מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דם גבוה אחרי ניתוחרוס03/11/2010
שלום,
לפני שבוע וחצי עברתי ניתוח ליישור מחיצה וכריתת קונכיות.
בשמות מקצועיים:
Submucous resection of nasal septum
Inferior turbinectomy
הניתוח בוצע בהרדמה מקומית.(הזרקת kamakaine adrenaline)
מאז הניתוח אני סובל מכאבי ראש ביום יום, ולחץ דם גבוה 140-70 .
אני חייב לציין שאני ספורטאי, בריא בדרך כלל.
הלחץ דם שלי תמיד תקין.
יכול להיות שקרה משהו בעקבות הניתוח? מה יכולה להיות הבעיה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה אחרי ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010לא רואה קשר בין הניתוח ולחץ הדם, כן יכול להיות קשר עם כאבי הראש. גש להבדק אצל רופא משפחה או אצל הרופא שניתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה ע"ש thornwaldt בנאזופרינקסמירי03/11/2010
מצאה אצלי לאחר בירור MRI ציסטה בקוטר של 5 מ"מ
לאחרונה אני מרגישה קשיי בליעה ואני גם סובלת מדום נשימה בדרגה בינונית. כ-שנתיים אני סובלת מסחרחורות,לחץ באוזניים אוזניים סתומות כאבי ראש ופנים קשות וחוסר שיווי משקל מחמיר כשאני בתנועה אני סובלת מאסטמה ואלרגיה והסינוסים שלי סתומים האם הציסטה מסוכנת?, האם חלק מהתסמינים קשורים לאבחנה זו,? מה עושים במקרה של הציסטה? בהקשר של הכאבים האחרים אין אבחנה יש השערה שזה יכול להיות מהפיברומיאלגיה שאצלי מתבטא באופן קשה במיוחד וגם קשור למערכת העצבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה ע"ש thornwaldt בנאזופרינקס - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010ציסטה בדרך כלל לא מסוכנת. לא נראה כי התסמינים שלך קשורים לציסטה. גש להבדק אצל א.א.ג, במידה ולא גדולה, לא חוסמת ומצופה רירית תקינה- אין צורך לרוץ לנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באוזןבתיה03/11/2010
אני חולה דיאליזה,סכרת וכן עברתי ארוע מוחי לפני כ13 שנה וסובל גם מטרשת עורקים. לאחרונה יש לי דלקת עם אבצס באוזן,אני מקבל אנטיביוטיקה במינון מאד נמוך כשלש פעמים בשבוע רק דרך הדיאליזה מאחר ובגלל הכליות אסור לי יותר מכך,עשיתי מיפוי טכנציום שיצא חיובי ועתה אני צריך לעשות מיפוי גליום, שאלתי היא האם זה לא מסוכן לחכות עד שיהיה מיפוי הגליום שזה בעוד שבוע, ומה עוד ניתן לעשות כאי אפשר לעלות במינון האניביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010לאור מחלות הרקע, מיפוי טכנציום חיובי ודלקת אוזן- יש חשד לדלקת אוזן חיצונית שזקוקה לטיפול אנטיביוטי תוך ורידי אגרסיבי למספר שבועות. מציע שתיגש להבדק במהרה אצל רופא א.א.ג בקהילה או בבית חולים כדי שיהיה ניתן לשלול/לאשר את האבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון ללא חוםא.א03/11/2010
אתמול התחילו לי כאבי גרון וקשיים בבליעה. בבדיקה עצמית ראיתי שהשקדים נפוחים ועליהם מס' נקודות לבנות. העניין הוא שאין לי חום. מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון ללא חום - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010לא תמיד יש חום. אם הכאב לא משתפר או שמופיע חום יהיה צורך בבדיקת רופא ואולי התחלת אנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריכה עזרה דחווווףשירן02/11/2010
שלום ,
קוראים לי שירן ועשיתי עגיל בטבור בראש השנה 2010 [לא זוכרת תאריך ]
והיום 2.11.10 שמתי לב שבזמן האחרון נהייה לי עיגול שחור מסביב לגולה בעגיל למעלה ולמטה אין לי , יש לי עיגול שחור מסביב
אני לא יודעת מה לעשות אני מחטאת את זה אבל זה לא עוזר ,
העגיל חדש יחסית אז אני מקווה שזה עוד יכול לרדת כי עשיתי את זה למטרת יופי וזה ממש לא יפה עכשיו
תוודה על העזרה שירןןןן : ]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני צריכה עזרה דחווווף - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010עגיל בטבור לא קשור כל כך לתחום אף-אוזן וגרון. במידה והעגיל באוזן ויש סימני דלקת יש צורך בבדיקה וטיפול בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשטפי הדם.....אורטל כהן02/11/2010
אם אפשר לדעת מהם בדיוק שטפי דם??? מה התרופה/ הטיפול לכך??? במידה ואני ממשיכה לדבר כרגיל- מה עלול לקרות??? האם זה יכול להחמיר??? זה קצת מדאיג אותי.......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשטפי הדם..... - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010לא מבין את השאלה, לגבי איזה חלק בגוף מדובר? היכן השאלה הקודמת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות ממושכתריקי02/11/2010
אני מאוד מוטרדת מהצרידות של בעלי, לפני כחודשיים הוא עבר דלקת ריאות טופל בטבניק ובמקביל עבר בדיקת דם לשעלת שיצאה חיובית.
שום טיפול נגד ליחה לא עזר לו הוא טופל בסירן, מוקוליט ואפילו משאף סרטייד דיסקוס פנינו גם לרופא א.א.ג והוא ערך לו בדיקת לרינגוסקופיה שהיתה תקינה.
האם זה הגיוני שחודשיים יהיה שיעול מלווה צרידות למרות כל הטיפולים .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות ממושכת - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010לצרידות סיבות רבות, רובן קשור למיתרי הקול אך את מציינת בדיקת א.א.ג תקינה. מציע שתיגשי לבדיקת א.א.ג חוזרת ובמידה ותקינה רופא מטפל או רופא ריאות יוכלו לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה אלביקנסיעל02/11/2010
שלום,
לבן שלי בן ה 5 יש קנדידה אלביקנס באוזן.
ביום א' שעשינו את המשטח אמר הרופא שאם חוזרת תשובה חיובית של חיידק, יש לתת לילד אנטיביוטיקה (אוגמנטין).
האם עלי לתת לילד את האנטיביוטיקה? אני בדילמה כיוון שיש לילד פטריה ולא חיידקים.
תודה על התשובה.
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה אלביקנס - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010בדר"כ פטרת של אוזן חיצונית מטופלת בטיפות נגד פטריה בלבד, במידה ולא מסתדר ניתן לתת טיפול אנטיפטרייתי דרך הפה. לא הייתי נותן טיפול באוגמנטין אם אין דלקת אוזן תיכונה. גשי להבדק שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה צמודה לשקד הימני וכאבנועה02/11/2010
מזה כחודש לערך אני צרודה קולי התעבה. ואתמול התחיל לכאוב לי השקד הימני והרגשתי צמוד אליו בליטה קטנטנה מעליו. מזה יכול להיות אני מאוד מודאגת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה צמודה לשקד הימני וכאב - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010קשה לומר ללא בדיקה יש לגשת ולהבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם במיתרי הקולאורטל כהן01/11/2010
שלום רב,
אני עובדת במכירות פרונטאליות וטלפוניות מזה שנים.
לפני חודש הייתי בבדיקה אצל רופאת א.א.ג. בשל הצרידות שלי.
היא איבחנה כי יש לי שטפי דם במיתרי הקול, טענה כי מצבי חמור, הביאה לי משאף, דרשה מנוחת קול 10 ימים והפנתה אותי לקלינאית תקשורת.
הרופאה המליצה לי להתפטר במיידית מעבודתי הכרוכה בארבע משמרות בשבוע- 6 שעות כל משמרת המכילות שיחות טלפוניות בלבד.
מהו הטיפול המקסימלי שניתן לקבל כאשר יש בעיה כזו, מה עלי לעשות בשלב זה????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם במיתרי הקול - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010לא יודע אם הייתי מיד מתפטר ממקום העבודה. יש להמנע ממאמץ קולי הכרוך בצעקות. דיבור בטלפון אינו נחשב למאמץ קולי. יש לגשת לקלינאית תקשורת לניסיון טיפולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוההרחל01/11/2010
שלום
הייתי רוצה לדעת עם יש קר בין לחץ דם גבוה לציפצופים באוזנים וכן ירידה בשמיעה?
תודה רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוהה - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010לציפצופים באוזניים כן לירידת שמיעה לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון למרות טיפול בזינטדרור31/10/2010
לביתי בת 13 היו אירועים חוזרים של דלקת גרון ומשטח strepA חיובי.
עקב כך לאחר מספר טיפולים במוקסיפן שלאחריהם שוב היו דלקות מטופלת בזינט.
הטיפול הינו 500 מ"ג ביום. בשלשה ימים האחרונים יש לה שוב כאב גרון וחום נמוך למרות הטיפול בזינט. מה עושים? (ברור שנחזור לרופא, אך מעוניין לשמוע חוות דעת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון למרות טיפול בזינט - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010יתכן ומדובר בזיהום ויראלי שלא מגיב לאנטיביוטיקה. רצוי לבצע בדיקת דם ולראות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן שמאלית סתומהרננית31/10/2010
מזה שלושה שבועות וחצי שאני עם אוזן סתומה לקחתי אנטיביוטיקה 10 ימים ותרסיס לאף מרופא א.א.ג . יש לי נוזלים ( נזלת) באוזן התיכונה. השאלה אחרי תקופה ארוכה כזאת יש טיפול אחר לייבוש הנוזלים? מכיון שכלום לא עוזר לי ועדיין יש לי נזלת ירקרקה. חשוב לציין שאין לי כאבים ביכלל מההתחלה לא בגרון ולא באוזן. אבל למרות זאת זה מפריעה ומציק מאוד ויש לי ירידה בשמיעה. איך יוצאים מיזה תעזרו לי אולי יש טיפול יותר אינטנסיבי! או שאני צריכה ללכת למומחה לאף אוזן גרון. מחכה לתשובה ותודה רבה רבה.......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן שמאלית סתומה - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010אוזן עם נוזלים יכולה להמשך אפילו חודש ויותר אם לא עוזר ניתן לבצע ניקור ושאיבת הנוזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםשגיב31/10/2010
אני בן 32 סובל שנים מדלקות חוזרות בגרון לפחות פעמיים בשנה בשנה האחרונה אושפזתי פעמיים עם אבסס אני מתעניין בניתוח להסרת שקדים מה הסיכונים? האם הניתוח יעזור לי? כמה זמן החלמה? הרופאה המליצה לי על הניתוח אבל אני מתלבט אשמח אם תוכל לעזור לי בקצת מידע על הניתוח תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010אכן נראה שאתה זקוק לניתוח שקדים. אבל לא זה המקום למלא אותו במספר דפי פוליו של הסיבוכים סיכונים מהלך הניתוח וכו
יש לגשת לרופא מנתח הוא ישב איתך ויסביר לך בפרוטרוט על הכל- זה תפקידו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בסינוסיטיסעדי31/10/2010
שלום רב! לפני כ 5 ימים פניתי לרופא א.א.ג. בעקבות תחושה של גודש באף( עם נזלת ירוקה), שלאותו רגע היה מורגש כביכול שיפור במצב, לא הייתה בעיה לנשום ולא השתמשתי בשום תרסיס לאף. הרופא רשם לי ספריי סטרונאז כדי למנוע הדרדרות של המצב. אחרי 3 ימים של שימוש בםטרונאז,חוץ מתופעות לוואי של גודש שלא היהי קודם וצריבה נוראית בקיבה ( שדרך אגב רוקח היום אמר לי שזה יתכן עקב שימשו בספריי זה), החמירו מצב של לחץ מעל העיניים, והתחילו כאבי ראש חזקים.פניתי שוב לרופא, אמר שכנראה זה סינוסיטיס ועליי ליטול אוגמנטין 500מ"ג, כדור 1 *3 פעמים ביום ושני כדורי קלארינז ביום ,אבל אמר שבנוסף עליי להמשיך עם הספריי סטרונאז, הסברתי לו את תופעות הלוואי, ושאני גם ככה סובלת מחומציות יתר בקיבה, אז הסכים לרשום לי את הספריי "רינולסט". השאלה שלי האם המינון הוא בסדר ובעיקר למה אני חייבת בנוסף להשתמש בספריי? אין לי הרגשה של אף סתום, אין בעיה לנשום (אם כי אחרי שימוש בסטרונאז יש תחושה של יובש באף). האם אוגמנטין + קלארינז לא יעשו את העבודה? לפני שנתיים נתנו לי רק אותם כשהייתה לי דלקת. אני פשוט לא רוצה להעמיס על עצמי יותר מדי תרופות. בעיקר שגם הרוקח אישר את החששות שהיו לי עוד קודם לגבי שימוש בספריי סטרונאז, ואמר שאכן יכול להזיק לרירית. אודה מאוד מאוד על תשובתכם!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בסינוסיטיס - תגובה
ד''ר דן גוטמן02/11/2010ספררי הסטרונאז אמנם מכיל סטרואידים אולם אינו מספג לגוף ואינו גורם לתופעות הלויא של טיפול בסטרואידים. שימוש בספריי הינו חלק חשוב לטיפול בסינוזיטיס וממש אינו מזיק לרירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

