פורום הגנה עצמית, הגנה עצמית לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יריב
    03/07/2008

    שלום רב, האם זה טוב לתפוס מפתח בין האצבעות ולעשות אגרוף בזמן שאני הולך בשכונה חשוכה ומםפחידה? אם אני אתן למישהו אגרוף כך, האם זה יזיק לו בכלל או שהמפתח יכאיב לי ביד יותר מאשר לו? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    04/07/2008

    כן. זה רעיון טוב להבליט מפתח מהאגרוף שלך.

    הדרך המומלצת לוודא שזה יהיה אפקטיבי ברגע האמת היא לבדוק מראש את האחיזה והזווית הנכונה של המפתח מול גוף כלשהו שמפעיל התנגדות. למשל קיר, דלת או עץ.
    כך תבין מהי הזווית הנכונה של המפתח ואיך מבאמת לאחוז בו כדי שלא יתנדנד כשמופעל עליו לחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    תותי
    30/06/2008

    שלום רב אני תלמידת תיכון בת 16 , לא מזמן בבי"ס שבו אני לומדת תקף בנ"אד מחבורה של בנים מופרעים מגודלים וחזקים התווכח עם חבר שלי ,בסופו של דבר הוויכוח נגמר במכות של חבורה שלמה נגד חבר שלי כשבאתי לעזור לוי הם התעלמו מהעובדה שאני אישה הם תקפו אותי חזק יותר ממה שתארתי לעצמי שיהיה אני לא הצלחתי להחזיר האלימות נמשכה עד שהיע המורה לאו תו אירוע ****שאלתי היא איזה פעולה ותרגיל הגנתי אני אמורה לעשות הרי זה לא תקיפה לצורך מיני אלא תקיפה אלימותית אשמח אם תביאו אתר להגנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדריך קרב מגע

    אלי
    01/07/2008

    אימוני קרב מגע כשלושה חודשים בהחלט יעזרו, צייני איזור מגוריך ואני יעדכן כתובת מכון ק"מג הכי קרוב לביתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה יחיד מול רבים

    רוני קליין
    01/07/2008

    מול חבורה התוקפת בו זמנית לא ניתן להתגבר אלא כאשר תהיי בדרגה בכירה מאד של אומנות לחימה.
    וגם אז אחרי אימונים מיוחדים למצבים של אחד מול רבים.

    מדובר בנושא הדורש טקטיקות מיוחדות המופעלות בו-זמנית:
    * אומנות ההתחמקות (כדי לא להיות מכותר או מותקף בו-זמנית)
    * תקיפה סלקטיבית (כי כל שניה קובעת)
    * לוחמה פסיכולוגית (כדי להטיל אימה על אלה שטרם הצטרפו באופן פיזי).

    בינתיים, לזמן הווה, הדבר היחיד שאת יכולה לעשות מחר זה לקנות תרסיס גז מדמיע , או תרסיס פלפל וכאשר חבורה באה לתקוף אתך את מציירת סביבך מעגל של 360 מעלות עם התרסיס ביד !!!
    מייד אח"כ את בעיניים עצומות וללא נשימה מבקיעה את דרכך החוצה בין התוקפים המייללים מכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה "היתעלמו מהעובדה שאני אישה"?

    א.
    25/07/2008

    אם הם מכים גבר אז שיכו גם אישה זה לא יותר נורא או משהו פשוט לא רגילים שנשים חוטפות מכות אבל את צריכה ליהיות מוכנה לזה אם את רוצה להגן על עצמך ועל החבר שלך,אני מציע לך להיתאמן בלי שום קשר באומנות לחימה כל שהיא ולחזק את השרירים שלך ואת המיומנות שלך זה יכול לעזור לך בכל מיקרא,בעיקרון בינתיים הכי עדיף שתיסתובבי אם אולר בכיס עדיף לא אולר שוויצרי מסכן אלה אולר רציני אם פתיחה מהירה(אני ממליץ מחברת KERSHAW) אבל כל אולר יכול לעזור לך.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה גרועה ומסוכנת

    רוני קליין
    27/07/2008

    להצטייד בסכין להגנה עצמית זאת עצה גרועה ומסוכנת.<br /><br />עצה גרועה<br />משום שהיום הרבה בני נוער שמסתובבים עם סכינים מסתבכים במקרי אלימות פליליים שאין להם שום קשר להגנה עצמית !!!!!!!!<br />ברוב המקרים מדובר ב"סגירת חשבונות",ו משחקי כבוד במובן העברייני הקלאסי.<br /><br />גם מבחינה משפטית תהיה בעיה להוכיח הגנה עצמית לכשיתברר שבאת לאירוע עם סכין.<br />יעני, גם אם "ניצחת" אתה עלול ללכת לכלא. בכל מקרה אתה "זוכה" לתיק פלילי לכל החיים.<br />לעומת זאת, אמצעים כמו תרסיסים ושוקר חשמלי נחשבים תמיד כאמצעי הגנה.<br /><br />עצה מסוכנת<br />גם להשתמש בסכין צריך לדעת.<br />וכשלא יודעים אז הרבה פעמים קורה שקל לחטוף ממך את הסכין ולהשתמש בה נגדך !!!!!!<br />ואז גם דקרו אותך וגם תתקשה להוכיח בבית משפט שזאת היתה הגנה עצמית.<br />

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל אם גם להם יש סכין

    א.
    27/07/2008

    (ולא לכל אחד יש סכין)אז מול שוקר חשמלי זה לא יהיה טוב...וזה גם לא מרתיע וגם את השוקר אפשר לחטוף (לא קל לחטוף נשק מיד של מישהו ועוד מבלי להיפגע קשות)ברצינות אני לא רואה איך היא תרתיע/תהדוף חבורה כזאת או אחרת של אנשים אם שוקר אם סכין יש לה סיכוי כל שהוא שוקר יותר נועד למצבים נואשים של אחד על אחד להרתיע או ממש להילחם אם שוקר חשמלי זה כמעט לא אפשרי.זאת דעתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    27/07/2008

    אתה לא בכיוון הנכון

    א. ספר לי מתי פורסם על ערסים שדוקרים בחורה בשביל "לסגור חשבונות".
    אצלנו נשים נדקרות בד"כ לצורך רציחתן ע"י בני זוגן. ואצל בני דודנו על רקע "חילול כבוד
    המשפחה".

    ב. אפילו בסרטים של הוליווד לא נתקלתי בתסריט כמו שאתה מתאר. למעט בסרטי פעולה בדיוניים
    כמו טומב ריידר, או ניקיטה.
    זה לא לאנשים ונשים שחיים במציאות. אפילו לא בארץ אלימה כמו ישראל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה תסריט הזוי אני מתאר בדיוק?

    א.
    28/07/2008

    יש הרבה מאד נשים כיום שמסתובבות אם סכין או אולר והגנו על עצמן כך בצורה יעילה (קראתי סיפור דומה ממישהי שהצליחה להדוף שני גברים שניסו לאנוס אותה) אני לא מבין מה הזוי בזה?,ומה זה משנה על איזה סיבה נשים נרצחו חוץ מיזה יש הרבה מאד סיבות יש הרבה מאד נשים שנרצחו עקב ריב כל שהוא או רצחו ונשים שנרצחו על ידי אישה אחרת אתה מתאר כאילו כל הנשים שנרצחו נרצחו על ידי בן זוג או משהו בעוד שזה ביכלל לא נכון(אני רואה לא מעט סדרות משטרה וזה באמת כך).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם תיהיה חקירה במיקרא והיא רק

    א.
    27/07/2008

    תיפצע מישהו אז היא לא תוכל לומר שהיא לקחה סכין כי היא ידעה שהם רודפים אחריהם? טענה הפוכה שהיא תקפה אותם מסיבה לא ברורה סתם ככה היא פחות סבירה,זה נכון שיכול ליהיות שיכניסו לה מילים לפה או לנסות ליגרום לה לומר דברים שיתמכו בגירסה כזאת או אחרת(הייתי פעם בחקירה כזאת...)אבל אם היא תיצמד לזה כניראה שיאמינו לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    27/07/2008

    רואים שאתה מסתכל על הנושא מזווית ראיה עבריינית.

    בפורום הזה אנו עוסקים באנשים שומרי חוק שלא מחפשים צרות או "אקשן".
    רק לדעת הגנה עצמית במקרה שהצרות באו אלינו בלי שנחפש אותן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודת מבט עברינית?? על סמך מה אתה

    א.
    28/07/2008

    אומר את זה?,וזה באמת מעליב שאתה חושב שאני איזה דביל שרוצה להיות במשטרה רק בישביל &quot;אקשן&quot; זה לא נכון ביכלל אני אומר שאפשר לקחת איתך אולר אתה מרגיש שאתה בסכנה ממשית,אני מכיר מישהו שנעצר על סיבה דומה ואחרי שהוא הסביר טוב למשטרה את העניין הביאו לו קצינת מבחן ובסוף הוא קיבל כמה שעות עבודת שירות,למרות שלפי החוק אם רואים סתם בן אדם שמסתובב אם סכין ואין לו הסביר סביר(חוץ מ&quot;אני רוצה לרצוח מישהו&quot;)אז באמת הוא יכול לקבל כמה שנים בכלא...אבל כל מיקרא לגופו במיוחד דווקה בנושא הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    29/07/2008

    חבל שאתה לא מבין מה שכל מערכות החינוך והמשטרה בעולם מבינים:
    צעירים לא הולכים עם נשק. נקודה.
    לא סכין. לא אקדח. לא שום דבר.
    בכל המקומות בהם צעירים הולכים עם נשק - שם יש מקרי פשע ועבריינות ברמות מבהילות. תמיד.

    ושים לב שמדברים רק על צעירים (בעיקר 10 השנים הקריטיות של הגילאים 15-25).
    זה לא מקרה שרק מעט מבוגרים הולכים עם נשק חם, וגם זה בד"כ קשור לעבודתם.
    על סכינים אצל מבוגרים בכלל אין על מה לדבר.

    נראה לך שזה מקרה?

    כשהולכים עם סכין אז יש לך אפשרות לא רק להגן על עצמך פיזית אלא להגן גם על הכבוד שלך.
    הרגיזו אותך? העליבו אותך? "פגעו לך בכבוד" ? - אני אראה להם שאיתי לא מתעסקים !!!!!!
    השאלה "מי התחיל" או "מי אשם" מפסיקה להיות מעניינת לנוכח התוצאות הטרגיות.

    מישהו יכול להעליב אותך, לקלל אותך בצורה הכי משפילה מגעילה ונבזית. אפילו לירוק לך בפרצוף.
    החוק לא מטפל בזה !!!
    תעיף לו סטירה, או אפילו רק תדחוף אותו קצת - הוא יכול להתלונן במשטרה ואפשר יהיה להאשים אותך עפ"י חוק בתקיפה !!!!!!

    אז אתה מסתובב לי עם סכין ????
    אתה חי בסרט.


    מקווה שעם הזמן תבין את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשחושבים על זה התשובה שלך לא ענינית

    (~_~)
    29/07/2008

    הוא דיבר על המקרה הספציפי הזה ומה כדי לעשות מה הקשר הסטטיסטיקה? יש אנשים שמסתובבים אם סכין ודוקרים כדי &quot;ליסגור חשבונות&quot; זה לא אומר שמי שיקח איתו סכין הוא יהפוך לעבריין,זה שאדם שדוקר אנשים על כלום הולך אם סכין(מין הסתם...) לא אומר שמי שלוקח סכין ניהיה אדם שדוקר אנשים יש הבדל משמעותי ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    29/07/2008

    נכון.
    לא כל מי שהולך עם סכין הופך להיות עבריין.

    יש עוד אפשרויות.
    ידידינו, למשל, יכול להיות קורבן של עבריין...
    כלומר, לו סכין. לעבריין יש סכין.
    במקום לתפוס מרחק מעבריין הוא מתעמת איתו (ולא חשוב "מי התחיל").
    העבריין, מה לעשות, מנוסה יותר בשימוש עם סכין - והוא זה שדוקר ראשון.
    כעת ידידינו פצוע (במקרה הטוב).

    ואולי עם הזמן יבין שהכי בריא זה להתרחק מצרות ומסכנות פוטנציאליות.
    ולא פחות חשוב - להתרחק גם מאנשים/חברים שמביאים איתם צרות.

    יש סימנים מעידים שהצרות מתקרבות. צריך להכיר אותם.
    יש מקומות בילוי שידועים כבעלי פוטנציאל מוכח של עבריינות.
    להתרחק גם מהם.

    מוסיקה, בילוי, וחיפוש בנות אפשר לעשות גם במקומות שלא צריך להסתובב איתם עם סכין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימוד קשישים
    אהובה
    29/06/2008

    שלום רב, רציתי לשאול מדוע עם כל תקיפות הקשישים שיש מדוע אין מלמדים אותם להתגונן בפני תוקפים, במקום חוגים לציור, תפירה וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימוד קשישים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימוד קשישים

    רוני קליין
    01/07/2008

    אני עצמי לימדתי קשישים בשתי הזדמנויות. מועדון ויצ"ו ומועדון קשישים בגבעתיים.

    עקב גילם המופלג אין מה לדבר כמעט על תרגילי קרב מגע אלא על שימוש מושכל באביזרים והיגיון מעשי.

    ניתן לקרוא עצות טובות בנושא הגנה על גיל הזהב באתר של המשטרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית וטיפול פסיכולוגי
    מריאנה
    25/06/2008

    שלום, האם יש מרכז כלשהו המשלב לימודי הגנה עצמית יחד עם טיפול נפשי למישהי שעברה טראומה מאוד רצינית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית וטיפול פסיכולוגי

    רוני קליין
    25/06/2008

    לא ידוע לי. נסי לשאול את נעמ"ת או ויצ"ו.

    אבל אני חייב לציין כמה דברים:
    לימוד הגנה עצמית וטיפול פסיכולוגי הם שני מקצועות שונים לחלוטין לכן לא יתבצעו ע"י אותו אדם.

    עם זאת, עצם האימון בהגנה עצמית הוא הטיפול הפסיכולוגי האולטימטיבי !!!!!!
    וכי מהו לב ליבה של הטראומה המינית אם לא חוסר השליטה בגופך וחוסר היישע כאשר זר עושה בך כרצונו !!!!!

    הגנה עצמית יוצרת אמצעי הגנה רב עוצמה לגוף.
    היא גם מחזירה את השליטה שלך על גופך. מוודאת שאף גורם לא מורשה לא יגע בך ולא יפגע בך.

    מה יכול להיות שיקום פסיכולוגי יותר מזה ?????

    טיפול פסיכולוגי יכול לסלק בעיות בתחום המחשבה.
    למשל, הקורבן מאשים את עצמו באונס.
    כיון שזאת מחשבה מוטעית אז הטיפול פסיכולוגי מתקן את העניין הזה.
    אבל את הבעיה האמיתית לאונס הפסיכולוגיה לא מתקנת: חולשה וחוסר אונים !!!!!!!!!!!
    לכן גם מי שהשתכנעה שהיא לא אשמה באונס - יכולה להאנס שוב בעתיד.....

    הגנה עצמית עושה סוף לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדריך קרב מגע

    אלי
    27/06/2008

    הידע שבקרב מגע עוזר מאוד לביטחון עצמי הכרתי בעבר מישהי שעברה התעללות אלימה בחברת בני כיתתה, ובמשך זמן רב היתה במצב פסיכולוגי קריטי כגון בטחון עצמי ירוד, המנעות מלתקשר בחברה,הסתגרות ועוד... היום לאחר שנתיים אימוני קרב מגע היא ממש שונה בגישתה לחיים אפשר לומר ללא תראומה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית
    אורנה
    22/06/2008

    שלום רב, האם יש קלטות ללמידת הגנה עצמית ותרגילים שונים ב-די.וי.די?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלטות למידה

    רוני קליין
    22/06/2008

    יכול להיות שתמצאי קלטות או DVD בנושא הגנה עצמית אבל אל תשלי את עצמך.
    בלי אימונים זה לא יהיה אפקטיבי.

    נסי לחפש באינטרנט סירטונים כמו באתר [a href='http://www.youtube.com/watch?v=W0piEyfcVAk&feature=related' id='link']יוטיוב[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש מורה לשעורים פרטיים בקרב מגע
    קרלוס
    18/06/2008

    /הגנה עצמית באזור השרון

    עבור גבר בן 45

    יש המלצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    18/06/2008

    הגיל שלך אינו בעיה בלימוד הגנה עצמית. אותו חומר לימוד. אותם אימונים.

    כדי לחפש מה שאתה רוצה נסה באינטרנט לפי "קרב מגע".
    אם לא תמצא שעורים פרטיים אלא רק קורסים רגילים טלפן אליהם וברר אם ניתן לארגן לך שעורים פרטיים.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס הגנה עצמית לגברים
    דני
    16/06/2008

    היי,

    אני מחפש קורס הגנה עצמית לגברים (משהו של כ-10 מפגשים ולא קורס ארוך טווח). לא מוצא כלום באינטרנט, הכל לנשים.
    אשמח לקבל רעיונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קורס הגנה עצמית לגברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית לגברים

    רוני קליין
    16/06/2008

    אני לא מתפלא שקשה למצוא מה שאתה מחפש.
    הגנה עצמית היא אומנות לחימה מעשית הדורשת אימונים מתמשכים.
    קורס של כמה מפגשים באמת מיועד לנשים שלא מתאים להן אימונים ממושכים והן רוצות רק טיפול של "עזרה ראשונה" בבעיה.
    במקרה כזה מלמדים כמות מסויימת של טכניקות בסיסיות אך לא יותר מזה.
    על חיזוק פיזי של כוח, סיבולת וזריזות בכלל אין על מה לדבר בתקופה כל כך קצרה.
    על תירגולים רבים גם אין על מה לדבר.

    אם אתה מנסה להכין עצמך יכולות כדי לעמוד בפני איום פיזי ספציפי בזמן הקרוב - אז נסה לארגן לעצמך כמה שעורים פרטיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    סיגל
    15/06/2008

    שלום רב,
    יש לי אותה בעיה כמו שויקטור תיאר, אני גרה לבד. אני חושבת שבחיים אני לא אוכל להרביץ לפורץ כמו בתשובה. מה אני יכולה לעשות אחר? האם עדיף בשביל לא להסתבך להיראות כאילו אני ישנה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    15/06/2008

    סיגל, הברירה שלך היא זאת:

    או ללמוד להגן על עצמך הן באביזרים והן בטכניקות - או להתפלל שלא תהיי קורבן של אף אחד.

    באפשרות הראשונה את צריכה להכין שעורי בית מראש (אביזרים שונים, לימוד הגנה עצמית)
    באפשרות השניה את לא עושה כלום אבל חיה בפחד כל היום כל יום.

    ממליץ לך בחום להשקיע באפשרות הראשונה ולקבל אחריות על בטחונך האישי.

    יש הרבה בעיות בחיים שאין להם פתרון. לא משנה מה תעשי.
    הגנה עצמית היא מסוג הבעיות שיש להן פתרון !!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ויקטור
    10/06/2008

    שלום רב,
    יש לי שאלה. אני גר בקומת קרקע, בשכונה לא כל כך טובה, ואין לי סורגים. יש לי פרנויה כזו שיום אחד אני אתעורר באמצע הלילה ואשמע רעשים, כלומר גנב בבית. בשל כך שמתי מתחת למיטתי אלת ביסבול.

    רציתי לשמוע את עצתכם: אם באמת יום אחד אני אתעורר ואשמע מישהו בבית, מה לעשות? לתקוף אותו? להישאר במיטה ולא לזוז?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתעורר באמצע הלילה

    רוני קליין
    11/06/2008

    כמה הערות:

    אם התעוררת הלילה מפורץ ויש לך משהו זמין להשתמש בו מיידית אז לך על זה.

    כדי לשפר את האפשרויות שלך אני ממליץ בנוסף לאלת בייסבול מתחת למיטה להוסיף כלי נשק קר מתחת לכרית
    .
    הרעיון הוא, שתוכל לאחוז במשהו מבלי לעורר תשומת לב תנועתית כמו לקחת משהו מתחת למיטה.
    את הדבר שאתה יכול לתפוס תוכל להגניב מתחת לשמיכה כאשר אתה עדיין מתחזה ליישן.
    אם הפורץ נמצא באותו חדר תוכל בפתאומיות להתיישב על המיטה (עוד לפני שירדת מהמיטה) ואז להלום בו.
    שתי שניות אחרי המכה הראשונה, כשכבר אתה על הרגליים, תבצע את המכה השנייה.
    המכה הראשונה תבוא במהירות ובהפתעה מוחלטת.
    עוד לפני שהוא יתאושש מההלם ומהכאב הוא יחטוף את המכה השנייה.
    כלומר, אתה חייב לייצר רצף מהיר וחזק של התקפות כדי שלא יוכל להתאושש.

    בסרטי פעולה ובמערבונים גיבור הסרט היה במצב הזה יורה בפולש דרך השמיכה. מבלי לטרוח לקום.

    אבל במציאות זה בעייתי מבחינה משפטית לירות בפורץ שנכנס לבית ולכן מומלץ לנקוט בשיטה שהסברתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות במתנס
    רותם
    03/06/2008

    שלום, האם לימוד קרב מגע במסגרת חוג במתנס הוא יעיל כמו כל חוג לדעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות במתנס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות במתנ"ס

    רוני קליין
    03/06/2008

    אם המטרה לרכוש ידע בסיסי בהגנה עצמית - אז חוג במתנ"ס בהחלט יכול להיות מתאים.

    אם המטרה היא להגיע לרמת כשירות גבוהה הדורשת להשקיע הרבה מהזמן והמרץ אז צריך לחפש חוג טוב עם מורה/מדריך ברמה גבוהה במיוחד.

    הכל תלוי לאיזה תוצאות רוצים להגיע.
    אפשר להתחיל ללמוד במתנ"ס כדי להכיר את הנושא ולבדוק אם זה מתאים לך ואז להחליט לאיזה רמה רוצים להגיע בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רובי
    01/06/2008

    אני בחור בן 16 שגר ברמלה בשכונה לא בטוחה. לפעמים יש מכות, דקירות וכל מיני בשכונה. אני הולך כבר חצי שנה עם סכין בגרב להגנה עצמית.

    אבל חשבתי שאם מישהו יתקוף אותי אני לא רוצה לרצוח אותו ואחר כך להיות בכלא. האם יש לכם המלצה לכלי הגנה עצמית יותר טוב שמתאים למצבי? אל תגידו לי לךלכת בלי כלום, כי אני חייב משהו
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    01/06/2008

    אני מסכים איתך שלהחזיק סכין כדי להתגונן מערסים זה רעיון גרוע.

    התשובה למצבך היא כפולה:
    א.הכי טוב - לימוד רציני של [a href='http://www.youtube.com/watch?v=MW_GEs0_m8s&feature=related' id='link']ג'ו ג'יטסו[/a], או [a href='http://www.youtube.com/watch?v=8kRZF1m1Vyc&NR=1' id='link']אייקידו[/a]

    ב. ללכת עם אמצעי הגנה הפועלים נגד העיניים. (פלפל,גז מדמיע וכדומה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטירה
    נירית
    28/05/2008

    רציתי לשאול משהו, בדרך כלל יש כל מיני תנועות ומכות שנותנים בכדי להכניע תוקף אבל מניסיון אני יודעת שסטירה משתקת באותה מידה למרות שלא מדובר בשיתוק פיזי, האם סטירה נחשבת כאמצעי להגנה עצמית, או שאני טועה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטירה

    רוני קליין
    30/05/2008

    ממש לא !!!!
    סטירה תעזור לך למקרה שמישהו יטריד אותך מינית, ועד הסטירה לא הבין שאת ממש לא מעוניינת...

    אבל בנושא של הגנה עצמית מדובר במצב בו תוקפים אותך פיזית ומכאיבים לך.
    כאן נדרשים אמצעים אלימים וחכמים כדי לנטרל את האיום.
    זה משהו שלומדים לפני שעת המבחן. זה לא בא "טבעי".
    כמישהו מרים עלינו יד מה שבא "טבעי" זה לגונן על הראש עם הידיים.
    ככה מפסידים.
    אימונים ולימודים מראש מביאים לבצע את הפעולות הנכונות ברגע האמת באופן אוטומטי כי זה כבר תורגל. ממש כמו לימוד שחיה. זה לא בא טבעי אלא נלמד.

    סטירה לתוקף תרגיז אותו יותר ותגובתו תהיה יותר קשה.
    בהגנה עצמית נלמדת ונכונה כעסו של התוקף אינו רלוונטי כי אנו מנטרלים כליל את יכולתו להגיב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה מפני תוקף בלילה
    נועה
    25/05/2008

    שלום, אני גרה באיזור לא סימפטי עם הרבה מכוני ליווי, לעיתים אני חוששת לחזור לבד הביתה בלילה, כיצד אפשר להתגונן מפני תוקף בלילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה מפני תוקף בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה מפני תוקף

    רוני קליין
    25/05/2008

    נועה,
    תסתכלי בעמוד זה שאלה של מירי בדיוק על אותו עניין ותראי את התשובות שהיא קיבלה ממנהלי הפורום ואחרים.

    כעקרון את צריכה ללכת עם אביזרים שיעזרו לך בשעת חרום כמו גז מדמיע או שוקר חשמלי ושהם יהיו לך ביד (ולא בתיק) באזורים מועדים לפורענות.

    חוץ מזה שתמיד כדאי להתאמן וללמוד הגנה עצמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה מפני תוקף בלילה

    איטל קלונסקי
    26/05/2008

    בנוסף לעצות הטובות שקיבלת , תמיד כדאי לזכור שיש לנו את הקול וכשצריך אז להשתמש בו. גם הפלפון יכול להיות מכשיר להגנה עצמית , להשתמש בו כדיי לצלצל למשהוא מהר או ככלי נשק.

    בברכה
    איטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלטות למידה
    טל
    21/05/2008

    שלום, ברשותי קלטות ללמידת הגנה עצמית הבאופן אישי, האם הגנה עצמית זה משהו שניתן ללמוד לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלטות למידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלטות למידה

    רוני קליין
    21/05/2008

    לצערי, צריך ללמוד באופן מעשי ולהתאמן הרבה כדי להיות מוכנים באמת לרגע האמת.

    בקלטת אפשר לקבל רעיונות מסויימים טובים.
    למשל, שימוש באביזרים לצורך הגנה עצמית.
    אבל לא יותר מזה.

    זה כמו ללמוד על תבלינים לפני שיודעים לבשל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומנות לחימה או קרב מגע
    נויה
    18/05/2008

    שלום אני מתלבטת מה ללכת ללמוד, מהו ההבדל המרכזי בין אמנות לחימה לבין הגנה עצמית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומנות לחימה או קרב מגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מילים דומות

    רוני קליין
    19/05/2008

    נויה, שאלה מעניינת.
    ההבדלים קיימים אבל יש טישטוש ביניהם היכול לבלבל.
    כל אומנות לחימה מאפשר יכולת להגנה עצמית לאדם. זה החלק הדומה.
    אבל אומנות לחימה עוסקת לא רק בהגנה עצמית אלא יכולה לשמש גם לספורט או למעשי אלימות פליליים.
    הבחירה היא של האדם המיומן באחד מאומנויות הלחימה

    כמו כן, המושג "הגנה עצמית" הוא פונקציונלי.מציין תכלית.
    זה לא שם של אומנות לחימה. גם אם מישהו יגיד לך שזאת שיטת לחימה ספציפית - תאמיני לי שאף אחד שם לא המציא את הגלגל. מדובר בקוקטייל של טכניקות מאומנויות לחימה שונות.
    כנ"ל לגבי "קרב מגע".
    זהו מושג שיש המשתמשים בו כשם ל"אומנות לחימה".
    כמו שמתכון יקרא לעצמו "תבשיל". ואז נתבלבל ולא נדע אם זה מתכון ספציפי או סתם מילה נרדפת.

    לסיכום, כאשר מישהו מתייחס למושג "הגנה עצמית" או "קרב מגע" כאל אומנות לחימה בפני עצמה תדעי שמדובר בקוקטייל של טכניקות מאומנויות לחימה אמיתיות (קארטה,ג'ו-ג'יטסו וכדומה) שמגיעים איתם לתוצאה של "הגנה עצמית" או "קרב מגע".
    אבל את התוצאה הזאת מקבלים ממילא בכל שאר אומנויות הלחימה הקלאסיות.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום