מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריכוז כלי דם בגרוןאירית14/11/2010
שלום לביתי בת ה-25 יש בליטה בגרון עם ריכוז של כלי דם רבים אמרו לה שלא נוגעים בזה ורק להיות בביקורת . בביקורת האחרונה רופאה אחרת אמרה שאם זה מתפוצץ עליה להגיע תוך חצי שעה לבית החולים הקרוב. ושאפשרות נוספת זה ללכת לפלסטיקאי וליצרוב את המקום כדי לתת הגנה . מאוד נילחצנו במיוחד שביתי מתגוררת בצפון הארץ והבית חולים הקרוב במרחק שעה וחצי נסיעה. מה מומלץ לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריכוז כלי דם בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010קשה לי לענות ללא בדיקה. אני לא מבין איפה הנפיחות ומה טיבה. ללא האינפורמציה הזו קשה לי לענות. כדאי להבדק אצל רופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעולח טורדנימרב14/11/2010
שלום,
אני סובלת משיעול טורדני המלווה לעיתים בלחה סמיכה לבנה/ שקופה (ממש סמיכה ודביקה) כבר מספר חודשים. הלכתי לרופאת א.א.ג שהפנתה אותי לבדיקה לירנקס שהממצאים שלה יצאו תקינים. אבל השיעול והלחה לא נעלמו ואני עדיין סובלת מהם.
אשמח לדעת מה זה יכול להיות. חשבתי אולי זה קשור לריאות (כי הסיבה שמשתעלים זה להוציא משהו משם, לא?) אני ממש אובדת עצות והשיעול ממש הפך למטרד בחיי.
אשמח לכל עצה ותשובה שתוכל לעזור לי. ואפילו המלצה לבדיקה שאוכל לבקש מהרופאה שלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעולח טורדני - תגובה
ד''ר רועי הוד14/11/2010יכול להיות ומדובר בבעיה ריאתית ולכן הייתי מתחיל בביקור אצל רופא מטפל וביצוע צילום חזה כהתחלה. יכול להיות והסיבה היא אחרת כגון נזלת, רפלוקס וכו'- אך את ציינת בדיקת א.א.ג תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשתי האוזנייםא13/11/2010
שלום רב,
לפני יומיים התחלתי להרגיש כאבים לא חזקים בשתי האוזניים! לא הייתי חולה לפני זה. יש לי תור לרופא רק בעוד כמה ימים!
כרגע אני נמצאת בתהליך גמילה מנוגדי דיכאון ועקב כך קצת סבלתי מסחרחורות.
האם זה הגיוני שיש כאבים בשתי האוזניים ומה זה יכול להיות?
אני מאוד לחוצה וקראתי באיזה כתבנ שזה יכול להיות סימן לגידול מוחי?
לפני 5 חודשים עשיתי CT ו MRI מוח- הכל תקין!
אני נורא לחוצה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשתי האוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד14/11/2010לא סביר שזה גידול מוחי ולכן לא להלחץ סתם. אולי פקקים באוזניים, דלקת, בעיות בלסת שמקרין לאוזניים וכו'. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
א14/11/2010תודה על התשובה המהירה.
האם בכל זאת זה נכון שכאבים באוזניים יכולים להיות כסימן לגידול מוחי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/11/2010בדרך כלל לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות בחוש ריחעמוס13/11/2010
אני התקררתי קשות עים חום וכאבי גרון ורק אחרי יומיים הרופא נתנה לי
רוקסו 150 מ"ג אנטיביוטיקה
עכשיו אני לא יודע אם זה מהחום שהיה לי או מהאנטיביוטיקה
אבל משהוא השתבש לי בחוש הריח
(הרגשתי זאת ביום השני לאנטיביוטיקה עכשיו זה יום שלישי )
דורדוראנט שיש לו ריח מאוד נעים
עכשיו כאילו יש לו ריח קל חריף ולא נעים
את ריח שמפו ה-וואי אני בכלל לא מריח וגם לא את ריח "העטרה" של ברכת הבשמים
השאלה האם נראה לך שזה מהחום או מהאנטיביוטיקה (האם להפסיק אותה)
האם החוש ריח אמור לחזור לעצמו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות בחוש ריח - תגובה
ד''ר רועי הוד14/11/2010סביר להניח שזה הצינון עצמו ושככל שהדלקת תחלוף חוש הריח ישתפר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בחלק השמאלי של צווארlili13/11/2010
שלום!
כפר תקופה ממושכת אני מרגישה איזהשהו נפיחות ולחץ מתחת ללסת בחלק השמאלי של הצוור. זה פשוט הרגשה לא נעימה ו לא כאב אבל זה מגביר עם הזמןץ כאילו שאיזה גוף זר נמצא שם וזה גם קורה בבליעה.לפני כמה חודשים ביקשתי שרופא שיניים יבדוק אותי. הוא אמר שאין שום דבר וגם צילום פנורמי של שיניים שעשיתי( למטרה אחרת) לא מראה כלום)
גם הייתי ראצל מומחה פה ולסת עקב סתייה של לסת ו הוא רשם לי לשים סד לילה אך לא זיהה שום בעיה נוספת.האם יש מקור לדאגה. לאיזה מומחה כדאי לפנו? ואם עבר כפר כל כך הרבה זמן מאז היווצרות הבעיה האם זה ישפיע לרעה? מודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בחלק השמאלי של צוואר - תגובה
ד''ר רועי הוד14/11/2010כדאי להבדק אצל א.א.ג כדי לראות אם קיימת סיבה לנפיחות ולכאב. אולי בלוטת לימפה או בלוטת רוק מוגדלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת מלווה בריח רע מאוד בתוך האףדינה13/11/2010
זו כבר פעם שניה שזה קורה לי כשאני מצטננת - לא קורה כל פעם.
אני מצחצחת שיניים כיאות, לא סובלת מריח רע מהפה בדרך כלל, שותה הרבה מים אוכלת רגיל ולועסת מסטיקים.
בכל זאת אני מרגישה טעם וריח מאוד מאוד לא נעימים מהליחה בתוך האף והגרון שלי. אני מרגישה את הריח בפנים כזה, בתוך הפנים, קשה להסביר. כל פעם שאני מקנחת את האף מרגישה ריח לוואי מאוד חזק. זה קרה לי עכשיו ועוד פעם אחת כשהצטננתי כשהייתי בחו"ל.
כששואלת אנשים חיצוניים אם הם מריחים את זה אומרים שלא (שאלתי את בן זוגי לכן לא מאמינה שהוא ישקר כי לא נעים לו להודות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת מלווה בריח רע מאוד בתוך האף - תגובה
ד''ר רועי הוד14/11/2010קשה לענות ללא בדיקה כדי לראות אם באמת קיימת בעיה ולנסות לטפל בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומהקרן12/11/2010
אני מרגישה שנסתמה לי האוזן
ואני שומעת את הקולות כאילו שהם בצליל מתכתי
זה ממש לא נעים
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן סתומה - תגובה
ד''ר דן גוטמן13/11/2010לגשת לא.א.ג לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הסרה חלקית של שקדיםדונה12/11/2010
שלום לקורא.
בני בן 4 וחצי.
ערכנו לו בדיקת שמיעה (כיון ששמנו לב שאינו שומע טוב) יש לו נוזלים באוזן.
בנוסף השקדים שלו מוגדלים אך הוא אינו סובל/סבל מדלקות אוזניים ובדיקה במכון שינה העלתה הפרעות שינה ברמה נמוכה (יש נחירות קלות) ללא דום נשימה.
ניתוח כפתורים ופוליפים אנחנו מתכוונים לבצע אך הומלץ לנו לבצע גם כריתה של השקדים או לפחות כריתה חלקית (בסכין חשמלית ולא ליזר או אידוי).
מתוך בורות ורצון לעשות את הנכון עבור בני, אשמח לקבל מענה לשאלות:
1. מהו השיקול הנכון לבצע כריתה כלשהי של השקדים? למה לעשות זאת?
2. ואם כבר אזי מדוע כריתה חלקית? הבנתי שלאחר כריתה חלקית השקדים גדלים שוב!
בריאות,
דונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח הסרה חלקית של שקדים - תגובה
ד''ר דן גוטמן13/11/2010כריתה חלקית של השקדים אפשרית כאשר הבעיה נובעת משקדים גדולים וחוסמים. וכשאין דלקות חוזרות של השקדים ( שאז רצוי להוציא את כל השקדים). הכריתה החלקית אפשרית בעזרת לייזר ( שפחות בשימוש כיום ) ומכשיר הקובלציה.
זה לא נכון שלאחר כריתה חלקית השקדים גדלים שוב
בברכה ד"ר גוטמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לכריתה חלקית של שקדים...
דונה28/11/2010האם זה נכון שבמצב שהשקדים "כמעט נושקים" ישנה סכנה שלאחר ניתוח פוליפ האזור יתנפח (בצקות) ולכן יש חשש לחנק? כיוון שכרגע זהו השיקול לכריתה חלקית. האם זהו שיקול נכון לכריתה חלקית?
ושאלה נוספת, הבנתי שבלייזר לא משתמשים אז מהן האפשרויות? ומה ההצלחה/סיכונים של האפשרויות אלה?
תודה על מענה, אמא מוטרדת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לכריתה חלקית של שקדים... - תגובה
ד''ר אביגיל ארד28/11/2010לגבי התנפחות יתר של השקדים לאחר ניתוח אדנואידים - לא שכיח. לגבי הקטנת השקדים המכשיר הנמצא ביותר בשימוש כרגע הוא מכשיר ה COBLATION. לי יש ניסיון טוב מאד איתו בהקטנת שקדים. ההחלמה קלה יחסית והשקדים אכן קטנים ויש הקלה לילד. תוכלי לקרוא אל מכשיר זה יותר באמצעות חיפוש בגוגל. אני ממליצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניקוי אוזנייםשלמה11/11/2010
אתמול בבוקר נכדתי בת 4 שנים עברה ניקוי באוזן ימין ע"י רופא א.א.ג.
הניקוי התבצע ע"י מחט ובעזרת סנקשן. הטיפול ערך כ- 10 דקות והילדה בכתה מאוד במהלך הטיפול. בסיום הטיפול הרופא אמר שיכול להיות שהוא שרט את האוזן ולכן נתן אנטיביוטיקה. מאז הטיפול הילדה מתלוננת על כאבים חזקים עד עכשיו. מה עושים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניקוי אוזניים - תגובה
ד''ר דן גוטמן13/11/2010נותנים טיפות על אנטיביוטיקה למספר ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRIפ.11/11/2010
שלום,
עשיתי בדיקת MRI עקב ירידה בשמיעה.
בסיכום בדיקה נכתב:
ציסטה רכנואידלית קטנה בזוית הפונטו צרבלרית מצד ימין במוצא 7+8 ללא עדות להאדרה. פרט לכך ללא ממצאים פתולוגים אחרים.
יש לציין שזה דווקא בצד שבו יש בעית שמיעה רצינית יותר. אני בת 29.
בכללי מה זה אומר? יש בכך סכנה? האם עליי למהר לרופא א.א.ג. או שיכולה לחכות עם זה עוד חודש חודשיים?
תודה רבה,
פ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI - תגובה
ד''ר דן גוטמן13/11/2010ניתן לחכות אני לא בטוח שזו הסיבה לירידת השמיעה ויתכן ומדובר בממצא מיקרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפה מוגדלתלחמית11/11/2010
לפני 3 שבועות היו לי במשך יומיים כאבים בבלוטה בצוואר. הכאבים חלפו אבל הבלוטה ממש נפוחה. אני בגיל:28 ונוטל ויטמינים טבעיים וכן כדורי פרופסיה ומינוקסי. האם נראה לד"ר שיש צורך להפסיק הכדורים? האם יכול להיות קשר הורמונלי בין פרופסיה לבלוטות? תודה, מיטרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה מוגדלת - תגובה
ד''ר רועי הוד11/11/2010לא מכיר קשר בין התרופה לבלוטת לימפה מוגדלת. גש להבדק אצל רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לחמית17/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקק באוזןאריה10/11/2010
שלום
רציתי לשאול האים יכול להיות שיש סחרחורות בגלל פקקים באוזניים אחרי שעשיתי
את כל הבדיקות האפשריות ולאיתור מקור הסחסחורות לא נמצא כלום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקק באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד11/11/2010סחרחורת לא נגרמת על ידי פקקים באוזניים, צריכה להיות בעיה באוזן תיכונה או פנימית כדי שהיא תקרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה מציקה בגרון ובלשוןדניאלה10/11/2010
כבר שלושה חודשים משהו מציק לי גרון ובלשון ולפעמים יש לי גם קצת כאבים באוזניים. הייתי בבדיקה אצל רופא אף אוזן גרון שמצא שהכל תקין. גם בבדיקה של סיב אופטי הכל נמצא תקין אבל ההרגשה המציקה לא עוברת.
אציין שהתחושות התחילו כשפיתחתי אלרגיה לפנצילין.
מה עוד אני יכולה לעשות כדי להבין ממה נובעת התחושה המציקה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה מציקה בגרון ובלשון - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010אם בדיקת א.א.ג תקינה כולל בדיקה עם סיב של מבני הגרון הפנימיים אין לי רעיון נוסף לבירור בתחום הזה. אולי מדובר במשהו עצבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיתכן ומדובר בפטריה בגרון
א12/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קונכיות תחתונות וישור מחיצהעידן10/11/2010
שלום !! יש לי שאלה בבקשה. עברתי לפני שנה ניתוח כריתת קונכיות חלקית וישור מחיצה ורציתי להגיד שהניתוח מאוד עזר לי עברתי את הניתוח בבית חולים בירושלים אצל רופא מומחה שאני לא יגיד את שמו אבל הניתוח מאוד עזר לי אני מרגיש שאני ממש נושם טוב הנשימה חזרה לי דרך האף וכמעט ואין לי הפרעות בנשימה רק רציתי לדעת למה יש לי קצת חתיכות יבשות של לכלוך כזה למה זה קורה ? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קונכיות תחתונות וישור מחיצה - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010אין לי מושג מה הם החתיכות אותן אתה מתאר, סביר להניח ששנה מהניתוח זה לא קשור אליו. גש להבדק אצל רופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומה כבר כמעט שבוערויטל10/11/2010
שלום רב
לפני חמישה ימים החלו לי כאבים באוזן ימין. פניתי לרופא והיה מדובר בדלקת. הוא נתן לי אנטיביוטיקה, ועוד לא התחלתי לקחת. עליי לציין כי האבים נעלמו אחרי יום אחד וכבר לא כואבת לי האוזן בכלל, אבל היא נשארה סתומה, מה שמשפיע לי על שיווי המשקל וגורם לי לסחרחורות ולבחילות. כמה זמן זה אמור להמשך והאם יש משהו לעשות?
תודה מראש
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן סתומה כבר כמעט שבוע - תגובה
ד''ר רועי הוד10/11/2010לאחר דלקת אוזן יכולה להרגיש סתומה עד בערך שבועיים כתוצאה ממוגלה או נוזלים שקיימים באוזן תיכונה. אם לא חולף או מחמיר- גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה
רויטל10/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

