מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- העדר חוש טעם וריחדנה09/11/2010
שלום רב!
לפני כ 6 שנים עברתי ניתוח באף בעקבות פוליפים וחוסר אפשרות לנשום.
עד עתה הכל היה בסדר,אך כיום אני סובלת מחוסר טעם באוכלים ומחוסר חוש ריח מוחלט.
פניתי לרופא המטפל שלי והוא הפנה אותי לקבלת זריקת דיפרוספן בקופת החולים שהיתה אמורה להחזיר לי את האפשרות להריח. אך כיום שבועיים מהזריקה והיא כלל לא עזרה.כמו כן קבלתי ספריי שגם לא פתר את הבעיה!
מה יכולה להיות הסיבה לבעיה? האם יש קשר לשניים?והאם יש טיפול לכך??
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העדר חוש טעם וריח - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010העדר חוש ריח יכול להופיע בשל מלאות אפית כתוצאה מפוליפים, גודש, בצקת, לאחר צינון ממושך בעיקר בנשים. לא תמיד לאחר צינון חוש הריח חוזר. יש צורך בבדיקה לראות מה מקור הבעיה ולטפל בה, לא בטוח שזה יחזיר את חוש הריח אך ניתן לנסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהסימה09/11/2010
עברתי ניתוח סינוסיטיס עם הוצאת פוליפ והרחבת חלל האף אחרי כמה שנים שסבלתי מדלקות הולכות וחוזרות הייתי לוקחת אנטביוטיקה בכמויות גדולות עד שהתייאשתי וניגשתי לרופא באופן פרטי ברצוני לברך אותו התשומת לב שלו והטיפול שהוא נתן לי יוצא מהכלל וזה לא עניין של כסף הבן אדם פשוט מדהים עכשיו יש לי בעיה מדי פעם שאני מתכופפת נוזל לי ממש מים מהאף ולפעמים זה גם מתוף שינה שאני מסובבת את הראש וזה ממש מציק לי לפעמים שאני מקנחת את האף יורד לי גם דם הניתוח היה לפני כשנתיים אנא נסו לעזור לי למי לפנות אני גרה בנגב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010גשי להבדק אצל רופא א.א.ג, או במרפאה של קופת חולים או בבית החולים. צריך לבדוק את מקור הנוזל השקוף שמטפטף מהאף ולטפל בהתאם לתוצאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותנ09/11/2010
שלום ד"ר,
הופניתי ע"י רופא א.א.ג לבדיקת ENG עקב סחרחורות רבות...
בהפניה לבדיקה הרופא ציין כי יש לי נקב בתופית באוזן אחת.
כשהגעתי לבית חולים נאמר לי ע"י האחות שעושה את הבדיקה כי אין לה אפשרות לבצע את החלק של הבדיקה שבו מזריקים מים לאוזן מאחר ויש לי נקב בתופית.
האם נכון? האם זהו חלק חשוב מהבדיקה? במידה וכן,איך בכל זאת ניתן יהיה לדעת ממה נובעות הסחרחורות אם לא ביצעו את הבדיקה הנ"ל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010ENG היא בדיקה אחת מיני רבות לאבחון מקור לסחרחורת. אם קיים נקב ולא ניתן לבצע את החלק הזה של הבדיקה אז אין הרבה מה לעשות. ישנן בדיקות אחרות לאבחון מקור הסחרחורת כגון בדיקה גופנית רגילה, בדיקת שמיעה, BERA וכו'. רופא נוירולוג בדק אותך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
נ10/11/2010תודה ד"ר,
עשיתי בדיקת BERA נרשם כי באוזן אחת גלים (I,III,V) הופיעו בזמני חביון ארוכים מהנורמה,באוזן השניה בתחום הנורמה.
זמן הולכה תקין בשתי האוזניים.
הרופא רשם כי בבדיקת שמיעה ישנה ירידה אסימטרית תחושתית עצבית באותה אוזן שהופעת הגלים היו ארוכים מהנורמה
.
עשיתי גם בדיקת EEG,התוצאות:
"תרשים עירות.
הרקע הכללי מכיל פעילות אלפא ובטא לסרוגין נמוכי מתח.
נישום יתר והבהובי אור לא גרמו להפרעות.
רושם כללי
תרשים בגבולות הנורמה"
את בדיקת ה-ENG עשיתי באסף הרופא והבנתי שבחלק מבתי החולים ניתן לעשות את הבדיקה של הזרקת המים לאוזן למרות הנקב בתופית. האם נכון? במידה וכן,היכן ניתן לבצע זאת? אילו בדיקות נוספות ניתן לעשות ע"מ לברר את מקור הסחרחורות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010לבירור מקיף יותר את יכולה לקבוע תור למרפאת סחרחורת בבית חולים השרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ENGאני08/11/2010
אני מבקשת עזרה בפענוח תוצאות ENG: בדיקת TARACKING- לא תקין.
חולשת מבוך 9% לשמאל העדפה כיוונית 7% לימין.
מה זה אומר?????? אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ENG - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010חסרים לי נתונים, מדוע הופנת? מה מפריע? בן כמה? קשה להתייחס רק לתשובות הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס וטיפול אנטיביוטיעדי08/11/2010
שלום! אתמול סיימתי טיפול באוגמנטין (500 מ"ג 3 פעמים ביום) ו קלארינז (פעמיים ביום) במשך 7 ימים, במשך התקופה הזו השתמשתי בספריי "רינולאסט" פעמים בודדות, לסירוגין. כעת כאבי ראש חמורים שהיו לי קודם הפסיקו, אבל עדיין יש לי מעין תחושה של כובד מעל העיניים, אוזניים מעט סתומות, וגודש באף ללא הפרשות ולא יוצא כלום כשאני מקנחת- רק יוצר לחץ בפנים ובמצח.היום בכלל התעוררתי בבוקר עם אף חצי סתום, והחלטתי להשתמש ברינולאסט, ובמשך היום הרגשתי כאב ראש לא חזק.
באופן כללי יש תחושה של ראש כבד,לחץ מאחורי הראש ונשימה לא חופשית. השאלה היא: מה לעשות? לחכות, וזה אמור לעבור לאחר טיפול כזה? יכול להיות שהטיפול לא עזר וסינוסים לא נפתחו? להשתמש ברינולסט בינתיים?
לפני שנתיים הייתה לי דלקת בסינוסים, אך הייתה רק תחושה של אוזניים סתומות, ללא כאבי ראש או אף סתום, ולאחר טיפול אנטיביוטי הכל חלף.
היום זה אחרת ואני מתחילה להתייאש...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס וטיפול אנטיביוטי - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010יכול להיות והטיפול האנטיביוטי לא היה מושלם (מבחינת משך הזמן או סוג האנטיביוטיקה) וכי עדיין קיימת דלקת אך במידה קלה יותר. במידה והסימפטומים ממשיכים גשי להבדק- אולי יש צורך בטיפול שונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוראזיס באוזניםיפית08/11/2010
שלום
יש לי פסוראזיס בתוך האוזניים. הן מגרדות מאוד וכל כמה חודשים הן נסתמות ועושים לי ניקוי אוזניים.
מה אפשר לקחת כדי להקל על הגרד ואיך לטפל טיפול שוטף באוזניים?[באילו תרופות]
האם מספר רב של ניקוי אוזניים עלול לפגוע באוזן או בשמיעה?
מודה לכל התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוראזיס באוזנים - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010ניתן להשתמש במשחת טרידרם כדי למנוע גרד. אין טיפול שוטף שאפשר לעשות, במצבך העור פשוט מתקלף וחוסם את התעלה. יש רק טיפול במחלה הבסיסית. ניקוי עדין של האוזן לא פוגע באוזן או בשמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף רפואיאני07/11/2010
נתחיל בבעיה שקשה לי מאוד לנשום, הקונכיות שלי מאוד נפוחות (לפני מספר שנים עברתי ניתוח צמצומם בגלי רדיו או קול וזה אפילו התנפח יותר אח"כ). כמו-כן המחיצה שלי מאוד עקומה.
אני לא הולכת לניתוח כיוון שאני לא רוצה לעבור הרדמה מלאה. לפני מספר ימים גיליתי שאפשר לעשות ניתוח בהרדמה מקומית. האם זה נכון?
האם אפשר לנתח רק מחיצה או רק קונכיות וזה ישפר גם כן את איכות חיי? או שחייבים את שניהם כדי להשיג שיפור?
בנוסף קראתי שניתן לנתח את הקונכיות בלייזר. האם זה יעיל? אני לא מעוניינת לעבור שוב ניתוח שלא יעזור...
ושאלה אחרונה - לא עדיף לחיות עם הקושי כדי למנוע סיכון של זיהומים שחודרים לריאות (הרי לקונכיות יש תפקיד בסינון האויר שנושמים)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף רפואי - תגובה
ד''ר רועי הוד07/11/2010ניתוח אף יכול להתבצע בהרדמה מקומית או כללית, בבית החולים בילינסון לדוגמא- מנתחים במקומית. אפשר לנתח רק קונכיות או מחיצה למרות ששילוב בדר"כ משפר הרבה יותר מכל אחד מהם בנפרד. לא מכיר סיבוכים ריאתיים לאחר הורדת קונכיות, זה נכון שיש להן תפקיד אך משתדלים להוריד חלק לא גדול מהן. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע אדמדם באוזנייםמעין05/11/2010
שלום, מזה כמה חודשים מופיעה לי לעיתים הפרשה חומה - אדומה באוזן כאשר אני מנקה אותה
לפעמים מעט מאוד ולמעמים ממש מכסה את המקלון
אין לי כאבים ולא ריח
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע אדמדם באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד05/11/2010נשמע כמו לכלוך טבעי שהאוזן מייצרת (צרומן). אין מה לדאוג. אם מטריד אותך גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת מוזרהיואב05/11/2010
אני בן 21 בריא בד"כ ויש לי באופן קבוע כבר הרבה מאוד זמן מין הפרשה מאוד מוזרה היוצאת מהנחיר השמאלי.
זאת לא בדיוק נזלת זה נראה כמו שקיק קטן בצבע שקוף-לבן בצורת עיגול של ממש צמיג ולא נוזלי ( כמו שק עם ג'ל בפנים ) אליו מחובר מין סליל לבן שנראה כמו שורש ( זה נראה ממש כמו החלמון בביצה עם הסליל הלבן המחובר אליו ), והוא יוצא רק בקינוח ולא נוזל החוצה. בנוסף יש לי כבר הרבה זמן הדהודים באוזן ימין ( לא יודע אם רלוונטי ).
האם לפי התיאור אפשר לשער מה זה יכול להיות? קראתי באינטרנט על דליפה של נוזל השדרה דרך האף וזה הלחיץ אותי מאוד.
סליחה על התיאור הגרפי ( והמגעיל ) אבל זה מציק לי ואני סובל מזה. הייתי לפני כשנה אצל רופא אא"ג והוא בדק לי את האף עם מכשיר מתכת בגגל סטייה במחיצה ותיארתי לו את הבעייה אך הוא לא הבין אותי ואמר שאין לו מושג ואולי זה בגלל שאני לא שותה מספיק.
אני מאובחן לפני הרבה שנים עם דלקת לחמית כרונית עונתית, האם זה עוד ביטוי לאלרגיה?
בנוסף סבלתי בעבר מספר פעמים מסינוסיטיס.
סליחה על ריבוי השאלות אבל אני לא רוצה להחסיר פרטים העלולים להיות רלוונטיים לנושא.
אשמח לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת מוזרה - תגובה
ד''ר רועי הוד05/11/2010לפי תיאור הנוזל לא נראה כי מדובר בנוזל חוט שדרה. לשאר השאלות לא אוכל לענות ללא בדיקה שלך, אולי מדובר באלרגיה, אולי סינוסיטיס כרונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רישרוש באוזנייםגלילה04/11/2010
שלוםם!
הבן שלי משרת ביחידה קרבית (טירונות) ובזמן האחרון הוא מתלונן על רישרוש באוזניים
מתוצאה מירי ללא אטמי אוזניים מפעם אחת!
מה אמור לעשות ממקרה זהה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רישרוש באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד05/11/2010להשתמש באטמים טובים. יכול להיות וקיימת פגיעה בשמיעה שלו כתוצאה מחשיפה לרעש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גלילה05/11/2010תודה רבהה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימה דרך נחיר אחדנילי04/11/2010
קורה לי לפעמים שאני נשם דרך נחיר אחד וה משתנה פעם בשמאל ופעם בימין ..
או שבשניהם אני נושם ובצד אחד יותר חק למה זה קורה ?
והאם צריך לטפל בזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימה דרך נחיר אחד - תגובה
ד''ר רועי הוד05/11/2010זה מחזוריות שקיימת באף כאשר כל פעם צד אחד יותר גדוש מהשני, משהו פיזיולוגי תקין. בדר"כ לא מצריך טיפול אלא אם כן קיימת בעיה אנטומית נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעה לאחר ניתוחגיל04/11/2010
שלום ד"ר
אני בן 22.
בהמשך לשאלותי הקודמות.
עברתי ניתוח לסגירת נקב - לפי דברי הרופאה עבר בהצלחה.
(עוד לא נכנסתי מתחת למים)
עברו כמעט 3 חודשים וחצי מאז הניתוח, בבדיקת שמיעה שעשיתי יש תדר מסויים שהיה בו שיפור, יש תדר מסויים שהיה בו ירידה בשני האוזניים משום מה.
טנטון חזק יותר מלפני הניתוח, זה דיי בוודאות, שמורגש לכל אורך היום.
מה שרציתי לשאול זהלגבי איזה משהו שקורה לי מידי פעם, שמתי לב שבעיקר לאחר שאני מפהק, פתאום אני מרגיש מן איזה "פלאק" באוזן וכאילו השמיעה נפתחת לי באוזן לאיזה 5-6 שניות, אני ממש מרגיש שאני שומע חזק יותר, ואחרי כמה שניות זה כאילו "נסגר חזרה".
יש הסבה לתופעה ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה לאחר ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד05/11/2010אולי מדובר בנוזלים באוזן תיכונה לאחר ניתוח, גש להבדק, יכול להיות וניתן לטפל בזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת מניירבלה04/11/2010
בוקר טוב!
סליחה מראש על האורך של השאלה
אמא שלי בת 63 כיום,חולת סוכרת מגיל 30 בערך מטופלת באינסולין 3 פעמים ביום,בנוסף סובלת מלחץ דם וממחלת מנייר,עברה צינתור לפני כשנתיים.
המצב הכללי שלה מתדרדר מיום ליום ואני לא ממש יודעת למי לפנות.רופאי א.א.ג אומרים שזהו מצב נתון והיא צריכה לחיות איתו-זו תשובה לא הגיונית לבן אדם שלא יכול לחיות כך.
אני אסביר-היא במהלך כל היום שוכבת בבית עם סחרחורות,הקאות, היא לא שומעת דבר-כבר חודשים שכמעט ולא יוצאת מהבית,בקושי מדברת בטלפון,לא צופה בטלוויזיה,מפחדת ללכת גם בתוך הבית כי היו מס' מקרים שנפלה.מטופלת גם נגד דיכאון (אין לי כרגע שם של תרופה) אך ללא הצלחה.
האם בכל זאת יש דרך לעזור לה למרות המצב הרפואי המסובך שלה?
האם תוכלו להפנות אותי לגורם כלשהוא?
אודה לתשובה מהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת מנייר - תגובה
ד''ר רועי הוד05/11/2010מחלת מנייר היא מחלה קשה לטיפול, לא כל טיפול יעיל וקיימות הרבה תופעות לוואי לכל אחד מהם. פרט לדיאטת מנייר ותרופות מסוגים שונים לא רואה איך ניתן לשפר את המצב מבחינת א.א.ג. אני מניח שגם שאר המחלות תורמות למצבה הכללי הירוד. לצערי אני לא מכיר מישהו מסוים לטיפול במחלת מנייר ספציפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה03/11/2010
בני חיל עשה בדיקת מיפוי עצמות לכל הגוף בגלל בעיות גב ובממצאים של הבדיקה רשום: קליטה מוגברת במקסילה, יתכן על רקע דלקת מקומית. מה זה אומר? האם יכול להיות שיש לו סינוסים? כי קורה שהוא הרבה פעמים מנוזל האם זו הסיבה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010יכול להיות שהקליטה נובעת מתהליך דלקתי באחד הסינוסים, אם אין לו כרגע סימנים כגון כאבי ראש, נזלת או חום- אין צורך בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטה בגרון...שואלת03/11/2010
אכלתי אתמול טוסט ובטעות בלעתי חתיכה גדולה, "נשרט" פנים הגרון [איפה שבולעים] ועכשו כואב כשבולעים.
האם זה יעבור מעצמו?
צריך רופא?
תה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטה בגרון... - תגובה
ד''ר רועי הוד04/11/2010סביר להניח שתוך מספר ימים הכאב יחלוף, מגיב כמו פצע במקום אחר בגוף. בינתיים לאכול דברים רכים יותר, לא חם אלא פושר.אם לא משתפר לפנות לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

