מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבועות הריוןהילי04/08/2010
שלום,
אני בשבוע 10.2...
איזה שבוע זה 10 או 11?
איך אני סופרת את השבועות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיימת שבוע 10 ואת ביום השני של שבוע
שרון05/08/201011.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה מצויינת
ד''ר עדי דוידסון05/08/2010אכן שואלים אותי הרבה את השאלה הזאת
כאשר את 10+2 אז סיימת 10 שבועות מלאים ועברת כבר יומיים מתוך השבוע ה 11
הרופאים נוהגים לספור רק שבועות מלאים ולכן הם קוראים לזה 10 או 10.2 אך יקראו לזה 11 רק כששבוע 11 יסתיים.
פעמים רבות נשים שהם 10 שבועות ו 6 ימים אומרות לי מחר אני מתחילה 11 וזאת טעות כי אחרי 10+6 מסתיים שבוע 11* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים ציסטים בכליות העובראפי04/08/2010
שלום רב,
אתמול עשיתי סקירת מערכות טרימסטר שני, בסקירה הכל היה תקין למעט שבכל כליה נמצאה ציסטה קטנה (לא מחוברים ביניהם), (הכליות בגודל תקין ומיקום תקין), אין מיעוט מי שפיר.
הרופאה הפנתה אותי למעקב אחר הכליות בעוד שבועיים להשלמת סקירה.
רציתי לשאול לגבי החשד לmcdk. מה זה בדיוק? האם עובר יכול לחיות למרות בעיה זו? מהם הסיכונים ומהם הסיכויים?
כמובן שזהו עדיין רק חשד וכמובן מקווים שהממצאים הציסטים יעלמו והכל יהיה בסדר, אבל אני רק רוצה להבין את משמעות החשד.
תודה,
אפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?????
אפי05/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה מלאכותית והריוןעגלגלה04/08/2010
במידה ואישה ביצעה הפלה מלאכותית בעבר - בשבוע 6 בערך - האם ישנה סכנה בהריון הבא? מדוע צריך להצהיר על כך לאחות או בזמן הלידה ? מה קורה אם לא מצהירים, כלומר , האם חוסר הידיעה של המיילדת יכול לגרום לנזקים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים????
עגלגלה06/08/2010אני חייבת תשובה בהקדם.. בבקשה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעגלגלה
ד''ר גדעון נגר06/08/2010במידה והפסקת ההריון עברה ללא שום סבוך איני רואה חובה לדווח על כך במידה ואת רוצה שהמידע יהיה חסוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופאים יקריםקרן04/08/2010
שלום, לפני כמה שבועות שאלתי שאלה כזו:
וסת ב-7/7/10 - התחלתי להשתמש בבדיקת ביוץ ביום ה-12,וגם מקיימים יום כן יום לא מיום זה.
אני יודעת שיש לי ביוץ מאוחר, מחזור בערך כל 28-30 יום.
ביום שישי (יום ה-17) היה קו חלש בבדיקת ביוץ. קיימנו יחסים ביום שלפני(יום ה-16), באותו היום ויום אחרי (יום ה-18 שהיה קו ברור).
התשובה שנעניתי:
תזמון היחסים היה נכון. רצוי לקיים לסרוגין ולא כל יום ברצף. .קיום היחסים ביום ה 19שלך רחוק מהביוץ.
אשמח אם תענו לי על כל השאלות:
- אם יש לי ביוץ מאוחר (אני יודעת זאת כי בהריון הראשון עשיתי מעקב זקיקים אבל בסוף נקלטתי טבעי) מדוע עפ"י התשובה של הד"ר קיום יחסים ביום 19 הוא מאוחר?
- ואם מופיע קו ברור בבדיקת ביוץ ביום ה-18 האם לא יכול להיות הביוץ ביום ה-19?
- האם באמת הביוץ מגיע 24-36 שעות מזמן הופעת התשובה החיובית?
- האם קיום יחסים 4 ימים רצופים באמת פוגע באיכות הזרע? בעלי אמר לי שהוא מרגיש שהשפיכה דלילה יותר וגם פחות כמות) האם יכול להיות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובת הרופאים - מקפיצה
שירי07/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזמון יחסי מין
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010לקרן ולכל קוראות הפורום
תזמון יחסים זה דבר רע שפוגע בפוריות ומעקב כניסה להריון
גם בהריון הקודם לבסוף הרית ספונטנית
הדרך הטובה והמהירה להיכנס להריון הוא יחסים ספונטנים כי הגוף יודע טוב יותר מתי זה מתאים לו.
אם מקימים 2-3 פעמים יחסים בשבוע לא ניתן לפספס את הביוץ ושיבוא מתי שיבוא.
מנסיוני (הרב) ברגע שמתחילים מעקבי זקיקים, ערכות ביוץ וכל מיני תחכומים וטכנולוגיות יש עיכוב משמעותי בפוריות במקרה הטוב עד לאי פוריות וצורך בטיפולים במקרה הרע.
אשמח אם תקראו בבלוג שלי כתבתי שתי כתבות בנושא.
אז למרות הלחץ והדחיפות זירקי הכל לפח תקיימי יחסים ספונטנים במשך 3 חודשים ותראי שתהרי בתקופה זאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
קרן08/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים בהריוןמיכל04/08/2010
אני בשבוע 13 ונוטלת פעמיים ביום פטנאל ופעם ביום אלספה
עד מתי צריך להמשיך עם הויטמינים האלו?
האם מתישהו צריך להחליפם באחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מיכל05/08/2010חבל שלא עונים גם על הודעות לא נמצאות בעמ' הראשון.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך להמשיך עד הלידה
ד''ר עדי דוידסון05/08/2010אך אם יתברר במהלך ההריון שיש חסר ברזל או חסר B12 אז יהיה צורך בתוספות בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כואב לקיים יחסיםמיכל04/08/2010
שלום,
ראשית אני רוצה להודות לכל רופאי הפורום על עזרתכם ותמיכתכם הרבה...זה פורום נהדר ואני לומדת ממנו הרבה!
ולשאלתי....
אני בשבוע 13 ויש לי בעיה שמטרידה אותי מאדדדדד!
מאז שבוע 8 בערך התחילו לי כאבים בקיום יחסי מין. הכאבים באים בעיקר אחרי היחסים, מין תחושה של צריבה וכאב (כאילו העור שבכניסה לנרתיק נקרע)
הייתי אצל הרופא והוא אמר שצוואר הרחם שלי רגיש יותר מהרגיל ועכשיו בייחוד בגלל ההריון וזו כנראה הסיבה לכאב. הוא המליץ על משחה שנקראת דרמקומבין (שטרם השתמשתי בה - כי אני מנסה להמנע מתרופות כמה שיותר בגלל ההריון)...
בנוסף, התחילו לי כל מיני פטריות וגינליות שבאות והולכות כל הזמן (כמעט בכל פעם אחרי קיום יחסים). אני אציין שמאז שהחלו התחושות האלה אני רצה להתקלח בכל פעם אחרי הסקס כדי לנסות למנוע הישנות הפטריות.
אני מרגישה שאם פעם יכולתי לקיים יחסים יום אחרי יום (באופן עקרוני), עכשיו אני צריכה לחכות שיעבור פרק זמן של לפחות 3-4 ימים (במקרה הטוב) עד שהמקום נרגע ואפשר שוב....
ניסיתי שימוש בג'ל סיכה על בסיס מיים וגם כשהייתי רטובה מאד הרגשתי את אותן תחושות
למה זה קורה? מה השתנה אצלי בגוף? עד עכשיו הסקס היה נפלא!!!!!!!!!!
מה אפשר לעשות?
בבדיקות לא מצאו כלום - עשיתי גם פאפ....
ממש מיואשת
מתי אחזור לתפקוד רגיל?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מיכל04/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מענה - מיואשת....
מיכל05/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע שמדובר בפטרת
ד''ר עדי דוידסון05/08/2010היי דפנה
אכן יחסי מין בהריון הם דבר חשוב
ממליץ בשלב ראשון לטפל עם אגיסטן ניתן גם בנרות וגם במשחה
בשלב שני ממליץ למרוח אגיסטן לפני כחל קיום יחסים כדי למנוע הישנות הפטרת
ושלישית אכן בהריון הכל יותר רגיש ומומלץ להתאים את היחסים למצב (יותר עדין, יותר משחק מקדים וכו')* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דפנה06/08/2010תודה על התשובה
רציתי רק לוודא שלא התבלבלת - למרוח אגיסטן לפני קיום היחסים???? לא אחרי....?
האם זה לא מסוכן שזה יכנס פנימה לנרתיק (עבור העובר)?
כמה פעמים ביום מותר למרוח משחת אגיסטן? האם יש הגבלה כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגיסטן בהריון
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010אגיסטן מותר בהריון ואין מגבלה על שימוש פנימי או חיצוני
התכוונתי אכן לפני יחסים במטרה שזה יכנס פנימה ותוך כדי יחסים זה יתפזר טוב בכל מקום
זה טריק שאני מלמד את המטופלות שלי והפידבקים טובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהfכואב
ד``ר איילון לחמן08/08/2010שלום.
אכן בעיה לא נעימה.כדאי לחזור על משטח לתרבית נרתיק ובינתיים לטפל בפטריה באם קימת.המשחה שקבלת-הדרמהקומבין ,היא מאד עוזרת,אבל בשימוש חיצוני לא לתוך הנרתיק.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דוידסון נתת לי טיפ נהדר!!!
מיכל09/08/2010ניסיתי למרוח משחה לפני קיום היחסים כפי שהצעת וזה היה מדהים - פעם ראשונה מאז שהריתי שלא כאב לי - לא בזמן הקיום ולא אחרי !!!
יש לי שאלה נוספת - כמה פעמים ביום אפשר למרוח אגיסטן? האם יש מגבלה מסוימת?
אני בשבוע 13 וחמישה ימים
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סורק משרדישי04/08/2010
היי
אני בהריון שבוע שמיני עובדת במשרד ובצד של העמדה שלי ממוקם סורק מדגם אפסון.
הייתי רוצה לדעת אם קיים בסורק משרדי קרינה ? ואם כן, מה הרמת קרינה ?
והאם יש לזה איזושהיא סכנה לעובר ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סורק
ד``ר איילון לחמן04/08/2010שלום.
לצערי אנו לא מכירים את כל הציוד המשרדי הקיים.המלצתי להתקשר ליחידה למניעת מומים במשרד הבריאות בטל 02-6243669 ,אולי להם יש תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 38חנה03/08/2010
שלום,
אני בשבוע 38 ויש לי פצעים או אפטות בלשון, כאבים בלתי נסבלים עד כדי אי אכילה....
מה עושים ומדוע זה קורה?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 38.
ד``ר איילון לחמן04/08/2010שלום.
פשוט,הולכים להיבדק ומקבלים טיפול נגד אפטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה טבעיתגלי03/08/2010
שלום רב,
אחותי קיבלה טיפול הורמונלי על מנת להכנס להריון, כאשר עשתה את בדיקת הדם הרופא התקשר ואמר לה שהיא בהריון וערך הביטא שלך גבוה מאוד שזה סימן טוב, ההודעה הייתה ביום רביעי. כמו כן אמר לה לחזור על בדיקת הדם ביום שני. כבר באותו היום שהרופא בישר לה שהיא בהריון החלו דימומים חומים שהפכו לאדומים ביום חמישי ובשישי. תוצאות הבדיקה השנייה היו מאכזבות ובישרו כי הייתה הפלה טבעית. אחותי שאלה אחות באם היא צריכה לקבל זריקת אנטי די שכן יש לה סוג דם b מינוס ונענתה בחיוב, האחות אמרה לה למהר לקבל הזריקה.
השאלה שלי היא האם מועד מתן הזריקה ניתן מאוחר מידי שכן הדימומים החלו ביום רביעי והזריקה ניתנה רק ביום שני. מה המרווח המקסימאלי שהוא באמת אפקטיבי?
שאלה נוספת, האם לאחר הזריקה היא יכולה לנסות להכנס להריון כבר בחודש העוקב (באמצעות טיפול הורמונלי)? או שעדיף לעשות הפסקה של חודש.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה טבעית
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
בד"כ נותנים את הזריקה תוך 72 שעות מרגע החל הדמם. לאחר בקורת ראשונה ( בד"כ לאחר הוסת הראשונה שלאחר ההפלה) אפשר לנסות להרות בשנית
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה 2שני03/08/2010
סקירה ראשונה היתה שבוע 15+3 ימים והכל היה תקין
קבעו לי סקירת מערכות שניה לשבוע 21+3 ימים האם זה לא מוקדם מדיי.. הרופא טוען שזה בסדר גמור..
אשמח לשמוע את דעתך!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה 2
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
התזמון שהוצע לך סביר. סקירות טרימסטר שני מבוצעות החל משבוע 22. נסי לדחות את התור בכמה ימים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עניתם- אשמח לתשובהמיכל03/08/2010
שלום רב,
אני עברתי לפני 8 חודשים ניתוח קיסרי בגלל "ראש גבוה באגן ניטור שאינו מספק ולא מאפשר מתן פיטוצין". לקחתי את כל הדוחות שלי מבי"ח מהרשומות וראיתי רשום באחד מדיווחי הרופאים לפני שנלקחתי לניתוח נרשם כי "בתם הניתוח נעריך שנית את ירידת הראש". היה להם קצת קשה לקבוע אם הראש ירד מעבר למינוס 1 או לא. הרופאה פעמיים אמרה שכן המיילדת לא רופא אחר גם אמר שלא וכשנכנסתי לניתוח היה משהו שבדק אותי ואמר שאני בלידה ושנייה אחכ אמרו שאני לא ואז נותחתי.
בקיצור בדוחות לא ראיתי שהעריכו מחדש את ירידת הראש.
רציתי לדעת אם הבנתי נכון את הכתוב ואם באמת אפשר היה להעריך את ירידת הראש לאחר הניתוח. חשוב לי לדעת אם אפשר לברר למה הראש לא ירד או אם הראש כן ירד כי הגניקולוג שלי אמר שאולי הראש לא ירד כי יש לי מבנה צר ולכן לא אוכל ללדת לידה רגילה לעולם.
התינוק שקל רק 3120 כך שהגודל שלו לא היה כזה נוראי.
1. האם באמת היה ניתן להעריך את ירידת הראש לאחר הניתוח או שהכוונה היתה משהו אחר לגמרי?
2. האם יש דרך להעריך את המבנה שלי בצילום רנטגן או אולטרסאונד וכו' כדי שאוכל לדעת אם יש סיכוי ללידה רגילה או שתמיד אאלץ לעבור קיסרי
אני מאוד אשמח לתשובה זה מממש מטריד אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
אי אפשר להעריך את ירידת הראש לאחר הניתוח. אולי הכוונה היתה להעריך את מצבו בחדר ניתוח בטרם הניתוח.מכל מקום אי התבססות הראש בלידה הינה אינדיקציה לניתוח . אינני יודע באיזה משקל יולד התינוק ומה האבחנה הסופית CPD? אם זה המקרה . יש סבירות שגם בהריון הבא אם זו היתה האינדיקציה ( אין בידי פרוט) קרוב לוודאי תיולדי בניתוח. אין דרך להעריך את ממדי האגן ( לא אולטרהסאונד ולא רנטגן)
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריוןמיכל03/08/2010
שלום ,
אנו מתכננים זמן מה הריון ללא הצלחה .
ביצעתי בירור ראשוני שיצא תקין.
ומה עכשיו? אני מאוד רוצה הריון בקרוב ולא יודעת למי לפנות ואיך להמשיך את הברור.
נא עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
שני03/08/2010תפני למומחה לפריון אם את רוצה תשלחי לי מייל מאיפה את ואני אמליץ לך על רופאים
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני ממש מוטרדת אולי גרמתי לעצמי נזקהמודאגת03/08/2010
אני בת 35 והמחזור שלי סדיר ומדויק כמו שעון שוויצרי אבל אני סובלת מאוד מתופעות שלפני המחזור.
לקחתי שיח אברהם במשך חודשיים, כלומר עד להופעת הביוץ.
המחזור האחרון היה ב 01.07.2010.
התחלתי לקחת שיח אברהם אבל משום מה הביוץ לא הופיע. לאחר כמעט 20 יום של בדיקות ביתיות הביוץ עדיין לא הופיע והפסקתי לקחת ויטקס.
עכשיו לא רק שאין ביוץ, גם המחזור לא מגיע ובמקום זה יש לי כבר כמה ימים כאבי בטן תחתונה (אמנם כאבים עמומים-כמו התכווצויות)....אני ממש דואגת שמא נגרם איזשהוא נזק.
אני לא חושבת שיש סיכוי שאני בהריון כי אנחנו מנסים כבר יותר משנתיים וחצי, עברנו שני טיפולים שנכשלו...ועכשיו אני מחכה למחזור כדי שאוכל להתחיל טיפול חדש.
(הבעייה היתה בחצוצרות ועברתי כריתת חצוצרה שמאלית במרץ האחרון- חוץ מזה כל השאר היה ברוך השם תקין)
מה יהיה ??? מה קורה? האם גרמתי לעצמי נזק?
תודה רבה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיח אברהם
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
אינני חושב שגרמת לנזק כלשהוא. יחד עם זאת בתוספי מזון ותכשירים הרבליים יכולים להיות מוספים חומרים שונים שזהותם המדויקת אינה ידועה. במידה ואת לא בהריון אפשר להשרות וסת תרופתית ולהתחיל בטיפול או להתחיל ללא וסת לאחר הערכה הורמונלית. פני לרופא שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהBNM03/08/2010
שלום רב,
עקב "צמיחה מעורבת של חיידקים" התרבית שתן הרופא רשם לי אנטיביוטיקה CEFOREL ארבע פעמים ביום למשך שבוע.
אני בשבוע 30. האם זה בטוח??
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
ד``ר אריה לידור03/08/2010שלום לך
צפורל הינה אנטיביוטיקה בטוחה בהריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןדני03/08/2010
שלום
ווסת אחרונה שלי בתאריך 28.6
עשיתי בדיקת הריון בייתית בתאריך 27.7 ויצא קו בהיר מאודד
אתמול עשיתי שוב בדיקה ויצא קו טיפה יותר כהה
העם זה נומרלי??
אני רוצה לצין שאני ילדתי לפני 4 חודשים עם זה לא מסוכן
ובנוסף יש לי כאבי בטן לפעמים שאני בשירותים הם מיחזקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010אכן את בהריון
בעוד שבועיים יכולה לעבור US לתקינות הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
