מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימודי קרב מגע או אומניות לחימה עםמישהו18/05/2009
שלום,
עקב בעיית פלטפוס מסויימת שמשפיעה על המראה החיצוני האסטתי של הכף רגל(סוג של עיוות)
אני נמנע מללכת ללמוד אומניות לחימה וכדומה מפני הבושה.
רציתי לשאול האם ישנם קורסים או שיטות לחימה שבו הקורס נעשה עם נעליים ולא יחפים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליומוד קרב מגע או אומנויות לחימה
איטל קלונסקי18/05/2009שלום רב!
בעיות פיזיות שונות שמתרחשות בגופינו לא אמורות להפריע לנו ללמוד אומנויות לחימה שונות . מנסיוני הרב , יש הרבה אומנויות לחימה שפתוחות למגבלויות פיזיות שונות ואין שום בעיה להתאמן . באומנות הלחימה שאני עוסקת ניתן להתאמן גם בנעלים מיוחדות ואני יודעת שגם באומנויות שונות אחרות .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מישהו18/05/2009עיקר השאלה שלי לא דיבר על הנושא הפיזי אלא על הנושא הנפשי - פשוט אני מתבייש להתאמן יחף.
ולכן שאלתי האם ישנם שיטות או קורסים שניתן ללמוד(ושכולם לומדים) לא יחפים
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומנויות לחימה עם נעליים
רוני קליין18/05/2009* איגרוף
* האבקות (כל הסיגנונות)
* קונג פו (כל הסיגנונות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוגרי
שלום20/05/2009אני אומר שתשים את הבושה בצד ותתאמן במה שאתה מתחבר אליו. בושה לא מספיקה כדי לעשות לך מוטיבציה להתאמן במשהו שאיננו "כוס התה" שלך. אם אפשר גם וגם, סבבה.
אם אתה ירושלמי, אתה מוזמן לשיעור אצלי. אנחנו מתאמנים באותם בגדים שאנחנו הולכים אתם ברחוב, כולל נעליים, ומתמקדים מאוד בהגנה עצמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללמוד הגנה עצמית בקבוצת גבריםdos11/05/2009
האם יש קבוצות של גברים בלבד כמו שיש באל הלב לנשים? אם לא למה שאל הלב לא ירימו את הכפפה? החרדים לא יכולים ללמוד בקבוצה מעורבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגנה עצמית לגברים בלבד
איטל קלונסקי12/05/2009שלום !
קבוצות לגברים בלבד ניתן למצוא בכל מני מקומות , אני מכירה קבוצת קרטה גברים בלבד חלקם חרדים , חלקם דתים וגם מעט שלא, המתאמנים במכללת דוד ילין בירושלים. הם לומדים גם קרטה מסורתי וגם לפעמים הגנה עצמית .
ניתן לבדוק למצוא אותם באינטרנט על של קרטה שוטוקאי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרב מגערונית07/05/2009
אני בת 28, לא עוסקת בספורט ומצב בריאות תקין. (סתם עצלנית)
אני מחפשת חוג קרב מגע בתקווה שיפתור לי גם את הנושא של בספורט וגם כעניין.
יש לי כמה שאלות
האם בגילי זה מאוחר להתחיל?
יש רמות?
והאם יש לכם המלצות?
אשמח מאוד לקבל מידע בנושא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללמוד קרב מגע
רוני קליין07/05/2009הי רונית,
קודם כל טוב שאת מעוניינת ללמוד להגן על עצמך וגם באותה הזדמנות לעסוק בפעילות ספורטיבית.
זה בדיוק מה שאנחנו כל הזמן ממליצים בפורום.
הגיל שלך מצויין לפעילות ספורטיבית. אין לך מה לחשוש.
לגבי רמות:
כמובן שבאומנויות לחימה יש רמות.
הלימוד הוא הדרגתי. יש דירוגים לפי רמה. בכמה אומנויות לחימה זה מתבטא בצבע חגורה.
באליפויות רגילות יש דרוגים לפי משקל. ובאליפויות פתוחות כולם מתמודדים עם כולם.
לגבי המלצות:
באתר אנו לא מפרסמים בעלי מקצוע.
ממליץ לך להעזר באינטרנט.
קודם תחפשי בגוגל "אומנויות לחימה".
תקבלי מידע ראשוני על סוגי אומנויות לחימה.
אח"כ כדאי שתבדקי באינטרנט קורסים באזור מגוריך לאומנות הלחימה שבחרת.
את גם יכולה להתייעץ איתי באימייל:
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללמוד קרב מגע
איטל קלונסקי10/05/2009שלום רונית !
עדיין לא מאוחר בגילך ללמוד קרב מגע , או כל אומנות לחימה אחרת , אני מאמינה (וגם מתוך נסיון) שבכל גיל ניתן ללמוד אומנות לחימה זו או אחרת .
בכל אומנות לחימה יש רמות , אלו שרק מתחילים , אלו שכבר מתאמנים מספר חודשים , ואלו שכבר לומדים כמה שנים טובות . יש אומנויות לחימה שהן תחרותיות ובהן אולי יש יותא לחץ מבחינת הגיל , אך הרבה אומניות הלחימה לא מתעסקים בתחרויות ועוסקים רק מאומנות הלחימה, וזה אולי מתאים יותר לגיל פחות צעיר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי שלום לךההיייהיי05/05/2009
אם נגיד משהי באה להציק לך או לרדת עלייך במילים לא במכות,
מה אתה אמור לעשות כדיי להגן על הכבוד שלך או על עצמך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוקפנות מילולית
רוני קליין05/05/2009השאלה לא קשורה להגנה עצמית במובן הפיזי של המילה אלא להגנה על הכבוד העצמי והשם הטוב שלך.
נתחיל מזה שלכל אדם יש זכות לכבוד.
וזכות זאת מכובדת ע"י הדתות וע"י החוק.
גם אם באמת עשית משהו לא טוב - עדיין אסור לפגוע בכבודך.
אם מישהי באה אליך בטענות במקרה מסויים בלבד אז צריך לענות לה באופן ענייני.
אם זה גולש לעלבונות צעקות או קללות אז באותה שנייה מפסיקים לענות כדי להתגונן ומתמקדים רק בסגנון הדיבור !!!!!
את חייבת להבהיר באופן חד משמעי שאת לא מוכנה שידברו אליך ככה. לא משנה מה תהיה התשובה את לא זזה מההתעקשות שאת לא מוכנה שידברו אליך ככה.
אם זה לא עוזר - לנתק מייד מגע. להסתלק מייד מהמקום.
בשום אופן לא להשיב באותה מטבע של עלבונות. זה גם לא עוזר וגם מחמיר את הבעיה גם בעתיד.
פשוט לעמוד על זה שלא תסבלי צורת דיבור כזאת, ולהבהיר את זה במעשים.
אם מישהי באופן קבוע מציקה לך את לא משתפת פעולה. לא עונה. לא מתגוננת. את מסתלקת מייד מהמקום.
וכדי לעשות לזה סוף - להפעיל נגדה אנשים בעלי סמכות שידברו איתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצהרים טובים
ההיייהיי07/05/2009תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלימות מילולית
איטל קלונסקי05/05/2009שלום !
אלימות לא חייבת להיות אלימות פיזית היא יכולה להיות גם מילולית ולפעמים היא קשה כמו אלימות פיזית אשר פוגעת ברגש ובנפש. פגיעות כאולו יכולות להשפיע עלינו לאורך זמן . בכדי להתגוננן אנו יכולים להשתמש במילים שמסבירות בקול אסרטיבי וברור שאנו לא מוכנים לקבל את ההמילים האלו המופנות אלינו בצורה גסה , לחזור על כך כמה פעמים ואם זה לא עוזר , לעזוב את המקום . אנחנו משתדלים לא להגיע להסלמה עם אותו אדם אשר פונה אלינו בצורה גסה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל כמה זמן צריך להחליף את מיכל הגז?ניר27/04/2009
השאלה הנ"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין27/04/2009מה דעתך לשאול בחנות שמוכרת את התרסיס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן להכניס גז מדמיע לקניון?ניר27/04/2009
האם ניתן להכנניס תרסיסים לקניון אם הם בתיק והמאבטח רואה אותם?
והאם ניתן להכניסם גם לכותל המערבי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין27/04/2009אנחנו לא הכתובת לסידורי הביטחון במקומות שונים בארץ.
תשאל את המשטרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן לרכוש גז פלפל מתחת ל-גיל16ניר27/04/2009
שלום
שמי ניר אני בן 15 הותקפתי עם סכין כאשר ניסו לשדוד את הארנק שלי
האמנם למדתי קארטה 5 שנים
אך כל שניה היא קריטית למרות שגז פלפל זה לנשים
הם יכולים לידקור אותך אם תעשה משהו שגוי
אשמח עם תענו לי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גז פלפל
איטל קלונסקי27/04/2009שלום ניר
צריך לבדוק בחנויות שמוחרות את גז הפלפל אם זה חוקי מתחת לגיל 16 .
כפי שידוע לי גז פלפל הוא לא רק לנשים כל אחד יכול להשתמש בו כהגנה עצמית . בכל אופן תמיד מומלץ להשתתף בחוג או קורס של הגנה עצמית או קרב מגע .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרונידנה26/04/2009
שלום! שמי דנה ואני בת 14 וחצי. אני רוצה ללמוד הגנה עצמית או כל סוג לחימה אחר עם בנות בסביבות הגיל שלי. בחייים לא למדתי לפני כן כל סוג של לחימה. האם יש קבוצות של נערות למתחילים? ואם כן אז איפה? ניסיתי לחפש באינטרנט קבוצה כזו לנערות בתל אביב, אבל לא מצאתי.. תוכל להגיד לי איפה בתל אביב נמצאים מקומות לימוד ללחימה?? תודה רבה והמשך יום נעיםםם!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגנה עצמית לנערות
רוני קליין26/04/2009דנה,
ברוב המקומות מתקיימים חוגים לפי סוג אומנות הלחימה:
ג'ודו
קארטה
ג'ו ג'יטסו
הגנה עצמית
הישרדות
אייקידו
טייקוונדו
וכו' וכו'
בד"כ אין חוג לפי קבוצת גיל ורק לבנות.
הדבר הכי טבעי הוא לחפש קבוצה שבה יש גם נערות בגילך ולא רק נערות בגילך.
אחרי הכל, את חייבת להתאמן איך להילחם בתוקפים ולא בתוקפות. נכון?
מה שאני מציע לך זה לחפש באינטרנט לפי סוג אומנות הלחימה חוגים המתקיימים באזור ת"א.
תרשמי את מספרי הטלפון שלהם, ותשאלי אותם כמה בנות יש בגילך בקבוצה.
את גם יכולה לחפש את האתרים המרכזיים של אומנויות הלחימה שציינתי (ולא לחפש רק לפי ת"א) , ולשאול אותם אם יש להם חוגים באזור ת"א וכל דבר נוסף שתרצי לשאול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני-מדנה
דנה05/05/2009תודה רבה לך!! באמת עזרת לי!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימוד הגנה עצמית
איטל קלונסקי27/04/2009שלום דנה!
יש כמה מקומות שמלמדים הגנה עצמית או אומנויות לחימה שונות רק לנשים או נערות . אחד המקומות האלו הם עמותת "אל הלב" ואת יכולה למצוא פרטים על העמותה דרך האינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיטל-דנה
דנה05/05/2009תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על החזקת גנב.dos08/04/2009
על פי החוק אם אדם תופס גנב בבית מותר לו להחזיק אותו בכוח (למשל לשבת עליו) עד שהמשטרה תגיע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין08/04/2009החוק מצפה שתודיע למשטרה שתפסת גנב ושתנקוט באמצעים סבירים (מילה מאד מכריעה) כדי למנוע ממנו להימלט עד שהמשטרה תגיע.
לנעול אותו, לשבת עליו, לקשור אותו וכד' הם אמצעים סבירים כי הם לא גורמים לפציעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםלאמשנה07/04/2009
נגיד אני מסתובבת ברחוב חבורה של ילדים או ילד בא ודחוף אותי כמעט נפלתי לכביש
או מאיים עליי במקל או ברזל.
מה אני אמורה לעשות במצב כזה?
אשמח לקבל את תשובתך
וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין08/04/2009הפתרון המושלם לניטרול איומים ביעילות ובמינימום אלימות - ללמוד אייקידו !!!!
ממליץ לך לבדוק את האפשרות ללמוד את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
לאמשנה09/04/2009לא הבנתי מה זה איידיקו
תוכל להסביר לי יותר במפורט ופשוט מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבלבלתי במילה
לאמשנה09/04/2009אופס אייקידו*
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימדי הגנה עצמית
איטל קלונסקי19/04/2009לאמשנה, ממליצה בחום ללמוד הגנה עצמית , בקורס מקבלים הרבה כלים להתמודדויות שונות וגם התמודדות כמו שאת כותבת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גז מדמיע למטוסיעקוב04/04/2009
שלום רב
רציתי לדעת אם אפשר לעלות גז מדמיע(או פלפל)במטען למטוס
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין04/04/2009אני לא הכתובת לסידורי הביטחון של אל על אבל אני חושב שאם זה יתגלה אז תהיה בעיה.
למה שלא תקנה את זה בארץ שאתה נוסע אליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה,תודה
יעקוב05/04/2009לא חשבתי על זה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיי דחוף........28/03/2009
שלום,
רציתי לדעת אם קטינה כבת 14 מרביצה לילדה בת 16 האם הנערה הבוגרת יותר
זכאית להחזיר לה ולא יעשו לה כלום על זה במשטרה?
ורציתי לדעת עוד משהו,מה המקום הכי רגיש אצל בנות שקל להגיע אליו במהירות
תוך הגנה עצמית?
תודה ושבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין28/03/2009זכות הגנה עצמית קיימת תמיד. בכל גיל.
במקרה של "מכות" בין צעירים צריך רק לדעת שמי שמגן על עצמו צריך לפעול בפרופורציה למקרה.
תגובה מוגזמת עם פציעה רצינית כתגובה לסטירת לחי תבטל את הטיעון של "הגנה עצמית" אפילו אם הצד הראשון הוא זה שהתחיל.
בנות שלא למדו אומנויות לחימה בד"כ לא יודעות מה לעשות - חוץ מלמשוך שערות.....
אם את לא נלחמת על החיים שלך אז אין צורך שתדעי בשלב זה על נקודות תורפה.
תלמדי בצורה מסודרת אומנות לחימה ואני מבטיח לך שתדעי מה לעשות בכל מיני מצבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם בנות יודעות להביא אגרופים
c09/04/2009לא צריכות קורס מיוחד בשביל זה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בתחום הרומנטי.אלון26/03/2009
שלום, יש לי שאלה בעיקר לבנות. האם בחורה בעלת ידע באומנות לחימה תצא עם בחור שלא יודע
אומנות? בצורה כזאת היאר חזקה ממנו ולא תרגיש שהוא יכול להגן עליה? תודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין27/03/2009אלון, עד שבנות יענו לך אני אענה לך:
בנות שלומדות אומנויות לחימה הן בנות נורמליות ולא מגבילות את עצמן לצאת רק עם בנים שלומדים אומנויות לחימה.
במיוחד שהחבר יכול בהמשך ללמוד בעצמו אומנויות לחימה כדי לא להרגיש "נחות".
אבל הבעיה במקרה הזה היא רק בראש של החבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגבר לא צריך להיות החזק שמגן על
COCED09/04/2009החברה שלו אין שום בעיה שהיא תגיד עליך אם צריך,עזוב אותך מיזה זה בולשיט חברתי שנשאר כמה מאות שנים של טימטום...אנשים צריכים להוציא שטויות כאלה מהראש זה מיותר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרסיס פלפלבן22/03/2009
האם תרסיס פלפל יעיל נגד תוקף מסומם או שיכור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין22/03/2009שאלה טובה.
תרסיס פלפל המכוון לעיניים יעשה תמיד את העבודה שלו: עיוורון זמני.
ההבדל בין אנשים "רגילים" לשיכורים/מסוממים הוא בצורת החשיבה.
אבל כשמדובר בצורת חשיבה של עיוור זמנית אז גם מול התנהגות אלימה לאחר הריסוס יש לנו 2 יתרונות מכריעים:
א: הוא עיוור - אנחנו רואים. לכן אין בעיה להסתלק ללא פגע.
ב: החשיבה האיטית והתנועה האיטית שלהם נותנת לנו הרבה זמן להתחמק ולהסתלק. אפילו אין צורך לארגן לעצמנו כלי הגנה נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו האזור הרגיש ביותר אצל גברים?אילת09/03/2009
אני וחברה התווכחנו בנושא ורציתי לדעת את התשובה. האם האשכים, או שמא האף? אני יודעת שהאשכים הם המקום הרגיש ביותר, אבל היא אומרת שמכה באף מהחלק התחתון תשתק כל גבר וכל אישה, ושזו מכה כואבת בהרבה מבעיטה באשכים. מי צודקת? יום טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האזור הכי רגיש אצל גברים
רוני קליין09/03/2009בעיטה באשכים יותר כואבת ויותר מנטרלת ממכה באף.
חבלות באף כואבות, כמובן, אך אינן מנטרלות.
בקרבות רבים נחבלים באף אך ממשיכים להילחם ולתפקד.
ובוודאי זה לא כאב "משתק".
האיבר הכי רגיש, לשני המינים, הם העיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









