מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת דם -ענבל02/03/2011
לבתי יש ידיים קרות ואצבעות כחולות בקור הרופא שלח אותה לביצוע בדיקות
להלן התשובות של הבדיקה דם שנישלחה לאיכילוב מה דעתך על התשובה?
Deficiency: 10 ng/mL - מ קטן
Hypovitaminosis: 10 - 32 ng/mL
Sufficiency: 32 - 100 ng/mL
Toxicity: 100 ng/mL - מ גדול
==================
אימונולוגיה
==================
Cryoglobulins Confirm. - NEGATIVE
Cryoglobulins המרכזית למעבדה לאימות נשלח
Cryofibrinogen .
לא נימצא
מבוצע באיכילוב המטולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/03/2011בדיקה ראשונה לא ברורה לי
השניה תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יכולות להיות הסיבות לחריגות האלהירון01/03/2011
שלום דר' אליס,
אני קצת מודאג.. כתוצאה ממה עשויות להיות החריגות האלה בבדיקות הדם שלי?
רצ"ב התוצאות: התוצאה שלי היא המספר האחרון: IRON 180
FERRITIN 356 וכו'..
Fe - Iron | | 28/02/11 | micg/dl | *
62 (
70 )
180
|
Ferritin | | 28/02/11 | ng/ml | (
20 )
250 *
356
|
Vitamin B12 | 30/11/10 | pg/ml | (
211 *
578 )
911
|
Protein Total (B) | | 28/02/11 | g/dl | (
6.6 *
7 )
8.3
RBC-Red Blood Cells | | 28/02/11 | 10*6/micl | (
4.2 *
5.34 )
5.6
|
Hemoglobin | 28/02/11 | g/dl | (
13.1 *
14.5 )
17.2
|
Hematocrit | | 28/02/11 | % | (
39 *
43.4 )
50
|
MCV-Mean Cell Volume | | 28/02/11 | fl | (
79 *
81 )
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | | 28/02/11 | pg/cell | (
27 *
27.2 )
35
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | רזיאל שירלי | | g/dl l | (
32 *
33.4 )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | | 28/02/11 | % | (
11.6 *
14.3 )
15
|* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון טעות
ירון01/03/2011התוצאה שלי מסומנת בכוכבית ולאו דווקא התוצאה האחרונה.
תודה
Fe - Iron | | 28/02/11 | micg/dl | *
62*
70 )
180
|
Ferritin | | 28/02/11 | ng/ml | (
20 )
250
356*
|
Vitamin B12 | 30/11/10 | pg/ml | (
211
578* )
911
|
Protein Total (B) | | 28/02/11 | g/dl | (
6.6
7* )
8.3
RBC-Red Blood Cells | | 28/02/11 | 10*6/micl | (
4.2
5.34* )
5.6
|
Hemoglobin | 28/02/11 | g/dl | (
13.1
14.5* )
17.2
|
Hematocrit | | 28/02/11 | % | (
39
43.4* )
50
|
MCV-Mean Cell Volume | | 28/02/11 | fl | (
79
81*
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | | 28/02/11 | pg/cell | (
27
27.2* )
35
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | | | g/dl l | (
32
33.4* )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | | 28/02/11 | % | (
11.6
14.3* )
15* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטיו נמוךtaly28/02/2011
שלום שמי טלי עשיתי בדיקות דם בקשר לברזל בגלל עיפות ( עשיתי בדיקות דם רק לברזל
התוצאות הם :
IRON - FE - 167
TRANSFERRIN -274
FERRITIN - 33
B12 568
המוגלובין - 14.4
שאלתי היא מה אומר שהפריטין שלי נמוך ומה אפשר לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטיו נמוך - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/03/2011יש כנראה מחסור קל ביותר בברזל
ויש להשלימו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוהמאיה28/02/2011
האם ישנן מחלות מסויימות שגורמות לרמת הכולסטרול בדם לעלות? ואם כן אז אילו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/03/2011תת פעילות בלוטת התריס ותסמונת נפרוטית (הפרשת חלבון רבה בשתן) למשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתשירה28/02/2011
שלום רב, ביצעתי בדיקת דם כללית הבוקר קיבלתי תשובה של limphocytes באחוזים נמוך 21.60 ואילו הבדיקה במ"ל תקינה בנורמה 1.85 מה זה אומר?? יש לציין שלפניי 3 חודישם ביצעתי מגע מיני חד פעמי לא מוגן עשיתי בדיקת איידס ברוק ימא שלילי 3 חודשים פחות יומיים מהמקרה... האם יכול להיות קשר על אף שיצא שלילי? ואיך ייתכן שאחת תקינה והשנייה מחוץ לנורמה?? אודה למענה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/03/2011אין כל קשר והכל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות דםאבי28/02/2011
אשמח לדעת פחות או יותר על מה מצביעות תוצאות בדיקות דם האלו
ALK.PHOSPHAT. 36.13 U/L ( 30.00- 105.00) (*........)
ALT(GPT) 16.03 U/L ( 5.00- 45.00) (.*.......)
AST(GOT) 18.16 U/L ( 5.00- 40.00) (..*......)
BILIRUB.TOTAL 0.66 MG/DL ( 0.30- 1.20) (...*.....)
WBC 4.30 K/UL ( 4.00- 10.00) (*........)
NEUTROPHILS 2.50 K/UL ( 1.80- 6.60) (*........)
NEUTROPHILS % 58.30 % ( 46.00- 68.00) (....*....)
LYMPHOCYTES 1.29 K/UL ( 1.10- 3.50) (*........)
LYMPHOCYTES % 30.00 % ( 15.00- 45.00) (....*....)
MONOCYTES 0.44 K/UL ( 0.08- 0.90) (...*.....)
MONOCYTES % 10.30 % ( 2.00- 9.00) (.........)*
EOSINOPHILS 0.05 K/UL ( 0.00- 0.60) (*........)
EOSINOPHILS % 1.11 % ( 0.00- 6.00) (.*.......)
BASOPHILS 0.01 K/UL ( 0.00- 0.15) (*........)
BASOPHILS % 0.31 % ( 0.00- 1.50) (.*.......)
RBC 4.95 M/UL ( 4.30- 6.00) (..*......)
HEMOGLOBIN 15.30 G/DL ( 13.50- 17.50) (...*.....)
HEMATOCRIT 46.30 % ( 38.00- 50.00) (.....*...)
MCV 93.50 FL ( 80.00- 98.00) (......*..)
MCH 30.80 PG ( 27.00- 33.00) (.....*...)
MCHC 32.90 G/DL ( 32.00- 35.50) (.*.......)
PLATELETS 182.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (*........)
MPV 10.30 FL ( 6.50- 11.50) (......*..)
RDW 13.10 % ( 11.00- 16.00) (...*.....)
EBV-IGM NEGATIVE
HBS ANTIGEN NEGATIVE
HCV ABS NEGATIVE
EBV EBNA (IGG) 24.80 U/ML ( 0.00- 5.00) (.........)*
Positive
(EBNA IGG <5 U/ML = NEGATIVE )
(EBNA IGG 5-20 U/ML = BORDERLINE)
(EBNA IGG >20 U/ML = POSITIVE )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/03/2011הבדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון- תוצאה שהיא נמוכהדנה28/02/2011
עשיתי בדיקת דם לגילוי הריון והתוצאה רשומה נמוך מ2 . מה זה אומר? אני בהריון או לא[ לא קבלתי את המחזור החודשי, איחור של 8 ימים]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון- תוצאה שהיא נמוכה - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/03/2011אני מניח שלא, אך כדאי לעקוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפענח את תוצאות הבדיקות דםאנונימוס28/02/2011
שלום רב,
אני מבקש אם תוכלו לעזור לי לפענח את תוצאות הבדיקות דם שלי מאתמול.
להלן החלק החריג (לדעתי)של הבדיקות.
אגב אני חולה סוכרת טייפ 1.
WBC 18.50 K/UL ( 4.00- 10.00) (.........)*
NEUTROPHILS 13.00 K/UL ( 1.80- 6.60) (.........)*
NEUTROPHILS % 70.30 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 4.08 K/UL ( 1.10- 3.50) (.........)*
HEMATOCRIT 50.90 % ( 38.00- 50.00) (.........)*
בנוסף נוצרה אצלי נפיחות (שקים) מסביב לעניים בימים האחרונים.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם חריגה - תגובה
מוסא עאוני28/02/2011מומלץ לחזור על הבדיקה, יכול להיות שמדובר בתופעה חולפת של ריגוש מערכת החיסון בגוף כתוצאה מחשיפה לזיהום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם חריגה
אנונימוס28/02/2011ראשית תודה עבור המענה אכן כן אעשה בדיקה חוזרת כפי שציינת.
שנית - אני לוקח תרופות -ויטמין D ,לפיטור 20 מ"ג,גלוקופאג' 850, אינסולין (לאנטוס) 10 יח, ואתופן 400.
שני רופאים המליצו לי לעבוד 5 שעות ביום במהלך החמש שעות .
בחודש האחרון אני סובל מחולשה אני נהיה אדום בפנים כאבי ראש איומים רעידות בידיים כמעט כול הזמן והראיה מטושטשת ובנוסף עברנו למשרדים חדשים (קריית הממשלה לשעבר מול עזראילי) במקום העבודה החדש בקומה 34 ללא חלונות ובמיזוג בלבד ישנו חוסר בחמצן (נבדק ע"י חברה חיצונית ואושר)מאז חלה התדרדרות במצבי .
ד"ר עאוני אשמח לקבל את חוות דעתך.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר עאוני אודה להתייחסותך- בהמשך..
אנונימוס28/02/2011ערב ד"ר עאוני, טוב
אנא ראה תגובתי הקודמת והתייחס או בבקשה הפנה אותי להמשך התכתבות מול הגורם המתאים.
היום קראו לי לצילום סינוסים וחזה וכליות בדחיפות.
ובנוסף הייתה לי בדיקה אצל אשר תואמה לי מראש עקב מעקב לטיפול בהורדת ה-LDL והכולסטרול לפיטור ( כתוצאה מ- LD גבוהה מעל 100 וזה נחשב לסיכון עבור חולה סוכרת )אחרי שלושה חודשים, היום הקרדיולוג העלה לי את הליפטור ל 40 מ"ג ובנוסף הקרדיולוג רשם להוסיף טריטייס ולהגן על הכליות.
מה המשמעות ???
אודה לתשובתך והפנייתך.
תודה :).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר עאוני בדיקה חוזרת בהמשך לעצתך
אנונימוס01/03/2011שלום רב,
בהמשך לעצתך ביצעתי בדיקות חוזרות להלן התוצאות
* (.........) WBC 14.90 K/UL ( 4.00- 10.00 )
* (.........)NEUTROPHILS 9.70 K/UL ( 1.80- 6.60)
*(.......*.) NEUTROPHILS % 65.20 % ( 46.00- 68.00)
* (.........) LYMPHOCYTES 3.75 K/UL ( 1.10- 3.50)
(..*......) LYMPHOCYTES % 25.30 % ( 15.00- 45.00)
*(.........)HEMATOCRIT 51.80 % ( 38.00- 50.00)
אודה להתייחסותך תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקהב27/02/2011
מה משמעות תוצאת בדיקה TRANSFERRIN 525
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/03/2011הרמה גבוהה
מה רמות הברזל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהשירי.א27/02/2011
היי בעלי עשה בדיקות דם עקב סחרחורות , התכווצויות, חולשה פשוט מרגיש רע כבר שבוע: יש כמה תוצאות שחרגו:
GOT [AST הטווח 3-44 יצא 63
GPT [ALT הטווח 3-50 יצא 101
MCH הטווח 26-34 יצא 24.6pg
MCHC הטווח 31-37 יצא 29.2 g/dl
האם תוכל להסביר לי בבקשה את התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה בבקשה...
שירי.א01/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר פעם שלישית ולא עונים לי בבקשה
שירי.א01/03/2011יי בעלי עשה בדיקות דם עקב סחרחורות , התכווצויות, חולשה פשוט מרגיש רע כבר שבוע: יש כמה תוצאות שחרגו:
GOT [AST הטווח 3-44 יצא 63
GPT [ALT הטווח 3-50 יצא 101
MCH הטווח 26-34 יצא 24.6pg
MCHC הטווח 31-37 יצא 29.2 g/dl
האם תוכל להסביר לי בבקשה את התוצאות?
בנוסף בבוקר היה לו לחץ דם נמוך
הכולסטרול HDL 37* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/03/2011ישנה הפרעה קלה בתפק כבד
השאר סכ תקין
מציע להבדק עי רופא להערכה כללית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר בויטמין Dחני27/02/2011
בבדיקת דם שעשיתי לפני כשבועיים התוצאה של ויטמין D25
(OH)
7
הסקלה הנורמטיבית היא בין 20 ל-100
מה זה אומר וממה עלי לחשוש?
לאחרונה אני סובלת מעייפות ומבילבול קל. גם שמנתי מאוד.וגם אני בדיכאון קל.
אני בת 60 ובריאה באופן כללי ולא לוקחת כל תרופות
אודה לכם על תשובה מפורטת
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר בויטמין D - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/03/2011איני חושב שיש קשר לתלונות
ובכל מקרה עליך ליטול ויטמיןD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי ALT גבוהיםענה24/02/2011
בבדיקת דם האחרונה היו ערכי ALT =61
כאשר הנורמה מדברת עד 30
לפני חודשיים וחצי נפלתי ונשברה הכתף (הומורוס) שבר כירורגי ללא התערבות ניתוחית.
לפני כחודש התחלתי טיפול בסטאטינים עקב קולסטרול גבוה וכתוצאה מכך החלו כאבים עזים ביותר בשרירים של הזרוע וכל היד בצד של השבר.
הטיפול בקולסטרול הופסק וטופלתי בארוקוקסיה והרבה אופטלגין נגד כאבי השרירים.
האם יש לכך קשר? שאר ערכי תפקודי הכבד תקינים.
תודה מראש על התייחסותך.
ענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי ALT גבוהים - תגובה
מוסא עאוני28/02/2011ארקוקסיה יש לה נויה להשפיע על תפקודי כבד. כל עוד את לוקחת אותה בצורה מבוקרת אין ממה לחשוש. בכל אופן מומלץ תמיד לעקוב אחרי תפקודי כבד במהלך הטיפול בארקוקסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות אדומות-איכותאורלי24/02/2011
שלום, אני בת 31 ובחודשים האחרונים אני מאוד עייפה ויש לי קושי בנשימה.
עשו לי כל מיני בדיקות והכל תקין
חברה שלי אמרה לי שיכול להיות שיש איכות לא טובה של הכדוריות האדומות ולכן לא מגיע לי חמצן טוב לאיברים בגוף ולכן אני עייפה.
האם זה נכון לגבי העיפות?
האם יכולה להיות סיבה שקשה לי לנשום בגלל בעיות בדם או שזאת סיבה אחרת..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות אדומות-איכות - תגובה
מוסא עאוני28/02/2011תמיד יש הסבר לתופעות של עייפות. אני צריך יותר מידע לגבי ספירת הדם שלך אם עשית רמות הברזל ובדיקת כימיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דם חשובהשני24/02/2011
שלום רב יש בידי תוצאת בדיקת דם בשם IRON ויצא לי 258 שתווך הנורלמה הוא 37 עד 145 ויצא לי 258 שזה לא תקין אבקש הסבר למה זה יצא גבוה ובדיקת המוגלוביון שלי יצא תקין 13.2 ובדיקת מחסני הברזל יצא גם תקין אבקש הסבר מקצועי ברשותך ומה הטיפלו לזה מהצד המקצועי והרפאוי שאתה מכיר תודה חשוב לי תשובתך אז התיחס בקשה לזה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת דם חשובה - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/03/2011אין חסר ברזל
מעבר לכך אין משמעות לחריגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקהמור24/02/2011
אם בדיקת MONOTEST יצאה שלילית- בהכרח אין לי מחלת הנשיקה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה - תגובה
מוסא עאוני28/02/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

