מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בירור תסמינים של חולשה וכאביםיעל11/07/2017
שלום,
זה מכבר שיש לי כאבים וחולשה בצד שמאל של הגוף.
יש לי כאב ראש בצד שמאל, כאב בשוק שמאל בשכיבה וחולשה רבה ביד שמאל. לאחרונה מתלווים לחולשה חזקה ביד שמאל גם דקירות ביד ובחזה שמתגברות בנגיעה.
לאורך השנים הופיעו לי מדי פעם סימנים כחולים על
העור ללא מכה, עשיתי בדיקת קרישה אצל רופא המשפחה והיא יצאה תקינה. גם בדיקת אקג יצאה תקינה.
האם ייתכן שמדובר בכלי דם ובקרישיות? או שמא בעיה
עצבית או משהו אחר?
מה כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור
פרופ` אלן ברבי13/07/2017לא נראה לי שמדובר בבעיה המטולוגית. לפנות לנורולוג דרך רופא המשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקינות ספירת דם- טסיותעופר09/07/2017
שלום ד"ר,
בחור בן 20.5 ,לא מעשן, תוצאות ספירת דם-
PLT - Platelets 160
WBC 4.5
האם תקין ? יש לעקוב אחר הטסיות דם הנמוכות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ,תקינות..
פרופ` אלן ברבי10/07/2017מספר התסיות תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אגרגציה ושאלה לגבי תרופה לדילול דםיעלה08/07/2017
שלום,
בת 63, יש לי שאלה לגבי תרופה לדילול הדם.
משנת 2009 אני נוטלת פלויקס (לא נוטלת אספירין) עקב אירוע לבבי שעברתי.
בשנת 2009 הושתל סטנט מפריש תרופה בלבי, בשנת 2011 הושתל סטנט בעורק נוסף בלבי.
לפני כחצי שנה עברתי אירוע מוחי חולף ובעקבותיו (בינואר 2017) עברתי צינתור + השתלת סטנט בעורק האינומינייט שיוצא מקשת אבי העורקים.
כל השנים האלה נטלתי פלויקס בלבד (ללא אספירין).
לכאורה, הרושם היה שפלויקס מספיק טוב עבורי, כשביצעתי צינתור אבחוני בשנת 2015 מצאו שעורקי הלב "פתוחים" עם היצרות באחד מהם של כ- 50% בלבד ולכן הצינתור היה אבחוני בלבד ולא הפך לצינתור טיפולי.
יתר על כן, כאשר נטלתי אספירין בנוסף לפלויקס לתקופה קצרה של 3 חודשים (בינואר-מרץ 2017) היו לי דימומים בגוף מעבר לרגיל (דם ברוק, דם גלוי בצואה, וכו'). עקב כך, הרופאים הסכימו שאמשיך עם פלוויקס בלבד.
לאחרונה ביצעתי בדיקת אגרגציה (עמידות לפלויקס) ולהלן תוצאות הבדיקה:
Maximal Aggregation with Ristocetine 87 (bounds 70-100)
Maximal Aggregation with Collagen 88 (bounds 70-100)
Maximal Aggregation with ADP 72 (bounds 70-100)
Maximal Aggregation with Epinepherine 73 (bounds 70-100)
Maximal Aggregation with Arachidonic acid 78 (bounds 70-100)
פניתי לרופא המשפחה, הוא טען שמשמעות התוצאות שאין לפלוויקס השפעה על הגוף בשבילי ואני חייבת להפסיק את הפלויקס ולהתחיל ליטול קרטיה (אספירין) 75 מ"ג, אחרת אני מסתכנת באירוע מוחי ועדיף שיהיו לי דימומים על אירוע מוחי.
פניתי לקרדיולוג והוא אמר שאין משמעות לדעתו לבדיקה של האגרגציה, ושהוא ממליץ שלא אשנה את הטיפול התרופתי, כלומר אמשיך עם פלוויקס ולא עם קרטיה.
ברצוני לשאול:
1. מה משמעות שהתוצאות שהתקבלו לי בבדיקת האגרגציה של העמידות לפלויקס? עד כמה הפלויקס מצליח לדלל את הדם שלי לפי הבדיקה? האם ניתן להסיק מתוצאות הבדיקה שפלויקס לא משפיע עלי כלל, כמו פלצבו? איזה ערך מבין התוצאות מראה זאת?
2. האם יש בדיקה נוספת שבאפשרותי לעשות כדי להגיע להחלטה אם להחליף את הפלויקס באספירין?
3. שמעתי שיש תרופה שגם מכילה אספירין אבל עם ציפוי אחר, בשם בופירין 25 מ"ג. האם אתם מכירים תרופה זו (לא הצלחתי למצוא את התרופה, מה השם המדויק של התרופה)? נאמר לי שאולי אוכל ליטול תרופה זו מבלי שיהיו לי את תופעות הלוואי של הדימומים הרבים (בגלל המינון הנמוך והציפוי השונה של התרופה). מה דעתכם לגבי תרופה זו?
4. ישנם מספר טיפולים אפשריים: פלויקס בלבד, אספירין בלבד , או גם פלויקס וגם אספירין ובאיזה מינון. איזה טיפול נראה לכם הכי מומלץ עבורי? איזה אספירין כדאי (קרטיה / בופירין / משהו אחר) ובאיזה מינון? כמובן רק שאקבל החלטה רק לאחר התייעצות עם הרופא האישי ובאישורו, אבל אשמח להבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהטיפולים המוצעים.
בברכה,
יעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות....
פרופ` אלן ברבי09/07/2017יותר מדי ארוך . לא תאים לפורום. לפנות לרופא שביקש הבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות Pt sec גבוהרוני05/07/2017
שלום רב
עקב שטפי דם , עשיתי בדיקות דם
1. ספירת דם תקינה כולל plt
Plt=238 הטווח 150-450
2. בבדיקות קרישיות הכל תקין חוץ מה Pt sec
Pt-inr 1.11 טווח 0.78-1.20 בנורמה
Pt- sec 13.3 טווח 9-13 מעל הנורמה
Pt% 82 טווח 70-100 בנורמה
Aptt-sec 30.8 טווח 25-40 בנורמה
Fibrinogen 317 טווח 150-450 בנורמה
האם ה pt-sec שחורג מהנורמה מצביע על בעיית קרישות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות pt
פרופ` אלן ברבי09/07/2017לפנות לרופא המשפחה או להמטולוג אזורי ולבקש בדיקת פקטורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם pt מוארךאא05/07/2017
שלום רב,
שמתי לב שבבדיקות הדם תמיד יוצא לי pt מוארך בשניות וגם בערך inr.
האם יש לזה משמעות? הערכים לא גבוהים במיוחד.
האם אפשר לעשות בדיקת גסטרו וקולונוסקופיה ללא חשש?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם...
פרופ` אלן ברבי09/07/2017יש משמעות. לפנות לרופא משפחה או להמטולוג אזורי לבדיקת פקטורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חריגות של בדיקות דםסיגלית04/07/2017
בעלי (70)עשה לאחרונה בדיקות דם, בעקבות תוצאה של total protein BL=9.4 (נורמה=6.4-8.3), נעשו לו בדיקות נוספות שהראו תוצאות כדלקמן:(מציינת רק את החריגים)
BETA2=2950 ׁ(נורמה 1090-2530)
ALPHA2 GLOBULIN=5.5 (נורמה 7-13%)
IGM=3168 ׁׁ(נורמה 40-280)!
IGA=56.64ׁ(נורמה 70-350)
DIF REMARKS= 0
ֵֵ54.9=%ALBUMIN ELC-BLֵֵ(נורמה 55-69
PCT=0.13(נורמה 0.14-0.34)
נעשו בדיקות להפטיטיס:
HBcAb=חיובי
HEPATITIS C Ab-blood=שלילי
HBsAg=שלילי
רופא המשפחה לא ממש יודע לעזור לצערי וכמובן שאנחנו מופנים לרופא המטולוג(שאגב הוא שהפנה לבדיקות האלה)
ושאלתי עד שנגיע לרופא, מה אפשר להבין מהבדיקות הללו? ומבדיקות ההפטיטיס?
תודה,
מאוד מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות
פרופ` אלן ברבי05/07/2017טוה שהוא נמצא בידים של המטולוג. יש עליה משמעותית של IGM שדורשת השלמת בירור בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מדובר באנמיה שמקורה אינו חוסר בברזל בי 12?שון03/07/2017
שלום
בן 40 בבדיקות דם שבצעתי בהפרש של חודשיים (תוצאה שמאלית יולי 2017
RBC-Red Blood Cells - 4.33 - 4.44
3.WBC-Leucocytes- 4 - 4
הומוגולובין 12.8 -12.6
פרטין 126 - 129
חומצה פולית 7.2 -7.2
המוטוקרט - 39.2 -.38.9
ברזל - 101 - 99- לוקח תוסף תזונה כ חודשיים
בי 12 - 252 - 402 - לוקח תוסף תזונה כ חודשיים
8.MCH - 29.1 - 28
MCV- 90-88
13.4 - 13.3- MPV
יש לציין ש בשנה האחרונה ירדתי כ 16 קילו כתוצאה מפעילות גופנית מאומצת בשילוב עם דיאטה מ 84 ל 68
האם ערכים הללו מצרכים בירור המטלוגי מעמיק יותר?
האם מדובר באנמיה שמקורה בהתאם לנתונים אינו חוסר בברזל בי 12 או חומצה פולית. שאלה נוספת האם יכול להיות קשר לערכים הללו לפעילות גופנית מאומצת מאוד למשל ריצת 15 ק"מ פעמיים בשבוע ופעילות התנגדות 3 פעמיים בשבוע.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור...
פרופ` אלן ברבי04/07/2017זו אנמיה מינימלית קשורה קרוב לודאי לדיאטה ולפעילות ספורטיבת אינטנסיבית. אפשר לקחת תוסף בכדורי ברזל 3 פעמים בשבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם ודופלר לגפיים תחתונותהילה03/07/2017
שלום,
לאחרונה ערכתי בדיקות דם וכמו כן דופלר לגפיים תחתונות. כמו כן אני נושאת את הגן mthfr mutation by pcr הומוזיגוט
אשמח להסבר התוצאות של הבדיקות
• LIPEMIC INDEX 3.00 INDEX
• HEMOLYTIC IND. 12.00 INDEX 30.00)
• ICTERIC INDEX 1.00 INDEX
• IRON 92.00 UG/DL
• INR 0.98 RATIO
• PTT 35.90 SEC
• PT(%) 100.00 %
• PT(SECONDS) 12.00 SEC
• WBC 6.10 K/UL
• IMMATURE GRANULOCYTES 0.01 K/UL
• IMMATURE GRANULOCYTES % 0.20 %
• NEUTROPHILS 3.80 K
• NEUTROPHILS % 61.70
• LYMPHOCYTES 1.70 K
• LYMPHOCYTES % 27.50 %
• MONOCYTES 0.46 K/UL
• MONOCYTES % 7.50 %
• EOSINOPHILS 0.10 K/UL
• EOSINOPHILS % 2.30 %
• BASOPHILS 0.10 K/UL
• BASOPHILS % 1.00 %
• RBC 4.78 M/UL
• HEMOGLOBIN 12.80 G/DL
• HEMATOCRIT 38.60 %
• MCV 80.80 FL
• MCH 26.80 PG
• MCHC 33.20 G/DL
• RDW 14.00 %
• NRBC 0.00 K/UL
• NRBC% 0.00 %
• PLATELETS 321.00 K/UL
• PLATELET-LARGE CELL RATIO 44.70 %
• PDW 17.90 FL
• MPV 12.40 FL
• FERRITIN 7.96 NG/ML
• FOLIC ACID 15.60 NG/ML
• VITAMIN B12 270.00 PG/ML
בבדיקת בדופלר נמצא בשתי הרגליים כי אין סימני פקקת וורידית עמוקה, יש רפלוקס בספנה וורידים עמוקים ללא דליות גדולות בשוקיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות....
פרופ` אלן ברבי04/07/2017בסך הכול בדיקות ללא חריגות משמעותיות . להסבר 30 הפרמטרים שרשמת לפנות לרופא המשפחה..... בנוגע ל דופלר יש אי ספיקה ורידית. לפנות לכירורג כלי דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור רציני בוויטמין dקובי03/07/2017
שלום וברכה אני קובי בן 35 ...בבדיקת דם האחרונה שעשיתי יצא לי הערך של ויטמין די -26.10 ng/ml שהערכים בטבלה מופיעים בין 30 ל40 ... יש לציין שאני יחסית די הרבה בשמש ..ואוכל המון דברי חלב . האם זהו מחסור רציני והאם כדאי לקחת תוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור...
פרופ` אלן ברבי04/07/2017אפשר לקחת תוסף בטיפות או בכדורים דרך רופא המשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים בבדיקות הדםדניאל01/07/2017
שלום רב, במשך 10 שנים האחרונות, בכל פעם שאני מבצע בדיקת דם שנתית שגרתית, הערכים קבועים במדדים הבאים:
Neutrophils נמוך
Lymphocytes גבוה
Eosinophils גבוה
Monocytes גבוה
אומנם החריגה לא משמעותית אך תמיד לא נמצאת בטווח התקין.
האם זה יכול להעיד על בעיה כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים
פרופ` אלן ברבי03/07/201710 שנים ז.א שמדובר במצב כרוני . אני מניח שמדובר באחוזים והמספר אבסולותי שונה. בכל מקרה לפנות לרופא המשפחה או המטולוג אזורי עם התוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליציטמיה, מה יכולה להיות הסיבהעומר29/06/2017
שלום, עשיתי לפני 3 חודשים בדיקות דם עם המוגלובין 17.7 המטוקריט 54 וכדורים אדומות 6.1 לאחר בירור אצל המטלוג יצא Jack2 תקין. בבדיקה שעשיתי לאחרונה יצא כדוריות אדומות 6.04 המוגלובין 17.5 והמטוקריט 52
, בשתי הבדיקות נמצאו ערכים תקינים של כדוריות לבנות וטרומבוציטים. אשמח לדעת מה יכולה להיות הסיבה. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליציםחה...
פרופ` אלן ברבי30/06/2017יש ערכים גבוהים שדורשים מעקב. להגביר שתיית מים .אם מעשן או נרגילה להפסיק . כמובן לפנות להמטולוג אזורי למעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות Lac ptt ו- lac rvvtשם29/06/2017
שלום,
אשמח לקבל הסבר ושם מלא של כל אחת מהבדיקות
Lac ptt
ו-
lac rvvt
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות...
פרופ` אלן ברבי30/06/2017שאלה לא מתאימה לפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיומה של פוליציטמיה בהווה או בעתידיוסי29/06/2017
שלום ד"ר,
בחור בן 21 ,לא מעשן, עם הנתונים הבאים :
WBC 9.3
RBC 5.09
Hemoglobin 16.8
Hematocrit 47.9%
MCV 95
האם מעיד על קיומה של פוליציטמיה בהווה או בעתיד ? האם יש נטייה למחלה זו?
האם פוליציטמיה היא מחלה גנטית\תורשתית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיומה...
פרופ` אלן ברבי30/06/2017אני חושב שכבר עניתי . הערכים בגבול עליון של הנורמה .
לחזור על הס.ד אחרי שתייה. אם הערכים יותר גבוהים לפנות להמטולוג אזורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- על מה רמה נמוכה של Immunoglobulin M?אלה29/06/2017
שלום!
אבא שלי בן 80
סכרת סוג 2 , יתר לחץ דם ו ירידה בתפקודי כליות .
כמה חודשים אחרונים כאבי גב תחתון ופרקי ידיים ,חולשה ומתן שתן בלילה כל שעתיים.
בדיקות דם : Immunoglobulin M 27 mg/dL
Immunoglobulin G 1398 mg/dL
Immunoglobulin A 188 mg/dL
HGB 10.9 g/dL
Iron 40.0 ug/dL
Creatinine 1.38 mg/dL
על מה רמה נמוכה של Immunoglobulin M ושאר הסמפטומים יכולים להעיד? האם זא מדאיג? האם צריך לעשות בדיקות נוספות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר M
פרופ` אלן ברבי29/06/2017אין משמעות קלינית לממצא זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות נוספות?
אלה29/06/2017תודה רבה על התגובה מהירה!
אז אין מה לדאוג בגלל Immunoglobulin M נמוך ?
אין צורך בבדיקות נוספות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי הINR ובפיבירינוגן מה המשמעות?ענבל26/06/2017
קרישיות יתר, או חוסר בקרישיות הדם? לא הבנתי...
כבר ראיתי שערכי הINR שלי נעים בין 1.30 ל1.49...מזה אומר? כנ"ל הפיברינוגן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכותבים...
פרופ` אלן ברבי27/06/2017יש עליה בINR ז.א ירידה ב PT%. לגשת לרופא שלך ולבקש בדיקת פקטורים 7,5,10 ולפנות להמטולוג עם התוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



