מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חזרת המחלה והסרת שחלות.002/06/2008
האם נעשה מחקר לגבי חזרת המחלה לנשים שהסירו שחלות לבין נשים שלא הסירו???תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שחלות
פרופסור ביאטריס עוזיאלי02/06/2008הסרת שחלות אינה דרך טיפולית היום למניעת חזרת המחלה, הסרת שחלות הינה דרך למניעת הופעת גידול ראשוני של השחלות. לגבי נשים צעירות שלהן שחלות פעילות הסרת השחלות מהווה גם טיפול הורמונלי כמו מתן זריקה המפסיקה את פעולתן במקרים אלה הסרת השחלות מהווה גם טיפול מונע לחזרת המחלה. בנשים לאחר הפסקת המחזור הסרת שחלות אינה מהווה טיפול לסרטן שד ורק מניעה לסרטן שחלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרת המחלה...רוני30/05/2008
רציתי לשאול האם יש יותר סיכוי לחזרת המחלה כאשר ההורמונים רגישים לאסטרוגן כלומר חיובי לעומת נשים שיוצא שלילי?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי31/05/2008ההפך הוא הנכון, הגידול שלו קולטנים להורמונים בעל פרוגנוזה יותר טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגנוזה?
רוני31/05/2008מה פירוש המילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשמעות המילה פרוגנוזה
למששתפי הפורו02/06/2008פרוגנוזה בלעז (במקור ביוונית ????????? - Prognosis שפירושה המילולי "ראיה לעתיד"), הוא מונח רפואי שמשמעותו התחזית של הרופא באשר להתפתחות מחלתו של החולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש שלא רואים באולטרסאונדא.מ.30/05/2008
בבדיקת מישוש של הרופא הוא מצא גוש של 2 ס"מ ושלח אותי לבדיקת אולטראסאונד.
באולטר לא ראו כלום ושלחו אותי לביופסיה.
אני בלחץ נוראי. למה זה קרה והם זה יכול להיות גידול?
האזור כל הזמן כואב לי. לא רק במישוש אלא גם בישיבה או בשכיבה.
בבקשה תענו לי מהר!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני רוצה לשאול גם לגבי ממוגרפיה
א.מ.30/05/2008הרופא אמר שאין טעם לעשות ממוגרפיה בגילי (36) כי ממילא לא יראו כלום. מחיפוש באינטרנט ראיתי שבכל זאת מומלץ לעשות ממוגרפיה אפילו באופן שגרתי. מה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש
ד''ר תניר אלוייס31/05/2008ממוגרפיה ואולטרסאונד הן שתי בדיקות הדמיה של השד שמשלימות אחת את השניה, אבל כאשר יש גוש הדרך היחידה לדעת בוודאות במה מדובר היא בביופסיה.
מעבר לזה - אי אפשר לייעץ בפורום כשה לגבי מקרה ספציפי, וצריך להתייעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך כימויפה29/05/2008
פט סיטי תקין - סרטן שד גרורתי לעצמות עושה כימוטרפיה אחת לשבוע טקסוטר 60 מ"ג + זומרה
האם צריך להמשיך כימוטרפיה אני כבר 4 חודשים עושה , הבנתי שהגרורות קיימות אבל לא פעילות . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כימו
פרופסור ביאטריס עוזיאלי30/05/2008שאלת משך הטיפול במחלה גרורתית הינה שאלה לא פתורה. בדרך כלל אנו ממשיכים טיפול כל זמן שיש תגובה או לפחות יציבות. אם המחלה נעלמת לאחר פרק זמן מסוים מפסיקים ועוקבים. יש מקומות אשר מפסיקים טיפול כאשר משיגים תגובה מקסימלית ועוקבים. אין משהו החלטי בענין זה וברוב המקרים מאד תלוי במדיניות והחלטת הרופא .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול הומאופטי משליםסמדר29/05/2008
פניתי לדר' עירון עבור קבלת טיפול הומאופטי משלים לטיפול הכימו בסרטן השד.
האם טיפול זה יכול להזיק או לנגוד באיזה אופן את הטיפול הכימו?
האם זה נכון שאם הגוף מתחזק הוא לא יכול להלחם במחלה כמו שצריך או במילים אחרות זה רע למחלה?
אם טיםול זה לא רצוי איזה טיפול כן מקובל ע"י בי"ח ומוכח כיעיל ואיפו ניתן לקבל אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול משלים?
ד''ר תניר אלוייס29/05/2008כרופאה קונבנציונלית איני מתמצאת בטיפולים הומיאופטיים, בעיקרון לא נראה לי שיש נזק כלשהו, ובעיקרון כל דבר שמחזק את הגוף - מחזק את יכולתו להתמודד עם המחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול משלים
סמדר29/05/2008אם כך מדוע ישנם טיפולים אלטרנטיביים שמקובלים יותר ומקובלים פחות? לדוגמא דיקור מקובל יותר מאומאופתיה והבנתי שגם נמצא בחלק מבתי החולים כמשלים לטיםול האונקולוגי.
ישנן דעות שאומרות כי כשהגוף מתחזק זה נוגד את מטרת הטיםול הכימי ויכול להזיק ולגרום למחלה להתחזק האם יכול להיות?
יכול להיות שסוג מסוים של כדורים שרשם ההומאופט וצריך להפסיק לקחת יומיים לפני טיפול משפיעים באיזה צורה על הטיפול או התפתחות התאים הסרטניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשלים
פרופסור ביאטריס עוזיאלי30/05/2008המילה מחזק לא ברור לי למה מכוונת, מי מחזק ואת מה ומי הוכיח שאכן משהו אכן מחזק, כפי שאת מבינה מדברי יש הרבה אמירות בומבסיות ללא הוכחה ממשית . אנחנו כרופאים קונבנציונאליים רגילים למחקרים אשר נותנים בסופו של דבר מספר המראה האם טיפול מסוים טוב יותר מהשני וכן השואה ממשית בין טיפולים הניתנים למדידה. טיפולים לא קונבנצינאליים לא נבדקים עוברים מפה לאזן או שמאמינים להם או שלא, וכמובן יש כאלה שיאמרו שהם יודעים שזה עובד. הטיפולים הוכנסו במידה מסוימת גם לרפואה הרגילה, על ידי רופאים קונבנציונאלים, בידיעה שבחלק מהמקרים אין לנו ידיעה האם אכן עוזר, לגבי נזק גם זה לא לגמרי ברור , התפיסה הינה שבדרך כלל אין נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף המלצותשמרית28/05/2008
שלום
לאימי אובחן גידול סרטני בשד בגודל 15 מ"מ בשד שמאל,אימי בת 55 , נקבע לה תור לניתוח בעוד שבוע, ניתוח להוצאת הגידול, אני לא מבינה כלום בנוגע לזה ומבקשת את עזרתכם והמלצותיכם בנוגע להמשך התהליך ומה הכי נכון לעשות ? האם כדאי לגשת לחוות דעת נוספת? האם כדאי לגשת עם הביופסיה לחוות דעת נוספת של פתולוג? האם ישנו רופא מומלץ? מה חשוב לדעת ולעשות קודם?????
צריכה הכוונה.
שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות
ד''ר תניר אלוייס29/05/2008אם היא מטופלת ע"י רופא מוכר במרכז רפואי טוב רוב הסיכויים שהיא תקבל טיפול טוב ונכון.
אם את מרגישה לא בטוחה את בהחלט יכולה לבקש חוות דעת נוספת מכירורג שד או אונקולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טמוקסי????לרופאה028/05/2008
האם ישנה וודאות של 100 אחוז
שהטמוקסי אכן הורס תאיי סרטן שהם קיימים ??(ולא רק משבש את הקשר עם הגידול והאסטרוגן).תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן
ד''ר תניר אלוייס28/05/2008הטמוקסיפן אינו תרופה ציטוטוקסית כמו כימוטרפיה, ואינה גורמת נזק ישיר לתאים - הנזק נגרם כנראה בעקבות שיבוב הקישור של האסטרוגן, שחיוני לתאים האלה.
ואין 100% ברפואה, וגם ךא בטמוקסיפן. כאשר ניתן כטיפול משלים לנשים שהגידולים שלהן רגישים לאסטרוגן, מוריד את הסיכון לחזרה בכ 50%.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטמוקסיפן עקב פפילומהענבל28/05/2008
שלום לדר' עוזיאלי,
אני בת 40. עברתי ניתוח כדי להוציא גידול פפילומה adh מהשד. הומלץ לי על ידי הכירורג להתחיל בטיפול של טמוקסיפן, למרות שהבנתי שהגידול אינו ממאיר. האם זה באמת מומלץ? בייחוד אם לוקחים בחשבון את כל תופעות הלוואי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן
ד''ר תניר אלוייס28/05/2008דר' עוזיאלי בחופשה, ואניעונה במקומה.
המשמעות של ADH היא שאת נמצאת בסיכון מוגבר ללקות בסרטן השד. הטמוקסיפן מוריד את הסיכון בחצי.
בררי עם הרופאים המטפלים מה בדיוק הסיכון שלך ועד כמה הטמוקסיפן יכול לעזור, ומצד שני מה שכיחות תופעות הלוואי בגילך ועם הרקע הבריאותי שלך - וקבלי החלטה על סמך הנתונים האלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שד כואב מאוד כבד קשה עם גושנים קטנמיה26/05/2008
בת 31 אם ל2 לידה אחרונה 5 שנים עם התקן ברחם תקין לפני 3 חודשים וסת תקינה
מזה חודש כאב חזק וחד בשד הוא מהופח מאוד קשה עם גושונים לציין שיש הבדל בין גודל שד ימין לשמואל
אני מבוהלת זקוקה לעצה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר תניר אלוייס26/05/2008גשי להיבדק אצל רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גברים שחלו או החלימו מסרטן השדרותם25/05/2008
שלום רב
לסדרה חדשה בנושא בריאות שתשודר בערוץ 10 אנו מחפשים גברים החולים או החלימו מסרטן השד ומוכנים להתראיין.
חשוב לנו מאוד לחשוף סיפורים אישיים ולעורר מודעות בציבור ואצל הרשויות
אז בבקשה, אשמח מאוד אם תצרו עימי קשר
רותם
0544454491
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גברים
פרופסור ביאטריס עוזיאלי31/05/2008הי רותם תיצור קשר איתנו בבית החולים יתכן ואפשר לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה חום כהה משד שמאלכוכבה25/05/2008
שלום
אני בת 32 לפני כשנה בערך בבדיקה עצמית גיליתי שבעת לחיצה על השד השמאלי יוצא נוזל חום כהה דומה מאוד לדם.. הלכתי לבדיקות ממוגרפיה ובדיקה של צינורית החלב.. והכל יצא תקין
ואז ועד היום לא עשיתי דבר.. והתופעה עדין קיימת.
האם יש עוד בדיקה שאני יכולה או צריכה לעשות או שפשוט להניח לזה וזה יעלם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
ד''ר תניר אלוייס25/05/2008פני לרופא - אולי צריך לשלוח את ההפרשה עצמה לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כימו והשמנהרוני24/05/2008
נמצאת בתהליך של טיפול כימותרפי (סי,אם,אף)ועליתי 7ק"ג מאז.האם יש קשר בין העלאה במשקל לבין הכימו?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל
ד''ר תניר אלוייס25/05/2008יכול להיות קשר - בעיקר אם את מטופלת בסטרואידים. דברי עם הרופאים המטפלים בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דעתך על סיכויים שלי להחלים?צפונית21/05/2008
ביוני 2007 עברתי למפקטומי בשד שמאל. התוצאות הן: invasive duct carcinoma grade 2 with a small component of ductal carcinoma in situ low grade. גודל הגידול 1.2 ס"מ . בלוטות נקיות her-2 negative עם קולטני אסטרוגן (2+),(3+) עם קולטני פרוגסטרון. בדיקת אונקוטייפ-4% .עברתי 33 הקרנות(25 על כל השד ועוד 8 רק על תפר).עכשיו אני מטופלת ב טמוקסי 20. מה סיכויים שלי להחלים? מה סיכויים לגרורות מרוחקות?אני מודה לכם מראש על התשובה. אני מאוד מודאגת ובלי מצב רוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה דעתך על סיכויים שלי להחלים?
צפונית21/05/2008אני מבקשת להוסיף שהשנה אני בת 62
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכויים
ד''ר תניר אלוייס25/05/2008המשמעות של 4% באונקוטייפ היא שיש 96% סיכוי שהמחלה לא תחזור. זה נחשב סיכוי מצויין להחלמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CANCERPHOBIAלג21/05/2008
שלום רב,
אמי סובלת מפחדים וחרדות בנושא סרטן(שד בעיקר). היא לחוצה ובבדיקות מתמידות כדי לוודא שהיא אינה חולה. בבדיקה האחרונה נתגלתה בלוטה בגודל סנטימטר קרוב לבית השחי. לא ברור עדיין מה זה. תהיתי מה זה יכול להיות- חייב להיות סרטני? מה יכול לגרום למצב כזה?
ובנוסף, אשמח לקבל המלצות לגבי דרכי סיוע לנשים עם חרדת סרטן...........
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cancerophobia
ד''ר תניר אלוייס25/05/2008שלום לך,
יש הרבה סיבות להגדלה של בלוטת בית שחי - רובן דווקא לא קשורות לסרטן.
אני מציעה ליזום שיחה עם הרופא המטפל בקשר לחרדות - אולי ייעוץ פסיכולוגי יוכל לעזור, ובמצבים קיצוניים לפעמים אפילו טיפול תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שדשלי21/05/2008
שלום.
אמי בת 50 אובחנה כחולה בסרטן שד (מוצא קווקזי ) בדרגה ראשונה מסוג mucinous carcinoma ושאלתי את הרופא האם אפשר לבדוק אצלי ואצל אמי נשאות לגנים לסרטן שד, בתשובתו הוא אמר שאין נשאות לגנים לנשים ממוצא קווקזי. מה זה אומר מבחינתי ( אני כים בת 30.) האם אני אחלה או אחיות של אמי, איך להבין את תשובתו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גנטיקה
ד''ר תניר אלוייס25/05/2008אכן אין מוטציה מוכרת לנשים ממוצא קווקזי, אבל עדיין אנחנו נוהגים לשלוח לייעוץ גנטי, שם את יכןלה גם "לעשות סדר" בגורמי הסיכון שלך.
היות שיש גם לך וגם לאחיות של אימך קרובת משפחה מדרגה ראשונה שחלתה - אתן נמצאות בסיכון מוגבר, וצריכות לבצע מעקב קפדני.
פני להיבדק אצל רופא להחליט על תכנית המעקב המתאימה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

