פורום אף אוזן גרון - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטעות נכנס מקל לאוזן קצת יותר מידי
    אביבה
    14/08/2010

    יצא דם וזה לא כואב והיא לא מרגישה שהאוזן סתומה
    מחר יש לה בריכה האם מותר או כדאי לה בכלל??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    ד''ר רועי הוד
    15/08/2010

    אם יש חשש לנזק לתעלה חיצונית או לעור התוף יש צורך בבדיקה. בגדול, אם אין נקב בעור התוף אין צורך בלהמנע ממים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים חיצונית
    נעמי
    14/08/2010

    שלום רב
    לפני 8 ימים בשבת התחלתי להרגיש כאב חזק באוזן שמאל
    ביום ראשון פניתי לרופא אאג ד"ר בכר שהבחין בדלקת אוזן חיצונית עם בצקת משמעותית בתעלת הוזן וחשד לאבסס, ורשם לי סילוקסן ודזורן (טיפות) הכאב היה כל כך חזק שפעולות כגוןו אכילה או דיבור היו מלווים בהרבה סבל . בלילה בין ראשון לשני פניתי למיון בלינסון (לילה שני ללא שינה ) והרופא רשם לי בנוסף טיפות אוטידין ואלגוליזין ועשו לי זריקת וולטרן.
    בלילה בין שני לשלישי שוב פניתי למיון ( לילה שלישי ללא שינה), עשו לי שוב זריקת וולטרן
    ביום שלישי בצהריים ניגשתי לקופת חולים והרופת משפחה רשמה לי מוקסיפן וזריקת וולטרן
    בערב היה לי טור אצל דר בכר אאג, שרשם לי אוגמנטין ( התייעץ עם רופא נשים שלי כי אני בשבוע 21 הריון בסיכון וגם לגבי ציפרו במקרה שאוגמנטין לא יעזור) והמליץ על אשפוז ומתן אנטיביוטיקה דרך הווריד פורטום במקרה שאפנה שוב למיון .
    באותו לילה בין שלישי ורביעי פניתי שוב למיון כי סבלתי מכאבים עזים והגעתי אליך דר הוד , בהתבסס במכתב של דר בכר המאשר מתן ציפרו בהריון , נתת לי 3 כדורי ציפרו 500 ומרשם של ציפרו וסירופ וי דלגזין להקלה בכאבים.
    באותו רגע נטלתי כדור ראשון של ציפרו , קיבלתי זריקת וולטרן ( הרביעית מאז תחילת הדלקת) .
    בלילה בין רביעי לחמישי שוב פניתי למיון עם כאבים חזקים , עם תחושת הקלה מסויימת בעת בדיקת רופא לעומת ימים קודמים, אמר לי להמשיך ציפרו ורשם לי זריקה נוספת של וולטרן.
    ביום חמישי בבוקר ניגשתי ל3 בתי מרקחת בפתחת תקווה מלווה במרשם של דר הוד לקבלת ציפרו 500 וב3 המקומות סירבו לתת לי את התרופה בטענה שהתרופה אסור בהריון ולא עזר שהראיתי את סיכומי מכתבי מיון מבלינסון שרשום שם שהתייעצו עם מח' יולדות וגם הראיתי את המכתב של דר בכר שרשום שהתייעץ עם רופא נשים שלי לגבי מתן התרופה.
    הרופא שלי אאג בחופש עד יום שלישי כך שלא הייתה אפשרות לפנות אליו אז פניתי לרופא נשים שלי שאמר ללי לחזור לקחת אוגמנטין.
    מיום חמישי יש הפחתה בכאב באוזן אך אני סובלת מכאבי ראש מאוד מאוד חזקים .כאשר אני מורידה את הראש יש לי סחרחורות . אני לא שומעת היטב מהאוזן ועדיין אני מתעוררת מהכאב באוזן בלילה ולוןקחת אלגוליזין.
    השאלה שלי : האם יש סיבה לדאגב בכל הקשור בכאבי ראש חזקים כי קראתי שבמקרים חמורים של דלקת באוזן , הדלקת יכולה לפגוע במח, ובגולגולת.
    אני דואגת במיוחד שאני בהריון
    אודה לכם מראש על תשובה מהירה
    נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים חיצונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן חיצונית.

    ד''ר רועי הוד
    15/08/2010

    היי. זוכר אותך. רק לידע כללי, אם לא היית בהריון, הטיפול המתאים ביותר הוא מקומי, אם זה לא עוזר מתחילים טיפול באנטיביוטיקה פומית שמכסה חיידק מסוג פסאודומונס כגון ציפרוקסין. במידה וזה לא עוזר ניתן לאשפז ולטפל באנטיביוטיקה בשם פורטום דרך הוריד. לאחר ייעוצים חוזרים של רופאי א.א.ג וגניקולוגים, נאמר לנו שאין מניעה מלטפל בציפרוקסין עד שבוע ימים. אם בית המרקחת אינו מעוניין להנפיק את התרופה- אנחנו לא יכולים לעשות דבר בנידון. כאבי ראש לאחר דלקת אוזניים יכולים לא להיות קשורים למצב אך גם יכולים להיות סיבוך של הדלקת שבינתיים גם עירבה את האוזן התיכונה.
    ממליץ לך:
    1. להבדק בשנית ע"י רופא א.א.ג בקהילה. אם עדיין קיימת דלקת יש לשקול אישפוז וטיפול מקומי וסיסטמי.
    2. במידה ולא קיימת דלקת אוזניים- להבדק ע"י נוירולוג בשל כאבי הראש.
    3. להבדק ע"י רופא נשים שלך שיראה שמהלך הריון תקין.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יורק דם
    שלום
    12/08/2010

    לפני כ-5 שנים עברתי ניתוח מחצה באף שגרם לדימומים רבים מהאף ואישפוז ממושך. מאז קורה לי שיוצאת לי ליחה עם דם מידי פעם. לפני כשבוע וחצי עברתי תאונת דרכים ומאז התופעה החמירה. אני יורק דם במהלך כל היום, כל יום מאז התאונה.
    חשוב לציין כי עשיתי רנטגן ריאות בו לא נמצאו שום חריגות.
    לאומת זאת בדיקת דם הראתה כי אני סובל מכמות תאי דם לבנים יחסית נמוכה וקרישת דם נמוכה מאוד.האם יש קשר בין הדברים?
    יש לציין כי אני מנהל אורח חיים בריא ועושה כושר מידי יום.
    אשמח לקבל את תשובתך בהקדם.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יורק דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתשן בה

    ד''ר דן גוטמן
    13/08/2010

    יש לבדוק מה מקור הדימום וזאת על יש בדיקת א.א.ג מקיפה. כשתיפקודי הקרישה נמוכים יש נטיה לדימומים בהחלט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושה משונה
    אבי
    12/08/2010

    שלום במשך ארבעה ימים אני חש תחושה של משהו בגרון .(מין ליחה תקועה) וכעבור כמה ימים אני מרגיש
    עדיין תחושה לא נעימה בגרון (התחתון) .(כאילו יש חתיכת לחם שלא נבלעה) מה זה?
    רופא המשפחה רשם לי מוקוליט. האם יש סיכוי שהתחושה היא כתוצאה מליחה צמיגית ? או בעיה בקיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושה משונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט יכול להיות שזו הסיבה

    ד''ר דן גוטמן
    13/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Streptococcus beta hemolyticus
    בת אל
    11/08/2010

    שלום
    נמצאת בשבוע 13 להריוני.

    עשיתי משטח גרון לפני 4 ימים בשל כאבי גרון ושיעול. ללא חום.
    ויצא שיש לי
    Streptococcus beta hemolyticus
    non group A

    לא לקחתי עד עכשיו 4 ימים אנטיביוטיקה
    האם חיידק זה יכול להזיק לעובר?
    האם יש השלכות שלא לקחתי אנטיביוטיקה
    איזה אנטיביוטיקה מתאימה למקרה זה.
    האם יכול לעבור לבד?
    אני ממש לא בעד אנטיביוטיקה אם אין הכרח
    האם זה המצב שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Streptococcus beta hemolyticus

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתשובה

    ד''ר דן גוטמן
    13/08/2010

    החידק לא יכול להזיק וגם אנטיוביוטיקה שמתאימה לנשים הרות לא מזיקה. אולם יש ליטול אנטייובטיקה רק כאשר יש דלקת בגרון עם משטח חיובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתור של עור התוף
    דן
    11/08/2010

    שלום ד"ר.

    כשלושה שבועות לאחר ניתוח לסגירת נקב בעור התוף המצב הוא כזה:

    אני ללא כאבים, התפרים מאחורי האוזן לאט לאט יורדים, האוזן עדיין זקורה (פחות מבהתחלה), אני עם צמר גפן רוב הזמן כיוון שעדיין נוזל לי החוצה סוג של חומר כלשהו, שלעיתים היה נראה כמו מוגלה ולפעמים כמו משהו אחר, דם כבר לעיתים יותר רחוקות.
    מהבחינה של השמיעה, אני עדיין מרגיש כאילו האוזן "סתומה", ושומע ממנה יחסית חלש.
    הדבר שאני כן שומע רצוף וכל הזמן, זה סוג של זמזום כזה, לא פוסק.

    האם כשלושה שבועות אחרי, זה עדיין דבר נורמלי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתור של עור התוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ובנוסף רציתי להוסיף

    דן
    11/08/2010

    שבשבוע האחרון התחלתי להרגיש כאשר אני בולע (אם זה רוק, או אוכל) מן איזה פמפום מוזר כזה באוזן.
    יכול להעיד על משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתשןבה

    ד''ר דן גוטמן
    13/08/2010

    זה נשמע לי הכל כחלק מצינון. בתקופה הזו הרבה חולים מצוננים עם שפעת ממש כמו בחורף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתשןבה

    ד''ר דן גוטמן
    13/08/2010

    זה עדיין נורמלי. האוזן עדיין מלאה בסוג של חבישה שנמסה לאט לאט. לדעתי יש לטפטף טיפות עם אנטיוביוטיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתכן ויש לי פוליפ בלוע ???
    רמי
    11/08/2010

    לפני כחודש לאחר שביליתי עם בחורה מפוקפקת ( בדיעבד הסתבר ... )
    התחיל לי כאב בגרון ובלשון ,
    בשבוע האחרון הכאב עבר רק לצד ימין של הלוע, בעיקר בבליעה , וכשאני מסתכל במראה אני רואה ממש לפני השקד משהו שניראה כמו פוליפ או יבלת ...
    ייתכן ונידבקתי במשהו מהבחורה ?
    הלכתי לרופא א.א.ג רגיל , אך הוא לא היתרגש ואמר זה כלום ,
    אבל אני מודאג , בגלל שזה נמשך כבר חודש, ואין לי חום או שיעול ...
    מה לעשות ??
    יש כירורגים שמתמחים באף אוזן גרון ( או להפך ??)
    ואיך אני מוצא אותם ( אני בקופת חולים מאוחדת )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתשובה

    ד''ר דן גוטמן
    13/08/2010

    אין פוליפ המועבר בהדבקה.
    בלשון לבני השקדים קיימים באופן טיבעי גבשושיות וזה תקין אולם אם אתה חושש גש לבדיקה חוזרת.
    לגבינו הא.א.ג כולנו כירורגים ז"א עוסקים גם בניתוחים .
    נשמח לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפיים על אוזניים
    מנש
    10/08/2010

    אני בן 15 ואני מרכיב משקפיים והם יושבות על האוזניים כמו כל משקפיים.
    האם זה יכול להשפיע\להגדיל\להבליט לי את האוזניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפיים על אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שמיעה
    יעל
    10/08/2010

    שלום,
    כבר שנים שאני מבחינה בבעיה בשמיעה שמתבטאת בעיקר בקושי להבין מה נאמר- כלומר, אני שומעת שמדברים אליי אבל לא תמיד יכולה לתרגם את הצלילים למילים מוכרות. הדיבור לפעמים נשמע לי כסתם צלילים ללא משמעות . תוצאת בדיקת שמיעה היתה תקינה. מה עלול לגרום לכך?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת שמיעה

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2010

    צריל לבצע בדיקת שמיעה כולל דיסקרימינציה ואולי בדיקת BERA כדי לראות אם יש בעיה כלשהי בכל זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת bera
    לולה
    10/08/2010

    שלום רב.
    אני בחורה בת 35, בשבוע האחרון ביצעתי מספר בדיקות בשל מגרנות וסחרחורות חוזרות, טשטוש בראיה, לחץ מידי פעם באוזניים וכד.
    בוצעו בדיקות EEG, דופלר של עורקי הצוואר ו bera.
    תוצאות שתי הבדיקות הראשונות יצאו תקינות לחלוטין
    בסיכום תוצאות בדיקת ה bera נרשם:
    "נרשמו גלים עם זמן תקין בגדר הנורמה. קיימת אסימטריה ????? (מילה לא ברורה..) גלים יותר מוארכים אחריי גירוי של אוזן ימין. מסקנה: קיימת עדות לפגיעה של אוזן הפנימית או עצב השמיעה מימין"
    מה משמעות התוצאה? האם זה משהו שניתן לטפל בו ע"י טיפול נכון? האם זה יכול להסביר את הסחרחורות ושאר התופעות?
    אודה תגובתכם
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת bera

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתונים

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2010

    לצערי אין לי מספיק נתונים כדי לענות על שאלתך. צריל לבדוק אותך ולראות את תוצאות ה-BERA כדי להבין במה מדובר. מה עם בדיקת שמיעה פשוטה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בנתונים

    לולה
    11/08/2010

    איזה עוד נתונים יכולים לעזור? אשמח לתת אני פשוט לא יודעת מה..
    אני לא חושבת שיש לי בעיה בשמיעה כי בבדיקה שמעתי בשתי האוזניים את הצפצופים הנמוכים ביותר שהיו שם. מה זה אומר שכמאבחנים פגיעה באוזן הפנימית? זה דבר הניתן לטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול גברי
    גבר
    10/08/2010

    שלום,

    אני לא בטוח שזה קשור לפורום הזה, אבל בכל זאת אני אנסה, ואם לא אז אשמח אם תפנו אותי לכתובת הנכונה.

    אני בן 23. מאז שהייתי ילד, תמיד היה לי קול עדין, בכל פעם שהייתי מדבר בטלפון, היו חושבים שאני בחורה. זה אף פם לא הפריע לי בילדות, להפך, זה היה מצחיק.
    אבל עכשיו אני בן 23, וזה לא השתנה כמעט. עכשיו זה מאוד מביך אותי, ואני לפעמים אפילו נמנע מלדבר בטלפון בגלל זה.
    אני אציין שהקול שלי עדין, גם בלי טלפון, אבל כשרואים אותי, אי אפשר להתבלבל :-)

    רציתי לשאול אם יש לזה סיבה מסויימת, ואם יש טיפול.

    אשמח לתגובה.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קול גברי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2010

    בדיקה של מיתרי הקול יכולה לעזור, ישנם מצבים אנטומיים שיכולים לגרום לקול כפי שאתה מתאר, במקרים כאלה לפעמים ניתן להציע טיפול מתאים. במצבים אחרים ניתן לשפר את הקול ע"י קלינאית תקשורת. במקרים אחרים אין הרבה מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעזרה!!!!
    גיל
    10/08/2010

    אני בן 24, בריא לחלוטין!! ביום שבת הייתי בבריכה, ופתאום בראשון אחה"צ החלו לי צפצופים באוזניים. בהמשך הערב הסתדרה לי השמיעה באוזן שמאל, אך באוזן ימין נחסמה השמיעה לחלוטין, ואני שומע צפצוף קבוע כאילו יצאתי ממועדון רועש.
    הפנו אותי לרופא אא"ג ששלחה לבדיקת שמיעה ושם קבעו שאין לי שמיעה כלל באוזן שמאל.
    הרופא אמר שנפגע לי העצב (ככה פתאום??)
    קבעה כי יש סיכוי של 30% שאחזור לשמוע כבעבר, נתנה לי טיפול של סטרואידים - פרדניזון

    אני מפוחד, לחוץ, לא מבין מאיפה זה נפל עליי פתאום בלי סיבה!!

    ככה סתם נפגע עצב בל יסיבה? מה יהיה? מה זה יכול להיות? אול זה קשור למי הבריכה?

    תעזרו לי בבקשה
    :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק לעזרה!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה

    ד''ר רועי הוד
    10/08/2010

    כל מה שכתבת על סיכויים וסיכונים נכון. הטיפול במצב זה הוא סטרואידים במינון גבוה למספר ימים ואז ירידה הדרגתית. צריך להמשיך בירור ע"י MRI. עצב יכול להפגע ללא סיבה. מקווה שיהיה טוב ושהשמיעה תחזור. לא נראה כי קשור לבריכה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף שיעול
    אברהם
    09/08/2010

    ערב טוב,

    מזה זמן לא קצר אני נתקף בהתקף שיעול שמופיע בתדירות לא קבועה. (לפעמים אחת למספר ימים ולפעמים אחת למספר שבועות).

    השיעול אינו נבחני אך די חזק אחת ל- 5-20 שניות.
    במהלך השיעול פולט כיח (?) שקוף אך עם הרבה בועיות אויר, כמו-כן הכיח/ליחה מאוד צמיגים, בנוסף מידי פעם פליטה של קצף לבן בלבד.

    ההתקף כולו יכול להמשך בין חצי שעה לשעתיים כאשר במהלכו העיניים דומעות ומאדימות (בגלל הלחץ ?).

    בשלב מסוים השיעול מתחיל להיות מעט יותר בועי ומאוורר וזהו הסימן לרוב לסיום ההתקף.

    לקראת סוף ההתקף ולאחריו תחושה של חולשה ועייפות רבה (העיניים רוצות להיעצם).

    בנוסף, שמתי לב כי התופעה קוראת או לאחר שהייה בשירותים ו/או גורמת לרצון לצאת לשירותים.

    רקע: בן 40, 167, 70 ק"ג, לא מעשן ולא שותה, לוקח באופן קבוע כדור סימבקור ו-2 כדורי סרנדה, ברקע קולסטרול מעט גבוה - תושתי וסוכר שנע באזור 120 (לאחרונה היה 170).
    ישן כ- 5-7 שעות אך לא רצוף, נוחר בשינה.

    * ממה יכולה להגרם תופעת השיעול והאם זה מסוכן ?
    * האם יתכן כי מדובר ברפלוקס / אלרגיה בלבד ? (לפני מספר שנים טופלתי כנגד ההליקובקטר).
    * האם יש קשר בין הרצון ליציאה והתקף השיעול ? ברוב המקרים זה בא יחד.
    * האם יתכן והמקור במחלות קשות כלשהן ואילו ?
    * האם ישנו איזה טיפול בייתי כלשהוא לבדיקת המקרו ו/או הגורם ?

    עוד המלצות / הכוונה ורעיונות יתקבלו בברכה.

    המון תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף שיעול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2010

    שיעול יכול לנבוע מרפלוקס של תוכן קיבה שעולה לגרון וגורם לגירוי, מתרופות, מבעיות ריאות, מנזלת שיורדת לגרון וכו'. בהחלט יכול להיות רפלוקס במיוחד עם סבלת בעבר מהתופעה. הקשר היחיד שאני מוצא בין רצון ליציאה ושיעול הוא עליית לחץ תוך בטני בעת שיעול שגורם לרצון לצאת. לא ניתן להגיד ללא בדיקה אם מדובר במחלה קשה, קלה, בינונית. טיפול ביתי הייתי מציע לך רק אחרי שהייתי בודק מה הסיבה לתלונותיך. הייתי מתחיל אצל רופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת אוזניים ..
    אור
    09/08/2010

    שלום רציתי לדעת מה אומרות תוצאות בדיקת טימפנומטריה
    יצא AD -הרופא אמר שהתוף עמצו לא מספיק גמיש שיש שם יותר מידי תנודות ואין לזה טיפול מלבד לשים אטמי אוזניים או צמר גפן ,האם זה שיש יותר מידי תנודות בעור התוף יכול להזיק לשמיעה או שאין כל סכנה בדבר
    וכשאני סותמת את האוזניים יש תחושה של מעיין רטיבות והאוזניים שורפות רציתי לדעת ממה זה נובע ומה ניתן לעשות

    בתודה אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת אוזניים ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    ד''ר רועי הוד
    10/08/2010

    קשה לענות ללא בדיקה, זה רק חלק קטן מהבדיקות שעושים למחלות אוזניים שונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ...

    אור
    10/08/2010

    אוקיי אבל ממה נובעת תחושת רטיבות ושריפה בזמן סתימת האוזניים ומה ניתן לעשות ?
    מה גם האם באמת אין פיתרון לזה שהתוף לא מספיק גמיש וכל מה שניתן לעשות הוא לשים אטמי אוזניים ?

    בתודה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2010

    כמו שכבר כתבתי, צריך לבדוק את האוזניים לפני שמחליטים מה יש לך ומה הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפות הרדמה באף בהריון
    לאה
    09/08/2010

    שלום
    היייתי אצל רופא אף אוזן גרון והוא הכניס לי לאף סיב אופטי על מנת לבדוק את מצב האף או הגרון...
    הוא שם לי טיפות הרדמה באף על מנת שזה אל יכאב לי
    אני בהריון בשבוע 13.
    האם זה יכול לסכן את העובר?הטיפות הרדמה?
    האם זה מותר בהריון?
    לאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות הרדמה באף בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמה

    ד''ר רועי הוד
    10/08/2010

    חומר ההרדמה שאנחנו משתמשים בו במחלקה הוא עזרקאין, לא טיפות אלא ג'ל, אין שום בעיה בשימוש בו בתנאי שלא משתמשים בכמויות גדולות שעלולות לגרום להשפעה סיסטמית קלה. לכן אם השתמשו בחומר זה במינון לא גבוה אין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום