מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת לימפוציטים נמוכהבתיה09/08/2012
שלוםרב
בת 45 ערכתי בדיקות דם והערך של %lym יצא נמוך 18 כשהערכים המופיעים הם מ20 עד 40 רציתי לדעת מה זה אומר האם יש דלקת כלשהי בגוף? ורציתי לדעת האם בבדיקת שתן כללית לא תרבית ניתן לראות דלקות בשתן אודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת לימפוציטים נמוכה - תגובה
יעל אבנון10/08/2012שלום בתיה,
ערך נמוך של לימפוציטים לרוב הולך יחד עם ערך גבוה של סוג אחר של תאי דם לבנים. לימפוציטים הם תאים הנלחמים בוירוסים וכאשר רמתם נמוכה זה אומר כי הזיהום, אם ישנו, כנראה אינו ממקור ויראלי. אני צריכה לראות את שאר הערכים של התאים הלבנים כדי לתת תשובה מדויקת יותר. בבדיקת שתן רגילה ניתן לראות נוכחות דלקת עפ"י רמת הלויקוציטים- תאי דם לבנים, או תאי דם אדומים, אך יש לדעת להצליב מידע עם בדיקת הדם כולה ומצב הסימפטומים של המטופל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם בן 4שירה09/08/2012
Na- Sodium (B)
135 (136-146
Ferritin 17 (20-250)
MCH-Mean Cell Hemoglobin
25.6 (26-32
MCH-Mean Cell Hemoglobin
25.3 (26-32
MCHC-M.Cell Hb cont.
31.3 (32-37
Neutrophils %
32.4 (40-60
Lymphocytes %
53.8 (33-48
Eosinophils % 8.5 (0-5(
Esinophils #0.63 (0-6
נעשתה בדיקת צואה ואין תולעים.
האם יש לעשות בדיקות נוספות?
הפניה נעשתה כי הילד עייף יחסית בשבועיים האחרונים , התאבון קצת פחת (יתכן והכל בגלל הקיץ והחום אבל נשלחתי לבדיקת דם וכאמור אלו התוצאות)
מה יתכן הסיבה ללימפוציטים ואיסינופיל חריגים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם בן 4 - תגובה
יעל אבנון09/08/2012שלום שירה,
רמת המלח שלו נמוכה- יכול להיות עקב מחסור במלח בתזונה או מצב של עודף או מחסור בנוזלים. רמת הפריטין נמוכה- זהו חלבון המשמש מאגר לברזל בגוף וזה אומר כי חסר לו ברזל, רמת ההמוגלובין נמוכה גם היא בעקבות המחסור בברזל. זהו מצב המבטא אנמיה- מחסור בחמצן ברקמות הגוף השונות אשר יכול לגרום לחולשה ועייפות. בנוסף, רמת הלימפוציטים גבוהה- אלו תאים הנלחמים בוירוסים, מה שאומר שמערכת החיסון מתמודדת כרגע עם וירוס כלשהו. גם האזונופילים גבוהים וזה אומר שיש גם אלרגיה לגורם כלשהו. חוסר התיאבון נובע מהמצב של מערכת החיסון. לא ניתן עפ"י תמונת הדם הרגילה לזהות באילו מזהמים מדובר וכדאי לפנות לרופא עם בקשה לבדוק וירוסים ספציפיים בדם או מבחני אלרגיה שונים. ניתן לאזן את המצב עם תזונה ותוספי תזונה מתאימים אשר יחזקו את מערכת החיסון ויטפלו באנמיה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל הורמונאלי ביום השלישי למחזורהדסי08/08/2012
בת 36, ביצעתי פרופיל הורמונאלי ביום השלישי למחזור בצום ובערות של שעתיים וחצי,
להלן הממצאים:
E2 - 63.10 pg/mL
TESTOSTERONE- TOTAL - 0.47 ng/ml
DHEA SULPHATE - 197.00 ug/dL
TSH - 1.55 uIU/ml
LH - 6.2 mIU/mL
FSH - 6.1 mIU/mL
PROLACTIN - 15 ng/ml
האם הפרופיל תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל הורמונאלי - תגובה
יעל אבנון08/08/2012שלום הדסי,
הפרופיל תקין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לתינוק בן שנה - שאלה 2מירי07/08/2012
שלום שוב,
יש לי שאילה לגבי כמה תוצאות.
מה זה אומר CREATININE 0.14 MG/DL ? מה יכולה להיות סיבה ל CREATININE כל כך נמוך?
ושני ערכים גבוהים מדי: SODIUM SERUM 150.00 MMOL/L
POTASSIUM SERUM 5.20 MMOL/L
. מה זה אומר?
תודה,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לתינוק בן שנה - שאלה 2 - תגובה
יעל אבנון07/08/2012שלום מירי,
קראטנין נמוך עשוי להצביע על מסת שריר נמוכה בגוף.
סודיום גבוה בדם עשוי להעיד על מחסור בנוזלים, התייבשות.
פוטסיום- אשלגן גבוה עשוי להעיד על בעיית פינוי בכליות, על הרס של שרירים בגוף ועוד. על מנת לפענח את המצב באופן מדויק יותר, זה לא מספיק לראות רק את הבדיקות הללו ויש לערוך הצלבת מידע עם ערכים אחרים בדם ולערוך תשאול בריאותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם לתינוק בן שנה - - המשך
מירי07/08/2012תודה על התשובה! איזה עוד ערכים את צריכה לראות? אני יכולה להעתיק את כל הבדיקה.... תודה, מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם לתינוק בן שנה - תגובה
יעל אבנון07/08/2012שלחי את כל הבדיקה וספרי בקצרה את הרקע הבריאותי של התינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות של תינוק בן שנה
מירי08/08/2012תודה רבה לך! מדובר בתינוק חמוד וידידותי, משחק, הולך לבד, ממלמל-עוד לא מדבר. בחודשים אחרונים שמתי לב, שהוא עושה מעט מאוד פיפי ויש לו עיניים נפוחות. במיוחד בבקרים. אחרי וירוס אחרון המצב החמיר. בבוקר פמפרס כמעט ריק אחרי 12 שעות! הוא לא שותה הרבה לדעתי ולעומת זאת מזיע מאוד. כמה תינוק בגילו צריך לשתות? יש לו הרחבת אגני כליות. הוא תופס וירוסים בקלות ולוקח לו המון זמן להבריא ולחזור אל עצמו.. לרוב הוא אוכל דייסות + סימילאק (3 פעמים ביום) ופעם ביום מרק ירקות תחון בלי מלח. לא מוכן ללעוס ולא מכניס אוכל לפה בעצמו. אחרי בדיקת דם הוא נהייה מאוד חלשלש וישנוני. וכבר יומיים ככה... מצ"ב בדיקות: LIPEMIC INDEX NORMAL HEMOLYTIC IND. NORMAL ICTERIC INDEX NORMAL GLUCOSE 76.00 MG/DL (65.00- 100.00 ALT(GPT) 16.00 U/L (5.00- 45.00) AST(GOT) 32.00 U/L (5.00- 40.00) BILIRUB.TOTAL 0.23 MG/DL (0.30- 1.20) BUN 11.00 MG/DL (3.70- 18.00) CALCIUM SERUM 8.27 MG/DL (8.50- 10.90) CREATININE SER. 0.14 MG/DL (0.30- 0.80) SODIUM SERUM 150.00 MMOL/L (134.00- 145.00) POTASSIUM SERUM 5.20 MMOL/L (3.50- 5.30) IRON 62.00 UG/DL (50.00- 120.00) MAGNESIUM 2.06 MG/DL (1.80- 2.60) PHOSPHORUS 4.20 MG/DL (3.70- 6.40) TRANSFERRIN 291.00 MG/DL (200.00- 380.00) URIC ACID 4.10 MG/DL (2.30- 7.20) CRP <0.12 (0.00- 5.00) ESR 2.00 MM/HOUR (2.00- 10.00) WBC 9.00 K/UL (5.00- 13.00) NEUTROPHILS 1.90 K/UL (1.20- 6.40) NEUTROPHILS % 21.00 % (19.00- 51.00) LYMPHOCYTES 6.20 K/UL (2.60- 8.10) LYMPHOCYTES % 68.60 % (41.00- 68.00) MONOCYTES 0.80 K/UL (0.25- 1.43) MONOCYTES % 8.80 % (5.00- 11.00) EOSINOPHILS 0.10 K/UL (0.00- 0.78) EOSINOPHILS % 1.40 % (0.00- 6.00) BASOPHILS 0.00 K/UL (0.00- 0.20) BASOPHILS % 0.20 % (0.00- 1.50) RBC 4.44 M/UL (3.90- 5.50) HEMOGLOBIN 12.40 G/DL (11.00- 14.00) HEMATOCRIT 35.80 % (32.00- 41.00) MCV 80.50 FL (70.00- 85.00) MCH 28.00 PG (23.00- 29.00) MCHC 34.80 G/DL (32.00- 35.50) PLATELETS 370.00 K/UL (190.00- 450.00) MPV 7.90 FL (6.50- 11.50) RDW 13.60 % (11.00- 17.50) VIT.D 25-OH 38.00 NG/ML תודה מראש! מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPH שתן
מירי08/08/2012שכחתי להוסיף ש PH שתן בחודשים האחרונים עלה. היה 5.5 ונייה 8.5... שאר הערכים בבדיקת שתן בגבולי נורמה. תודה שוב, מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות של תינוק בן שנה - תגובה
יעל אבנון08/08/2012שלום מירי,
תודה על האינפורמציה הנרחבת.
עפ"י הנתונים ניראה כי הוא סובל מהתייבשות, נסי לתת לו 3-4 כוסות תה צמחים כמו קמומיל ביום. רואים את הזיהום הויראלי גם בדם- לימפוציטים גבוהים. רצוי לחזק לו את מערכת החיסון- תני לו תוסף של חיידקים פרוביוטיים באבקה המיועדת לתינוקות.
יש לו גם מחסור בסידן ובברזל ולכן גם אנמיה - מחסור קל בחמצן אשר גורם לו לעייפות וחולשה. התייעצי עם הרופא לגבי תוסף ברזל. בבדיקת השתן, ניראה שתן בסיסי מידי, יכול להיות כתוצאה מהזיהום הויראלי, בקשי בדיקה נוספת בהמשך.
צריך לעקוב אחר תפקודי הכליות עם הרופא המטפל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לתינוק בן שנהמירי07/08/2012
שלום, קיבלתי תוצאות בדיקת דם לבן שלי. בתוצאה מול כמה בדיקות כתוב רק - "אין מספיק". מה זה אומר? בדרך כלל מול ערכים היה מספר מסויים וכאן רק "אין מספיק". יכול להיות שכוונה ללא היה מספיק דם לעשות בדיקה?
מדובר בבדיקות:
FERRITIN 110.00 -9.50 ) אין מספיק)
FOLIC ACID 34.00 -3.30 ) אין מספיק)
VITAMIN B12 1060.00 -157.00 ) אין מספיק)
תודה,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לתינוק בן שנה - תגובה
יעל אבנון07/08/2012אני ממליצה לך לפנות לרופא על מנת לקבל תשובה לגבי בדיקות אלו.
באופן תקין צריך להיות מספר המשוייך לכל בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין גבוהניצן06/08/2012
שלום,
בן 56, נשלחתי לבדיקות מקיפות בגלל חולשה ממושכת וכאבי ראש חזקים מאד. בבדיקות הדם לא היו תוצאות חריגות פרט לערכים גבוהים של פריטין (350). מה המשמעות של ערכים אלו?
תודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין גבוה - תגובה
יעל אבנון07/08/2012שלום ניצן,
פריטין הוא חלבון בדם המאחסן בתוכו ברזל לשימוש עתידי.
הפריטין נמצא באיברים שונים כגון הכבד, הטחול ומוח העצמות.
כך שפריטין גבוה עשוי לרמז על מספר מצבים- עודף ברזל, מחלת כבד, זיהומים כרוניים, מחלות אוטואימוניות ועוד. על מנת לאבחן באופן מעמיק את הסיבה אצלך לפריטין הגבוה עלי לראות תמונת דם מלאה, לבצע הצלבות מידע בין מדדי הדם ולערוך תשאול בריאותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי AST ופעילות גפנית מאומצתחן06/08/2012
שלום רב
רציתי לדעת האם יש קשר בין ערכי AST ן-ALT לבין פעילות גופנית מאומצת
בבדיקות דם שגרתיות שערכתי קיבלתי ערכים של 35 ל-AST ו- 38 ל-ALT
שהם קצת גבוהים וקראתי שקיימת זיקה בין פגיעה בשרירים לבין ערכים גבוהים
רציתי לדעת האם יש חיבור בין ערכים אלו לבין העובדה כי החלתי באימונים פיזיים מאומצים מאוד לאחרונה
אני בן 28 ללא מחלות מוכרות ובמצב פיזי טוב מאוד
תודה
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי AST ופעילות גפנית מאומצת - תגובה
יעל אבנון06/08/2012שלום חן,
בהחלט יכול להיות קשר בין אימונים גופניים ואימוץ השרירים לבין עליה באנזימים אלו, בעיקר האנזים AST. בכל מקרה אני מציעה שתעקוב אחר הממצאים ובבדיקה הבאה תדרוש לבצע גם בדיקה לאנזים הכבד השלישי- GGT על מנת לשלול פגיעה בכבד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- chromograninפרידה06/08/2012
שלום!
עשיתי בדיקת CHROMOGRANIN A
התוצאה 212
אבל לא אמרו לי שבדיקה צ"ל בצום ולפחות 3 שבועות בלי לוסק (אני לוקחת)
השאלה: האם בבדיקה חוזרת אם הכנה נכונה התוצאה יכולה להשתנות ?כמובון לנורמה.
(בתקווה)
תודה מראש
פרידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר chromogranin - תגובה
יעל אבנון06/08/2012שלום פרידה,
כדאי לחזור על הבדיקה לפי הכללים שאמרו לך על מנת שתקבלי ערך מדויק יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהchromogranin
פרידה06/08/2012כמובן שאני אחזור על הבדיקה.
אבל השאלה הייתה עם ההכנה לפי כללים יכולה להשפיע בכלל על התוצאה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהchromogranin - תגובה
יעל אבנון06/08/2012אם ההכנה לא היתה משפיעה על התוצאה אז לא היית צריכה לחזור על הבדיקה, לכן התשובה היא - כן, הכנה נכונה עשויה להשפיע על התוצאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסער05/08/2012
שאלה.. תוך כמה זמן מנתינת בדיקת שתן אני יכול לדעת מה אחוז האלכוהול בגוף? דקה שתיים או יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
יעל אבנון06/08/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אלימות_בני_נוער_סמים_אלכוהול' id=link]אלימות בני נוער, סמים, אלכוהול[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בתוצאות בדיקות רפואיותקארן05/08/2012
הי לכם
ממש אשמח לעזרתכם בפענוח בדיקות הרפואיות שלי שביצעתי בימים האחרונים,עם תוצאות ממש מוזרות...
לאחרונה,ירדתי 12 קילו בתקופה של כחודש וחצי.
בשבוע האחרון,אני עם סחרחורות וחולשות איומות ולא כלכך קיבלתי תשובות מרופאים,זה כרגע בבדיקה,חוץ מכמובן את התשובה המאד לא מפתיעה של "זה מה שקורה כשעושים דיאטות כאסח" !
למרות שהדיאטה מכילה את כל אבות המזון הדרושים רק בכמויות קטנות בשילוב פעילות גופנית מסיבית.
לפני כשבועיים עשיתי בדיקות של ויטמינים והברזל יצא 44 מתוך ערכים של 60 עד 180 ופריטין 8, נמוך.
שלשום,שוב בדיקות והברזל ירד ל 35 ואילו הפריטין עלה ל18 (אחרי שבוע של לקיחת ברזל מאסיבי). איך זה יכול להיות שהפריטין עלה והברזל ירד ?
דבר נוסף,המוגלובין תקין 13.6 אבל בבדיקה המטלוגית של המוגלובין F יצא 0.8 שהערך המקסימלי הינו 0.49. מה קורה איתי ???
בנוסף קריאטנין 0.6 יצא חריג קצת וגם RDW 18.3.
בקיצור,האם יש לכם רעיון להשתוללות הבדיקות אצלי ?
אני חייבת לציין כי בדרך כלל הבדיקות שלי יוצאות מושלמות בלי ערכים חריגים.
האם נהייתי קשישה ???? אני בת 43.
אשמח לתשובתכם
תודה מראש
קארן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בתוצאות בדיקות רפואיות - תגובה
יעל אבנון06/08/2012שלום קארן,
דיאטה, ירידה במשקל, שינויים בתזונה ופעילות גופנית משפיעים רבות על ממצאי בדיקות הדם. כאשר התזונה אינה מאוזנת או אינה מתאימה לך, חל גם חוסר איזון ביוכימי שניתן לראות אותו בבירור בבדיקות הדם.
לגבי הברזל שירד והפריטין שעלה- הפריטין מהווה את מאגרי הברזל בגוף וכאשר נוטלים תוסף ברזל, הפריטין הוא הראשון שיעלה. רמת הברזל החופשי בדם משתנה כל הזמן ומה שחשוב בעצם לראות זה שהפריטין עולה, לכן תמשיכי לקחת את תוסף הברזל, זה הולך לכיוון הנכון. המוגלובין F גבוה עשוי לרמז על אנמיה מסוג תלסמיה- המשיכי בירור מול הרופא. קראטנין נמוך עשוי לרמז על מחסור בחלבונים או הרס של שריר- יכול להיות קשור לדיאטה שעברת. ערך ה- RDW הגבוה מציין את האנמיה אצלך. אני ממליצה לך לקבל הדרכה מקצועית שתעשה לך סדר בהרגלי התזונה ובתוספי התזונה שעלייך לצרוך, על מנת לעזור לך להגיע לאיזון בריאותי תקין ולהרגשה טובה יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - שני ערכים נמוכים.ליאת05/08/2012
שלום , לאחר בדיקת דם נמצא כי יש לי רמה נמוכה של שתי סוגי של תאי דם לבנים:
Eosinophils- 0.06
Basophils-0.01
אשמח לדעת במהירות האפשרית מה זה אומר.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - שני ערכים נמוכים. - תגובה
יעל אבנון05/08/2012שלום ליאת,
אני צריכה לראות ספירת דם מלאה על מנת לענות על השאלה.
האזונופילים והבזופילים הם תאים הנלחמים לרוב באלרגנים, רמה נמוכה שלהם אינה מרמזת על בעיה כלשהי אך יש לאבחן את יתר סוגי התאים הלבנים כדי להגיע למסקנה נכונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ליאת05/08/2012תודה רבה על התשובה . יתר הממצעים על כדוריות הדם הלבנות הינם בנורמה.
את מסיקה כי לא נשקפת שום בעיה?
בכל אופן אני אלך לפגוש רופאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
יעל אבנון05/08/2012טווח הנורמה בקופות החולים הינו סטטיסטי בלבד ויש לאבחן את הממצאים עפ"י טווחים אופטימאליים, לכן אם תרצי, הוסיפי את שאר הנתונים לגבי תאי הדם הלבנים, NEUT, LYM, MONO, EOS, BASO- באחוזים. בנוסף צרפי את ערך ה- WBC ואוכל לתת תשובה מושכלת יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת נורופן לפני בדיקות דם כלליותדנה05/08/2012
שלום,
אני אמורה לעבור בדיקות דם כלליות כולל בדיקת COAGULATION של הדם
לפני ניתוח החלפת מפרק הירך . האת נטילת טבלית נורופן יכולה להשפיע על התוצאות .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת נורופן לפני בדיקות דם כלליות - תגובה
יעל אבנון05/08/2012שלום דנה,
נורופן היא תרופה המשפיעה בין היתר על דילול הדם ולכן יכולה להשפיע מעט על התוצאות, כדאי לבצע את הבדיקות כ-24 שעות לאחר השימוש בתרופה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם שגרתיות לגיל שנהשושנה05/08/2012
שלום יש לי ילד בן שנה ותוצאות בדיקת הדם היה neut%תוצאה של 21 מה זה אומר הנורמל הוא 30/50
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם שגרתיות לגיל שנה - תגובה
יעל אבנון05/08/2012שלום שושנה,
אני צריכה לראות את ספירת הדם המלאה על מנת לענות על השאלה.
הנויטרופילים הם תאים הנלחמים בחיידקים, רמה נמוכה שלהם נגרמת עקב רמה גבוהה של תאים מסוג אחר- כאלה הנלחמים בוירוסים, טפילים, אלרגנים ועוד.
לכן אני צריכה לראות עוד נתונים כדי להבין האם יש זיהום ומאיזה סוג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםחגית אבידן02/08/2012
שלום!
רציתי לדעת מה המשמעות של בדיקת גמא גובולין 18.8 וגלובולין בטא2 בערך של 6.5
שניהם בגבול העליון שלהנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון02/08/2012שלום חגית,
גלובולינים הם חלבונים בעלי תפקידים רבים בגוף והם מתחלקים ל-3 קבוצות, אלפא, בטא וגאמא. קבוצת הגאמא משמשת נגד פולשים זרים ומיוצרת ע"י מערכת החיסון, לכן רמה גבוהה עשויה להעיד על זיהום כלשהו בגוף. קבוצות האלפא והבטא מיוצרות בכבד. יש צורך לראות תמונת דם מלאה על מנת לספק אבחון מדויק יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- creatinineאבי02/08/2012
כבר כמה שנים ה Creatinine בדם שלי גבולי או גבוה.
בנורמה 0.7 - 1.2 אצלי התוצאה ב 4 שנים האחרונות היא: 1.20, 1.24, 1.22, 1.31, 1.33 ,1.23, 1.27, 1.30, 1.22, 1.44 !!
אודה לכם עם תסבירו לי מה אפשר ומה אני חייב לעשות.
בתודה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר creatinine - תגובה
יעל אבנון02/08/2012שלום אבי,
רמת הקראטנין אצלך גבולית, הקראטין הוא אחד המרכיבים החשובים ברקמת השריר ובתהליך חילוף החומרים בגוף, הופך הקראטין לקראטנין ומופרש דרך הכליות.
כך שרמה גבוהה של קראטנין עשויה לרמז על מסת שריר גדולה או על בעיה בתפקודי כליות. אם אתה אדם שרירי, זוהי תוצאה תקינה. במידה ולא, ניתן לבדוק תפקודי כליות אצל רופא המשפחה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

