצאת בלחץ ובחרדות חריגים שזה יכול לבוא לידי ביטוי כתוצאה מכך.
השבת כבר ממש נלחצי והתחלתי לבכות, הייתי בטוחה שאני הולכת להיחנק ממש!!! לא היתה לי כל אפשרות להסדיר את הנשימה...
האם זה נורמאלי? מצריך מעקב? מה עליי לעשות?
רק בריאות ותודה רבה על שאתם מקדישים לנו מזמנכם היקר,
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה. תודה :)
מירב06/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירב
ד''ר גדעון נגר06/08/2010בהריון יתכנו התקפי קוצר נשימה זמניים
אם אכן נבקת עי קרדיולוג והנל שלל ממצא חריג
את יכולה להיות שקטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



