מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסבר על הבדיקהילנה09/09/2012
HEMOLYTIC IND. 40.00 INDEX ממה זה יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר על הבדיקה - תגובה
יעל אבנון10/09/2012ניראה כמו בעיה של המעבדה, אין כאן תיאור של בדיקה כלשהי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיעת דם גבוההמיכל07/09/2012
בת 43 לפני מס חודשים אובחנתי כסוכרתית בהתחלה. מאוזנת .a1c 5.5 ..בבדיקות דם לפני חודש esr 50.בבדיקות חוזרות 70 ואחרי שבוע 67 . crp-24 האם עליי לבצע בדיקות נוספות מה אומרות התוצאות .לאחרונה יש לי נימול בלילה בעיקר ביד ימין האם יש קשר בין הדברים . תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיעת דם גבוהה - תגובה
יעל אבנון09/09/2012שלום מיכל,
רמות גבוהות של ESR ו- CRP מעידות לרוב על דלקת או זיהום בגוף, אך לא ניתן לאבחן את מקור הדלקת עפ"י בדיקות אלו. תחושת הנימול עשויה להיות קשורה לתהליך הדלקתי. לכן יש להמשיך בירור אצל הרופא אשר יפנה אותך לבדיקות נוספות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם igeקרן06/09/2012
שלום,
ביצעתי בדיקת דם ige וקיבלתי תוצאה:
ערכים גבוהים 326 מה זה אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם ige - תגובה
יעל אבנון07/09/2012שלום קרן,
IgE הוא נוגדן אשר רמתו עולה בדם כאשר יש אלרגיה או זיהום כגון טפילים או תולעים. המשיכי בירור אצל הרופא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון18/02/2013שלום רב,
האסטמה נגרמת לרוב עקב אלרגיה והיא כנראה הגורם לרמות הגבוהות של IGE.
צריך לקבל טיפול מתאים לאסטמה ולטפל בדרכי הנשימה.
ישנן תרופות נוגדות IgE שאפשר לשקול במקרה זה- המשיכו בירור אצל הרופא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםזוהר06/09/2012
שלום,
בבדיקות דם התקבלו התוצאות הבאות:
VITAMIN B12- 340 pmol/L
IRON- 29 µg/dl
אני צמחונית ויודעת שערכים אלו נמוכים מהנורמה.
השאלה שלי: האם ערכים אלו דורשים טיפול מיידי או שזה סובל דיחוי של חודשיים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון06/09/2012שלום זוהר,
הכל עניין של סדרי עדיפויות. רמת הברזל נמוכה מאוד ולדעתי אינה סובלת דיחוי.
רמת ה- B12 גבולית וניתן לחכות מעט עם הטיפול.
יש תוספים המכילים גם ברזל וגם ויטמין B12 וניתן להתחיל לקחת כדור אחד ביום ולפתור את 2 החסרים יחדיו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינונים
זוהר06/09/2012האם קיימים מינונים שונים של כדורי ברזל אלו?
מה עלי לבקש מהרוקח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינונים - תגובה
יעל אבנון06/09/2012המינון המומלץ של ברזל הוא בסביבות 30 מ"ג ליום.
יש מספר חברות שמשלבות בתוסף אחד- ברזל, ויטמין B12, חומצה פולית וויטמין C.
למשל- "ברזל קומפלקס" של חברת סופהרב, "ברזל ידידותי" של חברת נוטרי קר ו"ברזל פלוס פמינה" של חברת אלטמן.
1 ביום לאחר הארוחה אך הרחק מקפה, תה ומוצרי חלב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםטל05/09/2012
שלום רב
מדיקת LYM% יצא 15.2 ובדיקתNEUT% יצא 78.3
נאמר לי שזה תקין
האומנם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה05/09/2012שלום, טל.
LYM קצט תחת הנורמה, ו-NEUT קצט מעל. יכול להיות זיהום חיידקית שרופאך צרילך לברר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה ובדיקות דםמורן05/09/2012
שלום, בת 30, בריאה בדכ, לא בהריון. עקב חולשה חזקה ועייפות לא מוסברת רופא המשפחה שלח אותי לבדיקות דם כלליות, רציתי לדעת (עד לשבוע הבא שיש לי תור אליו) מה אומרים הערכים הבאים שהם אלו שנראים לי מחוץ לתווך (כל שאר התוצאות היו בסדר):
Estradiol 201.0 pmol/L
ALT(GPT) 41 U/L
Eosinophils 0.29 K/uL
Progesterone 1.3 nmol/L
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה נוספת ששכחתי לציין
מורן05/09/2012HB Surface Ab 112.92 Reactive mIU/mL
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה נוספת ששכחתי לציין - תגובה
חורחה אוליבה05/09/2012שלום, שירי.
תוצאה של HBs Ab מעיד על זה שאת מחוסנת, ז"א או שקיבלת חיסון או שהית פעם חולה בהפטיטיס B וגופך ייצר נוגדנים.
יתר התוצאות לא מסבירים את ההייפות.
יש תוצאות נוספות? Hemoglobin לדוגמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דר
מורן06/09/2012כן ' המוגלובין 15.3
כל שאר הבדיקות, כולל הורמונליות מלבד מה שציינתי למעלה הם בתוך התווך. היחידים הנוספים שמחוץ לתווך (שלא ציינתי כי זה סטייה קטנה והרה פעמים אצלי אלו מופיעים מחוץ לתווך) זה:
WBC 10.15 K/uL
HGB 15.2 g/dL
Bilirubin, Total 1.45 mg/dL
בילוריבין תמיד גבוה אצלי (כנראה גילברט) הפעם דווקא יירד בבדיקה הזו פחות מבדכ.
ברזל גבוה (לפני חצי שנה הייה מאוד מעל התווך) כרגע הוא בתוך התווך ממש על הקו האחרון הגבוה. כמו שאמרתי חוץ מזה הכל תקין כולל כולסטרול וכל שאר בדיקות צהבת וספירת דם. בי12 בתווך: Vitamin B12 240.0 pg/mL אבל אולי מועט מדיי?
כאבי ראש (בינוניים, באים והולכים לא חריפים) חולשה חזקה ועייפות. מדיי פעם חום נמוך של 7.5
זה כבר חודשים שיש את התופעות האלו לעיתים רחוקות, אבל בימים האחרונים רצוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר-
מורן06/09/2012חולשה הכוונה שחייבת לשכב הרבה פעמים במהלך היום (כשבדכ אני מלאת מרץ ולא שוכבת במיטה אפילו כשחולה) ושלא יכולה ללכת לעבודה מהחולשה. וישנה טוב בלילה 9 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום עזרה דחוףדיאנה04/09/2012
בבדיקות דם שעשיתי היום יצא לי 2 בדיקות שלא נראות לי טובות אשמח לתשובה גלוקוז(סוכר) 114 Lym 40 מזה אומר? יש לציין אני בת 22 בריאה לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום עזרה דחוף - תגובה
יעל אבנון05/09/2012שלום דיאנה,
במידה והיית בצום של 12 שעות לפני בדיקת הדם, רמת הסוכר בדם אצלך גבוהה ויש לערוך בירור לסיבה לכך. ישנן סיבות שונות אשר עלולות להעלות את רמת הסוכר בדם ויש לערוך אבחון מקיף יותר. רמת הלימפוציטים אצלך גבוהה, הלימפוציטים הם תאי דם לבנים של מערכת החיסון אשר נלחמים בעיקר בוירוסים- לרוב המצב בלתי מורגש. ברגע שמערכת החיסון אצלך תחסל את הוירוס, רמת הלימפוציטים תרד לנורמה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"ר יעלהאחת04/09/2012
מה זה בבקשה התשובה שמעבר לטווח ומה הבדיקה הזאת phosphorus
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר יעל - תגובה
יעל אבנון05/09/2012שלום לך,
Phosphorus הוא המינרל זרחן אשר מתקבל מהתזונה ונמצא ברובו בעצמות. רמה גבוהה או נמוכה של זרחן בדם מרמזת על מגוון רחב של בעיות בריאותיות.
מהי כוונתך בנוגע לתשובה שמעבר לטווח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרחן גבוה
האחת05/09/2012הכוונה שלי שזה יצאה התשובה 4.90 יש לי בעיות רפאיות יש לי בעיה בתת פעילות של בלטות התריס עברתי כריתה ומקפלת אנטרוקצין וובעיות חרדה פוסטה תרומטית מילדות שמקפלת גם טיפול למקטל וכדורי הרגעה ובתקופה האחרונה הילדים שלי חלו באפלפסיה 2 מקבלים טיפול והתחיל לי לפני חודש גם פרקוסים תוצאה מחרדה התחלתי לקפל טיפול המחלה של הילדים לא גנטית יצאה תקינה השאלה האמ הבעיה הזאת קשורה לכל המצב מסביב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרחן גבוה - תגובה
יעל אבנון05/09/2012ישנן סיבות רבות לרמה גבוהה של זרחן בדם, בהחלט יכול להיות קשר בין מצבך הבריאותי שתיארת לבין רמת הזרחן הגבוהה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמיטל04/09/2012
שלום רב,
לאחרונה סבלתי מנימול שהחל ביד אחת ועבר ליד השניה ואח"כ בשתיהן סה"כ היה מעל 24 שעות. אחרי הפוגה של מספר ימים היו מקרים בודדים של מספר דקות.
ביקשתי בדיקות דם ולהלן התוצאות החריגות:
1. VITAMIN D- 49.6 (טווח הנורמה 75)- חריגה כלפי מטה.
2. WBC-12.2 (טווח הנורמה בין 4.8-10.8)- חריגה כלפי מעלה.
3. LYMP.ABC-5.3 (טווח נורמה בין 0.9-4.5)- חריגה כלפי מעלה.
יש לציין שבדיקת C-REACTIVE PROTEIN יצאה תקינה 0.40 (שהטווח נורמה הינו0.00-0.50).
על מה תוצאות אלו יכולות להעיד?!
האם יכול להעיד על טרשת נפוצה?!
יש לציין שויטמין B12 בטווח הנורמה- תקין
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון05/09/2012שלום מיטל,
טווח תקין (אופטימאלי) של ויטמין B12 בדם הוא בסביבות 500 אז קחי זאת בחשבון.
הנימול עשוי להיגרם מזרימת דם לקויה, התכווצות של כלי דם, בעיות בעצבים ודלקות שונות. רמת כדוריות הדם הלבנות אצלך גבוהה ורמת ה- CRP גבולית ויתכן כי יש דלקת באיזור אשר מפריעה לזרימת הדם.
על מנת לאבחן לעומק את הבעיה יש צורך באבחון מקיף יותר של בדיקת הדם ובתשאול בריאותי מלא. בכל מקרה אני ממליצה לך לקחת תוסף של ויטמין D.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטולוגיה lymphocytesענת04/09/2012
תוצאת בדיקת הדם מראה לימפוציטים בערך 45.9 מחוץ לנורמה
מדובר בבחור בריא בן 25
על מה מעידה התוצאה החריגה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטולוגיה lymphocytes - תגובה
יעל אבנון04/09/2012שלום ענת,
לימפוציטים גבוהים מעידים לרוב על זיהום ויראלי, לעיתים בלתי מורגש.
לא ניתן לאבחן את מקור הזיהום עפ"י בדיקה זו ויש לערוך תשאול בריאותי.
לרוב, מערכת החיסון מייצבת את עצמה לבד ורמת הלימפוציטים חוזרת לנורמה כאשר הוירוס מושמד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור בויטמין Dענת03/09/2012
שלום,
קיים אצלי מחסור בויטמין D. האם יש צורך לקחת את הויטמין במהלך כל החיים (שמעתי דעה כזו פעם) או רק לפי הצורך ? מה התדירות המומלצת לבדיקת דם שתראה את רמת הויטמין הזה בגוף ?
תודה,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור בויטמין D - תגובה
יעל אבנון04/09/2012שלום ענת,
כל עוד יש מחסור בויטמין D בדם, כדאי לקחת תוסף. מינון התוסף יקבע עפ"י דרגת המחסור של הויטמין בדם. לאחר 4 חודשים שבהם לקחת תוסף, עשי בדיקה נוספת על מנת לבדוק את העליה ברמת הויטמין בדם. במידה והרמה תקינה, אין צורך להמשיך לקחת את התוסף, במידה ועדיין יש מחסור, המשיכי לקחת עד שהרמה תתייצב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- total prot-'בדיקת דם03/09/2012
בבדיקה התקבל ערך total prot -8.7 u albumin -4.6
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר total prot-' - תגובה
חורחה אוליבה03/09/2012שלום לך.
יש כמה סיבות לערך גבוה של חלבונים: התייבשות, דלקות, זיהומם וכו'.
מעקב ע"י רופא משפחה תגלה מא אצלך.
שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות מעבדהענת03/09/2012
שאלה האם 83 בבדיקת דם לגבי סוכר זה נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SELECT JTRANSID AS ALIAS1F, JBAT
ענת03/09/2012שאלה האם 83 בבדיקת דם לגבי סוכר זה נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות מעבדה - תגובה
יעל אבנון03/09/2012ערך של 83 לבדיקת סוכר בדם הוא ערך תקין ואף אופטימאלי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הרמות הנורמטיביות בבדיקת CA125גילי02/09/2012
הבדיקה האחרונה יצאה 7.4. טוב או רע ליהודים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמות נורמטיביות בבדיקת CA125 - תגובה
יעל אבנון02/09/2012שלום גילי,
הרמה התקינה של הסמן CA-125 היא עד 35 U/ml. (יחידות למיליליטר).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ESR 34תינוקמירי30/08/2012
שלום, לתינוק שלי בן שנה וחודש יש חום כשבוע. יכול להיות שהיה גם קודם. אני התחלתי למדוד כשראיתי שפריחה התחילה להתפשט על כל הגוף. החום במגמת עליה כל הזמן! יש לו גרון אדום ובלוטות מוגדלות כבר הרבה זמן! היום עשינו בדיקות. יש לו SRP מאוד גבוה! ESR 34.00 MM/HOUR ( 2.00- 10.00) (.........)* מה זה יכול להיות??? תודה, מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ESR 34תינוק - תגובה
יעל אבנון30/08/2012שלום מירי,
בדיקת CRP ו- ESR גבוהות מבטאות דלקת או זיהום בגוף אך לא ניתן על פי בדיקות אלו לפענח את סוג הזיהום.
לתינוקך יש דלקת ועלייך לגשת לרופא להמשך אבחון, אשר יקבע האם הדלקת נגיפית או חיידקית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

