פורום אף אוזן גרון - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם למישהו יש המלצה למנתח פרטי
    נעמה
    30/11/2010

    שלום רב,
    אשמח לקבל המלצה למנתח פרטי להוצאת שקדים,
    אני למודת אכזבות מרופאי אף אוזן גרון, יצאתי גם עתה מאישפוז במחלקת א.א.ג, ואני מועמדת לניתוח הוצאת שקדים,
    אשמח להמלצה חמה על מנתח פרטי
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם למישהו יש המלצה למנתח פרטי - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/11/2010

    קשה להמליץ על מנתח בודד להוצאת שקדים שנחשב ניתוח יחסית קל לרופא אך קשה יותר לחולה (כאבים, סיכון לדמם). מהפורום ישנם את ד"ר ארד או ד"ר גוטמן שמנתחים בין השאר גם שקדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריחות
    אביב
    30/11/2010

    שלום שמי אביב בן 22 מחולון אני בריא....עושה יום יום כושר גופני ....יש לי בעיה שאני לא יודע למה היא קשורה...זה אולי יישמע מוזר אך אני מאוד נגעל מריח של גברים וזה מגיע למצב שאני נמנע מלשבת ליד גברים באוטובוס ובעוד מצבים... אני רוצה לציין שאני לא לוקה בנפשי ואני ממש מרגיש שהריח שלהם נכנס לתוך חלל האף והפה שלי ולוקח לו זמן עד שהוא יוצא....אני כבר ביררתי אצל פסיכולוג ופסיכיאטר אך אין להם מושג ואמרו לי לברר בנוירולוגיה או בתחום אף אוזן גרון...לכן אני פונה אליכם...האם זה מוכר לכם? ולמי אני אמור לפנות?...תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    אביב
    30/11/2010

    שכחתי לציין שיש לי ocd (מחשבות אובססיביות) וחרדה חברתית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריחות - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/11/2010

    אנחנו לא מתעסקים עם בעיות בפירוש/תרגום חוש ריח, מתעסקים בבעיה של העדר חוש ריח או פגיעה בו, סביר להניח שאין לך בעיה אנטומית באף כי אתה נושם היטב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקוצלת במצח
    איליה גוטמן
    29/11/2010

    שלום רב. אני עברתי ניתוח ראש בשנת 2005 בבית חולים היכילוב ת"א עקב תאונת עבודה שהייתה בשנת 2003 (נפילה מגובה).היה לי סדק בסינוסים פרונטאלי. הגעתי לניתוח הזה עקב החמרה במצבי הסדק שהיה לי ושנדמה היה לי שהוא נסגר בשנת 2003 במהלך שהותי בבית חולים רמ"ב . הוא נפתח שוב פעם. והנוזל CSF נוזל כרום המוח שוב התחיל לנזול מהנחיר הימני של האף. בוצע ניתוח 2005. שכלל. 1.פתיחת גולגולת כדי להגיע לסדק . 2.סגירת הסדק על ידי מעטפת שריר שלקחו לי מהרגל .3 סגירת הגולגולת על ידי מין קליפסים שמחזקים את העצם של המצח (פלטינות קטנות ).
    אני בכוונה מקצר בפרטים של הניתוח כדי להגיע להיקר .
    לאחר הניתוח כעבור שנתיים יצאה לי בלוטה על המצח די גדולה , אני ניגשתי למרפאות חוץ לבדיקה לד"ר נבו מרגלית ניאורוכירוג ו פ"ר פליס אף אוזן גרון הם עשו לי את הניתוח . נאמר לי אז שאין לי מה לדאוג הכל בסדר וזה יעבור בעצמו ואם לא תצטרך לעבור ניתוח להוצאת פלטינה במצח . מאז עברו כמעט 3 שנים במשך הזמן הזה הגולה קיימת כל הזמן וגרועה מזה שהיא מתנפחת ויורדת כל כמה ימים מדי פעם הפרשות מהאף וכאבים באזור המצח ואם אני נוגעה במקום. אני נגשתי שוב פעם לאותם רופאים עם צילומים של CT ו MRI.והיום קבלתי תשובה מהם שזה מה "מקוצלת".ושאני צריך לעבור ניתוח . שהם צריכים לזמן אותי שוב לבדיקה משותפת במרפאות חוץ. ולהחליט מתי יעשו את הניתוח. ברצוני לדעת מה מה זה בדיוק ? והאם זה איך שהוא קשור לפלטינות שיש לי במצח ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקוצלת במצח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקוצלת במצח - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/11/2010

    מוקוצלה זה של סוג של נפיחות ציסטית שממלאת את חלל הסינוס, כתוצאה מחסימה של ניקוז הסינוס, יכול להיות וזה כתוצאה מהניתוח שעברת בעבר. גש להבדק במקום בו עברת את הניתוח הראשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • lingual tonsillitis????
    אלון ש.
    29/11/2010

    שלום
    אני בחור בן 39 בדרך כלל בריא.

    החל מיום שבת בבוקר התחיל לכאוב לי רק צד שמאל של הכניסה לגרון בבליעה.
    כמו כן הלשון התחילה לשרוף.
    היום יום שני הלשון שורפת מאוד כל הזמן וקצת כואבת, זה מקשה לאכול וגם קצת מפריע בדיבור. בבליעה כאב רק בצד שמאל.
    תחושה מאוד לא נעימה.
    הייתי הבוקר אצל אא"ג בקופ"ח, לצערי היה לה דקה וחצי בין חולים.
    בדקה אותי דרך האף בצד שמאל.
    ממצאים
    פה לוע תקינים. בבדיקת FO מימצא של lingual tonsillitis
    אודם באיזור של סופראגלוטיס, לרינקס תקין.
    המליצה רפאפן VK 500 מג 4 כדורים ביום 2 יחד כל פעם.

    יצאתי משם עשיתי באופן פרטי ספירה ושקיעה.
    בספירת הדם הכל תקין.
    WBC = 8
    NEUT = 60
    LYMP= 27.8
    כל היתר בנורמה
    ESR = 18
    יש קצת תחושת חולשה, חולי. חום נמוך עד 37.5

    1.האם זה סביר שיש לי lingual tonsillitis אם הספירת דם תקינה?
    2.אני מאוד מוטרד מהאבחנה הזאת כי הבנתי שזה לא שכיח.
    האם זה באמת משהו לא שכיח שמופיע רק אצל אנשים עם בעיות כרוניות?
    3.קיימתי מין אוראלי עם אשתי כשבוע לפני שהתחילו התסמינים. האם זה אומר שאולי יש לי בעיה חיסונית? מחלה אחרת? דורש בירור?
    4. האם יש סיכון אם לא אקח אנטיביוטיקה.
    תודה
    אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    lingual tonsillitis????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • lingual tonsillitis???? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/11/2010

    1. יכול להיות מחלה ויראלית שגורמת לדלקת ולכן ס"ד תקינה.
    2. לא שכיח כמו דלקת שקדים רגילה אך לא קיים רק אצל אנשים עם מחלות כרוניות.
    3. לא חושב שיש קשר בין הדלקת למין אוראלי. צירןף מקרים שכזה.
    4. סיכון תמיד קיים אך ללא בדיקה גופנית אני לא יכול להגיד לך מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים
    ס
    29/11/2010

    שלום,

    בת 36 , יש לי קריפטות בשקדים ואני מעוניינת לבצע ניתוח כריתת שקדים.

    1. בגילי ניתן לבצע ניתוח כריתה?מבדיקה שנעשתה ע"י רופא אא"ג נאמר לי שהשקדים שלי קטנים, זה אומר שהסיכוי אצלי לדימום קטן במידה ואעשה כריתה בשיטה הרגילה ללא קובלציה?

    2. נאמר לי שישנה אפשרות לעשות כריתה בשיטת קובלציה, אני רוצה כריתה ולא כיווץ ,בשיטה זו יש פחות סיכוי לדימומים?

    3. כיווץ בקובלציה ולא כריתה, מצמקת את השקד? לא נשארים בו חורים הוא הופך להיות חלק?

    אני עדיין מתלבטת בין כיווץ לכריתה מפאת גילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/11/2010

    1. בכל גיל ניתן לבצע כריתה. אין קשר בין גודל שקדים לסיכוי לדימום, לפעמים שקדים גדולים הרבה יותר קל להוציא מאשר קטנים. ניתן לנתח בכל שיטה כולל קובלציה.
    2. טוענים כי בקובלציה יש פחות כאבים לחולה לאחר הניתוח, לא מכיר עבודה שמוכיחה פחות דימום בשיטה הזו.
    3. בכריתה רגילה מוציאים את כל השקד ולא מכווצים אותו, בקובלציה ברב הפעמים מוציאים את מרבית השקד ומשאירים את העטיפה שלו (קפסולה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמיעת דופק באוזן שמאל
    עדי גרזון
    28/11/2010

    אני שומעת מזה יומיים תקתוק בדומה לדפיקות לב ,הדבר גורם לי להטרדה ולחוסר שקט.יש לציין כי תחילה הייתי שומעת 4 דפיקות,ןלאחר מכן רק שתיים כל כמה זמן בסטים קצרים.
    נבדקתי אצל רופא המשפחה אשר לא מצא דבר לפי בדיקה סדירה של האוזניים.
    אשמח למענה בעניין.
    תודה ושבוע טוב,עדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמיעת דופק באוזן שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמיעת דופק באוזן שמאל - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    29/11/2010

    לפעמים אנחנו שומעים את קולות הדופק כאשר ישנה סתימה כלשהי באוזן. בין אם זה על ידי פקק שעווה או בעת הצטננות או אלרגיה - כשיש נוזלים באוזן או אפילו סתם ירידה באוורור. גשי לבדיקת א.א.ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גרון
    לירן
    28/11/2010

    האם ניתן לקחת סטרפסילס בטרימסטר הראשון של הריון? מה עוד ניתן לקחת שאינו מהווה סיכון? יש לי אנטיביוטיקה בשם NOVAMOXIN 500MG (אני גרה בארה"ב), האם ניתן לקחת אתה בזמן הריון? אני לא רגישה לתרופות.אודה לעזרתכם במהרה.מה עוד מותר לקחת לכאבי גרון? אני פשוט מאוד סובלת מזה ובגלל שקר כאן אני לוקה בדלקות גרון המון פעמים ועכשיו זה פשוט זמן רגיש ובעייתי יותר בשבילי וזו גם הפעם הראשונה שלי בהריון אז הלחץ גדול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גרון - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    28/11/2010

    מותר בהחלט לקחת מוקסיפן בהריון, אבל ממליצה לבדוק אם מדובר בדלקת גרון מסטרפטוקוק, אחרת לא צריך אנטיביוטיקה. לגבי הסטרפסילס - ממליצה להתקשר למוקד למידע תרופתי בהריון. יש דבר כזה. תמצאי בגוגל. נראה לי שכן, אבל מה שאני אומרת זה לא בדוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת פוליפים למטופלת בקומדין
    אייל
    27/11/2010

    שלום רב
    אמא שלי בת 63 אובחנה כסובלת מפרפור בלב, קרישיות יתר והפרעות קצב ומטופלת בקומדין. אולם בנוסף לכל הצרות היא סובלת באופן קשה מפוליפים כבר מספר שנים והומלץ לה בחום לעבור ניתוח להסרתם, מפני שבמצב הנוכחי הם פוגעים באופן קשה באיכות חייה.
    הבעיה היא החשש הגדול לבצע ניתוח כזה בשל בעיית הקרישייות שלה והטיפול הקבוע בקומדין. מה ניתן לעשות? והאם יש מומחה שמומלץ לפנות אליו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת פוליפים למטופלת בקומדין - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    28/11/2010

    כל ניתוח כשמדובר אצל חולה המטופל בקומדין הוא בעיה. אם הניתוח הכרחי, אפשר לעבור זמן מה קודם לטיפול תחליפי שאותו מפסיקים ממש לפני הניתוח ומחדשים למחרת. ממליצה לפנות למומחה סינוסים ברמה גבוהה באחד מבתי החולים הגדולים ולהתייעץ. גם הניתוח יבוצע בבית חולים ציבורי ולא פרטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומחה לסינוסים?

    אייל
    28/11/2010

    האם תוכלי להמליץ לי על מומחה/ים לסינוסים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומחה לסינוסים? - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    29/11/2010

    אנחנו לא ממליצים באתר. אבל אתה יכול לפנות למייל הישיר שלי ותקבל המלצות כמיטב יכלתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת קונכה
    גל
    27/11/2010

    לאחר ניתוח ישור מחיצה באף וצריבה של הקונכה עדיין סובל מדלקות לכן הומלץ לי לךהוציא את הקונכה .
    מה הסיכונים בהוצאת הקונכה האם זה נכון שחוש הריח נעלם לאחר שמוציאים את הקונכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת קונכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת קונכה - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    27/11/2010

    הנושא של הוצאת הקונכה שנוי במחלוקת. יש הטוענים שאפשר להוציא קונכיות ולא תהיה כל בעיה והמטופל ינשום היטב. יש הטוענים שנוצרת "תסמונת האף הריק" כאשר האויר עובר במעבר פתוח מדי , ואז יש תחושת יובש, הרגשה כאילו לא נושמים כשבעצם הכל פתוח וכו'. בין צריבה ובין הוצאה מלאה יש דברים בדרך, למשל הקטנת הקונכיה לכל אורכה כמעט באמצעות אידוי הרירית על ידי קובליישן. תתייעצי עוד קצת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת מגן
    דודו
    26/11/2010

    שלום רב
    ברשותי תוצאות הסונר צואר.
    בלוטת המגן-אונה שמאלית-1.48 כפול 3.86כפול 1.28,לא מוגדלת,בתוכה הודגם תהליך רקמתי בלתי אחיד בקוטר 1.15 ס"מ.

    איסטמוס-ברוחב 0.24 ס"מ,לא מורחב, מרקמו אחיד.

    בלוטות הרוק.
    מימין- בלוטת פרוטיס- הודגמו מספר קשרי לימפה לא מוגדלים עם מרכז אקוגני.

    משמאל-בלוטת פרוטיס- הודגם קשר לימפה לא מוגדל עם מרכז אקוגני.
    בלוטת רוק תת לסתית- הודגם קשר לימפה לא מוגדל עם מרכז אקגוני.

    לסיכום
    לימפואדנופטיאה של בלוטות הפרוטיס ותת לסתית משמאל.
    ממצא באונה השמאלית של בלוטת המגן. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת מגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת מגן - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    27/11/2010

    איפה השאלה? אם קיים ממצא מעל 1 סנטימטר באונה השמאלית, יש מקום לנקר אותו ולהמתין לתשובה, אז להחליט איך להתקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות באוזן
    -
    26/11/2010

    שלום,
    בימים האחרונים אני מרגישה מעין רטט באוזן מדי פעם, מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעידות באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת רטט בתוך האוזן

    הדר
    15/12/2013

    שלום,
    אני בת 24. לפני כמה ימים התחלתי להרגיש מן רטט בתוך אוזן ימין, עם קצת לחץ בתוך האוזן (בלי כאבים, ולא נחשפתי לרעש לאחרונה אבל אני רגישה מאוד לרעשים).
    אני מרגישה את זה כשיש שקט, וזה נפסק מיד כשיש מעט רעש או מוזיקה (גם הלחץ וגם הרטט) אבל חוזר מיד לאחר מכן.
    מה זה יכול להיות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות באוזן - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    27/11/2010

    אין לי מושג, לא מכיר מחלה שמתבטאת ברטט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות באוזן - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    27/11/2010

    זה יכול להיות קשור בגודש באף, כשמצוננים למשל יש לפעמים הרגשה של כעין רעידה באוזן בזמן שיש השוואת לחצים. גם קצת שעוות אוזן יבשה או שערה שנכנסה לאוזן יכולים לעשות מן רעש דומה על התופית כאשר הם מתחכחים בה. גש לבדיקת רופא א.א.ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יבלת במיתרי הקול
    מירה
    26/11/2010

    שלום רב, בחודשים האחרונים אני סובלת מצרידות חוזרת ונשנית ומעייפות קולית שמקשה עלי לנהל אורח חיים תקין. בביקור אצל הרופא היום הוא אבחן יבלת קטנה על מייתר הקול הימני וכמו כן שאריות של חומציות. קבלתי טיפול תרופתי באומפרדקס למשך חודש.
    שאלותיי הן:
    1) האם חומציות בקיבה יכולה לגרום ליבלת על מייתרי הקול? אני מקפידה על תזונה דלת שומן בשל פעילות ספורטיבית מאומצת ולא סובלת מצרבות או כל תסמין אחר המעיד על כך.
    2)האם יבלת על מייתרי הקול יכולה להעלם בעזרת טיפול תרופתי או רק באמצעות טיפול כירוגי?
    3) לאחרונה שיניתי תפקיד ואני "מבלה" שעות רבות בהרצאות ושיחות, דבר שלא הייתי מורגלת בו. היתכן שאינני משתמשת בקול נכון וטיפול אצל קלינאי תקשורת יעזור?
    אודה לתשובותייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יבלת במיתרי הקול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יבלת במיתרי הקול - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    27/11/2010

    כן ולא וכן. כן, יש הטוענים שחומציות יכולה לגרום לשינוי בטכניקה קולית שתביא ליבלות. לא, לא חייבים ניתוח. להפך. כן, הטיפול הטוב ביותר, אם אכן מדובר ביבלת, הוא שינוי הרגלי דיבור והקפדה על טכניקה קולית נכונה. כנראה לאחרונה את בעומס קולי יותר ממה שהיית רגילה. טיפול טוב מלווה בתירגול בבית ושינוי הרגלים יכול לשפר את הקול ואף להעלים את היבלת. פוליפ לא יעלם בשעורי דיבור בדרך כלל. יבלת - כן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מהאף
    עדי
    25/11/2010

    שלום,
    רציתי לדעת מה הגורמים לדימום מהאף?
    האם זה התייבשות?

    אני בת 23
    מצב בריאותי תקין
    והתחלתי לקחת רטלין
    אני כבר לוקחת רטלין כ3-4 חודשים
    ופעמים מתוכם התחיל לי דימום מהאף
    לא משהו רציני כל כך

    זה ידוע שרטלין נורא מצמיא,
    רציתי לדעת האם הדימום מהאף קשור לכך שלא שתיתי מספיק?
    או שאני צריכה לבדוק יותר לעומק מה מקורו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום מהאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מהאף - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    27/11/2010

    קשה לענות ללא בדיקה. לדמם אפי יש סיבות רבות ומגוונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת מקצוע
    שרה
    24/11/2010

    שלום,
    אני מורה מזה כמה שנים ועד אוגוסט האחרון עבדתי דרך עמותה.
    בספטמבר האחרון הצטרפתי למשרד החינוך ונתבקשתי לעבור בדיקת מיתרי קול.
    הבדיקה יצאה תקינה, אך נצפה פוליפ בלוע האף שלאחר בדיקה ביופסית נתגלה כשפיר.
    הבדיקה היתה לפני חג סוכות. כשחזרתי לעבודה לאחר החופשה התחילה לי צרידות שלא נגמרה וכאבים בגרון. בתחילה חשבתי שיש קשר לבדיקה שעברתי, התייעצתי עם הרופא והוא טען שאין קשר לבדיקה. לאחר כחודש וחצי של צרידות וכאבים, פניתי שוב לרופא ובבדיקה שערך, נתגלו שתי יבלות על מיתרי הקול.
    הרופא היפנה אותי לקלינאית תקשורת וגזר עלי שבועיים של שתיקה.
    חזרתי לאחר שבועיים ומיד ביום הראשון (יום רגוע בו אני מטפלת בילדים, אחד על אחד..), חזרתי לצרידות. קלינאיות התקשורת אליהן פניתי עמוסות ומוכנות לקבל אותי בעוד כחצי שנה בערך.. (נקבע לי תור לאפריל).
    שאלותיי הן:
    1. האם מדובר במחלת מקצוע? אם כן, מה עלי לעשות? שמעתי שיש לפנות לרופא תעסוקתי, אך אין לי מושג מהי הפרוצדורה ובמה זה יעזור לי.
    2. אני מניחה שאני לא נושמת נכון וכתוצאה מכך לא מפיקה צלילים נכון ולכן התפתחו היבלות. עד שאפגוש בקלינאית תקשורת, האם היבלות ישארו ואמשיך לחוש את הכאב? האם יש מה לעשות בנידון? (מאכלים מסויימים, תרופות סבתא וכד'..).
    3. האם לאחר שאפגש עם קלינאית תקשורת ואתחיל לדבר נכון, היבלות ייעלמו? או שנגזר עלי לחיות עמן?

    אודה לכם על תשובתכם,
    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת מקצוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת מקצוע - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    25/11/2010

    בדר"כ מחלת מקצוע (מורים, עו"ד וכו'). הטיפול היעיל מנוחה קולית. אין לי מושג לגבי רופא תעסוקתי. הטיפול הטוב ביותר הוא ע"י שיעור דיבור ושימוש נכון בקול. בהרבה מקרים זה ישפר אותן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטף דם במיתרי הקול
    אנה
    24/11/2010

    לאחר צרידות של שבועיים וטיפול אנטיביוטי רופאת א.א.ג איבחנה שטף דם במיתרי הקול ואף עיבוי קל במיתר הימני. נגזרה עלי שתיקה ללא הגבלת זמן עד שיחזור הקול.
    כמה זמן עלי לשתוק
    האם המצב הפיך או שזהו נזק בלתי הפיך
    האם כדאי ללכת למרפאות חוץ בבית חולים או למומחה נוסף
    נא תשובתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שטף דם במיתרי הקול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטף דם במיתרי הקול - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    25/11/2010

    בד"רכ מנוחה תבצע את העבודה, יכול לקחת מספר שבועות. באם לא משתפר פני לבדיקה חוזרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום