מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחנק מריחשי24/11/2010
שלום רב
ישנם מצבים בהם אני עובר ליד עצים/שיחים/דשה ואולי יש גם אחרים לאו דווקא צמח
באופן אינסטינקטיבי הנשימה שלי נקטעת (האף נסתם) וקשה לי לחזור ולפתוח שוב את קצב הנשימה בסביבה בה שורר הריח הזה
מה הם הסיבות לכך?
האם ישנם טיפולים הנוגעים לדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחנק מריח - תגובה
ד''ר רועי הוד27/11/2010תברר אלרגיה, אם היא קיימת זה יכול לגרום לגודש אפי וחסימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור בעור התוף הקדמימיה24/11/2010
שלום
אני בת 26 וכשהייתי קטנה סבלתי מהמון דלקות חוזרות באוזן בעיקר עקב חשיפה למים אך מגיל 12 בערך איני זוכרת שסבלתי שוב מדלקות כנראה כי שמרתי טוב על האוזניים מפני מים ,לאחרונה הגעתי במקרה למחלקת אאג בבית חולים עקב צמר גפן שנתקע באוזן אחרי שניקיתי וכך גילתה הרופאה שיש לי את החור הנ"ל וקבעה שמדובר בחור כרוני ישן והמליצה לעבור ניתוח
שאלתי הינה מה הסיכונים שבניתוח כזה ומה בעצם הכדאיות שלו??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור בעור התוף הקדמי - תגובה
ד''ר רועי הוד27/11/2010סיכוי לסגירת הנקב 90%, סיכוי לשיפור שמיעה אם קיימת בעיה 60|%. סכנה- דימום, זיהום, אי הצלחה בסגירת הנקב, החמרה בשמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוגמטין 875 מ"ג.טליה23/11/2010
לפני שבועיים קיבלתי טיפול של זינט ורוליט עקב שיעול (ברונכיטיס) ונזלת. לאחר שבוע של טיפול המצב נשאר ללא שיפור. שיעול יבש ממשיך עם קושי בהוצאת הליחה ונזלת לפעמים ירוקה. היום פניתי לרופא משפחה שוב, קיבלתי טיפול של אוגמטין 875 מ"ג. האם המינון לא גבוה מידי, אני יודעת שיש גם מינונים נמוכים יותר? האם סביר לקבל אנטיביוטיקה כל שבועיים? אולי ניתן להקל על המצב בעזרת תרופות אחרות ולא אנטיביוטיקה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוגמטין 875 מ"ג. - תגובה
ד''ר רועי הוד25/11/2010אוגמנטין בדר"כ ניתן במינון הזה למבוגרים. סביר לקבל אנטיביוטיקה אם יש אינדיקציה לכך. אם קיים חשש לזיהום לא מכיר טיפול טוב חוץ מאנטיביוטיקה במידה וחשדים בזיהום חיידקי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן שמאל אטומהמשה זנזורי23/11/2010
היי
שמי משה ואני סובל מאטימות באוזן שמאל כבר שנתיים
הייתי אצל רופא א.א.ג והוא בדק אם יש פקק באוזן ולא היה
הוא שלח אותי לבדיקת שמיעה ונמצא כי השמיעה תקינה
אני מרגיש שאם אני מפמפם אני מסוגל לשחרר את האוזן ,אבל זה לא מצליח
ניסתי פיהוקים עמוקים,ניסיתי בליעה של מים רבים , ניסיתי הכל זה פשוט לא הולך.
אני נורא מודאג ונורא מתוסכל.
מה זה יכול להיות ומה הפיתרון?
תודה גדולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן שמאל אטומה - תגובה
ד''ר רועי הוד23/11/2010האם ביצעת בדיקת טימפנומטריה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאטימות א.שמאל
משה זנזורי24/11/2010תודה על התגובה
אכן ביצעתי בדיקת טימפנומטרי
נמצא כי הענות תקינה
יכול להיות שיש בעיה בסינוסים?
אני סובל מכאבי ראש באזור הגבה השמאלית מדי חדשיים למשך יום יומיים.
נא עזרתך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאטימות א.שמאל - תגובה
ד''ר רועי הוד25/11/2010יכול להיות ויש בעית סינוסים אך זה לא קשור להרגשת אוזן סתומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך אוזן אטומה
משה זנזורי25/11/2010אז מה זה יכול להיות ומה עושים.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אוזן ימיןאביטל רווה23/11/2010
שלום
הייתי היום אצל אף אוזן גרון והיא אמרה לי שאני צריכה לעבור ניתוח באוזן(אחרי 5 שנים שאני כבר לא שומעת טוב ומרגישה אטימות באוזן ימין) היא רשמה :מומלץ טיפול כרורגי, רק הייתי מעוניינת לדעת מה שם הניתוח?היא כתבה גם שיש ירידה קוגניטיבית באוזן ימין.
תודה מראש
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אוזן ימין - תגובה
ד''ר רועי הוד23/11/2010אין לי מושג מה סוג הניתוח אליו היא התכוונה, קשה לדעת רק לפי הסיפור הקצר שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםרבקה23/11/2010
שלום
ביתי בת השנתיים וחצי צריכה לעשות ניתוח שקדים פוליפים וכפתורים. אני מתלבטת בין ניתוח שקדים על ידי מיקרודברידר או קבליישין. איזו שיטה טובה יותר והאם יש מקומות בהם אוכל לקרוא על השיטה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד23/11/2010אין שיטה טובה יותר, כולם מסירות את רקמת השקד תוך השארת העטיפה שלו, ההחלטה היא של החולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפתורים
ענבל23/11/2010היינו אצל רופאים ואמרו שבגלל שכבר יש נקב בעור התוף לא עושים כפתורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה למשה
ענבל28/11/2010אתה מכיר בדיקת רגישויות עפ"י תדרים? אם כן, האם היא אמינה? אני שוקלת לבדוק את בני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשמנים טבעיים באוזן מודלקתענבל22/11/2010
בני בן שנה + 9 חוד' וסובל מזה 10 חוד' רצוף מדלקת באזניים, כאשר בדר"כ באוזן השמאלית יוצאת מוגלה.
טיפלתי בו בשמנים טבעיים בטיפות באוזן השמאלית וזה מאוד הרגיע את הכאב וגם המוגלה פוחתת, אם כי זה זמני ולא טיפל לגמרי בבעיה.
שמעתי שאסור להכניס שום דבר מלבד טיפות אנטיביוטיות במקרה של עור תוף פתוח. האם זה נכון? האם מה שעשיתי פגע בעצב השמיעה או משהו אחר?
מה עושים במקרה כזה של דלקת כרונית, שהאנטיביוטיקה לא מסוגלת לטפל? (שבועיים אחרי הטיפול הדלקת חוזרת)
תודה
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשמנים טבעיים באוזן מודלקת - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010ישנם חומרים שלא מומלץ להכניס לאוזן במידה וקיים חור בעור התוף, חלקן הוא אנטיביוטיקות או חומרים נוספים אחרים. יש צורך בבדיקה כרי להבין אם מדובר בדלקת אוזן חיצונית/תיכונה ולטפל בהתאם. לא מכיר טיפול אלטרנטיבי מוצלח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תשובה אלטרנטיבית
משה23/11/2010כמטפל ברפואה משלימה.
תודה לרופא על אזהרותיו הרפואיות, אבל לגבי טיפול יש אפשרויות ברפואה משלימה. האחד בדיקה של מאכלים המחמירים את המצב. יש שיטות שונות לזיהוי מזונות שמזיקים למטופל ספציפי, למרות שייתכן שהם ייראו לאדם שאינו מכיר אותם כמוזרות. אני רגיל לומר נסו שבועיים עד חודש הימנעות ממה שנאמר לכם, אם התוצאה מדברת בעד עצמה לטובה מה טוב ומה נעים, ואם אין השפעה חיובית לאחר למעלה מחודש חודש וחצי אין טעם להמשיך באיסורים.
אפשרות נוספת היא על ידי חיזוק מערכת החיסון בויטמינים ומנרלים.
אפשרות נוספת הומאופטיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, אך...
ענבל22/11/2010מה עושים כשהדלקת כרונית? הייתי אצל פרופ' מומחה (אא"ג) שאמר לחכות בסבלנות עד גיל 2-3 שאז הדלקות אמורות לעבור...
בינתיים לא יכול להיות נזק בלתי הפיך? חוץ מהכאבים החזקים שגם כך בני סובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, אך... - תגובה
ד''ר רועי הוד23/11/2010לפעמים יש צורך בהכנסת כפתור אוורור לאוזן כדי למנוע דלקות חוזרות. לא נהוג להמתין הרבה אם מספר הדלקות הוא רב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם השאלה על דלקת כרונית אלי
משה24/11/2010אם השאלה על דלקת כרונית מתייחסת לדברי אזי התשובה שהדברים תקפים גם למקרה זה. אדרבה כאשר היא חוזרת על עצמה יותר יש לפנות לדרכים אילו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בשמנים טבעיים באוזן מודלקת - תגובה
ד''ר אביגיל ארד27/11/2010אם יש נקב ידוע בעור התוף הדבר החשוב ביותר הוא שאסור בתכלית האיסור להרטיב את האוזן ואז הטיפול בטיפות אנטיביוטיות גם יועיל. אם יש נקב קבוע, ממליצה שלא להכניס שום חמרים שמנוניים. אם האוזן מפרישה כל הזמן, חשוב לקחת תרבית ולדעת באיזה חיידק מטפלים ואם אפשר להתאים את הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש באוטריויןגיא פרידליך22/11/2010
אישתי משתמשת באופן קבוע באוטריוין ומניקה תינוקת.
האם יכול להיות שיש באוטריוין מרכיב כלשהו מעורר?
התינוקת ממש עירנית ומסרבת לישון בכל תוקף.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש באוטריוין - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010אוטריבין לא מומלץ לשימוש ממושך בשל פיתוח תלות והחמרה במצב לאחר הפסקת טיפול. עדיף לא בהריון. לא מכיר קשר לעירנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעה באוזן ימין..נאור21/11/2010
אוקיי אז ככה, הבעיה שלי היא ככה, כבר תקופה די ארוכה של שנה וחצי שנתיים אני מרגיש שהשמיעה שלי באוזן ימין ירדה, עכשיו מה זאת אומרת ירדה ? , הכוונה שלי שאני שומע פחות מאשר באוזן שמאל, אני שומע מצויין אבל לא כמו אוזן שמאל, גיליתי את זה רק ששמעתי באוזניות, בקיצור ולעניין יש לי דלקות חוזרות באותה אוזן ונקב בעור התוף, הלכתי לרופא מומחה שנתן לי טיפות "סילוקסן" ..הטיפות כנראה שעזרו לדלקת אבל לא לשמיעה, זה לא משהו חמור עד כדי כך, אבל זה עדיין מפריע וזה כבר יותר נהיה בכיוון של פסיכולוגי אני הגעתי למצב שאני בודק את השמיעה שלי כל היום, מדי פעם וזה ממש לעיתים רחוקות אני מרגיש את השמיעה מסתדרת לאותה רמה כמו של אוזן שמאל ואז זה חוזר שוב לאותו מצב, השאלה שלי הכי חשובה ? מה הטיפול הכי הכי מומלץ וכדאי ? כי הבנתי שיש טיפולים אלטרנטיבים, יש ניתוחים למיניהם, יש שתלים כמו ה"שבלול" ועוד ועוד ועוד..השאלה בתכלס בשורה התחתונה מה הטיפול הכי טוב והכי מומלץ שכדאי ? כי סתם דוגמא נכנסתי למכל מיני אתרים ופורומים שונים ואחד סתם דוגמא אומר שהניתוחים סתם יותר מסכנים את השמיעה, ואחד אומר שהטיפות לא עוזרות בכלל, עכשיו נכון שאי אפשר להכליל אבל אני רוצה ללכת על בטוח..את הבעיה שלי אמרתי כבר..יש לי נקב בעור התוף, ודלקות חוזרות..עכשיו הדלקות נראה לי שעברו כי כבר אין לי הפרשות כמו שהיו לי..אבל השמיעה נשארה אותה שמיעה ולא השתפרה..מה אני עושה ? בבקשה ממכם תעזרו לי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה באוזן ימין.. - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010לאחר הסיפור הארוך שכתבת אין לי דבר להגיד פרט לכך שיש צורך בבדיקה. קשה לענות מה הטיפול הטוב ביותר כשלא יודעים מה הממצאים באוזן, מה הסיבה לירידה בשמיעה וכו'. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל איזה בדיקה ? בדיקת שמיעה ?
נאור18/12/2010לפחות תן לי קצה חוט למשהו שאני אדע כיוון..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוח שקדיםענת א.20/11/2010
שלום רב,
אני בת 23.5, ביום רביעי האחרון 17/11/10 עברתי ניתוח לכריתת שקדים. המנתח הזהיר אותי על הכאבים הצפויים אבל כנראה שלא הייתי מספיק מוכנה.
ביום חמישי, יום לאחר הניתוח השתחררתי מבי"ח, מאז הכאבים לא מראים שהם פוחתים, הפה מתייבש מאוד מהר, אינני מצליחה לשתות (רק כשאני לוקחת משכך כאבים- בטיפות) או לאכול (פעם ביום רבע כוס גלידה- בקושי רב וכאבים עזים).
כל שיעול או פיהוק הופכים למשימה בלתי אפשרית, אינני מצליחה לפתוח את הפה וכל שיחה קצרה הופכת למשהו מאוד מאוד כואב ומסובך.
האם הדברים שכתבתי כאן, מוכרים?
עד מתי אצטרך לסבול?
תודה על תשובתכם,
ענת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010הדבר מוכר, הכאבים לאחר כריתת שקדים יכולים להיות קשים, בדר"כ עד 10 ימים מהניתוח. כדאי לשתות הרבה, אוכל רך וקר. נוגדי כאב טובים. במידה ואת מרגישה שאת לא מסתדרת ולא שותה מספיק- פני לרופא המנתח, אולי יש מקום לאשפוז לצורך מתן נוזלים ונוגדי כאב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזנייםנועה20/11/2010
שלום,
אני בת 24
לפני כשבועיים הייתי בהופעה בה הייתה מוזיקה רועשת מאוד. מאז אני סובלת מכאבים בשתי האוזניים (אני לא שומעת צפצופים) וכל רעש גורם לי לכאבים חזקים (למשל מכיאות כפיים, או דיבור במיקרופון). הייתי אצל רופא אף אוזן גרון והוא אמר שב 90% זה עובר והמליץ לי לחכות כמה שבועות ואף חודשים. זה מאוד מטריד אותי כי יש לי כאבים וגם כי אני מפחדת שהשמיעה שלי נפגעה. מה דעתכם בעניין? האם יש איזו בדיקה שכדאי לי לעשות? או משהו שיכול להקל על הכאבים?
תודה,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010יש צורך בהמתנה, סביר להניח שזה יחלוף לאחר זמן מה. ניתן להשתמש בנוגדי כאב סיסטמיים או מקומיים. אם את חשה שהשמיעה ירדה, גשי לבצע בדיקת שמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירות והפרעת בחושי הריח והטעםלירון20/11/2010
שלום לרופא,גילי הוא 28 ויש לי ירידה משמעותית בחוש ריח והטעם כבר כמה שנים.כמו כן, התחילו לי נחירות חזקות בלילה. לפני כחצי שעה עשיתי C.T להלן הממצאים:
-רירית האף שמורה
-קונכות האף אינן מעובות
-אין עדות לקונכה בולוזה
-הקומפלקסים האוסטיומיאטלים חסומים
-מערות הלסת עם התעבות מינורית של הרירית
-תאי האתמואיד מעורפלים
-מערות המצח: המערה הימנית עם התעבות קלה של הרירית
המערה השמאלית מוצלת כמעט במלואה
-מערות הספנואיד עם התעבות קלה של הרירית בחלק האחורי
-הדפנות הגרמיים של כל מערות הפנים שמורים
-לוע האף חופשי
בסיכום: סינוסיטיס כמתואר.
האם ממצאי הבדיקה מעידים על סיבה לנחירות ומסבירים את הגורם לירידה בחושי הריח והטעם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעיון לפיתרון
עזרא נשימה21/11/2010במילואים איתנו יש אחד שסבל מהמון בעיות אף סינוסים דלקות נזלות
והיה תמיד אומלל מזה.
שכן רוסי שלו סיפר לו על שיטה שלומדים נשימה והפנה אותו למישהי שמלמדת את זה
(אפשר למצוא בגוגל).
הבחור עבר מטמורפוזה, אי אפשר להאמין איזה שיפור יש אצלו,
וכל זה רק מתרגילים שהוא עשה לנשימה יום יום, במשך כמה חודשים.
תבדוק, נראה שווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחירות והפרעת בחושי הריח והטעם - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010הממצאים לא מסבירים את הנחירות. יכול להסביר את הפגיעה בחוש הריח. גשי להבדק, יכול להיות וב-CT לא ראו דברים שיהיה ניתן לראות בבדיקה. לנחירות יש סיבות רבות ורק חלקן ממקום באף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון מתמשכים מזה כחודשייםיעל19/11/2010
שלום רב,
אני סובלת מזה כחודשיים מכאבי גרון מאוד חזקים, המלווים בשקדים נפוחים.
מידי כמה ימים חלה הטבה, אך לאחר יומיים נוספים, הכאב חוזר. הייתי אצל הרופא מס' פעמים ולקחתי ראפאפן במשך 10 ימים. יומיים לאחר שסיימתי את האנטיביוטיקה, חזר הכאב.משטח גרון שעשיתי פעמיים במהלך התקופה, חזר שלילי. בדיקות דם חזרו תקינות למעט איזונופילים ועוד איזשהו מדד של דלקת.
מה עושים? אני ממש מיואשת. כדורים לכאב גרון כמו סטרפסילס ולימוסין, לא מקלים בכלל. מידי כמה שעות אני לוקחת נורופן (אותו אני בקושי מצליחה לבלוע).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון מתמשכים מזה כחודשיים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010יכול להיות ומדובר במחלה ויראלית כגון מחלת הנשיקה שיכולה להמשך גם מספר שבועות. על פי המשטח השלילי, בדיקות דם תקינות ומשך המחלה- יכול להיות שזה זה. במידה ולא שותה מספיק- יהיה צורך במתן נוזלים דרך הוריד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינופד תופעות לוויקקרן19/11/2010
הייתי משתעל והרופא נתן לי סינופד הרגשתי עייפות אין לי כוח לחץ באוזניים ולא יכול ללכת הרבה השיעול עזר אבל הרגשתי לא טוב האם זה מהסינופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינופד תופעות לווי - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010יכול להיות, תפסיק את הטיפול ותראה אם יש שיפור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שדה חובהמרים פרנקו19/11/2010
שלום למערכת אני כבר לא יודעת מה לעשות עברתי ניתוח במתרי הקול וחשבתי שכבר הכל בסדר אבל המצב כבר לא בסדר היתי בבדיקה אצל הרופא הוא מצא שיש לי בצקות חמורות על מתרי הקול המדומה שזה כבר עובר למתרי הקול האמיתי אני מאוד צרודה ואנני יכולה להרים את הכל ואני מאוד מתעיפת כשאני מדברת הרבה העבודה שלי היא לדבר הרבה מה עלי לעשות אודה לכם אים תעזרו לי תודה מרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שדה חובה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/11/2010יש צורך בבדיקה. בצקת של מיתרי הקול רואים בדר"כ אצל אנשים מעשנים, האם את מעשנת? אם כן יש צורך בהפסקה, זה הטיפול הטוב ביותר. לפעמים יש צורך בשיעורי דיבור. במידה וזה לא עוזר ניתן להוציא את הבצקת בחדר ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

