מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עישון לאחר ניתוח לשחזור עור התוףאיצקו02/12/2010
שלום, שמי גידי ואני מעוניין לדעת האם עישון לאחר ניתוח לשחזור עור התוף (טימפנופלסטי) עלול לפגוע באיזושהי דרך על האיזור ? .
את הניתוח עשיתי רק לפני שבוע , כלומר כל איזור האוזן עדיין "טרי".
אשמח לקבל תשובה במהרה ומספקת .
תודה .
גידי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון לאחר ניתוח לשחזור עור התוף - תגובה
ד''ר רועי הוד04/12/2010אין הוראה חד משמעית לגבי עישון שבוע לאחר ניתוח אוזן, עדיף שלא תעשן אך לא מצפה לבעיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאף בעת קינוחמשהיא02/12/2010
קרה לי שמלפני יומיים ירד קצת דם מהאף בעת קינוח האף ולא קרתה שום חבלה אז איני יודעת מה הסיבה לכך והאם אני צריכה לדאוג מכך וגם יש עוד תופעה מוזרה שגם יורד בעת קינוח האף מין חוטים כאלה בצבע ממש שחור ואציין משהוא שאני בכל ימי השנה אני מצוננת מסיה אלרגית מחכה לתשובה הקדם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף בעת קינוח - תגובה
ד''ר רועי הוד04/12/2010דימום חד פעמי לאחר קינוח לא אמור להפחיד, אם חוזר על עצמו גשי להבדק, מדובר ככה"נ בכלי דם קטנים שנפתחו בעת הקינוח, לא חריג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריע רע מהפהישראל02/12/2010
שלום. עברתי ניתוח לכריתת שקדים ואני סובל מריע רע מהפה גם לאחר הצחצוח האם יש קשר ? אם כן מתי זה יעבור מה אפשר לעשות בנתיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריע רע מהפה - תגובה
ד''ר רועי הוד04/12/2010כמה זמן לאחר ניתוח? לאחר ניתוח יכול להיות ריח רע מהפה בשל תהליך הריפוי שהמקום עובר, ניתן לעשות שטיפות פה עם מי מלח או סודה לשתיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא שרפות בגרוןריקי01/12/2010
אני בת 51 סובלת מרפלקוס ושבר סרעפתי 2ס"מ בתקופה אחרונה התחלתי לסבול משריפות בגרון בקרתי אצל אאג וביצע לי בדיקה סי אופטי ובבדיקה הבחין שיש שריטה בלוע ונקודה קטנה לבנה המליץ לקחת אופרדקס של 40 מג בוקר וערב ובקורת בעוד שלושה חודשים אני רוצה לדעת מה זה שריטה בלוע ממה זה נבוע ואם זה לא מסוכן מה זה נקודה לבנה מאז שאני התחלתי לקחת את הטיפול של האופרדקס בערך ארבע ימים והשריפות בגרון השתפרו אני מרגישה יותר טוב בגרון גם הפסקתי לעשן .
מחכה לתשובה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשאלתי.....
ריקי01/12/2010בהמשך לשאלתי רציתי להגיד אני ליפני 4 חודשים התחלתי לקחת סימבלטה 20 מ"ג 1 ליום ורציתי לדעת אם זה יכול להיות פוגע בקיבה או גורמים לשריפה הזאתי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי..... - תגובה
ד''ר רועי הוד04/12/2010אין לי מושג ממה נובעת שריטה בגרון, לרפלוקס יש סימנים מסוימים בגרון שניתן לראות בבדיקה. לגבי הנקודה הלבנה, קשה לענות ללא בדיקה. אנחנו מעדיפים בדיקה חוזרת לאחר חודש ולא 3 חודשים. ניתן כבר אז לראות שיפור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח מחיצותהילה01/12/2010
שלום לכם, יש לי בעיות נשימה. רופא א.א.ג. בדק אותי ונתן הפניה מרפאת אף אוזן גרון ברמב"ם. הוא אמר שיש לי מחיצה עקומה באופן חמור וצריך לעשות ניתוח. השאלה שלי היא האם הניתוח משנה את צורת האף? והאם הניתוח הוא בסל הבריאות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מחיצות - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010לא משנה את מבנה האף החיצוני, הכל פנימי. נמצא בסל במסגרת בית חולים ציבורי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיסאלעד גרין01/12/2010
שלום
מזה כשלושה שבועות-ארבעה אני סובל מנזלת צהובה, כאבי ראש מעל העיניים וגודש באף. בצילום מערות האף נראה סימן קלוש ליד האף, שלדברי הרופא לא ממש מעידים על משהו חריף. בכל זאת הרופאה נתנה לי אנטיביטיקה (אוגמנטין) ל-10 ימים. כעת, לאחר סיום הטיפול באנטיביוטיקה, הפחתהב של מוצרי חלב, קמח לבן, נטילה של חומר מכייח וטיפול מקומי באדים - אין שיפור ממשי. כאב הראש פחת במקצת, אולם הגודש באף קיים ואף החלו כאבים בשני האוזניים (כמו דקירות). שאלותי הן:
1. האם יש להמשיך את הטיפול האנטיביוטיקה (הנזלת נעשתה לאחרונה שקופה והרבה פחות ירוקה).
2. האם זה מתחיל להיות משהו שהולך ומסתבך ? ואם כן, מה עלי לעשות ?
3. מדוע החלו כעת כאבי האוזניים ?
תודה רבה, אלעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/20101. קשה לי לענות לך ללא בדיקה שלך ושל האף והסינוסים.
2. נשמע מפיך שיש שיפור במצב לכן אני מקווה שלא תהיה החמרה.
3. בשביל לדעת מה הבעיה באוזניים יש צורך בבדיקה אך יכול להיות וקיימת דלקת או סתם נוזלים שגורמים לאטימות וכאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח שקדיםישראל01/12/2010
שלום!
אני בן 17 ועברתי לפני חמישה ימים ניתוח כריתת שקדים אני עדיין מרגיש בכאבים רבים ויש מן תחושה שהכאב לא הולך ונפסק האם זה לגיטימי?
והסתכלי במראה וראיתי מן לבן על אזור השקדים מזה?האם זה לגטימי?מתי זה יעבור?
תודה איתי :].* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010לבן על השקדים לאחר כריתת שקדים זה טבעי ונורמלי (רקמת פיברין תקינה). כאבים לאחר ניתוח יכולים להמשך גם שבוע ויותר, מתגברים 2-3 לאחר הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת וליחה כרונייםס01/12/2010
בת 36 עם נזלת וליחה כרונית שקופות ולא ירוקות, צריכה לעבור בדיקת C.T מערות פנים(C.T ראש),
1. מה ניתן לגלות בבדיקה זו?
2. והאם זה יכול לגרום לי לריח רע מהפה?
3. והאם כריתת שקדים יכולה לעזור ולהפסיק לי את התופעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת וליחה כרוניים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/20101. מה מצב חלל האף והסינוסים.
2. סינוסיטיס או מלאות אפית יכולה גם לגרום לריח רע מהפה.
3. שקדים מוגדלים או עם לכלוך תקוע בתוכם יכול לגרום לריח רע מהפה וכריתת שקדים יכולה לפתור את המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהGal01/12/2010
שלום רב,
לפני מספר שנים ניגשתי לרופא אף אוזן גרון לקבל בדיקה שגרתית למיתרי הקול מאחר ואני זמר ומורה לפיתוח קול שלי בקשה ממני לעשות זאת. בבדיקה התגלה כי מיתרי הקול מעובים במעט. לפני מספר ימים חזרתי לאותו רופא לעשות את הבדיקה (זו עם הסיב אופטי דרך האף) ושוב נתגלה שהם יותר מעובים הרופא נתן לי משאף בודיקורט וסירן 200 מ"ג.
מה זה אומר? ומה ההשלכות של זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010כנראה בצקת או עיבוי מיתרים כתוצאה משימוש לא נכון בקול, רפלוקס, עישון וכו'. תתחילי בטיפול ותראי אם משתפר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא רואה תשובה עבור סיגל בעניין תחושסמדר01/12/2010
שלום לכם דוקטורים לאף אוזן גרון
לא רואה תשובה עבור סיגל בעניין תחושת חנק בגרון
חבל כי זה היה חוסך לי כאב ראש בחיפוש תשובה
ואם אינכם עונים לה - אין לי מוטבציה לשאול
אבל לא רק סיגל סובלת מתחושה כזו
גם אני, אצלי התחושה מתחלה מגוש בגרון , מדי פעם מתפשטת לכל אורך הושט נתקעת בחזה - חובקת אותי עד הגב ונעלמת. בקיצור מדי פעם 10 דקות מפחידות..
.
אבל אני לא אתן לאף רופא לטפל בי כאילו שזה קשור לפסיכיאטריה
זוהי תחושה פיזית ממשית שצריך למצוא מהיכן היא נגרמת
ביצעתי בדיקת מנומטריה - ההתרשמות היא פריסטלטיקה פרופולסיבית עם תגובה טובה לבליעה, לחץ תקין בושט לכל אורכו
לחץ מעט נמוך ב-LES עם הרפיה מלאה שלו.
אנא תשובה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רואה תשובה עבור סיגל בעניין תחוש - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010קשה לענות לשאלתך ללא בדיקה מקיפה, לרשום בפורום אינפורמציה לא מספקת לא מאפשרת לי לעזור. בדיקת המנומטריה תקינה. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באף !לינוי30/11/2010
שלום , כבר כמה שבועות שיש לי כאבים באף זה לא מצינון וזה גם לא פצע..
כל פעם שאני נושמת זה מפריע לי והרבה פעמים הכאב נעלם...וחוזר אחריי כמה ימים.
אני לא רוצה ללכת סתם לרופא ? אתם יודעים מה יכול לעזור לי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באף ! - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010קשה לי לענות ללא בדיקה. יש צורך בבדיקת רופא לראות מה מקור הכאב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנה של ציסטה בולקולה.שרה30/11/2010
עקב צרידות,פניתי לרופא אף אוזן גרון ובבדיקה עם סיב אופטי ומצלמה,גילה הרופא ציסטה בואלקולה..הציסטה גדולה יחסית ובהירה.הבנתי שצריך להוציא אותה.אני מבקשת חומר הסבר על כך וכן המלצה לרופא מנתח מתאים.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנה של ציסטה בולקולה. - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010את הציסטה מוציאים בדר"כ בהרדמה כללית תחת מיקרסקופ, ברב המקרים ע"י לייזר. ממליץ על פרופ' יעקב שבירו ממחלקתי, מומחה אף אוזן וגרון עם התמקצעות במיתרי הקול בפרט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון וצרידותאלה30/11/2010
ערב טוב,
אתמול התחיל לי שיעול לא נחמד שנמשך כל הערב.
היום קמתי עם כראב גרון איומי = כאבים בבליעה וכשמדברת.
במשך היום נעשתי צרודה יותר ויותר - עד מצב שאי אפשר לדבר...
האם יש צורך באנטביוטיקה או שזה יעבור מעצמו עם תה וללא דיבורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון וצרידות - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010קשה לענות ללא בדיקה, יכול להיות ומדובר במשהו ויראלי שיעבור ללא טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצל הרופא והוא...
שואלת01/12/2010נתן לי מוקסיפן + פליקסוטייד דיסקוס [משאף]
מה זה אומר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצל הרופא והוא... - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010שהוא חושב שזה דלקת או בצקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורתאיתי30/11/2010
אני אמור לעבור בדיקת ENG עם קלוריק טסט בעוד יומיים ואני מפחד מידי מהבדיקה (כבר יצאתי בעבר באמצע בדיקה כזאת) האם יש דרך אחרת לברר בעיות באוזן פנימית ללא צורך בקלוריק טסט?
קראתי על בדיקה דומה עם כסא מסתובב וגם על MRI האם אלה תחליפים שמוצעים בארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת - תגובה
ד''ר רועי הוד30/11/2010כל בדיקה והאינפורמציה שהיא נותנת לנו, MRI היא בדיקת הדמיה ובדיקה קלורית או סיבוב בכסא היא בדיקה פונקציונלית כדי לבדוק את תפקוד המערכת הוסטיבולרית (שיווי משקל) ולכן הן משלימות אך לא דומות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
איתי30/11/2010אתה מכיר אולי בדיקה שיכולה לתת תוצאות כמו הבדיקה הקלורית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/12/2010לצערי לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצה וקונכיותיהונתן30/11/2010
שלום
אני בן 35 וכל חיי האף שלי סבל מרגישות גבוהה, הצטננויות תכופות, נזלת אלרגית, אף סתום, נחירות וכו'.
רופא אא"ג אמר לי, לפני מספר שנים, שיש לי מחיצה עקומה וקונכיות נפוחות והמליץ לי על ניתוח שישנה את חיי.
תמיד פחדתי מניתוחים ומהסיכונים הכרוכים בהם, אך לאחרונה חשבתי שאולי רצוי שאעבור את הניתוח.
שאלותיי:
האם באמת מדובר בניתוח "משנה חיים"?
מה עלי לדעת לפני שאני מחליט לעבור ניתוח שכזה?
מה הסיכונים? האם כדאי לעשות אותו?
האם לעשות דרך קופת החולים שלי (מכבי), או באופן פרטי?
איך אוכל לדעת מיהו הרופא הטוב ביותר שיבצע את הניתוח?
אני עדין פוחד מאוד מהניתוח ומההשלכות שלו ולכן כל השאלות...
אשמח לכל פיסת מידע רלוונטית :)
המשך יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה וקונכיות - תגובה
ד''ר רועי הוד30/11/2010אם קיימת בעיה אנטומית כגון מחיצה סוטה או קונכיות מוגדלות ניתוח יכול לשפר את הנשימה האפית. כך בחשבון שאם קיימת אלרגיה, הנזלת האלרגית לא תיפתר וכך גם הגודש האפי. סיכונים של: דימום, זיהום, כאבים, חוסר שיפור במצב, פרפורציה של מחיצת האף וכו'. אם כדאי לעשות- זה לא ניתוח מציל חיים אלא לשיפור איכות החיים, ההחלטה היא שלך בלבד. אם לעשות בבית חולים או פרטי- החלטה שלך, לכל דבר יתרונות וחסרונות. ישנם הרבה רופאים טובים, במחלקתנו ד"ר איתן יניב, ד"ר טוביה הדר, ד"ר יוסף שם טוב וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיונתן - חפש בנט פתרונות לא ניתוחיים
עזרא נשימה10/12/2010לפני שאתה נעזר בסכין - שהיא דרך שאין ממנה חזרה
כדאי ומומלץ לחפש בנט פתרונות ללא ניתוח
יש מה לעשות, ייש עזרה, ש מה ללמוד, ויש מה לשפר - מבלי לנתח
מה גם שכפי שענו לך כאן - הניתוח אינו מבטיח הקלה / הצלחה / פתרון
וכרוך בסכנות נוספות
לא חבל ?
תשקיע כמה שעות, חפש פתרונות לקשיי הנשימה מהם אתה סובל,
תהיה מופתע ממה שתמצא,
המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

