מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- mmr לקראת הריון-נעמה03/08/2010
שלום
אני בת 29 ומתכננת להיכנס להריון בקרוב. בילדות קיבלתי חיסון אחד של אדמת וחיסון אחד של חצבת, בחזרת חליתי כילדה. האם בדיקת נוגדנים מספיקה או שעליי לקבל את החיסון המשולש ואם כן, מהו זמן המינימום שעליי להמתין לפני נסיונות כניסה להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינך זקוקה לחיסונים נוספים
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010יכולה כבר להרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידת משקל בשבועות הראשוניםהריונית03/08/2010
שלום, אני בת 28 ובהריון שני (שבוע 8). להריון הראשון נכנסתי עם 6 ק"ג עודפים, אך שמרתי על תזונה מאוזנת ושפויה והצלחתי לא לעלות הרבה. הבעיה הייתה בתקופת ההנקה בה עליתי מאוד תוך זמן קצר. כעת, 9 חודשים לאחר הלידה, התחלתי לעשות דיאטה במטרה להוריד כ- 10 ק"ג. ספרתי בקנאות קלוריות וכן עשיתי ספורט (רכיבה מאומצת על אופניים) מידי יום, וכיוון שאני עדיין מניקה היו ימים רבים בהם הייתי בגירעון קלורי של מעל ל- 1000 קלוריות. כאשר לאחר כל מס' ימים כאלו נתתי לעצמי יום מאוזן קלורית או אפילו מעט מעל כדי לא להכניס את הגוף לסטרס שיעצור ירידה.בסופו של דבר לא ירדתי הרבה (2-3 ק"ג). לאחרונה גיליתי שאני בהריון ואני מעוניינת לדעת מה עשויות להיות ההשלכות של התזונה הלקויה שלי באותם שבועות קריטיים. האם ניתן להמשיך דיאטה מאוזנת יותר לאורך השליש הראשון? ומה לגבי ספורט (אירובי ואימוני כוח)? המידע שאני מוצאת באינטרנט הוא מאוד כללי ואשמח לתשובה יותר "מדעית". תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשה לתת תשובה מדעית בפורום
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010נראה שאת מבינה היטב בתזונה וספורט
אז בגדול: ניתן לעשות ספורט בהריון אך ללא הגזמה.
צריך לאכות תזונה מאוזינת וטובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא לא הכפילה את עצמהנ.03/08/2010
שלום ,
בטא ב : 27/3 (יום שלישי שעבר) : 9560
בטא ב : 2/8 (אתמול) :
35180.
נמצאת עכשיו בשבוע 7 בהריון טבעי. (לא טיפולים).
בדיקת US בעוד יומיים אבל
לחוצה ...
ערך בטא היה צריך להיות יותר גבוה. היה צריך לבצע 3 הכפלות
לאחר 6 יום.
האם יש סיכוי עוד להריון תקין ?
תודה ,
נ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין תחליף להמתנה
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010ביצעת בדיקות בטה על דעת עצמך כדי להיות רגועה ובמקום זה את לחוצה
אז מה המסקנה?
לא היה כל ערך בביצוע בטה נוסף. את מעוניינת ללדת תינוק ולא בטה אז ה US יוכל לעזור לך להתקדם למטרה
מתוך היומיים כבר עבר חצי יום :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נ.03/08/2010תודה על התשובה החביבה :-)
כן ... כבר עבר 1/2 יום ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בפוסטינור יום לפני המחזוררונית03/08/2010
שלום,
חששתי ששכחתי גלולה ולאחר שבוע ככל הנראה קיימתי יחסי מין והקונדום נקרע.
יש לציין שהמשכתי לאחר שיכחת הגלולה לקחת גלולות כרגיל.
לקחתי פוסטינור מספר שעות לאחר שהקונדום נקרע, והיה מדובר ביום או יומיים לפני שהייתי אמורה לקבל מחזור...
היום כבר היום החמישי לאיחור ועדיין לא קיבלתי מחזור.
האם יש לחשוש מהריון? מה הסיבה לאיחור? האם פוסטינור יכול לגרום לאיחור כל כך גדול? היום אני מתחילה לקחת את החפיסה החדשה של הגלולות. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוסטינור
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
פוסטינור אכן יכול לגרום לשבוש שציינת. המשיכי לקחת את גלולותייך כרגיל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם, לאחר חשש להפלה טבעיתליז03/08/2010
בוקר טוב, ניסיתי להיכנס להריון בזמן הביוץ האחרון, לפני כשלושה שבועות, לאחר מכן הרגשתי רגישות בחזה מספר ימים,אך לפני 5 ימים התחיל דימום חזק מאוד שנמשך כשלושה ימים, כמובן שחששתי להפלה טבעית כי אין זה תאריך המחזור הקבוע שלי.
עשיתי בדיקת דם אתמול, הערך של hcg -קטן מ- 2 .
האם היה הריון ונפלט מהגוף?
האם יש צורך לבדוק באולטרה סאונד , או לחכות לערך שווה לאפס בבדיקת דם?
מתי להתחיל לספור שוב את המחזור החודשי? מהדימום שהיה לי?
אודה לתשובתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ההריון שלך שלילית
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010התייחסי לדימום כמחזור אך אין צורך לספור
תני לעצמך קצת ספונטניות וזאת הדרך המהירה ביותר להרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן ציפורןלימור03/08/2010
שבוע 13
השתמשתי בשמן ציפורן על אצבעות הידיים בכמות קטנה ומיד כשראיתי שאסור לנשים בהריון ניגבתי במגבון. האם מסוכן ולגשת לרופא, או שבכמול כזו אין חשש?
ובאופן כללי, למה אסור להשתמש בשמנים ארומטיים במהלך ההריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
לימור03/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן ציפורן
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
אין סכנה בשימוש בזמן זה בהריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV שאלה דחופה.. פליז פליז תענו לי.מייקי03/08/2010
לאחר טיפול IVF, נקלטנו להריון.
מייד בתחילת ההריון הייתה לי דלקת אוזניים, חום, צינון, גודש קשה באף, כאבי ראש ותחושה כללית לא טובה. רופאת המשפחה נתנה לי אנטיביוטיקה שאמנם לא לקחתי כי ריפאתי את עצמי באופן טבעי.
במהלך ההריון גילו שאני לא נושאת את הנוגדנים של CMV ועלי להיזהר כדי לא להידבק ממי שחולה בשפעת וכו'.
עשו לי בדיקות דם וראו שהכל בסדר אבל עדיין להישמר.
את הבדיקות דם עשו לי הרבה אחרי שחליתי והבראתי... לא ידעו שהרגשתי ככה בתחילת ההריון ולכן עשו את הבדיקת דם, אלא הרבה אחרי ובדרך אגב.
היום אני בשבוע 32, אבל יש בי חשש עדיין שמה שהיה בתחילת ההריון ולא נבדק ע"י בדיקת דם עלול להיות רע ומר....
אודה לתשובתכם בהקדם.
האם יש סיכוי שכבר קרה משהו בתחילת ההריון בגלל שחליתי? או שיכלו לראות את זה בבדיקת דם והכל בסדר?
פליז פליז פליז תענו לי מהר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה אנא... CMV
מייקי03/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם הכל תקין אז לחפש עוד?
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטאנ.מ03/08/2010
בוקר טוב,
עשיתי בדיקת בטא אתמול (2.8) והתוצאה יצאה 3308.
תאריך המחזור האחרון היה 25.6
איך אני מחשבת את שבוע ההריון והאם זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין כל קשר בין שבוע ההריון לבטה
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה בהריון ? השפעות על העובר ?אלינור03/08/2010
שלום לכולם,
ברצוני לדעת מה זה אומר אם כמות הברזל בדמי ירדה מזה שנים ל-32. שזה נמוך מאוד
למרות לקיחת כדור ברזל + פארטנל ליום והפחתת מוצרי חלב בסמוך.
אם זה הפריטין הוא 20, וההמוגלובין HB הוא 10.9.
מה זה אומר? חוסר ספיגה ? תזונה לא טובה (אני צמחונית שנהנית מאוכל) ? או שמא משהו אחר ?
אני סובלת מעייפות ותשישות בשבועות האחרונים יותר מהרגיל, וגם היו לי בחילות והקאות בשבוע שטרם בדיקת הדם.
אני מאוד חוששת שכן זהו הריוני הראשון ואני דואגת להשפעות על העובר בבטני.
לתשובתכם המקצועית אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף, אני בחמישי - שבוע 21
אלינור03/08/2010שכחתי להוסיף, חודש חמישי - אני בשבוע 21
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה בהריון
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
רמת ההמוגלובין נמוכה וכן רמת הפריטין אם כי בגבול התחתון של הנורמה. לאור תוצאות אלו רצוי להגביר את נטילת הברזל להמשיך ולעקוב.
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לד"ר לידור
אלינור04/08/2010תודה לך ד"ר לידור
אבל לא ענית לי האם זה פוגע בעובר ? כמו כן, האם הקאות פוגעות בו בחודש חמישי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח קיסרי שאלהמתעניינת02/08/2010
שלום אני חמישה חודשים לאחר ניתוח קיסרי ועדיין יש לי נפיחות מעל הצלקת. מאין מדרגה כזו. כשאני עומדת הנפיחות הוא קשה וכשאני שוכבת לא מרגישים כלום. זה נראה כמו בצקת כי כשאני שוכבת כאמור זה נעלם.
לא עליתי במשקל בכלל ודווקא בגלל זה האיזור שמעל הצלקת מאד נפוך (רק הוא נפוך) ולכן זה ממש לא אסתטי.
האם יש אפשרות לניקוז הנוזל הזה? ומדוע הוא נוצר?!
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיף בדיקה אצל רופא הנשים שלך
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010רוצה להוסיף להודעה גם תמונה?
אז נוכל כולנו להתרשם ולייעץ לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי- לא תקין?אנונימי02/08/2010
שלום,
וסת אחרונה 17.03, על פי כל הבדיקות- 23.03.
שקיפות + סקירה מוקדמת תקינות לחלוטין
תוצאות חלבון עוברי AFP 0.85
HCG 1.63
E3 0.73
לפי גיל האישה 1/ 875
לפי גיל האישה+ בדיקות 1/ 455
הופניתי למי שפיר לבדיקת 13 , 18 ו- 21
האם ייתכן שהכל תקין או שנראה שיש בעייה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרוב לוודאי שהכל תקין
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010רק ניקור מי שפיר יוכיח זאת אז כדאי לבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 50עדי02/08/2010
בשבוע 24, עשיתי היום העמסת סוכר, הטווח התקיון הוא בין 65 ל-140 ויצא לי 123, האם לא עושים העמסת סוכר של 100 למרות שזה קרוב לגבול העליון?
אם יצא בטווח אז בטוח לא תתפתח מאוחר יותר סוכרת הריון בשבוע מאוחר יותר?
האם יש צורך להמעיט במאכלים מתוקים עקב כך? אני אוכלת הרבה פירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התוצאה תקינה
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010לאכול בריא ולא להגזים בסוכר זה תמיד נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על היפוך חיצונינירה02/08/2010
שלום,
אני בת 32, הריון ראשון ותקין. שבוע 36+0. מצג: עכוז. מי שפיר: כמות תקינה.
לפני כשבוע הייתי מאושפזת שני לילות בגלל האטות קלות במוניטור. היו לי כמה מוניטורים טובים אז נשלחתי הביתה.
1. שאלתי הראשונה היא: במידה והעובר ימשיך להיות במצג עכוז, האם מומלץ לעשות היפוך חיצוני במקרה כזה (כלומר לאור ההאטות שהיו לי)?
2. שאלה שנייה: האם הטיפול במוקסה (רפואה סינית) עלול לסכן באופן כלשהו את העובר? כי כשעשיתי אותו, הרגשתי תנועתיות יתר של העובר במשך שעות ארוכות.
אשמח לתשובות
נירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במקרה שלך
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010עדיף לקבוע תור לניתוח קיסרי בשבוע 38 בדיוק
עקב ההאטות לא כדאי למשוך את ההריון בכל מקרה מעבר ל 38 שבועות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומיםמורן02/08/2010
שלום
אני בשבוע 13 עם תאומים לא זהים בימים האחרונים יש לי לחץ בבטן התחתונה לסרוגין שמקשה עלי לעמוד על הרגליים בנוסף היום נתקלתי בתופעה חדשה כי לאחר נטילת שתן אני ממשיכה לטפטף מבלי להרגיש אני מגלה את זה רק אחרי שתחתון רטוב לגמריי ראוי לציין שהטיפטוף הוא חזק כמו כן רציתי לדעת אם זה תקין אשמח לקבל תשובה בהקדם
תודה והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מורן04/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד שהרופאים יענו
אלונה04/08/2010היי
גם אני בהריון תאומים שבוע 17
אני מכירה את הכאב הזה, יכול להיות שאחד הקטנטנים התיישב על השלפוחית.
אני שוכבת על צד שמאל ומעסה את הבטן, אני לא יודעת אם זה גורם לו לזוז... אבל זה מפסיק את הכאב.
אפשרות נוספת- כאשר יש גזים זה מתבטא בכאב חד בבטן תחתונה, לזה אין לי ממש פתרון חוץ מלאכול אוכל שלא עושה גזים.
בכל מקרה כדאי לידע את הרופא
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מין העוברמורן02/08/2010
באיזה שלב הכי מוקדם ניתן כבר לקבוע בוודאות מין העובר?האם קיימת בדיקה מיוחדת אפילו באופן פרטי שתעזור בגילוי הזיהוי לפני השבוע 12ה- להריון?מאוד חשוב לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדרכ רואים אחרי שבוע 12+4 ימים
ליאת02/08/2010אבל הכי בטוח לחכות לסקירה הראשונה למנוע טעויות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



