מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשש מCMVתמר08/08/2010
אני ממש ממש בתחילת הריון לאחר IVF (שבוע 5). בדיקות הדם האחרונות שעשיתי בנוגע לCMV הן מפברואר האחרון ויצא לי IGG שלילי. בשבוע שעבר גיליתי שאני בהריון ויומיים לאחר מכן התחיל לבן שלי (כמעט בן 4) חום 39 שנמשך כבר יומיים (יורד עם אקמול ואז חוזר) - האם יכול להיות שמדובר בCMV - מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש.
ד``ר איילון לחמן08/08/2010שלום.
כמובן שאין לנו אפשרות לדעת מה היה. לכן הנדרש לחזור על בדיקת ה-CMV ביעוץ עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשירים בזמן הריון- בבקשה דחוף!!נופר08/08/2010
יש לי פטריית שמש מתחת לחזה ובאזור למטה ובצוואר
1. רציתי לדעת האם אפשר לקחת ביפוניזל קרם למרוח על הגוף במקומות הרלוונטים?
2. האם אפשר להשתמש בשמפו אגיספור [ גם נגד פטריית שמש ]
3. האם אפשר להשתמש בחומרים כמו ויטאו אורה קרם להורדת שיער מהרגליים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירים בהריון.
ד``ר איילון לחמן08/08/2010שלום,
הכתובת הרשמית למענה בנושאי תכשירים בהריון,היא במשרד הבריאות בטל-02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדות שליהדקלה08/08/2010
שלום רב...
שבוע 20,הריון שלישי לידה שניהה בעקבות הפלה יזומה לפני 7 שנים....
לפני כחודש התחילו לי דימומים והתכווצויות נאמר לי אז שיש לי שליית פתח ולכן הדימומים.
השבוע הגעתי למרפאה בעקבות כאבים עזים בצד השמאלי של הבטן,ערכו אולטראסאונד,השלייה עלתה אך גילו המטומה בגודל 30*15 בין צוואר הרחם לשלייה.
מיד לאחר הבדיקה התחלתי לדמם שוב ממש כמו במחזור....אני נמצאת כרגע בשמירת הריון מזה חודש ימים בשל שליית הפתח....שהייתה
מה זה אומר המטומה 15*30 ? האם קריש הדם הזה נחשב לגדול? האם אני באמת נמצאת במצב של הפרדות????? אם כן,מה עליי לעשות? להמשיך בשמירה??? ד,א אני אתחיל לקבל השבוע זריקת פרוגסטרון לחיזוק הרחם....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליה.
ד``ר איילון לחמן08/08/2010שלום.
קריש הדם שתארת אינו גדול ויתכן אף שנפלט עם הדימום שקרה לאחר הבדיקה.אם אינך מדממת הטיפול הוא מנוחה,מעקב צמוד והזריקות שהזכרת.שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרדות שליה,המשך
דקלה08/08/2010בהמשך לשאלתי הקודמת,
האם אכן מדובר בהפרדות שליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהשני08/08/2010
מנסים להכנס להריון.
מחזור אחרון 17/7, ביוץ 28/7.
בבדיקת ביתא לאחר שבוע - תשובה שלילית.
האם בוצעה מוקדם מידי? ממתי הביתא אמינה בוודאות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת בטה
ד''ר עדי דוידסון08/08/2010בדיקת בטה אמינה בערך 12 יום לאחר ההתעברות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
שני08/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומרי ניקיון והריוןאורחת07/08/2010
ערב טוב,
האם יש מניעה לשימוש בחומרי נקיון עם כפפות , כגון אקונומיקה במהלך ההריון?, כוונתי לשאיפת האדים?, במקום עבודתי נהוג להשתמש הרבה עם אקונומיקה ואני מריחה את החומר הרבה.., כרגע אני עדיין לא יודעת אם אני בהריון (איחור קל), האם עלול להגרם נזק כשמדובר בימים שסמוכים להתעברות כלומר עוד לפני האיחור במחזור?
בתודה,לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא בריא לנשום אקונומיקה
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010ובטח לא בהריון
עדיף לנקוט את אמצעי הזהירות שניתן לנקוט
ואם תפחיטי את החשיפה אז לא אמור להיות סיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםאני07/08/2010
שלום,
אני בשבוע ה-12 להריון שלי, ומתחילת ההריון אני סובלת מדלקות שתן, מה שלא היה לפני כן. הייתי מעוניינת לדעת האם הסיבה לכך היא עקב פעילות איטית יותר של מערכת העיכול ולכן יש סיכוי רב יותר להתרבות של חיידקים מזיקים בדרכי השתן ?
יש לציין כי איני חשה בכאב או אי נעימות כלשהי, אבל בדיקות תרבית שנעשו מוכיחות הימצאות חיידק.
תודה על המענה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידקים בשתן
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010אכן יש בהריון נטייה רבה יותר לחידקים בשתן וגם לדלקות בשתן
יש להבדיל בין חידקים שהתגלו בתרבית מקרית לבין ממש דלקת עם כאב במתן שתן ולעיתים חום.
כאשר אישה אינה בהריון לרוב אינה במבצעת תרבית שתן ללא סיבה ולכן יש רושם נוסף של ריבוי מקרים בהריון.
אם למרות טיפול אנטיביוטי מספר פעמים החידקים חוזרים אז לעיתים נותנים אנטיביוטיקה מונעת כל ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלחתי הודעה למה לא עונים לי?שרון07/08/2010
שלום.אני בהריון בשבוע 28. היום בעקבות גרד שהיה לי בנרתיק הסתכלתי עם מראה וראיתי מעין גוש קטן מחוספס בולט יחסית אך לא יוצא מהנרתיק החוצה.האם זה נורמלי? האם לפנות לבדיקה דחופה? אודה לתשובתכם המהירה.תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוב הסיכויים שהכל תקין
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010לפי התיאור שלך כנראה מדובר בצניחה קלה של הנרתיק וזו תופעה טבעית בהריון
אך כמובן אין מנוס מבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית וסקירת מערכותמיכל07/08/2010
האם ממולץ לעשות את בדיקת השקיפות העורפית ואת סקירת המערכות אצל אותו רופא או כדאי לפצל את זה כדי לא לפספס משהו מהממצאים או שבכלל אין קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין קשר
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010העיקר שתעשי אצל רופא טוב שיש לה כימיה איתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית לפני הריוןשירן07/08/2010
שלום,
אתמול קניתי כדורים של חומצה פולית לאחר שגמר לי, והרוקחת אמרה שיש הנחייה חדשה יחסית,
שצריך לקחת 2 כדורים - מינון של 800
שאלתי היא האם באמת יצאה הנחייה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין אין הנחיה חדשה
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010אך גם אין רע לקחת יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ומלריהld361007/08/2010
בוקר טוב,
בן זוגי ואני מנסים להיכנס להריון בשבועות האחרונים,
בעוד שבוע אנו טסים לטיול בסרי לנקה ואמורים לקחת כדורים נגד מלריה( בהמלצת הרופא ממרפאת מטיילים).
ברצוני לדעת האם מותר לי לקחת כדורים אלו? אילו סוגים כן? מה הסיכון?
אשמח לתשובה בהקדם,
תודה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפאת מטיילים
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010במרפאת מטיילים הם מנוסים מאד בנשים הרות שמטיילות ויש להם את כל ההנחיות איזה כדורים לתת להם
ההנחיות הוצעו ע"י צוות בכיר ממשרד הבריאות שחקר את הנושא
אני הייתי סומך עליהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בשתן.לירונית07/08/2010
בטיפת חלב בבדיקת שתן שגרתיתינתגלה דם בשתן, האחות שאלה אם קיימתי יחסים ועניתי שכן, והיא קיבשה שאעשה בדיקת שתן וכן תרבית.
התוצאותשתן כללית יצאו בסדר גמור, וכן תרבית השתן יצא שלילי לצמיחה, מין הסתם שאין דלקת.
האם יש בעיה עם דם בשתן בגלל יחסי מין בהריון? מומלץ להימנע מיחסים?
אני שבוע 17 בהריון ספונטני ותקין, בע"ה ללא כל בעיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפי התיאור שלך אין כל בעייה
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVדפנה07/08/2010
שלום,
ביצעתי בדיקת דם לCMV ושתיהן יצאו שליליות - משמע מעולם לא נחשפתי לנגיף
הבנתי שאצטרך לחזור על הבדיקה מס' פעמים במהלך ההריון
שאלתי - כל כמה זמן מומלץ לי לבצע את בדיקת הדם הזו במהלך ההריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות חוזרות
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010מומלץ לבצע בדיקה נוספת בזמן ביצוע חלבון עוברי
ופעם נוספת בעת ביצוע העמסת סוכר
בדרך זאת גם תבדקי פעמיים נוספות וזה יבוצע יחד עם עוד בדיקות מבלי שתצטרכי לבצע באופן מיוחד.
אמנם יש סיכון מסויים להדבקה גם בשליש השלישי אך כיוון שבשליש השלישי הסיכון לפגיעה קטן וקל ולא ניתן לאיבחון אז אין טעם בביצוע הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריוןסיון07/08/2010
לבני יש חיידק שיגולה (מקווה שכתבתי נכון) הגורם לשילשולים וחום ומטופל באנטיביוטיקה. אני משלשלת כבר יותר משבוע ולא נבדקתי. הבעיה היא שאני מתכננת הריון (ביוץ בעוד כשבוע וחצי) האם יש סכנה להכנס בהריון כאשר יש סיכוי שנדבקתי בחיידק? (עברתי לפני חודש הפלה בשבוע 6 וזה המחזור הראשון שלי לאחר ההפלה). תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיגלה
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010אם את חולה אז בטח לא כדאי להרות בעת מחלה
אנא היבדקי דחוף וטפלי בעצמך בהתאם
והתחילי הריון כשאת בריאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית לא תקינהנאוה06/08/2010
מדובר בהריון שני היום חזרתי משקיפות עורפית אצל ד"ר מושב סלמון בת"א וזאת חוות דעתו: "עובר ניראה דיסמורפי גולגולת לא הודגם בברור עצם אף לא הודגם. הודגמה ציסטה 12.5 מ"מ באזור צואר הרחם. הודגם אומפלוצלה. הודגמה ממצא דיסמורפית בקוטר 18 ממ באיזור גב תחתון. למרות הקושי הרב בביצוע הבדיקה עקב ניתוח קיסרי בעבר ודופן בטן של האישה - עבה מומלץ יעוץ גנטי ולשקול הפסקת הריון.
אשמח לקבל ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לש
ד''ר גדעון נגר06/08/2010המלצתו של הרופא נכונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוף הריוןחנה06/08/2010
שלום,
אני לקראת לידה (תאריך אחרון 14/8/10) - בערך כל 7-8 שעות סובלת מכאבי בטן חזקים ללא יציאות במשך כ 15-20 דק' כאב.
הרופא שלי בחו"ל.
מה עליי לעשות?
לפנות למיון יולדות או להמתין שהכאבים יהיו בדחיפות גדולה יותר?
האם אלו הם הצירים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחנה
ד''ר גדעון נגר06/08/2010כאבי בטן אחת למספר שעות אינם צירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
