מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפות לאף- שאלהתומר12/10/2010
האם כל הטיפות שמיועדות לפתיחת דרכי הנשימה והעלמת הנזלת (אוטריווין למשל) באמת מועילות? הן מעלימות את הנזלת? אני בד"כ מצונן מתקופת הסתיו עד הקיץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפות לאף- שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד12/10/2010הן לא מעלימות נזלת אלא מטפלות בגודש, נפיחות, בצקת ובכך יכולות לפתוח את מעברי האף ולתת לנזלת לצאת ביתר קלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
חסוי13/10/2010תודה על התשובה.
איזה טיפות כדאי לקנות? טיפות שמבוססות על חומרים כימיים(כמו אלרין, אוטריווין) או כאלה שמבוססות על מלחים וחומרים הומאופתיים ?
מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהסוגים?
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010לכל סוג של חומר יתרונות וחסרונות. לא מכיר את כל הטיפולים ההומאופתיים אך לא נראה לי שהם מזיקים. לגבי אוטריוין ושאר הספריים מהמשפחה שלו- סביר להניח שאם תשתמש בהם תרגיש הקלה אך לא מומלץ להשתמש בהם מעל 5 ימים משום שאז מתפתחת תלות וקשה מאוד להפסיק את השימוש בהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כריתת שקדיםענת12/10/2010
שלום רב, שמי ענת בת 23.5.
כל חיי סובלת מדלקות גרון וחום, (בערך 10 פעמים בשנה) לפני שלושה חודשים התאשפזתי בבי"ח למשך שמונה ימים- עקב חום גבוה מאוד ודלקת גרון. היה אבסס. ההחלמה הייתה איטית, רק אחריי שבועיים וחצי חזרתי לתפקוד מלא. רופאת המשפחה המליצה על ניתוח שקדים בגלל ריבוי דלקות הגרון והאבסס. גם רופא א.א.ג המליץ. מתי עושים ניתוח כזה? אני שמעתי בכתבה שהניתוח עצמו לא מסוכן אבל ההרדמה משחקת תפקיד דיי משמעותי בניתוח. כמה זמן החלמה? תודה, ענת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כריתת שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד12/10/2010לפי תיאורך יש מקום להוציא לך את השקדים. ניתוח בהרדמה כללית. לא מכיר בעיה מסוימת עם ההרדמה בשונה מניתוחים אחרים. ישנו סיכון של דימום בזמן הניתוח ואחריו עד שבועיים פלוס מינוס, בנוסף עלולים להיות כאבים חזקים עד שבועיים מהניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרית12/10/2010
שלום
לפני הרבה שנים היה לאמי סרטן במיתרי הקול - עברה הקרנות.
לפני כחודשיים התגלה לאמי סרטן שד מקבלת שוב הקרנות. שמתי לב למשהו מוזר שקורה לה. כשהיא מדברת לעיתים יוצא לה חרחור לשניה- שתיים משהו כזה. זה קורה רק בשטף של דיבור. האם זה מסוכן ? האם זה קשור לבעיה שהיתה ? האם זה קשור לריאות ? האם זה מוכר לך ? מודאת מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד12/10/2010לא ניתן לענות ללא בדיקה. מכיוון שיש לה היסטוריה של גידול במיתרי הקול, הדבר החשוב ביותר לשלול זה איזהשהי חזרה ולכן ממליץ להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרסיסי סטרואידיםלירון11/10/2010
ד"ר שלום.
האם שימוש מתמשך של מספר חודשים בתרסיסי קורטיקוסטרואידים כמו פליקסונאז
יכול לגרום לדיכאון/חרדה היות ומדובר בסטרואידים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרסיסי סטרואידים - תגובה
ד''ר רועי הוד12/10/2010בדר"כ תופעות הלוואי מסטרואידים מקומיים הם נדירים אך לא הייתי ממשיך טיפול של מספר חודשים. אם הבעיה לא נפתרת גש להבדק אצל א.א.ג, אולי מגיע לך טיפול אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אלרגית של האףלירון11/10/2010
שלום.אני סובל מדלקת אלרגית של האף המתבטאת ברקמות אף נפוחות וכתוצאה מכך מהפחתה משמעותית מאוד בחוש הריח והטעם.
מהו הטיפול המומלץ בבעיה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אלרגית של האף - תגובה
ד''ר רועי הוד12/10/2010האם ידועה אלרגיה למשהו? הטיפול בדר"כ הוא אנטיהיסטמנים, סטרואידים וכו'. גשי להבדק כדי שיוכלו לאמת את האבחנה ולהתחיל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורטיגו או לחץ צווארינתן המתלבט11/10/2010
שלום רב,
אני בת 54 . לפני כחודש הרגשתי כאב בלסת שמאל עד כדי הגבלה בפתיחתה.
רופא השיניים אמר לי שהמדובר בלחץ על השריר שנובע משחיקת שיניים.
לפני כעשרה ימים התחלתי לחוש סחרחורות. הדיאגנוזה היתה
vertigo benign proxysmal positional Lt prm perfomed
עברתי פעמיים בהפרש של ארבעה ימים - טיפול מנואלי להחזרת הקריסטלים למקומם.
לא ציינתי בפני המטפלים את נושא הכאבים בלסת מכיוון שהכאבים חלפו ולא ראיתי קשר בין הלסת והסחרחורות.
האם יתכן שהסחרחורות הן על רקע לחץ צווארי ולא ורטיגו?
אם כן, הפעילות שנעשתה להחזרת הקריסטלים - מזיקה?
מה עלי לעשות כעת?
תודה,
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורטיגו או לחץ צווארי - תגובה
ד''ר רועי הוד11/10/2010קשה לי להגיד ללא בדיקה אם הסחרחורת היא בגלל קריסטלים או לא אך אם רופא שלח אותך לפיזיותרפיה אני מאמין שהוא חשב שהסיבה היא קריסטלים. לכן לא נראה לי שהפעולה הזיקה לך כי את מציינת שיפור במצב. כעת אם אין סחרחורת אין צורך לעשות דבר. אם יש סחרחורת יש צורך בבדיקת רופא מטפל, א.א.ג ונוירולוג. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהורטיגו
נתן המתלבט13/10/2010שלום ותודה על תשובתך המהירה.
שאלות נוספות בהקשר -
האם ניתן למנוע ורטיגו ? האם ידוע מה (פיסית או אולי נפשית) גורם להתחלת התהליך
באוזן ? בזמן ורטיגו - האם יש משהו -מבחינת החולה - שיכול לקצר או לעצור את
הורטיגו?
תודה,
שוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהורטיגו - תגובה
ד''ר רועי הוד15/10/2010כמו שציינתי או לא, לורטיגו יש המון סיבות, חלקן ניתנות למניעה ורובן לא. אם הבעיה בקריסטלים של אוזן פנימית ניתן לנסות להמנע מתזוזות מסוימות עם הראש כדי לא להרגיש סחרחורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהאור11/10/2010
אני בת 23 (בריאה בד"כ) ואני סובלת מליחה לא ברור כל כך העניין..
בבקרים כשאני מתעוררת בשעה הראשונה שאני ערה יש לי ליחה בצבע צהוב חום חזק (מרוכזת) ובמהלך היום יש לי ליחה לבנה.. הליחה עולה בגרון ללא שיעול וללא שום מאמץ או כאב... ההרגשה היא כאילו עולה לי קיא ופשוט לירוק את זה...
בנוסף בזמן מאמץ גופני בעיקר של סיבולת לב-ריאה (ריצות שחייה) אני סובלת מקשיי נשימה וליחה מרובה יותר
האם הדבר בעייתי? מה זה מעיד?
(בנוסף יש לי את זה כבר למעלה מ-4 שנים וכשדיברתי על זה עם רופא (בצבא) נאמר שזה תקין ולא בדקו את זה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה - תגובה
ד''ר רועי הוד11/10/2010יש צורך בבדיקה. יכול להיות ומדובר ברפלוקס- עליה של חומצות קיבה כלפי מעלה תוך גירוי הגרון ויצירת ליחה. לפי תיאור של החמרה במאמץ זה בהחלט יכול להיות. אם זאת הסיבה- יש לכך טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן שמאל סתומההילה11/10/2010
שלום
שמי מיכל, אני בת 26 ללא בעיות רפואיות מיוחדות
כבר למעלה מעשר שנים אוזן שמאל נסתמת לי לסירוגין (כמו הרגשה כאשר מפהקים), האוזן הייתה נסתמת לי בעיקר במהלך ספורט או כאשר היה חם אך לא רק!!
בקיץ האחרון זה החמיר וזה קרה כבר כל יום כמה פעמים ביום (לקראת ספטמבר כבר הייתה הקלה)
פניתי לרופא א.א.ג פעמיים בהם עשיתי בדיקת שמיעה, ברה וטימפנומטריה. כל שנאמר לי שהוא שהכול תקין ויש ירידה ממש מזערית בשמיעה בקולות נמוכים באוזן שמאל.
הרופא אמר לי שאין לו תשובה אליי כרגע, ולחזור לביקורת עוד חצי שנה ולראות אם המצב מחמיר
אשמח לחוות דעת נוספת או לעזרה בנושא
בברכה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן שמאל סתומה - תגובה
ד''ר רועי הוד11/10/2010אם כל הבדיקות תקינות ובדיקת א.א.ג תקינה ככה"נ האוזן תקינה. אין לי רעיון מה זה יכול להיות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שקדים שלא עוברתאורטל10/10/2010
שלום רב
בתאריך 10\09\11 חשתי ברע מחנק בגרון,קושי בבליעה מלווה בכאבים חזקים בגרון,בנוסף כאבי ראש, חום גבוה,כאבי בטן ,כאבי רגליים ושרירים,פניתי לרופא המשפחה והוא אמר לי שהגרון שלי מלא במוגלה ולכן נתן לי רפאפן למשך 10 ימים הרגשתי טוב אבל לאחר 15 ימים עוד פעם חזרו לי הכאבים וחזרתי לרופא והוא בדק אותי ואמר לי שהגרון שלי שוב מכוסה במוגלה והפעם הוא נתן לי רוליד שוב ל 10 ימים ואמר לי שאם לא יהיה שינוי לדווח לו לאחר 4 ימים....ההרגשה הכללית אכן השתפרה אבל הגרון עדיין כואב לי מאוד ועדיין מלא מוגלה......מה לעשות???? אנא עזרו לי (לא נלקח משטח גרון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת שקדים שלא עוברת - תגובה
ד''ר רועי הוד11/10/2010אולי מדובר במחלה ויראלית כגון מחת הנשיקה ואז יכולה להיות דלקת גם כמה שבועות. לקחת משטח גרון כרגע זה קצת בעייתי מכיוון שאת על טיפול אנטיביוטי וזה ישנה את התמונה האמיתית. בנוסף אולי והאנטיביוטיקה דרך הפה לא מועילה ב-100% ואז צריך לקבל אותה דרך הוריד. הייתי מבצע בדיקות דם (ספירת דם, תפקודי כבד, סרולוגיה לוירוסים) ומחליט אז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שלישירחל10/10/2010
הבת שלי בת 3 עשיתי לה ניתוח להסרת השקד בגלל שהיה מוגדל מאוד חוסם את כל האויר מהאף הילדה נושמת בכבדות לא אוכלת טוב לא ישנה טוב מאוד נודניקית.
עשיתי לה ב-26.9.10 ומאחרי הניתוח לא היה שינו הילדה נושמת כרגיל אותו דבר נוחרת לא אוכל חיכיתי וחכיתי ואין תגובה פתאום ב-7/10/10 הופיע חום 38.5 39.0 הלכתי לא.א.ג הוא הפנה לצילום בצילום עדיין רואים שיש משהוא שחוסם שם הוא עמר אולי חלק מהשקד אולי בצקת אחרי ניתוח הוא נתן לה סטרואידים למשך שבוע אולי זה ירד עם לא ניצתרך לחזור על הניתוח ולראות מה זה. השאלה ממה נוצר הבצקת ולמה מה לא עשו לה טוב את הניתוח?????? אני חושבת שהיה כצת רשלנות יכול להיות? נ.ב לילדה היה נזלת מוגלתית הוא נתן לה הוגמנטין וזה הישפיעה טוב. מחכה לתשובה בתודה מראש רחל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שלישי - תגובה
ד''ר רועי הוד11/10/2010אין לי מה להגיד ללא בדיקה. לאחר ניתוח כריתת אדנואידים יכולה להשאר רקמת אדנואיד שעלולה להזדהם. לא נראה לי שמדובר ברשלנות רפואית- עלול לקרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון , גרון , חלל הפה לא יודע ?!?!?משה10/10/2010
במהלך ה 6 שנים האחרונות , אני סוחב איתי תופעה\חרדה\בעייה (אינני יודע מה זה לעזאזל) , פתאום בארוחת ערב רגילה אכלנו ארוחת ערב ולפתע הפסקתי לאכול ופשוט לא יכולתי לאכול כי חשבתי שהלשון עומדת להיבלע לי או איזה שהו שריר בגרון עומד להיתפס לי או שיש לי בחילה , והמצב החמיר וירדתי במשקל , 15 קילו ..
הלכתי להיוועץ על פסיכולוג , והבנתי שזו איזו שהיא חרדה , ואני כבר כמעט 5 - 6 שנים לוקח כדורים מסוג "טרנקסל - כדור" "וסרוקסט - חצי כדור" , במהלך השנים זה היה עוזר לי קצת וחזרתי למשקלי , הבעייה שבתקופה האחרונה אני עובר הרבה דברים חדשים וטובים חתונה , בית חדש ועוד ... ופשוט הכל חזר לי ...
הייתי אצל הרופא והוא העלה לי מעט את המינון ,
שאלתי היא האם באמת זו בעייה פסיכולוגית או שיכול להיות שיש לי משהו רפואי שאני צריך לטפל בו בלשון בגרון ??
אני ממש מבולבל , - חשוב לציין שהחיים שלי היו יפים וטובים מאודדד , לפני שכל הבאלגן הזה הגיע אליי , אנני יודע מה לעשות אני חסר אונים !!!
אנא עזרו לי \ יעצו לי ...
תודה רבה משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון , גרון , חלל הפה לא יודע ?!?!? - תגובה
ד''ר רועי הוד10/10/2010כדי לדעת שבאמת אין בעיה יש להבדק. על פניו לפי תאורך לא נשמע שיש בעיה כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור בעור התוף וכאב אזניים בטיסהדניאלה09/10/2010
שלום רב, בני בן ה-17 אמור לטוס בעוד שבועיים. יש לו חור בעור התוף ועליו לעבור ניתוח
לאיחוי בעוד כשלושה חודשים. בטיסה לפני מספר שנים התלונן על כאב אזניים . האם יש
קשר בין הכאב לחור בעור התוף ? ואם כן, האם יש דרך להקל עליו במהלך הטיסה?
תודה, אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור בעור התוף וכאב אזניים בטיסה - תגובה
ד''ר רועי הוד10/10/2010שיש חור בעור התוף לא אמורה להיות בעית לחצים בהמראה ונחיתה ולכן אין דבר לעשות פרט לשים טיפות נגד כאב כגון אוטידין לפני הטיסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון שלא עובריםמאיה09/10/2010
ד"ר שלום
לפני כחודש וחצי הופיעו לי כאבי גרון וקושי בבליעה, כעבור כמה ימים הופיעה גם נזלת והרופא נתן לי מוקסיפן לשבעה ימים. עשיתי את הטיפול אך כאב הגרון עדיין לא נעלם ועד היום יש לי כאבים בבליעה
ממה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון שלא עוברים - תגובה
ד''ר רועי הוד10/10/2010יכול להיות דלקת ויראלית שלא מגיבה לטיפול אנטיביוטי אך יכולה להיות גם סיבה אחרת ולכן אני מציע שתלכי להבדק אצל א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו מפריע לי בגרוןיעל09/10/2010
שלום.. זה כמה ימים אני מרגישה כאילו שיער תקוע לי בגרון מצד ימין. לא כואב לי כלום ואין לי נפיחות ממה שראיתי אבל זה משבש לי כל היום- ההתעסקות בלנסות להוציא את מה שמפריע..יש איזו שהיא תרופה לזה? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני חווה את זה
עדי25/12/2012זה אמור לעבור לבד? כי אין חשד לגוף זר למיטב ידיעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו מפריע לי בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד26/12/2012יכול להיות ויש שארית אוכל בחלל הפה, השקד או הגרון, אם לא חולף גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו מפריע לי בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד10/10/2010אין תרופה, אם יש חשד לגוף זר יש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באף בזמן אכילהשמרון07/10/2010
ביומיים האחרונים אני מרגיש משהו שחוסם לי את האף אבל זה לא כ"כ מציק לי, מה שכן בזמן האכילה אני מרגיש כאב באיזור האף כשיש תחושה שקצת מהאוכל מטפס למעלה.
אני צריך לציין שהתחלתי לעבוד בעבודה מאומצת לכל הגוף.
אז מה זה בעצם, ומה דרכי הטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באף בזמן אכילה - תגובה
ד''ר רועי הוד07/10/2010אין לי מושג לפי התיאור. אני לא מכיר סימפטומים כאלו. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

