מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת פרוקטוסיגמרועי25/05/2015
שלום רב,
אבי בן 74, עבר לפני כשלושה שבועות ניתוח לכריתת מעי גס ימני.
לפני מס' ימים קיבל בדואר זימון לבדיקה הבאה (לא נאמר לו על כך דבר מהרופא ולכן החוסר בהירות):
שם הבדיקה: פרוקטוסיגמואידוסוקופיה קשיחה אבחנתית, ללא/עם איסוף דגימה
(לצורך בדיקה של חלל החלחולת).
שאלתי היא:
לפני הניתוח אבי עבר סיטי + פט סיטי (נעשה פט סיטי בגלל חשד לממצאים בכבד, שנשלל ב"ה. מצ"ב עותק פט סיטי). הפט סיטי הראה קליטה פתולוגית רק באזור הגידול הראשוני בצקום (האזור שנותח). האם ניתן להסיק מכך שבבדיקת הפט סיטי (שבדק את אזור הצוואר, חזה, בטן ואגן) נבדק גם אזור החלחולת או שרק הבדיקה אליה קיבל זימון תוכל לבדוק את המצב שם? (האם ניתן להסיק מהבדיקות המצ"ב שאין גידולים נוספים מלבד הגידול שהוסר מהמעי?)
במידת הצורך, להלן תוצאת הבדיקה הפתולוגית של הגידול שהוסר בניתוח:
Well differentiated adenocarcinoma with tumor cell budding and invasion to muscularis propria and peritumoral purulent inflammation.
no vadcular invasion seen. Surgical margins are free.
Appendix is normal.
23 lymph nodes found free of metastasis
תודה והמשך יום נעים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת פרוקטוסיגמ - תגובה
ד``ר נתן גלוק25/05/2015הPET די רגיש גם לחלל המעי אבל לא מחליף לגמרי קולונוסקופיה, בפרט לצורך כריתת פוליפים, גידולים קטנים וכו. יש גם גידולים שלא קולטים.
אגב, לא לגמרי הבנתי מדוע הוא צריך כעת בדיקה, האם לא עבר בדיקה לפני הניתוח? אם כן, לרוב מבוצעת בדיקה כשנה מהניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תודה רבה על תגובתך
רועי26/05/2015לפני הניתוח הוא עבר בדיקה, ולא ברור לנו אם מדובר בבדיקה זהה. מצ"ב המסמך שקיבל עם סיומה. האם ניתן מכך להסיק שעבר רק בדיקה ידנית או את הבדיקה המדוברת? (השארנו הודעה בבי"ח וממתינים לתגובה גם משם).
המון תודה והמשך יום נעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיה - בדיקות דםרונית14/05/2015
שלום רב אני מעל גיל 50 ונקבעה לי קולונוסקופיה לאוגוסט. במקביל אני קוראת עכשיו שבעוד 3 חודשים ניתן יהיה לבצע בדיקת דם פשוטה שתחליף את הבדיקה הנוראית הזו. האם אכן כדאי ואוכל לבטל את הקולונוסקופיה ולהחליפה בבדיקת הדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - בדיקות דם - תגובה
ד``ר עופר פורים15/05/2015לא כי אם קראת נאמר כי הבדיקה ובעצם לא מדובר בבדיקה אלא איזשהוא אלגוריתם של מכבי מיועד לזהות לטענתם אוכלוסיות בסיכון יותר גבוה ולהפנותם לקולונוסקופיה.
דבר מעט מתמיה כי לפי הנחיות כל אדם מגיל 50 אמור לבצע קולונוסקופיה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובת בדיקה פתולוגיתאושרת12/05/2015
שלום רב,
אבי בן 74. עבר לפני כשבוע ניתוח להסרת גידול ממאיר במעי הגס (התגלה בקלונוסקופיה אליה נשלח עקב דימום ביציאות ואנמיה). לפני הניתוח נאמר שתוצאות של בדיקה פתולוגית של גידול יהיו תוך 10 ימים. אבי שוחרר לאחר 6 ימים וקיבל סיכום אשפוז בו היה כתוב:
Well differentiated adenocarcinoma with tumor cell budding and invasion to muscularis propria and peritumoral purulent inflammation.
no vadcular invasion seen. Surgical margins are free.
Appendix is normal.
23 lymph nodes found free of metastasis
רציתי לשאול:
א. האם אכן מדובר בתשובה פתולוגית של מאפייני הגידול? (כי פשוט קיבלנו סיכום אשפוז בלי שנאמר לנו דבר)
ב. האם ניתן להבין שבלוטות לימפה נקיות? )יש 23 בלוטות לימפה במעי גס? בניתוח הוצאו שתי בלוטות)
ג. איזה שלב ניתן למקם מחלה ?
ד.האם יהיה צורך בהמשך טיפול או מעקב בלבד?
בתודה מראש ויום טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובת בדיקה פתולוגית - תגובה
ד``ר עופר פורים13/05/2015שלום רב
לפי הציטוטים שלך מדובר במחלה מוקדמת של המעי הגס אך תשובה מקיפה ניתן לתת לאחר עיון בחומר הפתולוגי של הניתוח בפגישה מסודרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטרמו רדיו טרפיה והיפר טרמיהאייל24/04/2015
שלום, אבקש לקבל מידע היכן ניתן לקבל בארץ טיפול בטרמו רדיו טרפיה ובהיפר טרמיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטרמו רדיו טרפיה והיפר טרמיה - תגובה
ד``ר עופר פורים26/04/2015זהו טיפול שלא מקובל כטיפול קונבציונלי כך שמכונים אונקולוגיים לא מטפלים בטיפולים אלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יומירהשלמה23/04/2015
תוך כמה זמן זריקות היומירה מתחילות להשפיע במקרה של דלקת קשה באזור הרקטום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יומירה - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/04/2015אמור להשפיע עד סיום ההעמסה (כחודש).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת קולונוסקופיהאירינה מלין21/03/2015
שלום רב,
אמי בת 64 עברה לא מזמן בדיקת קולונוסקופיה
הוציאו לה 2 פוליפים קטנים בגובה 10 ס"מ שנכרתו במלואם
בתוצאות הדגימה מצויין "Tabular adenoma, low grade dysplasia"
מה אומרת התוצאה? האם מדובר בממצא מסוכן שדורש טיפול מיידי?
בכל מקרה, כיצד על אימי להמשיך את הטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד``ר עופר פורים21/03/2015מדובר בממצא שפיר לאור הגודל של הפוליפים הייתי חוזר על הבדיקה בעוד חצי שנה שנה לוודא שאכן אלו ממצאים יחידים במעי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוסטרידיוםירון17/03/2015
שלום
1. האם יש דרך למנוע את זה בחולה שמטופל בסוגי אנביוטיקה שונים במשך זמן לא מועט?
2.למה בבית חולים קוראים לזה CDT ?
3. האם כשזה מידרדר לקריסת מערכות זה אמור לבוא לידי ביטוי גם בתרבית דם או שיכול להיות מצב שאדם מת כתוצאה מזה ותרבית הדם תהיה שלילית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוסטרידיום - תגובה
ד``ר עופר פורים17/03/2015זוהי שאלה למומוחה זהומים אבל בעיקרון שימוש בסוגי אנטיביוטיקה שונים יכול לגרום לזהום מעיים ע"י חיידק שנקרא קלוסטרידיום שהרעלן שלו הוא שגורם את המחלה בשפת בית חולים CLOSTRIDIUM DIFFCILE TOXIN CDT מכיון שהרעלן וגם החיידק נמצאים במעיים תרבית דם יכולה להיות שלילית לחיידק זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותלי08/03/2015
שלום רב מבקשת לקבל מידע לגבי 2 שאלות: 1.היכן ניתן לבצע בדיקת אולטראסונד פרינאלי דינאמי באופן פרטי?אם יש המלצה על מכון או רופא מסוים זה יהיה נהדר. האם דר מרט חייקן נחשב אופציה טובה? 2. לגבי בדיקת מנומטריה ממה שקראתי הבנתי שזאת בדיקה שכמעט תמיד מזהה אנזימוס ולמעשה אנזימוס אמיתי זה משהו נדיר ושהבדיקה לרוב מזהה בעיה כזאת או אחרת.... האם קורה שבדיקת מנומטריה יוצאת תקינה לחלוטין? האם הלחץ הנפשי של הנבדק לא יכול להניב תוצאות שגויות? תודה מראש על המענה המסור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/03/20151) בפורום לא נותנים הפניה למכון זה או אחר.. נועד לשאלות רפואיות לרופאים המנהלים.
2) מנומטריה לא תמיד מזהה אניזמוס, בהחלט יש בדיקות תקינות רבות. נכון שזו בדיקה תפקודית ועל כן כל הפרעה תפקודית עשויה להתבטא כבדיקה לא תקינה. עם זאת יש גם מדדים אוביקטיבים רבים שנמדדים שאינם תלוים בלחץ הנפשי. בנוסף יש בדיקות משלימות כמו אלטרסאונד אנטומי ודינמי ופרוקטוגרפיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה חמורה של גזיםדן08/03/2015
שלום לכם
בבקשה נסו לחשוב על פיתרון בשבילי
אני כבר מעל לחצי שנה סובל במשך כל היום מגזים חזקים ובמיוחד בלילה בזמן שינה!
בדקתי תזונה אך זה לא נובע מכך
עשיתי בדיקת צואה לפני כשלושה חודשים ולא נמצאו טפילים
הבטן תמיד נפוחה וקשה וסובל מגזים חזקים כל היום במיוחד לאחר ארוחה
אני בן 28 מעשן קופסא ביום
לא עושה פעילות גופנית
אף פעם לא היה לי רגישות למזון
מה יכול להיות הכיוון?
איזה בדיקות מומלץ לי לעשות? בוודאות זה לא בעיה של תזונה
לא יתכן שכל היום אני סובל מגזים חזקים
אחרי אוכל וגם אם זה רק סנדוויץ מתחילים קרקורים חזקים ואז גזים ארוכים וחזקים
אני מיואש! לאן לפנות? איזה בדיקות לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
דן08/03/2015לעיתים מדמם קלות לאחר יציאה
(ידוע לי שיש לי טחורים דרגה 1) אך גם כשאין דימום קל יש לאחר ניגוב קצת אדום חלש על המגבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאתי03/03/2015
אני בת 50. האם מגיל זה חובה לעשות בדיקת דם סמוי או קולונוסקופיה? ברצוני לציין שלא ידוע לי על מקרים של סרטן המעי הגס במשפחתי. בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר עופר פורים04/03/2015לפי ההמלצות של איגודים מיקצועיים לגסטרואנטרולוגיה על כל אדם מגיל 50 יש לבצע בדיקת קולונוסקופיה אחת ל 10 שנים ללא קשר לרקע משפחתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה של ביופסיהטויזר חנה25/02/2015
שלום
מבקשת הסבר לתשובה היסטולוגית
דגימה הכוללת קטע רקמה חום רך בלתי סדיר בקוטר 0.3 סמ
דגימה שניה כוללת שני פירורי רקמה חומים כהים הגדול בקוטר 0.4 סמ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה של ביופסיה - תגובה
ד``ר עופר פורים26/02/2015שלום צירפת רק את התאור המקרוסקופי של מה שהומיאו ישנו גם תיאור של מה שהפתולוג ראה בבמיקרוסקופ וזה לא תיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה של ביופסיה - תגובה - תגובה
ד``ר עופר פורים26/02/2015התאור ניתן בשפה האנגלית והוא בעצם קובע מה היה החומר שהוצא בביופסיה ולפי תוצאה זו מחליטים אם יש צורך בהמשך טיפול בירור וכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cdtנתי23/02/2015
שלום
מה הסיבות לתמותה כתוצאה מהחיידק קלוסטרידיום?
מעבר לנזק שנגרם למעי הגס (שבצורתו החמורה גורר כריתת המעי) ברמה כזו או אחרת, איזה עוד דברים עלולים להיגרם כתוצאה מהחיידק?
והאם טיפול פומי בונקומיצין יעיל גם כאשר החיידק פוגע באופן מערכתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cdt - תגובה
ד``ר נתן גלוק24/02/2015יתכנו תגובות מערכתיות קשות אולם אלה מקורן מן המעי ובפגיעה במחסום של רירית המעי המונע מזיהומים מלהיכנס לגוף.
במקרים קשים באשפוז בטפול נמרץ וכו' מקובל לשלב ונקומיצין פומי עם פלגיל דרך הוריד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלתי מוסבריםמורן21/02/2015
מזה כ- 3 חודשים אמי בת ה- 68 סובלת מכאבי בטן חזקים לא מוסברים. הכאבים הינם בחלקם התחתון של הבטן ובחלק העליון . בנוסף היא חשה כאב מוזר חד , שורף למטה באזור האיבר מין. מלבד הכאבים אמי הפחיתה ממשקלה ללא כוונת דיאטה כ 8 ק"ג
אמי עברה CT בטן שיצא תקין , קולונוסקופיה ואנדוסקופיה שיצאו תקינות גם הן , us של הבטן us גניקולוגי ושוב הכל תקין , אך הכאבים לא מרפים . אמי חיה על תרופות להפחתת הכאבים ללא הפסקה.
אמי לא חלתה בעברה במחלות קשות או עברה ניתוחים מלבד הוצאת אפנדיציט .
אני מעוניינת להתייעץ איתך ,
1) האם ייתכן כי בדיקת הקולונוסקופיה נעשתה בלא כובד ראש וייתכן כי פספסו משהו ? או שמא חלה טעות בתוצאות שנמסרו לאמי ? האם כדאי ואפשרי לחזור שוב על הבדיקה?
2) האם החלחולת נבדקת בעת ביצוע הקולונוסקופיה?
3) אילו בדיקות כדאי לבצע מעבר למה שבוצע?
4) ירידה דרסטית במשקל עם תיאבון בריא , ממה יכולה לנבוע , מלבד גידולים ממאירים ?
אודה להתייחסותך בהקדם
בברכה,
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלתי מוסברים - תגובה
ד``ר עופר פורים21/02/2015אכן אימך עברה בירור מקיף ,כמובן שאיכות הבדיקה הקולונוסקופית וגסטרוסקופית נקבעת לפי ההכנה בקולונוסקופיה כך שיתכן כי הבדיקה עצמה לא ראתה דבר אך ההכנה הייתה לא טובה (שאריות צואה )כמו כן בקיבה אם ישנן שיירי אוכל זה פוגע בראות.ירידה במשקל יכולה לנבוע מוגרמים רבים ורק חלקם הם ממאירות כגון הפרעות מטבליות הורמונליות אנדוקריניות לגבי החלחולת היא אמורה להבדק בעת ביצוע קולונוסקופיה
לאור תלונותיה באזור איבר המין היא צריכה בדחקה גניקולוגית מקיפה כולל בדיקה לפטריה או חיידק באזור זה.
מקווה שעזרתי בכמה כוונים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דסמואיד בטנישמואל16/02/2015
בן 19. עם FAP עבר כריתה של המעי הגס ( IPAAׂ
אביו נפטר מהמחלה הנ"ל
חצי שנה אחרי הניתוח בבדיקת MRI- דסמואיד בטני
מקבל TAMOXIFEN 20 + CELECOXIB
נטורופת הציע לי כתמיכה, אנזימים פרוטיאוליטים ופיברינווליטיים.
השאלה: האם זה נוגד את הטיפול הנ"ל
האם יש משמעות לטיפול באנזימים במחלה הזו.
ראיתי באינטרנט מאמרים על שימוש באנזימים בסרטנים מסוימים .
תודה על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דסמואיד בטני - תגובה
ד``ר עופר פורים16/02/2015אין לנו כמובן שום מידע על פעילות כנגד הדסמואיד בתרופות נטורופתיות וכמובן שאין מידע על האינטראקציה עם התרופות הקונבנציונליות.
איננו משתמשים כלל באנזימים בטיפול במחלות סרטן
ולכן הייתי מציע שתשתמש בטיפול הנבדק מדעית ולא בתרופות שניתנות ללא שום בסיס כלשהוא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון לאחר Desmoid Tomur?
מיטל05/07/2015שלום,
לאחר לידת ביתי השנייה, הרגשתי בבטן גוש נייד , מדובר בגוש שפיר Desmoid Tomur לאחר טיפול כחצי שנה בכדור טמוקסי ללא הצלחה בהקטנת הגוש , הוחלט לבצע ניתוח לכריתת הגוש (בנוסף לגוש נכרתו כ- 60 ס"מ מהמעי הגס), כיום כשנתיים וחצי לאחר הניתוח (לאחר מעקבים כל 3 חוד' MRI תקין ברוך השם), מעוניינת מאוד בהריון, מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון לאחר Desmoid Tomur? - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/07/2015עד כמה שידוע לי יכול להחמיר דסמואיד קיים או לגרום לחזרתו.
מבקש שתיתיעצי עם האונקולוג המטפל. באיכילוב מרכזת ד"ר סיון שמאי את הנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיטל
עינב07/07/2015הי מיטל
גם אני עברתי ניתוחים לכריתת דסמואיד בבטן ומעוניינת להיכנס להריון...
אשמח לדבר איתך אם מתאים לך.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונסקופיה?יניב14/02/2015
שלום
כבר לערך כ5 חודשים אני סובל מגזים חזקים ונפיחות בבטן למשך כל שעות היום ובמיוחד בזמן שינה בלילה, לאחר בדיקת צואה שיצאה תקינה לטפילים האם מומלץ לעשות קולונסקופיה או גסטרוסקופיה על מנת לראות מה הבעיה? אגב לעיתים ישנו דימום קל לאחר יציאה וחמייטב הבנתי ככל הנראה נובע מטחורים שיש במקום
האם שיטת האל דופלר שקושרים את העורקים שמובילים דם לטחור יעילה? האם התפרים נמסים ונופלים עם הזמן או שנמצאים במקום לכל החיים?
אשמח לתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונסקופיה? - תגובה
ד``ר נתן גלוק14/02/2015ככלל גאזים ונפיחות אינם סיבה לקולונוסקופיה
דימום לעיתים זו כן התויה, תלוי בגיל. רצוי שתיגש לרופא גסטרו להתיעץ.
הטיפול בטחורים תלוי בגודלם, טיפול מקומי/קשירה/ניתוח, גש לפרוקטולוג להתיעץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

