מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקת דםמיכל28/01/2011
יצא לי leucocytes 500, תחת הגדרה של שתן-כללי, מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011יכול להעיד על דלקת בדרכי השתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דם - האם אני בהיריון?עדי27/01/2011
שלום,
עשיתי היום בדיקת דם. התוצאות בתמונה המצורפת.
לא הצלחתי לפענח את המשמעות - אני בהיריון?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
אנה30/01/2011אין ספק שאת בהריון. ואם בדקת בשבוע מתקדם מאוד ייתכן שמדובר בהריון מרובה עוברים. הבטא יחסית גבוהה 105225 . בהצלחה ושיהיה הריון קל ועגול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת דם - האם אני בהיריון? - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011כן, שיהיה בשעה טובה. אי אפשר לדעת מתוצאות הבדיקה אם מדובר בהריון מרובה עוברים או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגים,פיענוח בדיקות דםדני26/01/2011
להלן חלק מבדיקות הדם לבני בן השנה וחודשיים:
WBC-8.8 (6-17
RBC -4.71 (4.5-5.3
HCT-36.1 %(37-49
MCH -26.2 pg (23-30
MCHC-34.2 g/dl(30-36
MCV-76.7 fL(78-98
NEUT%-25.2 %(30-50
NEUT.abs -2.2 K/ul(1.5-8.5
LYMP.abs -5.4 K/ul(3-9.5
MACRO%-0.0
BASO abs -0.1 K/ul
MICRO %-3.8
HYPER% -1.0
MICRO%/HYPO%-4.7
אני מודאג במיוחד מה-NEUT%,MCV,HCT שהם מתחת לטווחים.
אבקש התייחסות
אגב בדיקה נוספת של ALK. PHOSPHATASE =1124 כשאשר הטווח הוא (104-345)
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגים,פיענוח בדיקות דם - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011למה בכלל עהוא נשלח לבדיקות?
לפי הבדיקות אין שום דבר חריג וילדים קטנים יכולים להיות עם ALP גבוהה מסיבות התפתחותיות (הוא גדל ובונה עצמות כל הזמן).
ללא קליניקה מתאימה לביצוע הבדיקות לא הייתי מודאג מהתוצאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - SHBGגלית25/01/2011
שלום רב,
1.בבדיקות דם שערכתי יצא לי נכון לינואר 2011 שה- SHBG שלי הוא 332. כאשר באפריל 2010 ה- SHBG היה 38. מה זה בכלל SHBG? מה החריגה מהנורמה אומרת? אציין כי באפריל 2010 לא נטלתי גלולות. אך החל מאוגוסט 2010 ועד היום כולל אני נוטלת גלולות - אינני יודעת אם יש קשר לכך..
2. כמו כן, יצא לי ש - FREE ANDROGEN INDEX הינו 0.4 ,מעט נמוך מהנורמה. מה זה אומר ?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - SHBG - תגובה
מוסא עאוני30/01/2011נטילת גלולות יכולה להשפיע ישירות על SHBG ולגרום לעלייה שלו בדם וזאת לאור פעולתם המניעתית. זה גם גורם לירידה ב- FAI.
למה בכלל עשית את הבדיקה? מכיוון שאת נוטלת גלולות?
ישנם גורמים נוספים שיכולים להעלות רמת ה- SHBG.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- P-LCR שאלה:נועה25/01/2011
מה פירושו של מדד זה, והאם ערך של 41.3% הוא תקין? כל שאר בדיקת הדם תקינה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר P-LCR שאלה: - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/01/2011לא מוכר לי, פרטי יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך:
נועה25/01/2011זה נמצא בתחתית ספירת הדם, הערך האחרון בספירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהP-LCR שאלה: - תגובה
מוסא עאוני25/01/2011P-LCR Platelet Large Cell Ratio הוא מדד לאחוז הטסיות הגדולות בדם. אם הספירה תקינה אין משמעות קלינית לערך הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דניאלה25/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאורלי24/01/2011
אני בת 40.
ביום רביעי שעבר , עלה לי החום ל-38.5 , עם נזלת והתעטשויות רבות.
בנוסף היו לי כאבים בשקדים. הרופאה אמרה לי שמדובר בשפעת.
החום נמשך עד יום שישי, ואז ירד. אבל ביום שישי השקד התנפח וגם בפה מתחת ללשון היה לי אודם ונפיחות.
בשבת כבר היתה לי נפיחות בשקד עם כאבים חזקים. השקד היה נפוח כמו גוש קשה.והחום שוב עלה ל-38
הרופאה נתנה לי אתמול אנטיביוטיקה מוקסיפן, בלעתי 4 כדורים ועשיתי בדיקת דם.
יצא לי WBC 4.4.
ומונוציטים 15.4.
ליפני 3 חודשים בדיקה תקינה.
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/01/2011שיתכן והזיהום ויראלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקותלילך24/01/2011
שלום רב,
עשית היום בדיקת ההריון הרופאה שלי לא זמינה. האם אני בהריון
HCG QUANT.(S) 43.50 IU/L
(HCG < 3 IU/L = NEGATIVE)
(HCG > 25 IU/L = POSITIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס25/01/2011עושה רושם שכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה קטנהדן24/01/2011
שלום,
השבוע עשיתי בדיקת דם והיו בה שתי תוצאות מחוץ לנורמה.
HCT- 41.4 %
NEUT% -39.8%
האם זה צריך להדאיג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה קטנה - תגובה
מוסא עאוני24/01/2011הממצאים אינם מדאיגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת tshצליל23/01/2011
עשיתי בדיקה של בלוטת התריס tsh היא יצאה 6.2 בשתי בדיקות הקודמות שעשיתי היא היתה 4.44 הT3 והT4 תקינים.
רציתי לדעת מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת tsh - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011לעקוב בעוד כ 6 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם עקב שיעור יתרt3322/01/2011
שיתי בדיקות דם בגלל שיעור יתר בפנים אשמח אם תוכלו לחוות את דעתכם בבקשה
אני בת 33
vitamin B12 :181pg/ml
Ths :1.14mIu/l
lProlactin: 158mIu/l
LH - Luteinizing Hormone:5.3 IU/l
FSH:9.4IU/l
Progesterone:2.2nmol/L
Testosterone Total:2.4nmol/L
|DHEA-S:6.57 micmol/l* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם עקב שיעור יתר - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011כדאי לרשום ערכי נורמה, והמועד במחזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת גנטית לטאי זקסמיכל20/01/2011
שלום,
מה ערך טווח הנורמה לבדיקת נשאות למחלת הטאי זקס לאינזים הקסוזאמינידאז A* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גנטית לטאי זקס - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011כדאי לברר במעבדות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עד כמה מצבי נורא ?מ20/01/2011
מקווה שהוא לא ושאני סתם חרדתית. אודה לכם על תשובתכם המרגיעה :)
4.1 K/ul WBC
38.0 % NEUT%
1.6 K/ul NEUT.abs
50 % LYM%
11.9 g/dl HB
42.8 nmol/L VITAMIN D (25-OH)
אלו החריגים.
קצת פרטים:
בת 23, צמחונית מזה כ-11 שנה, לא לוקחת תחליפים (מלבד טבעול), בקושי ירקות ופירות ובכלל לא דגים.
תודה וחג שמח !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עד כמה מצבי נורא ? - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011בעיקר חסר ויטמין D
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו...
מ24/01/2011עד כמה זה נורא ?
האם אין דבר מסוכן וקריטי, או שאין מקום לדאגות ??..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D וקולסטרול נמוךמיכל20/01/2011
שלום,
נשלחתי ע"י רופאת המשפחה לבצע בדיקת דם בעקבות עייפות/חולשה כללית וכאבים בעצמות/שרירים.
תוצאות הבדיקה :
VITAMIN D (25 OH) -38.5
LEUCOCYTES-U STRIP - 500
ERYTHROCYTES-U STRIP - 10
CHOLESTEROL - 97.0
CHOLESTEROL HDL - 37
CHOLESTEROL LDL CALC - 34.4
MCHC - 32.4
התזונה שלי מאוזנת - ירקות, פירות, מוצרי חלב, בשר, עוף, דגים דגנים, וכו' ...
מה יכולה להיות הסיבה לרמות הנמוכות מאוד של הויטמין D ושל הכולסטרול ?
הופנתי לדיאטנית לצורך הנחיות תזונה אך מרגיש לי שהבעייה אינה בתזונה שלי.
אשמח לשמוע דעתכם.
בברכה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D וקולסטרול נמוך - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011הויטמין D נמוך אצל רובנו
מעניין מה היו ערכי הכולסטרול קודם לכן ובמשפחה?
אין לכך קשר לעייפות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוש בדיקותpp20/01/2011
שלום,
לאחרונה עברתי תקופה של סטרס, בעבר הייתי אנמית מסוג חסר פריטין. עשיתי עכשיו בדיקת דם בקופת חולים מכבי ונראה שיש לי הרבה "בעיות" חדשות. יש לי סוכר 102 (תמיד הייתי 90-100), TSH 5, שאף פעם לא היה לי ערכים כאלה. לפי הבדיקות נראה שיש לי מחלה כרונית או משהו רציני, רציתי לדעת מה עליי לעשות:
Fe - Iron | micg/dl |
44
Transferrin | mg/dl |
379
Ferritin | ng/ml |
9
WBC-Leucocytes | 10*3/micl |
6
RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl |
4.46
Hemoglobin | g/dl |
10.9
Hematocrit | % |
34.3
MCV-Mean Cell Volume | fl |
77
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell |
24.4
MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l |
31
RDW-Red Cell Distri.Width | % |
15.1
Platelets 10*3/micl
254* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירוש בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011מסתמן חסר בברזל
יש ללכת לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הערכים התקינים לANCA ?מיואש19/01/2011
יצא לי בבדיקת הדם ANCA-C 0.75 וANCA-P 0.78. האם התוצאה תקינה? הבנתי שיש מעבדות שבהם הערכים התקינים הם בין 0-5, אבל לא רשום לי את זה בבדיקות. יש לציין שהופניתי לבדיקות לאור כאבי מפרקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הערכים התקינים לANCA ? - תגובה
ד''ר אבישי אליס24/01/2011התוצאה מאוד גבולית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

