מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיענוח תוצאות בדיקת דםayala05/04/2011
מצ"ב התוצאה, מדובר על תינוק בן 6 חודשים
BLOOD SMEAR MAN.CHECKED
WBC 22.50 K/UL ( 5.70- 15.50) (.........)*
PANIC VALUE
NEUTROPHILS 12.90 K/UL ( 1.00- 6.80) (.........)*
NEUTROPHILS % 48.00 % ( 18.00- 49.00) (........*)
STAB 3%
LYMPHOCYTES 7.40 K/UL ( 2.60- 8.50) (......*..)
LYMPHOCYTES % 42.00 % ( 37.00- 69.00) (*........)
MONOCYTES 1.80 K/UL ( 0.28- 1.90) (.......*.)
MONOCYTES % 5.00 % ( 5.00- 12.00) (*........)
EOSINOPHILS 0.10 K/UL ( 0.00- 0.93) (*........)
EOSINOPHILS % 2.00 % ( 0.00- 6.00) (..*......)
BASOPHILS 0.30 K/UL ( 0.00- 0.24) (.........)*
BASOPHILS % 0.00 % ( 0.00- 1.50)
RBC 3.60 M/UL ( 3.70- 5.40)*(.........)
HEMOGLOBIN 9.30 G/DL ( 10.00- 15.00)*(.........)
HEMATOCRIT 28.10 % ( 29.00- 43.00)*(.........)
MCV 78.20 FL ( 72.00- 90.00) (..*......)
MCH 25.70 PG ( 23.00- 30.00) (..*......)
MCHC 32.90 G/DL ( 32.00- 35.50) (.*.......)
PLATELETS 434.00 K/UL ( 200.00- 500.00) (......*..)
MPV 8.90 FL ( 6.50- 11.50) (...*.....)
RDW 15.70 % ( 11.00- 17.50) (......*..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח תוצאות בדיקת דם - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011האם יש תוצאות בדיקות של כימיה ובילירובין טוטאל? פרופיל ברזל?
ספירת הדם תקינה מלבד האנמיה. צריך לבצע משטח דם פריפרי אם לא בוצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןירון05/04/2011
אחרי בדיקת שתן שעשיתי אמר לי הרופא כי יש לי חלבונים בשתן ועליי להפחית באכילת בשרים וגבינות.
בדף הבדיקות אציין שבקטגוריה זו שנקראת
CK-CREAT.KINASE (CPK)
התוצאה היא 244 U\L והטווח שאמור לצאת הוא בין 20 ל 200
רציתי לדעת עד כמה זה חמור? ומה ההגדרה של להפחית באכילת בשרים וגבינות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/04/2011לא הבנתי ת הקשר בין הדברים
מציע שתחזור על הבדיקות ואם יש חלבון בשתן- פנה לנפרולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותשרון04/04/2011
שלום רב!
אני כ4 חודשים לאחר לידה בזמן האחרון אני עיפה מאוד עם כאבים חזקים בשרירים
אני שוכחת דברים ויש לי כאב בגב התחתון בצד ימין
הייתי מעוניינית הפיענוח של הבדיקת שתן
MICROALBUMIN CREAT 3.354
MICROALBUMIN-U SAMO 6.0
CREATININE-U SAMPLE 180
קראטינין בדם - 0.53 MG
הבדיקה תקינה?
בנוסף בבדיקת דם של ויטמין D יצא לי 18.9
יש קשר בין הבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/04/2011לא נראה
מה דעתך על הערכת גניקולוג ואו אורטופד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- NON-HDL_CHדרומית 4704/04/2011
אני בת 54 עשיתי בדיקות דם עקב עלייה מתמדת של CPK ושל תפקודי כבד
NON-HDL_CHOLESTEROL 177
CHOLESTEROL-LDL 146
CHOLESTEROL- HDL 52
TRIGLYCERIDES 154
CHOLESTEROL 225
GPT (ALT) 93
GOT (AST) 85
GGT 15
FERRITIN 64
LDH 845
בבקשה מה אני עושה עם ערכים כאלה? למי לפנות?
עד כמה זה חמור?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NON-HDL_CH - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011בראש ובראשונה לרופא המטפל
הוא מכיר את הרקע ויכוון את הברור וההמשך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין Fמירב04/04/2011
בדיקות דם של ילדה בת 11 חודשים מראה
המוגלובין 2.5 A2
המוגלובין F 6.8
האם זאת טלסמיה? והאם ברמה גבוהה?
שני ההורים ממוצא יוצאי אפריקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין F - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011מהנתונים קשה להסיק מסקנות לגבי הטלסמיה וסוגה. מומלץ ייעוץ רופא המטולוגית ילדים והמשך בירור גנטי. באותה הזדמנות מומלץ לבדוק גם אחים ואחיות והורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם לפני ניתוחס03/04/2011
שלום,
בת 36 צריכה לעבור ניתוח לכריתת שקדים.נאמר לי שיש סיכון גבוה לדימום לאחר הניתוח עקב גילי.
קיבלתי תוצאות של PT שחלק מהערכים בתוך הגבולות וחלק לא, האם ניתן לעשות לי את ניתוח הכריתה או שלא?
התוצאות:
PT-INR 1.13
PT-SEC 14.9 עברתי את הערך. הנורמל הוא עד 14.6
PT 84
APTT-SEC 31.4
APTT-R 0.98
FIBRINOGEN 426 גם כאן עברתי את הערך. הנורמל הוא עד 400
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם לפני ניתוח - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011החריגה מינימלית ואינה מהווה בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה אלקטרוליטיםרן01/04/2011
הרופא שלח אותי לבדיקה דם ELECTROLYTES
רצתי לדעת עים בעברית שם הבדיקה אלקטרוליטים??
ולצורך מה שולחים לבדיקה הדם זו
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה אלקטרוליטים - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/04/2011אלקארוליטים
והכוונה לרמות אשלגן ונתרן בדם בעיקר
הסיבות כה רבות, עודף או חוסר?
אך מדוע הרופא שלח, מה התלונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםלילי01/04/2011
בעלי חולה מס ימים- חום 38., עולה ויורד. . מלווה בגרפסים, כאבי ראש. עשה 2 בדיקות דם אתמול והיום בספירת דם-esr 90- שעה עליה מאתמול מ-75 המוגלובין שירד ל-13.1 נוטרופילים 67.5 אחוז לימפוציטים בירידה ל-17 אחוז מ-19.3 אחוז אתמול מונוציטים בירידה ל-14.5 אחוז מ-12.4 אחוז אתמול eos 0.8 אחוז ואתמול: 0.7אחוז bas 0.2 אחוז ואתמול: 0.1 אחוז אודה להתייחסותכם. היום נוספו הנתונים: .
EBNA IgG positive
EBV past infection
cmv-lgG- גדול מ-250 au/ml positive
cmv igm שלילי
אודה להתייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/04/2011למה חוזרים על ספירה כל יום?
אין הבדל משמעותי בין התוצאות
בבדיקות הסרולוגיה אין עדות לזיהום ויראלי עתה
לכו להבדק עי רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות מעבדהחנה.כ30/03/2011
שלום רב,
אשמח לקבל הסבר על משמעות ferritin-167
מה פרוש בדיקת luc abs -0.22
תודה,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות מעבדה - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/04/2011פריטין 167 - תקין ואין חסר ברזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהל30/03/2011
שלום
האם תוצאה של 45.9 בבדיקת CA125 תקינה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/04/2011יש לבדוק את ערכי היחוס לגבי כל מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם-בעיות בכבד.שנאל28/03/2011
שלום רב לפני כ-חודש וחצי הפסקתי את הטיפול בדוקסילין(טופלתי שלושה חודשים,100 ליום) עקב עלייה בתפקודי כבד
GOT-84 ייחוס(3-40)
GPT-175 ייחוס(3-41)
לאחר חודש ביצעתי שוב בדיקות דם והירידה הייתה משמעותית
GOT-56 ייחוס(3-40)
GPT-121ייחוס(3-41)
רציתי לשאול מספר שאלות
א.האם הערכים אמורים להיות תקינים מתישהו ולאחר כמה זמן?
ב.אני אמור להתחיל בתרופה רואקוטן האם אני יכול להשתמש בו כבר עכשיו או שאני אמור לחכות לערכים תקינים??
ג.מעניין אותי לדעת היכן מבוצעות הבדיקות והאם ישנם מרפאות פרטיות שניתן לבצע בדיקות דם ?
תודה והמשך שובע טוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם-בעיות בכבד. - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/04/2011למה מעבדה פרטית, לא חבל על הכסף?
האם הכל קשור בדוקסילין?
מציע הערכה, אם לא נעשתה במרפאת כבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה של neut.abs לבני בן שנהנדיה הראש27/03/2011
שלום לבני שבעוד שבועיים יהיה בן שנה , חוזרות תוצאות בדיקה של neut.abs
ב - 20/02/2011 : 0.9 / neut% : 13.1 / lym% 70.1
ב- 06/03/2011 : 1.1 / neut% 12.4 / lym% 71.8
ב- 27/03/2011 : 0.9 / neut% 14.7 / .lym%67.2
רופא משפחה רוצה לבצע עוד בדיקה אחת , ואז אים אותו דבר לישלוח לרופא מומחה , האים עלי לידאוג בקשר לתוצאות ? מה זה מסמל ? האים זה ( ניוטרפניה) ? מה אפשר לעשות?
תודה רבה , ובכבוד רב : נדיה הראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה של neut.abs לבני בן שנה - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/03/2011למה נעשות הבדיקות?
לתינוקות אחוז לימפוציטים גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת INRרותי26/03/2011
האם דרוש צום לפני הבדיקה (אני לוקחת קומדין למשך חודש ימים)
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת INR - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/03/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לגילוי מחלה אוטואימוניתניר בן שמאי25/03/2011
אני בן 45
מזה 3 חודשים אני סובל מכאבים עזים בעצמות האגן גם בצד השמאלי וגם בצד הימני . כאבים שמתגברים בלילה ולא מאפשרים לי לישון יותר משעתיים . בנוסף לכאבים באגן אני סובל גם מכאבים בירכיים הקדמיות, כאב בעצם בסוף הישבן , כאב בקרסול האחורי , לעיתים כאבים חלשים בברכיים ,רגישות באגן כשאני נוגע בעצמות הקדמיות שלו , סחרחורות ללא כאבי ראש , חוסר יציבות , יובש ודלקות בעינייים , פצעים לעיתים בפה , .קשה ביותר לקום מהמיטה וגם כשאני כבר קם – הגב כפוף קצת עד שאני מתיישר.
תחושה של קשיון בגב כל היום ולאחר ישיבה רצופה הכאב מתגבר וגם קשה ליישר את הגב
קשה להכניס רגל שמאל לרכב שאני יושב ברכב זה מלווה בקושי רב ובכאב חזק בעצם העליונה באגן . בישיבה במהלך היום כאב שורף בעצמות הכסל . לא מצליח לעשות ספורט מזה 4 חודשים . עייפות רבה אין אנרגיה בכלל .סובל מאוד כבר לא יכול לעמוד על הרגלים מתשישות ועייפות .
טופלתי בכדורי ארקוקסיה, אתופן, איבופן, נקסין ובזריקות וולטרן - ללא שום הטבה .
עקב התסמינים שציינתי נשלחתי למיפוי עצמות , סיטי אגן , MRI של הסקרום - כל הבדיקות ללא ממצאים למעט סימני של בלט דיסק (בעייה שאני סובל ומודע לה קרוב ל 15 שנים ) . גם כל בדיקות הגסטרו שביצעתי (גסטרוקופיה+קולונסקופיה+מנומטריה של הושט +PH +צילום קיבה וושט ותרסריון כולם תקינות למעט בקע סרעפתי גולש קטן כבר 8 חודשים )
נשלחתי על ידי ראומטולוגית של הקופה שלדעתה אני כנראה סובל מדלקת פרקים כלשהיא ולכן שלחה אותי לבדיקות הדם והתשובות היחידות מעבר לנורמה . ASCA IgA= 37 ו ASCA IgG= 21 וויטמין D = 14
כל הבדיקות מצורפות בהודעה מעל
בהתייעצות שהייתי אצל פרופסור לראומטולגיה הוא טוען שלפי הצילומים והבדיקות דם הוא שולל מכל וכל דלקת כלשהיא בפרקים ולדעתו אין אני סובל מדלקת חוליות מקשחת ושלח אותי לסיטי עמוד שידרה מותני ולהלן התוצאות של הבדיקה :
בסריקת חוליות D12 עד L3 הכל תקין
בסריקת L4-5 : זיזים בולטים משולי גוף חולייה L4 מימין מלווים בקע צדדי - ימני גדול של הדיסקית עם דחיקת מוצא העצב הימני .
בסריקת L5-S1 : מודגמים שינויים ניוונים עם היפרטרופיה פצטרית קלה וזיזים בשולי גופי החוליות .הדיסקית הבינחולייתית מנוונת עם תופעת ואקום . מודגם בלט אנולרי היקפי ניכר בעיקר מאחור עם לחץ על שורש העצב השמאלי ולחץ ניכר על שורש העצב הימני הנראה דחוק לאחור .הזיזים והדיסק משיקים למוצא העצב השמאלי
אנא בבקשה מה דעתכם מה הסבירות לפי כל הבדיקות שהעלתי שהדלקת היא דלקת כרונית במפרקים ואם לא מה יכולה להיות האבחנה
האם בדיקות שביצעתי מספיקות לאבחנה ואם לא האם יש עוד בדיקות שכדאי לבצע לדוגמא בדיקות אנטי DNA ובדיקות קומפלימנט ובדיקות RF שלא שלחו אותי לעשות
אודה לתשובתכם , אנא עזרו לי סובל מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם ששלחה אותי ראומטול
ניר בן שמאי25/03/2011שם הבדיקה | יחידות | גבול תחתון תוצאות הבדיקה גבול עליון |
כימיה בדם
Creatinine (B) | mg/dl | (
0.67 *
0.9 )
1.17
|
eGFR | | 60 ml/min/1.73m²-גדול מ
.60 ערך רצוי מעל
|
Vitamin B12 | pg/ml | (
211 *
346 )
911
|
Folic Acid | ng/ml | (
5.4 *
7.1 )
25
|
ויטמינים
Vitamin D 25 (OH) | ng/ml | *
14 (
20 )
100
|
המטולוגיה-כללי
ESR 1 hour | mm/hr | (
0 *
4 )
15
|
המטולוגיה- ספירת דם - מכשיר
WBC-Leucocytes | 10*3/micl | (
4.5 *
5 )
11
|
RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | (
4.2 *
5.04 )
5.6
|
Hemoglobin | g/dl | (
13.1 *
14.9 )
17.2
|
Hematocrit | % | (
39 *
44.5 )
50
|
MCV-Mean Cell Volume | fl | (
79 *
88 )
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | (
27 *
29.6 )
35
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | (
32 *
33.5 )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
11.6 *
13.3 )
15
|
Platelets | 10*3/micl | (
150 *
198 )
450
|
MPV-Mean Platelet Volume | fl | (
8.5 *
12.4 )
12.9
|
Neutrophils % | % | (
40 *
59.9 )
75
|
Lymphocytes % | % | (
22 *
30 )
43
|
Monocytes % | % | (
3 *
6.5 )
13
|
Eosinophils % | % | (
0 *
3.2 )
6
|
Basophils % | % | (
0 *
0.4 )
2
|
Neutrophils # | # | (
1.8 *
2.97 )
7.7
|
Lymphocytes # | # | (
1 *
1.49 )
4.8
|
Monocytes # | # | (
0 *
0.32 )
1.1
|
Eosinophils # | # | (
0 *
0.16 )
0.6
|
Basophils # | # | (
0 *
0.02 )
0.2
|
וירולוגיה
Hepatitis B Surface Ag | | NEGATIVE
|
Hepatitis C Ab(EIA) | | NEGATIVE
|
אימונולוגיה
C.R.P | | 0.5 mg/dl :קטן מ
| 0.5 mg/dl :קטן מ
TransGlutaminase (IgA) Ab | | | קטן מ 3
ASCA IgA | | (
0 )
20 *
36.8
|
ASCA IgG | | (
0 )
20 *
20.4
|
Atypical pANCA | | NEGATIVE
|
Immunoglobulin M | mg/dl | (
40 *
49.2 )
230
|
Immunoglobulin G | mg/dl | (
700 *
1130 )
1600
|
Immunoglobulin A | mg/dl | (
70 *
287 )
400
|
סיווג רקמות
HLA-B27 | | לא נמצא הגן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם לגילוי מחלה אוטואימונית - תגובה
ד''ר אבישי אליס28/03/2011עושה רושם שעיקר הבעיה בעמוד השדרה ובבלט הדיסק
נראה לי שלאור המורכבות הפתרון אינו אינטרנטי אלא עי בדיקה ושיחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנייה לדוקטור אבישי
ניר בן שמאי29/03/2011ד"ר אבישי שלום
ראשית כל תודה לתגובתך
ממצאי הסיטי נבדקו על ידי אורטופד- בעיית הגב תחתון אצלי ידועה מזה 15 שנים . הכאבים והתסמינים גם לפי דעתו של האורטופד הם לא בגלל החוליות בגב .
בנוסף התווספו בעת אחרונה , כשבועיים , כאבים וחוסר תחושה וקושי בהנעת אצבעות בידיים הכאבים גם בגב כף יד גם בפנים כף היד באזור חיבורי האצבעות ובאזור כיפופי האצבעות - כאבים במתגברים שנוגעים במקומות או שמקפלים את האצבעות . תחושה של קשייון ורושי בהפעלת כל האצבעות ( לדוגמא מקלדת מחשב, פתיחת שקית , אחיזה וכדומה )
כאבים בכפות רגליים – קשה לי לדרוך בבוקר
כאבים במפרקים נוספים בנוסף לכאבים באגן
מביקור אצל רופא המשפחה הוא בדק עוד בדיקות דם שעשו לי ב 7.2.11 - RF ו C3 ו C4
והן תקינות .
אני חסר אונים אנא ממך מה לדעתך הכיוון
אני סובל מאוד ולא מקבל שום תרופה להרגעת הסבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנייה לדוקטור אבישי - תגובה
ד''ר אבישי אליס01/04/2011התשובה לא תמצה בפורום זה או אחר אלא בבדיקה עי אורטופד ואו ראומטולוג
לך לחוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלצחון25/03/2011
אני לוקח כדור ברזל כבר שנתיים תוצאות הבדיקה האחרונה מהחודש הן-ברזל 50 בסקלה בין 60-160.פיריטין 73 בסקלה ביו 22-322.טרנספירין 260 בסקלה בין 200-360.חומצה פולית 37 בסקלה בין 7-45.ב-12 540 בסקלה בין 156-672.המוגלובין 14 יתר תוצאות ספירת הדם לא מצביאות על אנמיה.למה הברזל לא עולה ? האם יש לי אנמיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל - תגובה
ד''ר אבישי אליס26/03/2011אין אנמיה
ורמות הברזל תקינות
המדד העיקרי הוא הפריטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

