מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה לייעוץעדי26/10/2010
שלום רב!
לפני שבועיים לא הרגשתי טוב,חולשה אך ללא חום וכאבים.ומספר ימים אחר כך היה כבר גודש מאוד קשה, נמשך כמה ימים מלווה בכאב או לחץ מעל העניים באיזור המצח.
כעת הגודש כבר כמעט נגמר, אני נושמת כמעט חופשי, עדיין יש נזלת "ירוקה", האף יבש, אך יש עדיין מעט לחץ מעל העיניים. כשהגעתי לרופא היום, כי לפני כן לא היה תור,אמרתי לו על שיפור במצב. לאחר בדיקה הוא שלל דלקת, אבל אמר שבגלל שבעבר היתה לי( לפני כשנתיים ונטלתי אנטיביוטיקה) וכדי למנוע דלקת בעתיד, כי כעת מצבי גבולי, רשם לי ספריי " סטרונאז qa" לאף שתי לחיצות לכל נחיר פעם ביום למשך 21 ימים!!!
אף פעם לא נטלתי סטראוידים, תופעות לוואי שקראתי עליהן נראות נוראיות, האם זה הגיוני לקחת את זה כמניעה.האם הספריי הזה יכול גם להזיק לרירית? אני פוחדת לקלקל את המצב כאשר האף התחיל לנשום. האם אני יכולה לחכות או לקחת משהו לא עם סטרואידים? כי אני גם לא רוצה להזניח אבל כרגע אין לי גודש כמעט כמעט אין צורך לקנח את האף. אני מבולבלת וזקוקה להכוונה ממך. תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לייעוץ - תגובה
ד''ר דן גוטמן26/10/2010הספריי הזה למרות שמכיל סטרואידים הינו לא ספג בגוף. לכן ניתן להשתמש ללא חשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ENGנ26/10/2010
שלום,
הופניתי ע"י הרופא לבדיקת ENG (עקב ריבוי סחרחורות).
הרופא אמר לי שעושים את הבדיקה בבית חולים איכילוב אך התורים שם מאוד ארוכים (כ- 4 חודשים!!!).
לאחר בירור הבנתי שניתן לעשות את הבדיקה גם בבתי חולים אחרים כדוגמת וולפסון (תור קצר יותר באופן משמעותי).
האם זה משנה היכן עושים את הבדיקה (מבחינת מיכשור וכו')? מדוע הוא אמר לי לפנות לאיכילוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ENG - תגובה
ד''ר דן גוטמן26/10/2010היכן שמבצעים את הבדיקה ניתן לעשות. גם באסה"ר יש מכון ENG טוב מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסתיידות באיזור השקד הימנידנית25/10/2010
שלום
בשל תחושה מתמשכת של ליחה, יובש וכאבי גרון נשלחתי לבדיקת ct של מערות האף והפנים.
לפי התוצאות הכל מאוורר ואין עדות לעיבוי רירית בחלל האף או במקום אחר והמבנים הגרמיים שמורים.
אך כתוב שיש הסתיידות בקוטר 0.5 ס"מ באיזור שקד ימין.
מה זה אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתיידות באיזור השקד הימני - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010צריך לבדוק את השקדים, יכול להיות ומדובר בטונסילוליט (חתיכת אבן או לכלוך שהצטבר בתוך השקד) שיכול לגרום לריח רע מהפה או כאבי גרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
דנית25/10/2010תודה רבה על התשובה אקבע תור לרופא אאג
האם יש דרך לטפל בטונסילוליט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010או הוצאה של כל אבן מהשקד או כריתת שקדים במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורתנ24/10/2010
שלום ד"ר,
אני בחור בן 30,אובחן אצלי לאחרונה סרקאידוזיס (בעקבות צילום חזה שעשיתי בו נראו בלוטות לימפה ותסנין ריאתי). כרגע מטופל בסטרואידים.
במשך תקופה ארוכה (כשלושה חודשים) אני סובל מסחרחורות,הופניתי לרופא אף אוזן גרון אשר שלח אותי לבדיקת שמיעה ו BERA.
בבדיקת BERA נרשם כי באוזן אחת גלים (I,III,V) הופיעו בזמני חביון ארוכים מהנורמה,באוזן השניה בתחום הנורמה.
זמן הולכה תקין בשתי האוזניים.
הרופא רשם כי בבדיקת שמיעה ישנה ירידה אסימטרית תחושתית עצבית באותה אוזן שהופעת הגלים היו ארוכים מהנורמה.
הרופא שלח אותי לבדיקת ENG.
בנוסף,ברצוני לציין כי בתקופה האחרונה אני סובל מרגישות לרעשים (כמו טריקת דלת וכו') וכי אני סובל מחוסר ברזל (מקבל טיפול...).
הייתי רוצה לקבל הסבר בגין משמעות תוצאות הבדיקה ומה עליי לעשות?
האם התוצאות הנ"ל יכולות להיות קשורות לסחרחורות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010יש צורך בבדיקה- אולי ישנה בעיה באחת האוזניים.אם אכן קיימת בעיה אולי תצטרך לעבור בדיקת הדמיה כגון MRI. יכול להיות והממצאים קשורים לסחרחורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבני שקדים או טונסילוליטלנה24/10/2010
לאמא שלי יש אבני שדקים והיא מאוד סובלת מזה. רצת לנסוע לבלרוס לעשות נתוח.
מפורום שלכם הבנתי שיש אפשרות לטפל בביעה בישראל בעזרת מכשיר קובליישן.
איך אפשר לקבוע תור, איפו? אמא שלי גרה בבאר שבע, עברה הרבה רופאים, אבל אף אחד לא סיפר לה על אפשרות כזאת.
תודה, לנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבני שקדים או טונסילוליט - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010קובליישן היא אחת השיטות לכריתת שקדים במקרה של טונסילוליטים וריח רע מהפה או כאבים. מבוצע במספר בתי חולים ועל ידי רופאים פרטיים. בתור רופא במחלקת א.א.ג בילינסון יכול להמליץ על אחד מרופאי המחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבני שקדים או טונסילוליט - תגובה
ד''ר אביגיל ארד27/10/2010תרשי לי להוסיף - הטיפול בקובליישן אמנם אינו נכלל בסל, אבל יש רופאים המבצעים זאת בבתי החולים הפרטיים. הקופה נותנת התחייבות לניתוח ויש להוסיף , למשל באסותא, רק את הסכום שאסותא גובה על הקובליישן, בלי לשלם פרטי לרופא או לבית החולים. אם יש לך ביטוח חיצוני בחברת ביטוח כלשהי, זה ממומן על ידיהם במלואו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקובלשיין
ס30/11/2010ד"ר ארד שלום,
ביררתי עם רופא לגבי ניתוח קובלשיין באסותא, ויש לי רק ביטוח מושלם, הוא אמר שאצטרך לשלם בערך עשרת אלפים ש"ח לניתוח הזה. המחיר הוא על האלקטרודות, על בי"ח ועל הרופא המנתח.
את בטוחה שבאסותא משלמים רק את הסכום שאסותא גובה על הקובליישן, בלי לשלם פרטי לרופא או לבית החולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה תגובה לד"ר אביגיל ארד
ס30/11/2010ד"ר ארד שלום,
ביררתי עם רופא לגבי ניתוח קובלשיין באסותא, ויש לי רק ביטוח מושלם, הוא אמר שאצטרך לשלם בערך עשרת אלפים ש"ח לניתוח הזה. המחיר הוא על האלקטרודות, על בי"ח ועל הרופא המנתח.
את בטוחה שבאסותא משלמים רק את הסכום שאסותא גובה על הקובליישן, בלי לשלם פרטי לרופא או לבית החולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותרוית24/10/2010
אני בת 28, צרודה מזה 3 שבועות, בשבוע האחרון גם נזלת+שיעול קל. האם להיות מודאגת? יש צורך לבדוק את הצרידות? (מעולם לא הייתי צרודה זמן רב כ"כ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
רוית24/10/2010רציתי להוסיף שביומיים הראשונים הייתי צרודה מאוד ומאז נשארה צרידות קלה (קצת בשיפור ) אך עדיין זה מפריע לי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרידות - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010כנראה מחלה ויראלית, אם לא נפתר תוך מספר ימים גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שאלתיתלירן24/10/2010
שלום.אני גרה בקנדה.לפני 6 חודשים אובחנה אצלי תופעה הנקראת ריפלוקס.מאז אני בטיפולים הומאופתים ולתקופה של 4 חודשים נטלתי גם כדורים קונבנציונאליים.כעת מזה חודשיים הפסקתי ליטול את הכדורים כיוון שאני מנסה להיכנס להריון.אחד הסימפטומים ש"הורגים" אותי הוא תחושה של עקצוץ בגרון ומעין יובש.לא יבש לי בחלל הפה, אני מרגישה את העקצוץ והיובש כשאני בולעת בלבד.אני שומרת מבחינת תזונה ולא אוכלת מאכלים שיש בהם חומציות, לא שותה יין, לא צורכת משקאות עם קופאין ובקיצ' התזונה שלי מאוד הצטמצמה ואני מקפידה עליה מאוד.כששאלתי רופאי גסטרו בפורום מקביל אם יש משהו שאני יכולה לקחת כדי למנוע את ההרגשה המעיקה הזאת בגרון הם טענו וחזרו על כך שאני צריכה לשמור מבחינה תזונתית ולאכול רק מה שמותר.טוב, הם לא חידשו לי והפעם אני שואלת אתכם אם ידוע לכם על משהו שאני יכולה לקחת על בסיס טבעי או כזה שלא יפריע להריון כדי שיפסיק את העקצוץ בגרון או יגרום לתחושת היובש לעבור.אגב, גם לאחר שאני שותה מים התחושה נשארת.אני מודה לכם מראש.שבוע טוב לכולכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה שאלתית - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010לא מכיר משהו טבעי פרט לדיאטה שעליה את כבר שומרת. מבחינת טיפול תרופתי, אני בטוח שרופא הנשים שלך בקנדה יוכל לתת לך אישור לגבי אחת מהתרופות לטיפול ברפלוקס שיש בשוק ושמותרת בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מריחאבי23/10/2010
אני לא מריח כלום .עשיתי נתוח סינוסים ולא עזר לי (עזר לי לנשום יותר טוב) אבל לא להריח ונסיתי את כל התרופות לאלרגיה וגם לא עזר .
אנא עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מריח - תגובה
ד''ר אביגיל ארד23/10/2010השאלה היא אם כלום זה ממש כלום.האם אתה מריח עשן או גז?? האם יש גודש באף? אני מניחה שנעשה CT של הסינוסים לקראת הניתוח. מה היו הממצאים שם? האם יש פוליפים באף? אלרגיה? על כל זה אפשר לענות בבדיקה ובעיון בצילומים שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בסינוסיםטלי23/10/2010
שלום ,לפני כחודש היו לי כאבים בסינוסים שלא היו מלווים בנזלת או שיעול עשיתי צילום שהראה תפיחות רירית בסינוסים מקסילרים ועכירות בסינוסים פרונטלים לקחתי זינת + תרסיס לאף+ תמיסה לשתייה וזה עבר
לפני כשבוע וחצי היה לי התקפה של כאבים שוב וקיבלתי אוגמנטין 2 ביום לשבוע ימים
ועדיין הכאבים לא עברו יש לי לחץ במצח ובעיניים האם זה הגיוני שאחרי אנטיביוטיקה הכאבים לא עברו ובכלל למה זה חזר אחרי טיפול שהצליח ומה מומלץ לי לעשות או לבדוק ,תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בסינוסים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד23/10/2010יתכן והבעיה היא גודש באף החוסם את פתחי הסינוסים ויש שם לחץ. חשוב גם אחרי סיום האניביוטיקה לקחת מורידי גודש בצורת תרסיס סטרואידלי, למשל, המשמש במצבי אלרגיה ומותר להשתמש בו תקופה ממושכת. כמו כן רצוי לקחת לזמן מה כטיפול מונע גם מורידי גודש כגון אנטיהיסטמינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפהאייל23/10/2010
שלום
כשאני מתעורר בבוקר אני מרגיש יובש בפה ולשון לבנה אבל במהלך היום זה משתפר ישן עם מזגן בדרך כלל
נבדקתי אצל א.א.ג ואמר לי שהכל בסדר
אולי חסר לי ויטמין מסויים?
מה ניתן לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בפה - תגובה
ד''ר אביגיל ארד23/10/2010לשתות הרבה במשך היום. לברר, אולי אתה ישן בפה פתוח ולכן הפה מתייבש והבעיה היא בכלל באף. אתה נוחר, למשל???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי אמר הרופא שיש בעייה בגלל נחירות
לחמית17/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה בשכיחות גבוהה לאחרונהמישהי22/10/2010
שלום,
אני סטודנטית בת 24, מאז לפני תחילת הקיץ האחרון, חליתי בשכיחות גבוהה ב"מחלות אף אוזן גרון",
מדובר היה באיזה 5-6 פעמים (כל שבועיים שלוש בערך) שהייתי נתקפת בחולשה, שהתבטאה בעיקר כאלרגיה- כלומר עיניים אדומות ונפוחות, התעטשויות ואף מנוזל,כאבי אוזניים עם עייפות ולא תמיד עם קשר לגרון (ואם היה כאב הגרון זה לא היה משהו רציני). נבדקתי בדיקת אלרגיה יסודית (גם הבדיקה הרגילה עם הדקירות/טפטופים וגם בדיקת דם), ולא נראתה תוצאה של אלרגיה. אגב ברוב המקרים אנטיביוטיקה לא עזרה וכדורי אלרג'י עזרו, רק שזה היה חוזר אחרי שבועיים. כרגע אחרי פחות משלוש שבועות מאז הפעם האחרונה שלא הרגשתי טוב, אני עם דלקת בגרון (שונה מפעמים קודמות- הפעם זו דלקת ברורה מאוד, ושונה מאוד מאלרגיה), ולוקחת אנטיביוטיקה. קרובים המליצו לי לפנות לרופא אף אוזן גרון, לבדיקה עקב השכיחות בה אני נתקפת חולה באף אוזן גרון, ורציתי לשאול אם לפי מה שתיארתי יש טעם, פשוט לא ברור לי אם הכל קשור זה בזה ויש לי הרגשה שהאלרגיה לא תחזור בקרוב (מקווה), ושהפעם זו ממש דלקת גרון בניגוד לצורה האלרגית של פעמים קודמות. מה שכן זה מקשה עלי מאוד להיות חולה כל 3 שבועות (זה בכל זאת נמשך שבוע כל פעם ואני מאוד לחוצה במטלות יום יומיות (אין לי זמן להיות חולה כל הזמן)). לא נראה לי שיש מה לחזור לרופא אלרגיה, ואני לא רוצה להכניס למערכת הצפופה שלי ביקורי רופאים ובדיקות אם אין טעם, האם ופא אף אוזן גרון יוכל לחדש לי או לקשר בין המקרים, או שאין טעם ופשוט צריך לחכות לראות אם זה ימשיך? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולה בשכיחות גבוהה לאחרונה - תגובה
ד''ר דן גוטמן22/10/2010לא חושב שיש לנו מה לחדש. ישנם תקופות כאלה שקיימות שכיחות גבוהה של מחלות ולעיתים זה חולף מעצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחייה ודלקות גרוןDJ21/10/2010
האם יש קשר בין שחייה בבריכה להתפתחות דלקות גרון חיידקיות או וירליות?
השאלה חשובה לי מאוד כיוון שהתחלתי לשחות בשנה האחרונה ואני חושש שהדבר גרם אצלי לדלקות גרון חוזרות ונשנות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחייה ודלקות גרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן22/10/2010ממש אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרון????21/10/2010
שלום,
בשנה האחרונה קוראת לי תופעה מוזרה, כשאני מפהקת אני מרגישה כאילו זזה לי אחת מהעצמות בגרון ואז כאילו נתפס עצב או משהו כזה ואני לא יכולה לבלוע. זה קורה לעיתים יחסית תקופות. כדי שזה יעבור אני מנסה כאילו להזיז את העצם פיזית וזה משתחרר.
אפשר לעשות עם זה משהו?
זה משהו מוכר?
תודב מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן21/10/2010יש תופעה כזו שאין לה הסבר ברור . יתכן ושריר נתפס מהשרירים סביב סחוס הגרון. בכל אופן זו תופעה חולפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי סינוסיםשרית20/10/2010
שלום
ביצעתי סיטי סינוסים ולהלן התוצאה:
פאסינוסיטיס
פולפוזיס נאזי עם הפרעה קשהדו צדדית למעבר האוויר
היצרות קשה של מעבר האוויר בנזופרינקס בחלקו העליון.
סטיה מתונה של מחיצת האף משמאל לימין.
מה הטיפול שצריך לקבל? האם דרוש ניתוח ? וכמה זמן הניתוח?
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיטי סינוסים - תגובה
ד''ר רועי הוד20/10/2010לא מטפלים ב-CT אלא בחולה ועל כן יש לבדוק אותך לפני קבלת החלטה. בגדול ניתן להתחיל טיפול תרופתי אך ככל הנראה על פי התשובה יהיה צורך בניתוח לכריתת הפוליפים ופתיחת הסינוסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
שרית23/10/2010שלום
האם הניתוח בהרדמה כללית או מקומית ?והאם כרוך באישפוז או אישפוז יום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד25/10/2010ישנם בתי חולים ורופאים שינתחו בהרדמה כללית וכאלה שבמקומית. בדר"כ אישפוז של לילה להשגחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה מתחת לאוזןאורון20/10/2010
שלום רב
אני בן 28 לפני מספר ימים התחלתי לחוש כאב מתחת לאוזן בקצה הלסת, כשאני ממשש את האיזור אני מרגיש בלוטה קטנה וכואב לי כשאני נוגע בה, באותו זמן התפתחה אצלי מעין שעורה בעין, העין נפוחה ודומעת, איני יודע אם יש קשר בין הדברים אבל חשבתי שחשוב לציין זאת.
אין לי ממש גישה כרגע למרכז רפואי ולכן רציתי לדעת מהם האפשרויות שיכולות לגרום לכך, האם עלי לחכות עם זה או שעלי להגיע בהקדם לבדיקה רפואית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה מתחת לאוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד20/10/2010על פניו נשמע כבלוטת לימפה תגובתית לאיזשהו זיהום. אם תוך מספר מימים לא נעלם או שמופיעים סימנים נוספים- גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

