מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימפה נפוחה לאורך זמןמילי09/08/2010
שלום רב
לפני כ4 חודשים הבחנתי בבלוטה נפוחה בצווארי, הגעתי לרופא אאג ששלח לאולטראסאונד, בו יצא שהבלוטה המוגדלת ביותר היא עד 1.8 מ"מ. לאחר כחודשיים בצעתי אולטראסאונד חוזר ויצא שהבלוטה הגדולה ביותר עד 1.5 סמ במראה סונוגרפי תקין. במישוש, רופא אאג לא חש במשהו חריג, למעט בבלוטה אחת שנראית לו קצת יותר מוגדלת, הוא טוען שלדעתו היא בגודל של בערך 1 ס"מ, רכה וניידת. שאלתי לגבי ניקור והוא אמר שחבל לדעתו לנקר "סתם" שכן מדובר באזור הסמוך לעצב הפנים ועדיף מעקב מבחינתו. אגב בדיקות דם למחלת הנשיקה וכל המחלות העשויות לגרום לכך תקינות, כמו כן גם אולטראסאונד שד ובית שחי תקין. אני ממש חוששת ותוהה האם יש צורך ללחוץ עליו לביופסיה- אולטראסאונד חוזר? ככל שעובר הזמן אני חוששת ולא מבינה מדוע להתסספק במעקב, הרופא מצידו אמר שיתכן שהבלוטה תשאר כך לאורך זמן רב ולדעתו אין מה לחשוש...
אשמח לשמע חוות דעת נוספת
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה
ד''ר רועי הוד10/08/2010אני אישית חושב שבלוטת לימפה צווארית מוגדלת לאורך זמן, גם אם נראית שפירה בסונאר צווארי, זקוקה לניקור כדי לדעת שבאמת מדובר בהגדלה שפירה שלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה שחורה בלשוןבן09/08/2010
שלום,
הופיע לי נקודה שחורה בלשון קצה שמאל, די כואב רק שנוגעים, מה זה אפשר להיות? ברצוני לציין שביום שבת היה לי רגישות לחניכיים באיזור קטן איפה שנמצא בשיניים קדמיים וזה עבר.
אני כבד שמיעה, הזמנתי אוזנייה למכשיר שמיעה לפי צורתה מתאימה לאוזן וטכנאי אמר שעליי למרוח מעט ווזלין על אוזנייה כדי לא להשאיר יובש בתוך אוזן למשך חודש.
יש לי דלקות אוזניים חוזרות רוב בחורף ומעט בקיץ, יש הוראה מרופא שאסור להיכנס מים לאוזן ושאלה היא האם זה בסדר להישאר את וזילין בתוך אוזן מבלי לגרום לדלקות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד09/08/2010יש צורך בבדיקה לצורך קביעת אבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת שמיעהדניאלה08/08/2010
ד"ר שלום!
בעיות השמיעה התחילו בשלהי שנות ה90.הבעיות התחילו בירידה בשמיעה סחרחורות טינטונים ורעש באוזן כמו של צרצר(לא מצאתי דוגמא יותר טובה לצליל שאני שומע בתוך האוזן).בשנת 1998, 2002 ,2005 ו2007 . את תוצאות הבדיקה הייתי מראה לרופא הוא היה רושם מרשם אך לא מסביר לי את תוצאות הבדיקה(אני טיפוס ביישן ולא נעים לי לבקש הסבר-הדיוט כמוני מה יבין הסבר של מלומד...)
יש החמרה במצב השמיעה במיוחד באוזן ימין.
להלן התוצאות:
SRT: ימין 70-75 שמאל 30-35
DISCR.% (ללא מיסוך) ימין 24% שמאל 84%
MCL: ימין 100HZ שמאל 45HZ
הערות רופא: תגובות puretone לא עקביות במיוחד מצד שמאל.
אפשרות? חוסר התאמה בין תוצאות puretone לsrt (תלוי לפי איזה תגובות).
חוסר התאמה בין קליטת מילים(לפי עוצמת הגשה של 45dbhz) לבין תוצאות puretone באוזן שמאל.
צוינו כניסות צרות לתעלות אוזניים שיכולות להשפיע במידה מסויימת על דיוק תוצאות העברת אויר.
לסיכום(של הבדיקה): תופעות הנ"ל מעוררות חשד להשפעה non organic על תוצאות הבדיקה.
מומלץ לשקול צורך לבדיקה אלקטרו פיזיולוגית כגון po bera או/ו OAE עפ"י שיקול רופא.
שאלתי-הפציינט, מה אומרות תוצאות הבדיקה הן אינן ברורות לי, ומה הן ההמלצות מה זאת בדיקה אלקטרופיזיולוגית PO BERA ו OAE
אשמח לקבל תשובה אציין כי אני בריא בגופי ואיני סובל מאף מחלה כמו כן אני בן 54 בכושר טוב ואיני סובל ממיחושים שונים פרט לבעיה הנ"ל שמפריעה לי בניהול תקין של חיי היומיום . אשמח ד"ר אם אקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד09/08/2010יש צורך בבדיקה של האוזניים, בדיקות קולנים, מבט והשוואה של בדיקות השמיעה מכל השנים וככה"נ ביצוע בדיקה כמו BERA שנותנת אינפורמציה לגבי ההולכה העצבית של גל הקול מהאוזן למוח או בדיקות אחרות שלא מושפעות ממצב התעלה החיצונית או דברים אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד חוש טעם וריחמיכל08/08/2010
שלום רב,
אני בת 40 וכבר יותר משנה איני חשה בחוש ריח וכתוצאה מכך גם טעם.
המצב החל לפני כשנה (בהריון) עם שיעול ונזלת אשר מתמשכים עד היום,
זריקת קורטיזון עזרה לי רק ל10 ימים, ניתוח FEES שעברתי לפני כחודש עזר לי רק לשבוע ושוב יש איבוד טעם וריח. יש לצין כי ברור אלרגיה הראה כי אני לא אלרגית.
מה יכול לעזור? הדבר כידוע מייאש מאוד . האם דיקור או חדרי מלח יכול להועיל?
תודה מראש,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוש ריח
ד''ר רועי הוד09/08/2010יכול להיות ומדובר במצב רפואי שנקרא NON ALLERGIC RHINITIS, יכול להיות מושפע מסיבות רבות כולל הריון ושינויים הורמונליים. הטיפול בדר"כ דומה לטיפול במצב האלרגי אך הוא לא יעיל במידה שווה. דיקור או חדרי מלח לא יכולים להזיק ולחלק מהחולים משפרים את התסמינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ניתוח שקדים לבן 3יפעת08/08/2010
ד"ר שלום רב,
נקבע לבני בן ה- 3 ניתוח להוצאת שקדים ופוליפים עקב בעיית נשימה חסימתית
אני מאוד מודאגת מהסיכון של דמם לאחר הניתוח, האם יש דרך להפחית את הסיכון הנ"ל?
האם חייב שיהיה בכלל דמם?
הפחידו אותי שההחלמה היא קשה מאוד (ובמיוחד שהבן שלי לא אוהב מעדנים וגלידות -ממש מוזר)
הרופא אמר שהוא מבצע את הניתוח בשיטה המקובלת כבר 100 שנה- האם מדובר בתפרים?
תודה רבה
המשך יום נעים
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אביגיל ארד08/08/2010אם הבעיה היא חסימתית בלבד ואין דלקות שקדים עם סטרפטוקוק, ניתן במקום להסיר את השקדים לגמרי, להקטין אותם באמצעות טכנולוגיה הנקראת קובליישן. עוד לא ברור אם זה מפחית את סכנת הדימום, התחושה היא שכן, אבל סטטיסטיקות גדולות לא ידועות לי. אין ספק שההחלמה הרבה הרבה יותר קלה. הכאבים קלים מאד והילדים מתאוששים מהר יותר. לא כל רופא מבצע ניתוח כזה, אבל שווה לבדוק את האופציה. אני משתמשת בזה כבר למעלה משנה וחצי במקרים שלא מדובר בדלקות חוזרות ואין צורך להוציא את כל השקד. אני עדיין משאירה אותם להשגחת לילה, אבל ההתרשמות טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי ד"ר יקר!נטע08/08/2010
הי ד"ר אני בריאה בד"כ ברקע- עברתי ניתוח שתל כוכלארי ( 3 פעמים כי זה כשל והתקלקל ופעם אחרת נשבר בראש)
הבעיה שלי שאני כל שבועיים שלוש מצוננת כן אפילו בקיץ במדבר.. וזה ממש קשה לי ויחד עם זה הגרון קצת מציק לי.
מה זה אומר? מה אפשר לעשות? למה זה קורה לי כל כמה שבועות?
בד"כ זה חולף מעצמו . רק אם יש לי חום אז אני הולכת לא.א.ג שאומר בדכ שזה פרינגיטיס. מה זה פרנגיטיס?
ולמה הצינון הזה כל 3 שבועות בסו"פש?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון
ד''ר אביגיל ארד08/08/2010הצטננות קלה פעם בכמה שבועות היא דבר שכיח. אגב, לפעמים זה הולך יחד עם המחזור החדשי אצל נשים. אין מה לעשות וקשה למנוע. לעיתים הרקע הוא אלרגי. פרינגיטיס זה דלקת הלוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקל אוזניים שנתקעשני07/08/2010
שלום שמי שני ,
היום בטעות בזמן ניקוי אוזניים נדחף לי המקל לתוך האוזן .
המקל יצא אבל הכאבים איומים ,
האם פגעתי במשו או שזה אמור לעבור ?
האם זה מסוכן ??
אם אפשר לענות במהירות זה ממש כואב
תודה רבה
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד08/08/2010יש צורך בבדיקה כדי לראות שלא נגרם נזק ולתת טיפול מתאים במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזן מתמשכתמרדכי06/08/2010
אני בן 35 ולפני כשבוע שחיתי בבריכה, ובעת הכנסת הראש למים הרגשתי לחץ חזק באוזן וחדירת נוזלים. בשבת התחיל לי כאבים חזקים ויצאו לי נוזלים, הלכתי למוקד, ושם נתנו לי מוקסיפן, ביום שני לא ראיתי כל התקדמות והלכתי לרופא קופת חולים אשר החליף לאנטיביוטיקת ציפרו וטיפיות סילוקסן, ביום חמישי עדיין לא ראיתי שיפור והלכתי לא.א.ג שבדק ואמר שיש לי חור בעור התוף, אבל אין מה לדאוג להמשיך לקחת את הציפרו וזה יעבור בינתיים עד עכשיו הוי אומר 3 ימים מלאים של ציפרו אין כל התקדמות. הדבר המוזר הוא שבמהלך היום האוזן יבשה, אבל בלילה היא כל הזמן נוזלת.
מה אני אמור לעשות לדאוג? לא לדאוג? לגשת לאיזה מקום?
תודה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד''ר אביגיל ארד06/08/2010ציפרו וסילוקסן הם טיפול מצויין. חשוב מאד מאד מאד שלא תיכנס אף טיפת מים לאוזן. יש לאטום את האוזן עד שהנקב יסגר אפילו במקלחת באמצעות אטם סיליקון או צמר גפן מרוח בכל הצדדים בווזלין. חכה עוד מספר ימים וגש שוב לבדיקה אם לא יהיה שיפור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן וחן ותודה רבה
מרדכי06/08/2010שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלאות והרגשת גודש מאחורי האףאנונימי05/08/2010
שלום רב
כבר שבועיים שאני סובלת מ"מלאות" גודש מאחור האף יותר קרוב לגרון. אין לי נזלת, חום או כאבים.
הייתי אצל א.א.ג והוא נתן לי תרסיס לאף וכדור נגד אלרגיה
לצערי זה לא עזר לי .
ראוי לציין שההרגשה הופיעה לאחר חופשה באילת שכללה צלילה. האם זה קשור?
אני די מודאגת ,
האם זה יכול להיות משהו חמור כגון גידול וכד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף
ד''ר רועי הוד05/08/2010לא נשמע כגידול אך יש צורך בבדיקה לראות היכן הבעיה ולתת לך טיפול מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזגן ורגישותלי04/08/2010
בעלי בן 50.כשנמצא בחדר ממוזג או אוטובוס ממוזג-כל האף ניסתם.עם קושי בנשימה ודיבור צרוד.רק לאחר זמן מסויים בשהות ללא מזגן הכול עובר.
(לפני כ-10 שנים עבר ניתוח פוליפ,לטענת הרופא-לא חזר.)
מה דעתך?מה קורה?
בתודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף
ד''ר רועי הוד05/08/2010ככל הנראה מדובר בנזלת או גודש אפי ממקור לא אלרגי, קור בהחלט יכול לעשות את זה. הדבר הטוב ביותר הוא להמנע אך במידה ולא ניתן- ישנם ספריים לאף או תרופות אחרות שיכולות להקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טינטון אחרי צליפת שוטראמי04/08/2010
הייתי מעורב בת.ד ומאז יש לי צפצופים באוזניים (צליפת שוט)...שמשגעים. בנוסף לכל בעיות הצוואר .
בבדיקת שמיעה שעשיתי אין פגיעה עצבית בשמיעה. בבדיקת מאפייני טינטון נמצאתי עקבי בתיאורים שלי לגבי תדר הטינטון ועוצמתו (תדר גבוה)
השאלה האם ינתן אחוז נכות על טנטון ללא פגיעה עצבית בשמיעה?
ולפי מה מחשבים גודל הפיצויים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחוזי נכות
ד''ר רועי הוד05/08/2010זה לא המקום לשאלות על תשלומים בגין בעיות שונות או אחוזי נכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפ במחיצת האףהילה04/08/2010
במהלך ההריון בחודש שביעי החל אצלי דימום מהנחיר הימני, לא ספונטני אלא בעקבות קינוח אף. הדימום לא פסק לאחר הלידה. רופא אא"ג שבדק אותי 6 שבועות לאחר הלידה אבחן פוליפ האמורגי בחלק קדמי של מחיצת האף והפנה אותי לניתוח כריתת פוליפ בבי"ח.רציתי לברר האם יש דרך אחרת להוציא את הפוליפ ללא ניתוח ובנוסף מה הליך הניתוח: האם זו הרדמה מקומית, האם מחדירים משהו לנחיר שחותך את הפוליפ, האם זה כואב, האם הניתוח כרוך באשפוז ובמנוחה אח"כ, איך ההחלמה לאחר מכן.
אשמח להסבר.
אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ
ד''ר רועי הוד05/08/2010בדר"כ הוצאת הפוליפ נעשית בניתוח. ניתן לנתח בהרדמה מקומית או כללית, תלוי ברופא והבית חולים. משתמשים במכשירים שונים כדי לכרות את הפוליפ. בדר"כ לא כואב באופן חריג. החלמה בדר"כ מהירה וקלה. אישפוז קצר להשגחה ואז שחרור עם המלצה למנוחה של מספר ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוליפ בהריון
ד''ר אביגיל ארד06/08/2010הסרת פוליפ זה, המופיע בהריון ועשיר מאד בכלי דם, הוא פעולה פשוטה למדי ולרוב אין צורך בהרדמה כללית. ההחלמה קלה מאד. לאחרונה יצא לי לעשות זאת לאשה בהריון והיא עמדה בזה בקלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בגרון בעת בליעהרחלי04/08/2010
שלום רב,
לפני שלושה ימים החל לי מעיין כאב בגרון בעת בליעה של רוק בצד ימין, השקדים שלי בסדר גמור, בלוטות הלימפה לא נפוחות כלל, מה יכולה להיות הסיבה? זה קורה בעיקר כאשר אני בשכיבה, אך היום זה גם כאשר אני לא שוכבת....
זה מאוד מדאיג אותי ומפריע לי
תודה
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
רחלי04/08/2010שאני בת 24 בריאה בדרך כלל והכאב הוא כאילו תקוע לי משהו בגרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשקדים
ד''ר רועי הוד05/08/2010לא מכיר תופעה כזו. גשי להבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קובלציהf04/08/2010
שלום,
האם שיטת הקובלציה לטיפול בחורים/קריפטות בשקדים היא שיטה יותר קלה מלייזר?
באילו בי"ח ניתן לעשות ניתוח כזה? או שזה רק דרך ניתוחים פרטיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קובלציה
ד''ר רועי הוד05/08/2010לא יודע אם היא יותר קלה מלייזר, היא פחות כואבת מכריתה בעזרת סכין או ע"י חשמל. בדר"כ מתבצע בצורה הזו במסגרת פרטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוק מיתר קולאביטל אשר04/08/2010
אבקש להפנות את המיקרה והשאלות מיום 3/8/10 בנושא שיתוק מיתר קול שמאלי לד"ר
ארד אביגיל - תודה אשר אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר ארד
ד''ר רועי הוד05/08/2010קיבל ממני תשובה לשאלה לפני מספר ימים, מעוניין בתגובתך, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

