מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סוגי כימורוני06/03/2008
רציתי לשאול איזה כימו עדיף מבחינת פחות תופעות לוואי אדריאמיצין או C.M.F
הציעו לי את שתי האפשרויות.
כמו כן האם יש איזושהי תרופה שמןנעת את תופעות הלוואי הקשות.בעיקר הבחילות וההקאות.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כימו
פרופסור ביאטריס עוזיאלי07/03/2008בחילות והקאות ניתן למנוע בצורה מאד טובה עם תרופה בשם Emend התרופה נכנסה בימים אלה לסל הבריאות. אם עדיין בפרוצדורה המחיר לא מאד יקר אבל מאד אפקטיבי.
לאדריאמיצין יש טווח תופעות לואי שונה מאשר ה CMF אולם מספר הטיפולים שונה. מאחר ואיני יודעת מעבר לזה קשה לי להמליץ, ואכן מבחינת התועלת 4 טיפולי אדריאמיצין שוה ל6 CMF . אולם לאדריאמיצין יש יותר אפקט טוקסי על הלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטותרעות06/03/2008
הייתי אצל כירורג שד היום והוא אמר לי שיש לי צסטות בשד. הוא אמר לי שלאחוז גבוה של נשים יש את זה. שאין לי מה לדאוג ואני צריה לעשות תוך חצי שנה סדיקת אולטראסאונד. מה זה אומר? האם יש קשר בין ציסטות לגלולות, ואם אפסיק, הציסטות יכולות להיעלם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות
פרופסור ביאטריס עוזיאלי06/03/2008יתכן ויש קשר לגלולות או לציסטות שהן המבנה הרגי של השד שלך. איני יודעת בת כמה את , ולא מה מצבך, לידות, ילדים, וכו.. ממליצה להתיעץ עם גניקולוג לגבי הגלולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה לאחר לידהסיון06/03/2008
שלום, אני לאחר לידה ורציתי לדעת האם יש ידע לגבי כמה זמן כדאי להניק .אני אובחנתי כחולת סרטן לפני 4 שנים ועברתי ניתוח למפקטומי, כימו' והקרנות כמו כן אובחנה אצלי brca2. כששאלתי את הרופאים האם מסוכן להניק, תשובתם לא היתה חד משמעית, אבל הם לא אסרו עליי להניק. שאלותיי:1. כמה זמן אני יכולה להניק ללא סיכון בריאותי שלי?
2.האם יש מומחים בנושא?
תודה רבה
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי06/03/2008את כנראה שואלת לגבי הנקה ובעיה אונקולוגית , אין לנו אינפורמציה כזו להפך , הנקה אינה ידועה כמזיקה. , אני משערת שאת מניקה מאותו שד שלא הוקרן. בודאי שאיננו יכולים לקבוע זמן.זה אינו נושא שיש לו מומחים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים על ההריון
רוני06/03/2008רציתי לשאול אותך בת כמה היית כשאובחן אצלך הגידול?והאם ההריון שלך היה טבעי או שלפני הכימו עברת טיפול לשימור הביציות ? אודה לך על תשובתך אני בת 37 לפני כימו,והייתי רוצה ללדת עוד ילד,ולכן אני שואלת אותך פרטים על כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
סיון07/03/2008הייתי בת 30 עכשיו אני בת 34, ההריון היה טבעי, למרות שלפ]ני הטיפולים הקפאנו עוברים. אבל בסוף כיוון שההפריות לא החזיקו מעעד (ואל תסיקי מסקנות, שמעתי על מקרים שזה עובד יופי...) נכנסתי להריון באופן טבעי.
שיהיה בהצלחה
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לגידולרחל06/03/2008
עשיתי אולטראסאונד בשד,ויש לי כמה ציסטות אבל על אחת מהן בגודל 1.5 ס"מ יש חשד לFCC .הרופא שלח אותי לFNA תחת אולטראסאונד. הייתי רוצה לדעת מה זה FCC. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר FCC?
ד''ר תניר אלוייס06/03/2008אין לי מושג מה זה FCC.... זה לא קיצור שאני מכירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שד- מאיזה גיל אפשר להתחיל?קורנית05/03/2008
שלום רב,
אני חברה בקופ"ח כללית.
מאיזה גיל זכאיות נשים לביצוע בדיקות שד, ממוגרפיה?
תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממוגרפיה
ד''ר תניר אלוייס05/03/2008שלום קורנית,
אם השאלה היא לגבי בדיקה ידנית - אז התשובה היא אחת לשנה מגיל 30 לנשים בסיכון רגיל (כלומר בלי סיפור משפחתי של סרטן השד או גורמי סיכון אחרים).
לגבי ממוגרפיה - סל הבריאות ממליץ להתחיל רק מגיל 50, אישית אני מפנה נשים מגיל 40-45.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. אך...
קורנית05/03/2008א. בדיקה ידנית עצמאית או ע"י רופא? כי בדיקה שכזו ע"י רופא נשמעת הליך בלתי נעים לחלוטין.
ב. אני בת 34 אך חוששת מאוד מסרטן והייתי מעוניינת לעבור בדיקת ממוגרפיה. האם הסל אינו תומך בבדיקה כזו בגילי?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
ד''ר תניר אלוייס06/03/2008בדיקה ידנית ע"י רופא.
לממוגרפיה אין מקום בגיל כ"כ צעיר אם את לא בסיכון מוגבר - זה לא עניין של כן או לא בסל, זו הרי בדיקה זולה מאוד, אבל היעילות שלה בנשים צעירות עם שדיים סמיכים היא מאוד מוגבלת, ולא מקבול לבצע ממוגרפיה לנשים בסיכון רגיל מתחת לגיל 40, אלא אם יש ממצא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה בצבע חום כהה מהפיטמהכוכבית05/03/2008
שלום
בת 31 יש לי הפרשה בצבע חום כהה מאוד מהפיטמה בעת לחיצה
עשיתי בעבר ממוגרפיה ובדיקה של צינורית החלב ממנה יוצא הנוזל
ובדיקה ידנית , הכל יצא תקין
נכון להיום עדין קיימת ההפרשה והשד מאוד רגיש וקצת כאב
מזה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
ד''ר תניר אלוייס05/03/2008שלום כוכבית,
לפעמים הפרשה כזאת מצביעה על גידול תוך צינורי - בד"כ שפיר,
להשלמת הבירור מומלץ לשלוח את הנוזל לבדיקה מיקרוסקופית (ציטולוגיה), ואפשר גם לבצע בדיקת הדמיה של צינורות החלב שנקראת דוקטוגרפיה.
שאלי את הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת הגודל005/03/2008
מהבחינה הסטטיסטית מהו גודל הגידול שהנשים מגיעות לרופא או לטיפולים???תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודל
פרופסור ביאטריס עוזיאלי06/03/2008רב הנשים בשנים האחרוות מגיעות עם גוש בשלבים מוקדמים, איני יכולה להגיד סטטיסטית אולם גודל קטן מס"מ קטן למשש ומתגלה לרב בהדמיה, מעל ס"מ ניתן למשש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקהאיריס04/03/2008
לפני כשנה וחצי הייתי אצל רופא כירורג שד ששלח אותי לאולטרסאונד שד המימצא היה 2 ציסטות בשד שמאל באמצע הפנימי שהגדולה בניהם בגודל 0.34 , לאחר חצי שנה מהביקור נכנסתי להריון במהלך ההריון הרגשתי גוש בשד שמ' הלכתי לבדיקה שנית (בערך בחודש שישי להריון) אצל הכירורג ולדבריו הכל בסדר, היום אני אחרי לידה (4 חודשים אחרי) אני מניקה ובמישוש אני מרגישה גוש באותו איזור אך נראה לי יותר גדול, יש לציין כאשר השד מלא הגוש מורגש יותר ולאחר שאני מניקה הגוש כמעט ונעלם ואיני מרגישה אותו אך כאשר השד מתחיל להתמלא אפילו לאחר רבע שעה הגוש מורגש, יש לי תור לרופא בעוד כשבועיים , הייתי אצל רופא משפחה שאמר לי שכנראה יש קשר להנקה , השאלה שלי האם אני צריכה להיות מודאגת והאם אכן יש קשר להנקה התור עוד שבועיים ואני קצת בלחץ.
תודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בהנקה
ד''ר תניר אלוייס04/03/2008שלום איריס,
מה שאת מתארת - גוש שנעלם לגמרי אחרי הנקה - נשמע כמו משהו שקשור לחלב.
מובן שצריך גם להיבדק ע"י רופא, אבל זה לא נשמע כמו משהו מדאיג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שד גרורתימאור02/03/2008
שלום רב.
אמי בת 49 חולת סרטן כבר 10 שנים, כיום יש לה גרורה קלה בכבד גרורות בעצמות ולפני שבועיים התגלה לה גרורות במוח, התחילה הקרנות בראש(סהכ 10), כיום היא אחרי 7 הקרנות בשילוב של 12 כדורים של סטרואידים ביום,היא סובלת מכאבים עצומים ברגליים,קשה לה ללכת והיא מתנדנדת בהליכה
שאלותי הם:
1.האם זה תופעות של ההקרנות או של הגרורות?
2.נאמר לי מהרופאה האנקולוגית בבלינסון שעדיין אין השפעה של ההקרנות ,האם ההקרנות בכלל מעלימות את הגרורות בראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מח
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/03/2008הכאבים ברגלים אינם תופעה של ההקרנה אך יתכן ונובעים מהסטרואידים אותם מקבלת, או כתוצאה מהגרורות בעצמות, התנודדות יכולה לנבוע מאי שווי משקל היכול להגרם מהגרורות במח.ההקרנות יכולות להעלים את הגרורות במח , הרופאה צודקת ההשפעה אינה מידית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן שד גרורתי
מאור11/03/2008תודה על התשובה
שאלות נוספות: דר נועה בן ברוך המטפלת באימי הציעה לבדוק אופציה בטיפול בטייקרב לאחר ההקרנות במוח, כרגע אימי סיממה את ההקרנות בראש ,השאלה אם היא תתן לה את הטיפול בטייקרב כי לרגע זה אנחנו עדיין לא יודעים אם היא תקבל תתרופה
שאלה נוספת היא לגבי תוחלת חיים במצב שכזה האם ידוע מהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גורמים לסרטן השדרוני02/03/2008
מהם הגורמים לסרטן השד בגיל צעיר?(37)
האם יש קשר בין עצבנות לבין הסרטן? קשר בין מצב נפשי ירוד לפריצת המחלה?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורמים לסרטן
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/03/2008קשר ברור לא קל לקבוע, במשפחות בהן יש מספר מקרים של סרטן שד ושחלה או רק של אחת מהמחלות הנ"ל רצוי לבדוק אם יש נשאות גנטית למוטציה בגן BRCA גם אם אין סיפור משפחתי אך יש הופעת המחלה בגיל צעיר רצוי מאד לקבל יעוץ גנטי. גורמים אחרים לא ממש ברורים , יתכן טיפולים הורמונליים מרובים, עצבנות לא מוכרת כגורם לסרטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש מתחת לפטמה שעה 6 צד שמאלכרמי02/03/2008
שלום,
בבדיקת ממוגרפיה ואולטרסאונד שעשיתי השבוע הייתי מאוד רוצה עזרה בפיענוח.
יש קישרית בקוטר כ - 1 ס”מ חיצוני מרכזי.
לא נראו הסתיידוריות פתולוגיות
רקמת פברוגלנדולרית - תקינה
צל העור והפטמה - תקינים
צינוריות (DUCTS) - תקינות
רושם: הערכת הממצא: שפיר מבחינה רנטגנית.
קישרית כמתואר לעיל.
בבדיקת אולטרסאונד לא הודגם גוש סולידי או ציסטי.
ואילו בשד ימין הופיעה קישרית חדשה בהשוואה לשנת 2005.
(מה אמור לומר לי המילה קישרית - לי זה נשמע איום ונורא)
אני מאוד מבולבלת ומבקשת את עזרתך בפיענוח התוצאות עד לפגישה עם הרופא שלי.
תודה,
כרמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים
ד''ר תניר אלוייס02/03/2008שלום כרמי,
התשובה שאת מצטטת מתארת ממצא במראה לא מדאיג, אבל פני לרופא המטפל בך כדי לקבוע אם יש צורך בבירור נוסף .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
כרמי02/03/2008אני בדרך לבצע בדיקת ביופסיה.
מקווה לטוב.
שוב תודה
כרמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
כרמי02/03/2008אני בדרך לבצע בדיקת ביופסיה.
מקווה לטוב.
שוב תודה
כרמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמיכות טיפולים לניתוחרוני01/03/2008
אני כחודש וחצי לאחר ניתוח למפקטומי ועדיין לא התחלתי הקרנות או כימו,כי אני ממתינה לתוצאות של אונקוטייפ .האם זהו משך זמן ארוך,שעלול לגרום להחמרה במחלה או לנדידת תאים לכיוון הבלוטות?.(הבלוטות יצאו נקיות בניתוח).
מהו הזמן המכסימלי להמתנה בין סיום הניתוח להמשך טיפולים בקרינה ו\או בכימותרפיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים
ד''ר תניר אלוייס02/03/2008שלום לך,
נהוג להמליץ להתחיל טיפולים תוך 4-8 שבועות מהניתוח, אבל אין ממש מחקרים שמראים שיש עדיפות לקצר, או לחילופין להאריך את משך ההמתנה.
אלה פשוט דברים שנעשים כי "כך נהוג".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאה029/02/2008
באולטרסאונד גוש 2.8 ידנית גוש בגודל 5-6 ס'מ,איך מסבירים זאת?האם הגוף יוצר שיכבה להגנה??האם אצל כולן זה כך????תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדידת גוש
פרופסור ביאטריס עוזיאלי01/03/2008המידה האמיתית ניתן לקביעה רק לאחר הוצאת הגוש ומדידה אמיתית בפתולוגיה. מדידה ידנית אינה אמינה. יתכן ומודדים גם רקמה בריאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה
002/03/2008האם אצל כולן יש הבדל משמעותי בגודל הגידול באולטרסאונד והבדיקה הידנית???(לאחר טיפול כימי הגידול 0.8 ממ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/03/2008אין כולן בשום דבר , בחלק מהמקרים יש הבדל בחלק אחר אין ואין אפשרות לדעת כעת מה היה הגודל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת המלצה למוסד רפואימיקי29/02/2008
שלום
לאחרונה עברתי ביופסיה וכנראה שנמצא גידול ממאיר. לא ידוע באיזה שלב הוא עד שיגיעו התוצאות.
אני רוצה להתחיל את הטיפול כמה שיותר מהר ולכן אני מחפשת המלצה לגבי המוסד הרפואי הטוב ביותר בארץ שמטפל בסרטן השד (ציבורי או פרטי). גם מוסדות יקרים.
הן מבחינת איכות טיפול והן מבחינת מהירות הטיפול (קביעת תורים מהירה וכו'...).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיבא - תל השומר
דינה29/02/2008סיימתי לפני חודש את כל הפרשה....
ממליצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסד רפואי
פרופסור ביאטריס עוזיאלי01/03/2008יש מספר מוסדות מאד טובים הטיפולים בסך הכל אותם טיפולים, חשוב הקשר שאת תיצרי עם הרופא המטפל , תלוי היכן את גרה , אין שום צורך שתסעי מהצפון לדרום הארץ ולא להפך. איני יודעת היכן את מתגוררת לכן רצוי שתתיעצי עם הרופא הכירורג המפנה לאן לפנות. אני לא נוהגת לפרסם שום מרכז גם לא את שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיקי01/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ניתוח להסרת פיברואדנומהמבולבלת27/02/2008
ידוע לי שבדרך כלל מוסרות פיברואדנומות בהליך של הרדמה מקומית וחתך בשד.
מה יכולה להיות הסיבה שמנתח יבחר בהליך של חתך מסביב לפיטמה בהרדמה כללית?
עברתי השבוע ניתוח להסרת פיברואדנומה (עברתי אולטראסאונד וביופסיה לפני מספר שבועות) בגודל של כ- 2 ס"מ, כשרק בחדר הניתוח הסתבר לי שמתכוונים להרדים אותי בהרדמה כללית, ורק לאחר הניתוח שמעתי מבעלי שהרופא אמר לו שעשו חתך מסביב לפיטמה.
במהלך ההתאוששות לא ניגש אלי אף רופא, ולא היתה לי אפשרות לשאול מדוע נבחר דווקא סוג ההליך הזה.
אני יודעת שלא ניתן לדעת בודאות מה גרם למנתח לבחור בהליך הזה, אבל יצאתי הביתה בתחושה לא נעימה והרבה בלבול ואשמח לכל פיסת מידע או הסבר אפשריים.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר תניר אלוייס27/02/2008שלום לך,
אכן לא נעים לא לדעת מה קורה איתך, ואני יכולה כמובן רק לנחש, אבל בעיקרון חתך בגבול הפטמה נותן תוצאה קוסמטית הרבה יותר טובה - הצלקת כמעט ולא נראית אחרי כמה חודשים, ואני מנחשת שזו הסיבה שבחרו בחתך כזה.
אם הגוש לא ממש קרוב לפטמה קשה להגיע אליו דרך חתך כזה בהרדמה מקומית, אז זו כנראה הסיבה להרדמה הכללית.
אבל עמדי על זכותך לדבר עם המנתח ולקבל את מלוא האינפורמציה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מבולבלת27/02/2008אני בהחלט מתכוונת לדבר איתו ולדרוש תשובות.
הבחירה בהרדמה כללית כדי למנוע צלקת היא בהחלט לא בחירה שאני הייתי עושה לו הוא היה שואל אותי :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

