מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערכים נמוכים במיוחד של לימפוציטיםברורי17/06/2012
בת 54- בבדיקות דם שעשיתי לפני שבוע היו 3 ערכים לא תקינים ( רצ"ב כל התוצאות בהמשך)
NEUT 84.9%
LYM 6.1%
LYMP 0.4 K/UL
WBC 7 K/UL- ,(תקין)
יש לציין שבערב לפני הבדיקה הרגשתי לא טוב. היו לי הקאות הזעות בלילה קשות וצמרמורות וכאבי שרירים( אני גם סובלת מגלי חום בעיקר בלילה ). בבוקר הרגשתי יותר טוב ולמרות זאת עשיתי את הבדיקה בצום. יש לציין שבבדיקה שעשיתי לפני 4 חודשים (גם אז במקרה היתה לי אפטה בפה ובלוטה נפוחה קטנה מתחת ללסת שנעלמה לאחר 3 שבועות) מספר הלימפוציטים היה נמוך- 0.8 K/UL , וגם WBC 4.6
בסה"כ עכשיו אני מרגישה טוב, אין חום.
אני לוקחת כדורי נוורסק 5 מ"ג להורדת לחץ דם בערב וגם לפיטור 5 מ"ג.
ברקע לפני 21 שנים חליתי בנון הודקינס לימפופה ואני ברמסיה מלאה מאז.
מה יכולה להיות הסיבה? האם למהר ללכת לרופא ההמטולוג
תוצאות הבדיקה האחרונה במלואם
שם הבדיקה יחידות תוצאה נורמה תחתון נורמה עליון
WBC K/ul 7 4.8 10.8
RBC M/ul 4.63 4.2 5.4
HB g/dl 13.8 12 16
HCT % 42.1 37 47
MCH pg 29.8 26 31
MCHC g/dl 32.8 33 36.7
RDW % 13.2 11 16
MCV fL 90.9 80 97
NEUT% % 84.9 40 75
LYM% % 6.1 20 50
MONO% % 5.4 2 12
EOS % % 2.3 0 7
BASO % % 0.2 0 2
LUC% % 1.1 0 4.5
NEUT.abs K/ul 5.9 1.9 8
LYMP.abs K/ul 0.4 0.9 4.5
MONO.abs K/ul 0.4 0.2 1
EOS.abs K/ul 0.2 0 0.6
BASO abs K/ul 0 0 0.1
LUC abs 0.1 0 0.4
MACRO% 0.7 0 15
MICRO % 0.4 0 10
HYPER% 1.2 0 10
HYPO % 1.3 0 10
MICRO%/HYPO% 0.3 0 10
PLT K/ul 151 150 450
MPV fL 9.4 4 13
+ הוספת תגובההדפס | x סגור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים נמוכים במיוחד של לימפוציטים - תגובה
יעל אבנון19/06/2012שלום ברורי,
עפ"י הבדיקות ניתן לראות רמה גבוהה של נויטרופילים- תאי דם לבנים הנלחמים בחיידקים ורמה נמוכה של לימפוציטים- תאי דם לבנים הנלחמים בעיקר בנגיפים- וירוסים מסוגים שונים. כאשר רמת הנויטרופילים גבוהה, לרוב ניתן לראות שרמת הלימפוציטים תהיה נמוכה. בלילה שלפני הבדיקה תיארת מצב שקשור למערכת החיסון ואשר השפיע על רמת תאי הדם הלבנים. ובמקרה הזה- הזיהום היה חיידקי. למרות זאת, אני ממליצה לך לעשות בדיקה נוספת ולעקוב אחר רמת הנויטרופילים והלימפוציטים, לוודא כי המצב התייצב. במידה ורמת הלימפוציטים ממשיכה להיות נמוכה גם כאשר אין לך סימפטומים של מחלה פעילה, גשי לרופא לבירור מקיף יותר.
בברכת בריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות דם מחוץ לנורמהדנה16/06/2012
שלום רב,
אשמח לדעת מה פירוש התוצאות של הבדיקות שעשיתי, את הבדיקות עשיתי כי אני מנסה להיכנס להריון ורוצה לדעת האם יש בעיה. ביצעתי את הבדיקה ביום השלישי של המחזור אחרי צום של לפחות 8 שעות.
RBC - ספירת כדוריות דם אדומות - 3.98
HGB - בדיקת המוגלובין - 11.9
HCT, Hematocrit- בדיקת המטוקריט 36.3
PT-INR - 1.3
16.1 - PT-SEC
WBC - ספירת כדוריות דם לבנות - 3.99
LYMP abs, Lymphocytes Absolute Count) ספירת לימפוציטים - 1.31
MCV - בדיקת נפח כדורית דם - 94.1
31.1 -MCHC
אשמח לקבל חוות דעת
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות דם מחוץ לנורמה - תגובה
יעל אבנון19/06/2012שלום טלי,
על מנת לאבחן נכון את מצבך עלי לראות תמונת דם מלאה.
עפ"י הנתונים שציינת- מספר כדוריות הדם האדומות הוא נמוך, ההמוגלובין נמוך וגודל כל כדורית אדומה- מעט גבוה. ממצאים אלו מצביעים על אנמיה- מחסור בחמצן. ישנן סיבות שונות לאנמיה כגון- מחסור בברזל, מחסור בויטמין B12 וחומצה פולית, דימום יתר במחזור, בעיות ספיגה במערכת העיכול, מחסור בחלבונים ועוד. בנוסף נבדקה אצלך קרישת הדם עם תוצאה מעט גבוהה- עשוי להיות עקב בעיות ספיגה של ברזל בגוף, מחסור בויטמין K ועוד, ממצא זה אומר כי לוקח לדם שלך יותר זמן להיקרש מהממוצע, תוצאה תקינה- 12 שניות. בנוסף, מספר כדוריות הדם הלבנות נמוכות- כדוריות אלו שייכות למערכת החיסון, רמתן נמוכה במצבי מחסור בחלבונים מפני שהן בנויות מחלבון. מצב זה מסמל על מערכת חיסון מעט חלשה. אני ממליצה לך לפני הכניסה להריון, לטפל באנמיה, לחזק את הגוף ולאזנו ע"י תזונה נכונה ותוספי תזונה ולהיות מוכנה להריון תקין ובריא, כמובן בהמלצה של נטורופת מוסמך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - פיענוח בדיקות דם
דנה19/06/2012תודה על תגובתך
אם בכל זאת אכנס להריון, משום שאני לא מעוניינת להמתין בגלל גילי (32), מה יכולות להיות הסכנות בגלל אותן אבחנות?
האם מצבי יכול להשתפר תוך כדי הריון?
אני חייבת לציין, שמעולם לא היתה לי בעיה של אנמיה, ותמיד בבדיקות שגרתיות הבדיקות שלי היו יוצאות תקינות לחלוטין.
אשמח אם תוכלי לתת לי מעט פרטים מעל הסיכונים
שוב תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - פיענוח בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון20/06/2012בזמן הריון, העובר זקוק לחומרי הזנה שונים, כאשר לאם אין מספיק חומרי הזנה כגון חלבונים, ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחמצן, גם העובר עלול לחוות חסרים אלו, אשר עשויים להשפיע על גודלו והתפתחות איבריו השונים. בזמן ההריון, עקב הדרישה המוגברת לחומרי הזנה שונים, האם עלולה לסבול מחסרים גדולים יותר וצריכה להשלימן ע"י תזונה ותוספים מתאימים. אין כל צורך לחכות זמן רב לפני הכניסה להריון וניתן לאזן את המצב תוך כחודש ולהמשיך לטפל במשך תקופת ההריון וכמובן, בזמן ההנקה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לטלסמיהמלכה13/06/2012
ב- 4/6 הצגתי שאלה לגבי תשובות C.T וכן לגבי טלסמיה ועדייןם לא נעניתי. לגבי בדיקות הדם בהתאם לשאלתו של ניר מ-4/6 , כל הערכים הנמוכים שהוא הציג - מראים גם על טלסמיה ולאו דווקא על אנמיה. כי יכולים להיות המוגלובין וברזל בגדר הנורמה ולעומתם הצבע והכמות של הכדוריות דם האדומות נמוך/גבוה מהנורמה. זה מה שאני הבנתי. אודה לכם על תשובה ממצה יותר את נושא הטלסמיה, מה ההבדל בין המיינור למייג'ור וההשלכה לגבי תורשתיות ולגבי מחלותאחרות בעטיין. . האם ערך כדוריות הדם האדומות גבוה (בטלסמיה) הוא מחשיד או שהוא כתוצאה מזה. תודה על תשובה מפורטת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת - קלציום בשתן
מלכה13/06/2012בבדיקת איסוף שתן נמצא אצלי ערך קלציום של 300 . רופא אחד המליץ על מתן קלציום בגילי 67 (כרוטינה ) רופא שני אמר שמאחר ויש לי קלציום בשתן עלי להתרחק מקלציום. מה דעתכם האם עלי לקחת כדורי קלציום או לא? (צפיפות העצם שלי היא גבולית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - קלציום בשתן - תגובה
יעל אבנון13/06/2012תוספי הסידן עלולים לגרום לאבני כליה, לכן יש להתייחס לנושא זה בקפידה. רמה גבוהה של סידן בשתן עלולה להגביר את הסיכון לאבני הכליה. ישנם תוספי סידן מסוגים שונים עם דרגות שונות של ספיגה. תוסף לא מתאים עלול להעמיס על הגוף וליצור שתן בסיסי ובעיות נוספות. הסידן תלוי במינרלים וויטמינים אחרים לשם ספיגתו וצריך להתאים לך תוסף נכון המשלב גם אותם. זאת רק ע"י בדיקה מקיפה של מצבך הבריאותי. לא תמיד צריך לקחת תוספי סידן אלא לצרוך מזונות עם סידן הנספג ביעילות. למשל- החלב מכיל סידן אך סידן זה אינו נספג ביעילות עקב כמויות גבוהות של זרחן וכמויות נמוכות של מגנזיום. לעומת זאת בשקדים, טחינה, ירקות ירוקים, סרדינים ויוגורט יש סידן הנספג ביעילות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם לטלסמיה - תגובה
יעל אבנון13/06/2012שלום מלכה,
ההמוגלובין בנוי מ-4 שרשראות חלבוניות, פגם גנטי בשרשראות אלו גורם לסוגי תלסמיות שונות. תלסמיה מיינור פוגעת באחת משרשראות ההמוגלובין כאשר המאפיין שלה הוא ירידה בערך ה- MCV - כדוריות דם קטנות, ועליה בערך ה-RBC- מספר גבוה של כדוריות דם אדומות. תמונת הדם עלולה להטעות באבחון של אנמיה מיקרוציטית עקב מחסור בברזל. תלסמיה מיינור לא נחשבת מחלה אלא יותר כנשאות למחלת התלסמיה מייג'ור שהיא תלסמיה מסוג חמור הדורשת עירויי דם תכופים, כאשר הסיכון הוא בעודפי ברזל בדם. ניתן לטפל בתלסמיה מייג'ור ע"י השתלת מח עצם. סיבוכים של תלסמיה מייג'ור- טחול וכבד מוגדלים, אבנים בכיס מרה, אוסטאופורוזיס, פגיעה בעצמות, בעיות בלב עקב עירויי הדם ועוד. עם תלסמיה מיינור ניתן לחיות ללא בעיה ולהקפיד על רמות ברזל, חומצה פולית וויטמין B12 תקינות בדם. לא צריכות להיות השלכות בנושא כולסטרול, סוכר או לחץ דם אך תמיד כדאי לעשות בדיקות דם להערכת המצב הבריאותי הכולל. תלסמיה היא מחלה תורשתית שניתן לאבחן ע"י בדיקות דנ"א. הטיפול בתזונה יהיה על מנת לוודא כי אין חסרים בחלבונים, ויטמינים ומינרלים החשובים לשמירה על רמת חמצן תקינה בדם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגב' יעל אבנון
מלכה14/06/2012מודה לך מאוד על התשובות הממצות והעניניות. חופשה נעימה ויישר כוח! מלכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה
יעל אבנון19/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מעבדה אימונולוגיהדפנה12/06/2012
מה הפענוח של בדיקת ASCA LGA ערך 53.80 אני בת 60 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מעבדה אימונולוגיה - תגובה
יעל אבנון13/06/2012שלום דפנה,
בדיקת ASCA מבוצעת במקרים של חשד למחלת המעי הדלקתית קרוהן. מדובר בבדיקת נוכחות נוגדנים אוטואימוניים בדם. נוגדנים אלו נמצאים בקרב 40-50% מהחולים בקרוהן. נוכחות הנוגדנים אצלך אינה בהכרח מצביעה על נוכחות המחלה אך יש צורך בבירור נוסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם מחוץ לטווחחני08/06/2012
מה משמעות הבדיקה RETICULOCYTES COUNT% ? הערך גבוה מעט 2.2%. ועוד ערכים מחוץ לטווח: RBC 3.31 M/ul HB 9.6 g/dl HCT 29.0 % תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום חני
יעל אבנון10/06/2012הבדיקה - reticulocyte count, מודדת את יצור תאי הדם הצעירים. ערך גבוה מסמל על יצור מוגבר של תאים אדומים עקב אנמיה.
רמת ה- RBC אצלך נמוכה- אלו כדוריות הדם האדומות.
ההמוגלובין נמוך מאוד גם כן- זהו החלבון הנושא את החמצן בדם, מחסור מסמל על אנמיה.
אני ממליצה לך לברר את סיבת האנמיה ולטפל בהתאם.
הסיבות יכולות להיות שונות כגון: דימום ווסתי מוגבר, תזונה דלה בחלבון, ברזל, מחסור בויטמין B12 וחומצה פולית, בעיות ספיגה במערכת העיכול ועוד.
בברכה,
יעל אבנון N.D
מומחית לאבחון בדיקות דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם התוצאות בדיקת דם תקינות?שי07/06/2012
בחור בן 23 בריא בדר''כ ביקשו ממני לעשות את הבדיקה לפני ניתוח הרניה בקע
הכל תקין?
/טוב/טוב מאוד/מצוין/?
תודה מצורפת תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הבדיקה
יעל אבנון10/06/2012תוצאות הבדיקה תקינות.
בברכה,
יעל אבנון N.D
מומחית לאבחון בדיקות דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם - בעיה ב MCH, MCHC, LDHניר04/06/2012
שלום,
ביצעתי לאחרונה בדיקת דם והתקבלו החריגות הבאות:
MCH - 25.5
(נורמלי: 26-31)
MCHC - 30.7
(נורמלי: 33-36.7)
LDH - 220
(נורמלי: 230-480)
*הטווחים הנורמליים נלקחו מהאתר של קופ"ח כללית
אציין בנוסף שאינני לוקח תרופות או ויטמינים ואינני צמחוני (אוכל בשר 4-6 פעמים בשבוע).
האם יש סיבה לדאגה? האם מומלץ לבצע בדיקות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף פרטי רקע
ניר04/06/2012בן 29, גובה 188 משקל 75, בריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר תוצאות בדיקות MCH, MCHC, LDH
יעל אבנון05/06/2012שלום ניר,
רמת MCH ו- MCHC נמוכות מרמזות על מחסור בהמוגלובין. יש לבדוק את רמת הברזל בדם ואת רמת מאגרי הברזל- FERRITIN.
לגבי רמת ה- LDH, מדובר ברמה תקינה לחלוטין, הבעיה היא לא ברמה שציינת אלא בטווחים של קופת החולים.
הטווחים של מדדי הדם השונים בטופס הבדיקה נקבעים עפ"י סטטיסטיקות משתנות באוכלוסיה. זו הסיבה שטווחים אלו משתנים מדי פעם ושונים בין קופות החולים. אבחון גוף האדם עפ"י טווחים סטטיסטיים אף פעם אינו מדויק ולכן צריך לדעת לאבחן עפ"י מדעים מדויקים יותר של הרפואה ועפ"י נתונים אישיים של הנבדק.
בברכה,
יעל אבנון, נטורופתית,
מומחית לאבחון בדיקות דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם תפקודי כבד - חריגהאופיר03/06/2012
נשלחתי לבדיקות דם נוספות בעקבות חריגה בכמה ערכים בבדיקת הדם הכללית:
RHEUMATOID FACTOR = 64.6
GOT = 131
GPT = 113
קיבלתי תוצאות לבדיקות נוספות הכוללות בדיקה של מחלות כמו צהבת, מחלת הנשקיה וכדומה.
אשמח להסבר האם זה אומר שאני חולה כרגע במחלה מסויימת או שהתוצאות מצביעות על מחלה בעבר הרחוק/קרוב
אלה התוצאות:
EBV IgG-EBNA 412 Positive
EBV VCA IgM Borderline 37
EBV VCA_IgG > 750 Positive
HEPATITIS A IgG Positive
HEPATITIS A IgM negative
HEPATITIS Bs Ab 64.50 positive
HEPATITIS Bs Ag negative
HEPATITIS Bc Ab TOT. negative
HEPATITIS Be Ag negative
HEPATITIS Be Ab negative
HEPATITIS C Ab negative
CMV IgG Positive>2.5
CMV IgM positive* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה
יעל אבנון03/06/2012שלום אופיר,
עפ"י הבדיקות ששלחת ניראה כי נדבקת במחלת הנשיקה לאחרונה. המחלה השפיעה על תפקודי הכבד ולכן בבדיקות הדם רואים אנזימי כבד גבוהים. אני מציעה לך לגשת לרופא להמשך טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם ושתן.רועי31/05/2012
שלום,
אני גבר, בן 24, בריא בד"כ.
מתאמן במכון כושר כשנה מספר פעמים בשבוע.
לוקח לפעמים תוספי חלבון, ויטמין B12 פעמיים בשבוע ופרופסיה.
אודה לכם על דעתכם לתוצאות בדיקות הדם והשתן שלי.
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד
רועי31/05/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד1
רועי31/05/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד2
רועי31/05/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד3
רועי31/05/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרון
רועי31/05/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רועי
יעל אבנון03/06/2012עפ"י הבדיקות ניתן לראות כי אתה לא שותה מספיק נוזלים. השימוש באבקת חלבון מעלה אצלך את ערך האוריאה בדם ועלול להכביד על הכליות. פירוק החלבון אותו אתה צורך אינו מתפרק היטב בגופך. אני ממליצה לך להתייעץ על שימוש נכון בתוספי החלבון ולנסות להסתפק בתזונה מאוזנת של חלבונים. בנוסף, ויטמין D נמוך, ברזל נמוך, שומנים גבוהים בדם- ממליצה לך להפחית שימוש במתוקים, בשר שמן, גבינות שמנות, חטיפים ואלכוהול, במידה וצורך. נתונים אלו מצביעים על ספיגה לא תקינה בגוף ותזונה לא מאוזנת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סידן גבוהדני30/05/2012
שלום,
עשיתי בדיקות דם וקיבלתי תוצאה של:
CALCIUM SERUM 10.91 MG/DL
מה לעשות עם זה? האם זה מסוכן? מה יכולה להיות הסיבה?
החל מאיזה ערך זה מטריד מבחינת מחלות עצם וסרטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סידן גבוה
דני30/05/2012עוד קצת פרטים:
אני בן 34 בריא בגדול.
עשיתי בדיקה כי אני מרגיש חולשה ועייפות לאחרונה.
קיבלתי גם cmv igg 6.9
cmv igm שלילי
ebv > 300
ebv igm שלילי
איזה ערך של סידן גבוה מעיד על מחלות עצם ודברים מפחידים כאלה? תודה
מצורפת הבדיקה שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- psaרוחה28/05/2012
בעלי עבר כריתת ערמונית לפני כחודשיים כשה psa 10.00 עתה לפני פחות חודשיים עבר בדיקה נוספת והתוצאה 3.76 האם אלה ערכים נורמליים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר psa - תגובה
חורחה אוליבה28/05/2012שלום רוחה
לדעתי, התוצאה גבוהה כשמדובר בפצצינט שעבר כריתת.
הייתי חוזר על הבדיקה כדי לאמת את התוצאה. עם היא חוזרת, יש להתיעץ עם הרופא שמזמין את הבדיקה, ואפילו עם המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPSA
רוחה30/05/2012שלום, אילו סיבות יכולות להיות לכך? שאחרי כריתה הוא יהיה 3.76?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם - פענו והמלצהגלעד23/05/2012
שלום עשיתי בדיקות דם והערכים כדלקמן :
טריגלצרידים ( שומנים בדם ) - 276
כולסטרול כללי - 221
HDL - 36.5
LDL - 129.30
NON- HDL - 184
בן 30 בריא בדר"כ
התחלתי כעת לעסוק בפעילות גופנית פעמיים- שלוש בשבוע בחדר כושר וקבעתי תור לדיאטנית לצורך קבלת תפריט תזונה
לא נוטל תרופות, גובה : 174 שוקל 83
BMI - 27
אודה להתייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - פענו והמלצה - תגובה
חורחה אוליבה26/05/2012התחלה טובה לדעתי. להמשיך בפעילות גופנית ומעכב על התוצאות אחרי יעוץ תזונתי.
עם הדברים לא מובילים לשיפור המצב, יש אפשרות לעבור לטיפול תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ca 19-9שגית21/05/2012
בחודש יולי עשיתי בדיקת דם שערך הca19-9היה ערךקטן מ2.השבוע עשיתי שוב והערך של ca19-9 היה 3.6.רופאת המשפחה מעט הבהילה אותי ואמרה לי שערך זה לא אמור להשתנות הוא צריך להיות קבוע.תור לגסטרואנטולוג ולאולטרסאונד רק בעוד חודש.אשמח לתשובה,כי אני ממש בלחץ אחרי שקראתי על המרקר. יש לציין שעשיתי בפעם הראשונה את הבדיקה כי באולטרסאונד נאמר לי כבד מעט מגורגר כל תפקודי הכבד תקינים באולטרסאונד נוסף לאחר כחצי שנה אצל רופאה אחרת נאמר שאין לי גרגור. האם יש מקום לדאגה? האם לא יכולים להתרחש באופן נורמלי תנודות בלי קשר למחלה? האם יש קשר לכך שהתחלתי לקחת אומגה 3 של מרווה מרושתת 2-3 ביום? בתודה שגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
שגית22/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נוגדנים בהריוןshosh17/05/2012
קיבלתי תוצאת בדיקת הדם שלי (שבוע 8 להריון) ויצא בחלק של הצהבת- hepatitis Bs Ab 5.88 negative מה זה אומר מספר הזה? בשאר המקומות היה רשום רק negative...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נוגדנים בהריון - תגובה
חורחה אוליבה22/05/2012Shosh, שלום.
תוצאה NEGATIVE מעיד על זה שאת לא מחוסנת. המספר מדבר על התגובה של מכשיר המדידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- crpעליזה16/05/2012
בת 56 הופניתי לבדיקות דם בגלל כאבים בגב העליון מזה 8 חודשים ספירת גם תקינה שקיעת דם תקינה סיטי שינויים ניווניים קלים crp 1.24 מה המשמעות לחריגה בcrp 1.24 crp
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר crp - תגובה
חורחה אוליבה17/05/2012אליזע, שלום.
לא ציינת יחידות בבדיקה של CRP. אצלנו, הערכים תקינים הם בין 0 ל-10 mG/L.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)












.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

