מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעולא19/01/2011
שלום, כבר יותר מחודש אני סובל מליחה אין סופית שגורמת לשיעול רציני , דבר זה התחיל לאחר שהייתי מצונן מספר ימים, רופא המשפחה רשם לי roxo ל10 ימים ומשטח גרון יצא שלילי ,כמעט סיימתי את הטיפול , אין שיפור במצב, מה אתם מציעים לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011לגשת לרופא א.אג שיתרשם, יכולות להיות מספר סיבות למצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון חזקיםאחמד18/01/2011
ד"ר שלום,
אני סובל מכאבי בגרון כבר חצי שנה. הכאב עובר וחוזר , אני מרגיש את הכאב לרוב, חזק מאוד ולפעמים חלש. בתקופה שהוא חזק אני מרגיש גם בקוצר נשימה, ובנוסף קשה לי לבלוע ואני מרגיש טעם וריח לא נעימים בפה.
ביקרתי אצל רופא משפחה, הוא נתן לי תרופה ולא עזרה. אפילו לא הרגשתי שיפור. ביקרתי אצל רופא אא"ג הוא בדק אותי ועשיתי צילום. לטענתו שיש לי זיהום בסינוסים ע"פ הצילום. הוא שאל אותי אם אני מרגיש כאבים גם בבטן עניתי לו לפעמים אני סובל מצרבת קלה, שאל אותי אם אני נוחר בשינה, אמרתי לו כן הרבה, ושאל אותי על המשקל שלי אמרתי לו 102 ק"ג, אמר לי אתה צריך לרדת 20 ק"ג. הוא נתן לי שתי תרופות אחת נקראת אוגמנטין והשנייה לא זוכר אבל היא מיועדת לכאבי בטן שצריך לקחת שני כדורים ביום לפני אוכל.
זה השבוע השני שאני נוטל את התרופות ואני לא מרגיש שום שיפור!
לפי התאור שלי את יכול להסביר לי את מקור הכאב ודרך הטיפול ?
אני לא מצליח להבין איך שכאבי הגרון מתחברים לשאלות של הרופא.
בברכה,
אחמד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון חזקים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011לא יכול לענות ללא בדיקה שלך וקבלת אינפורמציה לגבי גילך, מצבך הבריאותי וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש פיתרון לבעיה של גמילה מקנולהמודאג2118/01/2011
שלום רב ד''ר,
אבי שוהה בשיקום לאחר פגיעה רב מערכתית, ונושם בעזרת קנולה, ללא צורך במקור חמצן חיצוני.
אבי מעוניין להיגמל מהקנולה, אך מיתרי הקול שלו משותקים וסגורים ובשל כך הוא אינו יכול לנשום בלעדיה.
רציתי לדעת, האם קיים טיפול אשר מסוגל לפתוח את דרכי האוויר של אבי, על מנת שיוכל להיגמל מהקנולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש פיתרון לבעיה של גמילה מקנולה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011צריך לבדוק מה מצב מיתרי הקול, מה הפוזיציה שלהם ואז לקחת החלטה אם ניתן בכלל לגמול אותו, לא בטוח שזה אפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררות גרון כואב עם שקדים נפוחיםחני18/01/2011
שלום דוקטור!
הבן שלי חייל מזה שבוע וחצי הוא מקורר עם שיעול לפעמים עם ליחה אבל הרוב יבש ההתקררות התחילה בלי כאבים בגרון רק עם שיעול ובהמשך גם התחילה נזלת רק אחרי כמה ימים התחילו כאבי גרון והשקדים התנפחו. והשיעול מפריע מאוד גם בלילה. השאלה היא למה זה כבר נמשך יותר משבוע וחצי למה כאב הגרון והשקדים התנפחו רק אחרי שבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקררות גרון כואב עם שקדים נפוחים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011לא יודע למה לקח שבוע לכאבים להופיע, ככה"נ מדובר במחלה ויראלית שמתפתחת לעיתים לאט ועלולה להמשך מספר ימים/שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פוליפיםנועם18/01/2011
שלום,
בני בן שנתיים ו 4 חודשים.
לאחרונה מתעורר הרבה בלילה, נושם בכבדות ונוחר. בעקבות צילום לאיתור חפץ זר באף התגלו פוליפים- לאחרונה התקררות ונזלת שהחמירו את המצב.
כעת הופנה למעבדת שינה לפני ניתוח- האם הו שלב הכרחי?
אני מעדיפה לחסוך מבני את החוויה הלא נעימצה הזאת?
ניתן לערוך ניתוח בלי הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פוליפים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011במידה והקליניקה מרשימה (נחירות, דום נשימה, נשימה רועשת) ויש צילום שמדגים פוליפים מוגדלים אין צורך בביצוע מעבדת שינה. ניתן לערוך ניתוח ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץבאוזןדן18/01/2011
שלום
שאני נוסע בירידה או בעליה כולם מצפצפים לי כי נוסע לאט מאד מאד אם נוסע מהר מרגיש לחץ באוזניים .
זה כך כבר שנים רבות.
איך בדיוק "לפמפם" כדי שאם יורד במעלית או יסע במטוס אי פעם לבטל הלחץ?
שלב אחרי שלב מה עושה?
תודה
שנוסע לאט לאט לא מרגיש כלום הכל בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץבאוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011אין שלבים לפמפום, תנסה ותראה מה עוזר לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולזמר18/01/2011
שלום רב, יש לי מספר שאלות (:
1) אני בן 18 ורציתי לדעת אם הקול יכול להתעבות יותר ממה שהוא התעבה כבר (הקול שלי התחלף כבר אבל רציתי לדעת אם יכולה להיות התעבות נוספת או שזה רק עניין של התייצבות ועיצוב של הקול מעתה, כי אני שר ואני חושש מזה..)
2) אם נניח (רק נניח.. D: ) שלאדם מסויים יש בעיות הורמונליות כמו עודף טוסטסטרון, האם הדבר משפיע גם על הקול וגורם להתעבות יתר מעבר למה שנכתב לו על ידי הגנטיקה? ואם כן מה ניתן לעשות?
תודהה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קול - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011אם סיימת את הגדילה ואת החלפת הקול, זה הקול שלך והוא מוכתב בין היתר על ידי גודל הגרון והמיתרים. מלבד זאת יש עניין של פיתוח קול ושל שימוש במיתרי הקול. לגבי שינויים הורמונליים, הם יכולים להשפיע על הקול. השאלה למה הכוונה עודף טסטוסטרון ואם זה מוכח בבדיקות דם. אם כן - זה לטיפול האנדוקרינולוג. אם הכוונה למצב בו יש פצעי בגרות - זה יעבור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידק בגרון- דחוףקרן18/01/2011
בוקר טוב
מזה כחודש אני סובלת מכאבי גרון ..זה התחיל בכמה נקודות של מעין דלקת בסוף הלוע..עשיתי משטח גרון - יצא תקין .
לפני כשבוע עשיתי משטח גרון חוזר וזאת כי לא יכולתי לדבר עקב איבוד הקול ה גרון שלי כואב מאוד לא באזור השקדים אלה למטה יותר .אני לא מסוגלת להתעטש מבלי שיכאב לי ....
תוצאות המשטח הראו כי יש לי STREP.BETA HEMOLYTICUS NON A-
שאלתי האם יש צורך באנטיביוטיקה - נאמר לי שלא ..עלי לציין כי אני עדין סובלת מאוד!! מכאבי גרון ..ולצערי התחילו קצת כאבי אוזנים .
מה עלי לעשות..?
האם חידק זה מצריך טיפול ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידק בגרון- דחוף - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011אני הייתי נותך לך טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה עם דםתאיר17/01/2011
שלום, אני בת 19, לא מעשנת, ומזה יומיים אני לא מרגישה טוב, עם כאבי בטן, בחילות, כאבי גרון ושיעולים.
לא יודעת אם זה קשור אך אציין שאני נמצאת כרגע בחפיסה הראשונה של גלולות למניעת הריון - פמינט
היום הרגשתי משהו כמו גוש שממש הציק לי בתוך הגרון או בין הגרון לאף..וכאשר ניסיתי להוציא זאת עם ליחה יצא לי גם דם. יצא לי בערך 5 פעמים ליחה עם דם. זה ממש מפחיד אותי.
לפנות לרופא?
או שיכול להיות שיש לי פציעה קטנה מהשיעול? למרות שאין לי שיעול חזק בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה עם דם - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011כנראה פצע קטן משיעול חזק, במידה וימשיך גשי לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךס17/01/2011
תודה לך.
ניתן לנתח בקובלשיין כריתה של שקדים נכון?
בשיטה זו יש פחות דימומים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011ניתן לנתח בקובליישין, לא יודע לגבי פחות דימומים אך יש פחות כאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היו לי כאבים באוזןמנחם17/01/2011
היו לי כאבים באוזן ימין שכבר עברו לי. לפני שבוע ניקיתי את האוזן ויצא לי משהו כמו 5-6 מנקי אוזניים מלוכלכים משם בצבע חום (הפסקתי לנקות כי הרגשתי סחרחורת) ועכשיו אני מרגיש בכל פעם שאני עושה שריר באוזן שיוצא לי אוויר.
יש לי בדיקה אצל רופא מומחה אבל זה רק לעוד שבוע.
מה אתם מייעצים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לכאב אוזן
מנחם17/01/2011אני מסתובב עם אוזניית בלוטוס כבר תקופה של שלושה חודשים בערך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיו לי כאבים באוזן - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/01/2011יש לגשת לרופא א.א.ג מאחר ולא ניתן לבצע אבחנה רצינית כאן מעל דפי האינטרנט ללא בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול בזמן שינהדנה16/01/2011
שלום רב,
במשך חודשים ארוכים אני משתעלת בזמן השינה. (בדרך כלל רק בשעות הלילה). מדובר בשיעול יבש ומדובר אך ורק במצב שכיבה.
קבעתי תור לרופא כללי, אך האם עליי לגשת לרופא אף אוזן גרון, לדעתכם?
יש לכם השערה מה זה יכול להיות? אולי יבלות על מיתרי הקול?
אודה לתשובתכם,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול בזמן שינה - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/01/2011יתכן ומדובר ברפלוקס שזה עליית מיצי קיבה מהקיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפהשרי16/01/2011
במישוש עמוק חשתי בבלוטת לימפה צווארית, פניתי לרופא אאג מומחה , משש פעמיים את הצוואר טוען כי אינו ממשש שום דבר והצוואר נקי ,כיצד יש לנהוג
בתודה מראש
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011אם רופא לא מצא דבר ככה"נ אין דבר, יכול להיות שהיתה בלוטה שנעלמה. במידה ואת לא רגועה גשי להבדק אצל רופא נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה באףשלמה16/01/2011
אני סובל מצריבה באף וכאבי ראש בתקופת החורף כתוצאה מנשימת אוויר קר ושום תרופה לא עוזרת. הייתי אצל רןפאים רבים בעבר ולא יצא מזה כלום. אודה לך אם תמצא עבורי פתרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה באף - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011קשה למצוא פיתרון ללא בדיקה שלך ושל האף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך בדיוק "לפמפם"דן16/01/2011
שלום
שאני נוסע בירידה או בעליה כולם מצפצפים לי כי נוסע לאט מאד מאד אם נוסע מהר מרגיש לחץ באוזניים .
זה כך כבר שנים רבות.
איך בדיוק "לפמפם" כדי שאם יורד במעלית או יסע במטוס אי פעם לבטל הלחץ?
שלב אחרי שלב מה עושה?
תודה
שנוסע לאט לאט לא מרגיש כלום הכל בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך בדיוק "לפמפם" - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011סוגרים את הפה. סוגרים את האף עם שתי אצבעות ומנפחים חזק את הלחיים. אם לאחר תירגול לא תצליח, אפשר לרכוש מכשיר שנקרא אירפופר שעושה את זה בשבילך. ברור שזה לא ניתן ליישום בזמן נהיגה, אבל בזמן טיסה עם כאבים באזניים מחוסר השוואת לחצים, זה יכול להציל אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

