מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות במכשיר E170שלמה12/02/2011
מה המשמעותשל תוצאות הבדיקה המבוצאות במכשיר E170 כאשר כתוב אינו שולל או מאמת ממאירות? וכל הנלווה לכיתוב הזה עם ציון ערכים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות במכשיר E170 - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/02/2011אשמח לקבל פרטים על מהות הבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה HOMOCYSTEINאיציק12/02/2011
אבי בן 84 בקירוב הסובל ממלנומה נפוצה ואף הוגדר כחולה הלצהיימר בשלב התחלתי ביותר נשלח לעבור בדיקת HOMOCYSTEIN . תוצאות הבדיקה מראות תוצאה של 14.2 .
מה משמעות התוצאה?.
תודה מראש
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה HOMOCYSTEIN - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/02/2011אין כל משמעות מעשית
הבדיקה מיותרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאור11/02/2011
שלום, אני ביצעתי בדיקת דם C-Reactive Prot ויצא ערך 14.1 רציתי בבקשה לדעת האם זה תקין ומה זה אומר.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/02/2011שישנו תהליך דלקתי בגוף
מדוע בוצעה הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהקארין10/02/2011
בת 36 בריאה דרך כלל לוקחת לנטון ורמוטיב בקביעות לנטון לאוכל חוזר בושט.לפני יומיים היה לי דלקת בגרון וחולשה נוראית טופלתי בבית חולים העירוי אנטביוטיקה ובגלל תלונתי על טישטוש ראיה,סחרחורת,עייפות,דופק מואץ לקחו בדיקות ברזל.יצא לי מוגלובין 10.7 ויומיים אחרי 9.3 יש לציין שלפני חצי שנה היה לי 11.3.
ובבדיקה של IRON 12 יצא.
אני השתחררתי עם המלצות לגשת לרופא משפחה שיתן מרשם לברזל.
אני מפחדת מהתוצאות האם זה מסוכן?ראיתי שאיירון זה הנמוך 37 ולי יש 12 זה ממש נמוך מה לעשות?למה זה יורד ככה מהר הברזל איזה סיבות יכול להיות אני מדממת במחזור יומיים די חזקים ואחרי זה מחלש אבל מה לעשות תסביר לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/02/2011יש לך חסר בברזל
הסיבה השכיחה בגילך היא עקב דימומים במחזור (כפי שגם את ציינת)
לאחר ההחלמה פני לרופא וקבלי טיפול בברזל
השינויים ברמות ההמוגלובין אינם משמעותיים וחלקם עקב העירוי והמחלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
קארין11/02/2011תודה על התשובה המהירה,אך רציתי לשאול מה עדיף במקרה הזה ברזל דרך הוריד או בכדורים?וגם האם זה מסוכן להסתובב ככה בברזל כזה?כי אני מסוחררת וחלשה ...אני כבר כל כך רוצה להבריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/02/2011תמיד כדורים עדיפים
ואנא טפלי והרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PT-SECצביה10/02/2011
התוצאה יצאה מטווח הנורמה ועומדת על 15.5.
מה המשמעות?
כמו כן FIBRINOGEN תוצאה 430
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PT-SEC - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/02/2011המשמעות תלויה בסיבה לבדיקה
ככלל אין וכך משמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובהמשך
צביה11/02/2011נשלחתי לבדיקה בגלל דימומים באף מידי פעם.
כמו כן בלוטת התריס שלי בתת פעילות שירדה מ- 8.8 ל 5.79 בעקבות טיפול בדיקור סיני.
כמו כן באולטרסאונד נמצאו קשריות בבלוטה . גודל 1.3 ס"מ.
במעקב בקרוב אצל אנדוקרינולוג
האם זה נותן תמונה יותר רחבה.
תודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובהמשך - תגובה
ד''ר אבישי אליס17/02/2011התשובה לא משתנה והבדיקות מיותרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמותנעמי10/02/2011
מה פירוש התשובה:הודגם מוקד קליטת יתר בחיבור הקוסטו כונדרלי 4 משמאל, היכול להתאים לשבר? בבדיקת מיפוי עצמות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות - תגובה
ד''ר אבישי אליס11/02/2011פשוטו כמשמעו
ישנה קליטת חומר ניגוד באזור זה המצביעה על שבר אפשרי
מדוע נעשה המיפוי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום לפני בדיקת דם לנוגדנים לצהבת Bדקל10/02/2011
שלום... האם לפני בדיקת דם לבדיקת נוגדנים לצהבת B צריך לצום... ואם כן כמה זמן לפני..
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום לפני בדיקת דם - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011אין צורך בצום לבדיקת רמת נוגדנים לצהבת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל נמוך מאודירון10/02/2011
שלום
רציתי לדעת האם רמת ברזל של 16 דורשת טיפול דחוף ואיזה
תודה
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל נמוך מאוד - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011חסרים נתונים כמו ספירת דם אחרונה, פיריטין, טרנספירין, IBT וויטמינים (B12, פולאט). צריך לחפש את הסיבה לברזל הנמוך בדם ולהתייעץ עם רופא המטולוג לגבי אפשרויות טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיפהסומייה08/02/2011
HEPATITIS Bs Ab 1000.00 mIU/ml
HEPATITIS Bs Ag Negative
HEPATITIS Bc Ab TOT Positive
HEPATITIS Be Ag Negative
HEPATITIS Be Ab Negative
HEPATITIS C Ab Negative
HEPATITIS Bs Ab
>10 mIU/ml מחוסן
HEPATITIS Bs Ag
29.6.10 ערכה איכותית מ
HEPATITIS Bc Ab TOT.
15/03/09קיט חדש החל מ
מה יש לי והאם אני צריכה טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיפה - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011התוצאות אומרות שאת מחוסנת כנגד צהבת נגיפית מסוג B ואין עדות לנגיף בגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם אני מעט מודאגתשירן08/02/2011
עשיתי בדיקת דם לאחרונה והיו לי כמה "תוצאות אדומות" אשמח לשמוע מה פירושן והאם אני יכולה להיות רגועה ...(אני בת 19 אם זה רלוונטי)
TRANSFERRIN 410
TRANSFERRIN SATURATI 10
MCH 26
MCHC 30
PLT 430
MPV 7
תודה רבה.... אני לא פשוט לא רוצה ללכת לרופא בהיסטריה סתם....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני מעט מודאגת - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011כנראה שמדובר באנמיה על רקע חוסר ברזל. חסרים לי פרמטרים כגון HGB וברזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאג מאוד בבקשה עזרה!יוני08/02/2011
שלום רב,
עשיתי בדיקות דם להלן התוצאות:
WBC 12.77
RBC 5.39
Hemoglobin 16.8
Hematocrit 48.1
MCV 89.2
MCH 31.1
MCHC 34.9
RDW 11.9
Platelets 398
MPV 6.9
Neutrophils 71.1
Lymphocyts 22.1
Monocytes 2.9
Eosinophils 2.3
Basophils 0.2
Large Unstained cells 1.5
Neutrophils abs 9.07
Lymphocytes abs 2.82
Monocytes abs 0.37
Eosinophils abs 0.29
Basophils abs 0.03
LUC abs 0.19
ESR 7
ראוי לציין שאני נוטל אנטיביוטיקה (אוגמנטין) כבר6 ימים בגלל בעיית סינוסים כנראה. נשלחתי לבדיקה בגלל הרגשה לא טובה. חשוב גם שתדע שיש לי הפרעת חרדה קשה.
החריגות של הMPV וה WBC והמספר הגבוה יחסית של Platelets מפחידות אותי מאוד. יתכן שיש לי לוקימיה מכל סוג שהוא??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 25 אגב
יוני09/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאג מאוד בבקשה עזרה! - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011בהתייחס לדלקת ממנה אתה סובל הספירה תקינה ואין בה חריגות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בתפקודי כבד...שנאל08/02/2011
שלום רב,לפני כ-3 חודשים התחלתי לקבל דוקסילין(כדור אחד 100 ליום) אחרי בדיקות דם תקינות. לאחר 3 חודשי טיפול עברתי שוב בדיקות דם ולצערי הייתה עלייה בתפקודי כבד:
1.AST 80 ייחוס----.....3-40
2.ALT 181 ייחוס------....3-41
האם ידוע על בעיה זו בנוטלי דוקסילין ?
האם הערכים אמורים לחזור למצב תקין אחרי הפסקת התרופה?
אחרי כמה ימים(בערך) אמור המצב לחזור לקדמותו?
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה בתפקודי כבד... - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011מומלץ להתיעץ עם הרופא המטפל לגבי חלופות/מעקב תפקודי כבד במשך הטיפול. לא ידוע על תיעוד ופגיעה כבדית בנטילת התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה תקיןיוני08/02/2011
ldh 340u/l 300-600
triglycerides 74 mg/gl 40-140
cholesterol 173mg/dl 140-190
direct hdlc mg/dl 56mg/dl 40-90
ldl 102mg/dl 0-129
vldl15mg/dl
chol/dhdl 3.10* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה תקין - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011תקין לגמרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום באמצע החודשפלונית07/02/2011
קיבלתי מחזור לפני כשבועיים וחצי יש לי דימומים חלשים היום, ביצעתי בדיקת דם להריון והתשובה גדול מ5 מה זה אומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום באמצע החודש - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011תשובה גבולית להיריון מומלץ לחזור על הבדיקה בעוד שבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי שוב בדיקה
פלונית10/02/2011אחרי 3 ימים והתוצאה אותו דבר כמו לפני 3 ימים 5>
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי שוב בדיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס22/02/2011זה הזמן לפנות לגניקולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח בדיקת הורמון היריוןרוני07/02/2011
שלום רב,
עשיתי הבוקר בדיקת דם להורמון ההריון.
קיבלתי תוצאה: 4451
תאריך המחזור האחרון שלי הוא 05.01.11
האם זה תוצאה תקינה לשבוע בו אני נמצאת?
בהיריון הקודם בשלב הזה פחות או יותר היה לי 2851 (הריון שנגמר בהפלה טבעית).
אודה לעזרתך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפיענוח בדיקת הורמון היריון - תגובה
מוסא עאוני10/02/2011קודם כול זה אומר שמגיע לך מזל טוב. לגבי הרמות של ההורמון וגיל ההריון כדאי להתייעץ עם רופא נשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

