מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצעות?מרב04/11/2007
ב99 עברתי למפקטומי בצד ימין.ב2005מסטפקטומי בצד שמאל.בדרך אבדתי כליה בשל רשלנות רפואית. היום בלוטות במיצר נגועות.אני מקבלת טימוקסיפן כחודשיים והתברר שרירית הרחם גדלה. מה אתה מציעה לעשות? בינתיים אני מרגישה מצויין לעיתים יש לי כאב במפתח הלב ואז אני שמה כרית חימום וזה מעביר לי את הכאב. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי05/11/2007ממליצה להמשיך בטיפול . איני יודעת עד כמה השתנה עובי רירית הרחם אך אין בזה ממש אם אין דמם. צריך מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בפיטמותבתיה04/11/2007
שלום אני בת 26 ומזה כ-4 ימים יש לי גירודים בלתי פוסקים בפיטמות..
סיימתי מחזור שבוע שעבר.
מהי התופעה המוזרה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי05/11/2007יתכן רגישות לחזיה או אבקת כביסה בכל מקום אם ימשיך תבדקי. לא ממש בתחום האונקולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 14, שאלה.אנונימית04/11/2007
אני בת 14 וחצי ולפעמים אני מרגישה מין בלוטה כזאת בלמעלה של החזה(כמה סנטימטר מעל לפטמה) ובדרכ כלל אני מרגישה אותה אחרי שאני שמה חזיית פוש אפ. כשאני שמה חזייה רגילה והחזה בה יותר נפול מאשר בפוש אפ אני לא מרגישה אותה. אני שואלת רק ליתר ביתחון זה לא יכול להיות סרטן נכון? זה בטח רק תופעת לוואי של פושאפ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי04/11/2007בגילך סבירלהניח כי אכן מדובר רק בגלל החזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאה - ממוגרפיהדינה02/11/2007
אני בת 35 ועשיתי ממוגרפיה במשך 5 שנים ( לא רצוף, אבל 3 פעם עשיתי)
עשיתי רק ממו...ולא ראו בממוגרפיה כלום עקב צפיפות השד כי אני צעירה...והשד צפוף...
לפני חצי שנה הובחנתי כחולת סרטן השד...ושוב...בממוגרפיה לא רואו כלום ( תקינה! ), אבל שלחו אותי ל- US ורק שם ראו ממצא...היום אני אחרי טיפול כימי ולפני ניתוח - בסוף טיפול כימי נשלחתי שוב לממוגרפיה ו- US ועוד פעם אותו סיפור...בממוגרפיה לא רואים כלום ( תקינה לגמרי!!!) וב- US ראו את הממצא ( שקטן אחרי הטיפול )
ואני שואלת - מה יהיה מהמשך???
אני אצטרך לעשות ממוגרפיה ו- US בעוד שנה...ובעוד שנתיים....ולא נראה לי שהשד שלי ישתנה באופן משמעותי....ישאיר צפוף לפחות עוד כמה שנים טובות...
אז...איזו בדיקה לערוך???
האם יש צורך בכלל בממוגרפיה ( כי זה גם מאוד כואב ולא מראה כלום!!! העובדה שכמעט פספסתי את המחלה בממוגרפיה!)האם מותר לעשות רק US?
אני יודעת שיש בדיקת MRI, אבל אני גם יודעלת שלא אוהבים לתת אותה... מה הית ממליצה את בתור אונקולוגית???
זה מאוד מדאיג אותי....אך להבדק בהמשך??
תודה לך מרארש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדיקה המתאימה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי02/11/2007את ללא ספק זקוקה לבצע MRI במקרה שלך הרופא צריך להתעקש על הבדיקה, וכן יתנו אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממוגרפיה עם סיליקוןגל3830/10/2007
רציתי לדעת אם אפשר לעשות ממוגרפיה בזמן שיש סיליקון(הסיליקון לא יכול להיתפוצץ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממוגרפיה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי01/11/2007צריך לידע את מבצע הבדיקה ואם לא ניתן לבצע ממוגרפיה יתכן וצריך לבצע אולטרסאונד או MRI .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- US לעומת ממוגרפיה - למה לא עונים לייעל30/10/2007
אני בת 33
לפניי כשנה הרגשתי גוש בשד שמאל עשיתי ממוגרפיה שלא מצאה כלום ובדיקת US שבו ראו קבוצת ציסטות ועוד גוש שטענו שכמעט בטוח שזה ציסטה ושאבוא לביקורת אחרי 4 חודשים , הגעתי לביקורת אחרי 3 חודשים והטכנאי\רופא אמר שזה ציסטה
היום שנה אחרי פתאום מופיע לי במסגרת הפטמה כאילו משיכה של המסגרת כלפי פנימה וכתם לבן מחוץ למסגרת, בנוסף לפניי שבועיים הופיע לי כתם אדום עגול סימטריי ( קוטר 2 סמ)במותניים נשאר כמה ימים - שבוע ונעלם
1. האם יש דברים שרואים בממוגרפיה ולא רואים ב US או רק להיפך?
2. מה מאפיין גוש ציסטי- איך הם יודעים אם זה נוזל או גוש ? האם לפי החזר תהודתי - מה ההערכים שמצביעים על נוזל ומה הערכים שמצבעים על גוש?
3. האם ציסטה יכולה להיות בעלת צורה עגולה סימטרית או רק יותר נוטה לצורת עין?
4.השנה עליתי במשקל 10 קילו במשקלי היום הוא ל - 170 סמ 85 קג האם זה משקל שמהווה גורם סיכון לס.השד?...כמובן שאני מנסה להיכנס למשטר..בסוך אצליח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי01/11/2007כן יש דברים שניתן לראות בממוגרפיה ודברים שרואים באולטרסאונד.אם יש משיכה של איזור בשד, יש לגשת להבדק מיד על ידי רופא מיומן. לגבי ערכים של החזרי תהודה איני יודעת זהו נושא לרופא אמתמחה ברדיולוגיה . ציסטה יכולה להיות עגולה ביממטרית וחלקה. משקל עודף כעת מהוה בעיה, באופן כללי משקל עודף לאורך שנים מעלה סכנה למחלות שונות, כוללל סרטן שד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה מהפטמהסוזי29/10/2007
1. האם במסגרת בדיקת שד עצמית צריך לבוק ע"י פעילות סחיטה את השד ע"מ לבדוק האם יש הפרשות או הפרשה צריכה להיות ספונטנית כדי להעיד על הבעיה ?
2. איזה הפרשה נחשבת למחשידה ?
3. הפרשה שיוצאת מהשד ע"י פעילות סחיטה נחשבת למחשידה או שזה דבר נורמאלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי01/11/2007כל הפרשה מהשד אינה תקינה. אולם אין "סחיטה"חלק מבדיקת השד הרוטינית. לא כל הפרשה מעידה על גידול, חלק מההפרשה יכולה לבטא פעילות הורמונלית לא תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה כבר שבוע אין תגובות לשאלות?אני29/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
צודקת בהחלט....לא בסדר שלא עונים
דינה29/10/2007אם כבר התנדבו אז...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וטמוקסיפןדינה27/10/2007
אבל...אך לדעת שלא נכנסים להריון אם אין מחזור???
אני בגיל שעוד יתכן ומחזור הוסת עוד יחזור...אבל בכל זאת כל עוד שאין....אך לדעת כן או לא בהריון...?
הרי אי אפשר לרוץ כל חודש לגיניקולוג ולהבדק....אז מה עושים?
ואם במקרה נכנסים להריון בזמן לקיחת טמוקסי....מה...אפשר למות מזה???
תודה...לילה טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן והריון
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007אם משתמשים באמצעי מניעה כפי שצינתי בשאלה הקודמת לא נכנסים להריון. לא צריך לרוץ כל חודש. ואם מקבלים גם לויקרין הסיכוי ממש אפסי. לא מתים מכניסה להריון עם טמוקסיפן. טמוקסיפן הינה תרופה המשמשת גם לזרוז ביוץ בנשים העוברות טיפולי פוריות, הבעיה הינה שבזמן הריון אסור לקחת טמוקסיפן עקב בעיות לעובר. כפי שכבר כתבתי צריך להשתמש באמצעי מניעה, זה הכל בלי פאניקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארימידקסאהובה26/10/2007
לפני 5 שנים חליתי בשרטן השד ובמשך שנתיים קיבלתי את תמוקסי ולאחר מכן קיבלתי ל עוד שלוש שנים ארימידקס. האונקולוגית שלי אמרה לי להפסיק את הכדורים כי מספיק 5 שנים. מכיוון ששמעתי מנשים נוספות שטופלו כמוני, כי הן ממשיכות לקחת ארימידקס עוד שנתיים וחצי, האם באמת מקובל לקחת 7.5 שנים ולא 5?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לאהובה
דינה26/10/2007שלום לך!
סליחה שאני מתערבת....
רק רציתי לשאול אותך...האם אפשר?
אני עומדת להתחיל טמוקסיפן....שמעתי שיש תופעות לוואי מאוד קשות...באם זה נכון?
האם חשת משהו ממש יוצא דופן???
כי אני ממש בפחד מהתרופה...
האם לקחת גם זריקות זולדקס או לוקרין ביחד עם טמוקסי???
ו...אפשר עוד לשאול?
אני בת 39...ואחרי טיפול כמותרפי פסק לי מחזור ואין לי אותו כבר כ- 4 חודשים...( אחרי טיפול האחרון..)
אולי עברת משהו דומה?
ו...אולי מחזור חזר?
אז...חייבים להפסיק אותו עם הזרירות?
תודה לך מראש!
ושוב סליחה...
המון בריאות!:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיום הטיפול רשום ל7.5שנים
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרו לי בבקשה לעשות סדר בעניין....דינה25/10/2007
שלום לכולם!
אני ממש בבילבול בקשר לטיפול הורמונאלי ואיזה בדיקות צריכים לערוך בזמן טיפול הורמונלי...
נניח שלוקלים טמוקסיפן + לוקרין....אז מה צריכים לבדוק?
רמת הורמונים בדם?
מה שם הבדיקה ומה היא מראה???
אם בדיקה מראה ששחלות פעילות....אז מה צריכים לעשות? דיכוי? ומה יכול להיות אם לא עשוים דיכוי שחלות???
ואם יש מצב ששחלות פעילות ואין מחזור - אז למה צריכים לעשות דיכוי בעזרת זריקות???
ועוד דבר....קצת אינטימי...
האם אפשר להכנס להריון בזמן לקיחת טמוקסיפן....
אני מבינה שאם שחלות פעילות - אפזר להכניס להריון אפילו שאין מחזור...נכון?
וזה אסור בזמן טיפול הורמונלי...
אז...אם אין מחזור אך אפשר לדעת...שאת לא בהריון????
ואם יש כאן בנות שלא עשו טיפול הורמונלי בכלל או...רק במשך שנה-שנתיים ( למרות שמקובל 5 שנים...)
אפילו שהרצפטורים חיובים???
יש מקרים שאפשר להפסיק טיפול הורמונלי בכלל ולהמשיך להיות נורמלי???
להכנס להריון....ללדת....ולשכוח מהמחלה???
סליחה על כ"כ הרבה שאלות ( אולי קצת מטופשות אפילו...), אבל אני לא מבינה כלום...אני בבילבול מוחלט...
משהו יכול לעשות סדר בענין???
תודה שוב ובריאות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הורמונלי
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007מאחר ואיני יודעת עליך כלום , התשובות כלליות מאד, מה בקשר לרופא האונקולוגי שלך אינו מוכן לענות על שאלות? באופן כללי, לויקרין וטמןקסיפן שחלות לא פעילות בדרך כלל אולם אנחנו ממליצים גם על מניעה מסוג אחר. אסור להכנס להריון ולהמשיך לקחת טמוקסיפן., טמוקסיפן יכול לגרום למומים לעובר. לא צריך לבדוק רמות הורמונים בדרך כלל, הבדיקות הרגילות אותן נתן לך האונקולוג. מעקב אחר השד, רמות סמנים אם הרופא שלח אותך. לגבי הפסקת הטיפול ההורמונלי צריך להתיעץ ולברר האם רצוי ומתי להפסיק אם מעונינים בהריון נוסף, בהתאם לממצאים באבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סריקת על שמעית של השדמאיר שרה25/10/2007
בבדיקת אולטרסאונד שד לא נצפו גושים ציסטיים או מוצקים
נצפתה התרחבות קלה של צינוריות חלב בחלק חיצוני עליון.
האם יש צורך להמשיך בבירור. לא עשיתי ממגורפיה אחרי 2006.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממוגרפיה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007ברור למה? הבדיקה תקינה, אולם נשים מעל גיל 40 רצוי לבצע ממוגרפיה למעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעת גידול סרטני...בפעם השנייהאלינה24/10/2007
שלום למומחים!
לפני קצת יותר משנה אובחן אצל חמותי גידול סרטני בשד.
היא עברה טיפולים ולבסוף נותחה ועברה כריתת שד על מנת להסיר את הגידול.
בעזרת ה-ה' היא החלימה ואט אט חזרה לשגרת חיים נורמאלית.
לאחרונה היא עברה בדיקות שגרתיות שעליה לעבור לאחר המחלה,
והתבשר לה שאובחן אצלה גוש סרטני נוסף, רק בשד השני..
אני לא יכולה לתאר במילים את הצרה שנפלה עלינו,
ולכן אני שואלת:
האם זהו אות מבשר רעות?
האם הטיפול יהיה אותו טיפול?
מה הסיכויים שדבר כזה יקרה?
יש לציין שהמחלה היא לא תורשתית, לכן הדבר מפליא אותי!
איך זה ייתכן? הרי הסירו את הגידול הארור!איך הוא י כול לחזור שוב, אבל בצד השני????
אנא הסבירו,הרגיעו,
בבקשה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול שני
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007גידול בשד השני כנראה ולא מדובר בחזרה אלא בגידול שני, אחר, מאחר ויש שני שדים הדבר בהחלט אפשרי. קיים בהחלט סיכוי שדבר כזה יקרה, עובדה זה מה שקרה לה. נכון , הממצא יותר שכיח כאשר האישה נשאית למוטציה. לא צריך להכנס לפאניקה. צריך לטפל בגידול עדיין יש סיכוי טוב להבראה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול שפיראני24/10/2007
לאחר בדיקה של שני רופאים מומחים בתחום , ולפי תוצאות אולטרסאונד . שניהם סבורים שמדובר בגידול שפיר. במקביל שבוע הבא יש לי ביופסיה שנהיה רגועים.
שאלות בעניין
האם להיות רגועה שזה שפיר , כי הרופאים אמרו ישסיכוי טוב מכיוון שהגוש נייד , ויש כאבים , אני צעירה ולא מעשנת ללא הסטוריה משפחתית.
מה הסיכוי של גוש שפיר להפך לממאיר?
מה הטיפול בשפיר? הרופא אמר שזה תלוי בי עד כמה כואב לי , אפשר להוציא בניתוח? אז אין עיוות של השד אח"כ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפיר
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007אם אנשים שבדקו אמרו שיש ביכוי רב ומדובר בממצא שפיר למה שלי תהיה דעה שונה? בהתא לממצא בביופסיה , איזה סוג של ממצא שפיר צריך להחליט האם יש מקום לניתוח. לאחר מכן יש לשוחח עם כירורג ובהתאם לבדיקה יסביר על האפשרות והתוצאות. קשה להסביר על ממצא שלא ראיתי ולא מיששתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה .. יש לירק בת 1424/10/2007
כתם לבן על החזה ומסביב לפטמה יש לי 3 פצעים כאלו ..
יכול להיות שיש לי סרטן השד ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשי לבדיקה מלבד זאת אין לי מה לכוון
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

