מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש במישושא.ע11/10/2007
אני בת 37
ולפני כחודש, בזמן המחזור הרגשתי גוש קטנטן בשד שמאלי מתחת לפיטמה כ- 5 ס"מ לכיוון אמצע החזה. ניגשתי לכירורג שהרגיש את הגוש אבל מכיוון שהייתי ביום החמישי למחזור הוא קצת היסס אבל בכל זאת שלח אותי ל- US - שיצא תקין למרות שגם הרופא שעשה לי US הרגיש את הגוש.
כשחזרתי לכירוג הוא ביקש שאבוא לבדיקה חוזרת חודש הבא מהיום השביעי עד 14 למחזור
ולבנתיים לא לדאוג כי רוב הסיכויים שזו ריקמה שומנית
אבקש להדגיש שמאז אני לא מרגישה שוב את הגוש
האם לעשות בכל זאת בדיקות נוספות כמו ממוגרפיה או אחרת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בשד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי12/10/2007לא מזיק לעשות ממוגרפיה ליתר בטחון , אולם אם הרופא זימן אותך לבדיקה חוזרת והגוש נעלם ממליצה לגשת קודם כל לבדיקה אצל הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיצה שלי...בנושא הגוש שהורגש
יעל12/10/2007תלכי לעשות שוב US שהיא בדיקה אמינה יותר, ממוגרפיה כרוכה בקרינה מסוכנת שמצטברת בגופנו עם כל בדיקה ובדיקה
תתעקשי על US ..ותלכי לעשות אפילו במקום אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאיזה גיל אפשר לחלות בסרטן השד?שאלה11/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
גיל כגורם סיכון
ד''ר דן הרשקו11/10/2007הסיכוי לחלות בסרטן שד מתחת לגיל 25 הוא נדיר ביותר ותוארו מקרים מועטים
הסיכון עולה משמעותית מגיל 40
יש כמובן חשיבוצ רבה האם יש חולים במשפחה ובאיזה גיל חלו בה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גן פגום-הריוןא09/10/2007
שלום, אני בת 26 עם היסטוריה משפחתית רצופה של סרטן השד-דודה (אחות של אמא)נפטרה בגיל 25 , אמא חלתה בגיל 36 , עכשיו בת דודה שלי חלתה בגיל 31, אובחן אצלנו גן פגום.
השאלה שלי היא- האם כדאי לי למהר עם ההריון הראשון שלי- או שבעצם רק אחרי גיל 30 זה מעלה את הסיכונים? וכמובן שיש לי חשש שאני עלולה לחלות במחלה לפני שאני אספיק להביא ילדים לעולם...
וגם..מה הסיכוי שהגן הפגום הזה יעבור הלאה לילדים שלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשאות גנטית
ד''ר דן הרשקו10/10/2007אני מבין שמשפחתכם סובלת מגן BRCA פגום אך לא ברור לי באם גם את נשאית
הסיכון לסרטן שד מתחיל מוקדם ובהתאם לגן קיים גם סיכון לסרטן השחלות
לא נהוג להוציא את השחלות עד גמר תכנון המשפחה לפי רצונך ולדעתי אין שום מניעה מלהקים משפחה עפ ילדים
בהמשך כדאי להתיעץ לגבי ניתוחים מניעתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאנה וסרטן השדחסוי09/10/2007
שלום
אניבת 22 ונוטלת גלולות דיאנה 3 חודשים עקב שחלות בעלות מבנה פוליצסטי.שבוע לאחר תחילת החפיסה אני מרגישה כאבים עזים בשדיים וזה ממשיך לתקופה של שבועיים וקצת. ואני נתקפת פחדים מכייון שההרגשה היא גושים כואבים.
יש לי כמה שאלות:
1.האם גלולות דיאנה שנחשבת גלולוה ישנה ו"מפוצצת" הורמונים נשיים עלולה לגרום לסיכוי גבוע לסרטן בשד?
2. אני רוצה ללכת לבדיקות ולקחת גם את אמא שלי [גיל 50], ורציתי לדעת לאיזה רופאים הולכים בעיניין ןאיזה בדיקות עושים?
3. האם אני יכולה להתעקש גם על בדיקת אולטרסאונד בנוסף או שהיא מסוכנת [קרינה]?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות
פרופסור ביאטריס עוזיאלי10/10/2007הכאבים נגרמים עקב ההורמונים אותם את מקבלת. לבדיקה את זקוקה לכירורג המתמחה בנושא שד והוא יחליט אםיש מקום לברור נוסף.אם הגלולות ה לתקופה מוגבלת בדרך כלל אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
חסוי12/10/2007מה זה אומר לתקופה מוגבלת? הרופא שלי המליץ לי עד שאני ארצה להיכנסה להריון, אני די בטוחה שזה מעבר ל- 5 השנים הקרובות, האם מומלץ לעשות הפסקות? ואם כן אז לכמה זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבדיקת אולטראסונד אין קרינה מסוכנת
יעל12/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון בגיל מאוחר וסרטן השדיעל09/10/2007
שלום
הבנתי שאם נכנסים להריון בגיל מאוחר הסיכוי לסרטן השד גדל כי אז הגוף חשוף יותר זמן להורמוניםם , בהריון רמת ההורמונים פחותה ולכן הגוף כאילו " יותר מוגן" ב 9 חודשים האלה
אם זה נכון..אז
גם אישה שנכנסה להריון בגיל צעיר ואחכ לא הביאה עוד ילדים גם חשופה להורמנים בשאר שנותיה
האם ככל שעושים יותר ילדים הסיכון נמוך יותר?
האם זה נכון לומר ש...
רמת ההורמונים משתנה עם הגיל - היא הולכת ופוחתת והמשמעות של הריון בגיל צעיר היא מיסוך של רמת הורמונים גבוהה יותר מאשר מיסוך של רמת הורמונים נמוכה בהריון בגיל מבוגר ..האמנם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמונים
פרופסור ביאטריס עוזיאלי09/10/2007התשובה הרבה יותר מסובכת ומורכבת . מספר לידות אינו הגנה מפני סרטן שד, נכון שמחזורי וסת רבים ללא הריון חושפים יותר להורמונים מסוג מסוים אשר מעלים במידת מה את הסיכוי לסרטן, אולם.. גיל מעל 60 הינו סיכון להופעת סרטן שד ולא בגיל צעיר יש הרבה גורמים נוספים אשר חלקם לא ידוע. לא רק הורמונים גורמים לסרטן שד , גם גברים יכולים לחלות בסרטן שד , יש גורמים גנטיים וגורמים סביבתיים. נשים רבות הרו בגיל צעיר וילדו הרבה ילדים ולצערנו חולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים בפיטמהגילי08/10/2007
שלום
אני נימצאת בהריון בשבוע ה 14 לפני כשבועיים גיליתי שיש לי נפיחות קטנה ליד בפיטמה נפיחות כלפי חוץ ובצבע בהיר יותר מהפיטמה עצמה .
האם זה תופעה של ההריון או שכדאי לבדוק את הבעיה לעומק .
אשמח לקרוא את תשובתך בהקדם
בתודה גילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים בפיטמה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי09/10/2007בכל מקרה רצוי להבדק. בהחלט יתכן ומדובר על שינוי הריוני אך יש להבדק על מנת לאפשר לרופא להתרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ על טיפוליםתמר07/10/2007
שלום! אני מבקשת יותר מידע כללי, ופחות מידע אישי ספציפי- מקווה שתוכל לעזור.
חברתי הקרובה ביותר גרה במולדובה, והיא חולה בסרטן השד. הרופא שלה אמר שאין לה סיכוי. אני חושבת שהוא לא כ"כ מבין בענין ולכן אני מנסה למצוא דרך להוציא אותה משם ולמצוא לה רופא בישראל שיוכל לעזור לה באמת. האם קיים בכלל טיפול או יעוץ לחולים מחו"ל? אם כן, האם יש סיכוי למצוא עזרה כזאת בזול או בחינם? אם יש ארגון עמותה או רופא שתוכל להפנות אותי אליהם, אודה לך מאוד. אשמח גם אם תוכל ליעץ על מצבה וטיפולים אפשריים אם אשלח לך בדיקות וכו', כי זה הסיכוי האחרון שלי להציל אותה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ
פרופסור ביאטריס עוזיאלי09/10/2007טיפולים לחולים מחו"ל כמובן קימים בבתי החולים. אין טיפול בחינם, הטיפולים הכימותרפיים יקרים ןאיני יודעת מה החולה קיבלה ומה לא ומה בכלל ניתן עוד לתת. לגבי עמותות לעזרה איני יכולה לעזור מאחר ואיני מכירה. לגבי אפשרויות טיפול אפשר להפנות חומר ולהחליט אם יש בכלל טעם בהבאת לארץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטאקטציה קלהנטע07/10/2007
שלום רב
בבדיקת אולטרה סאונד שגרתית לא ניצפו גושים ציסטיים או מוצקים אך נמצא דוקטאקטזיה קלה דו צדדית.
אני בת 45 נמצאת כשבוע לפני קבלת המחזור, האם צרכה לעשות משהו עם הממצאים הנ"ל?
תודה
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפיר
ד''ר דן הרשקו07/10/2007דוקטאקטזיה הינו ממצא שפיר שאינו נושא סכנה לממאירות ואין צורך לטפל בממצא. התהליך מעיד על התרחבות צינוריות מסוימות עקב איבד האלסטיות שלהן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתיחסות המהירה
נטע08/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה007/10/2007
במידה ואני נשאית-מהם האחוזים לחזרת הסרטן לשד השני?ולשחלות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר BRCA
ד''ר דן הרשקו07/10/2007נתונים מראים כי הסיכוי ללקות בסרטן שד או השחלות לנשאיות של מוטציה לBRCA הן בין 40 ל 80 אחוז ובערך 50 אחוז להישנות או מחלה נוספת. הטווח הוא רחב ותלוי בחדירות של הגן ןעל כן אינו שווה ולא ניתן לעומדן מדויק לאדם מסוים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון לסרטן השד וסרטן צוואר הרחםאפרת ארביב06/10/2007
שלום,
ברצוני לקבל קצת פרטים בנוגע לחיסון הנ"ל, מה הם הסיכונים שלו, אחוזי ההצלחה, וכיצד הוא עובד.
האם הוא מומלץ?
אשמח להתייחסותכם בהקדם,
תודה ושבוע טוב
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים
ד''ר דן הרשקו07/10/2007לצערנו אין כיום חיסון לסרטן השד
לגבי החיסון לסרטן צוואר הרחם רצוי להתיעץ עם גיניקולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות מומלצות לנשאית brca1תהילה05/10/2007
שלום לכם,
רציתי לדעת האם אשה שנושאת גן לסרטן שד, שעברה כריתת שחלות ורחם צריכה דם לעבור מדי פעם בדיקה לזיהוי מרקרים לסרטן (יש לציין שמדי פעם מתגלים גדולים שפירים בשדיים, וכן כל שנה מתבעת בדיקת mri כל שלושה חודשים מתבעת בדיקה ידנים על ידי כירורג וכן בדיקות ממוגרפיה תקופתיות)? יש לציין שאמה של נושאת הגן נפטרה מן המחלה(הי היתה בת 64 במותה) ואצלה המרקרים ממש כל הזמן הצביעו בוודאות על מצב המחלה אצלה בגוף ,
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון מוקדם בנשאיות של גן פגום BRCA
ד''ר דן הרשקו06/10/2007המעקב שאת מבצעת הוא בהחלט מספק ואין שום הוכחה שמרקרים מוסיפים לאבחון מוקדם של סרטן השד בנשאיות או בכל אישה אחרת. יתרה מזאת, קיים ויכוח האם יש מקום לבדיקות אלה כבדיקות מעקב שיגרתיות בנשים שחלו כבר בסרטן השד, והדיעה הרווחת יותר כי אין בכך תועלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בשדshlomit05/10/2007
לדר' שלום רב,
קצת רקע....
אני בת 41, לפני כ-6 שנים עברתי כריתה של שחלה שמאל + חצוצרה עקב ציסטה שהלכה והסתבכה. יש לי במשפחה סבתא ודודה עם סרטן השד, .... לפני כחצי שנה הרגשתי בגוש קטן בשד מתחת לפיטמה ולפני הקפל לגוף. (הגוש רגיש במישוש), ניגשתי לכירורג שד, הוא ערך בדיקת מישוש בלבד ואמר כי הוא לא מרגיש בדבר.
במשך כל החצי שנה, אני עוקבת אחר הגוש, הוא גדל.... פניתי לפני שבועיים אל רופא נשים... וזה הפנה אותי לבדיקת בלוטת המגן ובדיקת פרולקטין....
ברצוני לדעת מה יכולה בדיקה כזאת לגלות ולהועיל?
אני מודה לך מאד על היענותך......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות משלימות
ד''ר דן הרשקו06/10/2007במידה ולא עברת ממוגרפיה או אולטראסאונד לברור הממצא המישושי, לפי תאור המקרה שני אלה מתחיבים והמשך הצורך בברור נוסף תלןי בהחלט בתוצאות של שתי הבדיקות האלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת הסבר מפורט.....
shlomit06/10/2007סליחה אם אני נודניקית, אבל אני מאד רוצה להבין, כיצד בדיקות אלה מתקשרות לבעיה ?
תודה לך....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש בשד
יעל12/10/2007כירוג שד היא בדיקה שאינה מספיקה עלמנת לבדוק מה הרגשת בשד
עלייך לעשות בדיקת אולטראסונד , והשתדלי בהקדם
בדיקת האולטרסאונד נעשת על השד- מעבירים סורק ש"מסתכל" על הרקמות הםנימיות שבשד ומאבחן "ציסטיות" וגושים
לכי להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה כואבת ומודלקתטובה04/10/2007
אני בת 50. מגיל 37 אני במעקב עקב שד פיברוגלנדיאולי(מקווה שאייתתי נכון). כל שנתיים אני עורכת בדיקת ממו. במהלך השנים היה חשד להתעבות ועברתי דיקור לפני כ-10 שנים. מדי שנה אני נבדקת אצל רופא כירורג שד ולעתים גם בדיקות אולטראסאונד. עד היום כל הבדיקות היו תקינות. לפני שבועיים וכשבוע לפני המחזור הרגשתי גודש וכאבים בשני השדיים. עם קבלת המחזור הרגשתי גוש גדול מעל הפיטמהבשד ימין. הפיטמה גירדה, העטרה הייתה אדומה וחמה. ערכתי בדיקת ממו והראה תקין. ערכתי בדיקת אולטראסאונד שהראה שד ציסטי. ציסטה עם נוזל ודלקת בצינורית החלבתוך הדגשה שאין סימנים של סרטן. רופא כירורג השד אמר שלעת עתה אין צורך באנטיביוטיקה אולם אני חשתי ברע, כאבים ,אודם בשד וחם. בסוף לאחר פניה נוספת קיבלתי אוגמנטין למשך שבוע. אני כבר עומדת לסיים את הטיפול ואני עדיין חשה את הציסטה והעטרה עדיין מעט אדומה.
בזמנו אמר הרופא שייתכן מצב של שאיבת הציסטה.
מה לעשות? קראתי שלעיתים גם אחרי שאיבה הציסטה חוזרת. האם כדאי אולי להמשיך מנה נוספת של אוגמנטין? זקוקה לחוות דעת נוספת.
תודה מראש-טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בשד
ד''ר דן הרשקו04/10/2007בציסטה לכדעצמה אין סכנה לסרטן שד. התהליך אותו את מתארת מכוון לתהךיך דלקתי בשד אשר יכול לנבוע מדלקות בצינורות חלב מורחבות (דוקטאקטזיה) או מורסה. במידה ותהליך עובר לחלוטין - בין עם על ידי אנטיביוטיקה רחבת טווח כמו אוגמנטין או על ידי ניקוז - החשש לממאירות הינו קטן ביותר. במידה ואין תגובה מספקת בתוך מספר שבועות - יש לעשות ברור מחודש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה003/10/2007
גוש גדול 5 סמ מה הסיכוי שיש גרורות לבית השחי?
מתי נוצרת לימפדמה-כמה בלוטות צריך להוציא כדי ליצור מצה זה?
יש כאב לעיתים בבית השחי האם זה אומר שיש גרורות במקום?
תודה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות לבית השחי
ד''ר דן הרשקו03/10/2007הסיכון לגרורת בבית השחי גדל ככל שהגידול גדול יותר ומגיע לקרוב ל50% מ 5 ס"מ ומעלה
לימפאדמה עלולה להתפתח לאחר כריתה נרחבת של בלוטות הלימפה ואינה תלויה במספר הבלוטות אלא בניתוח עצמו. כאב בעצמו בדרך כלל אינו מעיד על גרורות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני IVFמורן30/09/2007
האם יש המלצה על הורמון מסויים על פני אחר בהקשר לקשר שבין ההורמונים לגידול בסכנת סרטן השד ובכלל? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IVF
ד''ר דן הרשקו30/09/2007ישנו ןיכוח בספרות לגבי מידת ההשפעה של IVF על התפתחות סרטן שד. ככל הנראה הטיפול מההוה גורם סיכון עם כי קטן ואין הורמון ספציפי למיטב ידעתי שעדיף על האחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

