מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר יציבות ושיווי משקליוסי29/07/2010
שלום רב,
בשבוע האחרון אני מרגיש סחרחורות, קשה לי לעמוד יציב בשיווי משקל ואפילו בישיבה אני מרגיש חוסר יציבות. לפני חודש בערך נכנס לי לאוזן שמאל קיסם לניקוי אוזניים די עמוק בפנים. הרגשתי כאב חד באותו רגע. רופא א.א.ג. בדק את האוזן ואמר שפצעתי אותה בפנים ויש דם. הוא נתן לי טיפות אוזניים ששמתי במשך שבוע. לפני שבועיים הרגשתי לחץ בכלל לא זניח באוזניים בעת נחיתת מטוס.
דר', האם מה שכתבתי יכול להיות הסבר למה שאני מרגיש לאחרונה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר רועי הוד30/07/2010צריך בדיקת א.א.ג כדי לראות אם עדיין יש נקב בעור התוף. אם התלונות ימשכו יכול להיות ויש מקום להדמיה כלשהי לראות אם יש הסבר לסחרחורות שנובע מהפציעה או מחשיפה לשינויי לחצים שתארת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לתופעה מעניינתרֵע29/07/2010
שלום
שמתי לב שאחרי שאני חוזר מהבריכה, אני נוסע באוטו ושומע מוזיקה,
המוזיקה מזייפת (וכבר בדקתי בכל הרמוקלים ושירים שונים..)
זה קורה כל פעם שאני חוזר מהבריכה.
אם יש לך רעיון מה התופעה הזאת ואם היא מסוכנת, אשמח לדעת
בתודה מראש
רֵע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר רועי הוד30/07/2010לא מכיר תופעה כזו, אולי קשור למים שחודרים לך לאוזן?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באזןחביבה גולדברג29/07/2010
שלום,
ביקרתי בשבוע שעבר אצל ד"ר ארד והיא אבחנה לי דלקת חמורה באזן ימין. כטיפול היא הכניסה לי פתיל ל-24 שעות ורשמה לי את הטיפות הבאות:
אופטי-גנטה: טיפה 4 פעמים ביום למשך 10 ימים
דקס-אוטיק: 2 טיפות 4 פעמים ביום למשך 14 יום
התחלתי את הטיפול ביום רביעי שעבר, ומאתמול (שבוע אחרי) אני מרגישה שהאזן סתומה, כאילו שתקוע בה משהו, ובנוסף השמיעה נחלשה באזן זו.
האם מדובר בתופעה נורמלית לטיפול שכזה או שזוהי תופעה חריגה ורצוי שאגש לראות רופא בדחיפות?
אציין שד"ר ארד בקשה לראותי למעקב בתום הטיפול (עוד שבוע).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
חביבה גולדברג29/07/2010שכחתי לציין שכאשר אני מטפטפת את הטיפות אני מרגישה כאב חד בתוך האזן שנמשך כשתי שניות ואז חולף. סבלתי בעבר מהאזנים ואף פעם לא הרגשתי כאב מטפטוף טיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר ארד
ד''ר רועי הוד30/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר עניתי לחביבה במייל.
ד''ר אביגיל ארד31/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בעת בליעה כבר למעלה משבועTTYY29/07/2010
שלום,
אימי בת 55 ולפני כ-10 ימים התחיל לכאוב לה הכך +צד ימין של הפה+כאב עז בבליעה. לאחר יומיים היתה לה נפיחות והכאב בבליעה הלך והתגבר .(זה היה בסופ"ש הקודם). במרל"ם נתנו לה מוקסיפן. היא לוקחת מוקסיפן פורטה כבר 5 ימים *3 פעמים ביום. הכאב והנפיחות עברו כמעט לחלוטין (עדיין מעט כואב), אבל הכאב בעת הבליעה נשאר (אומנם הוא פחות חד אבל עדיין קיים).
האם זה הגיוני שלאחר 5 ימים (15 אנטיביוטיקה) עדיין כואב.
יש לה עוד יומיים לאנטיביוטיקה, נתנו לה ל-7 ימים. האם זה הגיוני?
האם לפנות לרופא כבר עכשיו או פשוט להיות סבלני?
אם לוקחים אנטיביוטיקה, האם יש טעם לעשות משטח גרון?
מה אפשר לעשות?
האם זה נשמע כמו משהו מסוכן???? אני בלחץ....
אשמח לתשובה בהקדם...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד''ר רועי הוד29/07/2010כאבים יכולים להיות גם שבוע ויותר. טיפול הוא מינימום 7 ימים עד 10 ימים. אם היא משתפרת והכאב נסוג בעוצמה הייתי ממתין, אם הוא לא יעבור לחלוטין או יתגבר אז לפנות לבדיקה. אם היא מטופלת אנטיביוטית אין טעם למשטח כעת. זה נשמע כמו דלקת גרון פשוטה אך צריכים לשים לב שהכל חולף ואם לא אז לפנות לבדיקה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אףמעיין29/07/2010
ד"ר שלום,
אני סולבלת מבעיית כונכיות באף זה גורם לע לנזלת אלרגית,
לפני כחודש עברתי ניתוח פלסטי באף
מאז הנזלת מתגברת,
הומלצץ לי על תרסיס רינולסט
האם זה יעזור? ומותר אחרי ניתוח לקחת תרסיס זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר רועי הוד29/07/2010התרסיס יכול לעזור אך הבעיה הבסיסית של האלרגיה לא תיפתר רק בעזרת התרסיס ולכן התלונות יחזרו ברגע שתסיימי טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמשה28/07/2010
מה זה מחיצת האף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה
ד''ר רועי הוד28/07/2010מחיצת אף מפרידה בין חלל האף כך שהיא יוצרת את נחיר ימין ושמאל. המחיצה עשויה בחלקה מעצם וחלקה מסחוס. סטיית מחיצה כתוצאה מבעיה מולדת או חבלת אף עלולה לגרום להפרעות נשימה מהאף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר earpopperגבי28/07/2010
שלום רב,
האם יש סיכון כלשהו בשימוש במכשיר ear-popper לילדה בת 5 הסובלת מנוזלים באוזניים ?
תודה
גבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר
ד''ר רועי הוד28/07/2010אני אישית לא מכיר סיכונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באוזן ימין כבר 4 ימיםטל28/07/2010
שולם רב.
לפני 4 ימים התחלתי לסבול מכאבי אוזנים גדולים הייתי במיון שמה עשו לי שאיבה וקבלתי תרופות :
1. טיפות אוזנים dex otic
2. אנטביוטיקה
3. ו v-dalgin לשיכוח כאבים והרדת חום (היה לי 38.4 חום)
יומים אחרי הטיפול ואני עדין חש כאבים גדולים באוזן ימין וכל הזמן יורד לי מוגלה ודם ואני לא מרגיש שהמצב משתפר
שאלתי היא אם לוקח זמן לטיפול להשפיע ואין מה לעשות פשוט צריך לחכות שיתחיל להשפיע או שכדאי לי לפנות שוב למיון ולהתלונן על המשך אותה רמת כאב כבר יומים ?
תודה רבה מראש .
נ.ב אני בן 23 עם זה רלונטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזניים
ד''ר רועי הוד28/07/2010נראה כי מדובר בדלקת אוזן תיכונה. הטיפול הוא אנטיביוטי ומקומי. לאנטיביוטיקה לוקח בערך 48 שעות להתחיל להשפיע. לאחר מכן אם אין שיפור יש מקום לשינוי האנטיביוטיקה, לקיחת תרבית במידה וקיימת הפרשה. אם זה לא עוזר לפעמים יש צורך באשפוז לצורך קבלת אנטיביוטיקה תוך ורידית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לסגירת נקב בעור התוףמורן28/07/2010
במידה והניתוח מצליח, לאחר כמה זמן ניתן להכניס מים לאוזן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טימפנופלסטיה
ד''ר רועי הוד28/07/2010מספר שבועות לאחר הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד שמיעה פתאומי-טיפול בפרדניזוןחיילת28/07/2010
שלום,
אני בת 19 ולפני מספר ימים חוויתי איבוד שמיעה פתאומי באוזן ימין (פשוט התעוררתי עם זה), המלווה בצפצוף ארוך באותה אוזן.
הגעתי לבי"ח תל השומר וביצעתי בדיקת שמיעה מסודרת לפי המלצת הרופא.
התגלתה אצלי ירידה של בערך 30 דציבל באוזן ימין,
והמומחה לא.א.ג בביה"ח קבע שכפי שהנראה מדובר בירידה עצבית,
ונתן לי טיפול בפרדניזון.
חיפשתי באינטרנט קצת על תופעות הלוואי - ונלחצתי.
מדובר בתופעות לוואי שמופיעות בדר"כ בנטילת הפרדניזון באופן ממושך או במינון גבוה.
1. האם 60 מ"ג לאורך שבוע (ואז ירידה בהדרגתיות) נחשב למינון גבוה?
2. ניתן לי טיפול באומפרה במקביל לפרדניזון - האם זה בסדר לקחת את שתי התרופות יחד?
3. מדוע מנוחה היא הכרחית בעת נטילת התרופה?
ובאיזו רמה של מנוחה מדובר (האם שכיבה לאורך היום היא הכרחית?)
4. האם זה בסדר ליטול את התרופה שלא יחד עם אוכל?
(אני נוטלת פעמיים ביום ובערב אני בדר"כ לא רעבה...)
5. אני נוטלת באופן קבוע גלולות למניעת הריון - אסטל/דיאנה
(המכילות 2 מ"ג cyporferone acetate ו-0.03 מ"ג ethinyloestradiol) - האם זה תקין בעת השימוש בתרופה? ...כי רשום משהו בעלון לצרכן על גלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן...
6. אני נוטלת גם אריוס (לאלרגיה) במינון של 5 מ"ג ואלטרולט (כטיפול מונע לכאבי ראש) במינון של 10 מ"ג על בסיס יומי. האם אין סכנה בנטילת תרופות אלו יחד עם הפרדניזון / גלולות / אומפרה?
7. מה הסיכויים להחלמה במצבי, ותוך כמה זמן אמור להופיע שיפור, מניסיונך?
תודה רבה (רבה!!!) מראש,
קוראת-על-פרדניזון-וקצת-מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידת שמיעה
ד''ר רועי הוד28/07/2010אכן הטיפול בירידה פתאומית בשמיעה על רקע עצבי הוא סטרואידים במינון 1 מ"ג לק"ג עד 60 מ"ג מקסימום. בבי"ח בילינסון נהוג לאשפז חולים שמקבלים מינון כזה בגלל תופעות הלוואי שיכולות להופיע כתוצאה מהטיפול: שינויים בלחץ הדם, הפרעות בסוכרים בדם וכו'. אנחנו נותנים טיפול ל-5 ימים ואז מורידים מינון בהדרגה. טיפול בלוסק או אומפרדקס נועד כדי להגן על הקיבה מתופעות לוואי מסטרואידים והוא במקום. מנוחה ממולצת בשל שינויים בלחץ דם שיכולים להופיע, לא מדובר על שכיבה ללא מעש אלא על הימנעות ממאמץ גופני או ספורט כלשהו. עדיף לקחת סטרואידים על בטם מלאה ולא ריקה. לא יכול להגיד לך לגבי אינטרקציה בין סטרואידים לשאר התרופות, את צריכה לברר מול רופא נשים מטפל. בגדול נהוג לומר כי סיכויי ההחלמה הם 33% שיפור מוחלט, 33% אותה רמת שמיעה ו-33% החמרה. הכל תלוי בגילך, מחלות רקע, חומרת הירידה ההתחלתית, הזמן בין הירידה להתחלת הטיפול, המצאות סחרחורת וכו'. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל כתום מאףמירי27/07/2010
שלום,
לפני שבועה באופן פטעומי ירד לי נוזל בצבע כתום נורא מסריח מהאף מנחיר ימין. לא היתי מצוננת ולא היה לי נוזלת, אך היו לי כאבי ראש חזקים וכאב חד באזור סינוס-שיניים. רופא שיניים בדק אותי , עשה צילומים ולא מצא כלום. הלכתי לא.א.ג. קיבלתי אוגמנטין. מאז התופעה חזרה 3 פעמים. כל פעם באופן ינוזל קצת ומפסיק. הרופא א.א.ג. חושב שאין לי כלום, אבל אותי זה מאד מדאיג. לא היגיוני נראה לי שהפרשות כתומות ומסריחות יוצאות סתם כך ללא כל סיבה. האם ידעה לכם תופעה כזאת? מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת
ד''ר רועי הוד27/07/2010לא מכיר נזלת כתומה. יש צורך בבדיקת א.א.ג כדי לראות אם רואים מקור לנוזל ואם יש סיפור שיכול להסביר את הופעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות אף סטרואידיותיאיר27/07/2010
שלום ד"ר.האם קיימות טיפות אף סטרואידיות?אשמח לקבל אינפורמציה.
הכוונה היא לא לתרסיסים סטרואידים כמו פליקסונז/נזוקורט/סטרונאז ואלגרו.
האם אפשרי להשתמש בדיפרוספאן זריקה אחת בשילוב עם פליקסונז שילקח מספר חודשים?זה למטרת השבת חוש הריח על רקע סינוסיטיס כרוני-אלרגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשובה
ד''ר דן גוטמן27/07/2010קיימים תרסיסים שונים אבל ממש טיפות אין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליקוי שמיעה ובעיית נשימה דרך האףמיקמיק27/07/2010
שלום רב, מזה מס' חודשים שיש לי ליקוי שמיעה באוזן ימין. למעשה הכל התחיל מהרגשה של אף סתום. רופא אא"ג בדק את הנושא. אין נוזלים באוזניים או בסינוסים. CT של מערות הפנים תקין. כשאני מכניסה את האצבע לאוזן אני מרגישה נפיחות (בסחוס???) בצד הפונה לפנים, לא לעורף. הנקודה הזו כואבת למגע. בבקרים היא בד"כ פחות בולטת ומתחילה לבלוט לקראת הערב. התחושה המוזרה עוברת גם מאחורי התנוך (שם גם יש לי קשרית בבלוטת הלימפה שזוהתה ע"י רופא אא"ג כאיננה מזיקה), דרך הלסת התחתונה (נקודה מסויימת רגישה למגע), מתחת ללסת התחתונה באותו צד יש לי תחושה של חנק ורצון עז להקיא כשאני נוגעת במקום, ותחושה של מאסה בגרון בצד ימין. יש תחושה של צריבה בלוע בעת נשימה.
אציין שהיה לי שיתוק בל בצעירותי בצד שמאל. עבר ולא השאיר סימנים.
רופא אא"ג שלל כל בעיה בתחום זה. האם זה יכול להיות משהו שקשור לעצב הפנים או השמיעה, בעיות שיניים (אין לי שום כאבים) או לסת, בעיות במערכת העיכול (צרבת?).
יש לי תור למומחה פה ולסת בקרוב.
עם מי עוד אוכל להתייעץ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראה תשובתי בפורום YNET
ד''ר דן גוטמן27/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזניים כתוצאה מבדיקת שמיעהליטל26/07/2010
שלום רב
אני לקווית שמיעה מלידה
עשיתי היום בדיקת שמיעה וישר אחרי זה התחילו לי כאבי אוזניים חזקים כמו פקקים וכאבי ראש.
אני חושבת שזה כתוצאה מהעובדה שלא הרמתי יד בזמן הצפצופים כמו שצריך והגבירו לי את רעש הצפצוף.
האם זה יכול להרוס לי את השמיעה יותר?
האם הכאב אוזניים יעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא זה לא יכול להרוס את השמיעה
ד''ר דן גוטמן27/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח רפואי וקוסמטישרי26/07/2010
שלום רב,
עלי לעבור ניתוח רפואי בעקבות סטייה במחיצה, א,א,ג הסביר לי שעלי להקטין קונכיות ולתקן סטייה.
אני מעוניינת לשלב ניתוח אסטתי גם.
הייתי בפגישות יעוץ אצל מס' מומחים חלקם פלסטיקאים בלבד וחלקם גם א,א,ג.
הרופאים שהם בעלי שם ובהכשרתם פלסטיקאים טוענים שיש ביכולם לתקן מחיצה אפילו שאינם א,א,ג - השאלה היא האם ניתן לסמוך עליהם בנוגע לתיקון הבעיה הרפואית?תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשןבה
ד''ר דן גוטמן27/07/2010בהחלט שניתן לשלב ניתוח אסטטי וקוסמטי ורצוי לבצע את זה ע"י א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

