מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תמרים-תאניםאנה09/07/2015
שלום,
האם 2 תמרים או 2 תאנים יכולים להיחשב למנת פרי,מבחינת קלוריות והסוכר שהם מכילים?
אשמח לקבל מענה
תודה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמרים-תאנים - תגובה
שושי שטיינוביץ12/07/2015אני יכולה לומר לך רק מידיעה אישית. להזכירך זה פורום בישול בריא ולא פורום תזונה.
2 תמרים ו-2 תאנים יכולים להיחשב מנת פרי. אני מניחה שאת מתכוונת לתאנים טריות. אין לי מושג לגבי דבלים (תאנים מיובשות).
אם תשימי בתמרים חצי אגוז מלך, זה ישדרג מאד את הערך התזונתי ויהווה חלק בריא ואיכותי ממנת השומן היומית שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה קפהרינה16/05/2015
שלום
לאחרונה מרבים לפרסם כתבות בנושא כמה בריא לשתות קפה,האומנם?
כאחת שלא נוהגת לשתות בכלל קפה,בגלל שתמיד אמרו שזה מזיק לבריאות
הייתי מבקשת לדעת אם יש אמת בדברים,ובכול זאת בריא לשתות קפה,וזה לא עניין שיווקי
ואם כן כמה מומלץ לשתות ביום, ואיזה רצוי לקנות ,האם עדיף ללא קופאין או שעם קפאין ?
אשמח לקבל את דעתך
תודה רבה מראש
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה קפה - תגובה
שושי שטיינוביץ18/05/2015המדור הזה הינו מדור בישול בריא ולא מדור תזונה. מציעה לך לפנות למדור תזונה בשאלה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שום יבש טרירינה14/03/2015
שלום
רציתי לשאול לגבי שום יבש טרי,ידוע שיש לו הרבה סגולות ויש לו את כול היתרונות,אבל רציתי לשאול האם צריך לאכול אותו בשלמותו או שיש חלקים שהם פחות טובים ואולי גם מזיקים? כאשר חוצים אותו ישנו חלק בתוך השום כמו שורש האם הוא גם בעל חשיבות לבריאות?
בתודה מראש
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שום יבש טרי - תגובה
שושי שטיינוביץ15/03/2015אני לא תזונאית, ועד כמה שידוע לי כל החלקים טובים לאכילה. אפשר לאכול שום בשלמותו (קצת קשה...), קצוץ (הדרך הכי ידידותית) או כתוש.
אפשר לאכול טרי או לבשל.
בכל דרך הוא מצויין ומומלץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול בריא של אמא עם עבודה תובעניתמורן07/03/2015
שלום שושי,
אני בת 34, אמא ל-3 ילדים קטנים.
אני עובדת שעות ארוכות ורוצה שילדיי יאכלו רק אוכל מבושל ומזין.
איך אני מתנהלת עם זה נכון?
כרגע אני במצב שחצי משבוע הם אוכלים אוכל מבושל שלי ובערך יומיים קפואים של טבעול.
אודה לתשובתך ואף לדוגמאות.
תודה רבה,דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בישול בריא של אמא עם עבודה תובענית - תגובה
שושי שטיינוביץ08/03/2015דניאל היקרה,
התשובה לשאלה שלך מורכבת, בעיקר בגלל שבאמת אין לך זמן.
כדי להספיק לבשל בריא כשאת אמא עובדת, אין מנוס מהתייעלות בניהול הזמן שלך, למצוא או ליצור חלונות זמן שבהם תתחילי להכין את האוכל.
אז קודם כל אני מציעה לך להכין תפריט שבועי עם המנות שאת רוצה להכין.
אחר כך למצוא את המתכונים להכין אותם שיהיו זמינים.
אחר כך להכין, כן להכין, את רשימת ההכנות שיש לעשות כדי לבשל את האוכל.
ולפי רשימת ההכנות, להכין כל פעם קצת. לקום שעה בבוקר יותר מוקדם או למצוא חלונות זמן כשאת חוזרת מהעבודה.
אם תבצעי הכנות בצורה מסודרת יהיה לך יותר קל ויותר מהר לבשל.
את גם יכולה לשלב את הילדים בעשייה וזה ייצור זמן איכות ביחד וגם תרוויחו חוויית בישול ויצירה משותפים.
את הפיעילות עם הילדים אפשר להחיל לאוו דווקא על הארוחה של היום, כי הם בטח רעבים ורוצים לאכול. אפשר לעשות ביחד הכנות לארוחה של מחר. למשל: לשטוף ירקות ולהכין אותם. לשים עוף במרינדה, לקצוץ בצל ולהקפיא בקופסא קטנה. להכין רוטב עגבניות לפסטה וכו'.
מקווה שעזרתי,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילובים
מורן08/03/2015הי שושי,
תודה מקרב לב על תשובתך, ארצה גם לדעת איזה מזונות ניתן להקפיא ואלי כך יהיה לי קל יותר להכין רק את התוספת...
האם ערכם התזונתי נשמר בהקפאה?
תודה,דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילובים - תגובה
שושי שטיינוביץ08/03/2015דניאל יקרה,
אני מודה שמאד התלבטתי לגבי התשובה. הסיבה היא שכדי לעבור את השינוי שאת מבקשת, צריך ללמוד את הנושא לעומק, לתרגל, ללמוד הרבה טיפים וטכניקות של סדר והתייעלות שכה נדרשים בסיטואציה הזו.
אין לי אפשרות במסגרת של פורום כזה לעשות לך אימון מהסוג הזה. אעשה שקר בנפשי אם אומר לך שזה אפשרי. לכן, כל מה שאני יכולה הוא לתת לך כמה טיפים שאולי יעזרו לך ולאמהות אחרות. כדי לתת לך תשובה אחראית על איזה מזונות ניתן להקפיא, איך להקפיא ולאיזה אורך זמן, אני צריכה להמליץ לך לעשות קורס מסודר או אימון אישי. אין אפשרות במסגרת פורום כזה לפרט כזה מידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומציות ברימוניםרינה28/02/2015
שלום רב,
האם יש חומציות במיץ רימונים סחוט טבעי?
תודה מראש לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
שושי שטיינוביץ28/02/2015לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונה_טבעית_תזונה_נכונה' id=link]תזונה טבעית, תזונה נכונה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומציות ברימונים - תגובה
שושי שטיינוביץ28/02/2015אנחנו פורום בישול בריא. העברתי את השאלה שלך לפורום תזונה. מקווה שיענו לך שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגיםחני22/02/2015
בוקר טוב!
זו פעם ראשונה שאני עומדת להכין קציצות דגים (או דגים בכלל...), ואני מעוניינת לדעת אילו מהדגים הבאים הכי טעימים, ואילו מהם נמכרים במחירים סבירים...?
לברק, פורל, בורי, בקלה, מלרוזה, סול, דניס.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דגים - תגובה
שושי שטיינוביץ24/02/2015אפשר להכין קציצות מכל דג, אבל חשוב שזה יהיה פילה ללא עצמות ואם אפשר גם ללא עור.
אם הדג עם עור, את יכולה לאפות אותו 10 דקות, לפורר ואז להכין קציצות. יוצא הכי טעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,אך לא ממש קיבלתי מענה לשאלתי..
חני24/02/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,אך לא ממש קיבלתי מענה לשאלתי.. - תגובה
שושי שטיינוביץ24/02/2015נסחי שוב את השאלה.
שאלת מאיזה דג הכי טוב לעשות קציצות?
ואני אמרתי שמכל דג, העיקר שהוא פילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
חני25/02/2015ערב טוב!
אני יודעת שכולם מתאימים לקציצות, שאלתי אילו מהדגים הבאים הכי טעימים, ואילו מהם נמכרים במחירים סבירים...?
לברק, פורל, בורי, בקלה, מלרוזה, סול, דניס.
שוב תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
שושי שטיינוביץ25/02/2015גובה המחיר תלוי איפה את קונה.
אם את קונה קפוא מהסופר, אז בדרך כלל בקלה, סול ומלרוזה הם הזולים יותר.
בורי, דניס ולברק יקרים יותר.
לא ידוע לי שבורי נמכר בסופר כפילה. בדרך כלל מוכרים שם דג שלם.
שימי לב שלסול יש עור שקשה לטחון אותו לקציצות ולכן אולי לא יתאים לך, אלא אם כן תאפי את הדג לפני הכנת הקציצות,
מנסיוני (ויש כאלה שחולקים עלי), הבקלה והמלרוזה הם פחות טעימים. אבל שוב, זה לטעמי האישי. יש כאלה שמאד אוהבים את זה.
חוזרת ואומרת: בעיקרון כל פילה דג מתאים.
מנסיכת הנילוס יוצאות קציצות נהדרות, רק שהערכים התזונתיים שלך מופחתים ביחס לשאר הדגים שציינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחנה20/02/2015
שלום רב,
הכנתי עוף למרק עוף והמים התחממו אך לאחר כמה דקות כיבתי את האש והשארתי את העוף במים החמים לכמה דקות בסיר סגור. כשחזרתי כעבור כמה דקות פתחתי את הסיר - החלק התחתון של העוף היה חם וחלקו העליון קר. האם אפשר להשתמש בו למרק או שבדקות ששהה במים החמים הוא פיתח חיידקים ומוטב להימנע. הסיר היה סגור במהלך אותן דקות עד שפתחתי לבדוק וגיליתי . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
שושי שטיינוביץ24/02/2015את יכולה לבשל בשקט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי תזונהליאת27/12/2014
אני מעוניינת לקנות תוסף תזונה, ואחד המרכיבים הוא טיטניום דאוקסיד.
האם הבנתי נכון שזהו חומר שחשוד כמסרטן ועדיף להמנע ממנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספי תזונה - תגובה
שושי שטיינוביץ27/12/2014להזכירך, זה פורום בישול בריא. אין לי מושג בתוספי תזונה. מציעה לך לפנות לפורום אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף שמן זית ביוםאביב08/12/2014
שלום רב.
רציתי לדעת האם מומלץ לצרוף כף שמן זית אחת ביום.
שמעתי שיש לזה הרבה תועלות בריאותיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כף שמן זית ביום - תגובה
שושי שטיינוביץ08/12/2014התזונה שלנו חייבת לכלול שמן בכל יום. רצוי שזה יהיה שמן זית, ועדיף מכבישה קרה, ועדיף לא מבושל, למשל כתיבול בסלטים או במאכלים.
כמות השמן היומית היא אינדיבידואלית וקשורה לתוכנית התזונה של כל אחד. מי שיש לו עודף משקל ונמצא בתהליך הרזיה, מוטב שיגביל את כמות השמן היומית (הוראות ממומחה תזונה בבקשה), ומי שאין לו בעיית משקל יתר יכול לצרוך שמן זית לא מבושל, בכמות סבירה, בלי מגבלה.
יש לקחת בחשבון שכף שמן מכילה כ-150 קלוריות ולכן בעיקרון, רצוי לקחת זאת בחשבון.
וכמובן ששמן זית מאד בריא ומומלץ מאד להשתמש בו על פני שמנים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקרינה05/12/2014
שלום רב,
אבקש לדעת האם כול הפרסומים סביב בריאות של תה ירוק נכונים?
או שזו רק תעמולת התה הירוק?
האם יש גם חסרונות בשתיית תה ירוק,או רק יתרונות?
ואיזה תה ירוק מומלץ לשתות ?
אשמח לקבל את דעתכם
פנינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק - תגובה
שושי שטיינוביץ05/12/2014אני מזכירה לך שזה פורום בישול בריא ולא פורם תזונה. אנא הפני את שאלתך לפורום תזונה. אין לי את הסמכות המקצועית להשיב לך בשאלות אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה בנושא -אבקת קקאורינה05/12/2014
שלום,
ועוד שאלה בהמשך לנושא של אבקת קקאו
האם היא גורמת לעצירות?ואם כן באיזה כמות של שתיית אבקת קקאו?
תודה לתשובה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה בנושא -אבקת קקאו - תגובה
שושי שטיינוביץ05/12/2014אין לי מושג. עלייך להפנות שאלה זו לפורום תזונה. הפורום הזה הוא פורום בישול בריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת קקאורינה01/12/2014
שלום,
אבקש לדעת כיצד מכינים משקה מאבקת קקאו אורגני
שיהיה גם בריא וגם טעים
בתודה אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת קקאו - תגובה
שושי שטיינוביץ01/12/2014העניין עם משקה קקאו שיש צורך להמתיק אותו. כי קקאו לא ממותק הוא לא כל כך טעים. סוכר, ולא משנה איזה, לא ממש בריא. וכדי שהמשקה יהיה טעים כדאי שיהיה בו גם חלב.
אז באיזה ממתיק תשתמשי? לשיקולך. האפשרויות: סוכר חום, דבש, סילאן, סטיביה, אגבה, ואולי את יכולה להיות ממש מקורית ולטחון תמרים ביחד עם הקקאו ולהוסיף חלב עזים. אני סתם זורקת רעיונות כי באמת אין לי מושג איך מכינים משקה קקאו בלי המרכיבים שאמרתי.
ומה שושי אומרת? אם בא לך משקה קקאו, את יכולה לשתות מידי פעם ואם את שומרת על תזונה בריאה, אז הכל בסדר.
עכשיו עשית לי חשק למשקה קקאו. נראה לי שאני הולכת להכין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאריך תפוגה פילה קפוא דגרוני13/11/2014
יש לי נתח קפוא היטב דלידג פילה שטצד פסיפי פיונית שתאריך תפוגה הסתיים ב 30.9.14.
אפשרי בכל זאת לשימוש? בלי לתפוס במילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאריך תפוגה פילה קפוא דג - תגובה
שושי שטיינוביץ26/11/2014קשה לומר כמובן. אבל אחד המבחנים הוא הריח. אם הריח טוב, אפשר, אבל אם לא, אז לזרוק בלי להניד עפעף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיר נשרףדורון11/11/2014
אני עושה כל בקר דייסה בסיר אלומניום בכל בישול תחתית הסיר מבפנים נשרפת ומקבלת שכבה שחורה קשה. אשמח אם תתנו לי פיתרון לכך או איזה סיר לקנות ! תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיר נשרף - תגובה
שושי שטיינוביץ11/11/2014זה לא עניין של סיר. את צריכה לבשל על להבה מאד מאד נמוכה. כדי למנוע חריכה של התחתית, רצוי לערבב תוך כדי בישול. אם את מעדיפה להשאיר לבישול ללא טרחת הערבוב, אז שימי על להבה הכי נמוכה שיש. כסי את הסיר ובדקי כל כמה דקות. ממילא התהליך לא אורך יותר מדי זמן. בנוסף, רצוי לבשל על בסיס של מים ולהוסיף חלב כאשר הדייסה מוכנה. חלב נוטה ליצור שכבה שחורה בתחתית.
בהצלחה. עדכני אותי איך יצא לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרת לי מאוד מאוד תודה רבה
דורון11/11/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי אפיהשוקו17/10/2014
בבקשה אפיה נכונה יותר בטורבו או במצב רגיל ? (שני פסים, למעלה ולמטה)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי אפיה - תגובה
שושי שטיינוביץ20/10/2014אם יש בתנור רק תבנית אחת במדף אחד אז רגיל, אם יש שתי תבניות ב-2 או יותר מדפים אז טורבו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


