מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ונפיחות באוזןאפרת04/08/2010
שלום,
לפני כשבועיים התחיל לי גרוד, לחץ וחוזר נעימות בשתי האוזניים אך בעיקר באוזן ימין.
לאחר 4 ימים של טיפול בטיפות אוזניים (שנרכשו בגרמניה עקב שהותי כרגע בברלין) חל שיפור לא משמעותי ולעתים אני עדיין חשה בגרוד. כאשר אני לוחצת על אזור תעלת האוזן החיצונית אני מרגישה כאב קל ולחץ בתוך האוזן. התחושות קיימות בשתי האוזניים אך בעיקר באוזן ימין.
אך אזור תעלת האוזן החיצונית של אוזן שמאל נפוח ואדום קלות.
האם עלי לפנות לרופא (אינני נמצאת בארץ כרגע) או שמדובר באלרגיה/דלקת שאני יכולה לטפל בה בעצמי
בתודה מראש,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד''ר רועי הוד04/08/2010לפי תאורך כבר ניסית לטפל בטיפות מקומיות שעזרו מעט אך התעלה עדיין בצקתית וכואבת. לכן אני חושב שיש מקום לבדיקה מכיוון שאם קיימת דלקת והיצרות של התעלה, הרבה פעמים יש צורך בהכנסת פתיל לתעלת האוזן החיצונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהרוית03/08/2010
אני 3 שנים סובלת מנזלת אלרגית שמתבטא בסתימה באף שיעול וחוסר אויר והרגשת שקשה להכניס את האויר פשוט חסום טופלתי בניזוקרט ואריוס ללא הטבה משמעותית ....יש תקופות טובות ויש כמו עכשיו סיוט מוחלטמטופלת כרגע באוומיס ואריוס עשיתי צילום הכל תקין הוא אמר שיש מין מלאות רק בגלל האלרגיה,יש לציין שעשיתי בדיקות ראתיות והכל יצא תקין למעט דיפוזיה ירודה מעט 70 % האם יש קשר לאלרגיה הרופא אמר לי שלא צריך להתייחס לזה כי המוגלובין שלי 11.9 והדיפוזיה תקינה.עשיתי בדיקות אלרגיה יצא שאני אלרגית לאבק יש לציין שעכשיו גם אני מרגישה את האוזן סתומה לגמרי מה לעשות ?אנא עזרה בבקשה גם לגבי הדיפוזיה וגם לגבי מה לעשות להמשך על מנת שאני לא יסבול,,,,תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
ד''ר רועי הוד04/08/2010קשה לענות לך ללא בדיקה. לגבי דיפוזיה יש לשאול מומחה לריאות. לגבי אלרגיה אלרגולוג. מבחינת א.א.ג, כל מה שתקחי יכול לעזור באותו רגע אך לאחר מכן בחשיפה נוספת לאלרגן הסימפטומים יחזרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
רוית04/08/2010אז איך לפתור את הבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה לפתור אותה לחלוטין
ד''ר רועי הוד05/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרוןתמרי03/08/2010
היי כבר תקופה שיש לי כאבי גרון אבל זה לא סתם כאבי גרון רגילים זה תחושוה מוזרה של דקירות בגרון שמשהו נתפס לכמה שניות וכאבים
ולפעמיים זה מקרין גם לאוזניים וגם הם כואבות
רוב הכאבים הם בצד שמאל של הצוואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון
ד''ר רועי הוד03/08/2010יש צורך בבדיקה לצורך מתן עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא שומעת טוב...מרי03/08/2010
בחודשים האחרונים אני שומעת דברים שונים ממה שאומרים-לא תמיד כמובן, אבל בוא נאמר שכבר כמה אנשים אמרו לי ועדיין אומרים לי לכי לבדיקת שמיעה. ואם מישהו מדבר חלש, אני צריכה להתקרב או שיגביר את הקול כי אני לא מבינה מה הוא אומר מחוסר שמיעה. הלכתי לרופא אף אוזן גרון, והוא אמר שאין צורך בניקוי אוזניים-הוא הסתכל. הוא אומר שאולי, לא בטוח, שזה קשור לעובדה שאני אלרגית לאבק, אז אולי אני מושכת נזלת ומשהו שם נסתם...ויש בדיקה יותר מעמיקה שעושים באיזשהו מכון
מה דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה
ד''ר רועי הוד03/08/2010לא מכיר קשר בין אלרגיה לאבק וירידה בשמיעה. יש צורך בבדיקה, במידה והסיבה הם נוזלים ישנו טיפול, במידה והבדיקה תקינה אולי ומדובר בירידה עצבית בשמיעה ואז ישנן מספר אופציות לשיפור השמיעה כולל שימוש במכשיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מרי04/08/2010הכוונה של הרופא היתה שאם יש לי המון נוזלת ואני מושכת במקום להוציא אז אולי זה קשור.
בכל מקרה שאני שמחה לשמוע שיש פתרונות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוק מיתר קולאביטל אשר03/08/2010
בני בן ה-25 קיבל שיתוק במיתר קול שמאלי לאחר בירור בבית חולים שכלל CT ראש צוואר וחזה
ולאחר מכן גם MRI ראש וצוואר התברר שהכל תקין ואין דברים "רעים" והמצב מוגדר אדיופטי.
ההמלצה כעת להמתין עד שנה ולאחר מכן לשקול התערבות כירורגית במקביל התחיל לקחת סטרואידים למשך 20 יום ואם לא יעזור להפסיק. השאלות:
האם התופעה מוכרת לבחור בגילו ? מה הגורם לתופעה זו כמה זמן זה יקח האם יש עוד משהו שניתן לעשות ומי רופא א.א.ג המוממחה בארץ למיתרי קול בתודה מראש-אשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיתוק.
ד''ר רועי הוד03/08/2010התופעה מוכרת אך לא שכיחה, בטח לא לגבר צעיר ובריא. הגורם כמו שציינת לא ידוע על סמך הבדיקות שביצע. בדר"כ מחכים כשנה ואם אין שיפור, ניתן להזריק שומן למיתר המשותק או לבצע פעולה כירורגית. כחלק ממחלקת א.א.ג בילינסון ממליץ על אחד מרופאי המחלקה שמטפלים בנושא הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיתוק מיתר קול שמאלי
ד''ר אביגיל ארד06/08/2010אכן, כפי שענה ד"ר הוד, התופעה ידועה ומוכרת. לרוב זה קורה אחרי זיהום ויראלי כלשהו ודומה לשיתוק על שם בל של עצב הפנים. ההתאוששות הדרגתית ובצד שמאל יכולה לקחת עד שנה ואפילו שנה וחצי. העזרה המיידית הינה על ידי קלינאית תקשורת בצורה של שעורי דיבור. בחלק גדול מהמקרים, גם אם המיתר לא מתאושש לחלוטין, אין צורך בהתערבות כירורגית אלא בטיפול על ידי קלינאית תקשורת בלבד. אם תוך התקופה הנ"ל לא יהיה שיפור, פנה שוב ואמליץ למי ללכת לטיפול. רק במקרים שהצרידות קשה מאד ולא ניתן לחכות שנה, אפשר לעשות הזרקת שומן לאחר שעורי הדיבור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםירון02/08/2010
אני קצת אובד עצות אם כי הצרה שלי לא גדולה כלכך יחסית: האף שלי נסתם בקלות בלילה, ניסיתי לשים סטרימאר ועוד תכשירים טבעיים אבל זה פותח לשניה את האף ואז סותם אותו עוד יותר חזק.. כל הלא-טבעיים ממכרים וגורמים לצריכה יותר מוגברת שלהם בכל פעם אחרי שמשתמשים בהם ולכן אני מעדיף לא להשתמש בהם.. מה נשאר? לא לנשום?? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד03/08/2010יש צורך בבדיקה לראות היכן ממוקמת הבעיה שלך (מחיצת אף, קונכיות, סינוסיטיס, אלרגיה וכו).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנואיד מוגדלחיילת02/08/2010
שלום, אני חיילת בת 19 ולפני כחודשיים-שלושה התגלה אצלי CMV חיובי (אומנם חלש).
הוירוס הלא כ"כ נחמד הזה גרם להרבה בעיות באף אוזן גרון - דלקות, נוזלים, נפיחויות וכדומה,
כמו גם לתסמינים נוספים האופיניים למחלת הנשיקה.
לפני כחודש הייתי אצל רופא הא.א.ג בתל השומר ואובחנה אצלי infection mono ואנדנואיד (שקד שלישי) מוגדל.
אני לא יודעת אם זה רלוונטי, אבל גם לפני כשבוע חוויתי איבוד שמיעה פתאומי שאובחן כירידה עצבית וטופל בסטרואידים בהצלחה.
היום חזרתי לביקורת, ומסתבר שהשקד עדיין מוגדל (בפעם השלישית שנבדקתי בחודשים האחרונים) ועל כן הרופא המליץ על ביופסיה - "רק כדי להיות בטוחים".
ובכן, שאלתי היא - להיות בטוחים במה? מהם הסיכונים - מהו החשש מהאדנואיד המוגדל?
למה הוא יכול לגרום?
כיצד מטפלים בזה?
האם הביופסיה וכן הפרוצדורות לטיפול באדנואיד המוגדל כרוכות בכאב/דורשות אישפוז/מנוחה ממושכת וכדומה?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קצרה נוספת
חיילת02/08/2010החלו לי היום גם כאבי גב תחתון בשכיבה על משטח ישר/עמידה ישרה לחלוטין,
ואני מרגישה קצב לב מוגבר,
וקצת סחרחורת -
האם יש לזה קשר לכל מה שתיארתי?
יש לציין שאני עדיין בטיפול תרופתי של פרדניזון (כ60 מ"ג ביום - ממחר מתחילה לרדת ב10 מ"ג ליום), אומפרה, אלטרולט (טיפול מונע בכאבי ראש), גלולות למניעת הריון ואריוס - על בסיס יומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדנואיד
ד''ר רועי הוד03/08/2010להיות בטוחים שמדובר ברקמה שפירה כמו ברקמת אדנואידים שזה סביר להניח מה שזה. הסיכונים באדנואיד מוגדל הם רק חסימה של דרכי האויר מהאף, נוזלים באוזניים, זיהומים חוזרים, ריח רע מהפה או האף וכו. (לא סיכונים קיצוניים). הטיפול הוא בד"רכ כירורגי. בדר"כ מתבצע בהרדמה כללית, מסירים את הרקמה ושולחים אותה לבדיקה פתולוגית. מחכים מספר שעות ואם הכל בסדר ואין דימום או כאבים רציניים משתחררים הביתה למנוחה של מספר ימים. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לייזר לשקדf02/08/2010
שלום,
אני בת 35 ויש לי חורים בשקד השמאלי המתמלאים במזון הנרקב וגורמים לבאשת פה, ברצוני לעשות ניתוח לייזר רק לשקד השמאלי.
1. באילו בי"ח ניתן לטפל?
2. יש לי כללית מושלם חשבתי אולי על ניתוח פרטי, יש לכם המלצות?
3. האם ההחלמה קשה? כמה זמן נמשכת ההחלמה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מכיר
ד''ר רועי הוד03/08/2010אני אישית לא מכיר טיפול בלייזר לשקדים. ישנן אופציות שונות להוצאת השקדים (כריתה כירורגית עם סכין, בעזרת מחט חשמלית, קובלציה וכו). ניתן לבצע בכל בית חולים או ע"י מנתחים רבים במסגרת פרטית. החלמה לא קלה במבוגרים (כאבים). יש גם סיכון לדימום לאחר הניתוח. החלמה עד שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר
ד''ר אביגיל ארד06/08/2010ידוע לי שפעולה זו בוצעה על ידי אחד המומחים מבית חולים מאיר בכפר סבא. את יכולה לברר שם אם הוא עדיין מבצע זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת טימפנומטריה ...אור02/08/2010
שלום רציתי לדעת מהי הבדיקה הזו ומה אומר המוסג AD בבדיקה זו ומה עושים אם התוצאה בבדיקה חורגת מהנורמה
בתודה אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טימפנומטריה
ד''ר רועי הוד03/08/2010בדיקת טימפנומטריה בודקת את הלחץ בתעלת האוזן עד עור התוף, בדיקה תקינה היא A וכל מה שלא יכול לרמז על בעיות באוזן תיכונה וכו'. בדיקת AD יכולה לרמז לנתק בעצמות השמע. צריך לצרף לבדיקה בדיקת שמיעה ובדיקת א.א.ג כדי להגיע לאבחנה ולהציע טיפול מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן נסתמה כשניקיתי עם קיסמי אוזניםמורן01/08/2010
שלום, האוזן השמאלית שלי נסתמה כשניקיתי את האוזניים עם קיסמי אוזניים,
זאת הרגשה נוראית ואני מאוד חוששת!! מה אני אמורה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד01/08/2010ללכת להבדק, ככה"נ צריך לנקות את הלכלוך ולראות שהכל תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן ניסתמתשרון01/08/2010
שלום. לעיתים רחוקות קורה לי מיקרה מאוד מוזר...זה כאילו שמישהו פשוט סוגר לי או מנמיך יותר נכון את חדות השמיעה באוזן אחת ואז אני שמע צליל ממש ממש גבוה באותה אוזן...ולאחר כמה שניות זה חוזר למצב נורמלי...האם ידוע על מקרים כאו? לא מדובר בכאב או משהו דומה פשוט בתופעה שציינתי....אשמח לתגובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ברור
ד''ר רועי הוד01/08/2010מהסיפור קשה לומר במה מדובר. יש צורך בבדיקה של האוזן ואולי בביצוע בדיקת שמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אףמשה01/08/2010
האם מכה חזקה באזור המחיצה של האף יכולה לגרום לכך שהאף יתארך ויגדל כתוצאה מהמכה ולא יחזור לקדמותו שוב? יכול להיות שזה בגלל שבר באף? איך מזהים אם יש שבר באף? ללכת לרופא שיעשה בדיקה באף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה
ד''ר רועי הוד01/08/2010משה, את כל התשובות על מחיצת האף כבר קיבלת לפני מספר הודעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת במיתרי הקולשירן01/08/2010
שלום
בארבעה ימים האחרונים סבל בעלי מדלקת במיתרי הקול וטופל באנטיביוטיקה, לצערי כנראה שנדבקתי ממנו ומה שיותר גרוע שיש לנו תינוקת בת 4 חודשים שעדיין מניקה.
האם היא עלולה להידבק? איך אני מטפלת בעצמי ללא שימוש בתרופות?
מה עדיף לשתות ובאיזה רמת חום/קור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד''ר רועי הוד01/08/2010עדיף להמנע ממגע קרוב כמה שאפשר (קשה בהתחשב שאת מניקה), אם בעלך כבר מטפל כנראה שהוא כבר לא מדביק. ללא תרופות אפשר להמנע ממאמץ קולי ולשתות שתיה פושרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזנים ואחרי זה התחיל כאבי גרוטל30/07/2010
שלום לפני מספר ימים פירסמתי הודעה בקשר לכאבי אוזנים חזקים שהיו לי :
"
שולם רב.
לפני 4 ימים התחלתי לסבול מכאבי אוזנים גדולים הייתי במיון שמה עשו לי שאיבה וקבלתי תרופות :
1. טיפות אוזנים dex otic
2. אנטביוטיקה
3. ו v-dalgin לשיכוח כאבים והרדת חום (היה לי 38.4 חום)
יומים אחרי הטיפול ואני עדין חש כאבים גדולים באוזן ימין וכל הזמן יורד לי מוגלה ודם ואני לא מרגיש שהמצב משתפר
שאלתי היא אם לוקח זמן לטיפול להשפיע ואין מה לעשות פשוט צריך לחכות שיתחיל להשפיע או שכדאי לי לפנות שוב למיון ולהתלונן על המשך אותה רמת כאב כבר יומים ?
תודה רבה מראש ."
תודה לאל ביומים האחורנים חל שיפור ניכר באוזנים אבל מאתמול התחילו לי כאבי גרון שהתחזקו היום, בבדיקה שעשיתי עם פנס ראיתי שיש לי תפליט די רציני, עכשיו השאלה שלי איך זה הגיוני שאני עכשיו מטופל עם אנטיביטוקה(בגלל האוזן, מיום שני כבר לוקח אנטיביוטקה ) ומתחיל להיות לי דלקת גרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון
ד''ר רועי הוד31/07/2010לא יודע איזה סוג אנטיביוטיקה אתה מקבל לאוזניים אבל אולי היא לא מספיק טובה לגרון, בנוסף אולי ודלקת הגרון ויראלית ואנטיביוטיקה לא תעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח שחזור עור תוףגיל30/07/2010
עברתי לפני שבוע ניתוח
Tympanoplasty
מצב האוזן הוא שיש עוד לפי דברי הרופאה הרבה מאוד חומר ג'לי בתוך האוזן, והוא גם ספוג בדם, אז בגלל זה יש דליפות של דם החוצה כי הוא נמס.
הקפדתי עד עכשיו לא להרטיב ממים את האוזן, אבל ניסיתי איזה משהו שאמרו לי לסגור עם נילון ועל זה לשים כוס. האמת שאחרי כמה דקות שהייתי במקלחת הרגשתי שמשו לא בסדר, וכשיצאתי, הצמר גפן ששמתי בתוך האוזן היה רטוב... אז ככה שלדעתי נכנס קצת מים.
השאלה שלי זה האם יש משהו לעשות אם כרגע נכנס מים? אני לא ממש מודע לכמה נכנס, אבל עצם זה שהצמר גפן היה רטוב, ויש תחושה שנכנס קצת מים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים
ד''ר רועי הוד31/07/2010אין כרגע מה לעשות חוץ מלהמנע בעתיד. גש לרופא המנתח שיראה שהכל בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

