מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גידול אלים???028/03/2008
האם זהו גידול שנחשב אלים---גודל 2.4-2.8,הר 2-שלילי,קצב חלוקה-20 אחוז,רגישות הורמונלית 50 אחוז,ללא בלוטות ללא גרורות.לאחר טיפול-8 ממ.אי קדרין-שלילי,ck22-חיובי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלימות
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/03/2008הגידול לא מאד אלים אבל זהו גידול לא מאד קטן, ובגידול סרטני לא תמיד ניתן על פי הפתולוגיה לנבא את מידת האלימות.אני מבינה שאת מאד רוצה שינבאו לך את ההתנהלות העתידית אבל צריך להבין שאנו תמיד מדברים על סטטיסטיקה ולא ניתן לנבא לאדם הבודד היכן הוא בסטטיסטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובכל זאת...
029/03/2008אני מבינה שלא ניתן לנבא לאדם-בסדר-מקובל . כפי שכתבת מהבחינה הסטטיסטית מה זה אומר עפ הנתונים הנל.מודה מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטיסטיקה
ד''ר תניר אלוייס30/03/2008צריך לדעת עוד כמה נתונים.
את יכולה לבקש מהרופאים שמטפלים בך לבדוק בתוכנה שנקראת adjuvant!online - כל האונקולוגים מכירים אותה -
זו תוכנה שנותנת מספר באחוזים של הסיכון להישנות מחלה לפי כל מיני מדדים - גיל, גודל הגידול, מס' בלוטות ועוד.
אבל נראה לי נכון יותר לקבל אינפורמציה כזאת מהרופאים שמטפלים בך ולא דרך האינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
030/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טומוקסיפן ותופעות לואי.028/03/2008
אני אמורה להתחיל טומוקסיפן ומיד לנסוע לחול-אני דואגת שמא יש תופעות לואי מידיות.או שעדיף לחכות ולהתחיל כשאחזור לאחר כחודש מה דעתך??תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/03/2008אין שום בעיה להתחיל מיד,רצוי טיפול משלים להתחיל מוקדם ולא להמתין. אין תופעות לואי בלתי נסבלות יתכן ולא יהיו כלל תופעות , יתכן גלי חום רב התופעות אינן כאלה שחשים בהן. אני חוזרת שוב כפי שאני אומרת בכל תשובה, אנא לפני שעוזבים את הרופא עם מרשם שאלו את כל השאלות , חובתו לענות גם אם נראה לכן מאד עסוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri ואולטרסאונד027/03/2008
איך קורה לאחר טיפול כימי שהכל תקין בבדיקת MRI ובבדיקת-ובאולטרסאונד גוש של 8 ממ?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI
פרופסור ביאטריס עוזיאלי28/03/2008לא בטוח שהבנתי את השאלה, אני מניחהשהאזור הוצא ובפתולוגיה יש גידול כי אחרת לא בטוח מה הממצא באולטרסאונד. אין שום בדיקה שהינה 100%ברגישות שלה, בגידול קטן מ1 ס"מ לא תמיד נראה בהדמיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - טמוקסיפןדינה27/03/2008
מה בעצם עושה טמוקסיפן?
רק הורס תאים סרטניים מקרוספקופיים ( במקרה ויש....נכון???)
ואם אין ( נחשוב חיובי שאין...)אז...מה עוד עושה?
ואם הפסקת טמוקסיפן (אחרי שנה-שנתיים ) גורמת להופעת גרורות???
ולמה לאישה שכבר היה לה גידול סרטני ( מקומי ללא בלוטות מעורבות ) יש יותר סיכוי לפתח סרטן שד חדש מה שלאישה לא היתה חולה? רק בגלל הסיבה שאולי יש תאים מקרוסקופיים בגוף או קיימת עוד סיבה?
להפך...אולי מי שעברה כימותרפיה הסיכוי לחזרת המחלה לא כ"כ גבוה?
מדובר כמובן בגידול מקומי ללא בלוטות מעורבות.
אז...בכל זאת חייבים לקחת טמוקסיפן כ"כ הרבה זמן?
תודה לך מראש!
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן
פרופסור ביאטריס עוזיאלי27/03/2008ידוע כי אחוז מסוים של נשים עם גידול יחסית קטן ללא טיפול משלים מחלתן חוזרת (מופיעות גרורות מרוחקות). לכן נותנים טיפול משלים כימותרפי וטיפול הורמונלי המוריד סיכון החזרה מפחית את הסיכון אך לא מעלים אותו לחלוטין. לטיפולים אלה יש כמובן תופעות לואי אך לאכאן המקום לתאר את כל הסיכונים. במחקרים הוכיחו כי טיפול הורמונלי מעל שנתיים עדיף. לשאלה מה קורה אם מפסיקים לא קורה כלום, אנחנו ממליצים על יותר בגלל הסיכון עדיין להופעת גרורותי ממליצה בכל זאת לשוחח עם רופא מאחר וכך כנראה תקבלי תשובות יותר מפוקסות לשאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הורמונלי - תודה לרופאה והמשך.
מירי27/03/2008גם אם בלוטות נקיות והכל היה נקי בבדיקות....בכל זאת יכולות להיות גרורות מקרוסקופיות בגוף???
זה קורה הרבה???
אני צריכה לעשות CT ולבדוק זה או אין אפשרות לגלות???
וטמוקסיפן עוצר גרורות...אז מה קשר לסרטן השד חדש...אם מדובר על גרורות מרוקחות....
מה עוצר טמוקסיפן - גרורות או הופעת שרטן שד חדש???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי28/03/2008נראה לי שקיבלת כבר תשובה לשאלות, כן גם ללא בלוטות נגועות יתכנו גרורות, איני יודעת פרטים על הגידול ואיני יכולה להגיד לגביך מה סיכון הגרורות אך יש באופן מאד כללי כ10-25% סכנה של חזרה ללא טיפול נוסף. כמובן יש מקרים שהסיכון נמוך יותר אם הגידול ממש קטן ולו מאפינים פתולוגיים מסוימים.אין דרך לגלות ממצאים מיקרוסקופיים אחרת לא הינו נותנים טיפול לכולם בנסיון למנוע חזרה. לא אכתוב כאן ספר רפואה אך לטמוקסיפן תפקיד במניעת התפתחות גרורות וגם מונע הופעת גידול חדש ללא קשר לגידול הראשון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שחלות ורחם025/03/2008
בקרוב הניתוח.בת 47 לאחר כימי כרגע הקרנות לאחר לפקטומי.וסת הופסק מיד לאחר הטיפול הכימי הראשון.השאלה האם יהיו תופעות לואי אחרות,נוספות בעקבות הסרת השחלות או בעצם התחושות שיש לי כרגע-גלי חום בעיקר?? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנופאוזה
ד''ר תניר אלוייס25/03/2008סביר להניח שמבחינה הורמונלית את כבר במנופאוזה, כך שאין לצפות להחמרה בתופעות אחרי כריתת שחלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאה024/03/2008
האם ביופסיה מהבלוטה- לפני ניתוח נילקחת מבלוטת הלימפה או בלוטה או בלוטות אחרות?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכוונתי לבלוטת הזקיף-או בלוטות אחר
024/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבלוטת הזקיף
פרופסור ביאטריס עוזיאלי24/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר כימו ...רוני23/03/2008
אני לאחר טיפול ראשון בכימו.ביומיים האחרונים מרגישה כאב בבית השחי שנותחתי ובבדיקה שערכתי לעצמי גיליתי שהאיזור של הבלוטות נפוח .האם יש קשר לטיפולים? והאם יש צורך לרוץ לרופא על כך?כמו כן חום 37.5 אודה להתייחסותכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב וחום
פרופסור ביאטריס עוזיאלי24/03/2008יתכן ומדובר על זיהום בהחלט צריך להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסויה23/03/2008
אני אחרי הטיפול החמישי בכלל והראשון שלי בטקסול ומקבלת זריקת ניאולסטם אחרי כל טיפול.
ספירת הכדוריות הלבנות עלתה בצורה משמעותית בטיפול האחרון 26.9. על מה זה יכול להעיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נאולסטים
פרופסור ביאטריס עוזיאלי24/03/2008זה מעיד שאינך זקוקה לכל כך הרבה חומר על מנת לעלות את הספירה ואכן טקסול מוריד פחות ספירות דם יתכן ומספיק כ4 ואולי אפילו פחות זריקות של נויפוגן זריקת הניאולסטים שות ערך לכ10 זריקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למנהלות הפורום שלום,דר" אורבך יעק23/03/2008
אני רופא נשים.
לאחרונה פנתה אליי פציינטית הידועה כנשאית של BRCA 1 שנמצא אצלה גידול בשד באמצעות בדיקת MRI.
לציין שבתה של הפציינטית אובחנה לפני כשלוש שנים כחולה בסרטן השד בגיל 39 וגם היא נשאית ל BRCA.
האם יש חשיבות לבדיקת רקמת הגידול לBRCA ? ועל סמך בדיקה זו להחליט על הצורך בכריתה מניעתית של השד השני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר BRCA
ד''ר תניר אלוייס23/03/2008שלןם לך,
המוטציה ל BRCA היא סומטית, וקיימת בכל התאים בגוף. נהוג לבדוק אותה דבם- כלומר בלימפוציטים.
אין צורך ולא נהוג לבדוק המוטציה בגידול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה .
דר" אורבך יעק23/03/2008תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלותירעות דחוף מאו23/03/2008
לפני כחודש היה לי הגוש בשד בגודל 2.5 ס"מ כעבור חודש הוא ניהיה 4 ס"מ האבחנה שקיימת אצלי לפני הניתוח היא פיברואדנומה ופילואידוס
שאלותי הם
מדוע כול כך מהר זה הגיע לגודל כפול ?
אוה להתיחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברואדנומה?
ד''ר תניר אלוייס23/03/2008שלום לך,
לפעמים הגידולים האלה גדלים מהר - אבל הכפלת הגודל בחודש היא קצת חריגה: לפעמים בעקבות ביופסיה יכול להיות דימום לתוך הנגע שגורם לו להיראות יותר גדול, אבל אין לי דרך לדעת אם זה המקרה אצלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםרויטל22/03/2008
אני מניקה מלא - כ-4 חודשים לאחר לידה. בשבוע האחרון שמתי לב כי בפטמה אחת יש חור במרכז (היא בולטת אך יש לה חור באמצע) אני נורא מודאגת כי אני יודעת שזה אחד הסימנים של סרטן השד. בדיקות הדם שלי מלפני שבוע תקינות לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי23/03/2008לכל פיטמה יש חור זהו הנקב דרכו את מניקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר על תשובתך. אני מודעת לחור
רויטל23/03/2008של ההנקה אולם בשד אחד הוא יותר עמוק מבשד השני..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיטמה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי23/03/2008בדרך כלל אנחנו לא סימטריים ויש שוני בין צד אחד לשני , התינוק לעיתים יונק משד אחד יותר מהשני, בכל אופן רצוי לגשת לגניקולוג לבדיקה, אולם רק על פי התאור לא להיות מודאגת יותר מדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי .... דחוףגנית ליכטשיין22/03/2008
הגוש הוא מובילי.
אין בכלל סיפור משפחתי על רקע זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש
פרופסור ביאטריס עוזיאלי23/03/2008פרט לכך שצריך לעשות ביופסיה איני יכולה לדעת על מה מדובר. מאחר וכואב מאד יתכן ולא מדובר על גידול יתכן ומדובר על זיהום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בהנקה שלא נעלםגנית ליכטשיין22/03/2008
בת 37 , מניקה מלא, אחרי בדיקת כירוג וממוגרפיה ואולטראסאונד. תוצאות-
ממוגרפיה תקינה לחלוטין.
באולטראסאונד גוש 3.6 ס"מ בשעה 2. השד הוא שד שמאל.
הגוש כואב מידי פעם גם בית השחי מתחיל ממש לשרוף.
בלןטת לימפה אחת מוגדלת בצד שמאל אך במצב שמור תקין.
מחר קבעו לי ביופסיה.
דואגת בלחץ נוראי
help.גנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש
ד''ר תניר אלוייס23/03/2008שלום לך,
מובן שצריך לחכות לתשובת הביופסיה, אבל אולי ירגיע אותך עד אז לדעת שהרוב הגדול , שלא לומר המוחלט, של גושים בנשים מניקות הם שפירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנה מבדלת פילואידוסרעות דחוף מאו20/03/2008
שלום רב
אני מועמדת לניתוח להוצאת גוש מהשד בגודל 5 ס"מ
שאלותי הם : מה פירוש המילה אבחנה מבדלת פילואידוס
ומהי פיברואדנומה ?
בנוסף יש לציין שתוך חודש הגוש הכפיל את הגודל שלא שהיה בקוטר 2.5 ס"מ ועכשיו הוא 5 ס"מ
מה דעתך ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברואדנומה / פילואדס
ד''ר תניר אלוייס20/03/2008פיברואדנומה - גידול שפיר לחלוטין, שכיח מאוד בשדיים של נשים צעירות, לפעמים גדל מהר ואז צריך להוצא - אבל חסר כל משמעות ולא מסוכן.
פילואידס - בן דוד רחוק של פיברואדנומה, רק בביופסיה אפשר להבדיל ביניהם, רב הזמן שפיר, אבל לעיתים נדירות יכול להיות עם נטיה לממאירות, גם כאשר שפיר יכול לחזור מקומית, ולכן מומלץ להוציא עם שוליים של רקמה בריאה.
חשוב לדעת את אופי הגוש בביופסיה לפני הניתוח כי אם זו פיברואדנומה פשוטה אין צורך בהוצאה עם שוליים של רקמה בריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
רעות דחוף מאו20/03/2008אין אבחנה סופית לגביי פיברואדנומה וכן נכתב אבחנה מבדלת של פילואידוס אני אמורה לעבור ניתוח של הוצאת הגוש כמו כן יש לי אחות שעברה כריתת שד מלאה בשל גידול ממאיר נדיר ביותר בשם לוקמיה בשד
ומהי זה CNB ?
ומהו גוש לובולארי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
ד''ר תניר אלוייס15/06/2008איני מכירה לוקמיה בשד - אולי לימפומה? זה באמת נדיר מאוד, אבל לא תורשתי.
גוש לובולארי - זה גוש שנראה כאילו מורכב ממספר גושישים קטנים - כמו אשכול ענבים.
CNB - ביופסית מחט עבה, שנעשית בהרדמה מקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בשד שמועל גידול פיברואדנומה
סינאיט13/06/2008אני בת 37 יש לי גידול ב שד שמעול עשיתי בדיקת ביובסיה התוצעה היה FRAGMENTS OF FIBROADENOMA אני לא הבנתי מה זה עד לא הלכתי ל רןפאה אני בלחץ עד יום שני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיברואדנומה
ד''ר תניר אלוייס15/06/2008זהו גידול שפיר לחלוטין (כלומר לגמרי לא מסוכן), ששכיח מאוד בקרב נשים צעירות וצעירות פחות, לפעמים צריך להוציא אותו בניתוחון קטן ופשוט, ולפעמים אפשר לעקוב אחריו. פני לרופא המטפל כדי להחליט מה מתאים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזה-טריפל נגטיב??תודה.020/03/2008
זה גידול שאין לו רצפטורים להורמונים - ולכן לא מתאים לא טיפול הורמונלי, ומצד שני גם אין לו ביטוי יתר של HER2 ולכן לא מתאים לו טיפול בהרצפטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריפל נגטיב
ד''ר תניר אלוייס20/03/2008זה גידול שאין לו רצפטורים להורמונים - ולכן לא מתאים לא טיפול הורמונלי, ומצד שני גם אין לו ביטוי יתר של HER2 ולכן לא מתאים לו טיפול בהרצפטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

