מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זה ברור שבעלי החברה כתבו את התגובותשרית16/01/2011
של אלא שהצליח להם הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה ברור שבעלי החברה כתבו את התגובות - תגובה
ד''ר דוד נויפלד16/01/2011???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי ניתוח פיסורהראובן15/01/2011
אני סובל מפיסורה מספר חודשים ללא הטבה בטיפול טפול שמרני(ניפדיפין וכו').אני חושש לעבור ניתוח-
א.האם יש לחשוש מניתוח? (סיבוכים, אי שליטה, אי הצלחה?)
מה סיכויי ההצלחה של הניתוח?
ב. מה הסיכון (אם בכלל) שהפיסורה תחזור לאחר הניתוח?
ג. מה האלטרנטיבה לניתוח? האם כדאי קודם בוטקס או לייזר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטות לגבי ניתוח פיסורה - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011הצלחה 95%, סיבוכים נדירים אצל פרוקטולוגים עם נסיון. החלטה על בוטוקס קודם זאת החלטה רק שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחללילך15/01/2011
שלום רב, אני אמורה לעבור ניתוח עקב טחורים, פיסורה והיצרות פי הטבעת, קשה לי להחליט לגבי הרופא והמערכת בה אני אעבור את הניתוח. יש לי ביטוחים משלימים, לכן אני כן יכולה לבחור, רק צריך לדעת מה. על איזה בית חולים אתם ממליצים ולאיזה רופא לפנות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011שאלה לא מנומסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!!החמרה בפיסורה לפני שאיבת ביצילימור15/01/2011
שלום רב, שמתי הודעה בפוריות IVF ושמה גם אצלכם. אני בסשן של טיפול פוריות ל-IVF. מקבלת תרופות להגברת ביוץ/עיכוב ביוץ/גרימת ביוץ, מקבלת כרגע גם תרופה נוספת במסגרת הטיפול פריון - פרדניזון. מחר מתוכנן לי שאיבת ביציות בבוקר באסותא בראשון. אני חיה עם בעית פיסורה כבר הרבה זמן, פיסורה כרונית שלא מציקה במיוחד. אתמול בערב היתה לי יציאה רכה בשרותים שבסופה ראיתי שהמים נצבעו באדום, גוון אדום וגם בניגוב היה קצת דם. יותר מאוחר אתמול לפני השינה בשירותים, רק מתן שתן, לא יציאה, גם היה דם ככה בשרותים - רק מהפתיחה של המקום במצב ישיבה באסלה. גם הבוקר היה אותו דבר!! דם גם במתן שתן בשירותים וגם ביציאה שהיתה מאוד רכה.
האם המצב הזה יכול למנוע ביצוע של שאיבת ביציות מחר??? תהליך הכרוך בהרדמה מלאה למשך של כרבע שעה.
מקווה שתענו לי מהר. תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!!החמרה בפיסורה לפני שאיבת ביצי - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011לא נראה לי שזה מונע. תשאלי גם את הגינקולוג שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
לימור15/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה יכול להיות כתוצאה מהתרופות?
לימור15/01/2011תודה על התשובה.
האם ההחמרה פתאום במצב, הדימום מהפיסורה יכול להיות קשור לתרופות שלוקחת?
ובנוסף - יום אחרי השאיבה שזה יום לפני ההחזרה, צריכה להתחיל לקחת גם אספירין בין היתר, שהבנתי שזה לדילול הדם (הגברת זרימת הדם לרחם). האם זה משהו שיכול להחמיר את העניין של הדם מהפיסורה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה יכול להיות כתוצאה מהתרופות? - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011כן וכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסטולה? או סתם פצע ליד פי הטבעת?שני14/01/2011
שלום, שמי בר ואני בת '21. אובחנה אצלי פיסורה לפני כ4 חדושים , כנראה בגלל שהייתי מפעילה לחץ בזמן היציאות שלי... לפני כחודש-חודשיים יצא לי פצע ממש ליד פי הטבעת אך לא בדיוק עליו.. הוא היה עגול ודי גדול.. טאני לא יודעת אם היה מוגלתי אך כשהייתי מנגבת אז לא ראיתי איזושהי הפרשה חריגה כמו מוגלה או דם. זה עבר לי מעצמו אחרי 3-4 ימים ומאז לא חזר.. לאחרונה יש לי בעיות במעיים.. כאבי בטן, בחילות , צרבות והרגשה כללית לא טובה.. נמצא אצלי חיידק ההליקובקטר שנאמר לי שכנראה מתקשר לצרבות והבחילות (סיימתי לקחת את הטיפול המשולש ואני צריכה לעשות בדיקה נוספת להימצאות החיידק) , לגבי כאבי הבטן לפי השערתו של הגסטרולוג יש לי מעי עצבני וזאת לאחר בדיקת סיגמואידוסקופיה בה המעי הגס נמצא תקין עד רוחב של 50 סמ ובדיקת אולטרסאונד של בטן עליונה ותחתונה שיצאה תקינה לחלוטין. שאלתי היא - האם עליי לבדוק לעומק את הפצע הזה? כי הוא היה, ועבר.. ומאז לא חזר.. זה קרה לי פעם אחת וזה היה לפני כחודשיים.. יש לציין שאחותי חולה במחלת הקרוהן. אודה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסטולה? או סתם פצע ליד פי הטבעת? - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011צריך לבדוק כל המעי הגס כולל מעי דק בשביל לשלול קרוהן ואם נשלל - מעקב פרוקטולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הזמן מזיק לריפוי פיסורה?ראובן14/01/2011
יש לפי פיסורה כשבעה חודשים, מטופל בניפדיפין, ומנסה להימנע מניתוח.
האם משיכת הזמן יכולה לגרום להרעה ולסיבוכים, או מומלץ לעשות ניתוח ולא לחכות.?
דהיינו- האם הזמן פועל לרעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הזמן מזיק לריפוי פיסורה? - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011רק פגיעה באיכות החיים שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח סטפלר לא מוצלחאדי14/01/2011
מה ניתן לעושת לאחר ניתוח סטפלר לקיבוע טחורים שבו הונח קו הסיכות נמוך מדי? האם ניתן לטפל בבעיה זו או רק לקוות שהכאבים יחלפו עם הזמן?
עם מי ניתן להיוועץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח סטפלר לא מוצלח - תגובה
ד''ר מרט חייקין15/01/2011טיפול בכאבים ולחכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרית ניפדיפיןאדם12/01/2011
יש לי פיסורה שנמצאת קצת בפנים פי הטבעת.
רופא אחד אמר לי למרוח רק על פי הטבעת מבחוץ,ואחד אחר אמר שיש להחדיר את הניפדיפין קצת פנימה לתוך פי הטבעת.
מה הנכון?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרית ניפדיפין - תגובה
ד''ר דוד נויפלד12/01/2011הנכון הוא שהחומר צריך להגיע אל השריר.
הדרך הטובה ביותר - מסז' עדין על פי הטבעת (ולא סביב) וומעט בפנים (הכי נוח בעזרת מנקה אוזניים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרקאין ג'ל להרגעת כאבי פיסורהאדם12/01/2011
האם מותר להשתמש בעזרעקאין ג'ל (LIDOCAINE HYDROCHLORIDE 2% ׂ
לכאבי פיסורה?
האם מותר להשתמש גם אם אני שם משחת ניפדיפין?דהיינו באותו הזמן?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרקאין ג'ל להרגעת כאבי פיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד12/01/2011עזרקאין לא מומלץ. חומרי הפירוק שלו פוגעים בעור.
אם אתה רוצה להשתמש במשחה מרגיעה - תתייעץ עם הרופא שלך לגבי EMLA.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבאריה11/01/2011
מזה כחודש אני סובל מפרוקטיטיס שמתבטא בגרד בפי הטבעת וביציאה ראשונית של צועה המלווה במוקוסה שנראית כמו נזלת לבנה ולא שקופה.
בבדיקה אצל פרוקטולוג (16 ס"מ)-לא היו ממצאים פרט לפיסורה ולטחור פנימי
במשטח שנעשה לי נמצא סטרפטוקוקוס פיוג'ניז הן בפריאנאל והן באינטראנאל
האם הסטרפטוקוק הוא הסיבה לכל האי נעימות הזאת לדעתכם?
אם כן מה דרכי הטיפול (ברור לי שזו רק עצה ואני אצטרך ללכת לרופא שלי)
יום טוב ותודה
אריה מלכוסבסקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד''ר דוד נויפלד12/01/2011כנראה שכן.
תזדקק לאנטיביוטיקה.
האבחנה של פרוקטיטיס היא ברקטוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניעת הישנות בעזרת ניתוח פיסורהד``ר רפאל אלון10/01/2011
לרופא היקר
שלום רב
אני סובל מפיסורה שהולכת וחוזרת כבר במשך כמה שנים, בדרך כלל פיסורה אחורית אך בבדיקת רופא נמצאו לפעמים גם פיסורות בחלקים אחרים, כאשר על פי רוב הפיסורה היתה מלווה בדמם (כאב וכו'), נעזרתי בטיפול שמרני שהועיל לפעמים.
הומלץ לי בעבר היותר רחוק על ידיד כירורג לגשת לניתוח, ובעבר היותר קרוב (לפני כ 4 חודשים) ע"י פרוקטולוג מומחה גם אותה המלצה ואכן קבעתי תור לניתוח שאמור להתבצע בעוד כשבועיים(זמן ההמתנה לניתוח באופן פרטי ע"י אותו מנתח)
לאחרונה ממש היתה לי פיסורה אבל ללא דמם, אך עם כאבים עזים, וכעת המצב יחסית רגוע.
מקריאה של תשובות לגבי ניתוח פיסורה אני מבין שמטרת הניתוח לאפשר ריפוי של פיסורה נוכחית פעילה, ולא בהכרח מניעה מהישנות פיסורה בעתיד, על כן ברצוני לשאול:
1. האם יש צורך ותועלת בניתוח אם הפיסורה לא פעילה כעת (לפחות לפי הכאב שאיננו כעת)?
2. אם כל מטרת הניתוח זה רק לאפשר ריפוי פיסורה נוכחית אז מדוע לא הולכים על הזרקת בוטוקס בלבד שבאחוזים גבוהים עוזר לתקופה של כמה חודשים (שמן הסתם זה זמן הריפוי) ?
3. מדוע לאדם אחד יש נטיה לפיסורה ולאדם אחר אין כל נטיה ובעיות מהסוג הזה ? (ואני לא מתכווין רק על נטיה לסוג היציאות)
4. אני מבין שגם ניתוח וגם הזרקה נועד לאפשר שחרור של כיווץ השריר שמונע את ריפוי הפיסורה, האם יש דרך לאפשר מניעה של כיווץ השריר גם לטווח הארוך , מה שאולי יאפשר מעבר טוב יותר של היציאות מבלי לפצוע את הרירית.
(מתסכל לחשוב שאעבור ניתוח על כל מה שכרוך בכך (כולל תשלום בשר"פ) והפיסורה אכן תתרפא ובסוף בגלל איזה יום צום או שלא שתיתי מספיק במקרה והיציאה לא תהיה רכה במיוחד והכל יחזור לקדמותו)
5. האם בניתוח פיסורה בודקים (או לפחות אפשר לבקש לבדוק) באופן כללי את מצב הרקטום לשלילה של בעיות נוספות כמו טחורים פנימיים ועוד ? (מאחר והמנותח בהרדמה זה מצב אידיאלי לבדיקה נוחה ויסודית יותר)
המון תודה על התשובות לשאלותיי באופן אישי, ועל התשובות באופן כללי לאנשים אחרים שמהן גם לומדים.
תום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד11/01/2011הבנת לא נכון.
הניתוח נותן מזור לטווח ארוך - נבדק עד 10 שנים- 97% ללא חזרות.
אם אין תסמינים אין אינדיקציה לניתוח. בניתוח יש סיבוכים אפשריים שלא כדאי להתמודד איתם אם אין אינדיקציה מיידית.
נראה לי מוזר שלמנתח פרטי זמן ההמתנה לניתוח הוא חודשיים ויותר. כבר מהר יותר בציבורי.
הבוטוקס טוב ל3-6 חודשים (כמו בהזרקות קוסמטיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דניאל11/01/2011תודה ד"ר
אכן גם לי היה מוזר שצריך להמתין לניתוח פרטי כל כך הרבה זמן.
עד ללפני שבוע שבועיים היו לי כאבים עזים, כרגע המצב יחסית רגוע אבל זה עלול להשתנות בכל רגע.
בתקופת ההמתנה (כ-4 חודשים) בין הביקור אצל המנתח עד לניתוח עצמו היו לי לפחות 2 תקופות של פיסורה, כך שאם אבטל כעת וזה יתפתח שוב לא אוכל לקבל ניתוח מיידי.
מה ההמלצה לעשות במקרה כזה ?
ובעניין השאלה לגבי בדיקה אפשרית של איזור הרקטום בזמן שהוא מורדם, האם זה פרוצדורה מקובלת או שצריך/אפשר לבקש את זה במקום ?
אני שואל זאת כי אני מרגיש במישוש אצבע קצת בפנים משהו שמרגיש כמו טחור, וכן מאחר וסבלתי לאורך שנים מפיסורות ולא רק אחוריות אלא גם במקומות נוספים בפי הטבעת, האם זה מצריך בדיקה נוספת/מיוחדת ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר דוד נויפלד12/01/2011כאשר יש איזשהו ספק תמיד מבצעים בדיקה נקרא EUA="בדיקה תחת הרדמה".
לגבי ההחלטה על הניתוח - זה בינך לבין המנתח - תשאל אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה...לי07/01/2011
בזמן האחרון צצה לי פיסת עור ליד פי הטבעת, לעיתים בזמן יציאה
מופיעים לי כתמי דם על הנייר. זה לא כואב ביום יום, אך ורק בזמן יציאות ומלווה בגירודים. האם מדובר בטחורים? אם כן, כיצד ניתן לטפל?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה... - תגובה
ד''ר מרט חייקין09/01/2011צריך לראות. אם זה קפל עור קטן שלא מפריע לך אז אפשר לא לגעת אחרת כריתה כירורגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה... - תגובה
ד''ר דוד נויפלד09/01/2011נשמע כמו פיסורה אבל אין לתת אבחנה מבלי בדיקה.
צריך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת בוטקס לפני ניתוח פיסורהראובן07/01/2011
א. האם זריקת בוטקס לפיסורה יעליה? מה הסיכונים אם יש?
ב.האם לא כדאי בכל מקרה לנסות קודם זריקת בוטקס, ואם זה לא עוזר אז לעשות ניתוח לפיסורה? שהרי אם אני מבין נכון בזריקה אין חיתוך של השריר וכו', וזה עדיף.
האומנם?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת בוטקס לפני ניתוח פיסורה - תגובה
ד''ר מרט חייקין09/01/2011זריקה פחות יעילה. סיכון נמוך לזיהום ודימום.
המלצה של פרוקטולוג שלך לטיפול תלויה במהלך המחלה וכו') אך החלטה סופית רק שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקת בוטקס לפני ניתוח פיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד09/01/2011אם זה עוזר (ב-85%) - הרי שזה עדיף.
לקחת בחשבון שכל מנה כזו צריך לקנות - כ-2000ש"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסטולה- מספר שאלותאלי כהן05/01/2011
שלום, לפני כחודש עברתי ניתוח לניקוז אבצס אנאלי, כעת יש לי פיסטולה.
רציתי לדעת מהם הסיכונים בניתוח, מה השכיחות שלהם? וממה זה נובע? כיצד נוצרת הפיסטולה בגוף? מזון? הגיינה?
אני סובל מעצירות עוד מגיל צעיר (מהיום שאני זוכר את עצמי) עשיתי את כל הצילומים והבדיקות שיש ולא מצאו כלום, אמרו לי שזה בגלל שהגוף שלי גודל מהר אז האיברים הפנימיים גדלים מהר מהצפוי (לי זה נשמע בריחה מהאמת), כיום אני בן 22 וזה קצת מוזר לי שיש לי בעיות מסוג כזה בגיל צעיר.
כמו כן אני מאוד טרוד נפשית בקשר לניתוח ולבדיקות, כיצד אני יכול להרגיע את עצמי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסטולה- מספר שאלות - תגובה
ד''ר דוד נויפלד06/01/2011אין קשר בין העצירות לפיסטולה.
העצירות במקרה שלך נובעת מדיאטה לא נכונה והרגלים לא טובים (הרי לדבריך עשית את כל הבדיקות והכל תקין).
פיסטולה היא מחלה שכיחה וקיימת בכל הגילים - כולל ינקות.
בד"כ הביטוי הראשוני שלה הוא באבצס. אחרי ניקוז כמחצית החולים מפתחים פיסטולה. אין משהו שאתה יכול לשנות. זה קיים וצריך אז לטפל, זה לא יחלוף מעצמו. הטיפול הוא אז כירורגי ויש מגוון ניתוחים בהתאם לממצאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים בזמן הריוןשרית05/01/2011
שלום וברכה,
אני סובלת מטחורים מאחרי הלידה הראשונה(שנה+) כרגע אני בהריון שני תאומים שבוע 33 ואני סובלת מטחורים חיצוניים גדולים מאוד וכואבים בזמן ישיבה ,עמידה,וכל דבר אפשרי.!
שאלתי היא מה אפשר לעשות כדי להקל על הכאב והאם למרות היותי בהריון אני יכולה לקבל טיפול שיעזור לי להוריד את נפיחות הטחורים.?
הסיבה שלא נבדקתי עד עכשיו זה חששות מעצם הבדיקה.
אשמח לקבל יעוץ ועזרה.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים בזמן הריון - תגובה
ד''ר מרט חייקין05/01/2011אמבטיות, משחות, דיאטה רבת סיבים ושתיה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה משחה מומלצת?
שרית05/01/2011והאם צריך מרשם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

