מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה דחופה בנוגע לאיחור במחזורברוק16/08/2010
שלום,
אני מנסה מזה כמה חודשים להכנס להריון. החודש המחזור שלי מאחר כבר ב-11 יום. שלושה ימים לאחר האיחור עשיתי בדיקת בטא שיצאה שלילית.
ובכל זאת המחזור עדיין לא בא.
חשוב לציין שגם לאחר שנים של גלולות ברצף קיבלתי מחזור סדיר שמעולם לא איחר בין 28-30 יום.
אני מבינה שיכול להיות שלחץ משפיע ובגלל זה יש איחור אבל האם ייתכן שיש הריון למרות הבדיקה השלילית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לברוק
ד''ר גדעון נגר16/08/2010הסבירות קטנה
אך ממליץ לחזור על הבדיקה מספר ימים מאוחר יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת צהבתמיכל16/08/2010
שלום
עשיתי בדיקת דם לזיהוי צהבת B ן- C (אני בתחילת הריון) והתוצאות הן:
Hapetities b Surface Ag- Negative
Hapetities b Core Ab- Negative
Hapetities b Surface Ad- 74.3
Hapetities c - Negative
האם תוכל להסביר לי את משמעות התוצאות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקי
ד''ר גדעון נגר16/08/2010בבדיקות מורות כי לא נחשפת לזהום בכבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקום השליהדניאלה16/08/2010
שלום רב,
אני בשבוע 20. בשבוע 19 נאמר לי שהשליה שלי היא קדמית. ערכתי בדיקת מי שפיר. יום וחצי לאחר הבדיקה עשו לי אולטרסאונד (כי הבטן קטנה והיו הפרשות קצת חומות). באולטרסאונד נאמר שהכול בסדר והשליה היא אחורית צידית.
האם ייתכן שמיקומה של השליה ישתנה בעקבות מי השפיר? מה משמעות השינוי הנ"ל?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדניאלה
ד''ר גדעון נגר16/08/2010סביר להניח שבטעות נאמר לך כי היא קדמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה להכנס להריון ודואגתמיכל16/08/2010
שלום,
אני בת 31, מנסה להכנס להריון כבר 5 חודשים.
בכל חודש אני מודאגת מחדש שאני עושה משהו לא טוב, כמו שותה יותר מדיי קפאין או מדברת יותר מדיי בפלאפון ושזה יכול להשפיע הן על סיכויי להקלט והן על איכות הביצית.
הדבר שהכי מפריע לי, ובמיוחד החודש (ויש לי ביוץ ממש בעוד כמה ימים) הוא שאני בחורה די לחוצה ונמצאת במתח הרבה פעמים (מכל מיני שטויות). החודש למשל, בשבועיים האחרונים, הייתי במתח רב ביותר (ממש רב!) מסיבות בריאותיות שבסוף התברר שאין לי שום דבר.
כעת אני מאוד דואגת שכל המתח שהייתי בו והלחץ האטומי ישפיעו על איכות הביצית שתבחר החודש!! בעלי אומר שזה לא הגיוני ומקסימום הלחץ והמתח שהייתי בו ישפיעו על סיכויי הקליטה שלנו, אבל אני חייבת לברר איתכם אם יש סיכוי שמתח ולחץ מרובים ביותר (ממש 24/7 בשבועיים האחרונים) יכולים או "לקלקל" את הביצית של החודש הזה או לגרום לבחירה של ביצית פחות מוצלחת מהמועמדות החודשיות, ואפילו ביצית פגומה.
אודה מאוד על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר16/08/2010מתח אינו פוגע באכות הבציות גם לא קפה או שיחות בפלאפון
אך מתח קצוני עשוי לעכב את הכניסה להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100 גרם , תוצאות.נטע16/08/2010
שלום,אני בשבוע ה-26+6 להריוני, לאחר תוצאה תקינה של העמסת סוכר של 50 ג' הוחלט לשלוח אותי להעמסה של 100 ג' מאחר והעובר היה מעט גדול והיה ריבוי קל של מי שפיר. אתמול עשיתי את הבדיקה ולהלן התוצאות. מאחר ואני טסה לחו"ל מחרתיים רציתי לדעת האם הן תקינות או שעליי לעשות דיאטת פחמימות או לשמור.
בצום הערך היה 71.8
לאחר שעה:
Glucose mg/dL 162.5 לאחר 100 גר' סוכר
לאחר שעתיים:
Glucose mg/dL 158.0 לאחר 100 גר' סוכר
לאחר 3 שעות:
Glucose mg/dL 65.8
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטע
ד''ר גדעון נגר16/08/2010הבדיקה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך,שאלת הבהרה
נטע16/08/2010תודה על תשובתך, אך עם זאת הבנתי שהערך לאחר שעתיים צריך להיות 155 מג' והוא עומד על 158 מג', וזה לדברי הרופאה שלי חריגה ולכן היא הפנתה אותי לרופא מומחה לסכרת.
האם זה מעבר לתקין ואכן עליי לקבוע תור למעקב של מומחה סוכרת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנטע
ד''ר גדעון נגר17/08/2010העמסה נחשבת לא תקינה רק כאשר 2 ערכים גבוהים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה הגיוני??? שבוע 14מיכל16/08/2010
שלום,
אתמול בערב כששכבתי במיטה (שעתיים אחרי ארוחת ערב) הנחתי את ידי על הבטן (בין הפות לפופיק) והרגשתי מעין תנועות - כאילו משהו מתהפך לי בתוך הבטן, חורק וזז...
בבוקר כבר לא הרגשתי כלום :-(
האם הגיוני להרגיש בשלב כזה את תנועות הנסיכה הקטנה שלי ?? (אציין שזהו ההריון הראשון שלי)
אני יודעת שאמורים להתחיל לחוש זאת רק בשבוע 20 בערך - אבל מתוך סקרנות אני רוצה לדעת האם מה שהרגשתי הגיוני...? והאם זה מה שחשבתי שזה....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדפנה
ד''ר גדעון נגר16/08/2010סביר להניח שהרגשת תנועות גז במעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישות הדםדלית16/08/2010
היי
אני נמצאת כרגע בשבוע 32 להריון ואני מזריקה קלקסן לדילול הדם,
השאלה שלי מה קורה בלידה? והאם כל רופא יודע להתמודד עם הבעיה?
אשמח לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדלית
ד''ר גדעון נגר16/08/2010כל רופא נשים יודע להתמודד עם הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומרי סיכה והשפעתם על הריוןלילך16/08/2010
שלום
יש לי שאלה:
אני ובעלי משתמשים בחומר סיכה מסוג DUREX PLAY (על בסיס מים)
בזמן קיום יחסי מין ומנסים להכנס להיריון כבר 4 חודשים.
שאלתי הינה האם קיימת השפעה של חומר סיכה על כניסה להיריון.
בהוראות שימוש של המוצר כתוב שהוא אינו מכיל קוטל זרע.
תודה מראש ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללילך
ד''ר גדעון נגר16/08/2010איני רואה בעיה עם שמוש בחומר זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מותר לצבוע שיער במספרה בשבוע 38?ירדנה15/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לירדנה
ד''ר גדעון נגר16/08/2010כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויפאקס בהנקה (מדוע לא עונים לי?)ש. כהן15/08/2010
שלום רב
זו הפעם השלישית שאני שולחת את השאלה הזו. עדיין לא קיבלתי מענה...
בבמהלך כל הריוני נטלתי ויפאקס (37.5 מ"ג כדור אחד ליום). זאת לאחר התייעצות עם המרכז הטורטולוגי.
אני יודעת שהמינון מאוד קטן, אך אני אוטוטו יולדת (שבוע 39) ורציתי לדעת האם ניתן (ורצוי) להניק עם מינון כזה (37.5). האם צפוי נזק כלשהו לעובר (בטווח הקצר ובטווח הארוך)?
האם יתרונות ההנקה עולים על הנזקים הצפויים (אם יש כאלה)
אודה מאוד לתשובתכם בהקדם
ש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לש כהן
ד''ר גדעון נגר17/08/2010המכון הטרטולוגי הוא הסמכות לקביעה אם תכשיר מסים מזיק להריון והנקה
במידה והתיעצת עם המכון את יכולה להיות רגועה לגמרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- BETA HCGדיאן15/08/2010
שלום רב,
המחזור האחרון שלי היה ב 11.7.10, תוצאת BETA HCG מהיום, 12.8.10 - 1802. האם זהו ערך תקין? האם ערך זה בשלב הריון זה מצביע על סיכוי להריון רב - עוברי?
בתודה
דיאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדיאן
ד''ר גדעון נגר16/08/2010ערך תקין
אינו מצביע על הריון תאומים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בטאנעמי15/08/2010
שלום רב,
שמי נעמי , ווסת אחרונה הייתה ב07\11 איחור של שבוע , עשיתי בדיקת דם- בטא והתוצאה הייתה 162.4.
זה הריוני הראשון , והייתי רוצה לדעת אם התוצאה תקינה ? בבקשה , אשמח לקבל תשובה בהקדם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמי
ד''ר גדעון נגר16/08/2010התוצאה נמוכה מהרגיל אך יתכן והביוץ הופיע באחור ולכן הערך נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ווסת והריוןניר15/08/2010
שלום רב, המחזור האחרון שלי הגיע לפניי חודש 18.7,זה היה מחזור אחרי חבילת גלולות.אחכ לא לקחתי חבילה חדשה.בימים האחרונים יש לי בבקרים ובערבים כאבי מחזור אך הווסת לא הגיע עדיין.כמו כן יש לי מעט בחילות(אולי זה פסיכולוגי בכלל...)לפניי הגלולות היה לי מחזור סדיר מאוד. כמה זמן לחכות עד שהמחזור יגיע עכשיו? נטלתי 10 שנים גלולות.לא נזהרתי החודש,האם ייתכן שאני הרה? האם כבר אפשר לבדוק?בדיקה ביתית הראתה שלילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה לתשובה
ניר16/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללי
ד''ר גדעון נגר17/08/2010המחזור לאחר הפסקת גלולות מגיע בדרך כלל באחור לעיתים אף מופיע לאחר מספר חודשים
בדיקת דם תשלול או תאשר הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 22,שאלה..נטלי..15/08/2010
אני נמצאת בחודש החמישי להריוני,שבוע 22..
רציתי לדעת האם זה נורמלי שאני מרגישה אותה בועטת כל כך הרבה..?
זה הריון ראשון ככה שאני לא יודעת למה לצפות, היא זזה המון ובועטת זה התחיל בשבוע
ה16 ..אני אומנם נהנת מזה שאני מרגישה אותה אבל רק רציתי לוודאות שהכל בסדר.
תודה..
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטלי
ד''ר גדעון נגר16/08/2010תחושת תנועות מצביעות על הריון תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאת דם בתחילת הריוןליטל הילמן15/08/2010
אני בתחילת השבוע השביעי ומתחילה לי זרימת דם?
זה נורמלי?
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליטל
ד''ר גדעון נגר16/08/2010בתחילת הריון יתכן דמום קל
אך עליך לבצע בדיקת USלבדיקת תקינות ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
