מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ESR במחזורעינת07/02/2011
בבדיקת דם שנערכה בזמן המחזור התקבלה התוצאה הבאה:
ESR 63.
האם התוצאה מושפעת מהמחזור החודשי או שהיא מהימנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשאלתי
עינת07/02/2011גם ה-CRP יצא גבוה - 0.55 (הטווח 0-0.50)
האם מושפע מהמחזור או שאכן יש תהליך דלקתי בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי - תגובה
מוסא עאוני28/02/2011זה מעיד על תהליך דלקתי בגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת סוכר בדםעינת06/02/2011
שלום,
תוצאות בדיקת הדם שלי הורו על ערך סוכר 109.
חשוב לציין שהבדיקה נערכה לאחר צום של 12 שעות.
הרופאה אמרה לי שהערך גבוה מעט ושעליי לערוך בדיקת דם נוספת..
אשמח לדעת מה פירוש הבדיקה ומהן ההשלכות..
תודה,
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת סוכר בדם - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011מוקדם להסיק מסקנות מהבדיקה הבודדת הזאת. קודם כול מומלץ לחזור על הבדיקה ולראות שהתופעה חוזרת על עצמה ורק אז להחליט לגבי ההמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורטיזולאבי05/02/2011
האם בזמן מתח הקורטיזול עולה ולאחר המתח הוא יורד לרמה תקינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קורטיזול - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורטיזול
אבי06/02/2011האם בעקבות זה רמת השומנים גם עולה כאשר יש עליה של קורטיזול בזמן מתח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דפדפנה03/02/2011
שלום רב,
אני בת 25, עשיתי לפני חודש בדיקת דם עקב כאבי בטן ואתמול חזרתי על הבדיקה.
האם הבדיקות תקינות?
תודה רבה על המענה.
הבדיקה לפני חודש:
wbc 10.3
rbc 4.72
hgb 12.9
hct 38.7
mcv 82
mch 27.4
mchc 33.5
platelets 262
mpv 7.7
rdw 13.8
lym% 18
mono% 3.8
neut% 77.7
eos% 0.2
baso% 0.3
lym 1.8
momo 0.4
neut 8
eos 0
bas 0
הבדיקה מאתמול
12.1 g/dl HB
5.0 K/ul WBC
4.54 M/ul RBC
37.1 % HCT
26.7 pg MCH
32.7 g/dl MCHC
13.0 % RDW
81.8 fL MCV
52.7 % NEUT%
38.5 % LYM%
5.2 % MONO%
1.0 % EOS %
0.4 % BASO %
2.6 K/ul NEUT.abs
1.9 K/ul LYMP.abs
0.3 K/ul MONO.abs
0.1 K/ul EOS.abs
0.0 K/ul BASO abs
0.1 MACRO%
1.7 MICRO %
0.4 HYPER%
5.1 HYPO %
0.3 MICRO%/HYPO%
264 K/ul PLT
9.6 fL MPV* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דפ - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011הבדיקות תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף BASOPHILSבר03/02/2011
ד"ר שלום
ביצעתי בדיקות דם היום בבוקר וכרגע קיבלתי תוצאות חלקיות...אחת התוצאות הינה שיש לי עודף ב- BASOPHILS
על הלוח מוצג חריגה מ- 1.50 המקסימלי כאשר החריגה היא 1.80%
יש לציין שבער היתה לי אנמיה של מחסור בחומצה פולית (טרם קיבלתי תוצאות לכך)
קראתי באינטרנט מעט אבל לא ממש הבנתי כי מעבר לאנמיה כתוב שם גם על לוקמיה???
אשמח לתשובה מהירה
תודה
בר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף BASOPHILS - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011הממצא לא חריג.
אני צריך עוד מידע על הספירה בשביל להתייחס לאנמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה. תודהשיר03/02/2011
שלום רב! אשמח אם תוכלו לומר לי מה הבדיקת שתן הנ"ל אומרת . תודה מראש
שתן-כללי
PH (U
5.5
Nitrit (U) | | NEGATIVE
Ketone (U) | | NEGATIVE
Glucose (U) | | NORMAL
Urobilinogen (U) | | NORMAL
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
Protein (U) | mg/dL | 20
Leucocytes (U) | | NEGATIVE
Urine Remarks | | לחץ לתוצאות
Erythrocytes (U) | cell/µl |10
שתן- מיקרוסקופיה
Erythrocytes (U)/Field | Ery/F | *
3
Mucous (U) | | +++
Calcium Oxalate (Crys) | | ++
בקטריולוגיה
Urine Culture | | תרבית שלילית
|* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה. תודה - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011זה מעלה חשד לזיהום בדרכי השתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ESRעדי01/02/2011
אני אחרי דלקת ראות אבל שקיעת הדם שלי ממשיכה להיות גבוהה 75 ואח"כ 72. האם יש משהו שאני צריכה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ESR - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011את לא צריכה לעשות כלום חוץ ממה שהומלץ ע"י הרופא המטפל. בחלוף הזמן, ה- ESR יחזור לנורמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיעת דם גבוההמיטל01/02/2011
אני בת 28, ויש לי מזה מספר חודשים כאבים בפרקי הידיים ,ברגליים בגב ובבטן ובצוואר. עשיתי בדיקת דם והשקיעת דם יצאה מעל לנורמה (33). מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיעת דם גבוהה - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011זה אומר שכנראה את סובלת מאיזשהי דלקת. מומלץ לפנות לרופא המטפל ולבקש בדיקות נוספות לסמני דלקת להמשך בירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- g6pdהדס31/01/2011
שלום
עשיתי בדיקת G6PD והתוצאה שקבלתי היא 5 Intermadiate
מה התוצאה אומרת???
תודה
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר g6pd - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011זה אומר שישנה פעילות בינונית של G6PD. ישנם וריאציות שונות של הפעילות הנמדדת שצריכה להיות מתואמת עם הקליניקה. הרופא המטפל יכול להחליט אם הבדיקה תקינה או לא בהתאם לסימנים הקליניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- B12...חנה31/01/2011
האם B12 נחשב כגבוה אצלי ? יש לי 272 אם כן מה עלי לא לאכול או מה כן אני צריכה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B12... - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011לא. תמשיכי לאכול רגיל. B12 חשוב מאוד לגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהB12 חשוב מאוד
אוסנת09/02/2011ואם את רוצה לתת לו חיזוקים כדאי לך לקחת ויטמין Vitamin B12 100 mcg B12 אני לוקחת מבית סולגאר. לא כדאי להתעסק עם הB12 בדרכ יש חוסרים אצלנו בגוף והוא חשוב מאוד למערכת העצבים, עייפות, דיכאון... אם את רוצה לתת פוש לאוכל קחי כל יום כדור אחד הוא קטן- שמים מתחת ללשון וגומרים עיניין... בריאות:))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- c4 c3יויו30/01/2011
בתי קיבלה את בדיקות הדם שלה שם רשום crp 23 /היא נשלחה ע"י הרופא לבדיקות נוספות c3 c4 ana /
מה הוא מחפש? מה זה אומר?היא נמצאה עם אנמיה קלה כי היא צמחונית.האם זה קשור?
הוא אמר משהו על crp שקשור?
אני מאד דואגת. זה סימן לדלקת. אך איך מזהים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר c4 c3 - תגובה
מוסא עאוני06/02/2011יש חשד לתהליך דלקתי ולכן נשלחה לבצע בדיקות נוספות ע"מ לאתר מקור הדלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובהשיר30/01/2011
שלום רב! עשיתי בדיקת שתן כללית ואיני מבינה את התוצאות. תודה מראש
שתן-כללי
PH (U) | | (
5.5 )
Nitrit (U) | | NEGATIVE
Ketone (U) | | NEGATIVE
Glucose (U) | | NORMAL
Urobilinogen (U) | | NORMAL
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
Protein (U) | mg/dL 20 |
Leucocytes (U) | | NEGATIVE
Erythrocytes (U) | cell/µl 10 |
שתן- מיקרוסקופיה
Erythrocytes (U)/Field | Ery/F 3 | *
Mucous (U) | | +++
Calcium Oxalate (Crys) | | ++* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011הבדיקות יכולות להעיד על דלקת בדרכי השתן או הפרעה קלה בתפקוד הכליות. מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה ולקשר את התוצאות לקליניקה מתאימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות.אני29/01/2011
שלום,
מה פירוש התוצאות הנ"ל?
הפטיטיס a igg חיובי.
cmvגבולי
ומה פירוש המילה screen בבדיקות דם?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות. - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011זה אומר שאת מחוסנת להיפטיטיס A. לגבי MCV את לא מחוסנת.
screen משמעותו "סקר" בדרך כללל ההתייחסות לחיפוש נוגדנים בדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דם - מה זה CK ?אייל29/01/2011
אני בן 22, בגדול בריא. בדיקת הדם האחרונה שעשיתי היתה לפני 7 שנים אני חושב.
כל הערכים שנבדקו נמצאו תקינים, למעט הערך CK.
הגבול התחתון - 0, גבול עליון - 171, התוצאה שלי: 500
הבנתי ש CK אומר Creatin phosphokinase
מה זה אומר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת דם - מה זה CK ? - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011אם אתה אומר שבדרך כלל אתה בריא ותוצאות הבדיקות האחרות תקינות, אז ניתן לשער כי העלייה ב- CK מקורה בפעילות ספורטיבית מאומצת שגורמת לפגיעות חוזרות ונשנות במסת השריר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאורמאור29/01/2011
שלום,
עשיתי בדיקת דם שנתית כיוון שאני נוטל 30 מ"ג של כדורי ציפרלקס.
התוצאות כולן היו בנורמה חוץ משניים:
hgb-13.8
bilirubin total-14.9
יש לציין כי אני לקראת גיל 23 וכי איני סובל מבעיות בריאותיות פיזיות כלשהן.
אודה לך אם תגיד לי אם התוצאות הנ"ל מחייבות אותי להוריד את המינון של התרופה או לעשות כל דבר אחר ובלבד שהתוצאות יהיו בנורמה המקובלת.
בתודה,
מאור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאור
מאור29/01/2011סליחה התכוונתי בבדיקה השניה 1.49 -שלא תיבהל או משהו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

