מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הערכת משקל עובר שבוע 32לימור10/08/2010
שלום רב!
אני בת 28, הריון ראשון שבוע 32.אתמול ביצעתי הערכת משקל ולהלן התוצאות:
תאריך וסת אחרון: 27/12/2009
הערכת גיל ומשקל עובר:
קוטר דו קודקודי (BPD)- 88 מ"מ מתאים ל- (0) 36 שב'
היקף ראש HC - 317 מ"מ מתאים ל- (0) 35 שב'
היקף בטן 302 מ"מ מתאים ל- (2) 34 שב'
אורך עצם ירך 67 מ"מ מתאים ל- (1) 34
יחס ראש/בטן: 1.04
יחס ירך/בטן: 22
גיל הריון ממוצע לפי us 35 שב'
הערכת משקל עובר: 2441 גר'
הערות: מדדי העובר גדולים בשבועיים עד שלושה מהצפוי לפי הוסת.
מה עושים במצב כזה? הם שאלו אותי לגבי בדיקת העמסת סוכר, ציינתי בפניהם ש50גר' יצאה לא תקינה, משלחתי לעשות 100 גר' והיא יצאה תקינה.
יש לציין שיש לי סימפזיוליזיס (הרחקה של עצמות האגן) ועל כן אני בשמירת הריון כבר כמה חודשים.
כמה העובר עולה עד סוף ההריון? האם עליי לקבל זירוז כדי לא ללדת תינוק גדול מדי? בבקשה תעזרו לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר10/08/2010יש לחזור על העמסת סוכר מלאה שוב
יש לחזור על הערכת המשקל בסביבות שבוע 38
במידה ואכן הוא עובר גדול ניתן לעיתים לבצע השראת לידה לפני תום השבוע ה40.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ויחסיםטוהר10/08/2010
שלום שמי אור, ילדתי ב8לאפריל 2010, לאחר הלידה היו לי דימומים,לקחתי כדורי סרוזט כי הנקתי, לפני שבועיים הפסקתי להניק, רציתי לדעת מתי המחזור אמור להתחדש, ומה הסיבה שבקיום יחסים יש לי כאבים חזקים ברחם, בדיקה שעשה לי הרופא היתה תקינה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאור
ד''ר גדעון נגר10/08/2010הווסת מופיעה בדרך כלל תוך 3 חודשים.
לגבי הכאבים ,במידה ואכן הבדיקה תקינה הכאבים יחלפו במשך הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון בעת וירוסדלית10/08/2010
שלום רב,
אני ובעלי הדבקנו אחד את השני בוירוס של הבטן בשבועיים האחרונים. כעת מתאוששים. אני בביוץ. האם לאור הוירוס שהיה לשנינו עד לפני יומיים מוטב לוותר החודש על הנסיון להיכנס להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדלית
ד''ר גדעון נגר10/08/2010אין שום בעיה להכנס להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרה10/08/2010
האם זרע זכרי (XY) יכול לשרוד ברחם חמישה ימים?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרה
ד''ר גדעון נגר10/08/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי זרע נקבי (XX)?
שרה11/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדק בפי הטבעתמיכל10/08/2010
שלום,
אני בשבוע 14
כנראה בגלל הברזל שאני נוטלת יש לי יציאות מאד מוצקות לא ממש עצירות אבל דרוש מאמץ מסוים
בזמן האחרון החל לי דימום מהרקטום לאחר יציאה (נראה בניגוב)
הסתכלתי עם מראה (אחרי מקלחת) וראיתי מעין סדק בפי הטבעת (מין חתך) - לא טחורים!
אני מניחה שהסדק נפתח כל פעם מחדש בכל יציאה וזה מה שגורם כל פעם לדימום
זה כואב ומציק - מה לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה
דפנה10/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדפנה
ד''ר גדעון נגר10/08/2010לפנות לרופא פרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות גנטיותישראלית בחול10/08/2010
אני בשבוע השישי להריוני ומתגוררת כרגע בחו"ל. במדינה בה אני מתגוררת אין מספיק ידע והערכות בנוגע לבדיקות גנטיות ולכן אני מעוניינת לבצע את ההתייעצות והבדיקות בארץ. ביקורי הקרוב בארץ בתחילת ספטמבר. האם זה נחשב מאוחר מידי ועד איזה שבוע ממולץ לבצע את כל הבדיקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לישראלית
ד''ר גדעון נגר10/08/2010הזמן הרצוי לבדיקות גנטיות הוא בתחילת ההריון
אך ניתן לבצעם גם כשתחזרי מחול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוביטרלמיטל09/08/2010
שלום,
אני ביום ה-12 למחזור, בבוקר עשיתי בדיקת מעקב זקיקים התוצאה הייתה:
עובי רירית 6.9 מ"מ,
שחלה ימנית בגודל 15X26 בתוכה זקיק בגודל 11 מ"מ
שחלה שמאלית 25X37 בתוכה זקיקים בגודל 20 מ"מ, 16 מ"מ ועוד קטנים.
בשעה שמונה בערב הזריקו לי אוביטרל.
השאלה שלי היא מתי הביוץ אמור להתרחש ??? הטבילה שלי תהיה רק מחר בערב.
וכמו כן מתי לקיים יחסים כדי שיהיה הסיכוי הגבוהה ביותר להיכנס להיריון ??
תודה רבה רבה מראש,
מחכה מאוד להיות כבר אמא :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
מיטל09/08/2010את הבדיקת אולטרסאונד עשיתי בבוקר, ואת הזריקה עשיתי רק בשמונה בערב
יתכן כי במהלך הזמן הזה הביוץ נעשה כבר באופן טבעי ואז פספסתי למעשה את חלון ההזדמנות שלי להיריון ???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
מיטל11/08/2010למרות שהתשובה תהיה בדיעבד......
לפחות שאדע מתי היה הביוץ המשוער שאדע אם פעלתי נכון ?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצבת בהריוןטל09/08/2010
אני בשבוע 30 להריון, לא גרה בארה"ב. הייתי צריכה לבדוק אם אני מחוסנת לחצבת עבור מקום העבודה למרבה הפלא כשבדקתי מול הרופא הסתבר כי לא בדקו את הנוגדנים למחלה זויחד עם כל הבדיקות האחרות בתחילת ההריון.
ביצעתי בדיקת דם לבדיקת החיסון והתוצאות הראו שאינני מחוסנת. זה מאוד מפליא מפני שקיבלתי בארץ את החיסון בגיל שנה (שנת 81) ובגיל 13 (שנת 93) האם ייתכן שעדיין הבדיקה מראה כי אינני מחוסנת? לפי קריאה באינטרנט הבנתי כי החיסון השני בעצם מוודא שיש חיסון לחלוטין במידה ולא נקלט בראשון.
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטל
ד''ר גדעון נגר10/08/2010לא נהוג לבדוק נוגדני חצבת בהריון
איני רואה כל סיבה לדאגה להריון גם אם אינך מחוסנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעש של מועדונים לעוברמאיה09/08/2010
שלום
אני בשבוע 16 ומעוניינת לדעת האם אסור לי לצאת למועדונים בשל הבסים והרעש החזק של המוזיקה? האם זה יכול לפגוע בעובר? ממש מרגישים את הבסים בבטן....
כמו כן רציתי לדעת מדוע אסור כפיפות בטן?
תדה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להריונית
ד''ר גדעון נגר10/08/2010רעש חזק מזיק לבריאות ולטעמי גם לעובר.
כפיפות בטן דורשות מאמץ רב שלארצויבהריון
מה רע בצעדה יומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תשכחי את העשן הרב- לא בריא
אילנה12/08/2010וותרי על המועדונים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת ניתוח קיסרי שלישירויטל09/08/2010
שמי רויטל
אני בהריון מס' 3 שבוע 29 אמורה לקבוע תור לניתוח קיסרי +קשירת חצוצרות
האם אפשר לגשת בשבוע 32 לוולפסון לקביעת תור ??
לאיזה שבוע קובעים בדרך כלל ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לקבל תשובה
רויטל10/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרויטל
ד''ר גדעון נגר10/08/2010אפשר אכן כבר לקבוע תור לוולפסון
מועד הנתוח בדרך כלל סביב שב38.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס Bיעל09/08/2010
שלום,
שבוע 6 להריון (IVF). לפני חודש לערך ביצעתי תרבית שתן והתגלה החיידק. רופא משפחה ביקש לחזור על התרבית ותקבלה תוצאה חיובית.
רופא משפחה - סבור שבלי קשר לטיפול במהלך הלידה, יש לטפל באנטיביוטיקה כבר עכשיו כדי להימנע מדלקת בכליה
רופא מעקב הריון - סבור שאין צורך בטיפול כעת כל עוד אין סימנים קליניים (צריבה, כאבי בטן, שאכן אינם קיימים) אלא רק בלידה עצמה.
אני קצת חוששת מהזנחה והתפתחות דלקת בכליה, ומאידך חוששת משימוש מיותר באנטיביוטיקה במהלך ההריון.
האם אתם סבורים שיש מקום לטיפול כעת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נעניתי
מיטל10/08/2010מקפיצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל
ד''ר גדעון נגר10/08/2010במידה ואכן בשתי בדיקות עוקבות נמצא חידק בדרכי השתן יש לטפל באנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוןמיכל09/08/2010
שלום,
שמעתי שיש בלון שאפשר לקנות והוא עובד על הרחבת הנרתיק כהכנה ללידה
רציתי לדעת במה בדיוק מדובר?
איפה רוכשים את זה?
וכמה זמן לפני הלידה כדאי להתחיל להשתמש בזה?
אשמח לקבל פרטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוראים לזה אפינו - קבלי קישור
קרן09/08/2010
זה יקר ולא בטוח משתלם, אני מכירה סיפורים לפה ולשם, אז תחשבי טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה הקישור? לא צורף....
מיכל09/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצאתי בעצמי את הקישור-תודה!
מיכל09/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - נוגדניםהילה08/08/2010
שלום,
עשיתי בדיקות דם לגבי נוגדנים לקראת היריון.
השורה הראשונה בתוצאות מופיעה בצבע אדום, וגם המדד מחוץ לטווח.
כמו כן, הפירוט לגבי חלק מהתוצאות מופיע "גבולי"
האם זה אומר שעלי להחסן לפני ההיריון?
אשמח לפענוח.
תודה,
CMV-IGG 8.10 IU/ML ( 0.00- 0.39) (.........)*
(CMV IGG <0.4 IU/ML = NEGATIVE )
(CMV IGG 0.4-0.6 IU/ML = BORDERLINE)
(CMV IGG >0.6 IU/ML = POSITIVE )
CMV-IGM NEGATIVE
RUBELLA -IGG 62.70 IU/ML Immune
(עד 15 : לא מחוסן )
(30-15 : כ"ל נוגדנים נמוך )
(יותר מי 30 :מחוסן )
TOXOPLASMA-IGG 3.00 IU/ML ( 0.00- 7.10) (...*.....) Negative
(TOXO IGG <7.2 IU/ML = NEGATIVE )
(TOXO IGG 7.2-8.8 IU/ML = BORDERLINE)
(TOXO IGG >8.8 IU/ML = POSITIVE )
TOXOPLASMA-IGM NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רופאים יקרים. מחכה יומיים....
הילה11/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר דימום לאחר לידהתמר08/08/2010
ילדתי לפני כשבוע. כבר 5 ימים לאחר הלידה הדימום פסק לגמרי. כשאני בודקת אני מוצאת מעט דימום אך הוא כבר לא יוצא מאליו. האם זה הגיוני? אם לא- מה לעשות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה...
תמר08/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות גנטיותירון08/08/2010
שלום רב,
אני ואשתי בחודש 5 להריון, רק היום עשינו בדיקות גנטיות מה שאומר שהם יגיעו באזור שבוע11-13
את הבדיקות כרגע רק היא עוברת כאשר אם ימצא תמצא בדיקה חיובית כלשהי אזיי ישלחו גם אותי לבדיקות,
שאלתי היא האם גם עליי לגשת להיבדק כבר עכשיו כדי שלא יהיה מאוחר מידי או שאין צורך למהר?
יש לנו תור לרופא גנטי לעוד כחודש כשהיא תהיה בשבוע 9-10
הם עלינו לנהוג אחרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גנטיות.
ד``ר איילון לחמן08/08/2010שלום.
אין סיבה כעת להילחץ.לבצע הבדיקות ביעוץ עם הרופא שלכם.מה מטרת הפגישה עם היועץ הגנטי?האם קימת בעיה גנטית אצלכם?.אם כן היבדק לאותה בעיה כבר עכשיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחלות הגנטיות במשפחה הם:
ירון08/08/2010תודה על התשובה המהירה,
אחותה של אשתי עם תסמונת דאון, ובן דוד שלי חירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



