מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לידה עם רופא פרטי או מילדתלילך14/08/2010
שלום רב,
אני לפני לידה ורציתי לדעת מה מומלץ יותר לקחת רופא פרטי או מיילדת
הלידות שלי לא היו קלות
אחת התחילה בשבוע 42 עם דימום
אחרי הפלה בשבוע 7
אחרי לידה בשבוע 40 שהיתה לידה יזומה כי היה לי מיעוט מי שפיר והסתיימה עם ניתוח קיסרי חירום עקב מצוקת עובר
ואחרי הפלה בשבוע 13 הפסקת דופק
וכעת עוד חודש אני אמורה ללדת מה דעתכם?
וגם האם כדאי לשקול ניתוח קיסרי יזום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפז
ד''ר גדעון נגר15/08/2010תשובה אמינה יכול לתת רק רופא הנשים שלך מאחרוהתשובה מותנית בבדיקת פרמטרים נוספים מעבר למה שציינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרי או לידה רגילהלילך14/08/2010
שלום רב
עברתי בעבר לידה עם ניתוח קיסרי חירום כעת אני בשבוע 37
ואני מתלבטת האם לעבור לידה רגילה או ניתוח קיסרי יזום מראש
הניתוח הקיסרי היה עקב מצוקת עובר
תודה מראש על התיחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפז
ד''ר גדעון נגר15/08/2010רצוי להעדיף לידה רגילה על פני נתוח קסרי
אך כל זאת במידה ורופא הנשים שלךיחשוב אחרת לאור הבדיקות שעשה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות עוברעינב14/08/2010
אני בשבוע 18 ועדיין לא מרגישה את תנועות העובר...
האם זה בסדר? האם יש צורך לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאאא
יוכי15/08/2010אין מה לדאוג רוב הנשים מתחילות להרגיש משבוע 20/22
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעינב
ד''ר גדעון נגר15/08/2010תנועות יתכן ויורגשו רק בשבוע22
זאת בהנחה שבצעת USלתקינות העובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ביוץנירית14/08/2010
האם בדיקת ביוץ יכולה לזהות גם הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנירית
ד''ר גדעון נגר15/08/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות מוקדמתגילי14/08/2010
שלום רב לרופאי הפורום!
אני נמצאת בשבוע 15 בהריון יקר לאחר IVF , ברצוני לשאול האם יש חשש מלבצע סקירת מערכות באופן ואגנלי או שבעצם זה עדיף כי זה יותר יסודי?
יש שני רופאים פרטיים שהומלץ לי עליהם האחד מבצע בשיטה ואגנלית והשני בטני, מה לדעתכם רצוי? והאם אין חשש באופן ואגנאלי?
תודה על תשובתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגילי
ד''ר גדעון נגר15/08/2010רצוי וגנלי אך ניתן אף לשלב ביניהם.
בדיקה וגינלית אינה מזיקה להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 20, מכה בבטןאורית14/08/2010
שלום רב,
אני בשבוע 20, ובני בן ה- 7 נתן לי היון מכה במרכז הבטן. המכה עברה לי תוך מספר דקות. לא היה לי דימום, קצת כואב לי בצד ימין של הבטן (לא באותו מקום בו ניתנה המכה) האם יש חשש לעובר ? האם ייתכן שמכה זו תשפיע על המוח או חלקי נוספים ?
או שהשכבה ביון הבטן לעובר מגינה עליו.
אשמח לתשובתכם המהירה,
אורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית
ד''ר גדעון נגר15/08/2010בסבירות גבוהה מאד לא נגרם כל נזק
אך ניתן לבצע בדיקת USשתאשר זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 19 ימים לאחר הביוץהדס14/08/2010
שלום,
עברו 19 ימים מאז הביוץ שלי שזוהה בודאות בבדיקת ביוץ.
עדיין לא קיבלתי מחזור, אך בדיקת הריון ביתית יצאה שלילית לאחר 15 ימים מהביוץ.
הערה - עברתי במאי גרידה, וחיכיתי למחזור שהגיע ביולי.
מה קורה אצלי?
מה כל זה אומר?
האם המצב הזה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להדס
ד''ר גדעון נגר15/08/2010יש לבע בדיקת דם להריון במידה ושלילי יש להמתין בסבלנות לווסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןדנה14/08/2010
שלום, אני כבר בחפיסה הרביעים של גלולות יסמין, ואתמול ב12 בלילה לקחתי את הגלולה האחרונה בחפיסה הרביעית... והיום ב5 וחצי בבוקר שכבתי עם חבר שלי והוא גמר בפנים ללא קונדום....האם יש סיכוי שאכנס להיריון?? האם אני מוגנת גם בשבוע הפסקה בין חפיסה לחפיסה?
* איני לוקחת את הגלולות בשעות קבועות (בהפרשים של שעתיים שלוש כל יוום אחורה או קדימה...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר גדעון נגר15/08/2010את מוגנת בין החפיסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVלימור14/08/2010
ד"ר שלום
אני בת 36 הריון שלישי שבוע 15 לא מחוסנת ל CMV ילדי בן 7 היה חולה שבוע שעבר עם חום כאבי בטן וכו כמובן אני לידו 24 שעות מחבקת מנשקת וכו כמו כל אמא שמטפלת בילד החולה שלה אני אמנם ללא חום כבר כמה שבועות עם התעטשויות נזלת ושיעול מאז שהתחיל להיות חולה מה הסיכוי להדבקות ? דבר נוסף יש לי לעשות בדיקת CMV נוספת שאלתי מתי לבצע אותה ? ודבר נוסף אמי נמצאת במוסד לאחר אירוע מוחי קשה אני נמצאת אצלה פעמים בשבוע שבהם אני מנקה את כל ההפרשות שלה מהחור בגרון מהעיניים מהפה וכמובן מקפידה על ניקוי ידיים זה נעשה ללא כפפות מכוח ההרגל כבר 3.5 שנים כל החולים שם זקנים עם בעיות דומות חלקם בקומה השאלה אם אני יכולה להידבק במשהו אם יש צורך במשנה זהירות ??? אם זה גם יכול להיות קשור ל CMV אציין שאני מחוסנת לאדמת אבעבועות רוח וצהבת B
תודה מראש לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר15/08/2010במידה ואת נמצאת בחברת חולים
יש להקפיד על הגיינה כמן שטיפת ידיים תכופה עם מים וסבון
מעבר לכך איני רואה שום צורך לפעולה נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת אסטרופם בהריוןשני14/08/2010
אני בתחילתו של הריון לאחר טיפולי פוריות.
הרופא שלי נתן לי לתמיכה תרופות: קרטיה, אנדומטרין ואסטרופם.
אני בשבוע שני של ההריון ולאחרונה קראתי שאסור לקחת אסטרופם בהריון מכיוון וזה גורם מומים בעובר. פניתי לרופא הנשים שלי בנושא זה והוא אמר לי להמשיך לקחת את התרופה עד לשבוע 12 לפחות.
אני מפחדת ומעוניינת בחוות דעתך בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
ד''ר גדעון נגר15/08/2010איני רו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר גדעון - לא רשמת תשובה לשאלתי
שני15/08/2010האם בטוח לקחת אסטרופם בהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף מי שפיררוני14/08/2010
אני בשבוע 24 , כל הבדיקות שעשיתי עד עכשיו כולן היו תקינות. 2 הסקירות, החלבון עוברי השקיפות עורפית והעמסת ,הסוכר 100 גרם . , בקיצור הכל היה תקין. לפני 3 שבועות גילו לי עודף מי שפיר שהיה 24 אחרי כך עלה ל28 ואז נשלחתי ליעוץ גנטי, הייתי ביעוץ המליצו לי על דיקור מי שפייר. אתמול הייתי באוטלטרסאונד והמים ירדו ל 26 . השאלה שלי היא 1. האם בכל זאת כדאי לבצע מתיישהוא את הבדיקת מי שפיר ? או בגלל שהמים ירדו אולי זה סימן שמעיד שאין סיכוי למום (אגב העובר שלי טיפה גדול שזה אולי גם סיבה לריבוי מים?) או עדיף לוותר על הבדיקה. 2. אני יודעת שאם היו המים רק עולים ועולים אז זה סימן אולי למום אבל אם הם גם במגמת ירידה אז עדיין יש סיכוי למום ? 3. אם כבר לבצע את הבדיקת מי שפיר האם כדאי לבצע אותה עכשיו בשבוע 24 ולקחת סיכון של לידה מוקדמת , או לעשות אותה בשבוע 31/32 שאם כבר ללדת מוקדם אז לפחות שהעובר יהיה כבר גדול . הרופא אמר שאם כל הבדיקות היו תקינות , אז הסיכוי למום הוא נמוך, אז מה עושים? ללכת על הבדיקת מי שפיר או לא נחוץ ?? ואגב בעלי גם היה תינוק שמן ונולד 4 קילו. אולי זה גם קשור לזה שהעובר שלי קצת גדול לגילו.? אני ממש ממש אשמח אם תענו לי על השאלות החשובות האלה שמטרידות אותי נורא. יום טוב :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
ד''ר גדעון נגר15/08/2010איני רואה סיבה לדקור מי שפיר
אך אם היועץ הגנטי המליץ יתכן והוא יודע פרטים נוספים שאינם ידועים לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם במכבירוני14/08/2010
היי, היום בבוקר עשיתי בדיקה ביתית לאחר איחור של כשבוע במחזו ולשמחתי התוצאה הייתה חיובית ,האם על מנת לעשות בדיקת דם אני צריכה הפניה מרופא? והאם רק מרופא נשים?
תודה רבה רבה מראש ויום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יכולה גם מרופא משפחה... בהצלחה
שרונה14/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
ד''ר גדעון נגר15/08/2010כל רופא מורשה להפנותך לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדק בפי הטבעת - שאלה דחוףדפנה12/08/2010
שלום,
לפני מס' ימים כתבתי כאן שאני חושבת שיש לי סדק בפי הטבעת בשל דימומים ביציאה..
הצעתם לי לפנות לפרוקטולוג וכך עשיתי.
הרופא מצא סדק קטן ונתן לי משחה שנקראת NIFEDIPINE
רציתי לדעת האם המשחה מותרת בהריון (שבוע 14+1)
הרופא אמר שעלי למרוח את המשחה 4 פעמים ביום ולא ידע לומר אם זה מותר/אסור בהריון
אודה להתיחסותכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקום לשם התרופה
דפנה13/08/2010NIFEDIPINE GELO 0.2% + LIDOCAINE 2%
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אף רופא לא עונה פה בפורום????
דפנה14/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדפנה
ד''ר גדעון נגר15/08/2010את יכולה להשתמש בתכשיר זה ללא כל חשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!עדי12/08/2010
שלום,
הבוקר עשיתי בדיקת דם לגילוי הריון
התוצאה:
544.00MIU/ML
האם הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!
עדי12/08/2010שכחתי לציין שמחזור אחרון היה ב-12.7.10
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, זה הריון
קרן12/08/2010אבל כדאי להיבדק אצל רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהוי הריוןנירית12/08/2010
שלום, ב-29/8 קיבלתי מחזור אחרון והיום אני בשבוע של ביוץ.. מתי אני יכולה לעשות בדיקת הריון כי היומיים האחרונים אני עם בחילות כל היום שלא קוראים לי ביום יום בד"כ. ואם במידה ואני כן האם אני יכולה בשבועות הראשונים להריון (שבוע 2 ו-3) ללכת לספא הכולל ג'קוזי ומסאז'? או שאני יכולה לסכן את זה במידה וכן? תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת עזרה
קרן12/08/2010קצת סדר בדברים...
בטח התכוונת ל-29/7... כי 29/8 עדיין לא הגיע...
בשבוע 2 את עדיין לא בהריון, פשוט החישוב נעשה כך כי לפעמים לא ידוע יום הביוץ.
בשבוע 3 זהו שלב ההפריה של הביצית.
הריון ניתן לראות בד"כ 12 יום לאחר ההפריה וכאשר ידוע מועד הביוץ, כאשר הורמון ה-HCG מתחיל לעלות.
לגבי השאר, תחכי לתשובת הרופא.
מקווה שעזרתי קצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קרן!
נירית12/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



