מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש בגודל 7 סמ' מה הסיכוייםדרור שבו08/04/2008
היי.
אמא שלי הרגישה גוש די גדול בחזה והלכה להיבדק
אחרי הבדיקות היא עשתה ניתוח להוציא את הגוש.
אחרי כמה ימים חזרו הבדיקות לבית חולים וגילו שזה סרטן .....
קראתי כאן על סמ' 1 עד 3
לאמא שלי היה 7 מה זה אומר ?
שגילנו את זה מאוחר מדי ?
מה הסיכויים שלה בניתוח הבא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 7 ס"מ
ד''ר תניר אלוייס09/04/20087 ס"מ זה די גדול, אבל הרבה יותר חשוב לדעת אם יש או אין מעורבות של בלוטות, ומה המאפיינים של הגידול.
חשוב לזכור שבסה"כ רוב הנשים מחלימות היום מסרטן השד עם הטיפולים המודרניים שיש לנו.
צריך לפנות ען תוצאות הניתוח לאונקולוג ולקבל החלטה לגבי המשך הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי הגוף לאחר כימוטראפיהנועה08/04/2008
בעוד חודש אסיים כימוטראפיה ולפני ההקרנות אני רוצה לנקות את הגוף. האם יש מקום מתאים בארץ שמשלב תזונה נכונה ואוירה נעימה בו אפשר להתנקותבגוף ובנפש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי
ד''ר תניר אלוייס08/04/2008התרופות הכימוטראפיות מתפנות מהגוף עם המטבוליזם, אין צורך בפעולות מיוחדות.
אבל אם את רוצה לנקות את הראש, להירגע, להתרחק - יש בוודאי המון מקומות מתאימים - חפשי באתרי התיירות והנופש למיניהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקרנות ממוקדות008/04/2008
האם 25 הקרנות לשד+7 ממוקדות-כך זה בד'כ??או 8 ממוקדות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקרנ ה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי08/04/2008המנה הכוללת חשובה לא מספר הפרקציות. תלוי מה המנה הניתנת בכל פרקציה, יש הנותנים בכל פרקציה 180 ויש 200 זה משנה את מספר הטיפולים.יש מקומות שאף מקרינים במינון גבוה יותר בכל טיפול. יש לברר מה המנה הכו.ללת . אני בטוחה שנותנים מנה מתאימה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזייה אחר למפקטומיתמר07/04/2008
כמה זמן אחר למפקטומי מומלץ לישון עם חזייה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזיה
ד''ר תניר אלוייס07/04/2008כשבוע. לא רק לישון - 24 שעות. (חוץ מבמקלחת כמובן).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות C\M\Fרוני06/04/2008
לאחר טיפול שני של כימיה זו.בלילה הראשון לאחר הטיפול התעוררתי בעקבות תחושה קשה של נימולות בידיים וברגליים ,וכאשר ניסיתי להתרומם לעמידה כדי לנסות להחזיר תחושה לרגליים הרגשתי תחושה של שריפה בכל הגוף.האם זה מראה על אלרגיה לתרופות אלו ואולי עלי להחליףתרופה כימית או שאלו התופעות?
שאלה נוספת כמה זמן מכסימלי ניתן לחכות בין סיום טיפולים כימותרפיים לבין תחילת ההקרנות?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לואי
פרופסור ביאטריס עוזיאלי06/04/2008אלו לא תופעות אופיניות לטיפול אותו את מצינת גם לא לתופעות אלרגיה. יתכן ותופעות לתרופות נגד בחילה והקאה, באופן כללי לא ממש ברור מה היה לך. לא צריך לשנות טיפול אני מבינה שהתופעה חלפה. אנחנו משתדלים לאחר כ3 שבועות מהטיפול להתחיל הקרנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי הורמונליE05/04/2008
האזור הנוקשה הזה לא היה עד לפני חצי שנה כי תמיד בדקתי את עצמי איך שינויים הורמונליים יכולים לגרום למצבים כאלה? אני כל כך מודאגת למרות שזה כמו גודש כזה שלא זז מהמקום.
האם לדעתך באיזה שהוא מקום אני צריכה להיות רגועה כי גם הבנתי שרוב הגושים הם שפירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש נמוש
פרופסור ביאטריס עוזיאלי05/04/2008אכן רב הגושים שפירים אולם זה לא צריך למנוע ממך לגשת לבדיקה. לצערי אין שום דרך אחרת לדעת על מה מדובר פרט לביצוע הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר ביטאריסE04/04/2008
כתבתי שהנקתי ולא יבשתי החלב מאחר שחשבתי שאולי שאריות חלב יכולות להתייבש וליצור מעין גוש קשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי05/04/2008לא אחרי תקופה כל כך ארוכה. רק בזמן ההנקה עצמה יש התקשויות של הצטברות חלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גנטיקה הפוכה וטיפולחיה04/04/2008
שלום, שמי חיה ובשנת 2000 חליתי בסרטן שד. עברתי את כל הטיפולים הנידרשים: ניתוח כריתה,
כימותרפיה, 5 שנים נטילת טמוקסיפן וכיום אני מטופלת בפמרה, וכמובן מעקב אונקולוגי.
אגב את הניתוחים (גם שיחזור מיידי) עברתי בהדסה עין כרם. תודה לאל עד היום אני בסדר.
כיום ניתגלה אצל אימי הקשישה גוש בשד אשר אובחן כסרטני. (אימי בת 86)
הרופא החירוג לא הימליץ על ניתוח אלא על טיפול בטיפול אנטי הורמונלי.
האונקולוגית רשמה לה טמוקסיפן ואימי החלה ליטול אותן .
שאלותי: האם זה יתכן שאני חליתי במחלה לפני אימי?
האם אפשרי לוותר על הניתוח המסובך שאינו מבטיח את הארכת תוכלת החיים של אימי?
האם ישנן טיפולים אחרים שיכולים לעזור לאימי מלבד הניתוח המסוכן בגילה.
נא תשובתכן תודה חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גנטיקה וגיל
פרופסור ביאטריס עוזיאלי04/04/2008אין כנראה כל קשר בין הגידול שלך לגידול של אמך, לא כתבת אם עשית ברור גנטי ונמצא שאת נשאית , אני מניחה שאין לך נשאות לכל גנטיקה לסרטן , אם כך לכל אחד יש סיכוי של אחת מתשע נשים לחלות בסרטן בלי כל קשר לבני משפחה אחרים. גם במשפחות שיש נשאות לשינוי הגנטי אין סדר כרונולוגי עלך פי גיל להופעת המחלה, יש שינויים נוספים הגורמים להופעת המחלה, גורמים שלא תמיד ברורים. לגבי הניתוח איני מכירה את אמך ואיני יודעת אם אכן יש סיכון בניתוח, בסך הכל הניתוח לא מסובך ונשים עוברות אותו גם בגיל יותר מבוגר. אני מבינה שהחלה טיפול ניתן להמתין ולראות אם תגיב לטיפול אותו קיבלה ולהחליט בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניה לכירורג לאחר הרגשת גוש בשדE03/04/2008
אציין שילדתי לפני שנה וחצי הנקתי כחצי שנה והפסקתי פתאומית לא יבשתי החלב
אך לפני כשלושה חודשים הרגשתי כמו גודש בשד ימין מימינו בבלוטת המחוברות לשד
הלכתי לכירורג היום והוא הפנה אותי לממוגרפיה ולאולטרסאונד (אני בת 36) אמר שהוא לא מרגיש גוש בשד אך רשם כך :שני שדיים אותו גודל נמוש אזור נוקשה באזור שד ימין חלק חיצוני ללא רגישות בזמן מישוש האם יכול להיות שאחרי שנה חלב נוצר לגוש והתייבש אני מאד מודאגת אנא עיזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא לא ברור
פרופסור ביאטריס עוזיאלי04/04/2008את שנה לאחר הנקה אין קשר לממצא כעת והנקה אשר הופסקה לפני כשנה.מאחר ויש איזור לא אחיד כפי שכותב הכירורג צריך לעשות את הצילומים אליהם הופנת, מאחר ולא בדקו אותך קודם לא ניתן לדעת אם השינוי אכן הופיע כעת או היה קיים כבר קודם לכן. בגילך בהחלט יתכנו שינויים כאלה שקשורים לשינוי הורמונלי ולא לכל מחלה. ליתר בטחון מאד מומלץ לבצע את הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנהלת הפורוםאלמונית03/04/2008
שלום רב,
האם יש באפשרותכם לבטל הודעה שנכתבה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיקת הודעה
ד''ר תניר אלוייס04/04/2008בדקתי - כן, אפשרי.
יש משהו שאת רוצה שאמחק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזהאילנה02/04/2008
בחודש דצמבר הלכתי להבדק (בגלל היסטוריה משפחתית -סבתא חלתה בסרטן השד)
והרופאה אמרה שיש לי מבנה גבשושי וצריכה להבדק כל שנה (סך הכל בת 18+)
לפני כשבוע וחצי בערך התחיל לכאוב לי החזה ,והלכתי לרופאת המשפחה שתבדוק ...היא הפנתה אותי שוב לאותה רופאה ונתנה לי לעשות אולטרה סאונד,(היא אמרה לי שהיא חושבת שזאת איזושהי ציסטה לפני או אחרי הוסת...) הפסיק לכאוב לי ולא נסעתי לכירורגית,ביום ראשון מתקשרת אליי הרופאה לשאול אם הלכתי אז אמרתי לה שלא כי הפסיק לכאוב לי ...ואני חושבת שזה כלום...אז היא אמרה לי ללכת לעשות אולטרה סאונד כי היא הרגישה משהו....(וכואב לי לפעמים...) מה זה יכול להיות????!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/04/2008את מאד צעירה, וכן סיכוי לגידול סרטני נמוך מאד. ברב המקרים סרטן לא כואב, אולם ציסטה בגילך בהחלט תיתכן , זה לא מסוכן אך רצוי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוי מוקדםיפה02/04/2008
אני בת 39 לאחרונה אני מרגישה הרגשה מוזרה בפטמה הרגשה די מציקה, ובנוסף היא גם בולטת יותר ממה שהיתה. האם יש סיכוי שזה סרטן והאם אני צריכה להיבדק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/04/2008אני ממליצה לגשת לרופא להבדק בכל מקרה . איני יכולה לחוות דעה מה יש לך על פי התאור בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות נגד היריון וסרטן השדירדנה צווילנג02/04/2008
שלום לך
שמי ירדנה, אני בת 32, נשואה + 1
ברצוני לדעת מהי המלצתך,
אני נשאית של גן סרטן השד - BRCA1
עד שאובחנתי כנשאית, נטלתי גלולות למניעת היריון ( כ- 10 שנים)
כיום, איזה אמצעי מניעה הוא הטוב ביותר עבורי מבין כל האפשרויות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות
ד''ר תניר אלוייס02/04/2008שלום ירדנה,
יש מעט עדויות שנטילת גלולות ע"י נשאיות מעלה מעט את הסיכון לפתח סרטן השד.
מובן שבמגבלות הפורום אין אפשרות לתת ייעוץ פרטני - אני מציעה שתתיעצי עם הרופאים שעוקבים אחריך לגבי אמצעי המניעה המתאים לך ביותר לשנים הקרובות, כאשר המניעה האולטימטיבית , כלומר כריתת שחלות מומלצת בכל מקרה לפני גיל 40.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי-לרופאה031/03/2008
לגרורות בגידול של 1.5 סמ?
ולגורות של גידול -3 סמ?תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות
ד''ר תניר אלוייס31/03/2008שלום רב,
לא ברור אם השאלה מתייחסת לגרורות בבלוטות לימפה או לגרורות מרוחקות.
ככל שהגידול יותר גדול, הסיכון לגרורות יותר גבוה, 1.5 ס"מ זה די קטן, והסיכון לגרורות בבלוטות לימפה הוא בסדר גודל של 10%, הסיכון לגרורות מרוחקות קטן הרבה יותר.
ב 3 ס"מ - הסיכון לגרורות בבלוטות הוא כבר קרוב ל 30%, אבל עדיין לגרורות מרוחקות הסיכון יותר קטן באופן משמעותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- C/M/F/ ,תופעות לוואירוני30/03/2008
אלו תופעות לוואי אופייניות לטיפול זה?
כמו כן האם זה נכון שטיפול זה פוגע יותר באפשרות ללדת ילדים בתום הטיפולים לעומת אדריאמיצין?
והאם בדרך כלל התופעות לוואי בטיפול ראשון זהות לשאר הטיפולים?תודה וסליחה על כ"כ הרבה שאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול כימי
פרופסור ביאטריס עוזיאלי31/03/2008לגבי הפסקת מחזור הוסת , גורם יותר אולם לעיתים קרובות המצב הפיך תלוי בגיל של מקבלת הטיפול.עיקר תופעות הלואי בחילות ועיפות . אין בטיפול זה נשירת שיער מלאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

