מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח כולסטאטומהרומי28/08/2010
שלום.
אני בת 15 ולפני חודשיים החלו לי כאבים בנגיעה באוזן ימין.
הלכתי לבדיקה אצל הרופאה המשפחתית והיא אמרה לי שיש לי דלקת מאוד חמורה והיא שלחה אותי לרופא אף אוזן גרון.
בבדיקה ראשונית בוצעה שאיבה באוזן ימין של הפרשות, והיה חשד לכולסטאטומה.
הוא שלח אותי לבדיקת CT והבדיקה יצאה חיובית.
בחודשיים האלה טופלתי בסטרואידים אוגמנטין וכל מיני טיפות.
קבעו לי תור לבית חולים לבדיקה. אמרו לי שעצמות השמע כבר התחילו לההרס ואני צריכה ניתוח.
א. אחותי עברה את אותו ניתוח. היא אמרה שאני צריכה לגלח את השיער. כמה מגלחים?
ב. כמה זמן אני צריכה להישאר בבית החולים אחרי הניתוח(אשפוז)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כולסטאטומה
ד''ר דן גוטמן28/08/2010גילוח הראש הוא קצת מעל לאוזן, אין צורך בגילוח נרחב
לגבי האשפוז, הוא למשך 3-4 ימים לאחר הניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לגבהים לסובלים מסינוסיטיסאסף27/08/2010
אהלן,
אני סובל מאלרגיה ומרינטיס, דבר שגורם לי למצב כמעט תמידי של נזלת.
בעיה זו החריפה בעבר לבעיות בסינוסיטיס, וכן לביצוע של ניתוח FESS.
בשל המישכות, כיום אני שוב נמצא במצב שבו אני זקוק לניתוח FESS נוסף.
בטיסות, בזמן הנחיתה, אני סובל מכאבים חזקים שנפתרים רק על ידי שימוש באטמי אוזניים, לפיכך אני חושש שמדובר בבעיה שמושפעת משינוי בלחצים. רציתי לדעת האם אני אוכל להצטרף לטיול מתוכנן שצפוי לעבור גם דרך אזורים הרריים ובכל אופן אזורים גבוהים (מעל 3000 מטר).
אם התשובה היא שלילית, מה הייתם ממליצים לי לעשות על מנת שאוכל להגיע לאזורים כאלו בעתיד?
אשמח לשמוע כל פרט רלוונטי,
המון תודה!
אסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ
ד''ר רועי הוד27/08/2010אני חושב שאם יש לך בעיות לחצים בהמראות ונחיתות על אחת כמה וכמה יהיה לך בעיה בגבהים, זה לא 100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! אז מה אפשר לעשות בנושא?
אסף28/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותשלומי26/08/2010
אישתי סובלת מסינוס בבדיקה אצל רופא רשם הרופא את הממצאים כדלהלן fessפשוט goou5 בעל פה הסביר הרופא שיש סתימה וצריך לפתוח אותה בניתוח ובהרדמה כללית אודה לתשובתיכם האם ניתוח זה הפיתרון והאם זה רק בהרדמה כללית או אפשר גם בהרדמה מקומית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוס
ד''ר רועי הוד27/08/2010הטיפול בסינוסיטיס הוא תרופתי או ניתוחי, לא רצים מיד לניתוח אלא אם כן יש סיבוך. הניתוח יכול להתבצע או בהרדמה מקומית או כללית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד שמיעהקובי26/08/2010
שלום רב
לפני כשבוע נגרם לי איבוד שמיעה, טופלתי כמו כולם בסטרואידים, השמיעה קצת חזרה אחרי הטיפול אך האם יכול להיות ששוב היא תרד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה
ד''ר רועי הוד27/08/2010כן, יכולה להיות תנודתיות בשמיעה במהלך הזמן הקרוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת באוזןלולה26/08/2010
שלום רב, אמא שלי עשתה בתחילת השבוע שטיפה באוזניים אצל רופא א.א.ג. באוזן שמאל השטיפה הייתה קצת יותר קשה ובסופה הרופא אמר לה שהוא קצת פצע אותה ונתן לה טיפות אנטיביוטיות.
ביום למחרת החריף לה הכאב בצורה משמעותית ונראה כי ה"חור" באוזן הצטמצם. רופא שראה אותה במוקד אמר שנראה שהתפתחה בצקת במקום. היום היא חזרה לרופא המטפל שאמר שזה משהו שיכול לקרות ונתן לה טיפות אנטיביוטיות אחרות + אנטיביוטיקה אוגמנטין לבליעה.אמי חולת סכרת, האם התופעה אכן מוכרת? האם זו הדרך לטפל בזה? טיפות ואנטיביוטיקה? תוך כמה זמן זה צריך לחלוף?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד''ר רועי הוד27/08/2010אצל חולי סוכרת יש צורך בבדיקת א.א.ג מקיפה מכיוון שיכולת הריפוי שלהם פחות טובה ויכולה להתפתח דלקת קשה של תעלת האוזן החיצונית. אוגמנטין היא לא תרופת הבחירה לדלקת אוזן חיצונית. הטיפול הוא בדר"כ בטיפות מקומיות ובמידת הצורך אנטיביוטיקה דרך הפה אך לא אוגמנטין. טיפול טוב מרפא בדר"כ תוך מספר ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומה לפני טיסהסתום אחד26/08/2010
שלום,
אני אמור לעלות על טיסה הלילה. הבוקר, אולי במין תגובה מוקדמת מופלאה שכזאת, נסתמה לי האוזן אחרי כניסה לבריכה. האם יש משהו מהיר ויעיל לעשות כנגד זה? ניסיתי פמפום ולא ממש עזר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן פרפין
ד''ר רועי הוד26/08/2010יכול להיות ומדובר בלכלוך שחוסם לך את התעלה החיצונית ,נסה טיפות שמן פרפין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סתום אחד26/08/2010בינתיים ראיתי רופא שאמר שיש פקק שעווה ונתן לי CleanEars, אני מניח שזה אותו רעיון.
לא הצלחתי להבין מה הסיכוי שייגרם לי נזק בגלל הטיסה במצב כזה - האם הימצאות הפקק בעצמה יכול לגרום נזק, או שזה תלוי בשאלה מה יש מאחוריו?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדר"כ לא יגרם נזק
ד''ר רועי הוד27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסמירב25/08/2010
שלום רב, בת 32, מזה כשנתיים אני במעקב US בבלוטת התריס עקב קשריות שנמצאו בבלוטה שהיו עד גודל 7 מ"מ.
היום ביצעתי US חוזר והתקבלו הממצאים הבאים:
מידות הבלוטה תקינים. מרקם הבלוטה רב קשרי.
קשר בולט במידות 5*5*12 מ"מ באונה ימנית. בעל גבול לא חד, בלתי סדיר. מעט ווסקולרי בעיקר בשוליים. המירקם היפו-אקוגני מעורב.
נוכחות קשרי לימפה קטנים משני הצדדים, בעלי ליבה שומנית.
שאלותיי הם - מה המשמעות של התוצאה? האם מחייב ביצוע ניקור לקשר? האם יכול להיות חלילה סרטני?
מה זה קשרי לימפה בעלי ליבה שומנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה
ד''ר רועי הוד26/08/2010יש קשר של 12 מ"מ באונה ימנית של בלוטת המגן. יש צורך בניקור הקשר לצורך אבחנה ראשונית. יכול להיות שפיר או לא. קשרי הלימפה נשמעים תקינים, יש צורך במעקב כדי לראות שלא גדלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיצוי מלא של האוזןטליה25/08/2010
אני סובלת מסחרחורות . הרופא אמר משהו על זה שהאוזן שלי לא עברה פיצוי מלא? לא ברור לי בדיוק למה הכוונה. אולי אפשר להסביר לי את הכוונה בלשון פשוטה יותר? כי פיצויים שלא קשורים בסכומים וכאלה אני מכירה מעולם הצילום...פיצויי חשיפה... אבל פיצוי של אוזן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיצוי
ד''ר רועי הוד26/08/2010לא מבין באיזה עניין דיבר על פיצוי. לפעמים מערכת שיווי המשקל יכולה לעבור פיצוי ולהתרגל למצב חדש של שיווי משקל, במצב כזה סחרחורת שהיתה יכולה לחלוף ללא כל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שקדיםלילה25/08/2010
שלום רב,
אני בת 26 ולפני כשבועיים התחילה לי דלקת גרון שכללה חום מעל 38 ודלקת שקדים שבאה לידי ביטוי בשקדים נפוחים עם תפליט לבן וכאב בבליעה. הרופאה נתנה לי אוגמנטין 875 ולקחה משטח. האוגמנטין גרם לפריחה ברגל (יש לציין כי מעולם לא הייתי אלרגית לפנצילין) אז עברתי למוקסיפן פורטה שלא גרם לפריחה. לאחד 3 ימים התקבלו תוצאות המשטח שהיו תקינות (ב.מ.פ.) ועל כן הפסקתי עם האנטיביוטיקה. בזמן הזה גם הנפיחות והחום ירדו. כעבור 3 ימים מאז שהפסקתי עם האנטיביוטיקה הנפיחות והחום חזרו בליווי כאבי ראש חזקים. כך שכבר שבועיים יש לי שקדים נורא נפוחים (בייחוד בצד ימין), אין כ"כ כאב גרון אלא בעיקר תחושה לא נעימה ויש חום שעולה בעיקר לקראת הערב (עולה לערך של 37.7 מקסימום).
יש לציין כי ספירת דם תקינה ואין נוגדי IgM ל- CMV ול- EBV. כמו כך משטח לשון היה תקין וללא ממצא פטרייתי.
רציתי לשאול האם יש סיבה לדאגה האם זה קביל שהחום לא יורד כ"כ הרבה זמן והשקדים נורא נפוחים?
האם יש משהו שעלי לעשות או שרק להתאזר בסבלנות?
המון תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקרה דומה,שימי לב
אורית25/08/2010לבת שלי התחיל סיפור דומה לשלך וגם היא התחילה עם אנטיביוטיקה שהופסקה בגלל משטח גרון שלילי. ומאז הדלקות אף חוזרות והיא אושפזה עם אנטיביוטיקה בוריד.כלומר הייתה דלקת למרות ששלושה משטחים יצאו שליליים. אני בדיוק לפניך שאלתי על כך בפורום ואני מחכה למענה.יתכן ואת חייבת אנטיביוטיקה. זו רק דעתי הבלתי מלומדה ואני לא רופאה. פשוט זה מה שעברתי עם בתי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה
לילה25/08/2010תודה רבה על התגובה!
מקווה שהבת שלך תרגיש טוב יותר והדלקות יעברו לה במהרה.
לילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוירוס
ד''ר רועי הוד26/08/2010נשמע כמשהו ויראלי: משך הזמן, ס"ד תקינה, תלונות.
זה שאין נוגדנים לא אומר שאין מחלה ויראלית אחרת.
צריך לבדוק שכבד וטחול לא מוגדלים. גשי לרופא מטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באוזן שמאלמימי25/08/2010
שלום רב,
לפני כ- 12 שנה עברתי ניתוח פלסטי באזניים.
מאז ועד היום אני סובלת מכאבים באוזן שמאל, בתוך האוזן לא איפה שמנקים עם הקיסם אזניים אלא למעלה יותר אבל בתוך האוזן, אם אני מנסה לדמות את זה למשהו זה כאילו ה"קיר" של האוזן. אני לא יכולה להישען על האוזן והיא כואבת לי כל הזמן.
אף אחד מהרופאים כולל זה שביצע את הניתוח לא יודע מה זה, עברתי בדיקת סי טי שבדקה גם את המחיצות ויצאה תקינה.
אני אובדת עצות וזה מאוד מפחיד אותי. מה לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה.
ד''ר רועי הוד27/08/2010קשה לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מימי29/08/2010הבעיה היא שעברתי מספר בדיקות שכולן העלו אפס ממצאים.
אף אחד לא יודע מה זה וזה ממש מתחיל להדאיג.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010אם הבנתי נכון הכאבים הם בתוך קונכית האוזן. האם? יתכן ויש קשר לצלקת הניתוח בכל זאת. ידוע שצלקות ניתוח יכולות להכאיב במשך שנים למשל בשינויי מזג אויר. אולי בכך מדובר. ואולי בכלל מדובר בכאב המוקרן לאזניים כגון כאב ממקור מפרק הלסת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים נסתמותדנה25/08/2010
האזניים שלי נסתמות כל כמה חודשים. אני קמה בבוקר ומרגישה גודש של שעווה באוזן וזה גורם לירידה בשמיעה. זה הולך ומחמיר ואחרי לילה אחד אני כבר בקושי שומעת.
כשזה קורה אני הולכת לרופא, הוא שואב לי מהאוזן וזה נפתח. הבעיה היא שהתופעה חוזרת על עצמה כל פחות מחודשיים. הרופא אף אוזן גרון נמצא בעיר רק פעם בשבוע וזה סיוט לחכות ימים עם אוזניים סתומות. אני לא יכולה ללכת לבית הספר או לשום מקום אחר וזה עושה לי כאבי ראש חזקים.
הרופא הקודם נתן לי טיפות להמסת שעווה, אבל זה רק מחמיר את המצב.
שאלתי את הרופא אם הוא יכול לתת לי משהו שאני אוכל לטפל בזה בלי לבוא אליו לשאיבה כל חודש או לפחות עד שהוא נמצא בעיר אבל הוא אמר שאין מה לעשות, צריך להתייחס לזה כמו סוג של מחלה ולבוא לשאיבה מתי שזה נסתם.
כל פעם שאני באה הוא חוזר ואומר לי לא לנקות את האוזן במפנים עם קיסמי אוזניים ולא לגרום לזה להיסתם. אבל אני לא עושה את זה, זה קורה לבד.
באמת אין שום דבר שיוכל לעזור לי??? כי כבר נמאס לי שכל חודש- חודשיים אני מושבתת בבית עם אזניים סתומות וכאבי ראש עד שהרופא מגיע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מניעה
ד''ר רועי הוד27/08/2010לא ניתן למנוע את התפתחות הלכלוך (צרומן), זהו דרכו של הגוף להתמודד עם מזהמים שונים שיכולים להיות באוזן. יש אנשים שמייצרים יותר צרומן מאחרים, הפתרון הוא שאיבה או שטיפה כל פעם שקורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות גרון חוזרות ומשטח שלילאורית24/08/2010
לבתי בחודשיים האחרונים דלקות גרון חוזרות. היא אף אושפזה פעמיים וקיבלה אנטיביוטיקה(אוגמנטין)דרך הוריד. בכל פעם מצבה משתפר והיא מרגישה טוב. ומספר ימים לאחר סיום האטיביוטיקה הדלקת חוזרת. חשוב לי לציין כי בשלושה משטחי גרון שהיא עשתה התשובה הייתה שלילית. איך זה יתכן? והאם מומלץ ניתוח להסרת השקדים? (בביה"ח הוציאו לה מוגלה באמצעות מזרק )
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדים
ד''ר רועי הוד27/08/2010אם הוציאו מוגלה עם מזרק היה לה אבצס, אם בנוסף יש דלקות שקדים חוזרות במספר כל כך גבוה יש צורך בניסיון טיפול אנטיביוטי מונע לתקופה ארוכה או הוצאת השקדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חורים באוזנייםנאוה23/08/2010
ישי חורים באוזניים,באוזן אחת החור גדל מאד,מה ניתן לעשות כדי להקטינו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור
ד''ר רועי הוד27/08/2010לא ברור לי אם החור בעור התוף או בתנוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחור באוזן
נאוה28/08/2010שלום,תודה שחזרת אלי, זה במקום ששמים עגיל בדרך כלל,לדעתי בתנוך,שמעתי שמבצעים הדבקה חלקית או תפרים,אני דוחה את המועד מהפחד מהבלתי נודע,אשמח מאד לייעוץ בנושא זה.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחור
ד''ר רועי הוד29/08/2010תלוי מה גודל החור, ניתן לסגור ע"י הדבקה או תפר אבל רק במקרים קיצוניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית בליעהגלית23/08/2010
שלום שמי גלית , ברצוני להתייעץ בעניין אמי בת ה- 65, ראשית יש לה ברקע מחלת copd וחולת דיאליזה, עד לפני כשלושה חודשים הכל יחסית היה תקין, לפני כשלושה חודשים בעקבות דלקת/ זיהום חמור באוזן ובגרון אושפזה בטיפול נמרץ שע"צ, באחת הלילות בעקבות הפסקת עבודת מכשיר הביפאם שהיא ישנה איתו עברה החיייאה קלה והונשמה דרך הגרון, לאחר מכן הונשמה דרך קנולה , מהגרון,ועברה שוב החייאה ארוכה וקשה יותר בעקבות דום לב שעברה והתאוששה ממנו, כל התקופה ניזונה מזונדה דרך האף , רופאי בית החולים אומרים שיש לה פגיעה בבליעה והיא עושה אספירציה ולא מטפלים או ממליצים על טיפול כלשהו אם יש כזה בכלל, יש לציין כי מעולם לא היו לה כל בעיות בבליעה..
אחד הרופאים העלה את הסברה שההחייאות פגעו בבליעה....
כרגע עדייין מונשמת (cpap) השאלה היא האם יש דרך כלשהי לשקם את הבליעה או שיש פה משהו בלתי הפיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליעה
ד''ר רועי הוד27/08/2010קשה לענות ללא בדיקה. יש צורך בבדיקת הגרון לראות אם מיתרי הקול תקינים ואם לא אז כנראה זן הסיבה לאספירציות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזניים האם יש צורך בנתוח. ?עידן23/08/2010
שלום רב.
שמי עידן בן 25.8, לפני תקופה של שבועיים - חודש.
היו לי כאבים די עזים באוזן השמאלית שלי.
באותה תקופה לא טיפלתי, ללא ביקור אצל הרופא א.א.ג.
כאמור ב - 20.08.2010 הלכתי לבדיקה במרפאת א.א.ג על מנת לבדוק את הסוגייה של הכאבים הללו.
מסתבר שיש לי דלקת בתעלה, וגם אם זכור לי נכון משהו בעור התוף.
קיבלתי מס' תרופות כגון: תרופת אוגמנטין 500 מ"ל שלוש פעמים ביום, כרגע אני לא מבחין ממש בשינוי, עדיין אותם כאבים עזים בעיקר בשעות 12:00 בלילה שאז אינני יכול להירדם מרוב כאבים.
האם זה עדיין מוקדם לדבר, האם השפעת האוגמנטין 500 מ"ל לוקחת זמן. ?
וגם קיבלתי טיפות אנטיביוטיקה בשם: דקס - אוטיק, האם אלו התרופות הנכונות בכדי לפתור את הדלקת. ?
עכשיו למיטב הבנתי בקריאה ברשת: אם חלה דלקת אוזניים מצטברים נוזלים בתוך האוזן. האוזן מתחילה לכאוב ושומעים פחות טוב. האם במקרה זה צריך להסתמך על הרופא בנתיחת ניתוח כפתורים. ?
ועוד דבר על מה אתם המומחים ממליצים עבור הקלת כאבי אוזניים מלבד תרופת האופטלגין כי אינני מוכן לקחת אותה יותר, למרות שהיא עוזרת מאוד על הכאבים. אני הבנתי שיש לה השפעה מאוד משמעותית על הכדוריות הלבנות.
האם יש תחלופות. ?
תודה רבה,
לתומכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזן
ד''ר אביגיל ארד23/08/2010לא כל כך מהר מנתחים אוזן, גם אם נשארים בה נוזלים אחרי דלקת.יש לאפשר זמן לספיגה. שבועיים שלושה נראים לי זמן סביר להחלמה אם קיבלת טיפול. אם עדיין יש כאבים חזקים עליך לגשת שוב לבדיקת א.א.ג. אם יש דלקת בתעלה חשוב לא להרטיב את האוזן. לא אוכל לענות מעבר לכך ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אביגיל עוד שאלה אחת בנושא
עידן24/08/2010תודה רבה אביגיל אודות תגובתך המהירה.
ציינת שחשוב מאוד שלא להרטיב את תעלת האוזן הדלקתית השמאלית.
המים מעט חילחלו לתוך האוזן בזמן המקלחת, אינני יודע עם זה הגיע לתעלה,
כי רופא א.א.ג הכניס לתוך הפיה של האוזן סוג של תחבושת, כנראה נגד זיהומים וחילחול המים.
אז בנוגע לחילחול המים לתעלה מהו הסיכון, ואם אכן נכנסו מים האם צריך לגשת דחוף לרופא א.א.ג. ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

