מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוזן סתמהמזל19/11/2010
שלום לכם יש לי אוזן פשוט סתומה כבר חודש כל מיני ספריים למיניהם שנתנו הרופאים לא עזרו .בדקו את האוזניים וחוץ מקצת שעווה לא היה כלום והסתימות ממשיכה הפנו אותי לבדיקת שמיעה פעם אחת התשובות לא היו לרוחם והפנו אותי לעוד מכון שמיעה משוכלל יותר .יש לציין שאני בהריון בחודש 5 וזה פשוט מביא אותי למצב של חרדות ודיכאון איני מצליחה להירדם פשוט יום אחד קמתי אם אוזן סתומה וזה מאוד מציק מה אני יכולה לעשות? האם יש פיתרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן סתמה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010קשה לי לענות ללא בדיקה. אם זה רק לכלוך רק ניקוי יעזור. אם מדובר בבעיה אחרת שגורמת לירידה בשמיעה- ניתן לטפל ברב המקרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעשים באוזן ימיןמירב19/11/2010
שלום רב, אני בת 32. שמתי לב שכאשר יש בסביבתי מוסיקה בווליום גבוה, או צעקות לידי, יש לי רעשים חזקים באוזן ימין.כשסתמתי את אוזן ימין לא שמעתי אותם וכשסתמתי את אוזן שמאל שמעתי אותם חזק.
יש לציין שאני סובלת מסחרחורות ומחוסר שיווי משקל לעיתים.
דרך אגב אוזן ימין זו גם האוזן שבה אני מדברת בטלפון, ואני מדברת הרבה בטלפון כי המקצוע שלי הוא מרכזנית.
מה זה יכול להיות? איזו בדיקה צריכים לעשות? האם זה יכול להיות קשור למקצוע שלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעשים באוזן ימין - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010אין לי מושג מה זה יכול להיות, יכול להיות ומדובר בטנטון פשוט (רעש שרק החולה שומע). זה יכול לרמז על ירידה בשמיעה. אפשר להתחיל בביצוע בדיקת שמיעה ואם היא תקינה לחשוב מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בן 60 וסובל מנחירותלחמית18/11/2010
בני הבית מתלוננים שהנחירות בלתי נסבלות.בדיקה במעבדת שינה שעשיתי לפני 3 שנים הראתה שיש בעיית דום לב. איזה תהליך עלי לעשות, כי אני חושש מעניין הדום לב, וגם מרמת נחירות כה גבוהה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 60 וסובל מנחירות - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010לא מבין מה הקשר בין דום לב לנחירות, אולי מדובר בדום נשימה בשינה. אם כן, הטיפול הוא בדר"כ הורדה במשקל אצל חולים שמנים, מכשיר CPAP או לפעמים ניתוח באזור החך או האף. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה מוגדלת בצווארלחמית18/11/2010
לפני שבועיים גיליתי בלוטה מוגדלת בצוואר מתחת לאוזן. הרופא אמר שצריך ברור כמו fna/ . בינתיים הבלוטה יותר קטנה. מה זה אומר? שהכל בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה מוגדלת בצוואר - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010בדר"כ מדובר בבלוטת לימפה תגובתית, ברב המקרים ממתינים שבוע-שבועיים אם או בלי טיפול, במידה והבלוטה יורדת בגודלה, אין צורך בביצוע אף בדיקה. במידה והבלוטה עדיין מוגדלת יש צורך בהמשך בירור ע"י ביצוע סונאר צווארי ולפעמים ניקור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות תרבית ליחהיואל18/11/2010
שלום רב
רציתי לברר האם תוצות תרבית הליחה תקינות, או שיש לחזור לראות רופא
SPUTUM-BACT NORMAL FLORA
SPUTUM MICROSC.
EPITHELIAL CELL +
LEUKOCYTES ++
PULM.MACROPHAGE +
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות תרבית ליחה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010נראה תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהלימור17/11/2010
שלום ד"ר
אני בחודש רביעי להריון. יש לי כבר הרבה זמן הרגשה של גודש בין עצמות האף (ללא נזלת או התקררות ) אשר מושך לכיוון המצח והראש ואז יש תחושה של נימול באזור. הייתי אצל א.א.ג אשר בדק וראה שהנקבוביות באף מנופחות מהרגיל וקבע שזאת אלרגיה. בגלל ההריון הוא לא נתן לי טיפול תרופתי. מה עושים האם יש טיפול טבעי? האם התחושת נימול במצח ובראש יכולים להיות קשורים לאלרגיה? או שאני צריכה לפנות לנוירולוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010יכול להיות ומדובר בתופעות נורמליות של הריון שגורם לגודש ובצקת בחללי האף ולהפרשה נוזלית. לא מכיר טיפול טבעי פרט לשטיפות אף עם מי מלח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום סינוסים- מערות האףתמר15/11/2010
סבלתי תקופה ממושכת מכאבי ראש מוקדי בצד שמאל של הראש.לאחר החלטה בצעתי בדיקת סי טי והיא יצאה תקינה. ראו בסי טי סינוסיטיס. נשלחתי לצילום סינוסים - מערות האף.
תוצאות הבדיקה:
הצללה הומוגנית בסינוס המקסילרי הימני. ובמידה פחותה גם משמאל. האוורור לקוי מאוד עד אפסי. עד סוף השבוע אלך לרופא המשפחה. אודה מאוד על הסבר פענוח תוצאות הבדיקה. האם יש לי סינוסיטיס? כיצד מטפלים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום סינוסים- מערות האף - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010בדיקת הבחירה למערות האף היא CT ולכן אם ביצעת אותה, צילום מערות פנים לא מוסיף אינפורמציה. לא מטפלים בהדמיה אלא בחולה ולכן אם את מרגישה טוב לא מטפלים, אם קיימים כאבי ראש, נזלת מוגלתית, חום וכו' יש לשקול טיפול אנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי התקררויותמורן15/11/2010
שלום רב,
בחודשים האחרונים אני סובלת מנזלת רבה באף ללא סיבה של התקררות.זה עובר וחוזר שוב לאחר מספר שעות.יש לציין שעברתי ניתוח אף לפני 13 שנים . לא יודעת כבר מה לעשות מאחר שזה מאוד מציק לי . האם ניתן לעשות חיסון או משהו בכלל כדי לשפר את המצב??? יש לציין שאני מתכננת הריון בקרוב..תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי התקררויות - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010האם ביצעת בירור לאלרגיה מתישהו? האם מופיע לאורך כל השנה או בתקופות מסוימות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מורן16/11/2010מופיע בחודשים האחרונים..לא בררתי אלרגיה . יש חיסון נגד זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזון סינוסיטיסעופר15/11/2010
שלום אני סובל מדלקת כרונית של מערות האף כנראה על רקע אלרגי("סינוסיטיס כרוני").
האם שימוש בתרסיסים כמו סטרונאז AQ יכול לאזן את מצב הסינוסיטיס ולהפחית את הדלקת?
האם לתרסיסים כאלו השפעה גם על הקטנת פוליפים באף?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזון סינוסיטיס - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010אם סינוסיטיס כרונית יש לשקול טיפול אנטיביוטי רחב טווח בנוסף לטיפול מקומי. ספריי לאף יכול לשפר זמנית את הרגשתך אך הוא לא מטפל בבעית הבסיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרת באוזןאוזניה15/11/2010
שלום
אני סובלת מגרוד מאוד מטריד באוזן אחת מזה מס' שבועות.
רופא אא"ג איבחן פטריה ורשם לי טיפות אגיסטן למשך שבועיים פעם ביום.
אני נוטלת אותן כבר 4 ימים ואין שום הקלה.
האם ניתן בינתיים ובמקביל להוסיף משהו להרגעת הגירוד? אני מרגישה שהתעלה מאוד יבשה והגרוד שלי קצת מכאיב. אולי אפשר לשמן את התעלה באיזשהו חומר?
אני בשבוע 33 להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010לגרד אוזני אני בדר"כ נותן משחת טרידרם שמקלה. אם קיימת פטריה הטיפול הוא בדר"כ טיפות אגיספור, במידה ולא עוזר לפעמים מוסיפים טיפול אנטיפטרייתי דרך הפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרוןאור15/11/2010
בת 27, הגעתי לרופא המשפחה בגלל כאבי גרון בשקדים, נפיחות ואדמומיות חולשה קשיים בבליעה מלווה בחום 38 מעלות .
לאחר שהרופא ראה את הגרון נתן פן-רפא וי-ק 500 ,2 טבליות ליום למשך 10 ימים.התחלתי היום לשתות את האנטיביוטיקה.
שאלתי היא האם היה על הרופא לבצע משטח גרון לפני נתינת האנטיביוטיקה?? האם עליי לחזור אליו ולדרוש שיבצע משטח??
תודה מראש
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך כאבי גרון
אור15/11/2010תיקון קטן מינון האנטיביוטיקה הוא 2 כדורים פעמיים ביום כלומר 4 כדורים ביום
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גרון - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010משטח היה צריך לקחת לפני התחלת הטיפול, עכשיו אין לו מקום. במידה ולא יסתדר לאחר סיום הטיפול- יהיה מקום לקחת משטח. במידה ויהיה שיפור- הוא יופיע לא לפני מחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהאני15/11/2010
יש לי ילדה בת חודשיים וחצי שפולטת המון (3-4 פעמים אחרי כל ארוחה ! )
וגם שעתיים שלוש אחרי הארוחה עדיין יש פליטות, לרוב מימיות עם גבשושיות לבנות, בין הארוחות היא מריירת המון !! ומכניסה ידיים לפה כאילו רעבה אך נראה שזה מכאב, דומה לתופעה של הוצאת שיניים, יש לה גם תופעה מוזרה של כאילו בא לה להקיא ונחנקת וכשאני מרימה אותה יוצא רוק, המון רוק (או מים או לא יודעת מה זה..)
ביקרנו בעבר אצל רופאת ילדים שהמליצה לעבור לאינפמיל, העדפנו שלא, האם הריור מעיד על כך שקיים ריפלוקס?? האם מדובר בבעיה אחרת?
האם בגיל כזה ניתן להסמיך אוכל ולתת דייסת קורנפלור במקום האינפמיל ?
האם באמת מדובר בשיניים? האם הגיוני לפלוט אחרי כל ארוחה כמה וכמה פעמים?
(מצטערת על כל השאלות .. )
לתשובתכם המהירה אודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010שאלותייך צריכות להיות מופנות לרופא ילדים מטפל. לא ניתן לענות על בעית א.א.ג ללא בדיקה (לבדוק סימני רפלוקס וכו').
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני ניתוח כפתוריםיוסי14/11/2010
שלום רב
בתי(בת 4.5) קיבלה אוגמנטין עבור דלקת באוזניים והיא ממש לפני ניתוח כפתורים.
אחרי כמה זמן מיום מטילת התרופה ניתן לבצע את ניתוח הכפתורים?
בברכה
יוסי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני ניתוח כפתורים - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010אני מניח שהיא עוברת הכנסת כפתורים בשל דלקות אוזניים חוזרות. אם יש דלקת- יש לטפל בה. לפני הניתוח, גשי להבדק אצל הרופא שהפנה אותה לניתוח, לא נראה לי שיהיה צורך בדחיה רחוקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל כבר חודש מבלוטה נפוחה בצווארלחמית14/11/2010
רופא א.א.ג שלח אותי לאולטראסאונד, ואמר שבדיסק האולטראסאונד רואים משהו בעייתי, ולכן שלח אותי לביצוע :פ.נ.א. והתוצאות יהיו רק בעוד שבוע עד 10 ימים. הרופא אמר שיש חשש לגידול, ונחכה לראות מה יהיו התוצאות. לשאלתי:האם באמת יש לחכות את כל הזמן הזה או יש צורך בבדיקת סי.טי. האם אין סכנה בלחכות 10 ימים אם יש חשש לגידול? תודה על תשובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובל כבר חודש מבלוטה נפוחה בצוואר - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010ביצעת את סדר הבדיקות הנכון. לאחר סונאר וניקור מחט יש צורך להמתין לתשובה לפני החלטה כלשהי. 10 ימים זה זמן סביר להמתין לתשובה. בדיקת CT ניתן לעשות בכל שלב במידה והבלוטה לא קטנה או תשובת הניקור בעייתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרונית ואף סתוםרחלי14/11/2010
שלום,
אני בת 63 מזה כ-10 חודשים אני סובלת מנזלת שלצערי בעקבות זאת התמכרתי לטיפות אף. לאחרונה אני בתהליך " גמילה". רופא א.א.ג.נתן לי לכדור אריוס פעם ביום ותרסיס אבאמיס פעם ביום.
ישנה הקלה בנחיר אחד. בנחיר השני אובחן פוליפ קטן, ועדיין אין הקלה ב"סתימה". הבעיה היא שאינני מרגישה טעם וריח זאת למרות שכבר שבוע אני נוטלת את הטיפול ולא משתמשת בטיפות אף.
רציתי לדעת כמה זמן יכול להמשך המצב של חוסר טעם וריח? האם זה בכלל יחזור?
אני בלחץ....
תודה,רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת כרונית ואף סתום - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010העדר חוש ריח יכול להמשך זמן רב ולהיות גם בלתי הפיך, בעיקר אצל נשים לאחר הצטננות או דלקת של חלל האף. הטיפול שאת מקבלת הוא טוב, אם קיים פוליפ יכול להיות והוא גורם לפגיעה בחוש הריח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

