מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטעות נכנס מקל לאוזן קצת יותר מידיאביבה14/08/2010
יצא דם וזה לא כואב והיא לא מרגישה שהאוזן סתומה
מחר יש לה בריכה האם מותר או כדאי לה בכלל??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד15/08/2010אם יש חשש לנזק לתעלה חיצונית או לעור התוף יש צורך בבדיקה. בגדול, אם אין נקב בעור התוף אין צורך בלהמנע ממים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזניים חיצוניתנעמי14/08/2010
שלום רב
לפני 8 ימים בשבת התחלתי להרגיש כאב חזק באוזן שמאל
ביום ראשון פניתי לרופא אאג ד"ר בכר שהבחין בדלקת אוזן חיצונית עם בצקת משמעותית בתעלת הוזן וחשד לאבסס, ורשם לי סילוקסן ודזורן (טיפות) הכאב היה כל כך חזק שפעולות כגוןו אכילה או דיבור היו מלווים בהרבה סבל . בלילה בין ראשון לשני פניתי למיון בלינסון (לילה שני ללא שינה ) והרופא רשם לי בנוסף טיפות אוטידין ואלגוליזין ועשו לי זריקת וולטרן.
בלילה בין שני לשלישי שוב פניתי למיון ( לילה שלישי ללא שינה), עשו לי שוב זריקת וולטרן
ביום שלישי בצהריים ניגשתי לקופת חולים והרופת משפחה רשמה לי מוקסיפן וזריקת וולטרן
בערב היה לי טור אצל דר בכר אאג, שרשם לי אוגמנטין ( התייעץ עם רופא נשים שלי כי אני בשבוע 21 הריון בסיכון וגם לגבי ציפרו במקרה שאוגמנטין לא יעזור) והמליץ על אשפוז ומתן אנטיביוטיקה דרך הווריד פורטום במקרה שאפנה שוב למיון .
באותו לילה בין שלישי ורביעי פניתי שוב למיון כי סבלתי מכאבים עזים והגעתי אליך דר הוד , בהתבסס במכתב של דר בכר המאשר מתן ציפרו בהריון , נתת לי 3 כדורי ציפרו 500 ומרשם של ציפרו וסירופ וי דלגזין להקלה בכאבים.
באותו רגע נטלתי כדור ראשון של ציפרו , קיבלתי זריקת וולטרן ( הרביעית מאז תחילת הדלקת) .
בלילה בין רביעי לחמישי שוב פניתי למיון עם כאבים חזקים , עם תחושת הקלה מסויימת בעת בדיקת רופא לעומת ימים קודמים, אמר לי להמשיך ציפרו ורשם לי זריקה נוספת של וולטרן.
ביום חמישי בבוקר ניגשתי ל3 בתי מרקחת בפתחת תקווה מלווה במרשם של דר הוד לקבלת ציפרו 500 וב3 המקומות סירבו לתת לי את התרופה בטענה שהתרופה אסור בהריון ולא עזר שהראיתי את סיכומי מכתבי מיון מבלינסון שרשום שם שהתייעצו עם מח' יולדות וגם הראיתי את המכתב של דר בכר שרשום שהתייעץ עם רופא נשים שלי לגבי מתן התרופה.
הרופא שלי אאג בחופש עד יום שלישי כך שלא הייתה אפשרות לפנות אליו אז פניתי לרופא נשים שלי שאמר ללי לחזור לקחת אוגמנטין.
מיום חמישי יש הפחתה בכאב באוזן אך אני סובלת מכאבי ראש מאוד מאוד חזקים .כאשר אני מורידה את הראש יש לי סחרחורות . אני לא שומעת היטב מהאוזן ועדיין אני מתעוררת מהכאב באוזן בלילה ולוןקחת אלגוליזין.
השאלה שלי : האם יש סיבה לדאגב בכל הקשור בכאבי ראש חזקים כי קראתי שבמקרים חמורים של דלקת באוזן , הדלקת יכולה לפגוע במח, ובגולגולת.
אני דואגת במיוחד שאני בהריון
אודה לכם מראש על תשובה מהירה
נעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן חיצונית.
ד''ר רועי הוד15/08/2010היי. זוכר אותך. רק לידע כללי, אם לא היית בהריון, הטיפול המתאים ביותר הוא מקומי, אם זה לא עוזר מתחילים טיפול באנטיביוטיקה פומית שמכסה חיידק מסוג פסאודומונס כגון ציפרוקסין. במידה וזה לא עוזר ניתן לאשפז ולטפל באנטיביוטיקה בשם פורטום דרך הוריד. לאחר ייעוצים חוזרים של רופאי א.א.ג וגניקולוגים, נאמר לנו שאין מניעה מלטפל בציפרוקסין עד שבוע ימים. אם בית המרקחת אינו מעוניין להנפיק את התרופה- אנחנו לא יכולים לעשות דבר בנידון. כאבי ראש לאחר דלקת אוזניים יכולים לא להיות קשורים למצב אך גם יכולים להיות סיבוך של הדלקת שבינתיים גם עירבה את האוזן התיכונה.
ממליץ לך:
1. להבדק בשנית ע"י רופא א.א.ג בקהילה. אם עדיין קיימת דלקת יש לשקול אישפוז וטיפול מקומי וסיסטמי.
2. במידה ולא קיימת דלקת אוזניים- להבדק ע"י נוירולוג בשל כאבי הראש.
3. להבדק ע"י רופא נשים שלך שיראה שמהלך הריון תקין.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יורק דםשלום12/08/2010
לפני כ-5 שנים עברתי ניתוח מחצה באף שגרם לדימומים רבים מהאף ואישפוז ממושך. מאז קורה לי שיוצאת לי ליחה עם דם מידי פעם. לפני כשבוע וחצי עברתי תאונת דרכים ומאז התופעה החמירה. אני יורק דם במהלך כל היום, כל יום מאז התאונה.
חשוב לציין כי עשיתי רנטגן ריאות בו לא נמצאו שום חריגות.
לאומת זאת בדיקת דם הראתה כי אני סובל מכמות תאי דם לבנים יחסית נמוכה וקרישת דם נמוכה מאוד.האם יש קשר בין הדברים?
יש לציין כי אני מנהל אורח חיים בריא ועושה כושר מידי יום.
אשמח לקבל את תשובתך בהקדם.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשן בה
ד''ר דן גוטמן13/08/2010יש לבדוק מה מקור הדימום וזאת על יש בדיקת א.א.ג מקיפה. כשתיפקודי הקרישה נמוכים יש נטיה לדימומים בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה משונהאבי12/08/2010
שלום במשך ארבעה ימים אני חש תחושה של משהו בגרון .(מין ליחה תקועה) וכעבור כמה ימים אני מרגיש
עדיין תחושה לא נעימה בגרון (התחתון) .(כאילו יש חתיכת לחם שלא נבלעה) מה זה?
רופא המשפחה רשם לי מוקוליט. האם יש סיכוי שהתחושה היא כתוצאה מליחה צמיגית ? או בעיה בקיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט יכול להיות שזו הסיבה
ד''ר דן גוטמן13/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Streptococcus beta hemolyticusבת אל11/08/2010
שלום
נמצאת בשבוע 13 להריוני.
עשיתי משטח גרון לפני 4 ימים בשל כאבי גרון ושיעול. ללא חום.
ויצא שיש לי
Streptococcus beta hemolyticus
non group A
לא לקחתי עד עכשיו 4 ימים אנטיביוטיקה
האם חיידק זה יכול להזיק לעובר?
האם יש השלכות שלא לקחתי אנטיביוטיקה
איזה אנטיביוטיקה מתאימה למקרה זה.
האם יכול לעבור לבד?
אני ממש לא בעד אנטיביוטיקה אם אין הכרח
האם זה המצב שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשובה
ד''ר דן גוטמן13/08/2010החידק לא יכול להזיק וגם אנטיוביוטיקה שמתאימה לנשים הרות לא מזיקה. אולם יש ליטול אנטייובטיקה רק כאשר יש דלקת בגרון עם משטח חיובי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתור של עור התוףדן11/08/2010
שלום ד"ר.
כשלושה שבועות לאחר ניתוח לסגירת נקב בעור התוף המצב הוא כזה:
אני ללא כאבים, התפרים מאחורי האוזן לאט לאט יורדים, האוזן עדיין זקורה (פחות מבהתחלה), אני עם צמר גפן רוב הזמן כיוון שעדיין נוזל לי החוצה סוג של חומר כלשהו, שלעיתים היה נראה כמו מוגלה ולפעמים כמו משהו אחר, דם כבר לעיתים יותר רחוקות.
מהבחינה של השמיעה, אני עדיין מרגיש כאילו האוזן "סתומה", ושומע ממנה יחסית חלש.
הדבר שאני כן שומע רצוף וכל הזמן, זה סוג של זמזום כזה, לא פוסק.
האם כשלושה שבועות אחרי, זה עדיין דבר נורמלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ובנוסף רציתי להוסיף
דן11/08/2010שבשבוע האחרון התחלתי להרגיש כאשר אני בולע (אם זה רוק, או אוכל) מן איזה פמפום מוזר כזה באוזן.
יכול להעיד על משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתשןבה
ד''ר דן גוטמן13/08/2010זה נשמע לי הכל כחלק מצינון. בתקופה הזו הרבה חולים מצוננים עם שפעת ממש כמו בחורף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתשןבה
ד''ר דן גוטמן13/08/2010זה עדיין נורמלי. האוזן עדיין מלאה בסוג של חבישה שנמסה לאט לאט. לדעתי יש לטפטף טיפות עם אנטיוביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייתכן ויש לי פוליפ בלוע ???רמי11/08/2010
לפני כחודש לאחר שביליתי עם בחורה מפוקפקת ( בדיעבד הסתבר ... )
התחיל לי כאב בגרון ובלשון ,
בשבוע האחרון הכאב עבר רק לצד ימין של הלוע, בעיקר בבליעה , וכשאני מסתכל במראה אני רואה ממש לפני השקד משהו שניראה כמו פוליפ או יבלת ...
ייתכן ונידבקתי במשהו מהבחורה ?
הלכתי לרופא א.א.ג רגיל , אך הוא לא היתרגש ואמר זה כלום ,
אבל אני מודאג , בגלל שזה נמשך כבר חודש, ואין לי חום או שיעול ...
מה לעשות ??
יש כירורגים שמתמחים באף אוזן גרון ( או להפך ??)
ואיך אני מוצא אותם ( אני בקופת חולים מאוחדת )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשובה
ד''ר דן גוטמן13/08/2010אין פוליפ המועבר בהדבקה.
בלשון לבני השקדים קיימים באופן טיבעי גבשושיות וזה תקין אולם אם אתה חושש גש לבדיקה חוזרת.
לגבינו הא.א.ג כולנו כירורגים ז"א עוסקים גם בניתוחים .
נשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקפיים על אוזנייםמנש10/08/2010
אני בן 15 ואני מרכיב משקפיים והם יושבות על האוזניים כמו כל משקפיים.
האם זה יכול להשפיע\להגדיל\להבליט לי את האוזניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר רועי הוד11/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות שמיעהיעל10/08/2010
שלום,
כבר שנים שאני מבחינה בבעיה בשמיעה שמתבטאת בעיקר בקושי להבין מה נאמר- כלומר, אני שומעת שמדברים אליי אבל לא תמיד יכולה לתרגם את הצלילים למילים מוכרות. הדיבור לפעמים נשמע לי כסתם צלילים ללא משמעות . תוצאת בדיקת שמיעה היתה תקינה. מה עלול לגרום לכך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שמיעה
ד''ר רועי הוד11/08/2010צריל לבצע בדיקת שמיעה כולל דיסקרימינציה ואולי בדיקת BERA כדי לראות אם יש בעיה כלשהי בכל זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת beraלולה10/08/2010
שלום רב.
אני בחורה בת 35, בשבוע האחרון ביצעתי מספר בדיקות בשל מגרנות וסחרחורות חוזרות, טשטוש בראיה, לחץ מידי פעם באוזניים וכד.
בוצעו בדיקות EEG, דופלר של עורקי הצוואר ו bera.
תוצאות שתי הבדיקות הראשונות יצאו תקינות לחלוטין
בסיכום תוצאות בדיקת ה bera נרשם:
"נרשמו גלים עם זמן תקין בגדר הנורמה. קיימת אסימטריה ????? (מילה לא ברורה..) גלים יותר מוארכים אחריי גירוי של אוזן ימין. מסקנה: קיימת עדות לפגיעה של אוזן הפנימית או עצב השמיעה מימין"
מה משמעות התוצאה? האם זה משהו שניתן לטפל בו ע"י טיפול נכון? האם זה יכול להסביר את הסחרחורות ושאר התופעות?
אודה תגובתכם
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתונים
ד''ר רועי הוד11/08/2010לצערי אין לי מספיק נתונים כדי לענות על שאלתך. צריל לבדוק אותך ולראות את תוצאות ה-BERA כדי להבין במה מדובר. מה עם בדיקת שמיעה פשוטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר בנתונים
לולה11/08/2010איזה עוד נתונים יכולים לעזור? אשמח לתת אני פשוט לא יודעת מה..
אני לא חושבת שיש לי בעיה בשמיעה כי בבדיקה שמעתי בשתי האוזניים את הצפצופים הנמוכים ביותר שהיו שם. מה זה אומר שכמאבחנים פגיעה באוזן הפנימית? זה דבר הניתן לטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קול גבריגבר10/08/2010
שלום,
אני לא בטוח שזה קשור לפורום הזה, אבל בכל זאת אני אנסה, ואם לא אז אשמח אם תפנו אותי לכתובת הנכונה.
אני בן 23. מאז שהייתי ילד, תמיד היה לי קול עדין, בכל פעם שהייתי מדבר בטלפון, היו חושבים שאני בחורה. זה אף פם לא הפריע לי בילדות, להפך, זה היה מצחיק.
אבל עכשיו אני בן 23, וזה לא השתנה כמעט. עכשיו זה מאוד מביך אותי, ואני לפעמים אפילו נמנע מלדבר בטלפון בגלל זה.
אני אציין שהקול שלי עדין, גם בלי טלפון, אבל כשרואים אותי, אי אפשר להתבלבל :-)
רציתי לשאול אם יש לזה סיבה מסויימת, ואם יש טיפול.
אשמח לתגובה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קול
ד''ר רועי הוד11/08/2010בדיקה של מיתרי הקול יכולה לעזור, ישנם מצבים אנטומיים שיכולים לגרום לקול כפי שאתה מתאר, במקרים כאלה לפעמים ניתן להציע טיפול מתאים. במצבים אחרים ניתן לשפר את הקול ע"י קלינאית תקשורת. במקרים אחרים אין הרבה מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוק לעזרה!!!!גיל10/08/2010
אני בן 24, בריא לחלוטין!! ביום שבת הייתי בבריכה, ופתאום בראשון אחה"צ החלו לי צפצופים באוזניים. בהמשך הערב הסתדרה לי השמיעה באוזן שמאל, אך באוזן ימין נחסמה השמיעה לחלוטין, ואני שומע צפצוף קבוע כאילו יצאתי ממועדון רועש.
הפנו אותי לרופא אא"ג ששלחה לבדיקת שמיעה ושם קבעו שאין לי שמיעה כלל באוזן שמאל.
הרופא אמר שנפגע לי העצב (ככה פתאום??)
קבעה כי יש סיכוי של 30% שאחזור לשמוע כבעבר, נתנה לי טיפול של סטרואידים - פרדניזון
אני מפוחד, לחוץ, לא מבין מאיפה זה נפל עליי פתאום בלי סיבה!!
ככה סתם נפגע עצב בל יסיבה? מה יהיה? מה זה יכול להיות? אול זה קשור למי הבריכה?
תעזרו לי בבקשה
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה
ד''ר רועי הוד10/08/2010כל מה שכתבת על סיכויים וסיכונים נכון. הטיפול במצב זה הוא סטרואידים במינון גבוה למספר ימים ואז ירידה הדרגתית. צריך להמשיך בירור ע"י MRI. עצב יכול להפגע ללא סיבה. מקווה שיהיה טוב ושהשמיעה תחזור. לא נראה כי קשור לבריכה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף שיעולאברהם09/08/2010
ערב טוב,
מזה זמן לא קצר אני נתקף בהתקף שיעול שמופיע בתדירות לא קבועה. (לפעמים אחת למספר ימים ולפעמים אחת למספר שבועות).
השיעול אינו נבחני אך די חזק אחת ל- 5-20 שניות.
במהלך השיעול פולט כיח (?) שקוף אך עם הרבה בועיות אויר, כמו-כן הכיח/ליחה מאוד צמיגים, בנוסף מידי פעם פליטה של קצף לבן בלבד.
ההתקף כולו יכול להמשך בין חצי שעה לשעתיים כאשר במהלכו העיניים דומעות ומאדימות (בגלל הלחץ ?).
בשלב מסוים השיעול מתחיל להיות מעט יותר בועי ומאוורר וזהו הסימן לרוב לסיום ההתקף.
לקראת סוף ההתקף ולאחריו תחושה של חולשה ועייפות רבה (העיניים רוצות להיעצם).
בנוסף, שמתי לב כי התופעה קוראת או לאחר שהייה בשירותים ו/או גורמת לרצון לצאת לשירותים.
רקע: בן 40, 167, 70 ק"ג, לא מעשן ולא שותה, לוקח באופן קבוע כדור סימבקור ו-2 כדורי סרנדה, ברקע קולסטרול מעט גבוה - תושתי וסוכר שנע באזור 120 (לאחרונה היה 170).
ישן כ- 5-7 שעות אך לא רצוף, נוחר בשינה.
* ממה יכולה להגרם תופעת השיעול והאם זה מסוכן ?
* האם יתכן כי מדובר ברפלוקס / אלרגיה בלבד ? (לפני מספר שנים טופלתי כנגד ההליקובקטר).
* האם יש קשר בין הרצון ליציאה והתקף השיעול ? ברוב המקרים זה בא יחד.
* האם יתכן והמקור במחלות קשות כלשהן ואילו ?
* האם ישנו איזה טיפול בייתי כלשהוא לבדיקת המקרו ו/או הגורם ?
עוד המלצות / הכוונה ורעיונות יתקבלו בברכה.
המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
ד''ר רועי הוד11/08/2010שיעול יכול לנבוע מרפלוקס של תוכן קיבה שעולה לגרון וגורם לגירוי, מתרופות, מבעיות ריאות, מנזלת שיורדת לגרון וכו'. בהחלט יכול להיות רפלוקס במיוחד עם סבלת בעבר מהתופעה. הקשר היחיד שאני מוצא בין רצון ליציאה ושיעול הוא עליית לחץ תוך בטני בעת שיעול שגורם לרצון לצאת. לא ניתן להגיד ללא בדיקה אם מדובר במחלה קשה, קלה, בינונית. טיפול ביתי הייתי מציע לך רק אחרי שהייתי בודק מה הסיבה לתלונותיך. הייתי מתחיל אצל רופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אוזניים ..אור09/08/2010
שלום רציתי לדעת מה אומרות תוצאות בדיקת טימפנומטריה
יצא AD -הרופא אמר שהתוף עמצו לא מספיק גמיש שיש שם יותר מידי תנודות ואין לזה טיפול מלבד לשים אטמי אוזניים או צמר גפן ,האם זה שיש יותר מידי תנודות בעור התוף יכול להזיק לשמיעה או שאין כל סכנה בדבר
וכשאני סותמת את האוזניים יש תחושה של מעיין רטיבות והאוזניים שורפות רציתי לדעת ממה זה נובע ומה ניתן לעשות
בתודה אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד10/08/2010קשה לענות ללא בדיקה, זה רק חלק קטן מהבדיקות שעושים למחלות אוזניים שונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ...
אור10/08/2010אוקיי אבל ממה נובעת תחושת רטיבות ושריפה בזמן סתימת האוזניים ומה ניתן לעשות ?
מה גם האם באמת אין פיתרון לזה שהתוף לא מספיק גמיש וכל מה שניתן לעשות הוא לשים אטמי אוזניים ?
בתודה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
ד''ר רועי הוד11/08/2010כמו שכבר כתבתי, צריך לבדוק את האוזניים לפני שמחליטים מה יש לך ומה הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות הרדמה באף בהריוןלאה09/08/2010
שלום
היייתי אצל רופא אף אוזן גרון והוא הכניס לי לאף סיב אופטי על מנת לבדוק את מצב האף או הגרון...
הוא שם לי טיפות הרדמה באף על מנת שזה אל יכאב לי
אני בהריון בשבוע 13.
האם זה יכול לסכן את העובר?הטיפות הרדמה?
האם זה מותר בהריון?
לאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה
ד''ר רועי הוד10/08/2010חומר ההרדמה שאנחנו משתמשים בו במחלקה הוא עזרקאין, לא טיפות אלא ג'ל, אין שום בעיה בשימוש בו בתנאי שלא משתמשים בכמויות גדולות שעלולות לגרום להשפעה סיסטמית קלה. לכן אם השתמשו בחומר זה במינון לא גבוה אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

