מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח US בהמשך לUS קודםקרן19/07/2010
שלום רב
היום בצעתי US של הצוואר, ואשמח אם תוכלו לומר משהו לגבי ההמצאים. חשוב לי לציין שלפני כחודשיים עשיתי US גם כן, שאת תוצאותיו אפרט בהמשך.
היום שוב חזרתי על הבדיקה והממצאים:
ימין: שתי בלוטות לימפה מוגדלות עד 1.5 ס"מ, במראה סונוגרפי תקין מתחת ללסת תחתונה. (בבדיקה הקודמת היה באותו איזור עד 1.7).
שמאל: שתי בלוטות מוגדלות עד 1.5 ס"מ, במראה סונוגרפי תקין מתחת ללסת תחתונה (Cפעם הקודמת הייתה בלוטה אחת עד 1.8 והשנייה עד 1.3).
שתי בלוטות לימפה בגודל גבולי 1 ס"מ מראה סונוגרפי תקין סמוך לוריד גוגלרי (בפעם קודמת הייתה רק אחת כזו).
שאלתי:
1. האם המ"מ הספורים שפחתו מבדיקה לבדיקה מעידים על שינוי לטובה. והאם בלוטה בגודל 1.5 סמ נחשבת לגדולה עדיין או שזה נחשב כבר לגודל רגיל? האם עושים ביופסיה או ניקור במצב כזה?
הנפיחות היא כבר כ3 חודשים ללא תסמינים נוספים. במישוש של רופא אאג הוא כלל לא חש בנפיחות יוצאת דופן.
אשמח לדעת מה פשר הממצאים
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשןבה
ד''ר דן גוטמן20/07/2010הטיפול החולה אינו רק על פי תשובות אולטרסאונד אלא על פי בדיקה מקיפה והתרשמות כללית. על פי האולטרסאונד אין ממצאים מדאיגים. בד"כ לא מבצעים ביופסיות מבלוטות לימפה אלא אם קיים חשד רציני למחלה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימה מהאף בלבדא.ה19/07/2010
שלום רב,
בני בן 8 וחצי עבר ניתוח שקדים וכפתורים ופעמיים פוליפים.
חשבתי שאחרי ניתוח הפוליפים הוא ינשום מהאף, אך גם אחרי הוא נושם רק מהפה בצורה כבדה, יש לו ריח רע מהפה, יש לו נזלת קבועה והוא מתקשה לבטא את האות "מ".
הלכתי (ועדיין אני הולכת) לרופא א.א.ג שעד עכשיו אמר לי שזה אלרגיה, עשיתי לו בדיקת אלרגיה והוא לא אלרגי לשום דבר. הלכתי לרופא אחר שדיבר איתי בכלל על החח שלו שלא סימטרי.
אף אחד עדיין לו נתן לי תשובה לבעיה (שמפריעה לו מאד).
מה אתם מייעצים לי לעשות?אני עובדת עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימה מהפה בלבד (התבלבלתי)
א.ה19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתשןבה
ד''ר דן גוטמן20/07/2010מה שהייתי עושה זה בדיקה אנדוסקופית של האף וחלל הפה ע"י סיב אופטי. בדיקה כזו מאפשרת לראות בדיוק מה חוסם ומה הבעיה. על פי זה יש להתאים את הטיפול המיטבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קונכיותדוד18/07/2010
שלום רב,
ביצעתי ניתוח קונכיות לפני כחודש אך נשארה לי בעיית collapse (תמת) שמונעת ממני לנשום כמו שצריך (בעיה שהיתה קיימת קודם לניתוח).
האם ישנה תועלת בבדיקה של רופא אף אוזן גרון כרגע, או שאני אקבל תשובה של "אי אפשר לאבחן כלום כי אתה לא מספיק זמן אחרי הניתוח".
תודה.
דוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף
ד''ר אביגיל ארד18/07/2010מה יש לבדוק אם ידוע כי יש תמט של הנחיריים? הטיפול בתמט של הנחיריים הוא בעצם ניתוח פלסטי בו משתילים סחוסים לחיזוק סחוסי הנחיריים. גש להתייעץ עם פלסטיקאי או א.א.ג. המומחה בניתוחי אף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון בערב, לא חולפיםגילת18/07/2010
אני בת 22 ומזה שבועיים וחצי אני סובלת מכאבי גרון. הכאב מתחיל בשעות אחה"צ ומתגבר בלילה וכמעט שחולף בבוקר ובמשך היום.
הכאב בא לידי ביטוי בעיקר בבליעה או פיהוק..
אציין שלאחרונה עברתי להתגורר באזור יבש (ערד).
האחות בקופ"ח אומרת שאינה רואה שום דבר חריג, למעט מעט אודם בגרון.
מעבר לזה אני בריאה ומצבי הכללי טוב.
מה זה יכול להיות ומה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון
ד''ר אביגיל ארד18/07/2010האחות אינה יכולה להסתכל לעומק הגרון. גשי לרופא א.א.ג. באזור יתכן שזה רק יובש ויתכן שיש רפלוקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך. אתמול הלכתי לרופא..
גילת19/07/2010הוא ראה תפליטים בגרון ורשם אנטיביוטיקה (ללא משטח). אחרי שחזרתי הביתה נלחצתי שמא קיבלתי את האנטיביוטיקה מאוחר מדי ואולי יש חיידק שכבר עשה נזק (לב, כליות...)? האם החשש שלי סביר או שסביר שאנטיביוטיקה בעיתוי כזה (לאחר שבועיים וחצי) תמנע נזק שיכול להיגרם על-ידי חיידק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון קבועטלי18/07/2010
שלום רב
כבר שנה שלמה אני סובלת מנוזלת
בעיקר בבוקר אני מתחילה להתעתש בלי הפסקה
לפעמים גם בערב ובלילה
ביום בדרך כלל בסידר
לפעמים יש גם גירוד בגרון .
עשו לי בדיקת אלרגיה והכל יצא תקין,אין לי אלרגיה,עשו לי גם בדיקת סינוס וגם הכל בסידר,
אז מה זה יכול ליהיות?
איך אפשר לטפל בזה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת
ד''ר אביגיל ארד18/07/2010למרות שלא מצאו כלום זה עדיין יכול להיות אלרגיה. אני הייתי מנסה טיפול נגד תסמינים אלרגיים בצורת כדור פלוס תרסיס מיוחד לאף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך-דימום מהאףהילה18/07/2010
שכחתי לציין כי אני מרגישה שיש לי סתימה בנחיר הימני ואני "שורקת" כאשר אני נושמת, לא רק בשינה. בעלי טוען שאני גם נוחרת בשינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראי תשובתי הנ"ל
ד''ר אביגיל ארד18/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאףהילה18/07/2010
שלום,
בחודש השביעי להריוני החל אצלי דמם מהאף מהנחיר הימני בלבד , לא באופן ספונטני אלא לאחר קינוח וחיטוט (סליחה...)מדי פעם יוצא מעין קריש דם יחד עם הדם ותמיד לאחר שהאף מתייבש אני מרגישה שיש בדופן הנחיר מעין בליטה קריש דם שאם אני מוציאה אותו מתחיל דימום לאחר שהדם מתיבש הבליטה הזו חוזרת.בתחילה קישרתי את התופעה להיריון, הורמונים וכד' ' אך הדימום לא פסק גם לאחר הלידה. כאשר אני מצוננת ויש לי נזלת כמעט לא יוצא דם בקינוח.
תופעה הזו מדאיגה אותי ומטרידה מאד. קבעתי תור לרופא אא"ג אך בינתיים אודה לכם על חוות דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף
ד''ר אביגיל ארד18/07/2010דימום מהאף שכיח בהריון בגלל הרחבת כלי דם באף עקב ההורמונים. לעיתים כלי הדם לא מתכווצים אחרי ההריון וממשיכים לדמם. לעיתים בהריון יש גם גידולון של כלי דם באף. זה לא מסוכן, אבל יכול לדמם כהוגן. גשי לבדיקת א.א.ג. ואם צריך יצרוב את כלי הדם המדממים. תפסיקי לחטט ולקלף, כי את פותחת את הפצע כל פעם מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בקדמת האוזןמיכל17/07/2010
לפני כחודש גיליתי בלוטה על יד החור של האוזן ,
בהתחלה חשבתי שזה עקיצה ושזה יעבור אבל זה נשאר ואם אני לא טועה זה גדל , או שאני משלה את עצמי ,
בכל מקרה זה מעט כואב כשאני נוגעת בזה .
רציתי לדעת ממה זה נובע ואם זה יכול להיות רציני .. תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה בקדמת האוזן, לא דלקת, טעות.
מיכל17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטה
ד''ר רועי הוד18/07/2010אני לא בדיוק מבין היכן ממקומת הבלוטה. אם היא בחלקה הפנימי של האפרכסת (קרוב לכניסה לתעלה) יכול להיות ומדובר בפצע עורי או אבצס קטן. יש צורך בבדיקת רופא לאבחון והחלטה על טיפול במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן זה
מיכל18/07/2010כן זה קרוב לכניסה לתעלה אבל זה כמו בלוטה מתחת לעור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלות במיתרי הקולעינת17/07/2010
שלום רב
אני מורה ולפני כשנה אובחנו אצלי 2 יבלות במיתרי הקול.
רופא אחד המליץ ניתוח והשני אמר ששווה לנסות קלינאית.
מכר שלי לפני כמה שנים עם אותו הסיפור הלך לרופא שהמליץ לפני הניתוח לנסות משאף ונטולין, הבחור לקח והיבלות עברו.
האם שמעתם על הקשר הזה בין ונטולין ליבלות? אם כן אשמח לשמוע...
האם זה מוכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ונטולין
ד''ר רועי הוד18/07/2010אני לא מכיר קשר בין ונטולין להעלמות של יבלות ממיתרי הקול. יבלות נוצרות לרוב אצל אנשים המרבים בדיבור. הטיפול הראשון הוא באמת אצל קלינאית תקשורת עם תרגילי דיבור. במידה וזה לא עוזר ויש פגיעה באיכות הקול- ניתן לנתח ולהסירן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- BERAיולי17/07/2010
שלום! העם תוכל להסביר מה זה בדיקת BERA? לילדה שלי יש חשד בירדת שמיע והיא צריכה לעבור את הבדיקה. לא היה לה בעיות שמיע לפני. בגיל 7 חודש בבדיקת בטיפת חלב לא הגיבה באוזן שמאול. אך בבדיקה חוזרת הכל היה תקין. כרגע היא בת שנתיים ולא תמיד מגיבה לקולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת BERA
ד''ר אביגיל ארד17/07/2010היא בדיקה הבודקת את השמיעה ללא צורך בשיתוף פעולה של הנבדק. בבדיקה זו מצמידים אלקטרודות לראש ומשמיעים צליל לאוזן. זה הכל. הבעיה אצל ילדים היא שאסור לזוז בזמן הבדיקה ולכן יש לתת סוג של טישטוש כדי שהילד יישן בזמן הבדיקה. הבדיקה אינה מכאיבה והיא נותנת מושג על סף השמיעה בלי שהילד יצטרך לשתף פעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
יולי17/07/2010תודה על תשובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימה במחיצת האף בזמן שינהתומר16/07/2010
שלום,
אני מזה שנים סובל מסתימה במחיצה באף בזמן שאני הולך לישון,
זה קורה רק כשאני הולך לישון ואוטומטית אחת המחיצות נסתמות לי, לכן נאלצתי להשתמש באוטריוין כי תכשירים אחרים לא עזרו לי.
השימוש באוטריוין הפך להרגל לא בריא וברצוני לדעת מה ניתן לעשות עם הבעיה?
בעבר אמרו שאולי יש לי אלרגיה לכרית מנוצות אז החלפתי אותה לכרית סנטטית ועדיין זה לא עזר
בנוסף בביקור אצל רופא ובבדיקה מהירה הוא טען שיש לי רקמה נפוחה ויש צורך בניתוח מה שננשמע לי מוזר יחסית לבדיקה המהירה שהוא עשה,
אני יודע שאוטריוין יכול לגרום לרקמה ללנפוח אבל שורש הבעיה היא לא התרופה ואני רוצה לטפל בזה בצורה הטובה ביותר.
אז כמו שהזכרתי דלעיל,
מה יכולות להיות הסיבות שנסתם לי האף ?
ומה הטיפול המוצע כרגע ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף
ד''ר אביגיל ארד17/07/2010לא משנה מה הבעיה המקורית, קודם כל צריך להפסיק עם האוטריבין כי הוא רק מחמיר את הבעיה. כפי הנראה קונכיות האף נפוחות, עם או בלי סטיה של מחיצת האף, וברגע שאתה שוכב, דם עולה לחלק העליון של הגוף והקונכיות מתנפחות עוד יותר. גש לרופא א.א.ג שיבדוק את האף. ניתן לנסות לכווץ את הקונכיות באמצעות תכשירים נגד אלרגיה. אם זה לא עוזר - יש פתרונות כירורגיים. אוטריבין הוא הפיתרון הגרוע ביותר ויגרום להתמכרות והחמרה של התסמינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות , סיבובי ראשצילה16/07/2010
בכל פעם שאני קמה מהמיטה או מזיזה את הראש מצד לצד אני חשה בסחרחורת ,
בתחילה חשבתי עקב זה שחליתי ֵהוירוס גורם לי לסחרחורת וסיבובי ראש אני סובלת מזה מזה חודש ימים לאן לפנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני לבדיקת א.א.ג
ד''ר אביגיל ארד16/07/2010אולי מדובר במצב בו יש בעיה בקריסטלים של מערכת שווי המשקל. רופא אאג יכול לאבחן זאת וגם נוירולוג, ויפנו אותך לטיפול פיזיותרפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזניים בלתי פוסקים....עדי16/07/2010
ד"ר הוד שלום , זו עדי , ה- C.T יצא תקין אבל עדיין יש לי כאבי אוזניים חזקים ותחושת סתימות כמו שמרגישים במטוס, נראה לך שזה מפרק הלסת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר הוד,השאלה הזו מופנית אליך
ד''ר אביגיל ארד16/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי לסת
ד''ר רועי הוד18/07/2010קודם כל מצוין שבדיקת ה-CT יצאה תקינה, לפי מיטב זכרוני כל הבדיקות שביצעת עד כה יצאו תקינות. בהחלט יכול להיות כאב שנובע ממפרק הלסת ומוקרן לאזור האוזניים, יש להבדק ע"י רופא פה ולסת כדי לבדוק את הנושא. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת רוק נפוחהקרן15/07/2010
שלום רב
מזה כ3 חודשים נפיחות בבלוטות לימפה בצוואר, שחלפו. כיום יש רק בלוטה (שאובחנה כבלוטת רוק בגודל של 10 ממ עי מישוש ידני). נשלחתי לאולטראסאונד של בלוטת הרוק. ושאלתי היא- מי מחליט האם לבצע ניקור? מדובר בעניין מתמשך יחסית ואני מעוניינת בתשובה. האם מי שמבצע את הUS? רופא? האם בזמן הUS מחליטים על כך?
נוסף לכך, מה עלול לגרום לנפיחות כזו? יש לי דלקת במפרק הלסת- האם קשור?
תודה מראש:_)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקור
ד''ר אביגיל ארד16/07/2010מי שמחליט הוא הרופא ששלח אותך לבדיקת האולטרסאונד לפי בדיקה קלינית ולפי תוצאות האולטרסאונד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד מהאף לכיוון האוזן והראשעירית15/07/2010
שלום רב ,
מזה יומיים יש לי כאב מוזר ביותר , שחוזר כל כמה דקות -
כאב חד מאוד (מצמרר) שמתחיל בנחיר שמאל ו"זוחל" לכיוון הרקה השמאלית ולעיתים לאוזן...בכל פעם ההתקף נמשך משהו כמו חצי שניה משתקת...
מעולם לא חשתי כאב כזה- הוא לא דומה לשום כאב ראש שחשתי בעבר...
בנוסף, אני חשה תחושה של לחה קלה בגרון....ומעט כאבי ראש בחלק הימני של הראש (כמו מגרנה)
האם יש מקום לדאגה? האם יש צורך ללכת להיבדק אצל רופא אף אוזן גרון?
תודה רבה מראש,
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד''ר אביגיל ארד16/07/2010יתכן שזה רק ביטוי של דלקת באף או בסינוסים, אבל אם זה ימשך גשי לבדיקת רופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

