פורום הגנה עצמית, הגנה עצמית לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    איילת
    26/10/2008

    שלום רב, אני בן 16 ומתאמן בחדר כושר כבר חודשיים. אני מרים משקולות של 7.5 KG בכל יד וגם מוט של סה"כ 17 KG בערך. כמובן שאני גם עושה חזה, גף במתקנים עם משקל של 25KG. בכולם אני עושה 3 סטים של 15. אמרו לי שאימון בחדר כושר פוגע בגדילה ומונע ממני לגבוהה. האם זה נכון? האם אני מרים משקלים כבדים לגיל שלי? אשמח לתשובה, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    26/10/2008

    עקרונית התשובה היא: לא !!!!!
    זוהי אמונה טפלה.

    רק תדאג לאכול טוב אוכל בריא וטבעי, ולישון מספיק בלילה (8 שעות).
    חוסר בתזונה וחוסר בשינה עלולים לפגוע בגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה בן וקוראים לך איילת?

    כ
    28/10/2008

    חחחחחח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אתי
    22/10/2008

    אני סובלת מצלוליטיס בתחת ורוצה להתאמן על איזור זה. כמו כן, אני רוצה ללמוד הגנה עצמית לנשים. האם יש אומנות לחימה מסויימת שמערבת הרבה עבודת רגליים ותוכל גם להפחית לי את הצלוליטיס? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאתי

    איטל קלונסקי
    22/10/2008

    כל אומנות לחימה כוללת בתוכה עבודה על כלל הגוף
    אני חושבת שהאומנויות לחימה האנרגטיות יתאימו לך יותר לפתרון הבעיה
    ב: טקוואנדו, אגרוף, וקרב מגע, יש הרבה עבודת רגליים
    בלי קשר אני ממליצה לך לקחת קורס הגנה עצמית שהוא טוב בלי קשר לבעיה כזו או אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אריה
    19/10/2008

    שלום רב, האם ידוע לכם על קרבות רחוב לא חוקיים בישראל? אם כן, היכן הם או כיצד אני יכול לחפש אותם? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    19/10/2008

    קראתי פעם כתבה בעיתון על קרבות כאלה המתנהלים, לצערי, בין צעירים שלמדו קרב מגע או מדריכים בקרב מגע.
    כיון שמדובר בפעילות לא חוקית לא סביר שתראה מודעות באינטרנט או בעיתונות המזמין הצטרפות ל"מועדון" הזה. זה כנראה עובר מפה לאוזן.

    בכל אופן, מאד ממליץ לך לא להתעסק בזה ולהתרכז בתחרויות ספורטיביות.
    גם שם תוכל לדעת מה אתה "שווה". בלי לגרום לעצמך או לזולת נזקים מיותרים

    מציע לך לצפות בערוץ אגו טוטאל. יש שם קרבות אמיתיים של לוחמים. אבל יש גם שופט שמפסיק את הקרב כאשר אחד מהצדדים כבר לא מסוגל להגן על עצמו והתוצאה כבר ברורה.
    בשביל מה צריך במצב זה להמשיך לגרום חבלות?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה לסמדר
    רוני קליין
    15/10/2008

    הסיפור שכתבת לא מתאים לפורום הזה ולכן אני שוב מוחק אותו.
    נראה לי שהתכוונת להסתלבט עלינו בפורום.

    בכל מקרה, כשתרצי לדעת להגן על עצמך -תלכי ותלמדי הגנה עצמית.
    אנחנו לא מפרסמים מורים ומכונים. בשביל זה יש אינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הודעה לסמדר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהה

    סמדר
    16/10/2008

    מה פתאום להסתלבט עליכם .. ניראלך ?! פשוט לא ידעתי במה זה עוסק . אבל לא משנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות דחופה
    טל שטיין
    11/10/2008

    שמי טל ואני בת 23. יצאתי עם שתיים מחברותיי לקמפינג במכמורת אתמול. הגענו לאיזור בסביבות 19:00 בערב, כאשר היה כבר חשוך, והתחלנו לפרוק את האוטו מציוד.החננו את הרכב בחניון שנמצא אולי 100 מטר מהחוף במקום בו חנינו. השארנו חפצים ברכב, רק לרגע -וברגע שירדנו לחוף כדי להניח ציוד, שני עבריינים הגיעו ברכב חשוד פרצו את החלון הימני מקדימה וגנבו לי שני תיקים שהיו מונחים על רצפת הרכב-במושב שליד הנהג. ברגע שזה קרה זוג דתיים שישבו ממש ליד רכבנו רצו לכיוון הרכב שהיה שם. כמובן שהגנבים הספיקו להכנס לרכבם ולברוח, והאישה רצה אלינו והודיעה לנו על מה שקרה. כמובן אחרי בכי רב מצד החברה שלי שהרכב היה שלה(אפילו לא שלה -של אחותה) ואחרי ריצה מטורפת שלי על זכוכיות החלון המנופץ (מיותר לציין שהייתי יחפה) פירקנו את האוהל שהספקנו להרכיב, וחזרנו הבייתה בבושת פנים. אחרי הגשת תלונה במשטרה על הדברים שנגנבו, והלקאה עצמית על הטמטום שבהשארת התיקים ברכב- אפילו אם לשניה- חבר שלי אמר: " ככה זה שאתן יוצאות שלוש נשים לקמפינג, זה תמיד נגמר באסון, אני רק שמח שרק זה מה שקרה" לא הבנתי מאיפה צצה ההתנגדות המעט שובניסטית הזאת, שלא הייתה שם לפני שיצאנו וראוי לציין שזאת ממש לא הפעם הראשונה בה שלושתינו הבנות יוצאות לסןג כזה של חופשה, חבר שלי אמר שהוא היה מוטרד עוד קודם לכן ולא רצה שאני "ישטוף" אותו "בשטויות פמנסטיות" ואז אמר:"מה היה קורה אם אותם שני עבריינים היו מחליטים לבקר באוהל שלכן אחרי שהייתן נרדמות?תביני טל, זה לא שאני לא סומך על מה שאת יכולה לעשות, פשוט לאנשים עברינים מהסוג הזה את בתור בחורה נראית טרף קל." אז התחלתי לחשוב. לא הייתי יודעת מה לעשות.הרגשתי חוסר אונים. אני מעוניינת להתחיל- עוד קודם למקרה באיזשהו אורח חיים ספורטיבי שישלב הגנה עצמית. עכשיו זה הפך להיות חלק ממה שאני מרגישה שאני חייבת לעשות.הייתי רוצה המלצה באיזה אומנות לחימה לבחור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    11/10/2008

    טל, זאת השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי בפורום.

    אז הנה התשובה הכי טובה שאפשר לתת:
    כל אומנות לחימה שתגיעי בה לרמה גבוהה תשרת אותך במצבים של הגנה עצמית.
    ג'ודו, קארטה, ג'ו-ג'יטסו, אגרוף תאילנדי, אייקידו, אחד מסגנונות קונג-פו, שיטות לחימה המשתמשות בקוקטייל של טכניקות מאומנויות לחימה ונקראות בשמות כמו: "הגנה עצמית","קרב מגע","הישרדות" וכדומה.
    זה תלוי בעיקר בך.
    האימונים הופכים להיות חלק מסדר היום הקבוע שלך.
    פעמיים בשבוע הדרכה ובשאר הימים אימוני כושר ותירגול עצמי.
    והכי חשוב: בקרב אימון, ובוודאי בקרב אמיתי - במקום לפחד לחשוב כמו טורף !!!!

    אם תתמידי ותשקיעי ברמה הזאת -
    את לא צריכה בנוסף מנוי במכון כושר
    את לא צריכה לדאוג לדיאטה
    ספורט עוזר נגד מחלות
    ספורט עוזר נגד דיכאון
    ועוד.

    בחודש הראשון יהיה לך קשה ותרגישי כאבים בשרירים. להתאמן בהדרגה.
    אח"כ השרירים מתרגלים, מתחזקים ואפילו תרגישי שהם "מבקשים" שתפעילי אותם !!!

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית

    איטל קלונסקי
    22/10/2008

    טעויות תמיד קורות הרעיון הוא ללמוד מהן לפעם הבאה
    אני תמיד ממליצה ללמוד קורס הגנה עצמית גם אם לומדים אומנות לחימה
    איך בוחרים אומנות לחימה שמתאימה לך?מנסים ומנסים עד שניתפסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמעתם על ווינג צון? אחלה בלוג, כנסו
    עומר
    10/10/2008

    זאת אומנות לחימה סינית, שפותחה מהקונג פו המסורתי ע"י נזיר.
    הווינג צון הוא אומנות לחימה יעילה ופרקטית מאוד להגנה עצמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ווינג צ'ון

    רוני קליין
    10/10/2008

    ווינג צ'ון היתה שיטת הקונג פו שברוס לי למד 10 שנים בשנות נעוריו בהונג קונג.

    לאחר השתקעותו בארה"ב הוא פיתח שיטת לחימה משלו שקרא לה "ג'יט קון דו" ("דרך האגרוף המיירט").

    בסרטיו של ברוס לי היו כמה סצנות בהן הוא השתמש בתנועות ידיים מהירות במידה כזאת, שקשה לעין אנושית לעקוב אחריהן, וזה טיפוסי לשיטת ווינג צ'ון.

    אגב, ווינג צ'ון בסינית פרושו "אביב נצחי".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהו נינג'יטסו?
    אורח
    06/10/2008

    שלום, רציתי לדעת מהו נינג'יטסו. הוא מתאים להגנה עצמית? אילו יכולות, פרט להגנתיות, אפשר ללמוד באומנות זו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מהו נינג'יטסו?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נינג'יטסו

    רוני קליין
    06/10/2008

    הדימוי של נינג'יטסו במערב ( ובמיוחד בסרטים) הוא של אומנות לחימה יפנית "סודית" ששימשה מרגלים ומתנקשים מקצועיים.
    היא כוללת:
    טכניקות של התקרבות בחשאי למקום מסויים
    טכניקות של קטילת הקורבן.
    טכניקות של דרכי מילוט לאחר ביצוע המשימה.
    הכל בעזרת מגוון אביזרים ואילתורים שונים להצלחת המשימה.

    אם תחפש לעומק בגוגל או תראה סירטונים באתר Youtube (בקש את המילה Jujutsu) תוכל לראות שמדובר באומנות לחימה לכל דבר. ובהחלט היא יכולה לשמש למטרות הגנה עצמית. בלשון המעטה...

    חפש באינטרנט ותמצא הרבה מידע ומכונים המלמדים את זה בישראל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפת גוף נכונה- דעה שלי. וגם שאלה
    בר
    27/09/2008

    אנחנו חיים בג'ונגל. לא נראה לי שמישהו חולק עלי בזה. בג'ונגל החלשים תמיד יהיו בסכנה, וככה גם החיות שלא מסתובבות בלהקה. רוב הנשים ברחוב שאני רואה נראות תלויות לגמרי בבן זוג שלהן. מצפות שהוא יגן עליהן מכל צרה. אם מישהו זורק להן איזה מילה, או נוגע בהן, או סתם מציק להן- ישר יהיה לו עסק עם החבר. לא פלא שתופסים נשים בתור המין החלש והחסר אונים.
    אני חיה את הג'ונגל הזה מקרוב. כל יום. אני חיה ברחוב כבר שנים, בלי בן זוג ובלי להקה. ודבר אחד למדתי טוב- שפת גוף נכונה. לא משנה איפה את הולכת, אם זה מקום מוכר ובטוח או שזה מקום עוין- תמיד צריך לשמור על שפת גוף שמראה ביטחון עצמי וחוזק פנימי. למשל, גב זקוף. לא לתת לראש או לגב להשתופף. זה מראה על חולשה. להשתדל גם ללכת עם ראש ישר ומבט קדימה ולא להסיט את העינים מעיניים של מישהו אחר, אם יוצא לך להיתקל בכאלה. שפת גוף שמשדרת עוצמה פנימית וביטחון יכולה להרחיק מעלייך מטרידנים, אבל חוץ מזה היא גם תואיל לך. אפילו אם בפנים את לא מרגישה חזקה, אם הגוף שלך ישדר חוזק, גם הרוח תאמץ את זה במקודם או במאוחר. למרות שגם על חוזק פנימי צריך לעבוד. אסור בשום אופן לשדר שפת גוף מתחמקת או חוששת. בג'ונגל, כמו כאן, טורפים מריחים פחד ונמשכים אליו. אם את רוצה ללמו'ד להסתדר פה, צאי מהסטטוס של השפנפנה שתקעו לנשים לכל אורך ההיסטוריה. כנסי לעור של נמרה.
    במקרה יותר קיצוני, אם יצא לך להיכנס למצוקה פיזית- אם מישהו או מישהי מתחילים להציק ברמה של נגיעות וזה מתפתח למכות- תשתמשי בכל האמצעים שיש לך. אם את לא יודעת ללכת מכות, תשתמשי במה שאת יכולה- ברך לביצים, אצבע לעיניים, נגיחה עם הראש. גם בדברים שיש סביבך כמו אבנים או ברזלים. והכי חשוב לא לאבד אשתונות. לאסוף את כל האש שיש לך בפנים ולהוציא אותה החוצה. לא לפחד לפגוע כשיש צורך.
    בגלל שבד"כ אין בסביבה להקה שתעזור לי, או בן זוג שיגן עלי, ואני מעדיפה שככה זה יישאר- אני דרוכה תמיד. מכל מקום יכולה לבוא סכנה וחשוב לי תמיד להישאר יציבה וחזקה. להיות מוכנה לתקוף כשצריך. אבל זה לא קורה הרבה, כי אנשים קולטים את השפת גוף שלי ובד"כ נמנעים מלהטריד. מה שכן, אני עדיין מנסה לעבוד על חוזק פנימי. למדתי שלפעמים אם אני לא יודעת להוציא את האש שלי החוצה, להיות פראית וטוטאלית לגמרי, אני יפסיד. השאלה שלי היא איך אפשר לשחרר את החיה שבפנים שתדע לצאת ולתקוף כשצריך. כי לתקוף אני יודעת, אני יודעת לשדר ביטחון וחוזק, אבל אני לא יודעת לשחרר את הכוחות החוצה. יש לי יותר מדי מחסומים שמונעים מהאש האמיתית לצאת, וזה יכול לעשות את ההבדל בין ניצחון לפגיעה. איך אני מתגברת על זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להוציא את האש החוצה

    רוני קליין
    28/09/2008

    בר, זהו המכתב הכי מדהים שקראתי בשנה האחרונה !!!

    כמעט כל מה שכתבת זה בדיוק מה שאישה צריכה לעשות ולשדר.

    התשובה לשאלה שלך לגבי להוציא את האש החוצה ברגע האמת היא שאת חייבת ללמוד אומנות לחימה !!!
    לא רק תרכשי ידע מועיל בטכניקות אלא גם תתרגלי "להתפוצץ" על היריב.
    ואז כשתגיעי למצב של איום ברחוב את עושה נוקאאוט תוך שניות.

    את יכולה להיכנס לאתר .youtube ולחפש סירטונים לפי המילות מפתח
    self defece
    karate
    Ju Jutsu
    Aikido
    גם תקבלי רעיונות, וגם תתרשמי ממהירות הפעולה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    בר
    29/09/2008

    אני מנסה ללמוד עכשיו דרך סרטונים כי לשיעורים רציניים אין לי אפשרות. אבל יום אחד אני יטוס לסין וילמד שם כמו שצריך:) משהו לשאוף אליו. שנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסוע לסין

    רוני קליין
    29/09/2008

    לא הייתי בסין. אני יודע שזאת ארץ מדהימה.

    אבל בקשר ללימוד אומנויות לחימה את יכולה ללמוד גם בארץ.
    מי שנוסע לארץ המקור (בד"כ סין או יפן) כדי ללמוד אומנות לחימה זה לצורך הגעה לרמות הגבוהות ביותר האפשרויות ולהפוך את אומנות הלחימה לדרך חיים. ולכן ללמוד מהמקור. כדי ללמוד גם את הפילוסופיה שמאחורי אומנות הלחימה וליישם את זה יום יום.
    זה דורש שהייה של מספר שנים באותה ארץ !!!!

    אם לא לזה התכוונת אז אני שוב ממליץ ללמוד בארץ הגנה עצמית, שייתן תוצאות כבר בעתיד הקרוב, ובהמשך לנסוע למדינות רחוקות כדי להעמיק את הידע. או לטייל.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכוונתי לזה

    בר
    02/10/2008

    אומנויות לחימה זה יותר מכוח בשבילי. זאת גם דרך חיים. ובקשר לעכשיו, אין לי אפשרות כספית ללכת לחוגים כרגע. אולי אתה יודע על קבוצות שמתארגנות בחינם באזור ירושלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    02/10/2008

    לא ידוע לי על קבוצות בחינם.

    נסי לפנות למנהלת הפורום, איטל. מספר הטלפון שלה מופיע בראש הדף.
    אולי יוכלו להפנות אותך למקום כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצות בחינם

    איטל קלונסקי
    06/10/2008

    דבר ראשון רציתי לומר שהמכתב שכתבת בהתחלה היה מרגש ונהדר הלוואי ועוד בנות ילמדו ממך
    דבר שני אני לא מכירה קבוצות בחינם אבל יש באל הלב אפשרות למילגות
    כדאי לפנות אליהם 02-6781764

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעורים פרטיים באמנות לחימה כלשהי
    עידן
    20/09/2008

    היי אני בן 24 מראש העין. בעקבות אירוע שאירע לאחרונה (והסתיים למזלי בצורה טובה) - התחדד אצלי הצורך בלימוד הגנה עצמית. אני בחור חזק אבל עם זאת בעל מבנה גוף צנום מאד ומראה נערי ולכן לא פעם ולא פעמיים נטפלים אלי (כמו שקרה לפני כמה ימים). קודם כל מה הייתם ממליצים לי ללמוד? כי הבנתי שכל אומניות הלחימה למיניהן דורשות שנים של השקעה (אין לי בעיה עם זה, אבל אני רוצה לראות תוצאות כלשהן בתקופה הקרובה ביותר). האם ללמוד קרב מגע? דניס הישרדות? דבר נוסף - מגבלת הזמן, אני אוכל להקדיש לנושא רק שעה-שעתיים בשבוע. האם הייתם ממליצים לקחת שיעורים פרטיים (כל עוד המחירים שפויים כמובן)? האם התוצאות יהיו מהירות יותר? ולסיום - אם יש מורים באיזור פ"ת-גבעת שמואל-קרית אונו-ראש העין-יהוד אני אשמח לדעת. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    21/09/2008

    עידן,
    אני שמח על התעניינותך בלימוד אומנויות לחימה לצורך הגנה עצמית.
    האפשרויות שהעלת הן מצויינות ויש עוד.
    כל אומנות לחימה שתשקיע בה ותגיע איתה למיומנות טובה (וכמובן, תהיה בכושר) תספק את הצרכים שלך.

    עם זאת, בפורום זה לא מפרסמים פרטים של מורים ומכונים כי זאת פרסומת מסחרית.
    עליך לחפש בעצמך (למשל, דרך האינטרנט) את הטלפונים והרלוונטיים.
    מורים ומכונים רבים מפרסמים עצמם באינטרנט ואתה יכול להגיע למידע הזה.

    אני במקומך, במקביל לחיפוש באינטרנט, הייתי משאיר טלפון או אימייל כדי שמדריכים הגולשים בפורום יצרו איתך קשר ישירות (ולא דרך הפורום).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית
    מיכל
    19/09/2008

    מישהו יודע איפה אני יכולה ללמוד איזה קורס להגנה עצמית/ג'ודו/קראטה באיזור קרית אונו? עדיפות לקבוצה עם נשים בלבד תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    20/09/2008

    מיכל,

    היום מוצאים הכל (אם יש) דרך האינטרנט.
    קבוצות רק לנשים?
    * תשאלי בעירייה
    * תשאלי במרכז נעמ"ת
    * תשאלי במרכז ויצ"ו

    בד"כ האימונים הם מעורבים
    ואז האפשרויות מתחילות להיות מגוונות.

    במקרה אני גר בסביבה שלך (גבעת שמואל).
    לא התרשמתי שדווקא באזור קריית אונו יש הרבה אפשרויות לבחור (בהשוואה לת"א והסביבה).
    המודעות של נשים להשקיע בלימוד הגנה עצמית היא מאכזבת. לכן ההיצע מאד קטן.
    הפורום הזה מנסה לשפר קצת את המצב העצוב הזה.

    תעדכני אותי בנושא.

    רוני
    052-3227801

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית - נשים

    איטל קלונסקי
    07/10/2008

    יש קורסים לנשים בלבד בת"א גם של הגנה עצמית וגם של אומנויות לחימה
    אם את מעוניינת בעוד פרטים את מוזמנת ליצור איתי קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לילי
    17/09/2008

    האם זה נכון שככל שמתאמנים ,אז הלב גודל? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב מוגדל?

    רוני קליין
    18/09/2008

    שאלת שאלה שמיועדת לפורום אחר.

    בכל מקרה, התשובה היא : לא.
    אימון גופני מייעל את עבודת הלב אבל זה לא בא לידי ביטוי חיצוני של הגדלת הלב.
    לב מוגדל (המאובחן, למשל, בצילום רנטגן) יגרום לרופא לשלוח אותך לבצע בדיקות רפואיות כדי לגלות את הסיבה לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באזור אשדוד
    לא מגלה
    14/09/2008

    מישהו מכיר מקום טוב ללמוד הגנה עצמית לנשים באזור אשדוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    באזור אשדוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכי טוב לבדוק באינטרנט

    רוני קליין
    14/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית- אשדוד

    איטל קלונסקי
    15/09/2008

    אני יודעת על ת"א ורחובות זה מספיק קרוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצקות בחזרה מבית ספר
    ע.
    07/09/2008

    שנת הלימודים, ובשבילי זה אותו תסריט - יש איזה ילד בכתה שלי (אנחנו בח') שמציק וומרביץ כל הזמן. הוא חזקואני לא כל כך. מה אני כיול לעשות כדי שאם בדרך הביתה הוא יפתיע אותי אני אהיה מוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצקות בחזרה מבית ספר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    08/09/2008

    לכאורה אתה יכול לערב מבוגרים בנושא.
    למשל,
    לדבר עם ההורים שלו.
    לבקש מההורים שלך שידברו עם ההורים שלו.
    לדבר עם המורה שלכם.
    ואחרון חביב, לדבר עם מנהל/מנהלת בית הספר.

    אבל בהנחה שמדובר בהצקות ולא משהו חמור יותר - אם הייתי במקומך הייתי מטפל בזה לבד.
    כאן יש לך שתי אפשרויות.
    הראשונה: לנסות להיות חבר שלו. למצוא משהו שאתה יכול לעזור לו.

    השניה: גם את תצליח להיות חבר שלו אתה מתחיל דחוף ללמוד הגנה עצמית.
    לא ממש משנה מה תבחר. העיקר תתחיל להתאמן ולהכין את עצמך.
    ובשום אופן אתה לא מפרסם שאתה לומד את זה.
    יתכן שתותקף עוד לפני שיהיה לך יכולת טובה להגן על עצמך אבל אתה מסדר לעצמך פתרון לשנים רבות.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלמדי הגנה עצמית

    (~_~)
    08/09/2008

    לדבר אם ההורים מנהל וכל זה לרוב לא עוזר רק במיקרים נדירים אני אומר מניסיון,תעשי כושר תלמדי באיזה חוג או סתם תפתחי כוח(למרות שמאד מומלץ להוסיף אומנות לחימה) ואם הוא יתחיל איתך תיהי מוכנה,אל תהיי החננה שכולם מרביצים לה ואל תוותרי לאף אחד גם לי עשו את זה פעם ההורים המנהל לא עוזרים אם הילד ככה זה בגלל שהוא מההתחלה לא שם על ההורים והמנהל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית

    איטל קלונסקי
    15/09/2008

    בהחלט יכול לעזור לקחת קורס הגנה עצמית גם כדי שתקבלי כלים איך לשים גבולות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יולי
    31/08/2008

    אני בת 25 מתאמנת בחדר כושר 4 פעמים בשבוע,האם שיעורי אירובי הם אפקטיביים לשריפת שומן באותה מידה כמו עבודה על מסילה(אני שונאת לעבוד עליה) או על שאר המכשירים האירוביים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    31/08/2008

    זהו פורום להגנה עצמית ואומנויות לחימה.
    אנו לא עוסקים בשריפת שומן או קלוריות.

    כשתרצי לדעת להגן על עצמך, ולא רק להראות חטובה, אשמח לעזור לך.

    אגב, אני רואה בערוץ אגו טוטל הרבה קרבות של נשים באיגרוף תאילנדי וכולן נראות לי עם גוף טוב.
    האימונים היומיים הקשים ממילא שורפים קלוריות רק שהן גם יודעות להגן על עצמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רוני
    27/08/2008

    שלום רב, אני בן 14 ורוצה שרירים עבים וגדולים, וכמה שיותר מהר. כעת אני בהתלבטות האם להתאמן במכון כושר, או להתחיל להתאמן בקרטה. מה יעשה לי שרירים יותר עבים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים עבים וגדולים

    רוני קליין
    27/08/2008

    חד משמעית:
    גוף שרירי לתפארת מקבלים במכון כושר.

    באומנויות לחימה מתאמנים כדי להיות בכושר קרבי.
    השרירים מתחזקים, יש יותר כוח, יותר זריזות - אבל השרירים לא מתנפחים כמו במכון כושר.
    לניפוח שרירים יש תרגילים אחרים.

    הבעיה של מכון כושר היא שאם לא תהיה מאומן באומנויות לחימה לא תהיה מסוגל להתמודד כראוי עם תקיפה.
    בהגנה עצמית לא מדובר ב"סתם" כח.
    שרירים מנופחים לא יעזרו לך כאשר תחטוף אגרוף לפרצוף.
    אני נזכר שלפני הרבה שנים היה בישראל אלוף בהרמת משקולות. זמן קצר לפני אולימפיאדה הוא הוכה ברחוב ע"י ערסים ונפצע. הערסים לא נפצעו.

    ממליץ לך לשלב גם קארטה וגם אימונים במכון כושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום