מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- התפתחות מוקדמת אצל ילדהדנה27/12/2011
שלום
בתי בת 4.4 וכבר מספר חודשים שהשיעור על הרגליים והידיים הפך למשמעותי ובולט. הייתי אצל רופא עור ואצל רופאת המשפחה שאמרו שאמנם היא שעירה אך זה בגבול הנורמלי. לאחרונה שמתי לב שיש לה שערות עדינות מאוד בערווה (קשה להבחין בהן). היות ואני התפתחתי בגיל מוקדם (מחזור בגיל 10) אני מוטרדת שהיא מתחילה תהליך התפתחות מוקדם עוד יותר. האם ניתן לעשות בדיקת פרופיל הורמונאלי בגיל זה? אם כן, היכן? האם חייבים הפניה מרופא משפחה? (הרופאה מתנגדת להמשיך לבדוק את הנושא וחושת שאנחנו מעט לחוצים מידי)
אני סבורה שבדיקה או שתאשש את חששותינו או שתרגיע אותנו (וגם זה חשוב)
אשמח לתשובתכם
תודה ויום טוב
דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפתחות מוקדמת אצל ילדה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג28/12/2011השיעור שאת מתארת איננו ממקור הורמונלי. אין צורך בבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אז מה אם כן המקור לכך?
דנה28/12/2011שלום
ראשית תודה רבה על תשובתך
היות ואף אחד מבני המשפחה אינו שעיר, מה יכול להיות הגורם לכך אם לא הורמונאלי או תורשתי.
והאם יש מה לעשות עם זה?
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אז מה אם כן המקור לכך? - תגובה
פרופ` זאב הוכברג29/12/2011נטיית העור לשיעור יתר.
זה חולף בגיל ההתבגרות.
הבעיה היא קוסמטית, וכן הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי סבילות לקור והתקררויות חוזרותאייל27/12/2011
אני בחור בן 27 סובל מהתקררויות חוזרות כרוניות שמשתקות אותי למיטה הרגשה של חולשה חזקה כמו שפעת צמרמורות חזקות קר לי כל הזמן יותר מלשאר הסביבה באופן ניכר כל הזמן צמוד לתנור ומתלבש חם. כאילו הגוף שלי לא מצליח לחמם את עצמו וזה רק מתחזק מיום ליום כולל בקיץ אני עם ביגוד ארוך לא יכול להיות בחדר ממוזג ולא במקום עם רוח לא להיכנס לים ולא לבריכה אפילו עם מים פושרים אני ישר מצתמרר ונהיה חולה. קר לי בכל הגוף ובמיוחד ברגליים ובכפות רגליים תמיד קפואות אפילו עם 2 זוגות גרביים.
אני גם אסמטי אז במהלך ההמחלה האסטמה מתגברת ונהיה לי קוצר נשימה. לפעמים זה בא עם נזלת ולפעמים לא אבל תמיד תחושה חזקה של חולשה וכאבי שרירים וצמרמורות.
העניין הזה נמשך כבר כמה שנים הולך ובא ובשנה האחרונה הייתי חולה שנה ברציפות כל פעם מתקרר מחדש בלי יכולת לעשות כלום. כמו מין לופ שלא נגמר קצת מתרומם ושוב נופל ממש משהו נוראי.
בבדיקות הדם לאורך כמה שנים הכל יוצא תקין כולל בלוטת התריס.
המליצו לי ללכת לבירור אנדוקרינולוגי מקיף ולברר ממה האי סבילות חזקה לקור הזאת ולמה הגוף שלי לא מצליח לחמם את עצמו כמו בן אדם נורמאלי.
אני רוצה אפילו לפנות למישהו באופן פרטי האם אני יכול לפנות אלייך ? האם זה בכלל הכיוון?
אני מיואש מאוד חייב עזרה
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי סבילות לקור והתקררויות חוזרות - תגובה
פרופ` זאב הוכברג28/12/2011אנחנו דנים כאן בילדים בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות טסטוסטרוןחיה24/12/2011
שלום רב,
בני בן 11. גובהו 137 ס"מ - נשלח לבדיקות ע"י אנדוקרינולוג. להלן התוצאות:
TESTOSTERONE- TOTAL- 8.3
SHBG-108
FREE ANDROGEN INDEX-7.7
TSH-2.4
T4- FREE-16.7
LH-2.10
FSH-2.10
IGF-1-43.60
האם יש סיבה לדאגה ולבדיקות נוספות?
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקות טסטוסטרון - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ26/12/2011איני רואה סיבה מיוחדת לדאגה על פי תוצאות הבדיקות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסיטל לנער בן 13 וחצי וגובה נמוךאלונה24/12/2011
האם יש קשר בין לקיחת רסיטל לעיכוב בצמיחה? הבן שלי מקבל רסיטל מגיל 8 על רקע של OCD חזק. כרגע בן 13 וחצי, מאד לא מפותח ובגובה כ150 ס"מ. מהנמוכים בשכבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רסיטל לנער בן 13 וחצי וגובה נמוך - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ26/12/2011איני מכיר קשר בין התרופה הזו וקומה נמוכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 טסטיםשגית22/12/2011
בני בן 4.5 מתחת אחוזון 3 הרבה זמן, במסגרת הבירור נערך לו טסט ארגנין בו שיא ההורמון היה 5.5 ולאחר מכן טסט גלוקגון בו תוצאת השיא היתה 7.5 . בחצי שנה האחרונה הוא גבה 3 ס"מ. האם הפער בין 2 הטסטים יכול להעיד על שיפור קצב הגדילה( הוא בטיפול הומאופתי בשנה האחרונה)? האם זה קשור לחומרים השונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 טסטים - תגובה
פרופ` זאב הוכברג23/12/2011זה אמנם קשור לחמרים השונים. כל אחד מהם גורם להפרשת הורמון גדילה במנגנון אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSHעירית22/12/2011
שלום רב,
בי נולד לפני 12 ימים.
TSH ביון ראשון ללידתו- 28.8
יום שני- 8.8.
יום שלישי-5.5.
למרות מגמת הירידה, התבקשנו לחזורעל הבדיקה.
תוצאת בדיקה מהיום- 7.46.
עליי לציין שטופלתי באלטרוקסין במהלך ההריון וגם לאחר הלידה.
האם התוצאה צריכה להדאיג? שוב חלה מגמת עלייה.
האם מומלץ להגיע לרופא אנדוקרינולוג?
האם אוכל לקבל המלצה לרופא מתאים לבעייה זו במסגרת פרטית או בי"ח?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH - תגובה
פרופ` זאב הוכברג23/12/2011כל הבדיקות האלה תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התבגרות מוקדמתליאת21/12/2011
שלום רב,
ביתי בת 10.3 גובה 1.37 מקבלת דקפפטיל מגיל 8. קצב הגדילה מאד הואט ואילו יש התפתחות שדיים וגיל עצמות מתקדם -גיל 12.
גובהי 1.65 וגובה בעלי 1.76 .מה ניתן לעשות כדי שתנצל את פוטנציאל הגובה שלה?
האם כדאי לשלב הורמון גדילה עם הדקפפטיל?האם זה יכול להזיק לגובה הסופי או להועיל?
אני מאד מודאגת ומפחדת שעוד מעט תעצר הגדילה בין אם נמשיך את הזריקות ובין אם נפסיק בשל הקידום בגיל העצמות.
לאור נסיונכם מה יכול להועיל?
תודה רבה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התבגרות מוקדמת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג23/12/2011דקפפטיל עוצר התבגרות. הוא אינו מוסיף סמ' בגובה. אני מקווה שלא אמרו לכם משהו אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבוהה!סיוון20/12/2011
שלום,
אני בת 15 ובקרוב אהיה בת 16 ואני כרגע מטר 58 , קיבלתי כבר מחזור . מה הסיכוי שלי להגיע לפחות למטר 60 ?? או האם בכלל יש לי סיכוי עוד לגבוהה ? זה חשובב!
תודה , עמליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבוהה! - תגובה
פרופ` זאב הוכברג21/12/2011ראי תשובתי ל-ש'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלה של חזה אצל תינוקת - עזרתכםרועי20/12/2011
שלום רב,
ביתי בת שנה וחודש היום היתה אצל רופא משפחה בגלל וירוס והרופאה אמרה שבלי קשר החזה שלה גדול ביחס לגיל ונתנה הפניה לבדיקה אצל רופא אנדוקרינולוגיה הרופאה אמרה שיתכן וזה נובע מהורמונים במטרנה, אשמח לדעת מה זה אומר ומה ההשלכות , היא רשמה : הגדלה של שתי שדיים
תודה רבה וחנוכה שמח רועי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלה של חזה אצל תינוקת - עזרתכם - תגובה
פרופ` זאב הוכברג21/12/2011אין הורמונים במטרנה.
חשוב שתיבדק על ידי אנדוקרינולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגדלת חזה לתינוקת
רועי21/12/2011יש לנו תור לאנדוקרינולוג
האם יש סיבה לדאגה?
תודה רבה
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגדלת חזה לתינוקת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג23/12/2011אני מניח שכשהולכים לרופא סימן שמודאגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך הגדלת חזה אצל תינוקת
רועי25/12/2011היינו אצל אנדוקרינולוג שאמר שזה פיזיולוגית תקין
הוא אמר שעד גיל שנתיים כיוון שהשחלות עובדות
זו תופעה רגילה הוא מדד היקף וראה ורשם שזה 7 ס"מ
לדבריו אין סיבה לדאגה וזה הורמונלי תקין
כמו כן שמתי לב שיש קצת שיער במפשעה האם זה תקין?
תודה רבה וחג שמח
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך הגדלת חזה אצל תינוקת - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ26/12/2011אם האנדוקרינולוג התרשם שהבדיקה תקינה אז כנראה זה תקין !
לנו קשה להתרשם מהתאור הכתוב.
אם אתה עדין מודאג אז תפנה שוב ליועץ או ליועץ אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדרגת התבגרות שלבים 1,2 גיל עצמות15ש20/12/2011
ללא שגיאה.
גובה 1.68
כמה המקסימום שהיית נותן לגובה סופי? הכי מוגזם שיכול להיות.
יש מצב ל 1.80-1.90
?
או שנשאר בודאות עוד ס"מ בודדים ? או שאף פעם אי אפשר לדעת ?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדרגת התבגרות שלבים 1,2 גיל עצמות15 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג21/12/2011אני מתנגד לתחזיות של הגובה הבוגר. אף אחד לא יודע את העתיד שלו.
חכה ותראה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק גבוהגילי19/12/2011
שלום, אני ובעלי בגובה 173-174, במשקל ממוצע.
התינוק שלי בן 5 חודשים וחצי וגובהו כבר 73 ס"מ.
יש לציין כי יתר המדדים שלו גם מעל הממוצע (מעל אחוזון 100 במשקל והיקף ראש - כיום שוקל 9,800).
התפתחותו תקינה.
האם צפוי להיות ממש גבוה וגדול?
האם יש מקום לבירור כלשהוא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תינוק גבוה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ20/12/2011בשלב זה נדרש מעקב גדילה ומעקב התפתחות בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמון גדילהאלי19/12/2011
בבדיקת דם רופא המשפחה ציין שלבני בן ה 9 אין בעייה מיוחדת בהורמון הגדילה ובדם באופן כללי והציע לעשות מעקב חצי שנתי על המשקל והגובה . היות ובני מאוד קטן לגילו ( באחוזון התחתון ) רציתי לדעת, במידה ויינתן לו ההורמון גדילה האם תהיה לו השפעה או שלפי רופא משפחה למי שאין בעייה של ההורמון , לא תהיה שום השפעה ללקיחת ההורמון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הורמון גדילה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ20/12/2011בדרך כלל אין צורך לתת הורמון גדילה למי שלא חסר לו או באינדיקציה אחרת. במקרים מסוימים יש תועלת במתן הורמון גדילה במקרים מסוימים עשויה להיות תועלת מסוימת.
ממליץ לך לפנות ליעוץ לאנדוקרינולוג ילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדילה לאחר קבלת וסתr19/12/2011
שלום,
ביתי בת 11 ו-8 חודשים קיבלה מחזור ראשון. גובה היום 147 ס"מ ומישקלה 38 ק"ג.
גובה האם: 157 ס"מ. גובה האב: 170 ס"מ. ניתן להעריך את גובה הסופי? האם יתכן שהיא תסיים את הצמיחה בגיל 12.5????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גדילה לאחר קבלת וסת - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ20/12/2011בדרך כלל בנות ממשיכות לגדול בשנתיים הראשונות לאחר קבלת המחזור, אך קצב הגדילה מואט משמעותית. להערכה מדוייקת נדרש צילום כף יד לגיל עצמות.
כבר כיום גובה הבת נמצא בטווח הנמוך של גובה המטרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין די ובלוטת התריססמדר19/12/2011
שלום
בתי בת 16.5 ומאובחנת כחולה במיוטוניה דיסטרופי.
במסגרת המעקב בגנטיקה בקשו פעם בשנה לעקוב בין היתר על תפקודי בלוטת התריס.
עד עתה הכל היה תקין. בבדיקה האחרונה שנערכה החודש היתה סטיה קלה בבדיקת TSH התוצאה היתה 4.85 במקום הגבול שהוא 4.20.
האם צריך לטפל?
שאלה נוספת בקשר לויטמין די. בבדיקות לפני שנה היה לה 37 , התחלתי לתת לה 10 טיפות ביום והתוצאה היתה אחרי 3 חודשים 65 וכעת לאחר עוד 6 חודשים זה ירד ל52.
רופא הילדים בכלל מתנגד לתת ויטמין די, בגלל שטוען שלכל האוכלוסיה יש חוסר. אני לא יודעת האם באמת להפסיק, להשאר באותו המינון, או להגדיל את המינון?
אודה מאוד על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטמין די ובלוטת התריס - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ20/12/20111. תפקודי בלוטת התריס שהבאת הינם תקינים למעשה ואינם מחייבים טיפול
2. באיזה יחידות ומה טווה הנורמה של המעבדה שבדקה את רמות הויטמין D .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גובהאבי16/12/2011
ביתי בת 12.5 גובה 143.5 קיבלה מחזור לפני שנה.
נערכו לה בדיקות דם ובדיקות הורמון גדילה ונמצא תקין
האם ניתן לעזור לה לגבוה בדרך כלשהי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גובה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג16/12/2011כדי לענות על כך תצטרכו לראות אנדוקרינולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)