מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בצד ימין בגרון בזמן בליעת רוקמיקי18/10/2010
שלום רב,
כשבוע וחצי יש לי כאב בצד ימין של הגרון כשאני בולע רוק.
משטח גרון - תקין.
בדיקת רופא אא"ג - תקינה. הרופא המליץ על כרית חימום ולא מעבר לכך.
כל שמונה שעות אני לוקח כדור אדויל שמקל מאוד.
יצויין כי לפני מס' שבועות פיהקתי ושרירי הלסת ומתחת לסנטר נתפסו לי ולחצתי
מתחת לסנטר כדי לשחרר את השריר. האם זו הסיבה לכאבים שלי?
מה עלי לעשות כדי לבדוק מדוע הכאב לא חולף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בצד ימין בגרון בזמן בליעת רוק - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2010יכול להיות ומדובר בשריר שנתפס. מה שיעזור זה קומפרסים חמים לאזור השריר, כלכלה רכה מספר ימים. במידה ולא עוזר- לפנות לבדיקת א.א.ג חוזרת או רופא פה ולסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית אף סתוםגליה17/10/2010
שלום, לאחרונה מאז תחילת עונת המעבר, הופיע צינון מטריד כמו מימי, הלכתי לרופאת משפחה אשר נתנה לי טיפות אף. הצינון פסק ועכשיו האף סתום בצורה שלא מסוגלת לנשום. מאוד מטריד. מה אתם מציעים לעשות?
האם לבדוק אלרגייה, האם ללכת לרופא נוסף?
תודה
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית אף סתום - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2010גשי לבדיקת א.א.ג- אולי מדובר בחסימה שלא קשורה לאלרגיה כגון מחיצת אף עקומה, קונכיות מוגדלות, הפרשה וכו'. לכל בעיה יש טיפול שונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירן17/10/2010
אני סובלת מנזלת אלרגית עם אירועים של חוסר אויר וקושי לנשום ושיעול..בדרך כלל אני צורכת תרופות אריוס. אוומיס,לנטון.ו.וטיפות עיניים ליובש ולגירוד מהאלרגיה.לאחרונה שלא היה שיפור משמעותי עם התרופות הרופא הוסיף לי טיפות דקסאמיצין 3 פעמים ביום 2 טיפות לשים באף,,ולעשות את זה שבועיים.אני כבר 10 ימים בטיפול ואני מרגישה שזה עוזר לי,אבל רציתי לשאול כל הליחה שאני מוציאה מהפה לכיור נהיית ירוקה ואף פעם זה לא קרה...ואני מרגישה שזה מהאף כנראה,,,האם זה מהטיפות שגורמות לליחה לרדת?לאותה ליחה שמפריעה לי לנשום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שירן17/10/2010שכחתי לשאול גם לגבי טעם וריח בפה שלא היו לי רק מלקיחת הטיפות האם יש קשר?ולציין שכחתי האלרגיה שלי לאבק ולעובש,ושמתי לב שהחמרה היא בתקופות מעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2010יש צורך בטיפול באלרגיה. הליחה הירוקה אולי באה מהאף או הסינוסים, זה טוב שהיא יוצאת ולא מצטברת בחללי הסינוס. כנראה שחוש הריח והטעם נפגמו כתוצאה מהחסימה האפית והנזלת. אולי כשהגודש וההפרשה ישתפרו גם חוש הריח ישתפר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק נוחראחות של אחותי16/10/2010
בני בן שנה וחמישה חודשים, מאז ומתמיד משמיע קולות בזמן שינה שנשמעים לעיתים כנחירה. רוב הזמן זה נשמע כאנחות קוליות בזמן נשיפה (אקספיריום). לציין כי ישן עם פה סגור ומסוגל לישון ברציפות עד 12 שעות בלילה. לאחרונה מוותר בקלות יחסית על שנת בוקר וישן במהלך היום(בצהריים) שעה וחצי- שעתיים נוספות.
האם ישנה חשיבות בבדיקת רופא א.א.ג מומחה לילדים?! האם קיימת דחיפות בבדיקה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק נוחר - תגובה
ד''ר רועי הוד18/10/2010לפי התאור שלך הילד ישן טוב בלילה ועם פה סגור מה שאומר שככל הנראה רקמת האדנואידים אצלו לא מוגדלת או לפחות לא חוסמת את מעבר האויר. אם הרעשים באקספיריום זה מרמז בדר"כ על בעיה תחתונה כגון ריאות או דרכי נשימה תחתונות. הייתי מתחיל בדיקה אצל רופא ילדים ואם הוא לא ימצא כלום ניגש לא.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
אחות של אחותי18/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות לבנות על הלשון שמופיעות אחת לכמה חודשיםאמיר16/10/2010
שלום רב,
לאישתי מזה זמן רב (באזור ה 3 שנים) מופיע אחת לכמה חודשים, נקודות לבנות (גדולות וקטנות) בחלק הפנימי של הלשון. אין חום אלא רק כאב גרון ובאזור של הנקודות. לרוב זה עובר לבד לאחר מספר ימים אך הפעם נה נמשך יותר משבוע וגם הכאב חזק יותר מכל הפעמים שעברו.
מה לדעתך זה יכול להיות? והאם יש משהו שאפשר לעשות על מנת להקל על הכאב?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות לבנות על הלשון - תגובה
ד''ר אביגיל ארד16/10/2010זה מסוג הדברים שצריך לראות. האם מדובר בפטריה?? באפטות? בדלקת גרון? כדאי להראות זאת לרופא א.א.ג כשזה קיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודות לבנות על הלשון
אמיר16/10/2010קודם כל תודה על התשובה.
לא ציינתי שאישתי בהריון (שליש ראשון) והאם יש דרך להקל עד שרואים רופא א.א.ג?
והאם יש מישהו שאת ממליצה עליו בכללית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודות לבנות על הלשון - תגובה
ד''ר אביגיל ארד16/10/2010שטיפות פה במים עם סודה לשתיה. כוס מים עם כפית סודה לשתיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגיל באוזןטוניה16/10/2010
שלום,
לפני כ-4 חודשים עשיתי עגיל באוזן בחלקה העליון [הליקס] ולא הופיעו שום סימנים של זיהום או כאב מיותר. לפני כמה ימים העגיל התחיל קצת להפריע, לא כאב יותר מהרגיל, והיום שמתי לב שהופיע בחלק האחורי גולה שנראית קצת מוגלתית ונפוחה, אמנם היא נמצאת באזור החור ולא על החור עצמו, היא לא כואבת אך לא נעימה למגע, אדומה ונפוחה, נראית כמו פצעון מוגלתי, מה עליי לעשות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עגיל באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד16/10/2010גשי להבדק, אולי יש מקום לניקוז וטיפול אנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טראגוסדניאל .14/10/2010
אני רוצה לעשות טראגוס , אבל ההורים שלי פוחדים בגלל שהאוזנים שלי נורא קטנות ואין לי כ"כ מקום לעשות עגיל ..
גם אם המקום ממש קטן אני יכולה לעשות ? זה מגביר את הסיכונים ?
ובכללי מה הסיכונים של טרגוס ? ואיך צריך לטפל בזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טראגוס - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010סיכון בעיקר לפתח זיהום של המקום כולל הסחוס וזה יכול לגרום להרס שלו ולשינוי במבנה האוזן. אם זה קורה טיפול באנטיביוטיקה דרך הפה או באשפוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות לילדהמודאגת14/10/2010
הבת שלי בת ארבע וחצי צרודה כחודש וחצי. חשוב לציין שמדברת בקול רם ומרבה לצעוק. בבדיקת אא"גנשלחה לבדיקת מיתרי הקול עם סיב אופטי. בממצאים נכתב: לימפאדנופתיאה קלה תת ליסתית דו"צ. אני לא ישנה מרוב דאגה. האם יש חשש לגידול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות לילדה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010רב הסיכויים בגיל הזה שלא מדובר בגידול אלא בשימוש לא נכון בקול. גשו להבדק אך ככל הנראה יפנו אתכם לקלינאית תקשורת לשיעורי דיבור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
מודאגת15/10/2010האם ישקשר בין הצרידות לבין הממצאים בבלוטות הלימפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010כנראה שלא והצרידות היא משימוש לא נכון בקול ובלוטות הלימפה תגובתיות למחלה זיהומית כלשהי. בכל אופן הייתי ניגש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרידות לילדה - תגובה
ד''ר אביגיל ארד15/10/2010בגיל ארבע וחצי אין מה לגשת לשעורי דיבור. אי אפשר ללמוד טכניקה קולית. הקפידו שהיא לא תצעק, גם בגן. שתדבר בנחת. לא בלחישה. רוב הצרידויות ב גיל זה, ובעיקר אם בדיקת המיתרים תקינה, הינן כתוצאה מצעקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ארד
מודאגת16/10/2010טרם ביצענו בדיקת מיתרים. האם אכן ישצורך לקחת אותה לבדיקה פולשנית או להמתין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ארד - תגובה
ד''ר אביגיל ארד16/10/2010אני הייתי ממתינה עוד קצת. אם אין החמרה, בדרך כלל אפשר לחכות. אבל זה כמובן בלי שאני רואה ושומעת את הילדה. תבררי בגן אם שם היא לא צועקת. בגנים היום יש המון ילדים וכולם צועקים, במיוחד אם הילדה דומיננטית ועם טמפרמנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ושאלה אחרונה
מודאגת16/10/2010אכן מדובר בילדה מאוד דומיננטית ואני יודעת מהגננת שגן בגן היא מדברת בקול רם. מעבר לצעקות, טון הדיבור שלה הוא תמיד גבוה מאוד.
האם אני לא לוקחת סיכון בהמתנה במידה וחס וחלילה מדובר במשהו שמצריך טיפול מהיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה לשאלה האחרונה
מודאגת16/10/2010האם ישצורך לבצע את הבדיקה בבית חולים או שישרופאים שנבצעים את הבדיקה במרפאה רגילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - המשךשרית14/10/2010
ד"ר הוד שלום
אמי עוברת כל שנה בדיקת מיתרי הקול בעקבות מה שהיה לה. שאלתי היא מדוע יוצא לה החרחור הזה בעיקר בשטף של דיבור האם הקול הנשמע זה ממתירים שאולי התעייפו או עברו טראומה מהטיפולים או שמא זה מהריאות אף על פי שהחרחור / נחירה נשמע מהגרון. זה חשוב לי מאוד, כי אני דואגת לה ולא יודעת היכן להתמקד בבדיקה.
מחכה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - המשך - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010שוב שלום. קשה לי לענות ללא בדיקה. יכול להיות ומדובר במשהו מיתרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעה לאחר ניתוחאלי14/10/2010
שלום ד"ר, אני בן 22.
עברתי לפני כמעט שלושה חודשים ניתוח לשחזור עור התוף.
הנקב נקלט, אני מרטיב את האוזן, אין לי כאבים יותר, חזרתי לשגרה.
מה שמפריע לי כרגע זה שיש לי טנטון חזק יותר שאני שומע אותו כל הזמן,
יותר מאשר לפני הניתוח. (כמו רוח כזאת)
בבדיקת שמיעה שעשיתי אתמול, נמצאה החמרה בתדר 6000 (בשני האוזניים) יחד עם שיפור קטן באוזן שעברה ניתוח בתדר 2000. בסה"כ השמיעה שהייתה פחות או יותר בנורמה עד 20 , ירדה ל-30. עוד רשום שנראית אי סימטריה בין שתי האוזניים לרעת אוזן שמאל בתדרים 6000-8000.
יש בעצם עוד מה לעשות? מה האופציות שלי ? (מבחינת הנקב הכל תקין לפי דברי הרופאה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה לאחר ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010התדרים שציינת הם מעבר לתדרים בהם אנחנו משתמשים ביום יום ולכן לא אמורה להיות השפעה רצינית בחייך. אין הרבה מה לעשות אם הנקב סגור. מטרת הניתוח היא סגירת הנקב (90%), אם השמיעה גם משתפרת- זכית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותרחלי14/10/2010
למומחים!
אני צרודה מאוד! בקושי שיוצא לי קול מהגרון. מה עושים כדי להקל? יש טעם להגיע לקופ"ח? לבית מרקחת?
מחכה לתשובה במהירות האפשרית, תודה רבה ויום מצויין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010בדר"כ צרידות שמופיעה בפתאומיות קשורה לדלקת חריפה של מיתרי הקול ותיבת הגרון. אם ממשיך מעבר למספר ימים או מחמיר- גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה קלה באוזןשי14/10/2010
שלום רב,
לאחרונה באוזן שמאל יש לי תחושה מוזרה.
כאשר אני לועס מסטיק ולעיתי אוכל אני שומע רעש באוזן, משהו כאילו מתקמט באוזן ,באוזן ימין אין שום בעיה.
היתכן ויש כאן בעיה רפואית או אולי יובש מסויים שמשמיע רעש של קימוט בתוך האוזן.
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה קלה באוזן ,פרוט
שי14/10/2010הרעש אותו אני שומע מגיע רק בתזוזות ,בלעיסה ובהזזת הלסת אז אני שומע בתוך האוזן רעש של קימוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה קלה באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010אולי ומדובר בבעיה במפרק הלסת שנמצא בצמוד לאוזן, שאתה אוכל או לועס כמו כל מפרק בגוף- הוא זז ואז אתה כנראה שומע את הרעש. אם ממשיך ומפריע לך- גש להבדק ע"י א.א.ג או פה ולסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות באוזן שמאללידר13/10/2010
שלום רב,
לאחרונה החלו לי דקירות באוזן שמאל אשר הולכות ובאות ללא שום כאב מקדים. הדקירות חזקות,חדות וכואבות למשך שניה וחצי. האם מדובר בדלקת?
תודה מראש,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות באוזן שמאל - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010קשה לי לענות על שאלה זו ללא בדיקה אך יכול להיות ומדובר בדלקת או בפתולוגיה אחרת של אזור האוזן/מפרק הלסת וכו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח שקדיםרינת12/10/2010
שלום,
אני בת 24 ולפני פחות משבוע עברתי ניתוח הסרת שקדים + שקד שלישי.
מעבר לכאבים החזקים (באוזניים, לסת, שיניים, ראש) שכמו שהבנתי- שכיחים לאחר הליך שכזה, כל אזור הניתוח מכוסה רקמה לבנה - רציתי לשאול אם מדובר בהגלדה נורמאלית או שמא עליי לפנות לרופא המנתח ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010רקמה לבנה (פיברין) תקינה לאחר ניתוח. אין צורך להלחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה?לולי12/10/2010
שלום רב! כבר כמה חודשים ברגע שאני מתעוררת ומרימה את הראש מהמיטה-אפילו אם אני קמה בלילה -אני מרגישה כאילו אף בפנים מתחיל להתנפח ומופיעה נזלת וגם אפצ'י-ככה שאני כל שניה חייבת ממחטה-כל זה נמשך בערך חצי שעה ואז עובר ולא מופיע במהלך היום רק לעיתים נדירות וממש קצת.בהתחלה הייתי בטוחה שזה אלרגיה אבל כבר לא נראה לי-משהו שמופיע בדיוק אחרי שינה-לא נראה לי... מה יכול לגרום לזה? יש לי פחד לגשת לרופא מומחה-זה יכול להיות משהו רציני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכוונה לא עונים לי?
לולי13/10/2010ענו לכולם חוץ ממני.. עם בן-אדם שואל שאילה אז הוא לחוץ ובודק את הפורום 10 פעמים ביום-יש 3 רופאים ואין כל כך הרבה שאילות-אז בשביל מה פורום הזה קיים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת סבלנות
ענת13/10/2010הרופאים לא נמצאים רק בפורום... יש להם גם חולים לטפל בהם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכוונה לא עונים לי? - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010מצטערים על האיחור בתשובה. לא נשמע משהו רציני. יכול להיות ומדובר במשהו אלרגי. קשה לענות על השאלה ללא קבלת כל ההיסטוריה שלך ובדיקה גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

