מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שחזור השדאנונימית13/12/2007
שלום רציתי לדעת, יש לי חברה שחלתה בסרטן השד ועומדת בפני ניתוח לכריתה. האם באותו ניתוח יש אפשרות לדרוש גם שיחזור של השד? האם אפשר לבחור רופא? אני עברתי לפני שנתיים ניתוח להגדלת חזה בפרופורציה ומאוד מרוצה . חברתי הייתה מעוניינת לעבור אצל אותו רופא את הניתוח, השאלה היא אם יש שיתוף פעולה, והאם מומלץ לעשות את שני הניתוחים יחד או בנפרד. כי אני למשל עברתי את הניתוח בבי"ח פרטי, ואז גם האווירה הטיפולית שונה מבי"ח שמוצף אנשים.... מה כדאי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיוני האישי בלבד
מירי07/02/2008לא מציעה לה לעשות שיחזור, אלא אך ורק לאחר שהיא תסיים את ההקרנות. כמו כן, לא מציעה לעשות שיחזור מריקמה, העור עובר שינויים רבים לאחר ההקרנות, זה לא מצדיק את הסבל.
אני מציעה, ממש בדיעבד, להיות סבלנית ולהמתין לתום הטיפולים, ורק אז לעשות שיחזור. מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיחזור
פרופסור ביאטריס עוזיאלי20/12/2007לגבי בית החולים אני לא בטוחה שבית חולים פרטי עדיף בעיק לא כשמדובר על ניתוח לגידול. ניתן לעשות שיחזור יחד עם הניתוח, מי המנתחים תלוי היכן הם עובדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- DCISרחל13/12/2007
שלב 0 - DCIS
האם צריך לנתח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן ,
פרופסור ביאטריס עוזיאלי20/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה לHER2רחל13/12/2007
האם מקובל לבדוק סמנים כגון HER 2 בבדיקת ביופסיית אקדח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם יש רקמה ניתן לבדוק
פרופסור ביאטריס עוזיאלי20/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרט השדמילי11/12/2007
לאימי גילו סרטן השד לפני שבע שנים , עברה ניתול כריתה חלקית, ללא הקרנות וןטיפול כימוטרפי.
לפני שלוש וחצי שנים גילו באותו שד גידול בגודל 1.5 ס"מ ועברה ניתוח כריתה מלאה ושיחזור.
כרגע נמצאית בבירור רפואי מאחר וכירורג איבחן גוש בגודל 2.5 ס"מ.
האם יכול לחזור גידול סרטני בשד שעבר כריתה מלאה והשיחזור נעשה ע"י פלסטיקאי שלקח
"בשר" מהבטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי20/12/2007יתכן גידול על דופן החזה , איני יודעת היכן בדיוק יש חשד לחזרה. כנראה שמדובר על חזרה כזו בשחזור לא תיתכן הופעת גידול. למרות שברפואה הכל יתכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ממוגרפיהשושי זלקינד11/12/2007
בבדיקת ממוגרפיה שעשיתי לפני 10 ימים הופיע כתוב
ריקמה פברוגלנדולרית אסימטריה לפי המראה שפיר מבחינה רנטגנית ממוקם ברביע חיצוני עליון.
לפני שנה וחצי על אותו פרמטר היה כתוב תקינה.
האם יש צורך לדאוג ומה לעשות עם התשובה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממוגרפיה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי11/12/2007לפי הכתוב שפיר ותקין, אולם רצוי בכל מקרה שתבדקי על ידי כירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן השד?רבקה09/12/2007
לחמתי גילו השבוע גוש בחזה, גודל 3 ס"מ. לאחר בדיקה התברר כי הגוש אינו ציסטה ואינו גוש שומני.
האם ייתכן שיהיה גוש סרטני בגודל כזה מבלי שהיא תרגיש קודם לכן????????
אציין כי לא חשה כאבים או שינוי מיוחד בשד.
אודה על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי09/12/2007סרט שד אינו כואב וכן יתכן שהממצא הינו גוש סרטני. צריך לבצע ביופסיה לשם אבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולטנים שלילייםנאור09/12/2007
שלום לך
אני עומדת לסיים בקרוב סידרה בת 33 הקרנות לשד- לאחר שנתגלו הסתיידויות ,
ןנערכהלמפקטמיה ורילמפקטומיה.
אשמח להבין ממך מהם הקולטנים השליליים - מדוע אין צורך בלקיחת טמוקסיפן???
והאם אין צורך בתרופה חלופית למניעת הישנות המחלה בעתיד???
בכבוד רב ובתודה מראש - נאור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עידכון לשאלה קודמת
נאור09/12/2007שכחתי לציין כי אני בת 52 והמחזור החודשי הסתיים לפני כ- 6 שנים.
איני משתמשת בשום הורמון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקולטנים
פרופסור ביאטריס עוזיאלי09/12/2007אם אין קולטנים טיפול בטמוקסיפן לא יעיל. אם מקבלים כימותרפיה זה טיפול מניעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- her2שרית08/12/2007
לאחותי בת ה34 יש סרטן בשד her2 עם לימפות נגועות
ואני מחפשת בטירוף מישהי שהחלימה או שרדה את זה (בדיוק את אותו הדבר)
כדי לתת לה תיקווה .
אם אתם מכירים מישהי כזאת אשמח אם תשאירו פרטים במייל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המייל [email protected]
שרית08/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר' ביאטריסדינה07/12/2007
אני בת 39
4 חודשים אחרי טיפולים כמותרפיים, אחרי ניתוח, עכשיו בהקרנות ולפני טיפול הורמונלי ( טמוקסיפן )
אני אמורה להתחיל טיפול הורמונלי אחרי הקרנות.
היום 4 חודשים אחרי הכימו התחדש לי המחזור!!!
ואני מאוד שמחה שזה קרה!!! ממש חיכיתי לרגע!
חזר כמו תמיד...באותה עוצמה...לא חריג...רגיל...
עכשיו השאלה שלי - האם תמיד חייבים להפסיק מחזור בזמן טיפול הורמונלי בזריקות לוקרין?
ומה עושות הזרקיות? מפסיקות אותו לגמרי או זמני?
תודה מראש וחג חנוכה שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקרין
פרופסור ביאטריס עוזיאלי08/12/2007לויקרין מפסיק את המחזור לפרק הזמן שהזריקות ניתנות, ברב המקרים המחזור חוזר לאחר הפסקת הזריקה , לא מיד אבל לאחר מספר חודשים (יש נשים שהחזרה מהירה יותר ויש ארוכה יותר) באחוז קטן המחזור לא יחזור כלל ולא ניתן לדעת למי כן ולמי לא, ככל שקרובים יותר לגיל הבלות סיכויי החזרה נמוכים יותר. האם חייבים להשתמש בזריקות זו שאלה קשה ולא פתורה לחלוטין אנחנו חושבים שבנשים שלהן מחזור סדיר וגידול רגיש להורמונים בתקופה לאחר הניתוח כשנתיים זה עדיף, לא כל הרופאים ינהגו כך.מאחר ואיני מכירה את כל הממצאים אני ממליצה לשוחח לעומק עם הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לרופאה
מירי09/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שד... דחוףףף!מורן05/12/2007
שלום ... אני הלכתי לבדיקת שד... והתוצאות היו :
שד שמאל:
1.לא נראו גושים בריקמה
2.נראו הסתיידויות עדינות מעטות מאורגנות בקבוצה אחת
3.המראה לא מוגדר, כנראה שפיר.
שד ימין שלי מוגדר כלא חריג ותקין.
מה זה אומר לגבי שד שמאל ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי05/12/2007כתוב שהמראה כנראה לא גידולי . מאחר ואיני יודעת אם עשית בדיקה מאחר ומיששת משהו ולא מה גילך וכו.. אני ממליצה לראות רופא כירורג ולבצע אולטרסאונד על מנת להיות בטוחה. אולם על פי התשובה רצו להרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר ביאטריס עוזיאלי...
מורן05/12/2007קודם כל, תודה רבה לך על ההתחייסות לשאלה.
ברצוני לענות לך על סימני השאלה:
עברתי בדיקת שד מכיוון שברצוני לשתות כדורים של גיל המעבר בעקבות גלי חום קשים,
ולפני כן, היה עליי לערוך בדיקת שד.
כמו כן , אני בת 51 וחצי.
זה משנה את תשובתך אליי ?
דבר נוסף - הייתי שמחה אם היית מפרטת יותר את האפשרות לבצע אולטרסאונד בשד.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות005/12/2007
1.האם לבדיקת mri דרוש לקחת צילומים קודמים?
2.מה ההמלצה שלכם כאונקולוגים להסרת שחלות ורחם? בת 47 מעוניינת בהסרה יש סיפור משפחתי של סרטן בשד,אינני נשאית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי05/12/2007לגבי מה להביא צריך לשאול במכון הMRI לגבי שאלת הכריתה אין כאן תשובה אחת ולשם כך דרושה שיחה מעמיקה ואישית לכל אחת ולא תשובה בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן השד אצל גבריםליאל04/12/2007
שלום רב,
בן משפחה שלי חלה בסרטן השד (בן 70 לערך)
עבר ניתוח בחזה להוצאת הגוש והיום הוא נקי ומטופל בכדורים של כימוטרפיה.
רצית לדעת, מה הסבירות שזה יחזור לו שוב?
(לנ"ל היסטוריית סרטן במשפחה, 3 האחיות שלו נפטרו מהמחלה באזור הריאות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שד בגבר
פרופסור ביאטריס עוזיאלי04/12/2007מקבל כנראה טיפול הורמונלי ולא כימותרפי, איני יודעת פרטים עלמחלתו ולכן איני יודעת להגיד סיכוי . סיכוי טוב שיהיה בריא. לגבי אינפורמציה מדויקת צריך לשאול את הרופא שלפניו התשובות הפתולוגיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה003/12/2007
האם לכולן לפני ניתןח מבצעים mri?
האם התשובה מתקבלת מיד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/12/2007לא לכולן, רק אם יש צורך כי יש חשש לממצא נוסף שלא נראה בממוגרפיה, או גיל מאד צעיר. תשובה תלוי במקום כנראה כשבוע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה030/11/2007
בבקשה מזה קורלציה קלינית ורנטגנית?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה והשואה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי02/12/2007השואה בין הממצאים הקליניים בדרך כלל הבדיקה ובין הממצא בצילום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי פוריות וסרטן השדנני30/11/2007
ערב טוב,
אני בת 34 העוברת טיפולי פוריות (הפריה חוץ גופית).
לפני כשנתיים אחותי בת 39 חלתה בסרטן השד .
לפני שבוע אימי התבשרה שגם היא לוקה בסרטן השד.!!!
האם אני שעוברת טיפולי פוריות נמצאת בקבוצת סיכון???
האם זה גנטי.???
אם לשניים במשפחה יש אז זה אומר שלכל בני הבית???
האם גם עליי להבדק בהקדם האפשרי כי ייתכן שגם לי יש סרטן בשד?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוריות
פרופסור ביאטריס עוזיאלי02/12/2007לפני כל החלטה אמך ואחותך צריכות להבדק לברר האם הן נשאיות למוטציה ואם הן נשאיות גם את צריכה לעבור את הבדיקה הנ"ל, ואם אכן יש נשאות צריך לשקול מה עושים לגבי ההפריה . כמובן שאין שום בטחון שהן נשאיות וגם אז זה לא אומר דבר לגביך, אבל צריך להפגש עם רופא ולקבל אינפורמציה מדויקת ואמינה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

