מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת שדינית21/11/2007
האם עושים עדיין בדיקות שד ידניות? מה הכי מומלץ לי בגילי (32)
כי יש לי כאבים זמן רב בחזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי22/11/2007בודאי שעושים , הכי מומלץ לגשת לכירורג שד שיבדוק את השד ובהמשךטם ימצא לנכון לבצע אולטראסאונד ו/או ממוגרפיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשד שמאלרחלי19/11/2007
שלום רב. לפני כשלושה חודשים החלו לי כאבים עזים ודוקרים בשד שמאל באזור הפטמה. במקביל הפטמה נכנסה פנימה והיא עדיין שקועה. הייתי אצל כירוג שד ,ולאחר בדיקות תקינות (אולטרסאונד וMRI) הוא שחרר אותי ואמר שהכל בסדר. עדיין הכאבים עזים וקיימות הפרשות מהפטמה. אני בת 28 ואין לי ילדים. מה עלי לעשות?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה וכאב
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/11/2007אם יש משיכה פנימה של הפיטמה רצוי לבדוק שוב . רצוי לשלוח את ההפרשה לבדיקה פתולוגית.ואם המצב ימשיך יתכן ויש צורך לקחת ביופסיה מהאיזור. לא בדקתי אותך כך שכל ההמלצות הן בהתאם לתאור שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך שאלתי...019/11/2007
ידוע שטומוקסיפן עלול לגרום לסרטן רירית הרחם,אז מדוע לא להסיר?אני בת 47 נ+4 סיימתי עם הילודה. וכן יש לי מיומה אמנם קטנה ברחם.אז אולי בכ'ז להסיר?מה דעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת רחם
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/11/2007הסכנה לסרטן רירית הרחם כתוצאה מטמוקסיפן נמוכה מאד. במיוחד כעת לאחר טיפול קצר בטמוקסיפן לתקופה של כשנתים וחצי שלוש ולאחר מכן שינו למעכבי ארומטאזה. כריתת רחם אינה פרוצדורה חסרת תופעות לואי ואם אין צורך לא ממש עושים ניתוחים סתם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה..
019/11/2007תודה על התשובות. ושאלה נוספת-מהם תופעות הלוואי בהסרת הרחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרצוי לדבר על כך עם גניקולוג
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאים017/11/2007
בבקשה הסבר לגבי הניתוח בבלוטות הלימפה.והאם בודאות אפשר לגלות בלוטות נגועות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת בלוטות לימפה
ד''ר דן הרשקו18/11/2007יש שני סוגים של ניתוחים
הראשון כריתה של בלוטת הזקיף - כריתה של הבלוטה הראשונה המנקזת את הגידול. זה הניתוח המקובל כיום כאשר לא דוע שיש גרורות
השני כריתת בלטות נרחבת - כאשר בלוטת הזקיף נגועה או שידוע שישי גרורות בבלוטת הלימפה. במקרה זה מוצאים את מרבית הבלוטת באזור בית השחי. את מספר הגרורות בודקים בבדיקה פתולוגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב וגירוג בשדמעיין16/11/2007
שלום אני בת 34 לפני מספר שנים עברתי ניתוח הקטנת השדיים .
מדוע אין לי תחושה בשד ? אם אדקור עם סיכה לא ארגיש(בשני השדיים)
כיום הפיטמה בשד השמאלית מגרדת לי מאוד ויש לי פעמים עם כאב עמוק בשד .
מה זה יכול להיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/11/2007אין תחושה בגלל הניתוח וכריתה כנראה של עצב באיזור. אם יש כעת גרוד ממליצה לגשת לכירורג לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טומוקסיפן015/11/2007
האם עלול לגרום לסרטן רירית הרחם?אם כן מדוע לא מסירים את הרחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/11/2007הסיכוי לקרצינומה של רירית הרחם נמוך, עיקר הסכנה בנטילת התרופה מעל חמש שנים, כיום הנטיה לשנות לאחר כשנתיים וחצי בנשים לאחר הבלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שחלות ורחם014/11/2007
אני עם סרטן השד.בטיפולים לפני ניתוח.השאלה שלי-אני מעוניינת בהסרת השחלות והרחם,הרופא מסרב.אני מתעקשת כן לעבור ניתוח זה.האם הרופא אמור לקבל את בקשתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/11/2007לא מכירה את המקרה ולא את הסיבה שאת רוצה לכרות רחם ושחלות. ההמלצה לנשאיות למוטציה הגנטית הינה הסרת השחלות לא הרחם, הרופא לא חייב לקבל כל דרישה לניתוח אם אינו מוצא אותה מוצדקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שחלות ורחם014/11/2007
אני עם סרטן השד.בטיפולים לפני ניתוח.השאלה שלי-אני מעוניינת בהסרת השחלות והרחם,הרופא מסרב.אני מתעקשת כן לעבור ניתוח זה.האם הרופא אמור לקבל את בקשתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שחלות
מיכל04/06/2010שלום רב , אני נשאית של brca1
ואמורה לעבור ניתוח להסרת שחלות וחצוצרות למטרת מניעה
שאלתי היא האם אפשר לקבל בפורום זה שם של רופא מומחה, אשר מתמחה בניתוחי לפרסקופיה גניקולוגיים, באחד מהמרכזים הרפואיים :איכילוב או תל השומר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי לפני 6 חודשים
תמר14/06/2010יחד עם כריתה מלאה בצד אחד + בלוטות עקב סרטן ואת השד השני למניעה, וגם אני נושאת הגן. עשיתי באותו נתוח בתל השומר. אין צורך בשם ידוע או מפורסם.עד היום לא ברור מי עשה לי , אבל עשו עבודה נהדרת.אמרו לי שכדאי שכמה שיותר צעיר יעשה לי כי הם יותר טובים בטכניקה מהוותיקים שכבר מקובעים בטכניקה הישנה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכריתת שחלות מניעתית
ד''ר דן הרשקו18/11/2007למעט נשאיות של הגן ל BRCA או היסטוריה חזקה של סרטן שחלות במשפחהאין עדות כי יש מקום לכרות שחלות ובודאי שלא את הרחם כחלק מהטיפול בסרטן השד. לא ידוע לי גילך או ההיסטוריה המשפחתית או המניעים שלך לניתוח. הרופא חייב לעבוד לפי אמונתו וזכותו ואף חובתו להמנע מביצוע ניתוח שאינו נראה לו מןצדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכריתת שחלות מניעתית
ד''ר דן הרשקו18/11/2007למעט נשאיות של הגן ל BRCA או היסטוריה חזקה של סרטן שחלות במשפחהאין עדות כי יש מקום לכרות שחלות ובודאי שלא את הרחם כחלק מהטיפול בסרטן השד. לא ידוע לי גילך או ההיסטוריה המשפחתית או המניעים שלך לניתוח. הרופא חייב לעבוד לפי אמונתו וזכותו ואף חובתו להמנע מביצוע ניתוח שאינו נראה לו מןצדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לירון ממצאלירון13/11/2007
עשיתי את הבדיקה כבדיקה כללית בגלל היסטוריה כל שנה אני עושה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך לגשת לרופא שיראה את התשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי13/11/2007ובהתאם לכתוב להחליט אם עוקבים או מפנים לבדיקת MRI למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאלירון13/11/2007
שלום אני בת 25 היום עשיתי בדיקת אולטרא סאונד שד בבדיקא גילו צ'יסטה ועוד ממצא בגודל 5 מילמיטר הרופא אומר שלבנות גילי יש ממצאים כאלו מידי פעם האם יש לי מה לדאוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרסאונד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי13/11/2007איני יודעת מה אופי הממצא ומה כתב הרופא אשר בדק את האולטרסאונד. איני יודעת למה עשית את הבדיקה. רצוי לחזור לרופא השולח והוא יחשוב אם יש מה לדאוג או רצוי לחזור על הבדיקה בעוד 6 חודשים למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלירון
לירון13/11/2007זאת שוב אני הוא אומר שאחד זה צ'יסטה ואת השני הוא קטן אז אי אפשר לעשות ביופסיה אבל הוא בעל אופי שפיר 0.5 מילימיטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני אותה אחת ששאלה על השיערות בחזה.חסויה בת 15!!08/11/2007
אני בת17 ואין לי מחזור, למה? מה לעשות? מה?! אני לא יכנס להריון?
אני מודאגת, קראתי בחוברת כל-שהי על מחזור והיה כתוב שם שהמחזור מתחיל בגיל
10-16 ושהמחזור מתחיל מיד לאחר שנתיים של גדילת החזה.
אבל החזה שלי כבר גדל, הוא גדול מאוד!!
יש לי חזיה גדולה, למעשה כמעט לא תופסת את הגודל.
אני צריכה חזיה גדולה יותר. החזה גדל לי כבר יותר משנתיים.
בקיצור, מה העשה? למה אין לי מחזור?
שיענו לי! בבקשה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לאנדוקרינולוג
פרופסור ביאטריס עוזיאלי08/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדילה על החזהחסויה בת 15!!08/11/2007
אני ממש מודאגת, אני לא יודעת מה קרה פתאום..
לפני בערך כשבוע שמתי לב שצומחות לי שיערות על החזה, אפשר לחשוב שזה כלום וזה ממש קצת ולא ראוים אותן (השיערות), אבל מה שיש לי זה יותר. הרבה יותר. לכן אני מודאגת.
השיערות נראות לי בערך כמו אלה שבגבות. ארוכות יחסית.
אמרו לי שלנשים אין שיערות על החזה..
האם זה נכון שלא? מה זה אומר שיש לי שיערות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא הפורום המתאים אולי רצוי לראות
פרופסור ביאטריס עוזיאלי08/11/2007אנדוקרינולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטהישראלה07/11/2007
בת 46 - בUS וממוגרפיה נמצאו גושים מפוזרים וגושים בגודל 3 ס"מ ו 2 ס"מ.
הרופא קבע כי אלו ציסטות גם מכיון שהן ללא צבע בUS .
האם יש סיכון לאבחון מוטעה? הבדיקה הבאה בעוד 3 חודשים, ואני בלחץ בגלל שידור בטלויזיה שמישהי סיפרה כי הבדיקות אצלה יצאו תקינות, ורק לאחר שהתעקשה להסיר את הגושים, נמצאו אצלה תאים סרטניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה.
פרופסור ביאטריס עוזיאלי07/11/2007מאחר ולא דיברתי ולא שאלתי את הרופא הרנטגנולוג איני יודעת מה מראה הבדיקה ולכן איני יודעת בדיוק מה יש לך , רצוי לעקוב אם הרופא חושב שלא מדובר בגידול . סיפורים כמו זה שאת מתארת תמיד יש, אולם הרוב הם מקרים שלא מספרים עליהם ומה שנראה שפיר אכן שפיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יותר אמין?שאלה07/11/2007
ממגורפיה או האולטרסנוד? 1 אומר ככה והשני אומר ככה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תחליף גם וגם
פרופסור ביאטריס עוזיאלי07/11/2007צריך את שתי הבדיקות הן משלימות ולא תחליף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל בדיקה אחת אומרת שאין לי
שאלה07/11/2007והשנייה אומרת שיש לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי08/11/2007לא יודעת מה כתוב בתשובה כי לא צינת אולם תמיד אם אחת הבדיקות מראה על בעיה ושניה לא , מתיחסים שיש בעיה ובודקים באמצעי נוסף , אם אחת הבדיקות מצינת חשד לממצא גידולי צריך לעשות ביופסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאנונימית06/11/2007
האם זה נכון שדאורדורנט (לא כזה שעושה ריח טוב לזעה, אלא כזה שלא נותן לה לצאת מבית השחי) מגביר את הסיכויים לסרטן השד (בגלל שהזיעה, כשהיא לא מצליחה לצאת מבית השחי היא יוצאת מהחזה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי06/11/2007לא שמעתי על זיעה שיוצאת מהחזה. אין כל הוכחה לכך שדאודוראנט גורם לסרטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

