פורום הגנה עצמית, הגנה עצמית לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אומנויות לחימה לנערות במרכז,קיים?
    ROSA
    01/11/2009

    שלום!
    אני בת 16,ומתעניינת בלימוד של אומנויות לחימה,חשוב לי מאד שהקורס יכיל רק בנות,אני גרה באיזור המרכז,איפה אני יכולה ללמוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    02/11/2009

    פני למנהלת הפורום. היא תעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומנויות לחימה לנערות ונשים

    אמירה בר-שלום
    02/11/2009

    שלום

    מכיוון שלא ניתן לי לומר את שם האירגון שבו תוכלי להתאמן רק עם נשים . תוכלי לכתוב ב google , אומנויות לחימה לנשים בלבד או הגנה עצמית לנשים בלבד ותוכלי לקבל תשובה ץ

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ...

    ROSA
    02/11/2009

    חיפשתי מקום כזה,אבל הוא נמצא בירושלים,ואני גרה באיזור תל אביב,והמקום שנמצא בתל אביב לא מקיים שיעורים,אלא רק סדנאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומנויות לחימה לנשים

    אמירה בר-שלום
    02/11/2009

    נסי שוב , עד כמה שאני יודעת יש להם קמ"י לנשים ואולי עוד משהו 077-5001217/8

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקר או ספריי פלפל?
    אלישבע
    01/11/2009

    שלום. הייתי רוצה לדעת מה עדיף לבחורה בת 17 לשאת איתה בתיק האישי, כהגנה מפני כל צרה שלא תבוא - שוקר או ספריי פלפל? מה מסוכן יותר (לי) ומה טוב יותר בזמן תקיפה?

    תודה רבה על העזרה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוקר או ספריי פלפל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    02/11/2009

    אני בעד תרסיס פלפל.
    קניתי את זה גם לבת שלי.
    קומפקטי
    יעיל לטווח עד 3-4 מטרים
    רק לוודא שלא משתמשים בו כאשר יש רוח נגדית מכוונת לפנים שלך.
    לא לשכוח להחזיק את המכשיר ביד במקום מסוכן (ולא בתיק).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה בכביש לעומת על מדרכה
    נוני
    22/10/2009

    שלום שלום.

    שמעתי מחברה שלי שלימדו אותה שאם וכאשר היא מותקפת בלילה על ידי גבר, מוטב לה להימלט לכיוון על הכביש, היכן שיש אור מפנסי הרחוב, מאשר למדרכה, שם לעיתים העצים מסתירים את האור. האם זו אכן המלצה בריאה, או מסוכנת עקב המכוניות הרבות והתנועה שעל הכביש?

    תודה וסופ"ש נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיזהר רק לא להידרס מהמכוניות שעל

    אתי
    22/10/2009

    הכביש. העניין הוא ששני הדברים ניראים לי מסוכנים כאחד ולכן אני הייתי ממליצה לה בימקום לרוץ לכביש דבר שעשוי להביא להידרסות פשוט לקנות שוקר חשמלי טוב שירתיע את התוקף בכול מקום בו תימצא. כך שבימקום לרוץ לכביש היא תוציא את השוקר החשמלי ותחשמל את התוקף. לא יותר פשוט? ויותר חכם? מאשר לרוץ לכבישים מסוכנים?
    ודרך אגב את יכולה להציץ בהודעה הקודמת שלי, ובה רשמתי על שוקר חשמלי שקניתי ,רשמתי את סוגו והוא כ-600000 וולט משהו כזה ואני מאמינה שהוא טוב. ואני מחכה גם לתגובות של אנשים פה לגבי מידת יעילותו של השוקר כך גם תוכלי לדעת עד כמה הוא טוב, למרות שהמוכר אמר לי שהוא טוב מאוד ,כך שאני מאמינה לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקר חשמלי
    אתי
    22/10/2009

    הלכתי לחנות לכלי נשק וקניתי שוקר חשמלי מסיבות ששמורות עימי. קניתי שוקר מסוג power max 669 ושאלתי מיועדת רק לאלה שיש בידיהם את אותו השוקר בדיוק. רציתי לדעת עד כמה הוא שווה השוקר החשמלי הזה והאם לא ביזבזתי 450 שקל לחינם. ואולי אחדד את שאלתי רציתי לדעת עד כמה הוא מרתיע אנשים שיכולים ליתקוף אותי ומה למעשה מידת הנזק שהוא יגרום להם ? האם הם ישותקו לכמה דקות? האם הם לא יזוזו? האם הם יפלו על הריצפה? שאלתי היא למעשה מה השוק החשמלי שאתן להם יגרום להם, וזאת בישביל לדעת אם אכן הם יהיו במצב שהם לא יוכלו לעשות לי כלום, ואני אוכל לברוח?
    דרך אגב אני שואלת את זאת כי יש כמה אנשים שאני מאויימת על ידיהם מאחר ולדעתי הם פסיכוטים ובמקום להיות באישפוז הם מחפשים כול הזמן להציק לי ולמישפחתי. הם חושבים שאני ומשפחתי צריכים להיות הקורבנות שלהם ולכן החלטתי להחזיר להם.
    מבקשת רק ממביניי עיניין לענות לי.
    ומי שלא מבין בזה שלא יענה בבקשה כי דברי אינם מופנים אליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוקר חשמלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקר חשמלי

    רוני קליין
    22/10/2009

    העתקתי לכאן מה שכתוב באתר "למטייל"

    שוקרים חשמליים
    שוקר חשמלי הוא מכשיר חשמלי נייד היכול לשגר זרם חשמלי בעל זרם חזק ביותר (50,000-400,000 וולט) ובעוצמה נמוכה (1-4 מיליאמפר), ע"י מגע בגוף למשך מספר שניות. זרם זה גורם לכאב חד ולהתכווצות שרירים חזקה ולא רצונית היכולה להמשך מספר דקות (עד 15 דקות) תלוי בעוצמת המכשיר, המגע עם העור ויכולת ההתנגדות של הנפגע. הזרם לא גורם לנזק בלתי הפיך או ארוך טווח. גם אם התוקף נוגע במפעיל השוקר הזרם לא חוזר אל המפעיל. נשיאת המכשיר חוקית בארץ ולא נדרש רשיון כלשהו. במגע עם גוף לא נשמעים קולות התפרצות הזרם אשר נשמעים בהפעלה באויר. מקור האנרגיה לשוקרים הוא סוללות. בדר"כ סוללה של V9 ובשוקרים החזקים 2 סוללות. אפשר להשתמש גם בבטריות נטענות. השוקר יעיל יותר במגע לגוף ולצוואר מאשר במגע עם הזרועות והרגליים.

    הוראות בטיחות
    שימוש בשוקר על אדם לא גורמת באופן ישיר לפגיעה ארוכת טווח, אבל שימוש שלא למטרות הגנה עצמית תחשב לתקיפה, והינה עבירה פלילית. אין צורך להסס להשתמש בשוקר בסיטואציה של הגנה עצמית כנגד מתקפה או איום פיזיים, אבל אסור בשם פנים ואופן להשתמש בו בכל סיטואציה אחרת.
    שוקר החשמלי לא יהיה יעיל כלל אם הוא לא יהיה בטווח גישה מיידי, וצריך גם לתרגל את הגישה המהירה אליו, וגם את הדרך להשתמש בו (על יבש ללא הפעלה אמיתית).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשק מאולתר
    נורית
    13/10/2009

    האם מצית מתחת לסנטר והפעלתה תוכל לעזור לי בעת צרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשק מאולתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשק מאולתר

    רוני קליין
    14/10/2009

    מצית מתחת לסנטר?
    פעם ראשונה שאני שומע על רעיון כזה.
    אבל,
    ממש לא נראה לי אפקטיבי. כל הרעיונות שמטרתם לגרום לכוויה.
    גם אם זה יצליח לך התוקף יוכל להכות אותך מיידית למרות הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    נורית
    14/10/2009

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשק מאולתר

    אמירה בר-שלום
    14/10/2009

    שלום נורית

    אם יש לך זמן להוציא מצית ולהדליק אותה, עדיף אולי לצעוק חזק , לברוח או לעשות אולי משהו יותר אפקטיבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צופר אזעקה כאביזר להגנה עצמית
    נורית
    08/10/2009

    שלו אני מעוניינת לרכוש לבני צופר הגנה עצמית האם הוא בהחלט יעזור בעת הצורך???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צופר אזעקה

    רוני קליין
    08/10/2009

    צופר אזעקה יכול לעזור. אבל הוא פחות יעיל מתרסיס.
    מדוע?
    בשני המקרים האביזר חייב להיות זמין ביד ברגע האמת.
    אבל תרסיס (גז ובמיוחד פלפל) גם יודע לנטרל תוקף ולא רק להפחיד אותו.

    הכי טוב יהיה לשלוח את בנך ללמוד הגנה עצמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צופר להגנה עצמית

    אמירה בר-שלום
    08/10/2009

    שלום

    אני בעד דברים שעושים רעש ויכולים להבריח תוקף או להביא אנשים לסביבה לעזרה. לא חייבים לקנות צופר , אפשר גם להשתמש במשרוקית רגילה שתלויה במקום נוח לשימוש בגוף או במקום נוח לשליפה מהירה .

    לימוד הגנה עצמית בהחלט יכול לעזור .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני ולקוראים...
    אני
    24/09/2009


    התחלתי ללמוד אייקידו.
    זה מדהים.
    פשוט כיף לא נורמלי.
    וגם די קל.
    הייתי אומר אפילו אושר.
    מה שהכי מוצא חן בעיני זה הזרימה של התנועות,
    והעיקרון של להשתמש בכוח של השותף נגדו.
    זה כל כך נכון ומדוייק וזורם - שקשה לתאר במילים.
    רוני, אמרת בזמנו שיש לך דיעה חיובית מאוד על אייקידו - וצדקת לגמרי.
    אני ממליץ לכל הקוראים לנסות.
    האמינו לי - אם בחור שמן מדי וגבוה מדי כמוני יכול להנות מזה - כולכם יכולים.
    כדאי לחפש מדריך אייקידו דרך האינטרנט ולהתחיל.
    ואת זה אומר לכם העצלן הגדול בהיסטוריה - אני.
    להתראות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרוני ולקוראים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייקידו

    רוני קליין
    24/09/2009

    עמית,

    חדשות נפלאות.
    שמח שהעזת וראית ברכה.
    חשוב מאד להתמיד !!!!!

    עלה והצלח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת מדריך\ת קרב מגע.
    טל
    19/09/2009

    אני מחפשת מדריך\ת קרב מגע לסטודיו בכפר הנגיד (ליד נס ציונה ויבנה)
    אולי אתם מכירים מישהו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפשת מדריך\ת קרב מגע.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא בפורום הזה

    רוני קליין
    19/09/2009

    מצטער,
    אנו לא מפרסמים מכונים ומדריכים.
    נסו לחפש באינטרנט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר שלי דורון שאל שאלה בשבילי
    אלה
    15/09/2009

    למה אתם לא עונים? אנחנו ממש סקרנים לדעת אם יש קבוצות לבנות של קרב מגע לבנות (לנשים בלבד) והאם הקבוצות אלה יעיליות יותר מקבוצות עם גברים?
    ושאלה נוספת האם חיים ששון הוא מאמן לקרב מגע טוב? והאם מישהו שמע עליו (דברים טובים או רעים)?

    תודה מראש
    מחכה למענה בקוצר רוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאלה

    אמירה בר-שלום
    17/09/2009

    שלום

    ניתן לבדוק באינטרנט אם יש קבוצות לנשים בלבד באיזור המגורים שלכם , כתבו ב google הגנה עצמית לנשים או קרב מגע ואני מקווה שתוכלו לקבל תשובה .

    צר לי , אני לא מכירה את חיים ששון .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    19/09/2009

    אנו עונים לשאלות הקשורות להדרכה אבל לא מפרסמים מורים ומכונים.
    בשביל זה אפשר לחפש באינטרנט.

    לגבי שאלה עקרונית כמו קבוצות לבנות בלבד מול קבוצה מעורבת:
    הכי טוב זאת קבוצה מעורבת כי נשים אמורות להכיר את "האוייב" התוקפן, ובד"כ ה"אוייב" יהיה גבר.
    תירגול על מודל שהוא הכי קרוב לדבר האמיתי...
    לגבי קבוצות של נשים בלבד - ניתן לשאול את מאירה, מנהלת הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדריך

    דודי
    04/10/2009

    אני לומד שנים אומניות לחימה ואחד המכונים המקצועיים ביותר שהייתי בהם הוא של איציק פרנקו אןמניות לחימה משולבת בנוסף יש את עידו םריינטה שהוא אלוף ישראל ותותח על מאמן אצל פרנקו וגם ברעננה שם יש קבוצת בנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    04/10/2009

    ראיתי שיש לו חשיפה רבה באתר אגו טוטאל.
    התרשמתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושאלה נוספת
    אני
    13/09/2009


    ידיד שלי הכיר לי לוחם ג'יו ג'יטסו ברזילאי ידוע מישראל.
    הוא אמר לי, אותו לוחם, שמבחינתו אני יכול לנסות להשתלב באימוני הג'יו ג'יטסו הברזילאי שהוא מעביר בקירבת מגוריי. הוא לא הבטיח לי הצלחה, אך הוא אמר שאוכל לנסות, ולראות איך זה.
    כאמור בהודעה הקודמת שלי, אני שמן מאוד, ובעל מוגבלות מסויימת בתנועה.
    לדעתכם, כדאי לי לקחת ברצינות את דבריו ולנסות להתאמן אצלו, וליראות איך זה?.
    אני שואל את זה, מכיון שהג'יו ג'יטסו הברזילאי, כידוע, מבוסס על זריזות רבה, ואני זריז כמו היפופוטם מסטול בהריון

    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ושאלה נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    15/09/2009

    תמיד טוב לנסות. לא להתייאש מכישלונות.
    הצלחה בחיים נמדדת לפי כושר ההתאוששות מכישלונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייקידו
    אני
    13/09/2009


    קראתי על אייקידו, ומאוד אהבתי את העקרונות.
    זה מרגיש לי "נכון".
    מה דעתכם על שיטה זו?.
    לדעתכם, אפשר לראות בארץ אייקידו "חי"? (לא רק בסרטוני וידאו)?.
    לדעתכם, מישהו יסכים לאמן אותי באייקידו, למרות שאני מאוד שמן?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אייקידו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייקידו

    רוני קליין
    15/09/2009

    הדעה שלי חיובית מאד.
    כבר כתבתי על זה כמה פעמים בפורום הזה.

    לא צריכה להיות בעיה עם המשקל שלך.
    נסה לחפש באינטרנט משהו קרוב למקום מגוריך.

    אם אתה באזור המרכז אז צור איתי קשר באימייל שלי המופיע באתר.
    יש מישהו שאני מכיר אישית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייקידו באומנות לחימה

    איתי
    09/04/2010

    אני התחלתי ללמוד אייקידו לפני חודשיים.
    זה אומנות לחימה לכל דבר. כל אומנות לחימה לוקחת זמן, אבל לומדי לא רק הגנה עצמית כמו בקרב מגע, אלא מקבלים הרבה מעבר. באייקידו ספציפית לומדים להשתמש בגוף שלך בצורה נכונה, להוציא ממנו את המקסימום במינימום מאמץ, איך לשלוט ביריב ולערער את שיווי המשקל שלו. מעבר ללחימה, האייקידו הופך את המתאמן להיות רגוע יותר, זה עוזר לפרוק מתחים, מיישר את הגב ומלמד איך להקשיב לגוף כדי להימנע מפציעות.
    אני עושה את זה רק חודשיים ואני כבר מרגיש שינוי, אבלזה לא אומר שאני יכול להתמודד עם 5 אנשים על הברכיים כמו סטיבן סיגל. זה לוקח זמן אבל לפי דעתי זה שווה את זה.
    יש מספר סוגים של לימוד אייקידו. אני לא מכיר את כולם אבל רובם עוסקים בלימוד של טכניקות בודדות וההתקדמות שם היא איטית יותר. אני עושה זאת במקום שמתחיל מהבסיס של הלימוד (איך להשתמש באגן, בכתפיים נכון וכו') ושהבסיסים עובדים הבריחים באים מהר מאוד. להיפך זה בעיה, כי בלי הבסיס, הטכניקה לא עובדת כמו שצריך ואז צריך לפצות עם כוח ואם יש ליריב שלך יותר כוח אתה מפסיד. הבסיס מבטיח שכוח לא יהיה חלק מהמשוואה ולכן לא משנה מי חזק יותר או מהיר יותר.
    לפני שהתחלתי הלכתי לראות בכמה מקומות, השתתפתי בשיעורים של מספר מורים והכי משך אותי השיטה הזו. בכל מקרה, הכי חשוב זה להנות ולהיזהר מפציעות.
    תהנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איקידו

    אמירה בר-שלום
    11/04/2010

    גם אני חושבת שאיקידו זו אומנות לחימה טובה וחשובה .

    כל אחד ואחת יכולים ל נסות וללמוד שיטה זו גם אם אנו שמנים , רזים , קטנים או גדולים .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להרגיש אייקידו

    אורטל .ת.
    15/04/2010

    אהבתי את מה שכתבת... מרגיש "נכון". אז את התשובה כבר יש לך..:)
    אני התחלתי להתאמן באייקידו לפני כחודשיים...ואת השינוי שמתחולל בי אני מרגישה כבר עכשיו..המדהים הוא שהתחושה החזקה אצלי היא שלא מדובר בשינוי מוגדר ונקודתי אלא שזה הרבה יותר מזה.. מאין התחלה של דרך התפתחות והעצמה שאין לה סוף.
    באשר להגנה העצמית (בכל זאת נושא הפורום :) ) אז חלק מהדברים שהאייקידו מקנה לי זה הנושא של הבטחון העצמי, החיבור היותר טוב לגוף שלי - הכרת היכולות והמגבלות שלי.. ומכאן נגזרת היכולת להשתמש בו נכון למקסם את התועלת שלי מהגוף שלי :)
    לגבי החשש הנוסף שלך, לגבי משקל.. אז, אני אקח את הדוג'ו שאני לומדת בו כמדגם מייצג.. מדובר בקבוצת תלמידים לא קטנה, מאד הטרוגנית שמורכבת מנשים וגברים, צעירים ומבוגרים (יש גם קבוצות ילדים) רזים ושמנים..הירים יותר ומהירים פחות..זה היופי באייקידו.. ההתפתחות היא בקצב שלך..
    אומרים שאין חכם כבעל ניסיון לא? הכי מומלץ זה פשוט ללכת לשיעור ניסיון לא?!?!
    בהצלחה!

    אורטל .ת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איקידו

    אמירה בר-שלום
    18/04/2010

    מומלץ ביותר לכל אחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאמירה
    אני
    09/09/2009


    היי אמירה.
    שמעת פעם על אישה שהותקפה, בעטה באשכים של התוקף, וניצלה?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאמירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנה דוגמא

    רוני קליין
    09/09/2009

    תוך שניות מצאתי לך כתבה בנושא.

    לקריאה ללחוץ [a href='http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/778/811.html' id='link']כאן[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אמירה בר-שלום
    10/09/2009

    שלום רותי !

    יש עשרות סיפורים על נשים שבעטו לכיוון האשכים וניצלו מתקיפה . זהו איזור מאוד רגיש , ואפילו מכה קטנה לאיזור זה תורגש מיד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת.
    אני
    06/09/2009


    ייתכן שזו שאלה טיפשית, ראו הוזהרתם.
    האם יש שפת גוף נכונה כדי להעביר מסר של הרתעה, ולמנוע תקיפה?.
    כלומר, הרבה לפני הקטע של המכות?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה נוספת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפת גוף

    רוני קליין
    06/09/2009

    שאלה מצויינת.
    שפת גוף מאד יכולה לעזור למנוע התקפה.
    הליכה זקופה חזקה ומקרינה בטחון יכולה להרתיע תוקף.
    הם מחפשים טרף קל.
    ואם את לא נראית טרף קל אז הם יהססו לתקוף אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפת גוף

    אמירה בר-שלום
    07/09/2009

    אכן , שפת הגוף שלנו יכולה להעביר מסר ברור וכפי שרוני אומר אכן התוקף יחשוב פעמיים או יותר אם לתקוף .
    את הדברים האלו נתן ללמוד ולתרגל בקורס בסיסי של הגנה עצמית .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם עבריינים
    אשר
    02/09/2009

    שלום, אני נער עוד מעט בן 16 שהסתבך עם ילדים עבריינים למדי, המשטרה מטפלת בהם אבל עדיין הם מסתובבים ליד הבית ספר שלי, כנראה נפתחו להם תיקים אך עדיין אני מפחד שהם יפגעו בי, אני ידוע שפשוט עדיף ללכת ולברוח איכשהו להתקפל ולהימנע כי זה קשור בכבוד שלהם אבל עדיין הם לפעמים מחממים אחד את השני ואני מפחד שהם ינסו לפגוע בי, אני נער חזק אבל עדיין מפחד, אני יודע שלא חוקי לשאת גז מדמיע או משהו בסגנון לפני גיל 16 אבל אני עוד כמה ימים חוגג יומולדת 16 אז אני רוצה לדעת:

    1) האם זה חוקי לשאת גז מדמיע שוקר ספריי פלפל או כלי עזר דומה בשטח בית ספר? תתפלאו אבל גם בתוך הבית ספר אני חש סכנה בייחוד שיש קטעים שבגלל אילוצים אילו ואחרים יוצא שאני לבד בבית ספר והם מסתובבים בקפיטריה שלעבור בה זה הדרך היחידה לצאת מהבית ספר
    2) מה ההבדלים בין התרסיסים השונים ומה הכי עדיף?
    3) בדקתי כבר ולא מצאתי מידע על אילו מצבים עלולים לסבך אותי פלילית בנוגע לשימוש באמצעי הגנה זה או אחר אבל אם חבורה באה אליי בצורה מאיימת ואני משתמש בספריי עליהם ובורח למרות שהם עוד לא נגעו בי אני עלול להסתבך?
    4) אם החבורה באה אליי בצורה מאיימת ואני מתחיל את האלימות ראשון ופוגע באחד מאנשי החבורת ילדים הזאת באילו נסיבות אני אסתבך ואילו לא

    אני יודע שאני שואל הרבה שאלות שאולי לאו דווקא אמורות להישאל פה אבל לא מצאתי מקום אחר... בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם עבריינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נערים עבריינים

    רוני קליין
    02/09/2009

    בדיוק בגלל סרטים כאלה התאמנתי בקארטה כשהייתי בגילך כל תקופת התיכון.
    אני לא מבין מדוע מזמן לא התחלת להתאמן באחד מאומנויות הלחימה.
    סכנות לא חסר בחיים. אחרי שהעבריינים האלה יעלמו יבואו סכנות אחרות.
    אז למה אתה מחכה ?

    שאר הדברים ששאלת :
    על מדיניות החזקת אביזרי הגנה עצמית תשאל את האחראים בבית הספר שלך.
    אתה תלמד שלמערכות גדולות אין זמן וחשק להתייחס לגופו של עניין אלא באופן גורף.
    אם, למשל, אוסרים להכניס סכינים לשטח בית הספר. למה שיתירו לך להכניס אביזרים אחרים?
    כי אתה נראה להם ילד טוב ומישהו אחר נראה עבריין? זה לא עובד ככה.

    זה גם לכאורה פותר אותי מלדון על ההבדל בין התרסיסים כי ממילא אני חושב שלא תקבל אישור...
    אבל, לידיעתך, אני בעד תרסיס פלפל יותר מתרסיס גז מדמיע.

    עניין העיתוי של תגובתך מול העבריינים.
    כאשר אתה במצב של סכנה מיידית זכותך להגן על עצמך. החוק מבין את זה.
    כיון שמקובל אצל הנערים העבריינים להגיע מראש בעדיפות מספרית אז בכל תסריט יהיה ברור למשטרה ולבית משפט מי איים על מי. ומי תקף את מי.

    כדי להכשיר את הקרקע לבאות אני מציע לך לפזר תלונות על איומים עוד לפני רגע האמת שלך.
    תלונה למשטרה, תלונה להנהלת בית הספר.
    תכתוב מראש את התלונה שלך שאתה מגיש ותשמור העתקים.
    אתה יודע למה?
    כי אם העבריינים האלה יכו אותך בשטח בית הספר ויגרמו לך נזקים גופניים יום אחד ההורים שלך יוכלו לגייס עורך דין שיתבע את בית הספר על רשלנות בשמירה ואבטחת שטח בית הספר. והנה יש לך מקור מימון לטיול מסביב לעולם. במקרה זה לא לשכוח לשמור מסמכים רפואיים מפורטים על הטיפול הרפואי שקיבלת. וכו' וכו'
    המערכות סביבך לא טובות בלהגן עליך אבל הם מאפשרות לך לקבל פיצויים.
    ככה זה מתנהל.

    לסיום, אני שוב מפציר בך להתחיל להתאמן באחד מאומנויות הלחימה ולעשות חיל בזה.
    במקרה כזה היית כבר מבין בעצמך שבמצב של הגנה מול קבוצת תוקפים אתה צריך לנוע בצורה מאד מסויימת כדי שלא יוכלו לתקוף אותך בו-זמנית ובוודאי לא לתקוף אותך מאחורה.. אתה צריך לנטרל תחילה את החזק בחבורה ורק אח"כ את השאר, ועוד כל מיני תובנות שעושות את ההבדל.
    ולא לבקש אישורים להחזיק תרסיס.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאמירה
    אני
    31/08/2009


    זה נכון שכמעט כל אימא אומרת לבת שלה: "אם גבר יתקוף אותך, תבעטי לו בביצים?".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאמירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    31/08/2009

    אני מתאר לעצמי שזה נכון.

    במציאות יותר מעשי לתקוע ברך בביצים.
    הכי טוב זה ללמוד בצורה מסודרת הגנה עצמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לטל

    אמירה בר-שלום
    01/09/2009

    שלום טל

    לא עשיתי מחקר על כך , אך מנסיוני, הרבה אמהות ובכלל נשים אומרות את המשפט הנ"ל וזה באמת יכול לעזור .
    כמו שידידי אומר, בהחלט כדאי ללמוד הגנה עצמית בכדי לקבל עוד כמה כלים במקרה שאין את האפשרות של בעיטה למפשעה

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום