מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- tsaיוני02/11/2011
אני מודאג מהתוצאה של הtsa שלי התוצה היתה5. וt4 היה 18 האם זה גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר tsa - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011TSA?. לא מובן לי. אפשר לדייק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסנלי01/11/2011
אני בת 26 ומטפלת כבר כמה שנים בבלות התריס בתת פעילות לפני כמה חודשים עשיתי בדיקה והייתי מאוזנת (הטיפול שקיבלתי עזר)
חזרתי על הבדיה לפני כשבוע הפעם התוצאה הייתה 17.58 האם יש לי סיבה לדאוג בגלל הקפיצה הגדולה או שאני רק צריכה לשנות את המינון של האלטרוקסין.( כמובן בהתיעצות הרופאה שלי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011כדאי לאמת תוצאות ע"י בדיקת חוזרת, ואם חוזר, להתיעץ אצל רופא שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםיוני31/10/2011
עשיתי בדיקת דם והתצאה היה 37 אם זה מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם
יוני31/10/2011עשיתי בדיקת דם esr והתוצאה היתה 37 האם זה מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011תוצאה חריגה. תפנה ךרופא שלך לחפש סיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות כולסטרולאלה30/10/2011
שלום!
אני אחרי ניתוח קיסרי 5 חודשים עשיתי בדיקות ואלו התוצאות שיצאו:
Triglycerides - 128
Cholesterol - 249
HDL-Cholesterol - 50.1
Non-HDL Cholesterol - 199
LDL-Cholesterol - 173.2
האם זה תקין?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
אלה03/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם חריגה LDHדניאלה27/10/2011
שלום רב
אני בת 54
בבדיקות דם נראה כי ה - LDH יצא ערך גבוה 517
הרופא שלח אותי לבדיקה נוספת כעבור מספר ימים ושוב גבוה 492 כאשר הנורמל הוא 230-480
מדוע הערך של הבדיקה גבוה האם יתכן שזה קשור לבעיות ב - ריאות או בלב
אני סובלת מcopd אך עד כה תמיד בדיקות הדם שלי היו תקינות
הרופא המליץ על מעקב מה דעתך על כך - אני קצת מודאגת
תודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם חריגה LDH
דניאלה28/10/2011מישהו יענה לי בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם חריגה LDH - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011מעקב ובדיקות נוספות לדעתי נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס Cא27/10/2011
שלום, רציתי לדעת מה אומרות תוצאות הבדיקה ומה סוג הגנוטיפ שנמצא בבדיקה
10E7----1a hepatitis c RNA GENO* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס C - תגובה
חורחה אוליבה27/10/2011גנוטיפ 1a
מספר עותקים: 10.000.000* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ALT ו-AST גבוהות מהנורמהאלי26/10/2011
שלום. אני בן 19 וביצעתי לאחרונה בדיקות דם. ערכי הALT וה-AST יצאו גבוהות מטווח הנורמה. אלו התוצאות:
alt-48...וטווח הנורמה אצלי נע בין 0-37.
ast-52...וטווח הנורמה אצלי נע בין 10-37.
אימא שלי אומרת שזה כלום. יש ממה לדאוג?
ממה זה יכול לנבוע ?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה: יש לציין
אלי26/10/2011יש לציין שאני סובל כשבוע ימים מכאבי ראש חזקים שגורמים לקהות חושים. הרגשה של לחץ בתוך הגולגולת. כאב ממש מוזר. האם יכול להיות לזה קשר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו יענה לי ?
אלי27/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה: יש לציין - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011העליה לא גדולה, וכדי לחזור על הבדיקה לאימות. לא חושב שהכאב ראוד קשור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה CA - 125ריקי25/10/2011
מהי הבדיקה CA - 125? למה היא מיועדת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
ריקי26/10/2011אני רוצה לציין שסך הכל ביקשתי בדיקות דם רגילות שאני עושה כל שלושה חודשים סתם אולי בטעות הוא לחץ על בדיקה זאת עם יתר הבדיקות אין שום היסטוריה בכיוון הזה ביכלל מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
חורחה אוליבה27/10/2011צריך לשאול למי שביקש הבדיקה את דעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011Ca125 סמן סרטן שחלות. לא משתמשים בו כסקר, אלה מעקב אחרי טיפול וכו. לכבי למה בקשו ממך לבצע את הבדיקה, תני את השאילה לרופא המפנה או למשרד קבלה של המעבדה מבצעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה CA - 125 - תגובה
חורחה אוליבה27/10/2011סמן לסרטן השחלות. מיועדת למעקב אחרי התפתחות המחלה והצלחת הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותnul25/10/2011
שלום ...
עשיתי בדיקות דם בגלל בעיה של נשירת שיער ארוכת טווח ובדיקת הריון .
רציתי לדעת אם הכל בסדר , ומדוע בכל הבדיקות דם שאני עושה ( בשנה האחרונה במיוחד) הערכים של הנטרופילים נמוכים במיוחד ושל הלימפוציטים גבוהים .- האם יכולה להיות לזה סיבה מיוחדת?
תודה מראש,
TRANSFERRIN 363.00 MG/DL ( 200.00- 380.00) (.......*.)
החל מ1.08-11 שינוי ערכי ייחוס עקב שינוי שיטה
HCG QUANT.(S) 0.18 IU/L
(HCG < 3 IU/L = NEGATIVE)
(HCG > 25 IU/L = POSITIVE)
TSH 2.86 MIU/ML ( 0.34- 5.60) (...*.....)
FERRITIN 36.60 NG/ML ( 8.10- 230.00) (*........)
FOLIC ACID 8.51 NG/ML ( 3.00- 34.00) (.*.......)
VITAMIN B12 437.00 PG/ML ( 145.00- 914.00) (..*......)
WBC 5.70 K/UL ( 4.00- 10.00) (..*......)
NEUTROPHILS 1.70 K/UL ( 1.80- 6.60)*(.........)
NEUTROPHILS % 29.60 % ( 46.00- 68.00)*(.........)
LYMPHOCYTES 3.52 K/UL ( 1.10- 3.50) (.........)*
LYMPHOCYTES % 61.60 % ( 15.00- 45.00) (.........)*
MONOCYTES 0.37 K/UL ( 0.08- 0.90) (..*......)
MONOCYTES % 6.50 % ( 2.00- 9.00) (.....*...)
EOSINOPHILS 0.11 K/UL ( 0.00- 0.60) (.*.......)
EOSINOPHILS % 1.86 % ( 0.00- 6.00) (..*......)
BASOPHILS 0.03 K/UL ( 0.00- 0.15) (.*.......)
BASOPHILS % 0.48 % ( 0.00- 1.50) (..*......)
RBC 4.36 M/UL ( 3.90- 5.40) (..*......)
HEMOGLOBIN 13.90 G/DL ( 12.00- 16.00) (...*.....)
HEMATOCRIT 40.60 % ( 35.00- 45.00) (....*....)
MCV 92.90 FL ( 80.00- 98.00) (.....*...)
MCH 31.80 PG ( 27.00- 33.00) (......*..)
MCHC 34.20 G/DL ( 32.00- 35.50) (.....*...)
PLATELETS 258.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (...*.....)
MPV 8.70 FL ( 6.50- 11.50) (...*.....)
RDW 13.10 % ( 11.00- 16.00) (...*.....)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת - בת24 ,ללא בעיות מיוחדות.
nul25/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשתן -- דחוףמירי23/10/2011
הודעות לבדיקת Urine Culture Vitek מתאריך 16/10/2011
Enterococcus faecalis (group D
100,000 CFU/ml
Enterococcus faecalis (group D) - (1)
1 VitekAntibiotics
S Ampicillin
S Ciprofloxacin
S Nitrofurantoin
S Vancomycin
Legend: R=Resistence, I=Intermediate, S=Sensitive, N=Negative, P=Positive
ESBL- Positive מצביע על מנגנון עמידות לאנטיביוטיקות מסוג
?- lactams.
זה תרבית השתן שאלתי היא האם החיידק שנמצא אצלי רגיש למוסקסיויט 500 מ"ל ?
ניתן לי הטיפול למשך 7 ימים
3 כדורים ביום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה-תודה
מירי24/10/2011לפניי שאגש היום ליטול כבר את התרופות (דלקת שהנני סובלת ממנה קרוב לחודשיים) אך רק השבוע נמצאה האבחנה של החיידק שציינתי ממקודם.. כמו שציינתי מקודם ניתן לי מוסקוויט 500 3 כדורים למשך 7 ימים
רופא אחר המליץ לי על מקרודנטין 100מ"ג כדור אחד כל יום בערב למשך שלושה חודשים (האם זה לא טיפול ממשוך מדי לאנטיביוטיקה?)
ומה דעתך איזה מהטיפול יעיל יותר?
שוב תודה רבה מראש
ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן לפני ניתוח פרוסטטה יש להפסידינה21/10/2011
אבא שלי קיבל 10 ימים זריקות קלקסן בוקר ערב כעת מועמד לניתוח כריתת ערמונית בתחילת השבוע ככול הנראה כמה זמן לפני הניתוח יש להפסיק את כדורי הקומדין
הוא סיים את הזריקות לפני כשבוע ועדיין לא לקח את הקומדין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן לפני ניתוח פרוסטטה יש להפסי - תגובה
חורחה אוליבה23/10/2011לא ברור לי למה קיבל קלקסן וסיים ובנתיים לא קיבל דבר. בכל מקרא, צריל לפנות את השאלה למנתח או למרדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנזימי כבדלינוי19/10/2011
היי, אני עברתי בדיקות דם והרופא שלי אמר לי שיש לי הפרעה באנזימי הכבד...
בזמן האחרון יש לי מן כאבי ראש שעוברים וחוזרים כל כמה זמן , ומן דקירות כאלו בבטן בצד שמאל , בחזה ובאזור שמעל החזה.. יש מצב שזה קשור?
אם לא , ממה יכול לנבוע הדקירות והכאבים האלו?
ומה הפרעה באנזימי הכבד אומרת? יש לי רמה גבוהה של AST ו ALT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך להודעה
לינוי20/10/2011בנוסף התחילה להיות לי נשירה מוגברת של השיער!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף אשלגןלי12/10/2011
שלום.
בבדיקות דם נמצא ערך אשלגן גבוה 7.71 מילימול לליטר (נטווח הנורמלי לפי הטופס מהמעבדה הוא 3.50-5.10).
עד כמה התוצאה היא מדאיגה? ידוע לי שעודף אשלגן הוא מסוכן מאוד, אבל אני מניחה שמדובר בערכים הרבה יותר גבוהים...
האם יש צורך בבדיקות נוספות או מעקב?
האם יתכן קשר קשר למחלות אוטואימיוניות?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף אשלגן - תגובה
חורחה אוליבה14/10/2011תוצאוה לא מקובלת לבן אדם רגיל. האם הדגימה היתה המוליטי?, האם את חולה כליות (דיאליזה) ?
חובה לחזור על הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבה תודה!
לי17/10/2011לא כתוב שהדגימה היתה המוליטי.
לא ידוע לי על בעיה בכליות. אבל אני סובלת מתכיפות במתן שתן (אבל אני מניחה שזה קשור בשלפוחית ולא בכליות).
אני סובלת מאנדומטריוזיס, האם יתכן קשר כלשהוא?
מעבר לזה ידוע לי רק על בעיה של עודף קרישה.
לפי המלצתך קבעתי תור לרופא המשפחה על מנת לבקש בדיקה חוזרת (הבדיקה הקודמת נעשתה ע"י רופא פוריות - אני לא בטוחה למה והוא כלל לא התייחס לתוצאה החריגה).
האם יש צורך בבדיקות נוספות?
שוב תודה!
ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בסונר שיגרתי מצאו אצלי טחול מוגדל ,דניאל12/10/2011
שלום רב
בבדיקת אולטרסאונד שיגרתית , מצאו אצלי טחול מוגדל , בעקבות זאת
נשלחתי לעשות בדיקות דם בקופ"ח
אודה מאד אם תוכל להסביר לי מה משמעות התוצאה של הבדיקות האלה
EBV IgG-EBNA Negative < 3
EBV VCA_IgG Positive 25
CMV IgG Positive >2.5
CMV IgM Negative
בתודה מראש
DAN* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש סיבה שדילגת עלי . . . ???
דניאל15/10/2011אני אמור להיות מודאג ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות טסיות דם נמוכות בדם אצל ילדרונן12/10/2011
בני בן ה-3 מזה כחודשיים סובל מיציאות מרובות חלקם רכות עד מימיות לפיכך פנינו לרופאת המשפחה והיא הפנתה אותנו לבדיקות דם שערך להלן התוצאות "
NEUTROPHILS 2.00 K/UL ( 1.40- 7.10) (*........)
NEUTROPHILS % 23.50 % ( 29.00- 59.00)*(.........)
LYMPHOCYTES 5.39 K/UL ( 1.60- 5.50) (........*)
LYMPHOCYTES % 63.10 % ( 28.00- 58.00) (.........)*
MONOCYTES 0.60 K/UL ( 0.22- 1.32) (..*......)
MONOCYTES % 7.10 % ( 5.00- 11.00) (..*......)
EOSINOPHILS 0.51 K/UL ( 0.00- 0.72) (.....*...)
EOSINOPHILS % 5.93 % ( 0.00- 6.00) (........*)
BASOPHILS 0.04 K/UL ( 0.00- 0.20) (.*.......)
BASOPHILS % 0.44 % ( 0.00- 1.50) (..*......)
RBC 4.78 M/UL ( 3.90- 5.70) (...*.....)
HEMOGLOBIN 13.70 G/DL ( 12.00- 15.00) (....*....)
HEMATOCRIT 40.30 % ( 33.00- 43.00) (......*..)
MCV 84.40 FL ( 74.00- 95.00) (...*.....)
MCH 28.80 PG ( 24.00- 32.00) (....*....)
MCHC 34.10 G/DL ( 32.00- 35.50) (....*....)
PLATELETS 92.00 K/UL ( 190.00- 400.00)*(.......
האם יש משמעות לטסיות הדם הנמוכות אנו מאוד מודאגים קראנו שזה לעיתים מתקשר לסרטן מח העצם . תודה על השירות נשמח לתשובה .רונן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות טסיות דם נמוכות בדם אצל ילד - תגובה
חורחה אוליבה14/10/2011קודם כלת לחזור על הבדיקה. הדם נלקחה מההצבע או הוריד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

